abonnement Unibet Coolblue
pi_139175587
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:06 schreef Breuls het volgende:
Dat Duitse accent was geen bullshit: de actrice is zelf deels Duits.
En een Amerikaan die kwart Cherokee is, is niet zonder meer een expert in wat voor taal die gasten spreken.

Laat ik het zo zeggen, het was echt irritant maar hopelijk is dat eenmalig.

Anders ben ik bang dat ik aan een serie ben begonnen die een voortijdige cancellation kan verwachten. Na Firefly en 4400 zou dat weer een sci-fi zijn waar ik in geïnteresseerd ben.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 23 april 2014 @ 11:42:32 #202
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_139175682
OB is een award-winning hit (net als hoofdrolspeelster Tatiana Maslany - en beiden wat mij betreft terecht), dat wordt echt niet zomaar van de buis gehaald.
  woensdag 23 april 2014 @ 11:51:35 #203
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_139175977
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:06 schreef Breuls het volgende:
Dat Duitse accent was geen bullshit: de actrice is zelf deels Duits.
Haar Duits was wmbt zeer goed, en ik kan het weten! Ik ben veel erger gewend van Amerikaanse TV (Grimm!)
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_139203684
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:56 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Ja, hij wordt blijkbaar de nieuwe love interest van Sarah! Hij zal binnenkort vast z'n opwachting maken.
Jeetje eerst Nashville, nu Games of Thrones, en straks Orphan Black , hij doet het goed in het buitenland *O*
pi_139203808
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 01:22 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Jeetje eerst Nashville, nu Games of Thrones, en straks Orphan Black , hij doet het goed in het buitenland *O*
Dan vergeet je Treme nog :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Admin donderdag 24 april 2014 @ 08:33:52 #206
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_139205064
Welcome To The Trip: A Letter from Graeme and John
http://www.bbcamerica.com/orphan-black/2014/04/20/letters/

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_139220217
Net nog een paar episodes gekeken. Neem m'n kritiek van eerder terug. Pacing verloopt ook een stuk beter en het Russische accent was nog wel te doen. Verhaal begint ook meer vorm te krijgen en wordt steeds interessanter. :Y
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Admin donderdag 24 april 2014 @ 17:31:25 #208
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_139220287
Je bedoelt het Oekraïense accent? ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 24 april 2014 @ 19:25:24 #209
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_139223602
De eerste aflevering van het tweede seizoen heeft me nog niet helemaal overtuigd. Ben iig wel benieuwd naar de rest van het seizoen ^O^
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_139269630
Weer een goeie serie erbij! Nu helemaal bij. Geweldige acteerprestatie van de hoofdrolspeelster!
Ja doei.
pi_139269815
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 01:11 schreef motorbloempje het volgende:
Weer een goeie serie erbij! Nu helemaal bij. Geweldige acteerprestatie van de hoofdrolspeelster!
Ja wij zitten ook soms met verbazing te kijken. En wat zal dat een tijd kosten al die opnames!
pi_139269953
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 08:33 schreef Breuls het volgende:
Welcome To The Trip: A Letter from Graeme and John
http://www.bbcamerica.com/orphan-black/2014/04/20/letters/

[ afbeelding ]
Leuke site Breuls!
  Admin zaterdag 26 april 2014 @ 10:51:43 #213
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_139273709
Ja, dat is de site van BBC America. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_139275448
Trouwens... Ik had al verwacht dat Helena niet dood zou zijn na die echo van Kira. Die is hier niet genoemd, maar daar werd door de OKassistente wat vreemds opgemerkt waar verder niet over gesproken werd.

Dat leek mij te maken hebben met haar miraculeuze herstel... En aangezien Helena een directe zus is van Sarah... Zouden ze daarom wel eens zo speciaal kunnen zijn dat ze achter hen aanzitten. Dat ze dus regeneratie mogelijkheden hebben in geprogrammeerd gekregen...
Ja doei.
  zaterdag 26 april 2014 @ 14:17:55 #215
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_139278021
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
Trouwens... Ik had al verwacht dat Helena niet dood zou zijn na die echo van Kira. Die is hier niet genoemd, maar daar werd door de OKassistente wat vreemds opgemerkt waar verder niet over gesproken werd.

Dat leek mij te maken hebben met haar miraculeuze herstel... En aangezien Helena een directe zus is van Sarah... Zouden ze daarom wel eens zo speciaal kunnen zijn dat ze achter hen aanzitten. Dat ze dus regeneratie mogelijkheden hebben in geprogrammeerd gekregen...
Uhu. Sterker nog, Helena en Sarah zijn een tweeling. En daarnaast overleefde Helena ook al die gigantische staaf in haar buik/borst ergens, dus helemaal als een verrassing kwam het niet.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  zaterdag 26 april 2014 @ 14:18:34 #216
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_139278034
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Net nog een paar episodes gekeken. Neem m'n kritiek van eerder terug. Pacing verloopt ook een stuk beter en het Russische accent was nog wel te doen. Verhaal begint ook meer vorm te krijgen en wordt steeds interessanter. :Y
Uhu de eerste afleveringen zijn wat traag, maar daarna wordt het veel beter. :)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_139278738
Oh, en Helena lijkt op de Shakira persiflage van The Key of Awesome :') _O-

Ja doei.
pi_139279344
Misschien zijn ze wel aan het klonen geslagen toen ze er op een bepaalde manier achter kwamen (of juist expres met hun DNA hebben gekloot nog voor/tijdens de bevruchting) dat Sarah/Helena 'mysterieus' kunnen genezen van dodelijke wonden.

Dat ze op die manier wilden testen of eventuele klonen dat dan ook in hun DNA zouden hebben, zodat ze voor de rest van de mensheid ook een soort 'onsterfelijkheid' konden creëren.
Maar dat werkte niet aangezien de klonen 1 voor 1 ziek werden en stierven..

Geeeeeen idee, ik zit maar wat te brainstormen :P
  zondag 27 april 2014 @ 14:26:33 #219
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_139302419
Damn, die Mrs. S. weet wel van wanten! :o

Wat is Cosima nu precies van plan? Is ze aan het infiltreren of heeft ze toch dat contract getekend (en heb ik dat dan even gemist)? Kan me dat laatste toch niet voorstellen...

Ik ben bang dat die boerderieluitjes waar Helena nu zit hele enge dingen met haar gaan doen, vind het nu al zielig (ook al is ze nog zo fucked up).
Dat bij haar alles zo gespiegeld is vind ik wel tof. Desondanks denk ik ook dat dat (niet alleen) de reden is dat ze het gered heeft, ik ga ook voor de 'superpower' theorie.
  zondag 27 april 2014 @ 22:46:41 #220
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_139325152
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 15:40 schreef Angelic_Rose het volgende:
Misschien zijn ze wel aan het klonen geslagen toen ze er op een bepaalde manier achter kwamen (of juist expres met hun DNA hebben gekloot nog voor/tijdens de bevruchting) dat Sarah/Helena 'mysterieus' kunnen genezen van dodelijke wonden.

Dat ze op die manier wilden testen of eventuele klonen dat dan ook in hun DNA zouden hebben, zodat ze voor de rest van de mensheid ook een soort 'onsterfelijkheid' konden creëren.
Maar dat werkte niet aangezien de klonen 1 voor 1 ziek werden en stierven..

Geeeeeen idee, ik zit maar wat te brainstormen :P
Aan de hand van episode 2 maakte ik op dat de ziekte van Cosima, Katja etc. juist komt door een foutje tijdens het klonen. Dan zou het misschien kunnen dat het originele DNA genen had die codeerden voor tot zelfheling, maar dat dat bij het kloneringsproces zodanig fout is gegaan dat die gemuteerd zijn geraakt (1) en andere genen op hun beurt door de mutaties leidden tot die mysterieuze ziekte. Of dat ze altijd al genetisch predisposed waren voor die ziekte, maar dat die zelfhelingsgenen dat onderdrukten of zo. :o
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  zondag 27 april 2014 @ 22:48:30 #221
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_139325252
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 14:26 schreef babette21 het volgende:
Damn, die Mrs. S. weet wel van wanten! :o

Wat is Cosima nu precies van plan? Is ze aan het infiltreren of heeft ze toch dat contract getekend (en heb ik dat dan even gemist)? Kan me dat laatste toch niet voorstellen...

Ik ben bang dat die boerderieluitjes waar Helena nu zit hele enge dingen met haar gaan doen, vind het nu al zielig (ook al is ze nog zo fucked up).
Dat bij haar alles zo gespiegeld is vind ik wel tof. Desondanks denk ik ook dat dat (niet alleen) de reden is dat ze het gered heeft, ik ga ook voor de 'superpower' theorie.
Ik heb het inderdaad ook niet gezien, maar ze zal er in ieder geval wel serieus over aan het nadenken zijn, zo te zien... Snap ik ook wel, want naast haar fascinatie voor haar biologie is het een kwestie van leven of dood voor haar natuurlijk. :o

Inderdaad @ boerderij... Op een ander forum speculeerden ze er al over dat ze misschien zouden kijken of ze zwanger zou kunnen worden. :'( Ik ga inderdaad ook voor de superpower + spiegelingtheorie.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  zondag 27 april 2014 @ 22:50:14 #222
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_139325351
En misschien ben ik paranoïde, maar... Project LEDA... Prolethians? :o
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_139325524
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 14:18 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Uhu de eerste afleveringen zijn wat traag, maar daarna wordt het veel beter. :)
Klopt, ik was in het begin ook wat sceptisch, maar het is inmiddels echt een leuke serie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 27 april 2014 @ 23:07:22 #224
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_139326273
Dat ze willen experimenteren met Helena (& bevruchting) was vrij duidelijk, toch? Vraag is meer: wie zijn die lui en wat willen ze?

Ik heb ook nog steeds niet helder wat nou precies de rol van Rachel is, en wie daar nou precies voor wie werkt, maar ik ben te lui om het allemaal uit te zoeken :')
  zondag 27 april 2014 @ 23:12:46 #225
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_139326473
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 08:33 schreef Breuls het volgende:
Welcome To The Trip: A Letter from Graeme and John
http://www.bbcamerica.com/orphan-black/2014/04/20/letters/

[ afbeelding ]
leuk dat die science consultant ook cosima heet!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')