Ik heb het de eerste week gespeeld, 2e week getracht om me erin te houden, 3e week gekapt oid ?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:16 schreef byah het volgende:
[..]
#yolo
ik heb SC echt al een maand niet gespeeld.
quote:Op maandag 6 mei 2013 08:49 schreef DW457 het volgende:
Dat eerste plaatje doet me een beetje hier aan denken.
Spel is dus realistischer dan je denkt.
Nog steeds? Ik ga spel maar verkop... Oh wachtquote:
Kijk, dat maakt het waard om weer es te proberen vanavond.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hier een simpele mod waarbij auto's gewoon af kunnen slaan over de middenberm. De mensen die het geprobeerd hebben lijken enthousiast te zijn omdat het vrijwel alle verkeersproblemen oplost
http://community.simtropolis.com/topic/57562-car-crossover/
thnx. vanavond maar eens proberen.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hier een simpele mod waarbij auto's gewoon af kunnen slaan over de middenberm. De mensen die het geprobeerd hebben lijken enthousiast te zijn omdat het vrijwel alle verkeersproblemen oplost
http://community.simtropolis.com/topic/57562-car-crossover/
Is vast een nieuw business model. Semi opensource of community driven design:quote:Op maandag 6 mei 2013 15:19 schreef Maruna het volgende:
Ik kan er gewoon nog niet bij dat de community oplossing aan het maken is voor dingen die EA zo zou kunnen oplossen, zoals die overpasses
helaas waarheid...quote:Op maandag 6 mei 2013 15:37 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Is vast een nieuw business model. Semi opensource of community driven design:
1. Maak game maar hou alles configurable en makkelijk toegankelijk
2. Release buggy game
3. Wacht tot user er genoeg van krijgen en zelf aan sleutelen.
4. copy pasta in je nieuwe patch
5. als het echt vette mods zijn -> DLC van maken (niet vergeten naam van auteur door EA te vervangen!!)
logisch toch. iedereen stap uitquote:Op maandag 6 mei 2013 17:06 schreef Maruna het volgende:
Nog even een toevoeging..
treinen... 2 stations...
1e station in de lijn 11000 per dag, 2e in de lijn 500 passagiers per dag...
En er is niemand die naar m'n stadion wil die bij station 2 ligt? Lijkt me niet logisch...quote:
Daarom speel ik dus gewoon sandbox. Genoeg geld verdienen om te doen wat ik wil, dat heb ik wel onder de knie. T is alleen fucking irritant dat je soms een eeuwigheid moet wachten voordat een gift binnenkomt bij een andere stad die je op wilt gaan bouwen.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:23 schreef Maruna het volgende:
[..]
En er is niemand die naar m'n stadion wil die bij station 2 ligt? Lijkt me niet logisch...
En nog wat... Geld dat je opstuurt dat verdwijnt... ZUCHT...
Dat is nog niet zo'n slecht idee, gewoon een regio opstarten en lekker aanpruttenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:37 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Daarom speel ik dus gewoon sandbox. Genoeg geld verdienen om te doen wat ik wil, dat heb ik wel onder de knie. T is alleen fucking irritant dat je soms een eeuwigheid moet wachten voordat een gift binnenkomt bij een andere stad die je op wilt gaan bouwen.
quote:Op maandag 6 mei 2013 08:49 schreef DW457 het volgende:
Dat eerste plaatje doet me een beetje hier aan denken.
Spel is dus realistischer dan je denkt.
Je moet ook geen geld naar Griekse steden opsturenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:23 schreef Maruna het volgende:
[..]
En er is niemand die naar m'n stadion wil die bij station 2 ligt? Lijkt me niet logisch...
En nog wat... Geld dat je opstuurt dat verdwijnt... ZUCHT...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |