abonnement Unibet Coolblue
pi_125207561
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:39 schreef relativity het volgende:

[..]

Waar kan ik zo'n app vinden :D dat zou wel leuk zijn
een beetje goed zoeken .
  vrijdag 12 april 2013 @ 20:44:02 #27
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_125209420
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 11:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

De Xiaomi M2A krijgt NFC
Thanks :)

Xiaomi is sowieso een redelijk goed chinees merk toch!?

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:39 schreef relativity het volgende:

[..]

Waar kan ik zo'n app vinden :D dat zou wel leuk zijn
Geen idee, Ik las er vanmiddag pas voor het eerst over, en dat was vlak voordat ik weg moest om te gaan eten, dus heb me er totaal niet in verdiept, maar als je daarmee gewoon steeds je kaart kunt opwaarderen, dan is dat idd wel 'leuk', met die achterlijke prijzen in Nederland.

Hier in Hong Kong zou ik het nooit doen, want OV is hier prima qua prijs.
pi_125210233
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 april 2013 20:44 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Thanks :)

Xiaomi is sowieso een redelijk goed chinees merk toch!?

[..]

Geen idee, Ik las er vanmiddag pas voor het eerst over, en dat was vlak voordat ik weg moest om te gaan eten, dus heb me er totaal niet in verdiept, maar als je daarmee gewoon steeds je kaart kunt opwaarderen, dan is dat idd wel 'leuk', met die achterlijke prijzen in Nederland.

Hier in Hong Kong zou ik het nooit doen, want OV is hier prima qua prijs.
Ja klopt. In Kuala Lumpur en Bangkok waren de prijzen voor openbaar vervoer ook zeer betaalbaar :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_125210296
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 april 2013 20:44 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Thanks :)

Xiaomi is sowieso een redelijk goed chinees merk toch!?

[..]

Geen idee, Ik las er vanmiddag pas voor het eerst over, en dat was vlak voordat ik weg moest om te gaan eten, dus heb me er totaal niet in verdiept, maar als je daarmee gewoon steeds je kaart kunt opwaarderen, dan is dat idd wel 'leuk', met die achterlijke prijzen in Nederland.

Hier in Hong Kong zou ik het nooit doen, want OV is hier prima qua prijs.
Wie heeft dan de Xiaomi M2 smartphone?Is nog teringduur,bijna $450-483(circa ¤345-370 inclusief verzendkosten)!!

Je bent meer in Hong Kong dan in NL,zeker vanwege goedkope OV. :*
  vrijdag 12 april 2013 @ 21:06:51 #30
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_125210462
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Wie heeft dan de Xiaomi M2 smartphone?Is nog teringduur,bijna $450-483(circa ¤345-370 inclusief verzendkosten)!!

Je bent meer in Hong Kong dan in NL,zeker vanwege goedkope OV. :*
Is maar voor een jaartje ;) Heb wel een ongelooflijk goed jaar uitgezocht om hierheen te gaan, als ik de weerberichten vanuit NL een beetje volgde sinds mijn vertrek :P

Het goedkope OV geeft je een bepaalde 'vrijheid' :) Daarnaast is alles sowieso lekker in de buurt hier. Strand, parken, bossen, bergen, en natuurlijk veel districten met veel winkels en lekker (goedkoop) eten. Ideale stad.

Valt me qua aanbod van chinese phones en tablets alleen nog een beetje tegen. Veel POPO's en MOMO's en ASK en iTouch in bepaalde kleine winkels, maar weinig/geen Jiayu en Xiaomi enzo. Binnenkort even weer naar een speciale straat in Sham Shui Po om daar eens flink te zoeken, maar in Mong Kok en de rest van HK dus vrij weinig.
pi_125210763
Zijn er momenteel betere Chineze telefoons dan de te verwachtte G4? Of wordt dat de beste van het moment...
Love is in the air!
pi_125211605
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:06 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Is maar voor een jaartje ;) Heb wel een ongelooflijk goed jaar uitgezocht om hierheen te gaan, als ik de weerberichten vanuit NL een beetje volgde sinds mijn vertrek :P

Het goedkope OV geeft je een bepaalde 'vrijheid' :) Daarnaast is alles sowieso lekker in de buurt hier. Strand, parken, bossen, bergen, en natuurlijk veel districten met veel winkels en lekker (goedkoop) eten. Ideale stad.

Valt me qua aanbod van chinese phones en tablets alleen nog een beetje tegen. Veel POPO's en MOMO's en ASK en iTouch in bepaalde kleine winkels, maar weinig/geen Jiayu en Xiaomi enzo. Binnenkort even weer naar een speciale straat in Sham Shui Po om daar eens flink te zoeken, maar in Mong Kok en de rest van HK dus vrij weinig.
Dus Hong Kong is bijna hetzelfde als Sleeping Dogs Hong Kong?? :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:13 schreef Landgeld het volgende:
Zijn er momenteel betere Chineze telefoons dan de te verwachtte G4? Of wordt dat de beste van het moment...
Weten we niet!
  vrijdag 12 april 2013 @ 21:46:34 #33
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_125212548
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:06 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Is maar voor een jaartje ;) Heb wel een ongelooflijk goed jaar uitgezocht om hierheen te gaan, als ik de weerberichten vanuit NL een beetje volgde sinds mijn vertrek :P

Het goedkope OV geeft je een bepaalde 'vrijheid' :) Daarnaast is alles sowieso lekker in de buurt hier. Strand, parken, bossen, bergen, en natuurlijk veel districten met veel winkels en lekker (goedkoop) eten. Ideale stad.

Valt me qua aanbod van chinese phones en tablets alleen nog een beetje tegen. Veel POPO's en MOMO's en ASK en iTouch in bepaalde kleine winkels, maar weinig/geen Jiayu en Xiaomi enzo. Binnenkort even weer naar een speciale straat in Sham Shui Po om daar eens flink te zoeken, maar in Mong Kok en de rest van HK dus vrij weinig.
Moet je echt in Shenzhen wezen. SEG (Hua Qiang Bei) bijvoorbeeld zegt je vast wel wat denk ik?

@ B_P_N, ja, de Jiayu G4, UMI X2 en iOcean en tig anderen missen ook nog. :P Beetje outdated.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 12 april 2013 @ 21:49:51 #34
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_125212737
Zit eraan te denken om deze te halen, qua design vind ik hem iets mooier dan de Star S5.

http://www.priceangels.co(...)-Black--s400341.html

Iemand die hem al heeft?

[ Bericht 5% gewijzigd door ZodiaX op 12-04-2013 21:56:42 ]
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  vrijdag 12 april 2013 @ 21:51:16 #35
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_125212822
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Dus Hong Kong is bijna hetzelfde als Sleeping Dogs Hong Kong?? :P

Sleeping Dogs was een aardige game, maar ik vond het persoonlijk Hong Kong geen recht aan doen. Om te beginnen had je alleen maar Hong Kong Island in die game, terwijl dat eigenlijk zo'n beetje het saaiste gedeelte is van Hong Kong imho. ;)

Daarnaast vond ik het qua vibe/feel ook niet echt zoals Hong Kong. Helaas.
  vrijdag 12 april 2013 @ 21:54:16 #36
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_125213006
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:46 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Moet je echt in Shenzhen wezen. SEG (Hua Qiang Bei) bijvoorbeeld zegt je vast wel wat denk ik?

Zegt me eerlijk gezegd helemaal niets ;)

Ben pas 1x in Shenzhen geweest omdat ik even in en uit moest ivm mijn 3 maanden verblijf in Hong Kong, en we zijn toen naar 'Double Dragon' geweest, wat een plaatsje aan het eind van een treinroute is. Veel meisjes in korte rokjes gezien, lekker gegeten bij een islamitische noodle-gozer, en ook wel telefoonwinkeltjes met chineze merken gezien, maar niet echt binnen geweest omdat ik toch geen flauw idee heb/had welke ik wil kopen. :)
pi_125213189
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:51 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Sleeping Dogs was een aardige game, maar ik vond het persoonlijk Hong Kong geen recht aan doen. Om te beginnen had je alleen maar Hong Kong Island in die game, terwijl dat eigenlijk zo'n beetje het saaiste gedeelte is van Hong Kong imho. ;)

Daarnaast vond ik het qua vibe/feel ook niet echt zoals Hong Kong. Helaas.
AHA
*Misschien naar Hong Kong gaan als toerist*

quote:
99s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:54 schreef Yi-Long het volgende:
Ben pas 1x in Shenzhen geweest omdat ik even in en uit moest ivm mijn 3 maanden verblijf in Hong Kong, en we zijn toen naar 'Double Dragon' geweest, wat een plaatsje aan het eind van een treinroute is. Veel meisjes in korte rokjes gezien, lekker gegeten bij een islamitische noodle-gozer, en ook wel telefoonwinkeltjes met chineze merken gezien, maar niet echt binnen geweest omdat ik toch geen flauw idee heb/had welke ik wil kopen. :)
Nice!!!
  vrijdag 12 april 2013 @ 21:58:30 #38
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_125213237
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:54 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Zegt me eerlijk gezegd helemaal niets ;)

Ben pas 1x in Shenzhen geweest omdat ik even in en uit moest ivm mijn 3 maanden verblijf in Hong Kong, en we zijn toen naar 'Double Dragon' geweest, wat een plaatsje aan het eind van een treinroute is. Veel meisjes in korte rokjes gezien, lekker gegeten bij een islamitische noodle-gozer, en ook wel telefoonwinkeltjes met chineze merken gezien, maar niet echt binnen geweest omdat ik toch geen flauw idee heb/had welke ik wil kopen. :)
Ga je eens gauw ingooglen dan. Dat is zo'n beetje het epicenter van gadgetry. :P You're so close!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 12 april 2013 @ 22:00:30 #39
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_125213359
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

*Misschien naar Hong Kong gaan als toerist*
Mooie en redelijk betaalbare stad met ontzettend veel afwisseling, dus zeer zeker de moeite waard. Het is gewoon erg fijn dat je in een stad met zoveel mensen op zo'n klein stukje grond toch vrij makkelijk op hele rustige en mooie plekken kunt komen, zoals een rustig strand, of boven op Lion Rock met uitzicht over vrijwel de hele stad, etc etc.
pi_125213433
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:00 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mooie en redelijk betaalbare stad met ontzettend veel afwisseling, dus zeer zeker de moeite waard. Het is gewoon erg fijn dat je in een stad met zoveel mensen op zo'n klein stukje grond toch vrij makkelijk op hele rustige en mooie plekken kunt komen, zoals een rustig strand, of boven op Lion Rock met uitzicht over vrijwel de hele stad, etc etc.
Wat doe je allemaal in HK voor 1 jaar?Heel veel gadgets kopen?? :P
pi_125213442
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:58 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ga je eens gauw ingooglen dan. Dat is zo'n beetje het epicenter van gadgetry. :P You're so close!
Haha geweldig :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  vrijdag 12 april 2013 @ 22:02:05 #42
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_125213466
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:00 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mooie en redelijk betaalbare stad met ontzettend veel afwisseling, dus zeer zeker de moeite waard. Het is gewoon erg fijn dat je in een stad met zoveel mensen op zo'n klein stukje grond toch vrij makkelijk op hele rustige en mooie plekken kunt komen, zoals een rustig strand, of boven op Lion Rock met uitzicht over vrijwel de hele stad, etc etc.
Zou je er als westerling ook goed kunnen wonen, of is het een cultureshock van jewelste? :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 12 april 2013 @ 22:02:17 #43
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_125213475
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:58 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ga je eens gauw ingooglen dan. Dat is zo'n beetje het epicenter van gadgetry. :P You're so close!
Ik word nu al compleet autistisch met al die verschillende merken, specs, prijzen, websites, meningen, etc etc.

Ik heb het doorgaans al moeilijk wanneer ik een nieuwe monitor, printer, camera, etc etc moet uitzoeken, en dat is bij phones en tablets dus nog even erger, gezien het veel grotere aanbod van producten dat bij elkaar in de buurt ligt qua specs enzo... :P
  vrijdag 12 april 2013 @ 22:06:03 #44
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_125213689
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Wat doe je allemaal in HK voor 1 jaar?Heel veel gadgets kopen?? :P
Tot nog toe nog vrijwel niks gekocht, behalve artbooks en een PS3 :P

Vriendin had een jaartje rust nodig om hier werk te zoeken enzo, kijken wat ze leuk vindt, en ik wil me hier dan een beetje bezig houden met o.a. fotografie enzo. :) Loop nu alleen plaatjes te schieten met een matige camera, dus moet een nieuwe kopen de komende 2 weken.
pi_125213901
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:06 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Tot nog toe nog vrijwel niks gekocht, behalve artbooks en een PS3 :P

Vriendin had een jaartje rust nodig om hier werk te zoeken enzo, kijken wat ze leuk vindt, en ik wil me hier dan een beetje bezig houden met o.a. fotografie enzo. :) Loop nu alleen plaatjes te schieten met een matige camera, dus moet een nieuwe kopen de komende 2 weken.
Daar is het net Akihabara :+
  vrijdag 12 april 2013 @ 22:10:16 #46
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_125213950
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:02 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zou je er als westerling ook goed kunnen wonen, of is het een cultureshock van jewelste? :P
Ik wel, want ik vind de nadelen van Hong Kong niet opwegen tegen de voordelen die het heeft, en ik vind het hier ook fijner dan Nederland wat betreft de meeste zaken. Ik ben wel een kaas tussen chinezen, en spreek de taal niet, dus dat is een beetje lastig, maar het is allemaal wel te doen :)

Als ik kinderen zou hebben dan zou ik trouwens waarschijnlijk een andere mening hebben, want dan wil je natuurlijk liever een rustige buurt en een normaal huis en al dat soort zaken. Maar als je met zijn 2-en bent is het hier goed te doen. 3x per dag uit eten, alles bereikbaar, en een prima OV. Relatief veel vrijheid dus.
  vrijdag 12 april 2013 @ 22:11:10 #47
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_125214012
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Daar is het net Akihabara :+
Je moet idd niet naar Mong Kok of Causeway Bay gaan in het weekend :P
  vrijdag 12 april 2013 @ 22:25:17 #48
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_125214870
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Daar is het net Akihabara :+
Was in 2010 in Tokyo (o.a. voor FOK! als pers op de Tokyo Game Show). ;( Juist voor alle gadgetry en cameraspul. Maar die Japannels liepen allemaal met klaptelefoontjes en echt high-tech was het allemaal niet. Was echt een dikke disappointment op gadgetinnovatiegebied eigenlijk. Wat je daar had, kon je verder ook wel hier halen zo'n beetje. Later kwam ik er pas achter dat niet Tokyo, Japan, maar Shenzhen, China, de capital of gadgetry is. Wil ik ook nog altijd naar toe. Qua fashion was Akihabara wel Gangnam style ja. :P
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:10 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik wel, want ik vind de nadelen van Hong Kong niet opwegen tegen de voordelen die het heeft, en ik vind het hier ook fijner dan Nederland wat betreft de meeste zaken. Ik ben wel een kaas tussen chinezen, en spreek de taal niet, dus dat is een beetje lastig, maar het is allemaal wel te doen :)

Als ik kinderen zou hebben dan zou ik trouwens waarschijnlijk een andere mening hebben, want dan wil je natuurlijk liever een rustige buurt en een normaal huis en al dat soort zaken. Maar als je met zijn 2-en bent is het hier goed te doen. 3x per dag uit eten, alles bereikbaar, en een prima OV. Relatief veel vrijheid dus.
Cool. Zit nu in Wenen, Oostenrijk en zou het liefste in Australië of Nieuw-Zeeland belanden, maar Hong Kong lijkt me ook wel een enerverende stad om te wonen/vanuit te werken. Ben ook niet zo heel gecharmeerd van NL om eerlijk te zijn. :P Zie trouwens wel altijd veel van Hong Kong omdat fotografie ook een hobby van mij is en ik altijd DigitalRev TV volg die daar zitten (doen camerareviews enzo). Voor de 'Pro photographer, cheap camera'-challenge zie je vaak ook veel van HK en is nog best leerzaam en tof om te zien ook: http://www.youtube.com/playlist?list=PL7ECB90D96DF59DE5 . Ben je Kai, Lok en Alamby al eens tegengekomen? :D

Anyhoezels. :+ Lijkt me tof hoor, om er zo bovenop te zitten daar. Een Jiayu G4 boeit me momenteel nog altijd het meeste, vanwege het 4.7" scherm, 2GB, 3000mAh en design. En degene die hier net een 5.3" phone voorbij liet gaan. Leuk dat 'ie van het merk 'PA' ofzo is, maar eh, je wilt neem ik aan toch ook een beetje adequate support en community ondersteuning? Quadcore phones is denk ik afwachten tot in mei en dan een weloverwogen keuze maken...

[ Bericht 1% gewijzigd door shiz op 12-04-2013 23:38:17 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_125215549
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:25 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Was in 2010 in Tokyo (o.a. voor FOK! als pers op de Tokyo Game Show). ;( Juist voor alle gadgetry en cameraspul. Maar die Japannels liepen allemaal met klaptelefoontjes en echt high-tech was het allemaal niet. Was echt een dikke disappointment op gadgetinnovatiegebied eigenlijk. Wat je daar had, kon je verder ook wel hier halen zo'n beetje. Later kwam ik er pas achter dat niet Tokyo, Japan, maar Shenzhen, China, de capital of gadgetry is. Wil ik ook nog altijd naar toe. En zit nu in Wenen, Oostenrijk, maar zou eventueel best in Hong Kong kunnen wonen/werken denk ik. Hoewel ik liever naar Australië of Nieuw-Zeeland zou gaan. Qua fashion was Akihabara wel Gangnam style ja. :P

[..]

Cool. Zit nu in Wenen, Oostenrijk en zou het liefste in Australië of Nieuw-Zeeland belanden, maar Hong Kong lijkt me ook wel een enerverende stad om te wonen/vanuit te werken. Ben ook niet zo heel gecharmeerd van NL om eerlijk te zijn. :P Zie trouwens wel altijd veel van Hong Kong omdat fotografie ook een hobby van mij is en ik altijd DigitalRev TV volg die daar zitten (doen camerareviews enzo). Voor de 'Pro photographer, cheap camera'-challenge zie je vaak ook veel van HK en is nog best leerzaam en tof om te zien ook: http://www.youtube.com/playlist?list=PL7ECB90D96DF59DE5 . Ben je Kai, Lok en Alamby al eens tegengekomen? :D

Anyhoezels. :+ Lijkt me tof hoor, om er zo bovenop te zitten daar. Een Jiayu G4 boeit me momenteel nog altijd het meeste, vanwege het 4.7" scherm, 2GB, 3000mAh en design. En degene die hier net een 5.3" phone voorbij liet gaan. Leuk dat 'ie van het merk 'PA' ofzo is, maar eh, je wilt neem ik aan toch ook een beetje adequate support en community ondersteuning? Quadcore phones is denk ik afwachten tot in mei en dan een weloverwogen keuze maken...
Je bent ook overal :*

Ik heb gisteren Jiayu G3 besteld(met 1ste keer Internationa Bank Transfer),maar Aliexpress is fucked up qua betalingsmogelijkheden(Others-->Maestro--->iDEAL en Paypal zijn weg!!)
  vrijdag 12 april 2013 @ 22:43:46 #50
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_125215775
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:25 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Was in 2010 in Tokyo (o.a. voor FOK! als pers op de Tokyo Game Show). ;( Juist voor alle gadgetry en cameraspul. Maar die Japannels liepen allemaal met klaptelefoontjes en echt high-tech was het allemaal niet. Was echt een dikke disappointment op gadgetinnovatiegebied eigenlijk. Wat je daar had, kon je verder ook wel hier halen zo'n beetje. Later kwam ik er pas achter dat niet Tokyo, Japan, maar Shenzhen, China, de capital of gadgetry is. Wil ik ook nog altijd naar toe. En zit nu in Wenen, Oostenrijk, maar zou eventueel best in Hong Kong kunnen wonen/werken denk ik. Hoewel ik liever naar Australië of Nieuw-Zeeland zou gaan. Qua fashion was Akihabara wel Gangnam style ja. :P

Ik ben 10 jaar geleden ook eens een klein weekje in Japan geweest, maar helaas maar heel weinig gezien van Akihabara. Komt ook omdat de paar uur dat we daar waren, ik grotendeels in een of andere gigantische manga-store aan het browsen was, en ben ook nog even die Sega Arcade ingelopen. :) Wat ik me er vooral van herinnerde was dat ik zo'n 'motor-gang' zag, maar die zagen er niet bepaald indrukwekkend uit :P

Hong Kong valt me qua nieuwe gadgets enzo wel tegen. Iedereen loopt gewoon met een iPhone of Samsung Galaxy, en heel soms zie je misschien een HTC ofzo. Ik heb volgens mij nog niemand met een chinese phone zien lopen, terwijl ik er wel op let. Qua tablets is het wat moeilijker te zien.
[..]

quote:
Cool. Zit nu in Wenen, Oostenrijk en zou het liefste in Australië of Nieuw-Zeeland belanden, maar Hong Kong lijkt me ook wel een enerverende stad om te wonen/vanuit te werken. Ben ook niet zo heel gecharmeerd van NL om eerlijk te zijn. :P Zie trouwens wel altijd veel van Hong Kong omdat fotografie ook een hobby van mij is en ik altijd DigitalRev TV volg die daar zitten (doen camerareviews enzo). Voor de 'Pro photographer, cheap camera'-challenge zie je vaak ook veel van HK en is nog best leerzaam en tof om te zien ook: http://www.youtube.com/playlist?list=PL7ECB90D96DF59DE5 . Ben je Kai, Lok en Alamby al eens tegengekomen? :D

Anyhoezels. :+ Lijkt me tof hoor, om er zo bovenop te zitten daar. Een Jiayu G4 boeit me momenteel nog altijd het meeste, vanwege het 4.7" scherm, 2GB, 3000mAh en design. En degene die hier net een 5.3" phone voorbij liet gaan. Leuk dat 'ie van het merk 'PA' ofzo is, maar eh, je wilt neem ik aan toch ook een beetje adequate support en community ondersteuning? Quadcore phones is denk ik afwachten tot in mei en dan een weloverwogen keuze maken...
Digital Rev ken ik idd. Ik check vrijwel dagelijks de aanbiedingen, want camera's in de winkel zijn hier vrij prijzig. Duurder dan in NL helaas, wat gek is, als je beseft dat men hier geen BTW betaalt, en in NL is het 21%(!). Ik kom soms zelfs langs hun hoofdkantoor in Cheung Sha Wan, want een nichtje van mijn vriendin woont daar, en dat bedrijf zit tegenover het busstation :P

Kai, Lok en Alamby ken ik niet. Ik weet niet hoe die gast met die pet heet die de filmpjes doet, maar die doet het leuk. Beetje een Top Gear vibe :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')