abonnement Unibet Coolblue
pi_127472081
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:31 schreef Opdekop het volgende:
Doe ik! Vermeng het zelfs soms ook met dagcreme maar dat helpt ook niet.

Die velletjes zitten dan vooral rond mn voorhoofd.
Ik heb ook altijd last van een extreem droge huid en velletjes; maar ik moet zeggen dat de bb cream van catrice echt heel goed werkt bij mij :)
Ik gebruik nog steeds mijn dagcreme voor ik mijn foundation doe; maar het scheelt wel met 'gewone' foundation; vind ik.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_127475995
Bedankt voor de tips ladies, ik scrub inderdaad nooit misschien eens proberen. Doe wel 's ochtends en 's avonds m'n ritueeltje haha. En eens kijken of een echte BB ipv zo'n eigen mengseltje beter helpt.
P.s. hoe weet je of een foundation matterend is ?
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:37:45 #78
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_127476026
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:36 schreef Opdekop het volgende:
Bedankt voor de tips ladies, ik scrub inderdaad nooit misschien eens proberen. Doe wel 's ochtends en 's avonds m'n ritueeltje haha. En eens kijken of een echte BB ipv zo'n eigen mengseltje beter helpt.
P.s. hoe weet je of een foundation matterend is ?
Dat staat er meestal specifiek op ;).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_127476043
Ahh ok even op letten dan als ik iets koop. Bij mn eigen nu staat dat er niet op.
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
pi_127510501
Weer een keer mijn andere lipsticks uitgehaald (ipv steeds naar de maybelline te grijpen :@ )

Dit is Kate Moss 01 (dacht ik... lol ); met ooglook met UD vice palette (wou een rustige ooglook doen maar op 1 of andere manier is ie er toch heftiger uit gekomen _O- Ow well.... :') )

Telefoonpic :@

No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_127510690
Mooie kleur PriemGirl.

Ik wil ook een beetje met lipstick gaan uitproberen. Draag altijd transparante gloss of een lippenbalsem. Nu laat de apocalips gloss gekocht in celestial.Die is vrij neutraal, dus wil nu iets sprekenders. Alleen felle donkere kleuren staan me echt niet.. Dus het word lastig!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_127511188
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:46 schreef J0ycie88 het volgende:
Mooie kleur PriemGirl.

Ik wil ook een beetje met lipstick gaan uitproberen. Draag altijd transparante gloss of een lippenbalsem. Nu laat de apocalips gloss gekocht in celestial.Die is vrij neutraal, dus wil nu iets sprekenders. Alleen felle donkere kleuren staan me echt niet.. Dus het word lastig!
Die roze kleuren van maybelline zijn ook echt heel erg mooi :@ Heb ik er ook een paar van en zijn niet meteen super fel; misschien staat die je beter?
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_127511276
Ik zal eens gaan kijken, wil sowieso een nieuw Essie lakje halen dus een kijken of ze nog een leuk kleurtje hebben!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_127516585
Ik heb de 05 gehaald van kate moss.. hij is nog redelijk fel en roze maar het kan wel. Denk dat het een kwestie van wennen is.

Ik zit in dubio.. Ik ga kwasten kopen. Dit keer geen Hema of Essence maar goede! Mac is me echt te duur, maar zit dus te twijfelen of ik voor Zoeva ga of RT..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 13:08:56 #85
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_127516814
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb de 05 gehaald van kate moss.. hij is nog redelijk fel en roze maar het kan wel. Denk dat het een kwestie van wennen is.

Ik zit in dubio.. Ik ga kwasten kopen. Dit keer geen Hema of Essence maar goede! Mac is me echt te duur, maar zit dus te twijfelen of ik voor Zoeva ga of RT..
Die 05 is mooi, heb ik ook! Vrij neutrale kleur, niet heel druk ofzo :D. Maar ik vind de Hema kwastjes prima trouwens. Maar van Zoeva heb ik veel goede verhalen gehoord :Y
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_127517128
De oogschaduwkwastje van de hema vind ik wel fijn maar de poederkwast vind ik te ruw.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 16:26:30 #87
16715 Mylene
*schatje*
pi_127557585
Ik zag bij V&D Utrecht dat ze bijna klaar waren met het ombouwen van ICI Paris XL. Ik heb even gelet op de exclusieve merken die Sephora altijd verkocht, maar helaas ik heb ze niet gezien. Het is allemaal hetzelfde standaard spul.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 17:47:29 #88
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_127559582
Wat kan ik doen tegen pandaogen? Ik word er gek van en vind het lelijk :{
Heb al andere mascara geprobeerd, andere oogcreme, geen oogcreme...niets helpt :'(
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 18:14:33 #89
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_127560173
Hallo!

