abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_125379875
Welkom in 's-Hertogenbosch iedereen.

Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bossche bol, de Dieze, de Maas, het VVV-kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafés of andere etablissementen, de winkelcentra, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de files, ongelukken, politieacties, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.


Met dank aan DJ _O_



Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)

Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite/hardcorebarrie)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, geniale dromen, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd, gebanned for life ;( )
Augustus_Thijs (Romein, Moderator, Baas) 8-)
Skyrim (rare user)
muhahaha (Late aanschuiver en mixdrankjes ditdat :9)
SM- (SMfan en carnavaller)
BlackLining (Leidenaar)
Neo-Mullen (Limbo)

Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)

Meeting?
In de week van 8 April?

*G*

NOSTALGIE-ALERT! Hieronder een afbeelding van de Terminus. De plek waar vele meetings hebben plaats gevonden.

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Neo-Mullen op 17-04-2013 00:20:51 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_125379912
MIJN EERSTE DEN BOSCH TOPIC O+!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_125380791
Topicontmaagding alles :D
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125381609
Gefeliciteerd broeder! :D
pi_125382126
Heb mezelf aan het lijstje toegevoegd van vaste bezoekers :') Ik mag dat, want eigen topic ditdatzuszo
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_125382318
Limbo haha je kent je plek :') :7
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125382418
Waar je maar trots op bent he. :D
pi_125382440
Onwetenden :D

Limburg _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_125382704
Ik ben er geweest... Ik ging gauw weer terug. :D
pi_125383276
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Onwetenden :D

Limburg _O_
Niet gaan overdrijven he..
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125383299
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:37 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben er geweest... Ik ging gauw weer terug. :D
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:55 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Niet gaan overdrijven he..
Sorry, ik zeg het verkeerd:
Zuid Limburg _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 17 april 2013 @ 09:09:17 #12
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_125386439
Zomerjassen :')

Het is of koud genoeg voor een jas, of niet. Anders doe je maar een vest aan! :)
Thinking about thinking of you.
  woensdag 17 april 2013 @ 09:25:20 #13
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_125386754
Owjah, goedemorgen O+
Thinking about thinking of you.
pi_125386792
Mogge!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 17 april 2013 @ 09:28:41 #15
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_125386839
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 09:27 schreef Ceased2Be het volgende:
Mogge!
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_125386905
iemand nog iets speciaals van plan met Koningsdag?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_125387566
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 09:09 schreef shifto het volgende:
Zomerjassen :')

Het is of koud genoeg voor een jas, of niet. Anders doe je maar een vest aan! :)
Of een colbertje ofzo :P Heb zelf ook geen zomerjas.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 09:31 schreef Ceased2Be het volgende:
iemand nog iets speciaals van plan met Koningsdag?
Neen, denk dat ik de stad in ga met wat vrienden, zoals altijd. Heb weinig met die dag maar ik vier de gezelligheid :7 (En een reden om overdag dronken te zijn :@)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125387609
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:56 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

[..]

Sorry, ik zeg het verkeerd:
Zuid Limburg _O_
Inderdaad, niks mis met Zuid Limburg hoor :7
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_125387694
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sorry, ik zeg het verkeerd:
Zuid Limburg _O_
Ik heb een aantal vrienden uit Limburg, allemaal uit het noorden van Limboland, en die moet je eens horen kankeren op Zuid-Limburg :') Maar ik ken een meisje uit Zuid-Limburg met de mooiste jetsers die ik ook heb gezien dus ik vind Zuid-Limburg wel oke :@
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 17 april 2013 @ 10:13:20 #20
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_125387846
Gisteren nog een discussie gewonnen dat Limburg dichterbij is dan Zeeland. :P Cuijk is niet zo ver en daar begint het al!
Thinking about thinking of you.
pi_125387896
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 10:13 schreef shifto het volgende:
Gisteren nog een discussie gewonnen dat Limburg dichterbij is dan Zeeland. :P Cuijk is niet zo ver en daar begint het al!
Serieus, Duitsland is dichterbij dan Zeeland, iig vanuit Den Bosch. _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125387940
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2013 10:07 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik heb een aantal vrienden uit Limburg, allemaal uit het noorden van Limboland, en die moet je eens horen kankeren op Zuid-Limburg :') Maar ik ken een meisje uit Zuid-Limburg met de mooiste jetsers die ik ook heb gezien dus ik vind Zuid-Limburg wel oke :@
Venlo en die troep is hetzelfde als roosendaal enzo. Straalt niks uit, maarja het is deel van de provincie.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_125387990
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 10:16 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Venlo en die troep is hetzelfde als roosendaal enzo. Straalt niks uit, maarja het is deel van de provincie.
Roosendaal hoort niet bij Brabant, al zeggen alle kaarten van wel :@
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125388115
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2013 10:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Roosendaal hoort niet bij Brabant, al zeggen alle kaarten van wel :@
Exact, zo denk ik over noord Limburg ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_125388164
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2013 10:15 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Serieus, Duitsland is dichterbij dan Zeeland, iig vanuit Den Bosch. _O-
paar weken terug nog een klus aangeboden gekregen in Zeeland ergens tegen de kust 'want dat is toch dichtbij brabant?'
Klopt, vanuit den bosch is het alleen een takke-eind :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_125388297
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 09:31 schreef Ceased2Be het volgende:
iemand nog iets speciaals van plan met Koningsdag?
Aangezien ik de hoop heb dat er overdag toch nog weinig in de stad te doen is ga ik lekker werken. O+. En na werktijd rechtstreeks naar de stad, zuipen. En jij?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125388350
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 10:30 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Aangezien ik de hoop heb dat er overdag toch nog weinig in de stad te doen is ga ik lekker werken. O+. En na werktijd rechtstreeks naar de stad, zuipen. En jij?
he-le-maal niks :D
vermijd de stad altijd als de pest op dat soort dagen... veels te druk. Ben er een paar jaar terug geweest omdat een vriend van me met z'n feestorkest daar kwam spelen (de Pannelappen). maar voor de rest is het niet aan mij besteed :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_125388373
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 10:25 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

paar weken terug nog een klus aangeboden gekregen in Zeeland ergens tegen de kust 'want dat is toch dichtbij brabant?'
Klopt, vanuit den bosch is het alleen een takke-eind :')
Volgens mij is dat onderhand net zo ver als naar Amsterdam of niet? :P
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 10:23 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Exact, zo denk ik over noord Limburg ;)
Zonder noord-limburg waren jullie geeneens verbonden met Nederland. DAMN YOU, NOORD LIMBURG!!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125388440
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2013 10:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Volgens mij is dat onderhand net zo ver als naar Amsterdam of niet? :P

qua tijd verder nog; ik rij in 50 minuten naar m'n werk, maar kan goed anderhalf uur rijden naar randje zeeland met al die stomme 80Km wegen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_125388449
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 10:32 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

he-le-maal niks :D
vermijd de stad altijd als de pest op dat soort dagen... veels te druk. Ben er een paar jaar terug geweest omdat een vriend van me met z'n feestorkest daar kwam spelen (de Pannelappen). maar voor de rest is het niet aan mij besteed :)
toffe naam :P Ik snap je volko.en die drukte bah ;( Ga je het wel op tv volgen of ben je daar ook niet van? :)
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125388722
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 10:37 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

toffe naam :P Ik snap je volko.en die drukte bah ;( Ga je het wel op tv volgen of ben je daar ook niet van? :)
Denk dat ik het op tv wel meekrijg, dat was toen met die auto vs de bus ook zo hilarisch :)

http://www.pannelappen.nl/
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 17 april 2013 @ 10:50:25 #32
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_125388771
Vroeger, toen ik nog een vriendin in Zeeland had, besefte ik mij hoe tering ver dat was en maakte het uit. :')
Thinking about thinking of you.
pi_125389814
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 09:31 schreef Ceased2Be het volgende:
iemand nog iets speciaals van plan met Koningsdag?
Hopen dat het snel voorbij is :Y :')

Ik heb daar een bloedhekel aan.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_125390980
Anarchisten hier :o
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_125391080
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 11:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
Anarchisten hier :o
Ben jij buiten 30 April ook voor het koningshuis dan?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_125391131
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 11:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
Anarchisten hier :o
Beetje de dag van de bezetter vieren :{w

Hertogdom Brabant
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_125391260
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 11:59 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Beetje de dag van de bezetter vieren :{w

[ afbeelding ] Hertogdom Brabant [ afbeelding ]
_O- :D
quote:
10s.gif Op woensdag 17 april 2013 11:58 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ben jij buiten 30 April ook voor het koningshuis dan?
Mwah, de kroning lijkt me opzich wel erg mooi om te zien, maar verder vind ik dat er heul wat minder centjes naartoe hoeven gaan :)
En niet zo aangevallen :D het was een constatering, geen verwijt :*
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_125391311
quote:
17s.gif Op woensdag 17 april 2013 12:03 schreef Neo-Mullen het volgende:

Mwah, de kroning lijkt me opzich wel erg mooi om te zien, maar verder vind ik dat er heul wat minder centjes naartoe hoeven gaan :)
En niet zo aangevallen :D het was een constatering, geen verwijt :*
Zie mijn PI daarbij ;)
Heb zelf het idee dat het voor 95% van de bevolking meer gaat om het feestje dan de gedachte erachter.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 17 april 2013 @ 12:12:31 #39
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_125391512
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 12:05 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Heb zelf het idee dat het voor 95% van de bevolking meer gaat om het feestje dan de gedachte erachter.
Joh... :P
Thinking about thinking of you.
pi_125391552
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 12:12 schreef shifto het volgende:

[..]

Joh... :P
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_125391987
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 10:48 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Denk dat ik het op tv wel meekrijg, dat was toen met die auto vs de bus ook zo hilarisch :)

http://www.pannelappen.nl/
Wilde ze al op youtube opzoeken :P

En dat incident hilarisch noemen :') _O-
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125392228
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 12:26 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Wilde ze al op youtube opzoeken :P

En dat incident hilarisch noemen :') _O-
na de 10x herhaling daarvan in 30 minuten tijd wordt je er wel melig van ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_125398273
Op koninginnedag ga ik altijd de stad in, op zoek naar kleine beeldjes wehehehehe. :P
  woensdag 17 april 2013 @ 15:25:13 #44
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_125398995
Pfff wat een dag! :o Is het al bijna voorbij?
Thinking about thinking of you.
pi_125399018
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:25 schreef shifto het volgende:
Pfff wat een dag! :o Is het al bijna voorbij?
Gelukig wel... heel de godsganse dag al SAN performance aan het meten.

Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_125399045
Nog 1,5 uur. :D
pi_125399081
Half uurtje en dan hou ik het voor gezien... dan is het nog steeds 17:30 voordat ik thuis ben.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 17 april 2013 @ 15:28:55 #48
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_125399146
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:25 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Gelukig wel... heel de godsganse dag al SAN performance aan het meten.

Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.
Loop al dagen te kutten met een HA cluster en die compatibility laag van vmware. :z

Net even tussendoor maar mn nieuwe switch voor in het DC geconfigureerd. Leuk spielgoet :9
Thinking about thinking of you.
pi_125399901
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:28 schreef shifto het volgende:

[..]

Loop al dagen te kutten met een HA cluster en die compatibility laag van vmware. :z

Net even tussendoor maar mn nieuwe switch voor in het DC geconfigureerd. Leuk spielgoet :9
Ik moet bewijzen dat mijn performance problemen aan de disks liggen en niet aan mijn onkunde (wat de storagebeheerde beweert :') )

Throughput op het san is zo spastisch als het maar zijn kan. Op dezelfde disk variëert het van 4.5Mb/s tot 570Mb/s afhankelijk van wanneer ik de load test...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 17 april 2013 @ 16:03:23 #50
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_125400729
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:45 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik moet bewijzen dat mijn performance problemen aan de disks liggen en niet aan mijn onkunde (wat de storagebeheerde beweert :') )

Throughput op het san is zo spastisch als het maar zijn kan. Op dezelfde disk variëert het van 4.5Mb/s tot 570Mb/s afhankelijk van wanneer ik de load test...
Damn wat voor disks zijn dat! Of bedoel je als throughput van de hele SAN?

Toch simpele test. Hang schijven set A in het ding, test het e.e.a dan hang je schijven set B in het ding en test je weer.

Waar A je huidge batch schijven is en B nieuwe verse :9
Thinking about thinking of you.
pi_125401032
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 16:03 schreef shifto het volgende:

[..]

Damn wat voor disks zijn dat! Of bedoel je als throughput van de hele SAN?

Toch simpele test. Hang schijven set A in het ding, test het e.e.a dan hang je schijven set B in het ding en test je weer.

Waar A je huidge batch schijven is en B nieuwe verse :9
geen idee, ik 'praat' tegen een disk in een raid 5 oplossing die in een storage box zit die hij deelt met god-weet-wat.
storage kan me geen inschatting geven wat ik op 1 zo'n raid 5 disk aan throughput zou kunnen halen. En gezien mijn cijfers snap ik nu ook waarom :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_125401401
好人,这样的磁盘和存储箱。我知道,反正没有阴户。看起来像中国人。
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_125401426
quote:
15s.gif Op woensdag 17 april 2013 16:19 schreef BlackLining het volgende:
好人,这样的磁盘和存储箱。我知道,反正没有阴户。看起来像中国人。
Wat is dit? :@
pi_125401442
Nondeju wat warm buiten. Lijkt wel zomer :'(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125401452
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 16:19 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Wat is dit? :@
Ik probeer een beetje met Shifto en C2B mee te lullen :@
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_125401543
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 16:20 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik probeer een beetje met Shifto en C2B mee te lullen :@
Gaat je goed af, maar kijk wel uit als je je 的磁 met je 磁盘 combineert dat je geen 的和 krijgt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 17 april 2013 @ 16:23:27 #57
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_125401570
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 16:22 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Gaat je goed af, maar kijk wel uit als je je 的磁 met je 磁盘 combineert dat je geen 的和 krijgt.
:Y
Thinking about thinking of you.
pi_125401595
Chinees dit. ;(
  woensdag 17 april 2013 @ 16:39:18 #59
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_125402261
Nee Grieks vanavond :9
Thinking about thinking of you.
pi_125402500
Gebakken kat denk :9
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125430782
:W
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125430873
Hallee. :P
pi_125431293
Goedemorgen deze morgen.
Lekker weer en bijdehand zit binnen. :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 18 april 2013 @ 10:01:40 #64
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_125431324
Morguh!
Thinking about thinking of you.
pi_125431340
quote:
2s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:00 schreef bijdehand het volgende:
Goedemorgen deze morgen.
Lekker weer en bijdehand zit binnen. :')
ik ook. Veelste warm.buiten :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125431503
quote:
2s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:00 schreef bijdehand het volgende:
Goedemorgen deze morgen.
Lekker weer en bijdehand zit binnen. :')
Moet je leren?
pi_125431652
Yesss, ik heb een fucking mooie zomerjas :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_125431778
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:07 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Moet je leren?
Nee, werken. Leren doe ik met dit weer buiten hoor :P Ben niet voor niets al het hele semester samenvattingen aan het maken :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125431793
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Yesss, ik heb een fucking mooie zomerjas :D
Toch gelukt ja :o
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125431880
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:19 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Toch gelukt ja :o
Yep, ben gisteren nog ff in Amsterdam geweest en heb m daar gescoord :D kek jasje 8-)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_125431886
Wat is het nut van een zomerjas? Oprechte vraag trouwens :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125431923
quote:
2s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:23 schreef bijdehand het volgende:
Wat is het nut van een zomerjas? Oprechte vraag trouwens :P
Op dagen waar het tussen de 15 en 20 graden is of als het hard waait. Dan is een jas lekker, maar een winterjas is overkill
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 18 april 2013 @ 10:25:20 #73
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_125431926
quote:
2s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:23 schreef bijdehand het volgende:
Wat is het nut van een zomerjas? Oprechte vraag trouwens :P
Bij meisjes kan het mooi zijn O+

Voor mannen nutteloos.
Thinking about thinking of you.
pi_125431952
quote:
2s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:23 schreef bijdehand het volgende:
Wat is het nut van een zomerjas? Oprechte vraag trouwens :P
Mobiel en bankpasjes opberger :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_125431968
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:25 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Op dagen waar het tussen de 15 en 20 graden is of als het hard waait. Dan is een jas lekker, maar een winterjas is overkill
Vest/colbert :P
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:25 schreef shifto het volgende:

[..]

Bij meisjes kan het mooi zijn O+

Voor mannen nutteloos.
Eens. Maar vrouwen hebben ook veel meer soorten kledingstukken omdat dat mooier is bij hen :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125431987
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:26 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Mobiel en bankpasjes opberger :)
Daar heb ik broekzakken voor. Of als ik met een meisje ben dan doe ik 't in haar tas :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125432006
quote:
2s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, werken. Leren doe ik met dit weer buiten hoor :P Ben niet voor niets al het hele semester samenvattingen aan het maken :D
Ow bummer. Gisteren buiten geweest, was wel lekker ondanks de bewolking. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:25 schreef shifto het volgende:

[..]

Bij meisjes kan het mooi zijn O+

Voor mannen nutteloos.
Gisteren al zonder buiten geweest, kan hendig. 8-)
pi_125432014
quote:
2s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:26 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Vest/colbert :P

[..]

Eens. Maar vrouwen hebben ook veel meer soorten kledingstukken omdat dat mooier is bij hen :D
Das alles behalve winddicht. Bovendien houdt een jas toch de warmte iets meer vast en geloof me, deze jas is mooier dan elk vest of colbert :P
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_125432059
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:28 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Das alles behalve winddicht. Bovendien houdt een jas toch de warmte iets meer vast en geloof me, deze jas is mooier dan elk vest of colbert :P
Heb deze al 6 jaar, maar die moet echt vervangen worden:

http://www.marktplaats.nl(...)rt-cognac-mt-54.html
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_125432064
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:28 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ow bummer. Gisteren buiten geweest, was wel lekker ondanks de bewolking. :)

[..]

Gisteren al zonder buiten geweest, kan hendig. 8-)
Gister fietste ik gewoon met korte mouwen naar de stad :7
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:28 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Das alles behalve winddicht. Bovendien houdt een jas toch de warmte iets meer vast en geloof me, deze jas is mooier dan elk vest of colbert :P
Pics?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125432073
quote:
2s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:30 schreef bijdehand het volgende:

Gister fietste ik gewoon met korte mouwen naar de stad :7
Bikkel ben je! :7
pi_125432081
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:30 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Bikkel ben je! :7
Het weer was goddelijk. Met een jas en zware tas zweet ik me gewoon kapot
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125432121
quote:
2s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:31 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Het weer was goddelijk. Met een jas en zware tas zweet ik me gewoon kapot
Is ook, op de fiets zou ik dat ook gedaan hebben. :)
Bij het wandelen had ik wel een trui aangedaan en daar was ik wel blij om want ik had het comfortabel. :)
pi_125432177
quote:
2s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Gister fietste ik gewoon met korte mouwen naar de stad :7

[..]

Pics?
http://m.score.nl/#product_6461289
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_125432279
quote:
Lijkt wel erg op een vest toch? Beste van twee werelden dan :P

Ik heb wel zo'n jas trouwens, al 9 jaar ofzo, maar doe 'm nooit aan:
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125432522
quote:
Ziet er mooi uit. ;)
Lijkt inderdaad wel op een vest.
pi_125432849
Leuke jas! Wel prijzig. :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125432875
quote:
2s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Lijkt wel erg op een vest toch? Beste van twee werelden dan :P

Ik heb wel zo'n jas trouwens, al 9 jaar ofzo, maar doe 'm nooit aan:
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:46 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ziet er mooi uit. ;)
Lijkt inderdaad wel op een vest.
De niet-mobiele versie van de link:
http://score.nl/tops/jass(...)-7111207047-c80.html
Hier lijkt ie meer op een jas :P
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Leuke jas! Wel prijzig. :')
Geld moet rollen :7
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_125432904
Lijkt nog steeds op een vest :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125432927
quote:
2s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:23 schreef bijdehand het volgende:
Wat is het nut van een zomerjas? Oprechte vraag trouwens :P
Voor mij chill voor op de scooter. Qua warmte niet perse maar wel als het regent. Dan is een vest ipv jas ronduit kut.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125432977
Heb online twee jassen besteld. Als het beide niks is blijf ik de rest van de zomer binnen :'(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125433012
Op een dag als vandaag is een zomerjas ideaal. Het is lekker zonnig, maar zeker 's ochtends een beetje fris. Een vest houdt de wind niet tegen, maar een jas wel. Straks lkkr jas showen ditdat
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_125433801
Ziet er chill uit, alleen de capuchon hoeft van mij niet. ;)
pi_125434739
Ik wil als ik op vakantie ben een jas kopen bij de legerdump :9
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125436085
quote:
2s.gif Op donderdag 18 april 2013 11:47 schreef bijdehand het volgende:
Ik wil als ik op vakantie ben een jas kopen bij de legerdump :9
Winterjas dan? Want je zag toch het nut van een zomerjas niet in? :P
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125436211
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 12:25 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Winterjas dan? Want je zag toch het nut van een zomerjas niet in? :P
Nee, dan wel een zomerjas. Maar met een vest eronder is het ook gewoon een winterjas.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125436331
quote:
2s.gif Op donderdag 18 april 2013 12:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, dan wel een zomerjas. Maar met een vest eronder is het ook gewoon een winterjas.
Ah oke slim wel. Je weet maar nooit hoe koud de zomer kan worden. ;(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125439053
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 12:33 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ah oke slim wel. Je weet maar nooit hoe koud de zomer kan worden. ;(
nee inderdaad. al heb ik 't niet snel koud he
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125442137
Luxe wel, ik vind 20 graden nog te koud. ;(
pi_125442970
Bij 20 graden dan verbrand ik al mijn kleren met lange mouwen :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125443036
quote:
2s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:47 schreef bijdehand het volgende:
Bij 20 graden dan verbrand ik al mijn kleren met lange mouwen :P
Herkenbaar :') Gisteren vond ik het al vertiefd warm. En dat terwijl ik normaal een koukleum ben. :{

Hoe is het eigenlijk met dat meisje? Chillen jullie nog? :D
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125443179
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:49 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Herkenbaar :') Gisteren vond ik het al vertiefd warm. En dat terwijl ik normaal een koukleum ben. :{

Hoe is het eigenlijk met dat meisje? Chillen jullie nog? :D
Lang verhaal :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125443333
quote:
2s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Lang verhaal :P
Weg interesse
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125443435
quote:
10s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:57 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Weg interesse
Weg erectie
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125443487
Weg blijk van waardering
pi_125443660
quote:
2s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Weg erectie
Altijd spijtig.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125443767
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:03 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Altijd spijtig.
mwah, je zult toch af en toe moeten pissen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_125443799
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:06 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

mwah, je zult toch af en toe moeten pissen.
Het is leuker met erectie. :@
pi_125443841
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:06 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

mwah, je zult toch af en toe moeten pissen.
Gewoon met een handstand gaan pissen. :D
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125443875
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:06 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Het is leuker met erectie. :@
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_125444088
quote:
6s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:08 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die staat :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125444183
quote:
2s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Die staat :P
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_125444207
quote:
10s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:') :r
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125444268
quote:
10s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die is... bijzonder vies
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125444458
quote:
6s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:08 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- _O-
  donderdag 18 april 2013 @ 16:35:29 #116
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_125444866
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Heb online twee jassen besteld. Als het beide niks is blijf ik de rest van de zomer binnen :'(
_O-
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:25 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Op dagen waar het tussen de 15 en 20 graden is of als het hard waait. Dan is een jas lekker, maar een winterjas is overkill
Dit. :P Vooral in Amsterdam, daar waai je bekant weg. :o
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_125444889
MRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR _O_
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  donderdag 18 april 2013 @ 16:37:40 #118
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_125444960
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:35 schreef BarrieButsers het volgende:
MRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR _O_
BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB _O_
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_125444988
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:37 schreef Muisraket het volgende:

[..]

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB _O_
:') hoeist leven?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  donderdag 18 april 2013 @ 16:39:00 #120
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_125445005
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:38 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

:') hoeist leven?
Goed, wel druk, maar nog wel leuk druk. Ik ben wel nu al bang voor het proces dat mijn stage regelen gaat heten. :o En daar? :)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_125445076
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:39 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Goed, wel druk, maar nog wel leuk druk. Ik ben wel nu al bang voor het proces dat mijn stage regelen gaat heten. :o En daar? :)
Gelukkig is de drukte nog wel leuk dan :D Weet je al bij wat voor iets je stage wilt lopen? En al aan het solliciteren? :) Prima hier.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  donderdag 18 april 2013 @ 16:56:51 #122
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_125445760
You dont know the meaning of druk! :7
Thinking about thinking of you.
pi_125445806
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:56 schreef shifto het volgende:
You dont know the meaning of druk! :7
Pft las drunk. Alcoholtekort roept. ;(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  donderdag 18 april 2013 @ 16:59:40 #124
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_125445890
_O-
Thinking about thinking of you.
pi_125445903
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:59 schreef shifto het volgende:
_O-
12 dagen geleden, niet meer normaal he? :o
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  donderdag 18 april 2013 @ 17:03:49 #126
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_125446009
Is wel ff ja!

Laatste keer dat ik zat was is lang geleden ;( Kan me niet eens herinneren! Gisteren nog wel aangeschoten van de wijn, maar dat telt niet :+
Thinking about thinking of you.
pi_125446064
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:03 schreef shifto het volgende:
Is wel ff ja!

Laatste keer dat ik zat was is lang geleden ;( Kan me niet eens herinneren! Gisteren nog wel aangeschoten van de wijn, maar dat telt niet :+
Nja dat je het je niet kan herinneren kan meerdere redenen hebben natuurlijk :7
Jij aan de wijn? Waz deze? :o
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125446177
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:35 schreef Muisraket het volgende:

[..]

_O-

[..]

Dit. :P Vooral in Amsterdam, daar waai je bekant weg. :o
De Muisraket is back _O_
En idd, jij begrijpt me.

Ik was gister in Amsterdam en merkte dat ik er veeeeel te weinig kom. Het is stiekem een fascinerendere stad dan Den Bosch :@
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 18 april 2013 @ 17:09:58 #129
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_125446220
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Nja dat je het je niet kan herinneren kan meerdere redenen hebben natuurlijk :7
Jij aan de wijn? Waz deze? :o
Bij t avond eten? Doe ik al jaren, maar soms net iets meer dan een halve fles, dan voel ik em wel :')
Thinking about thinking of you.
pi_125446227
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:08 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]
Ik was gister in Amsterdam en merkte dat ik er veeeeel te weinig kom. Het is stiekem een fascinerendere stad dan Den Bosch :@
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125446247
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:09 schreef shifto het volgende:

[..]

Bij t avond eten? Doe ik al jaren, maar soms net iets meer dan een halve fles, dan voel ik em wel :')
Oh echt _O- Ach moet kunnen voor een keer :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  donderdag 18 april 2013 @ 17:28:25 #132
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_125447004
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:56 schreef shifto het volgende:
You dont know the meaning of druk! :7
Dan ken je mijn leven atm niet. :P
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  donderdag 18 april 2013 @ 17:29:16 #133
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_125447029
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:08 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

De Muisraket is back _O_
En idd, jij begrijpt me.

Ik was gister in Amsterdam en merkte dat ik er veeeeel te weinig kom. Het is stiekem een fascinerendere stad dan Den Bosch :@
Vind je? Er is wel veel meer te zien en te doen, maar voor mij is A'dam toch echt een maatje te groot. En ik vind DB gewoon gezelliger. :)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_125447637
Wijn vind ik zo vies :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 18 april 2013 @ 17:49:15 #135
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_125447694
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:47 schreef bijdehand het volgende:
Wijn vind ik zo vies :')
Rode wijn :r
Rose :r
Droge witte wijn :r
Witte wijn met ijsklontjes :r :r :r
Goede, zoete witte wijn :9~
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_125447720
Alle wijn :r
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125447809
Rode wijn! *noms*
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_125447841
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:50 schreef bijdehand het volgende:
Alle wijn :r
_O_
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125447867
Maar goed, ik vind bier dan weer bar weinig aan...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_125448008
Bier zit ook veel verschil in. Sommige buitenlandse meuk is ook niet te pruimen.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125448185
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Bier zit ook veel verschil in. Sommige buitenlandse meuk is ook niet te pruimen.
Heineken ook niet
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125448369
quote:
2s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:04 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Heineken ook niet
Uit tap :9~ O+
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125448382
Jouw smaak :N
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125448432
quote:
2s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:10 schreef bijdehand het volgende:
Jouw smaak :N
Nooit goed geweest ja. ;(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125448988
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:29 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Vind je? Er is wel veel meer te zien en te doen, maar voor mij is A'dam toch echt een maatje te groot. En ik vind DB gewoon gezelliger. :)
Nouja, het ia fascinerend omdat er zoveel te zien en te doen is. Gister kwam ik in een gedeelte in het centrum waar ik nooit geweest ben. Dat maakt het wel echt een gave stad :D
Maar Den Bosch is ook een awesome stad, ik woon hier graag :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_125467135
Moggel :W
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125469554
Mogeh :z
pi_125469577
Goedemorgen deze morgen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125469636
Hey bdh, hoe is het? ;)
pi_125469694
Goed, en met jou?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 19 april 2013 @ 09:34:48 #151
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_125469706
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 02:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Moggel :W
Thinking about thinking of you.
pi_125469717
Beetje ziekjes, toch maar gaan werken. ;(
Die airco hier staat flink te blazen. ;(
pi_125469877
Dat zuigt
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125469958
Mja komt wel goed hoop ik. :)
Toch iets te vroeg naar buiten zonder jas of mijn airco in de auto is kapot want hij stinkt steeds en het kan ook zijn dat ik daar ziek van wordt. ;(
pi_125469990
Ja of gewoon een gevalletje karma :o
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125469998
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 09:44 schreef muhahaha het volgende:
Mja komt wel goed hoop ik. :)
Toch iets te vroeg naar buiten zonder jas of mijn airco in de auto is kapot want hij stinkt steeds en het kan ook zijn dat ik daar ziek van wordt. ;(
Die zweetsokkenlucht uit je airco? vaker aanzetten, ook 's winters dan heb je daar geen last van.

en mogge !
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 19 april 2013 @ 09:50:23 #157
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_125470113
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 09:45 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die zweetsokkenlucht uit je airco? vaker aanzetten, ook 's winters dan heb je daar geen last van.

en mogge !
Dit idd. :Y
Thinking about thinking of you.
pi_125470236
Erg is dat, als je een bepaalde belasting moet kennen die je zo erg haat dat je het gewoon niet wil weten :')_!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125470255
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 09:45 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die zweetsokkenlucht uit je airco? vaker aanzetten, ook 's winters dan heb je daar geen last van.

en mogge !
Dat ja, ik heb die lucht nu ook zonder dat ik de airco aanzet. ;(

In mijn vorige auto had ik de airco altijd aanstaan en toen had ik alleen die lucht als ik hem uitschakelde. Nu maakt dat niet meer uit, godver kutdingen. :')

quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 09:54 schreef bijdehand het volgende:
Erg is dat, als je een bepaalde belasting moet kennen die je zo erg haat dat je het gewoon niet wil weten :')_!
Hondenbelasting? :P
pi_125470306
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 09:55 schreef muhahaha het volgende:
Hondenbelasting? :P
Nee, de successiewet: erf- en schenkbelasting :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125470391
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 09:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, de successiewet: erf- en schenkbelasting :P
Oja, daar moet ik ook van kokhalzen ja.
Mag je eerst loonbelasting afdragen en vervolgens als je komt te overlijden komen ze NOG een keer graaien. :')
pi_125470554
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 10:00 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Oja, daar moet ik ook van kokhalzen ja.
Mag je eerst loonbelasting afdragen en vervolgens als je komt te overlijden komen ze NOG een keer graaien. :')
Zo zit het niet helemaal, ik vind het juridisch wel goed te verantwoorden, maar moreel niet. ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125470668
Erf en schenkbelasting :r
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125470702
Elke politicus is ook tegen, tot het moment dat ze iets van macht krijgen en inzien dat ze niet zonder kunnen. De tarieven zijn trouwens wel een stuk lager dan eerst :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125470759
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 10:07 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zo zit het niet helemaal, ik vind het juridisch wel goed te verantwoorden, maar moreel niet. ;)
Hoe zit het dan wel?
pi_125470850
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 10:16 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hoe zit het dan wel?
De verkrijging wordt belast. De verkrijger krijgt extra inkomen en dit moet belast worden. Daar heb ik verder ook geen problemen mee, want de meeste mensen hoeven niet eens zoveel te betalen omdat er vaak weinig vermogen is. Als het niet in de Successiewet wordt belast, dan plaatsen ze het wel in de inkomstenbelasting, en dat is nog nadeliger. Het is meer het principe waar ik niet goed van word.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125470950
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 10:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

De verkrijging wordt belast. De verkrijger krijgt extra inkomen en dit moet belast worden. Daar heb ik verder ook geen problemen mee, want de meeste mensen hoeven niet eens zoveel te betalen omdat er vaak weinig vermogen is. Als het niet in de Successiewet wordt belast, dan plaatsen ze het wel in de inkomstenbelasting, en dat is nog nadeliger. Het is meer het principe waar ik niet goed van word.
Ah ja, dat is wel logisch alleen ikzelf zie het niet echt als inkomen omdat het geld al ooit als inkomen is bestempeld. :)

Hoe bedoel je het principe precies?
pi_125471081
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 10:24 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ah ja, dat is wel logisch alleen ikzelf zie het niet echt als inkomen omdat het geld al ooit als inkomen is bestempeld. :)

Hoe bedoel je het principe precies?
Of je het als inkomen ziet of niet maakt niet uit, jij wordt rijker omdat je iets krijgt, dus daar moet je over betalen. Er wordt verder niet gekeken waar je inkomsten vandaan komen. De fiscus kan bijvoorbeeld ook een opgepakte drugsdealer een naheffingsaanslag opleggen, waarin geschat is wat de opbrengsten van die praktijken waren en daar mag hij dan mooi belasting over betalen + een boete. Dus das wel het goede van de neutraliteit van de belastingen.

Maar het principe van erfbelasting (schenkbelasting valt nog wel mee, maar is dezelfde wet) vind ik gewoon erg koud, erg bitter. Je vader/moeder/wie dan ook is net overleden, en dan staat de fiscus al op de stoep. Het is dus erg dubbel. Aan de ene kant vind ik het goed dat die belasting er is, maar in de praktijk vind ik het te koud, kan de wet niet erg rechtvaardigen voor mezelf.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125471171
Niet alleen bij het overleden staan ze op de stoep want bij een beetje erfenis ook nog eens ieder jaar.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125471194
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 10:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Niet alleen bij het overleden staan ze op de stoep want bij een beetje erfenis ook nog eens ieder jaar.
Hoezo ieder jaar?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125471278
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 10:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hoezo ieder jaar?
Vermogensbelasting. ;(
pi_125471361
Vermogensbelasting ja. En dat is dan 1,2% ofiets maar gaat om het idee.
Die belasting is ook om te janken eigenlijk.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125471383
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 10:36 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Vermogensbelasting. ;(
Nah, dat is nu box 3 van de inkomstenbelasting en ook niet meer dan logisch. Uit je spaargeld kan je ook inkomsten halen (rente, dividend, aandelen kopen/verkopen, tweede huis verhuren), en die inkomsten worden belast. Omdat het niet te doen is om bij iedereen te kijken wat ze verdiend hebben met spaargeld wordt gewoon 1,2% van het spaargeld belast. Ook hier: inkomsten moeten belast worden :9
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125471414
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 10:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Of je het als inkomen ziet of niet maakt niet uit, jij wordt rijker omdat je iets krijgt, dus daar moet je over betalen. Er wordt verder niet gekeken waar je inkomsten vandaan komen. De fiscus kan bijvoorbeeld ook een opgepakte drugsdealer een naheffingsaanslag opleggen, waarin geschat is wat de opbrengsten van die praktijken waren en daar mag hij dan mooi belasting over betalen + een boete. Dus das wel het goede van de neutraliteit van de belastingen.

Maar het principe van erfbelasting (schenkbelasting valt nog wel mee, maar is dezelfde wet) vind ik gewoon erg koud, erg bitter. Je vader/moeder/wie dan ook is net overleden, en dan staat de fiscus al op de stoep. Het is dus erg dubbel. Aan de ene kant vind ik het goed dat die belasting er is, maar in de praktijk vind ik het te koud, kan de wet niet erg rechtvaardigen voor mezelf.
Ik zal me er nooit in vinden bdh, ik vind het krom dat geld wat mijn opa gespaard heeft opnieuw wordt belast door de successierechten. Het voorbeeld wat jij aanhaalt is anders want die man heeft er wel voor 'gewerkt' hoe krom dit ook mag klinken. Mijn opa heeft er ook voor gewerkt en belasting afgedragen.

Ik snap wel dat de overheid dit nodig heeft. Ik heb erover nagedacht maar mijn systeem maakt een hoop mensen werkeloos, dat gaat ook niet werken. :')
pi_125471742
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 10:42 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik zal me er nooit in vinden bdh, ik vind het krom dat geld wat mijn opa gespaard heeft opnieuw wordt belast door de successierechten. Het voorbeeld wat jij aanhaalt is anders want die man heeft er wel voor 'gewerkt' hoe krom dit ook mag klinken. Mijn opa heeft er ook voor gewerkt en belasting afgedragen.

Ik snap wel dat de overheid dit nodig heeft. Ik heb erover nagedacht maar mijn systeem maakt een hoop mensen werkeloos, dat gaat ook niet werken. :')
Het voorbeeld diende meer om te laten zien dat belastingen vaak neutraal zijn (itt subsidies en accijns). Wat je zegt van je opa ben ik het mee eens hoor, maar ik kan dat nog rechtvaardigen voor mezelf. Als er een goede vervanger komt voor de erfbelasting dan is dat geweldig toch :D Maar zolang dat er niet is, is het een noodzakelijk kwaad. In sommige landen belasten ze de nalatenschap in plaats van de verkrijging, dat vind ik moreel gezien nog slechter :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125471807
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 10:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Het voorbeeld diende meer om te laten zien dat belastingen vaak neutraal zijn (itt subsidies en accijns). Wat je zegt van je opa ben ik het mee eens hoor, maar ik kan dat nog rechtvaardigen voor mezelf. Als er een goede vervanger komt voor de erfbelasting dan is dat geweldig toch :D Maar zolang dat er niet is, is het een noodzakelijk kwaad. In sommige landen belasten ze de nalatenschap in plaats van de verkrijging, dat vind ik moreel gezien nog slechter :P
Ik verwacht geen verandering en het is ansich geen enorm percentage. Het gevoel erbij is negatief. Vermogensbelasting is ook relatief laag, ik denk dat je pas gaat balen als je in de miljoenen op je rekening hebt staan maar dan kun je zo ruim leven dat je daar niet lang over nadenkt. :)
pi_125471953
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 10:55 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik verwacht geen verandering en het is ansich geen enorm percentage. Het gevoel erbij is negatief. Vermogensbelasting is ook relatief laag, ik denk dat je pas gaat balen als je in de miljoenen op je rekening hebt staan maar dan kun je zo ruim leven dat je daar niet lang over nadenkt. :)
Het gevoel is zeer negatief, zoals ik toenstraks al zei. Mensen die miljoenen hebben, hebben meestal constructies om die belasting te ontwijken. Als je het nieuws een beetje volgt dan zie je soms dat landen met een bankgeheim gegevens aan de Nederlandse fiscus overdragen, en geloof me, als daar Nederlanders tussen staan dan betalen die wel meer dan 1,2%.

Vind trouwens sowieso wel dat veel bepalingen in het erfrecht outdated zijn. Die bepalingen mogen ze gerust veranderen om het wat eerlijker te maken.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125472167
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Het gevoel is zeer negatief, zoals ik toenstraks al zei. Mensen die miljoenen hebben, hebben meestal constructies om die belasting te ontwijken. Als je het nieuws een beetje volgt dan zie je soms dat landen met een bankgeheim gegevens aan de Nederlandse fiscus overdragen, en geloof me, als daar Nederlanders tussen staan dan betalen die wel meer dan 1,2%.

Vind trouwens sowieso wel dat veel bepalingen in het erfrecht outdated zijn. Die bepalingen mogen ze gerust veranderen om het wat eerlijker te maken.
Ja, dat geloof ik wel. Bassie en Adriaan kunnen daar wel over meepraten _O-.
De wet kent wel wat mazen, als je die weet kun je daar handig gebruik van maken.
pi_125472173
Ik probeer je trouwens niet te overtuigen ofzo, probeer alleen aan te tonen dat er meer achter zit dan de meeste mensen denken.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125472196
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:09 schreef bijdehand het volgende:
Ik probeer je trouwens niet te overtuigen ofzo, probeer alleen aan te tonen dat er meer achter zit dan de meeste mensen denken.
Dat weet ik, ik waardeer je posts. :)

Ik vind het systeem vrij ingewikkeld, er is een hoop wat veel mensen waaronder ik niet weten.
pi_125472211
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:09 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja, dat geloof ik wel. Bassie en Adriaan kunnen daar wel over meepraten _O-.
De wet kent wel wat mazen, als je die weet kun je daar handig gebruik van maken.
En Moszkowicz ook he _O-
Reden dat belastingwetten zoveel mazen kennen is omdat ze heel vaak veranderen. Bij andere rechtsgebieden is dat minder, omdat die wetten een stuk ouder zijn en dit beter dichtgetimmerd.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125472254
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:10 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat weet ik, ik waardeer je posts. :)

Ik vind het systeem vrij ingewikkeld, er is een hoop wat veel mensen waaronder ik niet weten.
Ach, daar zijn mensen als ik voor. Ik vind het systeem ook ingewikkeld, maar wel erg leuk om het te kennen. Zelf zou ik niet in de ict kunnen werken, of in de geneeskunde. Ieder z'n vak. Heb zelf ook vaak onderbuikmeningen over iets, en dan mogen mensen ook meer informatie geven. Wil niet zeggen dat ik m'n mening ook ga aanpassen maar wel chill als je wat meer weet toch.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:12:42 #183
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_125472271
poep
Thinking about thinking of you.
pi_125472357
urine
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125472374
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

En Moszkowicz ook he _O-
Reden dat belastingwetten zoveel mazen kennen is omdat ze heel vaak veranderen. Bij andere rechtsgebieden is dat minder, omdat die wetten een stuk ouder zijn en dit beter dichtgetimmerd.
Ja _O-.
Zou ik ook doen hoor.
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:12 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ach, daar zijn mensen als ik voor. Ik vind het systeem ook ingewikkeld, maar wel erg leuk om het te kennen. Zelf zou ik niet in de ict kunnen werken, of in de geneeskunde. Ieder z'n vak. Heb zelf ook vaak onderbuikmeningen over iets, en dan mogen mensen ook meer informatie geven. Wil niet zeggen dat ik m'n mening ook ga aanpassen maar wel chill als je wat meer weet toch.
Ja, met mijn systeem zou jij geen werk meer hebben. ;(
Ik zie er nu ook geen heil meer in, het verschaft echt zoveel werk. Niet normaal meer.
Is ook, het is leuk om weetjes te weten. :)
pi_125472484
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:15 schreef muhahaha het volgende:
Ja, met mijn systeem zou jij geen werk meer hebben. ;(
Ik zie er nu ook geen heil meer in, het verschaft echt zoveel werk. Niet normaal meer.
Is ook, het is leuk om weetjes te weten. :)
Nee, ik kan ook wel systemen bedenken die mijn hele studie overbodig maken. Maar dan krijg je weer mensen die zeuren omdat het rechtvaardig genoeg is enzo. Tis ook nooit goed ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125472523
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, ik kan ook wel systemen bedenken die mijn hele studie overbodig maken. Maar dan krijg je weer mensen die zeuren omdat het rechtvaardig genoeg is enzo. Tis ook nooit goed ;)
Precies, je zal altijd wel iemand tegen de haren strijken. :)
Ik vind het alleen wel jammer dat de overheid niet altijd even zuinig met het geld omgaat. Neem de A2 tussen Eindhoven en 's-Hertogenbosch. Die is in 2006 opnieuw aangelegd en krap 5 jaar later wordt er opnieuw aan gewerkt ivm de verbreding. Dat had ook samen gekunt. :)
pi_125472656
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:20 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Precies, je zal altijd wel iemand tegen de haren strijken. :)
Ik vind het alleen wel jammer dat de overheid niet altijd even zuinig met het geld omgaat. Neem de A2 tussen Eindhoven en 's-Hertogenbosch. Die is in 2006 opnieuw aangelegd en krap 5 jaar later wordt er opnieuw aan gewerkt ivm de verbreding. Dat had ook samen gekunt. :)
Ja, soms vind ik dat ook wel jammer :P Of dat ze belastingen niet gebruiken voor het doel waarvoor de opgehaald worden (bijv. hondenbelasting). Nja daar moet je je niet druk om maken toch? Vroeger was daar een programma over, zag je bijvoorbeeld een viaduct in the middle of nowhere staan _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125472719
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, soms vind ik dat ook wel jammer :P Of dat ze belastingen niet gebruiken voor het doel waarvoor de opgehaald worden (bijv. hondenbelasting). Nja daar moet je je niet druk om maken toch? Vroeger was daar een programma over, zag je bijvoorbeeld een viaduct in the middle of nowhere staan _O-
Er is ook een geruime tijd geen aanpassing aan de infrastructuur aangebracht, god mag weten wat er met dat geld is gebeurt _O-.

Nee, dan heb je echt geen leven meer als je je daar echt druk om gaat maken. Dan kun je beter de politiek in gaan om dit te veranderen, zover mogelijk. :)
pi_125472797
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:26 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Er is ook een geruime tijd geen aanpassing aan de infrastructuur aangebracht, god mag weten wat er met dat geld is gebeurt _O-.

Nee, dan heb je echt geen leven meer als je je daar echt druk om gaat maken. Dan kun je beter de politiek in gaan om dit te veranderen, zover mogelijk. :)
Inderdaad, maar dat willen de meeste mensen niet. Zeuren op de hoge wegenbelasting, maar ook zeuren op de slechte wegen in België. Alsof wij hier goede wegen hadden zonder die hoge wegenbelasting :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:28:15 #191
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_125472804
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:26 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Nee, dan heb je echt geen leven meer als je je daar echt druk om gaat maken. Dan kun je beter de politiek in gaan om dit te veranderen, zover mogelijk. :)
Hahahaha, funny
Thinking about thinking of you.
pi_125472879
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:28 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Inderdaad, maar dat willen de meeste mensen niet. Zeuren op de hoge wegenbelasting, maar ook zeuren op de slechte wegen in België. Alsof wij hier goede wegen hadden zonder die hoge wegenbelasting :P
Vriend van mij beweerde dat de Belgische wegen beter verlicht waren dan de Nederlandse wegen. _O-
Geloof ik niks van. :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:28 schreef shifto het volgende:

[..]

Hahahaha, funny
Ik ben serieus, dat is toch echt de beste manier... Op een partij stemmen is simpelweg niet toereikend als je serieus bepaalde zaken aan de tand wil voelen.
pi_125473033
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:29 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Vriend van mij beweerde dat de Belgische wegen beter verlicht waren dan de Nederlandse wegen. _O-
Geloof ik niks van. :+
Belgische leraren die met de auto komen die beginnen het college vaak met een ode aan de Nederlandse wegen, gevolgd door een klaagzang over de Belgische wegen :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125473086
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Belgische leraren die met de auto komen die beginnen het college vaak met een ode aan de Nederlandse wegen, gevolgd door een klaagzang over de Belgische wegen :P
Hahaha _O-.
Ach, kwestie van prioriteit toch. Alhoewel Belgie ook wel een doorvoer land is dankzij de Antwerpse haven. :)
pi_125473184
*G*
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125473226
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:34 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hahaha _O-.
Ach, kwestie van prioriteit toch. Alhoewel Belgie ook wel een doorvoer land is dankzij de Antwerpse haven. :)
Ja, maar dat maakt de wegen er niet beter op. Nederland heeft kwalitatief meer dan uitstekende wegen ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125473255
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, maar dat maakt de wegen er niet beter op. Nederland heeft kwalitatief meer dan uitstekende wegen ;)
Ik bedoel dat Belgie er weinig prioriteit aan geeft terwijl het wel een doorvoerland is net als Nederland. Wij geven er een hogere prioriteit aan. ;)
pi_125473334
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:39 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik bedoel dat Belgie er weinig prioriteit aan geeft terwijl het wel een doorvoerland is net als Nederland. Wij geven er een hogere prioriteit aan. ;)
Ja klopt. Goede wegen zijn ook heel belangrijk vind ik, zeker als je soms op kutwegen moet rijden :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125473369
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja klopt. Goede wegen zijn ook heel belangrijk vind ik, zeker als je soms op kutwegen moet rijden :P
Moet je voor de grap eens op een motor stappen, dan voel je het verschil al helemaal. Klinkerwegen vind ik altijd zo kut om op te rijden. :')
pi_125473624
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:42 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Moet je voor de grap eens op een motor stappen, dan voel je het verschil al helemaal. Klinkerwegen vind ik altijd zo kut om op te rijden. :')
Wil ooit nog m'n motorrijbewijs halen :9
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125473697
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:48 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wil ooit nog m'n motorrijbewijs halen :9
Dan weet ik een goede rij-instructeur voor je. ;)
Chille gast, een eckte Bosschenaar. ;)
pi_125474089
en wat kost dat? Mjan en ik waren er ook naar aan het kijken :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_125474122
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
en wat kost dat? Mjan en ik waren er ook naar aan het kijken :)
Hij vraagt 135 euro per blok. 1 blok is 3 uur incl 10 tot 15 minuten pauze. Qua kleding heeft hij alles op voorraad behalve stevige schoenen. :)
pi_125474166
okay netjes, linkje? (mag ook pm)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_125474709
Hoeveel lessen heb je ongeveer nodig denk je?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125475035
Linkje gestuurd. :)
pi_125475814
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:29 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Vriend van mij beweerde dat de Belgische wegen beter verlicht waren dan de Nederlandse wegen. _O-
Geloof ik niks van.
Beter verlicht wel. Staat overal en altijd aan. In Nederland heb je stukken onverlicht. Er is zo'n nachtelijke satelliet foto waarop je dat goed kunt zien. Het asfalt is kut met peren, maar het is wel beter verlicht. Althans, als je daar een punt van maakt. Ik heb geen last van onverlichte snelwegen eigenlijk.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_125475819
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:15 schreef bijdehand het volgende:
Hoeveel lessen heb je ongeveer nodig denk je?
Ik dacht serieus genoeg te hebben aan 16 uur les, echt niet he. :')

Fok ik ben al lang bezig. :@ :@
Het eind is gelukkig wel in zicht. *O* *O* *O*

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:46 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Beter verlicht wel. Staat overal en altijd aan. In Nederland heb je stukken onverlicht. Er is zo'n nachtelijke satelliet foto waarop je dat goed kunt zien. Het asfalt is kut met peren, maar het is wel beter verlicht. Althans, als je daar een punt van maakt. Ik heb geen last van onverlichte snelwegen eigenlijk.
Ik ook niet, je auto heeft lampen. :')
pi_125475999
Wat betreft motorrijbewijs, check even het PTA topic dan :)

PTA / Motorrijles #63 - Op naar het voorjaar

Ik heb hem gehaald in 10 lessen van een uur, wat overigens wel heel snel is. 5 voor AVB, 5 voor AVD. Kostte eigenlijk ¤750, maar ik kende de instructeur en heb het voor een krat bier gehaald :9

Maar bedenk je wel, daar komen dus twee CBR examens bij plus theorie. Dan nog een motor kopen, da's logisch. Een pak kost je ook een hoop geld, in mijn geval rond de ¤800. En motoren hebben veel onderhoud nodig. Paar keer per jaar olie verversen, 2 banden per jaar verslijten, etc. In de zin dat een gare, gammele auto niet zo'n probleem is. Een motor moet in topconditie zijn, je leven hangt er immers vanaf. Even iets verder kijken dus dan kosten voor het rijbewijs :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_125476049
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:23 schreef muhahaha het volgende:
Linkje gestuurd. :)
Thanks :)

weet nog niet of het wat is voor me, heb ontzettend slecht evenwichtsgevoel... maar mjan wil het graag en dan ben ik niet te beroerd om eens mee te lessen :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_125476118
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:52 schreef BlackLining het volgende:
Wat betreft motorrijbewijs, check even het PTA topic dan :)

PTA / Motorrijles #63 - Op naar het voorjaar

Ik heb hem gehaald in 10 lessen van een uur, wat overigens wel heel snel is. 5 voor AVB, 5 voor AVD. Kostte eigenlijk ¤750, maar ik kende de instructeur en heb het voor een krat bier gehaald :9

Maar bedenk je wel, daar komen dus twee CBR examens bij plus theorie. Dan nog een motor kopen, da's logisch. Een pak kost je ook een hoop geld, in mijn geval rond de ¤800. En motoren hebben veel onderhoud nodig. Paar keer per jaar olie verversen, 2 banden per jaar verslijten, etc. In de zin dat een gare, gammele auto niet zo'n probleem is. Een motor moet in topconditie zijn, je leven hangt er immers vanaf. Even iets verder kijken dus dan kosten voor het rijbewijs :)
Ligt ook aan je rijstijl en hoevaak je gaat rijden. Dat wat jij opgeeft lijkt wel op woon/werkverkeer verbruik.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:54 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Thanks :)

weet nog niet of het wat is voor me, heb ontzettend slecht evenwichtsgevoel... maar mjan wil het graag en dan ben ik niet te beroerd om eens mee te lessen :)
Je kunt altijd 1 les afnemen om te kijken of het wat is. De instructeur rijdt dan achterop met je mee om eventuele onverwachte problemen op te kunnen vangen. :) (hij heeft 2 extra handvatten voor de koppeling en de rem. :)
pi_125476165
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:56 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik heb hem gehaald in 10 lessen van een uur, wat overigens wel heel snel is. 5 voor AVB, 5 voor AVD. Kostte eigenlijk ¤750, maar ik kende de instructeur en heb het voor een krat bier gehaald :9

Maar bedenk je wel, daar komen dus twee CBR examens bij plus theorie. Dan nog een motor kopen, da's logisch. Een pak kost je ook een hoop geld, in mijn geval rond de ¤800. En motoren hebben veel onderhoud nodig. Paar keer per jaar olie verversen, 2 banden per jaar verslijten, etc. In de zin dat een gare, gammele auto niet zo'n probleem is. Een motor moet in topconditie zijn, je leven hangt er immers vanaf. Even iets verder kijken dus dan kosten voor het rijbewijs :)
Ligt ook aan je rijstijl en hoevaak je gaat rijden. Dat wat jij opgeeft lijkt wel op woon/werkverkeer verbruik.

[..]

Je kunt altijd 1 les afnemen om te kijken of het wat is. De instructeur rijdt dan achterop met je mee om eventuele onverwachte problemen op te kunnen vangen. :) (hij heeft 2 extra handvatten voor de koppeling en de rem. :)
[/quote]

:D
als ik maar niet zoveel lessen nodig heb als voor de auto (64)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_125476172
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:54 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Thanks :)

weet nog niet of het wat is voor me, heb ontzettend slecht evenwichtsgevoel... maar mjan wil het graag en dan ben ik niet te beroerd om eens mee te lessen :)
Even informeren voor een tryout les :) vaak geen probleem, kost je bijna niks, kun je kijken of het iets voor je is.

Je moet het zo zien dat een motor zo zwaar is dat hij zelf voor het evenwicht zorgt. Je kunt tijdens het rijden zelfs ernaast gaan hangen, ding blijft wel rechtop :) als je bang bent voor evenwicht moet je vragen of de instructeur je een zijwaartse douw wil geven als je iets van 30 rijdt. Heeft 0,0 effect, dan merk je meteen hoe stabiel een motor is.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_125476243
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:56 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik heb hem gehaald in 10 lessen van een uur, wat overigens wel heel snel is. 5 voor AVB, 5 voor AVD. Kostte eigenlijk ¤750, maar ik kende de instructeur en heb het voor een krat bier gehaald :9

Maar bedenk je wel, daar komen dus twee CBR examens bij plus theorie. Dan nog een motor kopen, da's logisch. Een pak kost je ook een hoop geld, in mijn geval rond de ¤800. En motoren hebben veel onderhoud nodig. Paar keer per jaar olie verversen, 2 banden per jaar verslijten, etc. In de zin dat een gare, gammele auto niet zo'n probleem is. Een motor moet in topconditie zijn, je leven hangt er immers vanaf. Even iets verder kijken dus dan kosten voor het rijbewijs :)

Ligt ook aan je rijstijl en hoevaak je gaat rijden. Dat wat jij opgeeft lijkt wel op woon/werkverkeer verbruik.

[..]

Je kunt altijd 1 les afnemen om te kijken of het wat is. De instructeur rijdt dan achterop met je mee om eventuele onverwachte problemen op te kunnen vangen. :) (hij heeft 2 extra handvatten voor de koppeling en de rem. :)
40k per jaar. Maar inderdaad, dat is veel. Ik woon zowat op mijn motor :9

Alleen waar een autoband wel 150k mee kan, is een motor band bij 20k op, zeg maar :)

[ Bericht 1% gewijzigd door BlackLining op 19-04-2013 13:09:05 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_125476291
Wat een gezeik met quoten zeg :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_125476617
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:57 schreef Ceased2Be het volgende:

:D
als ik maar niet zoveel lessen nodig heb als voor de auto (64)
Ouch, klinkt wel herkenbaar. _O-
Kwam wel meer door laksheid van mijn kant. Geen theorie of praktijkexamen zelf aanvragen of aangeven dat ik dat wil.
pi_125476683
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:10 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ouch, klinkt wel herkenbaar. _O-
Kwam wel meer door laksheid van mijn kant. Geen theorie of praktijkexamen zelf aanvragen of aangeven dat ik dat wil.
Had bij mij wat andere oorzaken :') maar goed. inmiddels 14 jaar m'n rijbewijs en (grofweg) 6 ton km's verder moet het toch makkelijker zijn om een motorrijbewijs te halen zou je zeggen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_125476719
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:12 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Had bij mij wat andere oorzaken :') maar goed. inmiddels 14 jaar m'n rijbewijs en (grofweg) 6 ton km's verder moet het toch makkelijker zijn om een motorrijbewijs te halen zou je zeggen.
Verkijk je er niet op hoor, ik ben zelf de 3 ton gepasseerd in km's en ik heb redelijk wat lessen nodig gehad om mijn avb af te kunnen ronden. :@

Bij de eerste les kan hij wel een inschatting maken hoe dat gaat. :)
pi_125477213
Eerste examen (AVB) is puur voertuigbeheersing Ceased. De motor onder controle hebben dus. Daar ga je weinig hebben aan je auto ervaring. Tweede is examen op de weg. Moet je vrijmakkelijk afgaan al moet je op de motor velen malen beter kijken, anticiperen, defensief rijden enzulks. Automobilisten zien je immers gewoon niet.

