abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 juli 2013 @ 20:25:07 #201
332574 µ
alt-m
pi_128474207
Tegenvaller. Ik was juist benieuwd hoe ze het geschreven zouden krijgen, dat debra weg zou komen met schieten met dienstpistool. Dat hele deel hebben ze maar weggelaten. Dat is te makkelijk als je het mij vraagt.
pi_128475331
Er is gewoon geen verklaring voor de moord gegeven, niet dat ze op zoek zijn (geweest) naar de dader, niets. Dat is wel jammer.

Eigenlijk was mijn eerste gedachte bij die moord/hersenen uitleg; 'Deb wil zo wraak nemen op Dexter, door hem achter haar aan te laten jagen, terwijl hij weet dat hij haar niet kan laten inrekenen.'

Maar dat past niet bij het einde en dat Deb tot nu toe aan de goede kant zit.
  maandag 1 juli 2013 @ 21:35:42 #204
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_128476803
Leuk begin wel weer en de rol van Charlotte Rampling vind ik wel interessant.
Hoe kende zij de vader van Dexter en wat weet ze van de code en hoe kwam zij aan de kindertekeningen van Dexter.
Is ze zijn moeder?Is het de zus van Harry?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! İgolfer
  maandag 1 juli 2013 @ 21:37:44 #205
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_128476905
Niet de moeder denk ik, die twist hebben we al gehad toch met broertje
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_128477453
Denk ook iets in de trant van dat Harry met die tekeningen bij haar kwam vragen + zijn hobbie van dieren doden of hij psychopaat was.
  FOK!fotograaf maandag 1 juli 2013 @ 22:02:14 #207
364681 over_hedge
pi_128478257
Laat Hannah McKay eens heel snel terug komen!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 1 juli 2013 @ 22:03:54 #208
133369 Jivis
Critikut
pi_128478368
Vond het wel een redelijk begin, die vrouw die 'onto' Dexter is is wel een aardige toevoeging. Aan de andere kant, het is wel weer meer van hetzelfde: iemand die hem in de smiezen heeft en waar hij mee moet dealen. Ik hoop alleen dat hij er dit keer eens niet mee wegkomt. Benieuwd hoe die verhaallijn zich gaat ontvouwen.
Amen.
pi_128479234
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:02 schreef over_hedge het volgende:
Laat Hannah McKay eens heel snel terug komen!
Ga Chuck kijken als je der wilt zien :P ik hoef der niet meer terug.
  FOK!fotograaf maandag 1 juli 2013 @ 22:25:18 #210
364681 over_hedge
pi_128479638
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:18 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ga Chuck kijken als je der wilt zien :P ik hoef der niet meer terug.
nee, kijk wel gewoon dexter. Ze komt sowieso terug dit seizoen. *O*
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 1 juli 2013 @ 22:25:29 #211
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_128479650
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:18 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ga Chuck kijken als je der wilt zien :P ik hoef der niet meer terug.
Als Sarah idd. O+ :9 Haar rol in Dexter vond ik nou niet bepaald sterk. Maar ja, ze is wel hot.
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:35 schreef golfer het volgende:
Leuk begin wel weer en de rol van Charlotte Rampling vind ik wel interessant.
Hoe kende zij de vader van Dexter en wat weet ze van de code en hoe kwam zij aan de kindertekeningen van Dexter.
Is ze zijn moeder?Is het de zus van Harry?
Ik denk dat ze helemaal geen familie is. Naar aanleiding van de duistere tekeningen heeft Harry vast hulp gezocht voor Dexter en kwam waarschijnlijk bij haar uit. Ze werkte samen met Matthews en Harry dus waarschijnlijk voor hem was zij het makkelijkst om in vertrouwen te nemen en om hulp te vragen.

En zij was natuurlijk een nutty professor, die meer van onderzoekresultaten houdt dan daadwerkelijk morale grenzen en maakte hem vast deel van een experiment. Harry's code is vast haar idee geweest. Een 'revolutionaire' manier van therapie waardoor het risico dat zo'n psychopaat voor de samenleving vormt, vervangen wordt door het te projecteren op de doelgroep criminelen. All top secret natuurlijk. Al is volgens mij Matthews wel 'in on it'.

