abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin dinsdag 16 april 2013 @ 16:00:43 #1
232445 crew  Specularium
pi_125356786


Samantha de Jong, oftewel Barbie, krijgt weer een nieuwe realityserie bij RTL 5. Na Barbie’s Bruiloft en Barbie’s Baby komt de zender nu met Huisje, Boompje, Barbie.Hierin gaan Barbie en haar vriend Michael van der Plas op huizenjacht. Het koppel wil graag snel verhuizen omdat er volgens Barbie geesten zitten in hun huidige huis.
Vanaf 5 maart start Huisje, Boompje, Barbie bij RTL 5.



Laatste nieuws

quote:
Barbie wil dochter voor de camera laten opgroeien
AMSTERDAM - Barbie maakt zich helemaal geen zorgen dat haar nieuwe dochter Angelina voor de camera opgroeit. "Ik hoop dat Angelina later haar eigen realityshow krijgt."

Foto: ANP
Het kind van Barbie is geboren tijdens de opnames van de vorige realityshow Barbies Baby. "Angelina groeit op in realityshows en ze volgt gewoon haar moeders pad", zegt Barbie, die eigenlijk Samantha de Jong heet, in een interview met NU.nl.
Angelina mag echter over zestien jaar niet in een soort Oh Oh Cherso gaan van Barbie en haar man Michael. "We gaan er eerder van uit dat ze over zestien jaar te zien is in Holland’s Next Top Model."

Na de geboorte van haar dochter gaf ze aan genoeg te hebben van realityshows. Maar daar komt ze nu helemaal op terug: "Ik kan me geen leven meer zonder de camera voorstellen. Ik ga door met tv tot ik er bij dood val."
Barbie en haar gezin zijn binnenkort te zien in hun derde realityshow Huisje, Boompje, Barbie waar de verhuizing naar een andere wijk in Scheveningen te volgen is. "Ik heb mijn borstvergroting vorige week precies zo gepland dat ik niets hoef te tillen bij de verhuizing."

Opluchting
Eerder hebben nieuwe buurtbewoners laten weten zich zorgen te maken over de komst van de realitydiva. Iemand was zelfs een hantekeningactie begonnen om de verhuizing tegen te gaan. Barbie maakt zich daar echter niet meer druk om. "Dat valt allemaal reuze mee, ik zie geen moeilijkheden meer. Een nieuwe buurvrouw heeft bijvoorbeeld 400 handtekeningen opgehaald om ons te verwelkomen. We krijgen zelfs welkomscadeaus. Dus dat was een opluchting."
Barbie ziet voor de rest ook geen moeilijkheden met de verhuizing. "Ik kwam al vanaf kleins af aan in de buurt dus het voelt allemaal heel vertrouwd."
Door: NU.nl/Rikki Hendriks
quote:
Barbie en Michael stonden op punt te scheiden.

De realitysterren Barbie en Michael hebben overwogen te gaan scheiden. De ruzies in huize Van der Plas liepen zo hoog op dat het stel op het punt stond hun jonge huwelijk te beëindigen. Dit blijkt uit de eerste beelden van het nieuwe programma Huisje boompje Barbie dat RTL5 vanaf dinsdag uitzendt. Hun manager Jake Hampel moest de ruzie tussen zijn sterren sussen.

'Als Jake de scheidingspapieren had gehad, hadden we ze getekend', zeiden Barbie en Michael donderdag na het zien van een voorproefje van hun nieuwe realityserie die volgt op de series Barbies Bruiloft en Barbies Baby. Inmiddels hebben de twee beroemde Hagenezen hun ruzies bijgelegd. 'We kunnen niet met elkaar en niet zonder elkaar', zegt Michael. Op 1 april vieren ze hun 1-jarig huwelijk en doen ze de trouwerij nog eens dunnetjes over in het bijzijn van familie en vrienden.

In de nieuwe serie is te zien dat Samantha (23) en haar baby Angelina erg veel last hadden van geesten in de kinderkamer van haar oude huis. 'Ik vind het heel vervelend dat Michael me niet gelooft', zegt Barbie. Maar ook haar stoere man kreeg naar eigen zeggen rillingen in de kinderkamer en stemde in met een verhuizing nadat Barbie een aantal nachten bij haar moeder had doorgebracht.

