abonnement Unibet Coolblue
pi_125280194

• Woon je in of rond Den Haag ouwehoer dan gezellig mee. Aanmelden zodat je in de OP komt te staan kan in het topic zelf of per PM aan MissMSX of GotC. Idem voor op- en aanmerkingen op en toevoegingen aan de OP.
• Kom je zomaar eens een keertje buurten in Den Haag bekijk dan de linkjes in de OP voor wat er zoal te doen is of stel je vraag aan de altijd vriendelijke Hagenaars en Hagenezen alhier :)



In beeld:
A_AElmo.gificonnew.jpgAtomsForPeace.jpegNaamloos-1.jpg
Barretje80.pngflat,60x60,075,t.jpgHappyBunny.jpgfokicon.jpg
chicken.gif3734.jpgAphrodite.gifdommel.jpg
CuteChick2.gifrsz_zeddietje.jpg

In woord:

• admiraal_anaal
• Atreidez
• AirwiN
• Barreltje (aka Barretje80)
• Barretje80 (aka Barreltje)
• GotC
• Jill-RMC
• Khadgar
• Kipptje
• Marvelous
• MissMSX
• WheeleE
• Yuki
• YUR

=========================================================================================


Toeristische trekpleisters:
Bezoekerssite gemeente Den Haag - Voor als je zelf iets leuks uit wilt zoeken
Gevangenpoort met ouderwetse martelkamers
Escher in het paleisPanorama Mesdag
Bijwonen van de Tweede Kamer
3D Bioscoop Omniversum
Madurodam
Ooievaart (rondvaarten)

Winkelen:
De Haagse Markt
Verschillende winkelgebieden anders dan het centrum
Winkelgebieden in Den Haag

Eten en drinken in en rond het centrum:
Leopold
Florencia ijs (Zet je geluid niet te hard, want je schrikt je de pleuris)
The Penthouse
Muziekcafé Paraplu
Il Senso
Istana
De Basiliek
Phonsawan
Balkan Grill
Seoul Garden

Uitgaan (muziek/toneel/film/etc.):
3voor12denhaag - Concertinfo, foto's, prijsvragen, agenda, recensies in/uit de Haagse regio
Het Paard van Troje - Poppodium
Pathe bioscoop aan het Spui
Lucent Danstheater / Dr Anton Philipszaal

=========================================================================================


Nederlands-Haags vertaalprogramma
Haagse Wikipedia

=========================================================================================




=========================================================================================

Link naar het OP-document.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_125280469
Fipo :')
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_125280544
Lapo :9
pi_125281083
WheeleE _O_ O+
pi_125281418
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 20:31 schreef GotC het volgende:
WheeleE _O_ O+
GotC! Heb je Yur al naar zijn bed gedragen?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zondag 14 april 2013 @ 21:03:16 #6
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125283136
Hier even dezelfde post als die ik in het hardlooptopic heb geplaatst, dus er kunnen nicknames in voorkomen die jullie niet kennen:
quote:
Mijn horloge is al een kwartier data aan het overzetten....misschien heeft die ook door dat ik het eigenlijk helemaal niet wil zien :+

Misschien zegt dit wel genoeg:

[quote]Netto tussentijden (verschil)
5 kilometer 25:21 (25:21)
10 kilometer 50:32 (25:11)
15 kilometer 1:15:47 (25:15)
20 kilometer 1:41:11 (25:24)
Halve marathon 1:47:01
25 kilometer 2:11:07 (29:56)
30 kilometer 2:43:36 (32:29)
35 kilometer 3:17:43 (34:07)
40 kilometer 3:52:03 (34:20)
Gefinisht in 4:07:15.



Vlak voor de halve marathon kwam ik de man met de hamer al tegen. Die haalde me genadeloos neer. Ik werd misselijk en heb een keer of wat geprobeerd om alles eruit te werken, maar dat lukte niet :{
De man met de hamer was overigens zo vriendelijk om de rest van zijn familie vanaf de 25-km ook op mij te laten jagen. En ze hebben me allemaal gevonden, 1 voor 1. De vrouw met de hamer, jun 8 kinderen met de hamer, opa met de hamer, oma met de hamer.... ik heb kennis gemaakt met iedereen!
Vanaf de 25 heb ik een keer of 10 serieus gedacht aan uitstappen. Ik kon niet meer. De benen weigerden compleet. Ik heb vanaf daar volgens mij ook nog maar 1 kilometer compleet "hard"gelopen, en dat was de laatste. In alle andere kilometers heb ik moeten wandelen. Puur omdat alles vastliep.

