abonnement Unibet Coolblue
pi_125900249
Het is sowieso niet erg logisch als een consument na het doen van een probleemloze aankoop meteen naar KLACHT.nl gaat. :')
  dinsdag 30 april 2013 @ 13:37:56 #27
396228 mrpat
Carpe Diem!
pi_125901292
quote:
Klacht Tros: Niet door bij de selectieronde!

Na lang wachten mocht ik op 18 april dan eindelijk meedoen met de selectieronde van Lingo. Wat mij opviel is dat er allemaal van die popiejopie typetjes rondliepen. Tijdens de selectieronde waren mijn medekandidate en ik druk bezig maar werden steeds afgeleid door die typetjes. Hierdoor zijn wij niet door en waren wij zeer verdrietig. Want die typetjes waren allemaal door en wij niet!!!!

Gewenste oplossing
Alsnog mee mogen doen met Lingo!
_O- _O- _O- _O- :') :') :') :')
  dinsdag 30 april 2013 @ 13:52:56 #28
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_125902135
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 13:17 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Het is sowieso niet erg logisch als een consument na het doen van een probleemloze aankoop meteen naar KLACHT.nl gaat. :')
Ik wil hoor, site staat vol met m'n complimenten aan Aldi en Lidl. _O_

:')
Hallon!
  dinsdag 30 april 2013 @ 17:08:43 #29
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_125909460
quote:
Klacht Veolia: Bus niet op komen dagen, niet aangegeven.

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Veolia
Lezers van deze klacht: 12
Zojuist vandaag op 30 April 2013 is de bus 311 om 14.25 niet op komen dagen op Station Oudenbosch.
Er is niet aangegeven op de locatie dat hij niet langs zou komen. We hebben zeker een half uur gewacht! De infolijn zette me ook 10 minuten in de wacht, te lang voor mij doende.

Gewenste oplossing
Een schriftelijke verklaring, deze is nodig voor het aangeven bij de organisatie waar ik niet aanwezig kon zijn vanwege deze klacht. Voortaan aangeven op locatie als er wijzingen gemaakt zijn.
Misschien rijdt deze bus niet omdat het een zaterdag dienstregeling is vandaag :')

quote:
Klacht payinfo: froude

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden payinfo
Lezers van deze klacht: 15
Ik heb een onterechte abonnement waar ik niet om heb gevraagt en dat kost mij al maanden 5 euro per week

Gewenste oplossing
Ik ben tevrede als ik al het geld terug heb gegkregen en dat de aanstichter van dit onrecht matig gedrag word gestraft
Froude nog wel :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 30 april 2013 @ 17:31:54 #30
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125910074
Over de Blokker:
quote:
Klacht Blokker: Kassa Computer berekend verkeerd teruggave bedrag

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Blokker
Lezers van deze klacht: 292
Per 18 januari 2013 aankopen gedaan bij Blokker-Winkel Cenrum Woensel- Eindhoven. Zie Kassabon.
Bij onze maandelijkse controle van de maandelijkse kassabonnen, ontdekten wij dat de kassa van Blokker een fout had gemaakt in de teruggave berekening.
Zoals de kassabon laat zien bij Oorspronkelijke betaalmiddelen: Kontant 50,10 . In mindering gebracht 2,60. Retour kontant -37,50. Dat is 10,00 euro te weinig dus.
Wij zijn op 11 februari terug gegaan naar Blokker en dit voor gelegd aan het Kassapersoneel. Die kunnen niet tellen en gaven aan dat zij er niets aan konden doen.We hadden trouwens maar eerder terug moeten komen werd gezegd. Nog een vervangend Hoofd afdeling gesproken en die gaf aan dat in de computer waarschijnlijk niets terug te vinden is. Wat een kul verhalen. Het personeel is imfaam en niet deskundig.
We moesten maar terug komen als het Hoofd van de Afdeling terug was van Carnaval.
Over klantvriendelijkheid gesproken.
Alsof de kosten voor het op en neer gaan naar Blokker er niet toe doen.

Gewenste oplossing
Gewoon 10,00 euro terug betalen. Daar hebben wij tenslotte recht op. Heb contact gehad met Mevr. van Kemenade, Blokker Eindhoven,-Winkel Centrum- en een hoop geleuter aangehoord zonder tot een oplossing te komen. Bravo Blokker, Prijs je Rijk!!!!!!!!!!!!!!
Een maand later komen zeuren :')
Maandelijks al je bonnen controleren :')
Woorden gebruiken die blijkbaar te moeilijk zijn ('imfaam') :')

Overigens denk ik inderdaad dat 'de kosten voor het op en neer gaan naar Blokker er niet toe doen.'
  dinsdag 30 april 2013 @ 17:34:58 #31
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125910157
quote:
De make up van etos Matt finish ! Is vernieuwd !! Ja hoor binnen een paar weken uit de schappen !!
Maar wij als klanten weten niks !!! Dus naar 3 dagen last van me ogen !! Ontsteking boven mijn oog !! Ik heb echt voorschut gelopen !! Dus terug naar de etos Almere , daar werd ik goed geholpen en kreeg mijn geld terug! Geen andere attentie, dus weer met zonnebril terug naar huis zonder Make up op mijn ogen ! Snap niks dat dit niet wordt gemeld!! Een auto is belangrijk , dan een mens!!!!