Borstvergroting
Op verzoek van Michael slaagt een medium erin de geest te verjagen. Medium Bep had nog een verrassing voor het stel. Volgens haar wordt het realitygezin nog uitgebreid met een jongetje. Dit tot vreugde van Barbie. 'Ik wil er graag een kleine Ken bij', zegt Barbie. Onlangs ging de blondine voor de tweede maal onder het mes voor een borstvergroting. 'Ik vond na mijn zwangerschap dat mijn borsten gingen hangen. Nu voel ik me weer helemaal plastic fantastic', knipperde ze met haar ogen.

Het glamoureuze leven van Barbie kreeg onlangs een wending toen de rechter haar een werkstraf van 120 uur oplegde voor onder meer een vechtpartij in Den Haag. Barbie is bereid hiervoor te boeten. 'Ik wil graag eten rondbrengen in een ziekenhuis. Dat lijkt me leuk. Misschien houd ik er nog een baantje aan over', zegt Barbie. Haar manager ziet er wel een nieuwe realityserie in: Barbies boetedoening.

Michael daarentegen accepteert zijn straf niet en heeft hoger beroep aangetekend. Hij werd tot zijn eigen verbazing veroordeeld tot 200 uur werkstraf. 'Ik ga voor vrijspraak zoals de officier van justitie ook had geëist', zegt Michael.
quote:
Barbie hoopt op taakstraf in verzorging


De rechter heeft gesproken: Barbie en Michael moeten een taakstraf gaan volbrengen. Barbie legt zich daar bij neer, terwijl Michael de uitspraak aanvecht.


Barbie vertelt aan RTL Boulevard: "Ik vond het onterecht, een beetje overdreven. Maar ik ga niet in hoger beroep."
Michael 200 uur taakstraf
De twee zijn veroordeeld voor een vechtpartij in Den Haag en een incident in Oostenrijk. Barbie kreeg 120 uur opgelegd terwijl Michael 200 uur taakstraf kreeg.
Saillant detail: het Openbaar Ministerie had vrijspraak geëist voor Michael. Dat zint hem niks. "Ik ben erg geschrokken, krijg je een klap om de oren met 200 uur taakstraf. Ik ben het er niet mee eens en ga in hoger beroep."
'Verzorgend typje'
Barbie kiest eieren voor haar geld en zegt haar taakstraf netjes uit te gaan voeren. "Ik wil heel graag eten rondbrengen in het ziekenhuis. Dat vind ik gewoon leuk. Ik ben een verzorgd typje misschien vind ik er wel een baantje."
Barbie was vandaag in Het Gooi voor de presentatie van haar nieuwe soap Huisje, Boompje, Barbie. De realityster is erg afgevallen en schrok een beetje van wat ze terugzag op tv. 'Oh wat erg', ving onze verslaggever op. Barbie vindt zichzelf wel erg gebruind en lijkt dus voornemens wat minder vaak onder de zonnebank te kruipen.
Reageer / bekijk reacties (6)
© RTL Nieuws.nl
oude OP

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Forum Admin dinsdag 16 april 2013 @ 16:01:00 #2
232445 crew  Specularium
pi_125356800
pi_125357351
quote:
Ik had gehoord dat dat niet doorging omdat ze dan haar contract met rtl misschien in gevaar kon brengen.. :?
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 16 april 2013 @ 16:13:54 #4
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
  dinsdag 16 april 2013 @ 16:23:14 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125357767
Ah, RTL is goed duidelijk geweest.... deze eenmalige verdienste zou direct het einde van haar vaste bron van inkomen zijn.

