abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 mei 2013 @ 11:10:23 #76
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_126895621
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:53 schreef Giester het volgende:
Henk is frikandellen expert.
Wanneer hij met Freek over straat loopt en ze zien een frikandel liggen, pakt hij die op en neemt een hap. "Mmm, lekker" zegt Henk. Waarop Freek zegt: "Ja, jij kan het weten."
:Y ^O^
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 23 mei 2013 @ 12:04:48 #77
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_126897588
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:53 schreef Giester het volgende:
Henk is frikandellen expert.
Wanneer hij met Freek over straat loopt en ze zien een frikandel liggen, pakt hij die op en neemt een hap. "Mmm, lekker" zegt Henk. Waarop Freek zegt: "Ja, jij kan het weten."
Hulde ^O^
Ik moest lachen :D
  donderdag 23 mei 2013 @ 12:33:09 #78
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_126898630
Cumt een vrouw bij de medick
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
  donderdag 23 mei 2013 @ 12:39:42 #79
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_126898883
Frank heeft last van zijn blaas, en besluit om naar een dokter te gaan. Wanneer hij bij de dokter komt en zegt wat er aan de hand is, pakt de dokter een mes en snijdt hem open, vlak onder zijn buik. Frank schreeuwt het uit en roept: 'Waarom gebruikt u geen verdoving dokter?'
Zegt die dokter: 'Oh, daar lig ik niet zo wakker van.'
  donderdag 23 mei 2013 @ 13:01:57 #80
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_126899724
Komt Henk bij de visboer, zegt hij: "Zeg visboer, doe mij eens een lekkere haring en een portie garnalen"
Die visboer bromt "ja dat hebben we allemaal niet meer hoor, ik heb alleen nog augurken."
Henk denkt even na en zegt dan: "Meh, doe die dan maar."
Dus die visboer probeert ze nog ludiek aan te prijzen en zegt: "Je weet, augurken zijn helemaal de bom."
Zegt Henk: "Ja maar dan wel zuur graag."
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 23 mei 2013 @ 13:08:11 #81
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_126899964
Rik loopt de Wibra binnen. Gelijk gaan er allemaal bellen af.
"Gefeliciteerd u bent de miljoenste klant!" wordt er vanachter de kassa geroepen. "U krijgt honderd euro en een pas waarmee u een jaar lang alles voor de helft van de prijs kan kopen."
"Nee dat hoef ik niet," roept Rik. "Ik heb liever die gestreepte onderbroek."
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_126901536
komt een clown bij een dure kleding winkel.
verkoper vraagt: kan ik u helpen?
Zegt die clown: ja, ik ben op zoek naar nieuwe kleren.
dan bent u op het juiste adres zegt de verkoper en had u ook al wat in gedachten?
zegt die clown: ja, een lolbroek een grap of paljas en een feestmuts graag.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 08:44:54 #83
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_126937379
Fien is 88 en woont sinds haar 67e in een bejaardentehuis. Haar grote passie is de wekelijkse bingomiddag, waar ze elke keer weer naartoe leeft. Het probleem is alleen dat ze in al die jaren nog nooit iets heeft gewonnen. Haar medebewoners hebben al de prachtigste prijzen gewonnen, zoals een geheel verzorgde wereldreis van drie maanden voor twee personen, een meubelcheque van vijfduizend euro en zelfs een splinternieuw Gazelle-fiets. Fien baalt er behoorlijk van en besluit het serieus aan te pakken. Ze bezoekt de plaatselijke bibliotheek en leent alle boeken over bingo die ze kan vinden. Maandenlang sluit ze zich op op haar kamer om het bingo-spel te bestuderen in de geleende boeken. Via internet zoekt ze naar de laatste nieuwtjes op het gebied van strategie. Alle medebewoners leven met haar mee, doen ook haar boodschappen en geven haar planten water. Fien bestudeert van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat bingo-openingen zoals de Australische en de Tsjechische opening maar ook het Noorse systeem. Boven aan haar badkamerspiegel heeft ze een geprint citaat van een Amerikaanse bingogrootheid, die een klein dorpje in Arkansas decennialang in haar greep hield en zo ongeveer alle prijzen in de wacht sleepte: "Het gebeurt in het middenspel". Na maanden van voorbereiding is ze er klaar voor. Ze is zenuwachtiger dan ooit. Maar het harde werk heeft zijn vruchten afgeworpen, want na een uur roept de bediener van het bingoapparaat het getal 23, het enige getal dat Fien nog miste op haar formulier.
Dus Fien roept dolgelukkig: "Ja! Bingo!"
Ze staat op en loopt naar voren onder een staande ovatie. Veel van haar medebewoners worden emotioneel. Dan is het moment daar dat ze haar prijs krijgt. Er zijn deze keer geen reizen, cheques of fietsen te verdelen maar er is een ouderwetse grabbelton. Enthousiast grabbelt Fien in de ton en ze haalt er een feestelijk verpakte doos uit. Ze maakt hem open en er zit een strijkijzer van Blokker in van een euro of twintig. Dus Fien loopt terug naar achter in de zaal, waar haar vriendinnen zitten.
Fien kijkt haar vriendinnen, schiet dan een beetje in de lach en zegt: "Mag ik even door de grond zakken?"

