Dan moeten we ruilen want daar ben ik ook alweer jaren op uitgekeken, ik woon in Anatolie op 800m hoogte met een landklimaat, ik zie nooit een wolk en zelden een spoor. De sterrenhemel is wel mooi, maar ook dat heb ik wel weer gezienquote:Op maandag 15 april 2013 15:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan heb ik ook liever de strak blauwe lucht ja. Wil nog eens wat astro fotografie proberen
Ik denk het ja Deze zomer weer een keer een weekje Texel doen. Dat is ook al fijn sterren kijken zonder de lichtvervuiling.quote:Op maandag 15 april 2013 15:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dan moeten we ruilen want daar ben ik ook alweer jaren op uitgekeken, ik woon in Anatolie op 800m hoogte met een landklimaat, ik zie nooit een wolk en zelden een spoor. De sterrenhemel is wel mooi, maar ook dat heb ik wel weer gezien
Een sterrenhemel gaat toch nooit vervelen?quote:Op maandag 15 april 2013 15:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dan moeten we ruilen want daar ben ik ook alweer jaren op uitgekeken, ik woon in Anatolie op 800m hoogte met een landklimaat, ik zie nooit een wolk en zelden een spoor. De sterrenhemel is wel mooi, maar ook dat heb ik wel weer gezien
Dan kan ik je deze nog van harte aanbevelen. Hotel Sahara Sky in Marokkoquote:Op maandag 15 april 2013 15:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik denk het ja Deze zomer weer een keer een weekje Texel doen. Dat is ook al fijn sterren kijken zonder de lichtvervuiling.
1) Zoals al eerder aangegeven is het bestaan van patenten geen argument voor het wel of niet bestaan van chemtrails. Leer dat eens.quote:Op maandag 15 april 2013 15:41 schreef Resonancer het volgende:
1 omdat, zie mijn eerdere argumenten mbt Patenten b.v.
2. Het gaat hier niet om cloudseeding.
Er zijn patenten voor de meest absurde dingen. Inderdaad nou niet bepaald een sterk argument...quote:Op maandag 15 april 2013 16:39 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
1) Zoals al eerder aangegeven is het bestaan van patenten geen argument voor het wel of niet bestaan van chemtrails. Leer dat eens.
2) Waarom plaatste je dan een afbeelding van cloudseeding methode in de woestijn?
Een minder uitgebreid onderzoek (gewoon uberhaupt een onderzoek doen) lijkt me ook wel een goed beginpuntquote:Op maandag 15 april 2013 17:04 schreef tribalwars het volgende:
zal er is uitgebreid onderzoek naar doen. ben nu de vrijmetselaars aan het onderzoeken.
1. Het is geen bewijs maar wel 'n argument.quote:Op maandag 15 april 2013 16:39 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
1) Zoals al eerder aangegeven is het bestaan van patenten geen argument voor het wel of niet bestaan van chemtrails. Leer dat eens.
2) Waarom plaatste je dan een afbeelding van cloudseeding methode in de woestijn?
Maar nogmaals die Patenten zijn wel in handen van Boeing/ Rayhteon/Pentagon. En vooral die laatste winden geen doekjes om met wat ze willen en belangrijker, hebben in het verleden imo wel bewezen niet al te moeilijk te doen over evt collateral damage bij hun experimenten en oorlogsvoering ( Agent Orange was volgens hen compleet veilig)quote:Op maandag 15 april 2013 16:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Er zijn patenten voor de meest absurde dingen. Inderdaad nou niet bepaald een sterk argument...
En dan zouden ze n paar mods aan vliegtuigen en brandstof niet geheim kunnen houden ?quote:The military even dumped radiation from planes and spread it across wide areas around and downwind of Oak Ridge, Tenn., Los Alamos, New Mexico, and Dugway, Utah. This systematic radiation warfare program, conducted between 1944 and 1961, was kept secret for 40 years.
http://www.counterpunch.o(...)diation-experiments/
1) Het is niet eens een argument wanneer je je beseft dat er patenten bestaan voor een gecombineerde shotgun/hooivork of een schoen met airco. De onderbouwing van chemtrails heeft echt betere argumenten nodig dus kom er alsjeblieft niet mee aanzetten tot de kalveren ten ijze komen.quote:Op maandag 15 april 2013 17:12 schreef Resonancer het volgende:
1. Het is geen bewijs maar wel 'n argument.
2 .Dan begrijp je het plaatje verkeerd, is 'n andere techniek.
[ afbeelding ]
Met die redenatie zijn 2 kleine probleempjes:quote:Op maandag 15 april 2013 17:14 schreef Resonancer het volgende:
En dan zouden ze n paar mods aan vliegtuigen en brandstof niet geheim kunnen houden ?
En dan zou de militaire vloot niet uitgerust kunnen worden met sproei installaties ?
want nou als ze militair vliegtuigen gebruiken.quote:Op maandag 15 april 2013 22:04 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Met die redenatie zijn 2 kleine probleempjes:
- Verreweg de meeste toestellen die van sproeien worden beschuldigd zijn civiel.
- Wanneer mijn toestel zou zijn uitgerust met een sproeiinstallatie zou ik het om veel redenen onmiddelijk doorhebben. Geheim houden is dus een beetje lastig...