Gewenste oplossing
Elke!!! Dan allen mijn geld terug !!
Dus als ze je hadden verteld dat het vernieuwd was dan had je het product niet gekocht? :T
  dinsdag 30 april 2013 @ 17:37:13 #32
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125910233
quote:
Op maandagochtend 29 april ging in met de trein van Den haag naar Meppel.Spoor 10 en de trein vertrok om 9:04.Ik had netjes optijd (8:47) ingecheckt. In meppel waar ik weer uitcheckte zag ik tot mijn stomme verbazing dat ik niet met 40% korting had gereist.Dus ik gebeld met de ns, zei de vrouw aan de telefoon dat ik 8 mijn te vroeg had ingecheckt in Den Haag. Je mag dus 5 min voor 9 inchecken! Dit staat nergens aangegeven. Er staat dat je vanaf 9:00 met korting reist.En dat heb ik dus gedaan, want mijn trein vertrok pas om 9:04. Jammer dat ns dit niet goed heeft aangegeven, hierdoor ben ik nu wel mijn geld kwijt!

Gewenste oplossing
Geld terug en duidelijker aangeven vanaf wanneer je mag inchecken!
  dinsdag 30 april 2013 @ 17:39:55 #33
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125910325
quote:
Unbelievable that a modern railway like the NS does not accept the most common payment methods such as Visa and MasterCard in their ticket machines, ticket offices or in the train. Not much use for people who don’t live in the Netherlands. Please being your payment systems into the 21st century!

Gewenste oplossing
Accept credit and debit cards at ticket machines
Ja, laten we alles aanpassen en verbeteren voor mensen die hier niet wonen :T
pi_125910358
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:37 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Terechte klacht
pi_125910427
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:37 schreef Ceviche het volgende:

[..]

_O-
  dinsdag 30 april 2013 @ 17:44:08 #36
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125910447
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:40 schreef Funkel het volgende:

[..]

Terechte klacht
vind je? je hebt korting tussen 9:00 en (ik geloof) 16:00, tja als je dan voor die tijd incheckt.. Hoe moet de NS nou controleren dat je er niet voor 9 uur inzit? Ik vind die 5 minuten eigenlijk al onzin.
pi_125910493
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:44 schreef Ceviche het volgende:

[..]

vind je? je hebt korting tussen 9:00 en (ik geloof) 16:00, tja als je dan voor die tijd incheckt.. Hoe moet de NS nou controleren dat je er niet voor 9 uur inzit? Ik vind die 5 minuten eigenlijk al onzin.
Dit dus.
  dinsdag 30 april 2013 @ 17:47:12 #38
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125910508
quote:
ik heb een flessenbon en dus ik hoor dat die niet meer geldig is omdat die van oktober 2012 is hij is wel ¤4.85 waard

Gewenste oplossing
dat ik gewoon die ¤4.85 krijg
ik neem aan dat hij het over statiegeld heeft, maar in ieder geval: :')
  dinsdag 30 april 2013 @ 17:54:21 #39
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125910636
quote:
Vraag aan de desk een kopje koffie met een croisant, actie Euro 1,50. Moeten vanwege ontbreken croisants voor een krentenkoek 2,75 betalen. Koop achteraf nog een flesje Evian. Productieprijs 11 cent, werkelijke prijs 1,125 cent, verkoop schrik niet, Euro 2,70. Het watertje gaat hier 25000 x de productieprijs over de kop, met marge nog steeds 2500 keer.
Het zijn onaangename oplichters bij Mcdonalds, en schaamteloos vanwege hun marktpositie. Alle milieuacties zijn alleen maar commerciële misleiding om de prijzen nog verder op te drijven.
Was de laatste keer ooit dat ik m’n bijdrage heb geleverd aan deze oplichters.

