abonnement Unibet Coolblue
pi_125602836
Beste Ouders,

Voor mijn scriptie doe ik onderzoek naar de invloed van reclame op kinderen.
Hierbij focus ik niet alleen op reclame op televisie, maar ook op internet en smartphones.
Voor dit onderzoek heb ik een enquête gehouden onder kinderen tussen de 8 en 12 om te zien in hoeverre zij op de hoogte zijn van het doel en de invloed van reclame. Daarnaast zou ik heel graag de mening van ouders horen, liefst ook van kinderen tussen de 8 en 12. Ik zou graag willen weten wat jullie vinden van deze stelling:
Reclames hebben een negatieve invloed op jonge kinderen.

Ik hoor graag of u het eens bent met deze stelling, of niet, en waarom. Zou u daarnaast erbij willen vermelden hoe oud uw kind is?

Alvast hartstikke bedankt!

[ Bericht 100% gewijzigd door m8910 op 24-04-2013 09:02:21 ]
pi_125603419
Ooit gehoord van leidende vragen? En dat je die moet vermijden bij wetenschappelijk onderzoek?
Verder is je introductie erg vaag. Waar studeer je, welke opleiding? Wie ben jij?
Krijgen we nog onderzoeksresultaten na afloop van je scriptie?
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_125603723
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 16:30 schreef m8910 het volgende:
Beste Ouders,

Voor mijn scriptie doe ik onderzoek naar de invloed van reclame op kinderen.
Hierbij focus ik niet alleen op reclame op televisie, maar ook op internet en smartphones.
Voor dit onderzoek heb ik een enquête gehouden onder kinderen tussen de 8 en 12 om te zien in hoeverre zij op de hoogte zijn van het doel en de invloed van reclame. Daarnaast zou ik heel graag de mening van ouders horen, liefst ook van kinderen tussen de 8 en 12. Ik zou graag willen weten wat jullie vinden van deze stelling:
Reclames hebben een negatieve invloed op jonge kinderen.

Ik hoor graag of u het eens bent met deze stelling, of niet, en waarom. Zou u daarnaast erbij willen vermelden hoe oud uw kind is?

Alvast hartstikke bedankt!
Negatieve invloed op wat?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')