Gelukkig heb ik vandaag ook mooie momenten meegemaakt: GotC die me bij een paar punten flink heeft aangemoedigd, mijn vader die hele stukken heeft meegefietst, alle clubgenoten die meefietsten en hard hebben geschreeuwd voor me...
Mijn schoonvader die in zijn Haag-CPC-shirt bij de in- en uitgang van het Kralingse Bos stond! Quoi en mr. Q langs de kant, Swets en E.T. met de kids en Swets die zich compleet had voorbereid met loopschoenen en al! Doe de volgende keer ook ff een trainingsbroek aan ofzo ;) Maar echt supertof, alle steun langs de kant en zelfs op het parcours! En na de finish hebben Guppy en mama Gup me ook eens van een andere kant gezien...huilend van de pijn in mn kuiten.

Maar ik had nooit gedacht dat ik me zo zou verkijken op de afstand en op de omstandigheden. Vanaf vandaag kijk ik op tegen de marathon en iedereen die hem uitloopt. De marathon blijkt dus inderdaad niet zomaar twee keer een halve marathon.

Ik ben niet trots op mijn eindtijd, ik had een half uur sneller kunnen lopen. Ik ben vooral trots op het feit dat ik toch de finish heb gehaald. Dat neemt niemand me meer af.

Die eindtijd gaat er de volgende keer wel aan ;)[/quote]

Nog even speciaal voor hier een toevoeging: Op het 37-kilometer-punt stond een groot scherm waarop boodschappen van supporters aan je werden getoond op het moment dat je er langs liep. En WheeleE had er een boodschap op laten zetten! Zo tof! Kreeg ik in de laatste 22 kilometer toch nog een keer een glimlach op mijn gezicht :D O+
F means you're fucked
pi_125283390
8-)
*O* We zijn trots op je Yurretje! *O*
En als ik je verloop zo zie heb ik medelijden met je met al die hamers die je hebben geklapt.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_125284696
Een diepe buiging voor koning Yur -O- wat een prestatie, wie had dat een jaar geleden gedacht :9
pi_125286957
Aaaaaaaaaaaaaaaaw YUR, wat jammer aan de ene kant, maar ik heb echt dikke vette respect voor je dat je hem hebt uitgelopen _O_

En wat onwijs tof van WheeleE O+ _O_
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  zondag 14 april 2013 @ 21:59:37 #10
17979 MissMSX
Knightmare
pi_125287030
Wat stond er eigenlijk in de boodschap van WheeleE? :D
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_125287756
Heel tof YUR! *O* *O* gefeli!

lief wheelee O+
pi_125289861
Echt serieus, afgelopen week bleek er een lekkage te zijn bij de pomp die warm water door ons huis heen pomp. Geen probleem! Klussers zitten om de hoek en komen het probleem de volgende dag even verhelpen. Volgende dag komen we thuis en alles is weer mooi gerepareerd. Vloer is weer mooi droog. Fijn! Kunnen we met een gerust hart in een verwarmd huis zitten! O+
De dagen erna vonden we het toch vrij fris in huis. Ach, misschien hadden we te veel ventilatieroosters open staan door het huis. We doen even de helft dicht en dan moet het toch welgoed komen... Toch :?
Niet dus, het bleef fris en de thermostaten gaven inderdaad aan dat ze de 19 graden niet eens konden halen. We snapten er niks van! Een state-of-the-art verwarmingssysteem dat ons huis niet eens kan verwarmen?!
Toch maar even kijken bij die pomp... Hmmm, die klinkt verdacht stil. Hoort die nu niet als een malle warm water rond te pompen? Een paar minuten later hoor ik van khadgar: he kipptje! Hoort deze stekker niet in het stopcontact???
En ja hoor! Pomp sprong meteen aan, na een dag was het weer lekker warm in huis.
Het bleek dus dat de jojo's bij het repareren van die lekkage de pomp even hadden uitgezet, maar de stekker er niet terug in hadden gedaan :+
Tot zover onze eerste belevenissen in ons nieuwe huis |:(
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
  zondag 14 april 2013 @ 22:42:51 #13
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125290444
YUR _O_
Dood aan de familie Hamer, maar echt 1000x hulde dat je tóch doorgelopen bent.

En denk maar zo: bij de volgende heb je sowieso een PR ;)

:* op je zere kuiten, rust maar lekker uit!
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_125290496
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 22:35 schreef kipptje het volgende:
Echt serieus, afgelopen week bleek er een lekkage te zijn bij de pomp die warm water door ons huis heen pomp. Geen probleem! Klussers zitten om de hoek en komen het probleem de volgende dag even verhelpen. Volgende dag komen we thuis en alles is weer mooi gerepareerd. Vloer is weer mooi droog. Fijn! Kunnen we met een gerust hart in een verwarmd huis zitten! O+
De dagen erna vonden we het toch vrij fris in huis. Ach, misschien hadden we te veel ventilatieroosters open staan door het huis. We doen even de helft dicht en dan moet het toch welgoed komen... Toch :?
Niet dus, het bleef fris en de thermostaten gaven inderdaad aan dat ze de 19 graden niet eens konden halen. We snapten er niks van! Een state-of-the-art verwarmingssysteem dat ons huis niet eens kan verwarmen?!
Toch maar even kijken bij die pomp... Hmmm, die klinkt verdacht stil. Hoort die nu niet als een malle warm water rond te pompen? Een paar minuten later hoor ik van khadgar: he kipptje! Hoort deze stekker niet in het stopcontact???
En ja hoor! Pomp sprong meteen aan, na een dag was het weer lekker warm in huis.
Het bleek dus dat de jojo's bij het repareren van die lekkage de pomp even hadden uitgezet, maar de stekker er niet terug in hadden gedaan :+
Tot zover onze eerste belevenissen in ons nieuwe huis |:(
Oh haha, nou wel fijn dat er iig geen groot probleem met de verwarming was dan!

Hadden wij ook, drie weken na de verhuizing een gat in de standleiding, op kerstavond nota bene.. hele plafond van het benedentoilet eruit en de hele kerst mensen over de vloer :') dat was wel een beetje een domper. Nu hebben we gelukkig weer een plafond en is alles gerepareerd!
pi_125290595
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 21:59 schreef MissMSX het volgende:
Wat stond er eigenlijk in de boodschap van WheeleE? :D
Iets van Den Haag steunt Yur. Kom op, je bent er bijna! Woohoo! *O*
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zondag 14 april 2013 @ 22:45:04 #16
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125290603
Ik ben zelf net "even" een rondje gaan lopen met onderbuurman de_nachtwacht.

Oftewel: in 5 kwartier naar de Boulevard in Scheveningen gelopen, vervolgens een 7-upje gedronken aan het strand en met de tram weer naar huis.
Wat een heerlijk weer vanavond O+

En ik moest net een beetje lachen, sorry kipptje :@ :D
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zondag 14 april 2013 @ 22:45:43 #17
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125290649
quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2013 22:44 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Iets van Den Haag steunt Yur. Kom op, je bent er bijna! Woohoo! *O*
Wat lief O+
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_125290685
quote:
14s.gif Op zondag 14 april 2013 22:45 schreef Yuki het volgende:

[..]

Wat lief O+
Ik kan ook best lief zijn hoor. :+
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_125291909
quote:
17s.gif Op zondag 14 april 2013 22:45 schreef Yuki het volgende:
Ik ben zelf net "even" een rondje gaan lopen met onderbuurman de_nachtwacht.

Oftewel: in 5 kwartier naar de Boulevard in Scheveningen gelopen, vervolgens een 7-upje gedronken aan het strand en met de tram weer naar huis.
Wat een heerlijk weer vanavond O+

En ik moest net een beetje lachen, sorry kipptje :@ :D
Geeft niks hoor! Ik had zelf ook even een facepalm momentje :')
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
  zondag 14 april 2013 @ 23:04:40 #20
17979 MissMSX
Knightmare
pi_125292104
quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2013 22:44 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Iets van Den Haag steunt Yur. Kom op, je bent er bijna! Woohoo! *O*
Briljant! Held _O_
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  zondag 14 april 2013 @ 23:06:33 #21
17979 MissMSX
Knightmare
pi_125292218
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 23:02 schreef kipptje het volgende:

[..]

Geeft niks hoor! Ik had zelf ook even een facepalm momentje :')
Oma spreekt hoor, maar ik moest meteen denken aan een hele ouwe reclame: "Of je steekt de stekker erin!" :D
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_125299545
:O Moggeh! :)
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_125299594
quote:
2s.gif Op maandag 15 april 2013 07:07 schreef WheeleE het volgende:
:O Moggeh! :)
Mogguh. Weer voor het eerst werken na de verhuizing... Dodelijk! :O
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_125299629
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 07:17 schreef kipptje het volgende:

[..]

Mogguh. Weer voor het eerst werken na de verhuizing... Dodelijk! :O
Sterkte meid :)
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  maandag 15 april 2013 @ 08:04:06 #25
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125299850
quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2013 22:44 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Iets van Den Haag steunt Yur. Kom op, je bent er bijna! Woohoo! *O*
Zoiets was het ja. Echt supertof O+
En thanks voor de reacties allemaal!
F means you're fucked
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')