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 24-05-2013 16:45:05 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 24 mei 2013 @ 09:42:34 #84
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_126938412
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 08:44 schreef Federer-fan het volgende:
Fien is 88 en woont sinds haar 67e in een bejaardentehuis. Haar grote passie is de wekelijkse bingomiddag, waar ze elke keer weer naartoe leeft. Het probleem is alleen dat ze in al die jare nog nooit iets heeft gewonnen. Haar medebewoners hebben al de prachtigste prijzen gewonnen, zoals een geheel verzorgde wereldreis van drie maanden voor twee personen, een meubelcheque van vijfduizend euro en zelfs een splinternieuw Gazelle-fiets. Fient baalt er behoorlijk van en besluit het serieus aan te pakken. Ze bezoekt de plaatselijke bibliotheek en leent alle boeken over bingo die ze kan vinden. Maandenlang sluit ze zich op op haar kamer om het bingo-spel te bestuderen in de geleende boeken.Via internet zoekt ze naar de laatste nieuwtjes op het gebied van strategie. Alle medebewoners leven met haar mee, doen ook haar boodschappen e geven haar planten water. Fien bestudeert van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat bingo-openingen zoals de Australische en de Tjechische opening maar ook het Noorse systeem. Bovenaan haar badkamerspiegel heeft ze een geprint citaat van een Amerikaanse bingo-grootheid, die een klein dorpje in Arkansas decennialang in haar greep hield en zo ongeveer alle prijzen in de wacht sleepte: "Het gebeurt in het middenspel". Na maanden van voorbereiding is ze er klaar voor. Ze is zenuwachtiger dan ooit. Maar het harde werk heeft zijn vruchten afgeworpen, want na een uur roept de bediener van het bingo-apparaat het getal 23, het enige getal dat Fien nog miste op haar formulier.
Dus Fien roept dolgelukkig: "Ja! Bingo!"
Ze staat op en loopt naar voren onder een staande ovatie. Veel van haar medebewoners worden emotioneel. Dan is het moment daar dat ze haar prijs krijgt. Er zijn deze keer geen reizen, cheques of fietsen te verdelen maar er is een ouderwetse grabbelton. Enthousiast grabbelt Fien in de ton en ze haalt er een feestelijk verpakte doos uit. Ze maakt hem open en er zit een strijkijzer van Blokker in van een euro of twintig. Dus Fien loopt terug naar achter in de zaal, waar haar vriendinnen zitten.
Fien kijkt haar vriendinnen, schiet dan een beetje in de lach en zegt: "Mag ik even door de grond zakken?"
_O- ^O^
Ik vind hem hilarisch *O*
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_126938510
ik vond persoonlijk sommige gedeeltes niet heel makkelijk weglezen :@

maar wat vinden/ vonden jullie van die van mij? :@
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:08:02 #86
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_126939031
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 09:42 schreef najazeg het volgende:

[..]

_O- ^O^
Ik vind hem hilarisch *O*
:@ ^O^
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_126974680
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 08:44 schreef Federer-fan het volgende:
Fien is 88 en woont sinds haar 67e in een bejaardentehuis. Haar grote passie is de wekelijkse bingomiddag, waar ze elke keer weer naartoe leeft. Het probleem is alleen dat ze in al die jaren nog nooit iets heeft gewonnen. Haar medebewoners hebben al de prachtigste prijzen gewonnen, zoals een geheel verzorgde wereldreis van drie maanden voor twee personen, een meubelcheque van vijfduizend euro en zelfs een splinternieuw Gazelle-fiets. Fien baalt er behoorlijk van en besluit het serieus aan te pakken. Ze bezoekt de plaatselijke bibliotheek en leent alle boeken over bingo die ze kan vinden. Maandenlang sluit ze zich op op haar kamer om het bingo-spel te bestuderen in de geleende boeken. Via internet zoekt ze naar de laatste nieuwtjes op het gebied van strategie. Alle medebewoners leven met haar mee, doen ook haar boodschappen en geven haar planten water. Fien bestudeert van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat bingo-openingen zoals de Australische en de Tsjechische opening maar ook het Noorse systeem. Boven aan haar badkamerspiegel heeft ze een geprint citaat van een Amerikaanse bingogrootheid, die een klein dorpje in Arkansas decennialang in haar greep hield en zo ongeveer alle prijzen in de wacht sleepte: "Het gebeurt in het middenspel". Na maanden van voorbereiding is ze er klaar voor. Ze is zenuwachtiger dan ooit. Maar het harde werk heeft zijn vruchten afgeworpen, want na een uur roept de bediener van het bingoapparaat het getal 23, het enige getal dat Fien nog miste op haar formulier.
Dus Fien roept dolgelukkig: "Ja! Bingo!"
Ze staat op en loopt naar voren onder een staande ovatie. Veel van haar medebewoners worden emotioneel. Dan is het moment daar dat ze haar prijs krijgt. Er zijn deze keer geen reizen, cheques of fietsen te verdelen maar er is een ouderwetse grabbelton. Enthousiast grabbelt Fien in de ton en ze haalt er een feestelijk verpakte doos uit. Ze maakt hem open en er zit een strijkijzer van Blokker in van een euro of twintig. Dus Fien loopt terug naar achter in de zaal, waar haar vriendinnen zitten.
Fien kijkt haar vriendinnen, schiet dan een beetje in de lach en zegt: "Mag ik even door de grond zakken?"
_O_ :D
🐱
  zaterdag 25 mei 2013 @ 01:36:27 #88
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_126974985
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 08:44 schreef Federer-fan het volgende:
Fien is 88 en woont sinds haar 67e in een bejaardentehuis. Haar grote passie is de wekelijkse bingomiddag, waar ze elke keer weer naartoe leeft. Het probleem is alleen dat ze in al die jaren nog nooit iets heeft gewonnen. Haar medebewoners hebben al de prachtigste prijzen gewonnen, zoals een geheel verzorgde wereldreis van drie maanden voor twee personen, een meubelcheque van vijfduizend euro en zelfs een splinternieuw Gazelle-fiets. Fien baalt er behoorlijk van en besluit het serieus aan te pakken. Ze bezoekt de plaatselijke bibliotheek en leent alle boeken over bingo die ze kan vinden. Maandenlang sluit ze zich op op haar kamer om het bingo-spel te bestuderen in de geleende boeken. Via internet zoekt ze naar de laatste nieuwtjes op het gebied van strategie. Alle medebewoners leven met haar mee, doen ook haar boodschappen en geven haar planten water. Fien bestudeert van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat bingo-openingen zoals de Australische en de Tsjechische opening maar ook het Noorse systeem. Boven aan haar badkamerspiegel heeft ze een geprint citaat van een Amerikaanse bingogrootheid, die een klein dorpje in Arkansas decennialang in haar greep hield en zo ongeveer alle prijzen in de wacht sleepte: "Het gebeurt in het middenspel". Na maanden van voorbereiding is ze er klaar voor. Ze is zenuwachtiger dan ooit. Maar het harde werk heeft zijn vruchten afgeworpen, want na een uur roept de bediener van het bingoapparaat het getal 23, het enige getal dat Fien nog miste op haar formulier.
Dus Fien roept dolgelukkig: "Ja! Bingo!"
Ze staat op en loopt naar voren onder een staande ovatie. Veel van haar medebewoners worden emotioneel. Dan is het moment daar dat ze haar prijs krijgt. Er zijn deze keer geen reizen, cheques of fietsen te verdelen maar er is een ouderwetse grabbelton. Enthousiast grabbelt Fien in de ton en ze haalt er een feestelijk verpakte doos uit. Ze maakt hem open en er zit een strijkijzer van Blokker in van een euro of twintig. Dus Fien loopt terug naar achter in de zaal, waar haar vriendinnen zitten.
Fien kijkt haar vriendinnen, schiet dan een beetje in de lach en zegt: "Mag ik even door de grond zakken?"
Magistraal. Hulde. Ik vond vooral het middenstuk verbluffend om te lezen. Het slot vond ik iets minder, maar goed. :)
  zaterdag 25 mei 2013 @ 01:38:21 #89
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_126975011
Slaat het door de grond zakken trouwens terug op het strijkijzer? Dat zou wel briljant zijn.
pi_126975102
Een clown uit het circus word 99 jaar oud. Het is één van de beste ter wereld, er zijn er maar twee die leuker zijn en verdienen honderden euro's per uur.. De directeur zegt tegen hem dat ie als hij 100 en wil stoppen met werken, en krijgt de rest van zijn leven gewoon doorbetaald. Volgens de wet mag een clown nog werken als die 110 is geworden.