Maar idd, hoe lang je over ADB doet kan je instructeur zo inschatten.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_125478059
Pffff zware lunch gehad :(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125478081
Zo eens ontbijten :9
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_125478107
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:43 schreef bijdehand het volgende:
Pffff zware lunch gehad :(
Wat heb je gegeten?

Wij zijn bij Mr.Long geweest. :')
pi_125478284
Zo maar eens mijn nest uit komen ;(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125478304
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:44 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Wat heb je gegeten?

Wij zijn bij Mr.Long geweest. :')
Wie zijn 'we'? ;)
Ik ben aan het werk, dan eet ik vrijdags altijd Chinees bij oma :P En die maakt altijd lekkere toetjes maar nu was het echt machtig :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125478339
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo maar eens mijn nest uit komen ;(
Wat
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_125478344
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo maar eens mijn nest uit komen ;(
Goed leven wel. :D
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:48 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wie zijn 'we'? ;)
Ik ben aan het werk, dan eet ik vrijdags altijd Chinees bij oma :P En die maakt altijd lekkere toetjes maar nu was het echt machtig :')
Mijn collega's. :)
Ow wel goed te eten dus. :D
pi_125478419
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:49 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Wat
Geen zorgen, verhuis daarna naar de bank. :o
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125478446
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:48 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wie zijn 'we'? ;)
Ik ben aan het werk, dan eet ik vrijdags altijd Chinees bij oma :P En die maakt altijd lekkere toetjes maar nu was het echt machtig :')
Ga je in je pauze dan bij je oma eten? Omg chill _O_
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125478500
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:49 schreef muhahaha het volgende:
Mijn collega's. :)
Ow wel goed te eten dus. :D
Ik dacht met je bitch :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:51 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ga je in je pauze dan bij je oma eten? Omg chill _O_
Ja, elke vrijdag eigenlijk :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125478529
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:51 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Geen zorgen, verhuis daarna naar de bank. :o
;( ga iets doen met je leven
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_125478538
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik dacht met je bitch :D

[..]

Ja, elke vrijdag eigenlijk :)
Moet je op vrijdag nooit naar school?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125478560
quote:
8s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:53 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

;( ga iets doen met je leven
Ja man, hoeren neuken nooit meer werken _O_
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125478562
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:53 schreef bijdehand het volgende:

Ik dacht met je bitch :D

Hey, let op je woorden schavuit! :( :(

Ze lust geen Mr.Long. :')
pi_125478602
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:54 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hey, let op je woorden schavuit! :( :(

Ze lust geen Mr.Long. :')
Lust ze wel :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:54 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Moet je op vrijdag nooit naar school?
Nope. En donderdags ook niet meer sinds deze week. :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125478624
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:55 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Lust ze wel :')

[..]

Nope. En donderdags ook niet meer sinds deze week. :D
:') :')

Wow wat een rooster! Rest beetje te doen?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125478660
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:55 schreef bijdehand het volgende:

Lust ze wel :')
Je kent haar? :o

Altijd als ik vertel dat ik daarna pijn heb bij het poepen lacht ze me uit. ;(
pi_125478779
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:56 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

:') :')

Wow wat een rooster! Rest beetje te doen?
Heb hele moeilijke vakken en mijn maandag, dinsdag en woensdag zijn echt druk ;) Mensen die rechtsgeleerdheid doen hebben nu alleen op woensdag college :')_!
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:56 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Je kent haar? :o

Altijd als ik vertel dat ik daarna pijn heb bij het poepen lacht ze me uit. ;(
Ja ik weet 100% zeker wie het is.

Ze lacht je toe :*
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125478828
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Heb hele moeilijke vakken en mijn maandag, dinsdag en woensdag zijn echt druk ;) Mensen die rechtsgeleerdheid doen hebben nu alleen op woensdag college :')_!

Moet je dan ook nog veel studeren enzo? Alleen op woensdag jezus christus dat is toch geen studie meer te noemen :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125478889
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:01 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Moet je dan ook nog veel studeren enzo? Alleen op woensdag jezus christus dat is toch geen studie meer te noemen :')
Ja, fiscaal recht is vooral zelfstudie, echt niet normaal. En dan nog vakken die moeilijk diep op de stof ingaan _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125478924
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, fiscaal recht is vooral zelfstudie, echt niet normaal. En dan nog vakken die moeilijk diep op de stof ingaan _O-
Zoveel zelfstudie vind ik echt best vreemd bij zo'n studie :X
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125478947
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:04 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Zoveel zelfstudie vind ik echt best vreemd bij zo'n studie :X
Hoezo dat dan? :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125478998
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:04 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hoezo dat dan? :P
Ja gewoon weet niet, het is geen NTI studie ofzo. :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125479078
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:05 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ja gewoon weet niet, het is geen NTI studie ofzo. :')
Universiteit is vaak veel zelfstudie hoor :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125479219
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:07 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Universiteit is vaak veel zelfstudie hoor :P
Hm blijf het apart vinden. Mja het werkt kennelijk wel. :D Ik vind veel zelfstudie trouwens wel een verschil met thuisstudies oid.
Zo'n meisje wat ik ken doet nu een hbo thuisstudie, ze denkt serieus dat ze straks gelijk kan doorstromen naar een hbo functie. Welke mongolische werkgever neemt iemand met zo'n diploma aan op een hbo functie. :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125479268
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:11 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Hm blijf het apart vinden. Mja het werkt kennelijk wel. :D Ik vind veel zelfstudie trouwens wel een verschil met thuisstudies oid.
Zo'n meisje wat ik ken doet nu een hbo thuisstudie, ze denkt serieus dat ze straks gelijk kan doorstromen naar een hbo functie. Welke mongolische werkgever neemt iemand met zo'n diploma aan op een hbo functie. :')
Een wanhopige werkgever.
Zelfstudie is heel anders dan thuisstudie ja.

Mijn docenten zijn echt bekende mensen binnen de belasting/juridische wereld, als zij het vertellen dan word je meteen enthousiast :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125479374
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:00 schreef bijdehand het volgende:

Ja ik weet 100% zeker wie het is.

Ze lacht je toe :*
Ik weet het verschil wel tussen uitlachen en toelachen. :7
Geloof mij maar, ze lacht me vierkant uit. _O-


Uni is vooral heeeel veeel theoretische kennis tot je nemen.
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:16:36 #247
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_125479409
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:12 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Mijn docenten zijn echt bekende mensen binnen de belasting/juridische wereld, als zij het vertellen dan word je meteen enthousiast :D
Kan ik mij niet voorstellen. :P
Thinking about thinking of you.
pi_125479412
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:15 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik weet het verschil wel tussen uitlachen en toelachen. :7
Geloof mij maar, ze lacht me vierkant uit. _O-
Nee, dat is haar hoofd gewoon :{
En anders is het een bitch :*
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125479441
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:16 schreef shifto het volgende:

[..]

Kan ik mij niet voorstellen. :P
Hoe dieper je op de stof ingaat hoe leuker het wordt. Tenminste, als je iets met de stof hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125479444
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:16 schreef shifto het volgende:

[..]

Kan ik mij niet voorstellen. :P
Ik ken een gast die een verhaal over spinnen nog interessant weet te maken. Het is serieus een gave. :)

quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:16 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, dat is haar hoofd gewoon :{
En anders is het een bitch :*
Ze is veel maar geen bitch. O+
pi_125479468
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:12 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Een wanhopige werkgever.
Zelfstudie is heel anders dan thuisstudie ja.

Mijn docenten zijn echt bekende mensen binnen de belasting/juridische wereld, als zij het vertellen dan word je meteen enthousiast :D
Ja en die zijn er in deze tijd niet veel. :')

Veel van die mensen, die nevenfuncties in het onderwijs enzo hebben he :o Echt petje af dat ze dat naast hun andere werkzaamheden dat nog doen enzo.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125479514
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:17 schreef muhahaha het volgende:
Ze is veel maar geen bitch. O+
Bluf.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:18 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ja en die zijn er in deze tijd niet veel. :')

Veel van die mensen, die nevenfuncties in het onderwijs enzo hebben he :o Echt petje af dat ze dat naast hun andere werkzaamheden dat nog doen enzo.
Ja, is wel tof. Eentje uit de Eerste Kamer, en een paar die zitten in commissies van de overheid om bepaalde wetten te veranderen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125479532
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:19 schreef bijdehand het volgende:

Bluf.
Wat is bluf?
pi_125479635
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:20 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Wat is bluf?
Dat ze geen bitch is. Dat is ze namelijk wel :(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125479656
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:19 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Bluf.

[..]

Ja, is wel tof. Eentje uit de Eerste Kamer, en een paar die zitten in commissies van de overheid om bepaalde wetten te veranderen.
Ja maar is ook wel echt tof denk ik om daar les van te krijgen, weten ook echt heel goed hoe het in de praktijk eraan toe gaat en hebben denk ik ook casussen die ze zelf mee hebben gemaakt ipv rechtstreeks uit een boek enzo.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125479660
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:22 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat ze geen bitch is. Dat is ze namelijk wel :(
Je zal het wel verdient hebben dan. :{w
Tegen mij is ze heel lief. O+
pi_125479795
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:22 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ja maar is ook wel echt tof denk ik om daar les van te krijgen, weten ook echt heel goed hoe het in de praktijk eraan toe gaat en hebben denk ik ook casussen die ze zelf mee hebben gemaakt ipv rechtstreeks uit een boek enzo.
Ja mooie verhalen.
Mannen die een testament komen maken samen met hun vrouw, en dan de volgende dag terugkomen om het testament te laten wijzigen omdat ze ergens een paar kinderen hebben waar vrouwlief niets van mag weten :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:22 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Je zal het wel verdient hebben dan. :{w
Tegen mij is ze heel lief. O+
Wacht maar :(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125479878
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:26 schreef bijdehand het volgende:

Wacht maar :(
Waarop? :(
pi_125479923
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:26 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja mooie verhalen.
Mannen die een testament komen maken samen met hun vrouw, en dan de volgende dag terugkomen om het testament te laten wijzigen omdat ze ergens een paar kinderen hebben waar vrouwlief niets van mag weten :D

[..]

Wacht maar :(
Haha omg _O_ Dat soort verhalen zijn zo tof. Moeten ze een boek van maken eigenlijk :D
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125480026
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:28 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Haha omg _O_ Dat soort verhalen zijn zo tof. Moeten ze een boek van maken eigenlijk :D
Ach, soms is het minder. Je hoort ook wel dat mensen met spoed een testament komen maken en zich daarna ophangen ofzo :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125480040
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:27 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Waarop? :(
Autodrop
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125480062
Las laatst een boek over de rechtspraak in nederland en daarin waren dan iets van 16 rechters aan het woord. In 14 verhalen werd het proces van geert wilders genoemd. Echt wtf.. Vanaf toen had ik een hekel aan de schrijvers. :{
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125480088
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ach, soms is het minder. Je hoort ook wel dat mensen met spoed een testament komen maken en zich daarna ophangen ofzo :{
Ja dat heb je dan ook inderdaad.. ;(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125480214
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Las laatst een boek over de rechtspraak in nederland en daarin waren dan iets van 16 rechters aan het woord. In 14 verhalen werd het proces van geert wilders genoemd. Echt wtf.. Vanaf toen had ik een hekel aan de schrijvers. :{
Oh ze moeten allemaal even laten zien dat ze geen pvv'er zijn hoor _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125480220
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Las laatst een boek over de rechtspraak in nederland en daarin waren dan iets van 16 rechters aan het woord. In 14 verhalen werd het proces van geert wilders genoemd. Echt wtf.. Vanaf toen had ik een hekel aan de schrijvers. :{
Hot item he. ;(
pi_125480493
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Oh ze moeten allemaal even laten zien dat ze geen pvv'er zijn hoor _O-
Nou daarin lieten ze nog niet eens echt hun mening over los meer over hoe die rechter destijds handelde enzo. Maar dan denk ik 1 zo'n verhaal is leuk, 2 ook nog maar doe bij die andere 12 iets waar niet heel Nederland wat vanaf weet, een kleinere zaak oid. :') Zo slecht.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125481106
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:40 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Nou daarin lieten ze nog niet eens echt hun mening over los meer over hoe die rechter destijds handelde enzo. Maar dan denk ik 1 zo'n verhaal is leuk, 2 ook nog maar doe bij die andere 12 iets waar niet heel Nederland wat vanaf weet, een kleinere zaak oid. :') Zo slecht.
Ja, kleinere zaken zijn vaak veel leuker omdat je ze niet kent. :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125481495
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, kleinere zaken zijn vaak veel leuker omdat je ze niet kent. :)
Ja daar zouden ze boeken van moeten uitbrengen :P
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125485861
quote:
Nederland getroffen door muzikale aanslag
Daders Koningslied opgespoord met behulp van de sociale media

DOOR RICHARD VAN DER TOREN EN PIETER 'T HOEN • VRIJDAG 19 APRIL 2013, 13:16

Nederland is vroeg in de morgen opgeschrikt door een muzikale aanslag. De terroristische aanval, door sommigen omschreven als ‘een muzikale clusterbom’, heeft mogelijk miljoenen mensen getroffen.

De politie waarschuwt het publiek dat er op sites als YouTube en Vimeo nog kopieën kunnen circuleren van het gewraakte nummer. “Het is het veiligst om het zekere voor het onzekere te nemen en de internetverbinding deze week even af te sluiten. Ga alleen online om uw mail te checken en laat u niet verleiden om op links te drukken.”

Bas Hendriks was op Facebook toen het nummer voor het eerst gespeeld werd. “Verschrikkelijk. Zoiets ken je eigenlijk alleen uit films. Ik moest me tot het uiterste beheersen om mijn eigen ogen er niet uit te krabben.”

Uiteindelijk wist het onfortuinlijke slachtoffer zich te redden door een kopje koffie in de geluidsinstallatie leeg te laten lopen. Hendriks wordt op dit moment uit voorzorg vastgehouden in een gesloten inrichting. Zijn psychiater noemt het herstel ‘bemoedigend’ en verwacht dat hij binnen twee weken weer met begeleid verlof kan.

Met behulp van sociale media kwam de AIVD een verdachte op het spoor. Tipgevers op Twitter en Facebook identificeerden in een uitzending van De Wereld Draait Door een man die aan het signalement van de AIVD voldeed. Ze kwamen erachter dat hij John E. heette.

John E. werd in eerste instantie omschreven als ‘een lichtgetinte man’. Later bleek het tintje het resultaat van een intensieve zonnebankkuur. Tijdens zijn arrestatie maakte de verdachte het de politie erg lastig door enkele nummers van Marco Borsato ten gehore te brengen op een concertvleugel. Uiteindelijk wist een speciaal arrestatieteam, gewapend met verstevigde oordoppen, de man in de boeien te slaan. Hij is in een geluidsdichte cel in verzekerde bewaring gesteld.

Op straat wordt schande gesproken van het melodiebombardement. Een willekeurige voorbijganger: “Ik vind het onbegrijpelijk dat iemand op deze manier zijn politieke, koningsgezinde agenda door wil drukken. Zo’n man maakt miljoenen onschuldige slachtoffers. En niet alleen volwassenen, ook kinderen zijn getroffen. Tienduizenden onschuldige kinderen hebben de woorden ‘De W van wakker stamppot eten’ gehoord. Hartverscheurend.”

Volgens psychiaters zal de nasleep nog jaren duren. Crimino-musicoloog Bert Bokhoven: “Iets vergelijkbaars hebben we alleen gezien toen het verzameld werk van Blöf werd gepresenteerd in 2008.”
LOL :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125486057
Nummer zo eens luisteren. :P
Ben die shit in Boston aan het kijken. _O_
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125486360
Texas was veel heftiger om te zien!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125486632
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 16:49 schreef bijdehand het volgende:
Texas was veel heftiger om te zien!
Niet meegekregen toen :P Ze hebben daar wel werkende politiescanners. Moeten ze hier ook weer invoeren.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125515750
Mogeh. :z
pi_125517979
c_/
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_125520199
'middag!

Even een gezellig zomers muziekje erbij:

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_125521179
Goedemiddag! *G*
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125522242
Streetrave is about to go down :D
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125522869
Gr gr uit Tricht. :7
pi_125523225
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 15:01 schreef muhahaha het volgende:
Gr gr uit Tricht. :7
Brabant vrijwillig verlaten :')_!
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125525992
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 15:14 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Brabant vrijwillig verlaten :')_!
Zegt diegene die zelf 7 dagen wegging. :') !
pi_125526272
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 17:14 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Zegt diegene die zelf 7 dagen wegging. :') !
Dat was niet vrijwillig maar verplichte opname in een afkickkliniek.. ;(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125526437
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 14:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Streetrave is about to go down :D
O is daar al die ME voor?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_125526470
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 17:31 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

O is daar al die ME voor?
Ja. Kwamen ze nog in actie?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125526494
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 17:32 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ja. Kwamen ze nog in actie?
geen idee, ging tegen 14u ff de stad in en heel het station stond vol met pliesie en 5 ME bussen op het stationsplein.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_125526574
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 17:33 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

geen idee, ging tegen 14u ff de stad in en heel het station stond vol met pliesie en 5 ME bussen op het stationsplein.
Hm oke, bietje overdreven weer.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125526610
HARDCORE BAMBAMBAMBAMBOEMBOEM
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_125526634
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 17:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
HARDCORE BAMBAMBAMBAMBOEMBOEM
Kale koppe niet te stopppeee
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125526662
Pille lekker hakkuh!!!
pi_125526749
TM is hier ook niet vaak meer :o
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125526776
Zeg ik ben jaren naar masters of hardcore gegaan in de Brabanthallen :P maar hardstyle it is pour moi 8-)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_125526796
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 17:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zeg ik ben jaren naar masters of hardcore gegaan in de Brabanthallen :P maar hardstyle it is pour moi 8-)
kut voor je :P
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_125526816
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 april 2013 17:45 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

kut voor je :P
Kei dol juist met al die mensen helemaal van het padje enzo _O_
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125526834
MoH ja? Niet echt mijn ding. :P
pi_125526879
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 17:33 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

geen idee, ging tegen 14u ff de stad in en heel het station stond vol met pliesie en 5 ME bussen op het stationsplein.
Huh wat? Wat heb ik nou weer gemist? :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_125526892
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 april 2013 17:45 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

kut voor je :P
Mooie tijden beleefd daar :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_125526894
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 17:45 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Kei dol juist met al die mensen helemaal van het padje enzo _O_
Nee sorry, te vaak gezeik gehad met dat volk wat daarheen gaat.

Je moet er eens met lang haar en een bandshirtje langslopen, zijn ze zo gezellig niet meer :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_125526925
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 17:47 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nee sorry, te vaak gezeik gehad met dat volk wat daarheen gaat.

Je moet er eens met lang haar en een bandshirtje langslopen, zijn ze zo gezellig niet meer :')
Hm ja snap niet waarom mensen zo zijn, er vanuit gaande dat je zelf ook niet raar doet. Achterlijk paupervolk bah bah :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_125527033
Groot deel van dat volk is behoorlijk kortzichtig en te dom om te poepen. Er is echter ook een deel dat zich wel kan gedragen en tof doet.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_125527154
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 17:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Groot deel van dat volk is behoorlijk kortzichtig en te dom om te poepen. Er is echter ook een deel dat zich wel kan gedragen en tof doet.
Precies, maar die ben ik nog verdacht weinig tegengekomen (helaas).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_125527158
N-M, ben je ook bij a state of trance geweest?
pi_125527364
vol denk
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')