Ik zou maar binnen blijven. Uit voorzorg.quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:55 schreef tribalwars het volgende:
[..]
want nou als ze militair vliegtuigen gebruiken.
1 Tsja, en als je beseft het kalf verdronken is ? Er zijn door klimaatwetenschappers wel meer uitspraken over gedaan dat komt nog 's bij die argumenten.quote:Op maandag 15 april 2013 21:47 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
1) Het is niet eens een argument wanneer je je beseft dat er patenten bestaan voor een gecombineerde shotgun/hooivork of een schoen met airco. De onderbouwing van chemtrails heeft echt betere argumenten nodig dus kom er alsjeblieft niet mee aanzetten tot de kalveren ten ijze komen.
2) Cloudseeding is het genereren van cumul.liforme wolken door condensatiekernen toe te voegen. Die ion methode beslaat het genereren van cumuliforme wolken door condensatiekernen toe te voegen. Vergeef me, maar ik vind dat hetzelfde principe.
- Door wie ? Niet door mij i.i.g.quote:Op maandag 15 april 2013 22:04 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Met die redenatie zijn 2 kleine probleempjes:
- Verreweg de meeste toestellen die van sproeien worden beschuldigd zijn civiel.
- Wanneer mijn toestel zou zijn uitgerust met een sproeiinstallatie zou ik het om veel redenen onmiddelijk doorhebben. Geheim houden is dus een beetje lastig...
Het is een nieuwe cloudseeding techniek. De wolken die er mee gegenereerd worden zijn cumuliforme wolken op lage hoogte. Het kan dus al per definitie niets te maken hebben met de hoge sluierbewolking die je voor chemtrails aanziet in tegenstelling tot wat je even terug beweerde:quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:53 schreef Resonancer het volgende:
2 Ik vergeef je. Wetenschappers noemen het 'n nieuwe techniek en ik ook, vergeef je dat ook ?
- Door wie ? Niet door mij i.i.g.
- Dat kan ik me voorstellen, als er iets aan je brandstof wordt toegevoegd kan ik me dat dan weer niet voorstellen.
Verreweg de meeste foto's die je op het web ziet van vliegtuigen waarvan beweerd word dat ze sproeien zijn gewoon civiele toestellen. hiervan is dit KLM toestel misschien wel het bekendste voorbeeld:quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:32 schreef Resonancer het volgende:
Mooi plaatje hoor, wel 'n btje ouderwets.
Wat er bij getekend zou kunnen worden:
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)ownpours-desert.html
Dus als er door die 20.000 liter die jij aan boord hebt 'n b.v 'n kilootje extra aan alluminium verbindingen (of wat dan ook ) zitten dan merk jij dat meteen ? Ik geloof daar niets van. Teveel factoren zijn variabel om dat te kunnen merken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:51 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Het is een nieuwe cloudseeding techniek. De wolken die er mee gegenereerd worden zijn cumuliforme wolken op lage hoogte. Het kan dus al per definitie niets te maken hebben met de hoge sluierbewolking die je voor chemtrails aanziet in tegenstelling tot wat je even terug beweerde:
[..]
Verreweg de meeste foto's die je op het web ziet van vliegtuigen waarvan beweerd word dat ze sproeien zijn gewoon civiele toestellen. hiervan is dit KLM toestel misschien wel het bekendste voorbeeld:
[ afbeelding ]
Ook als er dergelijke chemicalien aan brandstof toegevoegd zouden worden dan zou ik dat merken.
Het zal namelijk de verbrandingsenergie van de brandstof verlagen waardoor je meer brandstof moet verstoken om dezelfde hoeveelheid energie te krijgen. Het gevolg is dat je dan veel sneller door je peut heen gaat dan je had gepland. En brandstofverbruik is iets wat piloten altijd nauwlettend in de gaten houden zoals je je wel kunt voorstellen.
Denk jij dan dat je aan een kilootje genoeg zou hebben?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:50 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dus als er door die 20.000 liter die jij aan boord hebt 'n b.v 'n kilootje extra aan alluminium verbindingen (of wat dan ook ) zitten dan merk jij dat meteen ? Ik geloof daar niets van. Teveel factoren zijn variabel om dat te kunnen merken.
Zucht, neen, hoe meer hoe beter, maar Venus-Castina is dan ook niet de enige die vliegt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Denk jij dan dat je aan een kilootje genoeg zou hebben?
Denk dat de slang dan toch wel op gaat vallenquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:50 schreef tribalwars het volgende:
ze kunnen in een pot zuurstof ook aluminum doen. dan valt het niet op.
Dus je bericht sloeg gewoon nergens op.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:30 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zucht, neen, hoe meer hoe beter, maar Venus-Castina is dan ook niet de enige die vliegt.
Tjee dat valt me van je tegen, je denk veel te klein.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dus je bericht sloeg gewoon nergens op.
Reken het voor de gein maar eens uit naar een ppm.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:08 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Tjee dat valt me van je tegen, je denk veel te klein.
Als iedere 747/737 etc per vlucht 1 kilootje Al/Ba/ whatever uitstoot. Dan is dat op jaarbasis 'n heleboel toch ?
Wrom ? Lijkt me handiger om vast te stellen hoeveel er toegevoegd kan worden zonder dat "iemand "het merkt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Reken het voor de gein maar eens uit naar een ppm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |