abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 23 april 2013 @ 22:02:30 #176
249559 crew  Lavenderr
pi_125659047
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 21:51 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ik ook. Waar halen ze het vandaan, vind het vaak onbeschoft ook.
Ik vind het gewoon heel moeilijk om te lezen dat sommigen zeggen dat de mensen die zo zwaargewond zijn acteurs zijn. Dat vind ik ongelofelijk beledigend en keihard en ongevoelig.

Maar goed.
BNW.
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:09:08 #177
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_125659456
quote:
Wat men ook verzint , oude media is gewoon niet meer geloofwaardig en je hebt een compleet ander wereldbeeld als je alles wat de oude media naar buiten brengt nog te serieus neemt . Er zijn heel wat mensen die het niet meer serieus nemen en hun eigen conclusies trekken . Er is niks wat iemand kan verzinnen om ervoor te zorgen dat de MSM nog met meer dan een korrel zout word genomen . Niet alleen is de wereld aan het verschuiven van oude media naar nieuwe media maar mensen beginnen ook anders te denken en anders naar de wereld te kijken en dat komt niet meer overeen met wat de media als realiteit naar buiten brengt . Alles demoniseren watr afwijkt van de MSM gaat er nooit voor zorgen dat men dan maar voortaan met oogkleppen op gaat lopen en bepaalde vragen of mogelijkheden weglaat .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_125659613
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:09 schreef Summers het volgende:

[..]

Wat men ook verzint , oude media is gewoon niet meer geloofwaardig en je hebt een compleet ander wereldbeeld als je alles wat de oude media naar buiten brengt nog te serieus neemt . Er zijn heel wat mensen die het niet meer serieus nemen en hun eigen conclusies trekken .
Je moet gewoon kritisch zijn op alle media, klaar. Waarom onderscheid maken? Dat is zo onlogisch.


En belangrijker nog: Soms moet je gewoon accepteren dat je iets niet weet of kan weten. Het maakt geen reet uit hoe lang je websites heb zitten afstruinen over 9/11, de gehele waarheid zul je nooit weten.
Conscience do cost.
pi_125659673
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:09 schreef Summers het volgende:

[..]

Wat men ook verzint , oude media is gewoon niet meer geloofwaardig en je hebt een compleet ander wereldbeeld als je alles wat de oude media naar buiten brengt nog te serieus neemt . Er zijn heel wat mensen die het niet meer serieus nemen en hun eigen conclusies trekken . Er is niks wat iemand kan verzinnen om ervoor te zorgen dat de MSM nog met meer dan een korrel zout word genomen . Niet alleen is de wereld aan het verschuiven van oude media naar nieuwe media maar mensen beginnen ook anders te denken en anders naar de wereld te kijken en dat komt niet meer overeen met wat de media als realiteit naar buiten brengt . Alles demoniseren watr afwijkt van de MSM gaat er nooit voor zorgen dat men dan maar voortaan met oogkleppen op gaat lopen en bepaalde vragen of mogelijkheden weglaat .
Wie vallen er allemaal onder oude media en wat doet de oude media dan precies fout, liegen ze, verdraaien ze dingen, laten ze dingen expres weg? en heb je voorbeelden?
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:12:58 #180
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125659726
quote:
het probleem is dat mind control zo goed werkt bij normaal mensen. dat ze nooit out de box gaan denken.
want mensen die buiten de box denken zijn gek ,dom.
mensen denk dus niet buiten de box.
reden
ze zien de oude media als waarheid dus alles buiten de media is onwaar dus onzin.
tweede
mensen zullen er niet buiten ga denken kijken want dan wordt je voor gek,dom uitgemaakt.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:17:26 #181
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125660125
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:11 schreef ems. het volgende:

[..]

Je moet gewoon kritisch zijn op alle media, klaar. Waarom onderscheid maken? Dat is zo onlogisch.

En belangrijker nog: Soms moet je gewoon accepteren dat je iets niet weet of kan weten. Het maakt geen reet uit hoe lang je websites heb zitten afstruinen over 9/11, de gehele waarheid zul je nooit weten.
ik accepteer ook dat ik nooit 100% de waarheid weet. hoogste 80 % maar dat is beter dan niks.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:18:15 #182
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125660173
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:12 schreef tribalwars het volgende:

[..]

het probleem is dat mind control zo goed werkt bij normaal mensen. dat ze nooit out de box gaan denken.
want mensen die buiten de box denken zijn gek ,dom.
mensen denk dus niet buiten de box.
reden
ze zien de oude media als waarheid dus alles buiten de media is onwaar dus onzin.
tweede
mensen zullen er niet buiten ga denken kijken want dan wordt je voor gek,dom uitgemaakt.
doen we wel, maar je kan ook veeeeeeeeeeeeeeeels te ver gaan, zelfs nadat er duidelijk bewijs is geleverd.
op veel verschillende manieren!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_125660230
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:17 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ik accepteer ook dat ik nooit 100% de waarheid weet. hoogste 80 % maar dat is beter dan niks.
Als je weet dat je de waarheid niet weet kan je ook niet in percentages uitdrukken hoeveel kennis je van een bepaald onderwerp hebt.
Conscience do cost.
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:20:35 #184
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125660328
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:19 schreef ems. het volgende:

[..]

Als je weet dat je de waarheid niet weet kan je ook niet in percentages uitdrukken hoeveel kennis je van een bepaald onderwerp hebt.
je kunt beter iets van de waarheid weten dan niks van de waarheid.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:22:10 #185
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_125660478
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:20 schreef tribalwars het volgende:

[..]

je kunt beter iets van de waarheid weten dan niks van de waarheid.
Correctie: het is jouw waarheid. Niet die van mij bijvoorbeeld hoor.
Leef en Laten Leven
pi_125660813
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:20 schreef tribalwars het volgende:

[..]

je kunt beter iets van de waarheid weten dan niks van de waarheid.
...maar het probleem is dus dat je geen exact idee zal krijgen van de waarheid en dus ook niet kan concluderen dat wat jij weet de waarheid is.

Wat jij bedoelt en doet is "je kunt beter iets als waarheid accepteren dan niets"

Maargoed, voor iemand die zo sceptisch doet over nieuwsbronnen vond ik je al weinig kritisch, dus dat is een logisch gevolg.
Conscience do cost.
pi_125660821
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:12 schreef tribalwars het volgende:

[..]

het probleem is dat mind control zo goed werkt bij normaal mensen. dat ze nooit out de box gaan denken.
want mensen die buiten de box denken zijn gek ,dom.
mensen denk dus niet buiten de box.
reden
ze zien de oude media als waarheid dus alles buiten de media is onwaar dus onzin.
tweede
mensen zullen er niet buiten ga denken kijken want dan wordt je voor gek,dom uitgemaakt.
Nee je plakt nu een label op jezelf, zelf ben je net zo'n schaap als de mensen die je beschuldigt van niet out of the box denken, maar jij ziet het gewoon vanuit een ander perspectief.

Out of the box denken is niet gek of achterlijk of wat dan ook, maar loze claims maken vanaf je zolderkamer zonder enige kennis van zaken is zeker wel dom
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:28:09 #188
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125660952
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:26 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Nee je plakt nu een label op jezelf, zelf ben je net zo'n schaap als de mensen die je beschuldigt van niet out of the box denken, maar jij ziet het gewoon vanuit een ander perspectief.

Out of the box denken is niet gek of achterlijk of wat dan ook, maar loze claims maken vanaf je zolderkamer zonder enige kennis van zaken is zeker wel dom
dat is jouw mening
maar heb je als ik vragen mag ook verder gekeken dan de oude media=
het zijn geen beschuldigen. het is de echte waarheid over de wereld.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125661277
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:28 schreef tribalwars het volgende:

[..]

dat is jouw mening
maar heb je als ik vragen mag ook verder gekeken dan de oude media=
het zijn geen beschuldigen. het is de echte waarheid over de wereld.
Over welke waarheid praten we nu eigenlijk? En kan je jouw waarheden hard maken?
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:32:26 #190
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125661291
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:26 schreef ems. het volgende:

[..]

...maar het probleem is dus dat je geen exact idee zal krijgen van de waarheid en dus ook niet kan concluderen dat wat jij weet de waarheid is.

Wat jij bedoelt en doet is "je kunt beter iets als waarheid accepteren dan niets"

Maargoed, voor iemand die zo sceptisch doet over nieuwsbronnen vond ik je al weinig kritisch, dus dat is een logisch gevolg.
is het niet goed om sceptisch te doen over nieuws bronnen.
dit zie ik heel anders dan jouw.
nieuwsbronnen komen allemaal van dezelfde pers bureau´s ,en het de nieuws site nemen die nieuwsberichten allemaal over. totaal onbetrouwbare dus. boven die bureau´s staan ook weer bankies)rotschilds,illuminati. zo simpel is het. en natuurlijk weet ik niet voor 100 % of ze echt alles van de pers bureau´s kopiëren.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:33:07 #191
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125661345
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:32 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Over welke waarheid praten we nu eigenlijk? En kan je jouw waarheden hard maken?
jij vind mijn bronnen toch maar waardeloze complot site´s.
dus ik kan net zo goed geen bronnen geven. want die lees je toch niet.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:34:12 #192
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_125661433
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 21:15 schreef Robijn48 het volgende:
Hier een artikel over complotdenkers. Het is een wat ouder artikel, maar lijkt nog niets aan kracht ingeboet te hebben. Ik kan me er wel in vinden en zie het hier ook steeds terugkeren.
Dus! Gewoon niet meer op ingaan, zou ik bijna zeggen ;)

http://www.skepsis.nl/complottheorie.html
Ik heb normaal gesproken niet zoveel met die site, maar dat artikel is heel goed geschreven. Zelfs voor z'n lange lap tekst leest het lekker weg. Heel herkenbaar. :)

Wat mij altijd opvalt (zie bijvoorbeeld de voorspelbare reacties boven mij) is dat complotgelovers altijd alles van de oude media als onwaar en als leugens bestempelen. Maar wat ze dan vrijwel altijd 'vergeten' is om met concrete voorbeelden en bewijzen te komen.

Neem nu dit topic over Boston, je ziet complotgelovers alleen maar roepen "allemaal leugens van oude media" maar ik zie ze niet met concrete voorbeelden komen.

We hebben nu al 7 delen de meest gekke gedachte kronkels voorbij zien komen en de meeste waren vrij makkelijk onderuit te halen waarop weer een nieuwe gedachte kronkel werd verzonnen.

Het zou interessant zijn als we het over een andere boeg gooien. Dus dat de complotgelovers met concrete nieuwsberichten komen en ze vervolgens aantonen dat het feitelijk onjuist of misschien zelfs een bewuste leugen is.

Enkel met de meeste gekke theorien aankomen zetten gaat het niet lukken om 'ons' tot inkeer te brengen. Als je ziet hoeveel van die theorien er al feitelijk onderuit zijn gehaald in de afgelopen 7 deeltjes zou je moeten begrijpen dat dit niemand gaat overtuigen dat de oude media alleen maar uit onzin bestaat.

Dus i.p.v. alleen het je zelf uitermate makkelijk te maken met de woorden: "Oude media, allemaal leugens!" kan het nuttig zijn om eens met concrete voorbeelden m.b.t. Boston te komen.

En dan natuurlijk niet in de zin van: "Complottheorie XYZ was vandaag niet op het nieuws, dus oude media zijn leugenaars", maar in de zin van: "Vandaag was dit en dat in het nieuws over Boston, maar dat klopt niet want: <vul bewijs in>".
pi_125661454
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:12 schreef tribalwars het volgende:

[..]

het probleem is dat mind control zo goed werkt bij normaal mensen. dat ze nooit out de box gaan denken.
want mensen die buiten de box denken zijn gek ,dom.
mensen denk dus niet buiten de box.
reden
ze zien de oude media als waarheid dus alles buiten de media is onwaar dus onzin.
tweede
mensen zullen er niet buiten ga denken kijken want dan wordt je voor gek,dom uitgemaakt.
Gast, houd eens op met oordelen over de andere users hier.
Mensen met een beetje verstand denken na en volgen niet slaafs bevelen op.