Gewenste oplossing
Teruggave van mijn geld voor de koffieactie en niet meer dan Euro 0,50 voor een flesje water van 0,50 Liter. Voor mijn part kun je met deze prijs ook nog een derde wereld project steunen mbt drinkwater. Dan verdient MD nog voldoende.
Allemachtig, zitten zeuren hierover is een ding, maar volgens mijn berekeningen kost je water je 2.750 euro :')

(en je water gaat 'slechts' 24,5 keer over de kop, uitgaande van die 11 cent)
pi_125910656
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:44 schreef Ceviche het volgende:

[..]

vind je? je hebt korting tussen 9:00 en (ik geloof) 16:00, tja als je dan voor die tijd incheckt.. Hoe moet de NS nou controleren dat je er niet voor 9 uur inzit? Ik vind die 5 minuten eigenlijk al onzin.
Dat controleren is he probleem van de NS. Als je trein nu om stipt 9:00u gaat, zou je als t aan jou ligt niet met korting kunnen reizen?
pi_125910717
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:55 schreef Funkel het volgende:

[..]

Dat controleren is he probleem van de NS. Als je trein nu om stipt 9:00u gaat, zou je als t aan jou ligt niet met korting kunnen reizen?
Dan veranderen ze de regel toch gewoon naar 8:55 inchecken ipv reizen?
  dinsdag 30 april 2013 @ 18:00:02 #42
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125910719
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:55 schreef Funkel het volgende:

[..]

Dat controleren is he probleem van de NS. Als je trein nu om stipt 9:00u gaat, zou je als t aan jou ligt niet met korting kunnen reizen?
ik vind je een mierenneuker als je tussen 9:00 en 16:00 mag reizen met korting dat je dan de trein neemt van stipt 9:00 en vervolgens nog gaat zeuren ook. Anders kan ik net zo goed 8:15 al inchecken, 'ik was gewoon vroeg op het station en ging alvast naar het perron'. Als je per se zo stipt wil reizen,houd je dan ook gewoon aan de marge van 5 minuten.
  dinsdag 30 april 2013 @ 18:01:20 #43
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125910739
quote:
Er zaten houtsplinters in mijn McFlurry Kitkat. Niet de kleinste stukjes, maar echt wel flinke stukken. Ik vond het erg vies en werd er niet echt blij van.

Gewenste oplossing
dat het niet meer voor zal komen
Weet je zeker dat het niet gewoon die kitkat-wafeltjes zijn?
  dinsdag 30 april 2013 @ 18:14:44 #44
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125911021
Ook wel eens leuk als klachten elkaar verklaren:
quote:
Friso is al een 1,5 jaar niet goed leverbaar. Etos hanteert net als alle andere verkooppunten max. 3 pakken p.p. Super zodat iedereen kan kopen. Nu doen ze een aanbieding inde folder zonder voorwaarden behalve friso 1 niet in de aanbieding. Kom ik in de winkel max 1 pak per persoon. Even informeren bij de klantenservice en daar blijkt dat je 2 p.p. mag. Dus verzocht om het filiaal te bellen om 4 pakken klaR te leggen omdat wij met man, vrouw en baby teruggaan. Word ik teruggebeld dat de rayonmanager heeft bepaald max 1 p.p. Lekkere communicatie. 1. Op de site of folder wordt niets aangegeven betreffende max. pp. 2. De klantenservice zelf is niet eens op de hoogte en geeft foute informatie.

Gewenste oplossing
4 pakken friso voor de actieprijs thuisbezorgd en een excuses.
quote:
Mijn zoon van 8 maanden krijgt vanaf zijn geboorte Nutricia nutrilon standaard(nu nummer 2 ivm zijn leeftijd) ik heb altijd 2 bussen in huis, 1tje die ik gebruik en 1 als reserve. Toen ik weer een bus wou kopen omdat ik nog maar 1 bus in huis had en deze nog maar voor de helft vol zat gingen we naar de Jumbo waar we deze normaal kopen maar zoals gewoonlijk was het schap voor nummer 2 leeg. We zijn daarop maar naar de Albert Heijn gegaan maar hier was het schap ook leeg, toen zijn we maar naar de Plus gegaan ook hier stond die niet, toen zijn we maar naar de Kruidvat gegaan maar ook hier stond die niet, ten einde raad hebben we maar Nestle opvolgmelk nummer 2 gekocht omdat dit de zoveelste keer is dat bij meerdere supermarkten/drogisten geen Nutrilon aanwezig is.

Gewenste oplossing
Dat het gewoon weer verkrijgbaar is en dat er strenger word gecontroleerd op hoeveel per klant het verkocht word.
Het een is dan Friso en het andere Nutrilon, maar het probleem is hetzelfde: het wordt opgekocht door o.a. handelaren en vervolgens zitten gewone consumenten zonder babyvoeding.

Ze moeten gewoon deze mensen met elkaar laten mailen ^O^
  woensdag 1 mei 2013 @ 10:24:40 #45
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_125934755
quote:
Klacht Debitel: Geblokkeerde Mobiel bij Debitel gekocht in Nijmegen met simkaart incluis.

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Debitel
Lezers van deze klacht: 21
Ik kocht een basic doos met mobieltje en Debitel simkaart.Na een paar maanden ging ik terug naar Belgie wonen en kon ik mijn mobiel met Belgische simkaart niet gebruiken.De Debitel SIM nr is <verwijderd>.Mobiel nummer is <verwijderd>.Pukcode,<verwijderd>

Gewenste oplossing
Ik zou willen vragen om mijn Mobiel te deblokkeren zodat ik dewe in Belgie kan gebruiken met een Belgische simkaart en provider. mijn email is <verwijderd>@hotmail.com.
Dat heb je als je een Nederlandse pre-pay pakket koopt dat er dan een simlock op zit.
En zet dan vooral je 06 nummer en je puk code neer :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 1 mei 2013 @ 13:03:46 #46
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_125938619
quote:
Klacht Telfort: openstaande

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Telfort
Lezers van deze klacht: 4
Beste, heer/mevrouw
<naam verwijderd>
06-11-1973
<straat en huisnummer verwijderd>
<postcode verwijderd> Den Haag

Ik ben erg poos van Telfort want ik heb geen internetabonnement bij hun. Ik heb Wi-Fi gebruiken daroom waroom moet ik dez bedraag betalen.Ik heb nu gewoon Lycamobile ik kan waar Wi-Fi aanwzig zijn kan ik internet gebruiken. En hun hebben ook mijn abonnement geblokkeerd bijna 5 manden kan ik niet meer gebruiken.Daroom ik vind echt niet goed van Telfort. Ik ben echt niet mee eens en ik wil ook niet naar mijn Advocaat en naar media te gaan. Dus ik hoop dat jullie snel oplossing kan doen.

Gewenste oplossing
Ik hoef niet te betalen.
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_125955493
quote:
Klacht MediaMarkt: budget model
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden MediaMarkt
Lezers van deze klacht: 61
gekocht een tv ,dat 3 maanden later een budget model bleek te zijn,de wet schrijft voor dat ik kenbaar maak wat ik wil kopen,derhalve geen teruggave. ook geen vergoeding.

Gewenste oplossing
andertoestel,met audiouitgang, met vergoeding voor gebruik,door mij.factuur staat een ander model op.
|:(
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:18:52 #48
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125956205
Wut?
  donderdag 2 mei 2013 @ 11:00:30 #49
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_125973061
quote:
Vandaag vanwege het zwemmen, naar AH gegaan ipv de Jumbo.

Maar dat is ook de laatste keer geweest. 10 minuten wachten voor de kassa terwijl er nog 2 kassa’s open konden. Ook chaos bij de klantenservice. Hier ook ons beklag gedaan waarop er geantwoordt was dat er geen personeel meer vrij was.
Tegelijkertijd kwam er een medewerker aanzetten die zei dat ze eerder kassa’s er bij moesten roepen.

EN GEEN MANAGER TE VINDEN IN DE GEHELE WINKEL.

kortom. Tis meer een school voor pubers dan dat er iets gerunt wordt

Gewenste oplossing
Management aanpakken en iemand ertussen laten lopen met ervaring WANT DAT WAS HIER NIET TE VINDEN. zeker bij de kassa\'s niet En daar kunnen die meiden niets aan doen, maar wel de manger die zich die middag laat afzuigen achter bij de emballage
:')
  donderdag 2 mei 2013 @ 11:03:26 #50
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_125973158
quote:
Klacht Fok Forum: uitgescholden en gehumileerd

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Fok Forum
Lezers van deze klacht: 379
ik heb een week geleden een account aangemaakt want ik hadt wat problemen over mijn relatie en ik had een paar klachten en ik zag dat ze dus vor beide dingen een sug forumpje hadden. dus ik daar kijken en posten word ik totaal niet serieus genomen ik word zelfs uitgescholden voor proleet, autist terwijl mijn zoontje zwaar autistisch is en dit vooral niet prettig is om mee televen ook krijg ik steeds opmerkingen over mijn nederlands ik heb dieslectie dus kan moeilijk spellen en weet niet alles te schrijven. ook word ik totaal niet geholpen terwijl een forum daarvoor is.

Gewenste oplossing
ik zou graag mijn account verwijdert willen zien en die raddraaiers aangepakt zien worden met het liefst een permaban of een tijdelijke ban ook zou ik graag nog geholpen worden met mijn probleem en mijn geld voor een premium die ik heb gekocht terug willen zien gestort op mijn bankrekening
:') :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')