Ik gebruik altijd een oogpotloodstift van essence (kruidvat). Ideaal om scherpe lijntje mee te trekken op mn bovenste ooglid, met een kwastje lukt me dat niet.
Echter heb ik lenzen, waar nogal regelmatig iets invliegt. Zodra mijn ogen vochtig worden druipt die lijn direct in mijn oog, wat enorm prikt, waardoor ik nog meer ga tranen, en alles een groot zwart drama word.

Nu is mijn vraag; kent er iemand toevallig een die niet in de ogen prikt? :)
pi_127560602
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb de 05 gehaald van kate moss.. hij is nog redelijk fel en roze maar het kan wel. Denk dat het een kwestie van wennen is.

Ik zit in dubio.. Ik ga kwasten kopen. Dit keer geen Hema of Essence maar goede! Mac is me echt te duur, maar zit dus te twijfelen of ik voor Zoeva ga of RT..
Ik weet niet of je Real Techniques te duur vindt, maar daar hoor ik alleen maar goede dingen over, kun je misschien ook naar kijken :)
pi_127560683
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:46 schreef Opdekop het volgende:
Welke foundation huidskleur dingen producten raden jullie aan bij een droge huid? Bij smeerbare foundation krijg ik altijd velletjes, terwijl ik die normaal gesproken niet heb als ik niks op heb.
Ik heb, vooral 's winters, ook last van velletjes. Je ziet ze zonder make-up bijna niet, maar foundation accentueert het inderdaad. Bij mij helpt het smeren van een nachtcreme goed tegen velletjes. Ik gebruik op dit moment de Night Repair van Mylene, maar als je gewoon een voedende nachtcreme kiest, maakt het merk niet zo veel uit.
Ik denk ook dat het belangrijkste is dat je huid minder droog wordt door huidverzorgingsproducten. Welke foundation je ook gebruikt, als je huid droog is, blijf je dat altijd een beetje zien. Al zijn er vast verschillen qua vettigheid bij foundation.
pi_127560715
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:35 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb een zonnebrandcreme vraag. Er is genoeg zonnebrandcreme op de markt, maar wat minder voor het gezicht. Heeft iemand tips voor gezichts zonnebrandcreme die niet al te duur (50 euro voor een kleine tube gaat me te ver) is en je huid er niet al te vet uit laat zien?
Ik gebruik de matterende zonnefluide met factor 20 van Biodermal. Die is olievrij en dus matterend. Hij werkt prima op mijn gevoelige huid die snel puistjes krijgt. Hij kost tussen de 10 en 15 euro.
pi_127560776
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:40 schreef PriemGirl het volgende:
Weer een keer mijn andere lipsticks uitgehaald (ipv steeds naar de maybelline te grijpen :@ )

Dit is Kate Moss 01 (dacht ik... lol ); met ooglook met UD vice palette (wou een rustige ooglook doen maar op 1 of andere manier is ie er toch heftiger uit gekomen _O- Ow well.... :') )

Telefoonpic :@

[ afbeelding ]
Mooie look, al vind ik het inderdaad wel vrij heftig bij elkaar. Maar het staat je goed!
pi_127560809
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb de 05 gehaald van kate moss.. hij is nog redelijk fel en roze maar het kan wel. Denk dat het een kwestie van wennen is.

Ik zit in dubio.. Ik ga kwasten kopen. Dit keer geen Hema of Essence maar goede! Mac is me echt te duur, maar zit dus te twijfelen of ik voor Zoeva ga of RT..
Met Zoeva heb ik goede ervaringen! Real Techniques heb ik zelf niet, maar ik lees er goede dingen over. Volgens mij doe je met geen van beide merken een miskoop :)
pi_127560903
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 18:14 schreef Trini-Kwan het volgende:
Hallo!

Ik gebruik altijd een oogpotloodstift van essence (kruidvat). Ideaal om scherpe lijntje mee te trekken op mn bovenste ooglid, met een kwastje lukt me dat niet.
Echter heb ik lenzen, waar nogal regelmatig iets invliegt. Zodra mijn ogen vochtig worden druipt die lijn direct in mijn oog, wat enorm prikt, waardoor ik nog meer ga tranen, en alles een groot zwart drama word.