Nou Michael, dan nog maar even wachten met je penisvergroting hè.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_125358813
Vindt het nu wel overdreven, al die onzin-verhalen voor de kijkcijfers.
Het is toch helemaal niet meer geloofwaardig.
pi_125359020
Op Nu.nl zegt een woordvoerster van RTL dat het niet tegen de contractafspraken in zou gaan:
quote:
Barbie niet naakt voor de webcam
Barbie gaat donderdag niet naakt voor de webcam. Haar manager Jake Hampel heeft dinsdag tegen Omroep West gezegd dat hij 'vooralsnog zeker weet dat ze niet uit de kleren gaat'.

RTL verklaart dat er geen afspraken zijn gemaakt over het eventueel uit de kleren gaan van Barbie.

"We hebben begrepen dat ze niet naakt zal gaan. Of ze ook daadwerkelijk haar kleren zal aanhouden, zullen we donderdag zien", aldus een woordvoerster.

'Niet blij'
"We zijn niet blij met de actie, vooral omdat we niet van tevoren op de hoogte zijn gesteld. Maar het verbaast ons ook eigenlijk niet. Zo'n spontane actie past wel bij haar. Ze wil gewoon experimenteren."

Manager Jake is ook niet blij met het experiment van Barbie. Hij vindt het een onbezonnen actie: "Ze heeft er zelf geen baat bij om nu naakt te gaan zitten terwijl ze een succesvolle realityserie heeft die schade op kan lopen. Ze moet een verstandige keuze maken".
Maar ik denk dat Jake wel even flink bezig is geweest met damage control. Als ze niet uit de kleren gaat, zal de schade inderdaad beperkt blijven.
pi_125368598
Barbie naar de kerk,lol
  dinsdag 16 april 2013 @ 20:33:46 #9
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_125368623
Ze heeft het licht gezien hoor, ècht :D
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  dinsdag 16 april 2013 @ 20:34:26 #10
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_125368651
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:33 schreef tonja het volgende:
Ze heeft het licht gezien hoor, ècht :D
en geesten :D
  dinsdag 16 april 2013 @ 20:35:21 #11
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_125368683
Beter het zonnetje in huis dan een kogel door de kerk?
Dan iemand mij die uitleggen?
Ik denk dat mijn iq daar te hoog voor is.
  dinsdag 16 april 2013 @ 20:43:48 #12
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_125369116
ik zou me ziek lachen _O-
pi_125369126
Btw wat ziet haar eigen haar er dood uit
  dinsdag 16 april 2013 @ 20:44:31 #14
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_125369155
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:43 schreef quirina het volgende:
Btw wat ziet haar eigen haar er dood uit
Ik denk dat ze geen extensions in heeft.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_125369254
Als je eigen haar zo dor en dood is lijken extensions mij juist een slecht plan. Zelfs clip-ins zijn dan te zwaar voor je eigen (dorre) haar.
  dinsdag 16 april 2013 @ 20:51:18 #16
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_125369585
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:46 schreef quirina het volgende:
Als je eigen haar zo dor en dood is lijken extensions mij juist een slecht plan. Zelfs clip-ins zijn dan te zwaar voor je eigen (dorre) haar.
vandaar grotere borsten, die zijn dan iig mooi
  dinsdag 16 april 2013 @ 20:58:11 #17
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_125369975
niet meer vloeken :P
  Moderator dinsdag 16 april 2013 @ 20:58:52 #18
249559 crew  Lavenderr
pi_125370012
Och jezus, wordt Barbie religieus? :o
  dinsdag 16 april 2013 @ 20:58:57 #19
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_125370017
Ik geloof er geen flikker van, ze kunnen stuk voor stuk hun lachen nauwelijks inhouden.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  Moderator dinsdag 16 april 2013 @ 20:59:34 #20
249559 crew  Lavenderr
pi_125370047
"Michael, je mag niet meer vloeken hoor, verdómme "
  dinsdag 16 april 2013 @ 20:59:46 #21
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_125370058
Mozes een broer van Jezus hahaha _O- _O-
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_125370064
Herkenbaar, toen ik 6 was dacht ik ook dat god in de kerk woonde.
pi_125370085
Een apostel is een arabier. *O*
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:00:38 #24
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_125370106
Geschepen, geschept :D
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_125370135
Die broer van de zus van Michael is wel echt een baas
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')