abonnement Unibet Coolblue
pi_125397220
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ja, je hebt ook niets te zoeken op de snelweg met zoiets :')
Nou zeg :') Dat karretje van m`n ma haalde anders 155 :') (ok, je moet er niet harder dan 90 mee willen rijden i.v.m isolatie en wind gevoeligheid.. maartoch)
pi_125397238
Er is een verschil tussen een snelheid halen en aangenaam rijden he.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_125397298
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:41 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Er is een verschil tussen een snelheid halen en aangenaam rijden he.
Daarom zei ik ook " Je moet er niet harder dan 90 mee willen rijden " :')
pi_125401270
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 12:00 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Ideaal, maar ik vind ze nooit mooi staan in het interieur!
Ik vind het nog redelijk beschaafd staan. De bediening zit aan mn deur, en het schermpje boven de middenconsole.
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 12:37 schreef Sjoegerd het volgende:
Hmm als je een Parrot netjes monteert vind ik er niks mis mee.
Precies, kabeltje loopt gelijk weg in een naad van het dashboard. Verder zie je er niets van!
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 14:55 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Galaxy S2. Nouja ik heb verder nooit echt omgekeken naar die parrot. Maar zal eens kijken of ik in de instellingen van handsfree bellen kan komen in mijn mobiel :)
Denk dat je het dan inderdaad in moet stellen op je telefoon.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:03 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik heb maat 47, maar m`n voeten zijn volgens mij niet echt bovengemiddeld breed of zo :')
Zit soms op 2 pedalen te trappen :') (Dat is vervelend..)
Dat is heel vervelend ja! In de Renault 6 van mn pa heb ik datzelfde probleem, zeker als je een beetje nette (dus wat stuggere) schoenen aan hebt.
  woensdag 17 april 2013 @ 16:19:59 #105
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_125401427
Die lompe werkschoenen met verstevigde neuzen e.d. willen ook wel eens lastig zijn in de kleinere wagens ja.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_125403590
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 16:16 schreef L0we het volgende:

[..]

Ik vind het nog redelijk beschaafd staan. De bediening zit aan mn deur, en het schermpje boven de middenconsole.

[..]
Precies, kabeltje loopt gelijk weg in een naad van het dashboard. Verder zie je er niets van!

En het is juist dat extra schermpje wat ik dus niet mooi vind.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_125403677
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 16:16 schreef L0we het volgende:

Dat is heel vervelend ja! In de Renault 6 van mn pa heb ik datzelfde probleem, zeker als je een beetje nette (dus wat stuggere) schoenen aan hebt.
Zo vervelend. zo`n R6 lijkt me nog wel een tikje breder als een Cinq.
  woensdag 17 april 2013 @ 17:13:45 #108
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_125403759
quote:
10s.gif Op woensdag 17 april 2013 16:19 schreef JDude het volgende:
Die lompe werkschoenen met verstevigde neuzen e.d. willen ook wel eens lastig zijn in de kleinere wagens ja.
Zelfs met mijn bescheiden maat vind ik het nog irritant rijden, het gevoel met de pedalen is gewoon een stuk minder.
pi_125403785
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 17:12 schreef Braddie het volgende:

[..]

Zo vervelend. zo`n R6 lijkt me nog wel een tikje breder als een Cinq.
Hij is wel een slagje groter ja, maar het is altijd een gevecht om te remmen zonder of de koppeling of het gas in te drukken... :)
pi_125403814
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 17:14 schreef L0we het volgende:

[..]

Hij is wel een slagje groter ja, maar het is altijd een gevecht om te remmen zonder of de koppeling of het gas in te drukken... :)
hmm.. Ja ok, nouja.. dan maar een wat groter autotje.
pi_125404493
Zag vandaag politie achter een auto zo'n lasercontrole doen. Was een 30-km weg, zwaar geluk dat er een lesauto voor me reed :D
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
  woensdag 17 april 2013 @ 19:11:30 #112
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_125408116
Hier een paar straten verderop is een grote controle aan de gang compleet met motormuizen, belastingdienst etc. Gelukkig mocht ik met mijn vierwieler ongestoord passeren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_125459231
Monsterd! Ik heb de oplossing gevonden voor je telefoonprobleem. :)
Tenminste, dat vermoed ik.. Mijn autoradio heeft voor de carkit een optie "Autoanswer". 3x raden wat dat doet...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_125459553
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 16:16 schreef L0we het volgende:
Dat is heel vervelend ja! In de Renault 6 van mn pa heb ik datzelfde probleem, zeker als je een beetje nette (dus wat stuggere) schoenen aan hebt.
Pff daar had ik ook last van in mijn MR2, kon niet zoals daarvoor bij een MX3 en nu bij mijn Supra tegelijk de pedalen indrukken omdat ze te dicht op elkaar zaten :') Moeilijk dan je voet dwars erop te zetten.

Is altijd fijn voor bochten: remmen + gas + koppeling en dan dan terug schakelen zodat je toeren precies goed zijn.
  donderdag 18 april 2013 @ 22:23:56 #115
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_125460059
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:08 schreef Marco001 het volgende:
Monsterd! Ik heb de oplossing gevonden voor je telefoonprobleem. :)
Tenminste, dat vermoed ik.. Mijn autoradio heeft voor de carkit een optie "Autoanswer". 3x raden wat dat doet...
Oh eens even kijken idd. Heb een standaardradiotje erin maar het zou goed kunnen dat zulke instellingen aanstaan :P

Bedankt voor de tip!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_125460347
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:23 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Oh eens even kijken idd. Heb een standaardradiotje erin maar het zou goed kunnen dat zulke instellingen aanstaan :P

Bedankt voor de tip!
Kan ook zijn dat dat in de parrot zit..
Heb een radio met ingebouwde parrot technologie dus..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_125466509
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 10:11 schreef L0we het volgende:
Zo, gister heb ik een parrot ingebouwd in mn nieuwe auto, dat werkt toch wel heel ideaal!
Echt hè! Ik had er tot deze auto geen maar zou er in een volgende auto altijd weer eentje inbouwen! Tenzij er al een goede handsfreeset in zit, natuurlijk. Voor 150 euro zeker de moeite waard, nog even los van de mogelijke bekeuring.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 12:00 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Nog specifieke pads van CC?

[..]

Ideaal, maar ik vind ze nooit mooi staan in het interieur!
Da's waar. Het is geen opfleurend ding. Maar als je 'm goed plaatst, heb je er ook niet echt last van.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:03 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik heb maat 47, maar m`n voeten zijn volgens mij niet echt bovengemiddeld breed of zo :')
Zit soms op 2 pedalen te trappen :') (Dat is vervelend..)
Herkenbaar. Heb ik ook tijdenlang gehad. Merk wel vaak dat hoe groter de auto is, hoe meer ruimte je daar ook hebt. En ik heb ook sommige auto's meegemaakt waar ik echt niet in kon rijden. Paste fysiek niet op een normale manier met mijn houding, mijn schoen, middentunnel en pedalen.

Gelukkig ben ik de tijd van kleine auto's nu wel een beetje voorbij. Zoiets komt er pas weer als ik écht niet anders kan (zowel financieel als qua auto-noodzaak). Tot die tijd liever 50-100 p/mnd meer om fatsoenlijk te zitten en rijden.
Schip ahoy!
pi_125468617
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 01:14 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Echt hè! Ik had er tot deze auto geen maar zou er in een volgende auto altijd weer eentje inbouwen! Tenzij er al een goede handsfreeset in zit, natuurlijk. Voor 150 euro zeker de moeite waard, nog even los van de mogelijke bekeuring.

[..]

Da's waar. Het is geen opfleurend ding. Maar als je 'm goed plaatst, heb je er ook niet echt last van.

[..]

Herkenbaar. Heb ik ook tijdenlang gehad. Merk wel vaak dat hoe groter de auto is, hoe meer ruimte je daar ook hebt. En ik heb ook sommige auto's meegemaakt waar ik echt niet in kon rijden. Paste fysiek niet op een normale manier met mijn houding, mijn schoen, middentunnel en pedalen.

Gelukkig ben ik de tijd van kleine auto's nu wel een beetje voorbij. Zoiets komt er pas weer als ik écht niet anders kan (zowel financieel als qua auto-noodzaak). Tot die tijd liever 50-100 p/mnd meer om fatsoenlijk te zitten en rijden.
Nee klopt, maar goed het liefst zie ik m gewoon helemaal niet. Je ziet gewoon dat het er niet in hoort. Net zoals zo'n lelijke aftermarket radio.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_125469332
True. Daarom heb ik wel nog steeds de originele radio erin zitten... zo'n aftermarket unit verstoort echt je hele interieur. Een Parrot doet dat dankzij z'n formaat iets minder. En uiteindelijk gaat functie nog steeds boven vorm, dus blijft ie gewoon zitten :P
Schip ahoy!
pi_125470967
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 09:13 schreef Piet__Piraat het volgende:
teeds de originele radio erin zitten... zo'n aftermarket unit verstoort echt je hele interieur. Een Parrot doet dat dankzij z'n formaat iets minder. En uiteindelijk gaat functie nog steeds boven vorm, dus blijft ie gewoon zitten
In mijn auto zat al niet meer de oem radio toen ik hem kocht, maar zo'n lelijk el cheapo zilverkleurig ding.. Stond echt heel mooi in een verder volledig zwart interieur.. (niet dus..)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  vrijdag 19 april 2013 @ 10:42:48 #121
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_125471431
Ik heb altijd het idee dat buitenlandse weggebruikers die zilvere erin doen. Ten minste, iedere keer als ik bij een Turkse autohandelaar ging kijken zat er altijd zo een erin :')
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:09:15 #122
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_125472168
Wat zou de beste manier zijn om dit probleem op te lossen?
Klikken voor groter


Zoiets:

Of alles loshalen en kijken of ik hem kan vervangen in zijn geheel?
pi_125472319
Ik denk dat zo'n tussenstukje veel makkelijker is.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:15:40 #124
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_125472376
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:14 schreef Marco001 het volgende:
Ik denk dat zo'n tussenstukje veel makkelijker is.
Ja, lijkt mij dus ook.
Hij is 5mm in doorsnede, zal ik dan zo'n verlengstukje in 5mm of 6mm bestellen? Omdat hij dan misschien strakker op de 6mm zit?
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:27:04 #125
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125472760
Als het slangetje nog goed is, krijg je er wel 6 mm in, maar later gaat hij daar eens op scheuren. Beter gewoon 5 pakken en om beide slangetjes een trekbandje doen, da's zat :Y
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')