abonnement Unibet Coolblue
pi_125227122
Kom op guys, arbitreren als een malle! Verschil tussen bitstamp en mtgox is nu $25! (90-115).
pi_125227630
Ik heb een sell ordertje liggen voor rond de 200$ op Bitstamp, denk dat ik die maar lekker laat liggen, hopelijk tikt hij dat ff aan en kan ik verkopen. Denk dat de markt nog wel ff volatiel blijft, dus ongetwijfeld kan ik dan binnen een week 2, 3 of 4 bitcoins kopen voor die 200 :')

Spread is wel weer flink wijd trouwens, 102 op bitstamp, 115 op mt.gox.

Als het wat makkelijker was om bitcoins heen en weer te schuiven en je had wat kapitaal kon je alleen daar al flink wat knaken aan verdienen.
pi_125228440
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:58 schreef Wouter_Drucker het volgende:

[..]

Zorgt ervoor dat de prijs gaat fluctueren (behalve als het echt gebaseerd is op fundamentele kennis). Wordt het gewoon een Ponzi scheme.
Curieus dat je eigenlijk pleit voor een soort handelsbeperking. Speculatie is een fundamenteel onderdeel van handel
pi_125228445
Op bitcoin.de lijken ze het dollarteken te vervangen door ¤
pi_125229366
-SPAM-

[ Bericht 98% gewijzigd door sitting_elfling op 13-04-2013 14:13:53 ]
  zaterdag 13 april 2013 @ 14:38:42 #81
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125230950
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:43 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Curieus dat je eigenlijk pleit voor een soort handelsbeperking. Speculatie is een fundamenteel onderdeel van handel
Nee ik pleit niet voor een handelsbeperking. Ik verdeel speculanten onder in gokkers en mensen met inzicht. De gokkers zijn schadelijk en verdienen per saldo geen geld. De mensen met inzicht zijn nuttig en verdienen wel geld. Als je een handelsbeperking zou instellen zou je ook de mensen met inzicht treffen. Uiteindelijk zou je dan de economie schaden.

Voorbeeldje (mens met inzicht). Er wordt een brug opgeleverd en ik weet dat hij niet goed is gebouwd en dadelijk instort. Ik ga short op de aandelen van de brug en de waarde van de brug gaat omlaag. Nu kan iedereen aan de prijs zien dat het een slechte brug is.

Voorbeeldje (gokker). Iemand zonder verstand van bruggen koopt aandelen in de brug hopend op winst. Iemand anders ziet de prijs omhoog gaan, denkt dat het een goede brug is een koopt ook aandelen hopend op winst. Nu kan niemand meer aan de prijs zien dat het een slechte brug is.

De eerste gaat wel geld verdienen en de laatste niet.

[ Bericht 7% gewijzigd door Wouter_Drucker op 13-04-2013 14:45:52 ]
pi_125231134

quote:
The only working product in this video is the laser engraver...
quote:
Call central casting, we need some people who can look busy! :p
quote:
Again empty boxes, Fans, and machines for making chips,... :)
But this time they added some Mexicans.
OH and for 2 seconds the showed some chips, that no one could tell exactly what they are :D
:P
pi_125231430
LTC gaat ook lekker omhoog.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  zaterdag 13 april 2013 @ 15:08:55 #85
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125232296
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 14:38 schreef Wouter_Drucker het volgende:

[..]

Nee ik pleit niet voor een handelsbeperking. Ik verdeel speculanten onder in gokkers en mensen met inzicht. De gokkers zijn schadelijk en verdienen per saldo geen geld. De mensen met inzicht zijn nuttig en verdienen wel geld. Als je een handelsbeperking zou instellen zou je ook de mensen met inzicht treffen. Uiteindelijk zou je dan de economie schaden.

Voorbeeldje (mens met inzicht). Er wordt een brug opgeleverd en ik weet dat hij niet goed is gebouwd en dadelijk instort. Ik ga short op de aandelen van de brug en de waarde van de brug gaat omlaag. Nu kan iedereen aan de prijs zien dat het een slechte brug is.

Voorbeeldje (gokker). Iemand zonder verstand van bruggen koopt aandelen in de brug hopend op winst. Iemand anders ziet de prijs omhoog gaan, denkt dat het een goede brug is een koopt ook aandelen hopend op winst. Nu kan niemand meer aan de prijs zien dat het een slechte brug is.

De eerste gaat wel geld verdienen en de laatste niet.
Maar wat is het probleem dan? Iedereen moet nog steeds z'n eigen onderzoek doen, als het in een uptrend zit en iemand stapt blind in is dat toch vooral z'n eigen probleem. Prijs =/= waarde. De markt is het meest gebaat bij zo min mogelijk handelsbeperkingen.

Grappig dat je jezelf (onbewust) indeelt in de groep met inzicht :)

Wat is de waarde van een bitcoin?

[ Bericht 1% gewijzigd door tjoptjop op 13-04-2013 15:35:56 ]
pi_125232657
quote:
Wat is de waarde van een bitcoin?
USD 116.5 ;) :z

95% van de mensen die in BTC zitten, zitten er puur voor het geld. Ik zie de eventuele lange termijn potentie heus wel, maar voor nu.....nee sorry. Ik zit er puur voor het geld. Ik ga niet hardcore idealistisch zitten doen, alsof geld verliezen mij niet deert, want "ik steun bitcoin".

Wat dat betreft behandel ik de BTC handel gelijk als de aandelenhandel. You loose some, you win some. Tot nu toe gelukkig altijd aan de goede zijde gestaan. :)
  zaterdag 13 april 2013 @ 15:51:08 #88
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125232823
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 15:44 schreef Bowny het volgende:

[..]

USD 116.5 ;) :z

95% van de mensen die in BTC zitten, zitten er puur voor het geld. Ik zie de eventuele lange termijn potentie heus wel, maar voor nu.....nee sorry. Ik zit er puur voor het geld. Ik ga niet hardcore idealistisch zitten doen, alsof geld verliezen mij niet deert, want "ik steun bitcoin".

Wat dat betreft behandel ik de BTC handel gelijk als de aandelenhandel. You loose some, you win some. Tot nu toe gelukkig altijd aan de goede zijde gestaan. :)
Ik ben wel hardcore idealistisch. Er zijn te veel dingen die voor mij heilig zijn die bedreigd worden.
pi_125232871
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 15:51 schreef Wouter_Drucker het volgende:

[..]

Ik ben wel hardcore idealistisch. Er zijn te veel dingen die voor mij heilig zijn die bedreigd worden.
Wat voor dingen?

Ben je nog aan het kopen trouwens?

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 15:44 schreef Bowny het volgende:

[..]

USD 116.5 ;) :z
Dat is de prijs ;)
  zaterdag 13 april 2013 @ 15:58:37 #90
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
  zaterdag 13 april 2013 @ 16:01:23 #91
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125233059
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 15:53 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Wat voor dingen?

Ben je nog aan het kopen trouwens?

[..]

Dat is de prijs ;)
Iets waar ik veel waarde aan hecht is natuur. Je hebt van die indianen die zich letterlijk doodvechten als hun leefgebied wordt bedreigd. Zo ben ik ook een beetje. Fiets vaak ik in de natuur en voor mij heeft het een hogere betekenis.

Ben geen Bitcoins aan het kopen. Heb ook bijna geen geld. Als ze onder de 5 dollar komen leg ik er 100 euro in.
pi_125233161
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 16:01 schreef Wouter_Drucker het volgende:

[..]

Iets waar ik veel waarde aan hecht is natuur. Je hebt van die indianen die zich letterlijk doodvechten als hun leefgebied wordt bedreigd. Zo ben ik ook een beetje. Fiets vaak ik in de natuur en voor mij heeft het een hogere betekenis.
Ah ok, dacht dat het met betrekking tot een munt was. Daarnaast wat doe je dan nu binnen, hup lekker wandelen ~O> . Lente is begonnen, de hormonen gieren weer door de vogeltjes heen momenteel, vanochtend nog baltsende futen gezien in de sloot. Heerlijk wandelen in deze tijd van het jaar, zoveel te zien.

quote:
Ben geen Bitcoins aan het kopen. Heb ook bijna geen geld. Als ze onder de 5 dollar komen leg ik er 100 euro in.
Dan is het nogal makkelijk roepen niet van die 'martelaars' ;)
  zaterdag 13 april 2013 @ 16:13:10 #93
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125233387
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 16:04 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ah ok, dacht dat het met betrekking tot een munt was. Daarnaast wat doe je dan nu binnen, hup lekker wandelen ~O> . Lente is begonnen, de hormonen gieren weer door de vogeltjes heen momenteel, vanochtend nog baltsende futen gezien in de sloot. Heerlijk wandelen in deze tijd van het jaar, zoveel te zien.

[..]

Dan is het nogal makkelijk roepen niet van die 'martelaars' ;)
Ben helaas te moe. Anders zat ik nu inderdaad op de fiets! Heb een soort rare chronische vermoeidheid. Duurt een paar jaartjes al...

Ik heb 1 Bitcoin, met 'martelaar' bedoelde ik dat ik die niet zou verkopen als de marktprijs heel hoog zou zijn (zeg een miljoen). Ook al zou de koers daarna naar 0,5 gaan.
pi_125233389
You has been banned. 3936 min left

;(
pi_125233427
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 16:13 schreef Wouter_Drucker het volgende:

[..]

Ben helaas te moe. Anders zat ik nu inderdaad op de fiets! Heb een soort rare chronische vermoeidheid. Duurt een paar jaartjes al...

Ik heb 1 Bitcoin, met 'martelaar' bedoelde ik dat ik die niet zou verkopen als de marktprijs heel hoog zou zijn (zeg een miljoen). Ook al zou de koers daarna naar 0,5 gaan.
Maar als je die dan verkoopt en dat geld steekt in de koop van coins daarna bereik je veel meer ;)

Niks mis met het uitmelken van speculanten, omgekeerd doen ze het net zo makkelijk ;)
  zaterdag 13 april 2013 @ 16:17:22 #96
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125233517
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 16:14 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Maar als je die dan verkoopt en dat geld steekt in de koop van coins daarna bereik je veel meer ;)

Niks mis met het uitmelken van speculanten, omgekeerd doen ze het net zo makkelijk ;)
Ja, maar dan moet je wel van te voren weten dat hij gaat dalen. Het kan ook dat hij doorgaat naar 10 miljoen en dan is het game over.

Daarom zeg ik, de enige manier om zeker te weten dat je mee blijft doen, is gewoon nooit verkopen. Het zou kunnen dat de speculanten uiteindelijk 1 voor 1 eruit vallen (beetje wishful thinking wel hoor).
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 13 april 2013 @ 16:42:03 #97
78918 SeLang
Black swans matter
pi_125234092
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 16:01 schreef Wouter_Drucker het volgende:

[..]

Iets waar ik veel waarde aan hecht is natuur.
Dit is wel strijdig met BTC, want het genereren van BTC vernietigt het milieu door het energieverbruik.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 13 april 2013 @ 16:43:23 #98
78918 SeLang
Black swans matter
pi_125234124
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 16:04 schreef tjoptjop het volgende:
Lente is begonnen, de hormonen gieren weer door de vogeltjes heen momenteel, vanochtend nog baltsende futen gezien in de sloot. Heerlijk wandelen in deze tijd van het jaar, zoveel te zien.

^O^

Hier is het de hele dag hard aan het regenen. Het is nu iets warmer maar de beloofde lente is nog nergens te bekennen kwa weer...
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_125234371
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 16:43 schreef SeLang het volgende:

[..]

^O^

Hier is het de hele dag hard aan het regenen. Het is nu iets warmer maar de beloofde lente is nog nergens te bekennen kwa weer...
Hier ook pas net hoor :') , en qua temp is het vrij fris maar daar lijken de meeste diertjes zich niet zoveel van aan te trekken. Eenden zwemmen ook alweer als koppeltjes rond, eerste lammetjes vorige week gezien O+
pi_125236405
Saaie dag tot nu toe.

Bitcoins gaan klein beetje omhoog maar lopen tegen het plafond aan van, pak em beet, 118 dollar.

Litecoins gaan, op een sprongetje vanochtend na, zijwaarts.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')