Dat de Barbies van deze wereld nou alles voor zoete koek slikken.
pi_125661587
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:32 schreef tribalwars het volgende:

[..]

is het niet goed om sceptisch te doen over nieuws bronnen.
dit zie ik heel anders dan jouw.
nieuwsbronnen komen allemaal van dezelfde pers bureau´s ,en het de nieuws site nemen die nieuwsberichten allemaal over. totaal onbetrouwbare dus. boven die bureau´s staan ook weer bankies)rotschilds,illuminati. zo simpel is het. en natuurlijk weet ik niet voor 100 % of ze echt alles van de pers bureau´s kopiëren.
Bullshit, er zijn meer dan genoeg onafhankelijke journalisten.

Jij bent hier echt het uberschaap, je slikt alles voor zoete koek wat de nieuwe media oplepelt.
  Moderator dinsdag 23 april 2013 @ 22:36:43 #195
249559 crew  Lavenderr
pi_125661630
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:33 schreef tribalwars het volgende:

[..]

jij vind mijn bronnen toch maar waardeloze complot site´s.
dus ik kan net zo goed geen bronnen geven. want die lees je toch niet.
Mwah, dat is een verwijt wat eerder op jou van toepassing is. Jij leest nooit posts of links van anderen, dus..
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:37:35 #196
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125661695
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:33 schreef tribalwars het volgende:

[..]

jij vind mijn bronnen toch maar waardeloze complot site´s.
dus ik kan net zo goed geen bronnen geven. want die lees je toch niet.
als de bron aangeeft van een persoon die aanwezig was of iets duidelijk hard kan maken.
dan kan er een bron van waarheid in zitten.
als de bron zelf al geen duidelijkheid weer geeft over hoe ze er zelf bij komen, of gewoon gelijk melden photoshop., of als het een mening is van de persoon die het geplaatst heeft,
dan vind ik het niet echt betrouwbaar.
want in dat geval is het geen bron van waarheid maar een gedachten gang of een vermoeden geen bron!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:37:49 #197
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_125661707
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:17 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ik accepteer ook dat ik nooit 100% de waarheid weet. hoogste 80 % maar dat is beter dan niks.
Ik stel voor dat Tribalwars gaat beginnen met aantonen dat al het nieuws wat vandaag over Boston in de oude media is verschenen 100% onjuist is.
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:42:10 #198
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_125662063
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:33 schreef tribalwars het volgende:

[..]

jij vind mijn bronnen toch maar waardeloze complot site´s.
dus ik kan net zo goed geen bronnen geven. want die lees je toch niet.
*kuch* de meesten hier lezen het wel en reageren er vervolgens inhoudelijk erop.

Misschien zou je eens het fatsoen op kunnen brengen om het zelfde te doen.
pi_125662183
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:33 schreef tribalwars het volgende:

[..]

jij vind mijn bronnen toch maar waardeloze complot site´s.
dus ik kan net zo goed geen bronnen geven. want die lees je toch niet.
Ik zou graag een paar bronnen van je willen lezen, maar als ik kritiek geef zou het fijn zijn als je daar ook weer op in ging
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:43:42 #200
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125662187
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:33 schreef tribalwars het volgende:

[..]

jij vind mijn bronnen toch maar waardeloze complot site´s.
dus ik kan net zo goed geen bronnen geven. want die lees je toch niet.
wat is eigenlijk een bron...
nou haal ik dit gewoon even van wikipedia.

Bronvermelding is een manier om bronnen in het artikel te vermelden, ter onderbouwing van de aangedragen informatie. Bronvermelding kan bestaan uit verwijzingen naar relevante betrouwbare bronnen of een bibliografie, literatuurlijst of een ander overzicht van geraadpleegde bronnen. Lezers kunnen de inhoud van het artikel zo sneller verifieren en bepalen of er geen sprake is van "eigen onderzoek".
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')