Onder het mom 'the seed had been sown, and now it's time to harvest the crops' is ze nu benieuwd hoe het Dexter vergaat en heeft een andere patiënt die z'n geprojecteerde doelgroep waarschijnlijk losgelaten heeft en nu onschuldigen achternagaat en daar Dex z'n hulp bij nodig heeft. Waarschijnlijk nog een off the books kill verlangen van hem ook, want als ze hem gaan tracebacken naar haar, de geheime experimenten en al die andere patiënten dan heb je een groot schandaal te pakken. Zij zal dan ook niet het probleem zijn, maar Deb...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_128481167
^^ Mooie theorie, kan wel eens voor een groot deel kloppen. 8-)
  maandag 1 juli 2013 @ 22:50:21 #213
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_128481268
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:35 schreef golfer het volgende:
Is ze zijn moeder?
Wat denk je zelf?
  maandag 1 juli 2013 @ 22:54:26 #214
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_128481510
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:25 schreef shiznuts het volgende:

Ik denk dat ze helemaal geen familie is. Naar aanleiding van de duistere tekeningen heeft Harry vast hulp gezocht voor Dexter en kwam waarschijnlijk bij haar uit. Ze werkte samen met Matthews en Harry dus waarschijnlijk voor hem was zij het makkelijkst om in vertrouwen te nemen en om hulp te vragen.

En zij was natuurlijk een nutty professor, die meer van onderzoekresultaten houdt dan daadwerkelijk morale grenzen en maakte hem vast deel van een experiment. Harry's code is vast haar idee geweest. Een 'revolutionaire' manier van therapie waardoor het risico dat zo'n psychopaat voor de samenleving vormt, vervangen wordt door het te projecteren op de doelgroep criminelen. All top secret natuurlijk. Al is volgens mij Matthews wel 'in on it'.

Onder het mom 'the seed had been sown, and now it's time to harvest the crops' is ze nu benieuwd hoe het Dexter vergaat en heeft een andere patiënt die z'n geprojecteerde doelgroep waarschijnlijk losgelaten heeft en nu onschuldigen achternagaat en daar Dex z'n hulp bij nodig heeft. Waarschijnlijk nog een off the books kill verlangen van hem ook, want als ze hem gaan tracebacken naar haar, de geheime experimenten en al die andere patiënten dan heb je een groot schandaal te pakken. Zij zal dan ook niet het probleem zijn, maar Deb...
precies wat ik ook dacht toen ik die tekeningen zag. Wellicht is zij zelf de killer omdat ze naar jaren therapie geven ook een beetje het gevoel voor empathie kwijt is. Ze wil Dexter uit z'n tent lokken omdat ze vast door haar favoriete protegé om het leven gebracht wil worden (dan is ze vast ongeneeslijk ziek...).
could you just [i]not[/i] breathe?
  maandag 1 juli 2013 @ 23:00:37 #215
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_128481882
Ook best mogelijk. Ze had het over het feit dat ze gek genoeg beiden voor 'moord' hadden gekozen.
Anyways, zit vast nog iets interessants aan vast. :P We zullen het wel zien zeker?
Can't wait for the rest of this season. :7
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_128482048
Misschien is dat de 'twist' van dit seizoen, dat deze neuropsychiatrist (dat is ze toch?) nog gekker is dan de gekken die ze bestudeert. Beetje Hannibal Lecter idee. Maar goed, dat ligt er ws teveel bovenop. :P
  maandag 1 juli 2013 @ 23:28:33 #217
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_128483535
Ik dacht bij de laatste aflevering van het vorige seizoen dat de opgevraagde telefoongegevens van Dexter en Deb door LaGuerta nog wel tegen Dexter had kunnen gebruikt worden in dit seizoen. Maar Batista verscheurde ze gelijk :D. Maar misschien zit er nog een kans in dat die dvd wordt gevonden waarop Deb staat te tanken bij dat benzinestation op de avond dat de moord op Travis Marshall?
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_128484038
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:28 schreef Peter88Online het volgende:
Ik dacht bij de laatste aflevering van het vorige seizoen dat de opgevraagde telefoongegevens van Dexter en Deb door LaGuerta nog wel tegen Dexter had kunnen gebruikt worden in dit seizoen. Maar Batista verscheurde ze gelijk :D. Maar misschien zit er nog een kans in dat die dvd wordt gevonden waarop Deb staat te tanken bij dat benzinestation op de avond dat de moord op Travis Marshall?
Zal Dexter wel gejat of kapot gemaakt hebben, is niet de eerste keer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 23:38:42 ]
pi_128488208
Het is inderdaad makkelijk hoe ze dat hele LaGuerta gedoe hebben geskipped, maar vind het wel prima zo. Zou veel tijd kosten en dan zouden we ons juist weer druk maken over de plotholes of gemakzucht die zich in dat onderzoek weer voordoet. Neen, prima zo.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 07:16:48 #220
335547 BarryButsers
Du Arschloch!!
pi_128488236
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:25 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Als Sarah idd. O+ :9 Haar rol in Dexter vond ik nou niet bepaald sterk. Maar ja, ze is wel hot.