Nu is mijn vraag; kent er iemand toevallig een die niet in de ogen prikt? :)
Misschien helpt het als je de waterproofversie koopt?
Is het echt een oogpotlood, of meer vloeibare eyeliner? Ik kan me bijna niet voorstellen dat oogpotlood gaat 'druipen' als je oog een beetje vochtig wordt.
Hetelfde product van een ander merk proberen wil ook wel eens helpen, soms is de substantie dan wat droger.

Excuses voor mijn overload aan reacties :@
pi_127561646
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 18:39 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Ik gebruik de matterende zonnefluide met factor 20 van Biodermal. Die is olievrij en dus matterend. Hij werkt prima op mijn gevoelige huid die snel puistjes krijgt. Hij kost tussen de 10 en 15 euro.
Ik heb hem ook gekocht, 50+ :Y volgens mij word ik er wel blij van.

Trouwens, je kunt multiquoten he! Als je een reactie hebt getikt, en op dezelfde pagina is nog een reactie die je wilt quoten, kun je gewoon op de quoteknop klikken en dan wordt die quote eronder geplakt, like so:
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 18:47 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Misschien helpt het als je de waterproofversie koopt?
Is het echt een oogpotlood, of meer vloeibare eyeliner? Ik kan me bijna niet voorstellen dat oogpotlood gaat 'druipen' als je oog een beetje vochtig wordt.
Hetelfde product van een ander merk proberen wil ook wel eens helpen, soms is de substantie dan wat droger.

Excuses voor mijn overload aan reacties :@
pi_127575066
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 19:18 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ik heb hem ook gekocht, 50+ :Y volgens mij word ik er wel blij van.

Trouwens, je kunt multiquoten he! Als je een reactie hebt getikt, en op dezelfde pagina is nog een reactie die je wilt quoten, kun je gewoon op de quoteknop klikken en dan wordt die quote eronder geplakt, like so:

[..]

O, dankjewel, dat is veel handiger! Ga ik de volgende keer doen :)
  zondag 9 juni 2013 @ 16:52:37 #98
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_127585340
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 18:47 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Misschien helpt het als je de waterproofversie koopt?
Is het echt een oogpotlood, of meer vloeibare eyeliner? Ik kan me bijna niet voorstellen dat oogpotlood gaat 'druipen' als je oog een beetje vochtig wordt.
Hetelfde product van een ander merk proberen wil ook wel eens helpen, soms is de substantie dan wat droger.

Excuses voor mijn overload aan reacties :@
Ja het is echt een stift, letterlijk. Maar ik kan dus nooit zo'n stift vinden van een ander merk! Lijkt me sterk dat essence het zelf heeft bedacht :P

pi_127586841
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 18:14 schreef Trini-Kwan het volgende:
Hallo!

Ik gebruik altijd een oogpotloodstift van essence (kruidvat). Ideaal om scherpe lijntje mee te trekken op mn bovenste ooglid, met een kwastje lukt me dat niet.
Echter heb ik lenzen, waar nogal regelmatig iets invliegt. Zodra mijn ogen vochtig worden druipt die lijn direct in mijn oog, wat enorm prikt, waardoor ik nog meer ga tranen, en alles een groot zwart drama word.

Nu is mijn vraag; kent er iemand toevallig een die niet in de ogen prikt? :)
Ik gebruik die van illamasqua, blijft geweldig zitten en ik kan daar de mooiste lijntjes mee maken omdat het meer een stifje is dan een echte kwast. Bij mij mag er idd ook niets in ogen komen want ik heb geen tranen dus als er iets in mijn oog komt wordt alles instant rood :')
  zondag 9 juni 2013 @ 18:11:41 #100
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_127587965
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:54 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
Chanel vitalumiere werkt bij mij echt helemaal niet mooi terwijl ik 'm wel precies bij mijn huidskleur heb. Op dit moment heb ik de foundation op verschillende manieren opgedaan (namelijk: kwast en vingers) maar ik vind mijzelf te popperig. Herkenbaar? Ik hoor en zie altijd positieve dingen bij vitalumiere dus balen. Maar het ligt vast aan mij.

Heb trouwens net al mijn kwasten schoongemaakt met normale douchegel en zei mijn zusje boos dat het met babyshampoo moest en de kwasten nu ruw opdrogen en ik ze dus beter weg kan gooien. Iemand hier ervaring mee? :) :)
Het is hier al een paar keer gezegd, maar het is idd onzin dat je kwasten daar niet tegen kunnen.
Het best was je ze met afwasmiddel of brushcleanser :Y Dus een keer douchegel kunnen ze ook echt wel tegen hoor!
Don't come closer, I might hurt you
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')