[..]

Ik denk dat ze helemaal geen familie is. Naar aanleiding van de duistere tekeningen heeft Harry vast hulp gezocht voor Dexter en kwam waarschijnlijk bij haar uit. Ze werkte samen met Matthews en Harry dus waarschijnlijk voor hem was zij het makkelijkst om in vertrouwen te nemen en om hulp te vragen.

En zij was natuurlijk een nutty professor, die meer van onderzoekresultaten houdt dan daadwerkelijk morale grenzen en maakte hem vast deel van een experiment. Harry's code is vast haar idee geweest. Een 'revolutionaire' manier van therapie waardoor het risico dat zo'n psychopaat voor de samenleving vormt, vervangen wordt door het te projecteren op de doelgroep criminelen. All top secret natuurlijk. Al is volgens mij Matthews wel 'in on it'.

Onder het mom 'the seed had been sown, and now it's time to harvest the crops' is ze nu benieuwd hoe het Dexter vergaat en heeft een andere patiënt die z'n geprojecteerde doelgroep waarschijnlijk losgelaten heeft en nu onschuldigen achternagaat en daar Dex z'n hulp bij nodig heeft. Waarschijnlijk nog een off the books kill verlangen van hem ook, want als ze hem gaan tracebacken naar haar, de geheime experimenten en al die andere patiënten dan heb je een groot schandaal te pakken. Zij zal dan ook niet het probleem zijn, maar Deb...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door BarryButsers op 02-07-2013 07:26:34 ]
:::::
Du Arschloch!!
:::::
  dinsdag 2 juli 2013 @ 07:20:39 #221
335547 BarryButsers
Du Arschloch!!
pi_128488259
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:04 schreef Little_Acorn het volgende:
Uhm, Angel was toch gestopt en een restaurant begonnen? Nu ineens weer bij Miami Metro. Beetje makkelijk gedaan. Voor de rest spannend begin van het seizoen.
neuh.. hij deed nog police work, was niet helemaal gestopt.. Was wel zijn bedoeling..
Maar nu dat Maria gebeuren plaats heeft gevonden gaat hij dus weer achter de baddie's aan

Oh en mensen die denken dat die dame Dexter's moeder is : Ga je schamen
:::::
Du Arschloch!!
:::::
  dinsdag 2 juli 2013 @ 09:27:45 #222
133369 Jivis
Critikut
pi_128489684
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:28 schreef Peter88Online het volgende:
Ik dacht bij de laatste aflevering van het vorige seizoen dat de opgevraagde telefoongegevens van Dexter en Deb door LaGuerta nog wel tegen Dexter had kunnen gebruikt worden in dit seizoen. Maar Batista verscheurde ze gelijk :D. Maar misschien zit er nog een kans in dat die dvd wordt gevonden waarop Deb staat te tanken bij dat benzinestation op de avond dat de moord op Travis Marshall?
Ik denk dat die verhaallijn nu definitief is afgesloten. Ze zijn met iets nieuws begonnen.
Amen.
pi_128489720
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 07:16 schreef BarryButsers het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje wat neerbuigend. Alsof mensen hier zelf niet met dit soort ideeën kunnen komen. Ik heb zelf helemaal niets gelezen op internet over speculaties en dergelijken, maar ik kwam op ongeveer hetzelfde idee uit.

Goed einde van de eerste aflevering wel. Kijk uit naar de rest van het seizoen, maar vind het ook wel best dat het hierna klaar is; de koek is wel bijna op, zeg maar.
Ja doei.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 09:33:01 #224
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_128489801
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 07:16 schreef BarryButsers het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, ik ben niet iemand die zich overal over een show inleest. Zo'n topic op FOK! bezoeken is al heel wat. :P
Was gewoon mijn argumentatie waarom ik zou uitsluiten dat ze geen familie zou zijn.

Anyhoezels. Wel benieuwd of we nog flashbacks krijgen om die 'blanks' die er nu in dat half jaar zitten in te vullen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_128490483
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 07:16 schreef BarryButsers het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof iedereen het hele internet gaat afstruinen naar spoilers en/of ideeen voor een seizoen dat nog niet eens is uitgezonden :')

Sommige mensen hebben wel fantasie, deal with it. :o
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')