De clown denkt, "Ja ik ben al best wel oud en wil nog wat van de wereld zien, maar ik zal op mijn 100e verjaardag die laatste voorstelling doen, en ik hoef er niet voor betaald te krijgen!" De clown in gesprek met de directeur. dat hij eigenlijk nog wat van de wereld wil zien, De directeur vind het wel een leuk idee. En omdat het zijn laatste jaar is dat hij werkt om hem toch te verwennen "Je kan met ons mee, en dan passen we ons reis schema aan naar de plaatsen waar jij heen wilt, en je hoeft niets te betalen en ook niet te werken als je er geen zin in hebt!" Dus dat gebeurt. het hele circus reist de wereld rond, En ze zien echt alle plaatsen die de clown wil zien, zelfs de noordpool, waar ze een spectaculaire show met ijsberen en lava doen. In de woestijn een voorstelling met schaatsende kamelen. En die clown blijft maar doorwerken en is nog nooit zo vrolijk geweest.

De andere circus artiesten die zijn al druk aan de gang met het zoeken naar een leuk afsheidskado. maar ze kunnen niets vinden. "Hm, clown dingen die heeft hij allemaal al, een fiets heeft ie ook al , maar gelukkig hebben we nog een heel jaar" En echt een heel jaar elke dag winkel in winkel uit. maar dan is er nog een week voor zijn laatste voorstelling. Niemand weet iets, en dan bedenkt de sterke man ineens "Ja hoera, ik weet het, het is het perfecte kado voor een clown, ik ga nu meteen naar de winkel, en het kost niet eens 50 euro. maar toch zal hij het heel leuk vinden!!" Zo gezegd zo gedaan. De sterke man naar de winkel. Hij koopt het kado en zegt erbij/ "kunt u het heel erg mooi inpakken? met alle kleuren strikjes die er zijn?" en de sterke man legt het verhaal uit aan het meisje die nu heel vrolijk is. heel entausiast. en haar beste best doet om dat kado zo mooi mogelijk in te pakken. Dan word ineens de sterke man gebeld maar die sterke man laat doorbellen, omdat die het kado belangrijker vind. .
De sterke man looopt nu naar buiten met het kado, en is toch benieuwd wat er op de voicemail staat. hij belt naar de voicemail en hoort het volgende bericht" Ja hallo, met de leeuwentemmer, ja weet je ? dat nummer met de clown? en de twee leeuwen gaat niet meer door morgen, enne je hoeft geen zebrabiefstuk meer mee te nemen de leeuw heeft al gegeten...."
🐱
  zaterdag 25 mei 2013 @ 09:31:25 #91
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_126977686
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 01:19 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

_O_ :D
:@ ^O^

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 01:36 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

Magistraal. Hulde. Ik vond vooral het middenstuk verbluffend om te lezen.
:@ ^O^
quote:
Het slot vond ik iets minder, maar goed. :)
Het was het beste wat ik ervan kon maken.
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 01:38 schreef tochweerhenk het volgende:
Slaat het door de grond zakken trouwens terug op het strijkijzer? Dat zou wel briljant zijn.
Nee. ;(
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 25 mei 2013 @ 09:32:06 #92
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_126977697
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 01:44 schreef GekkePoes het volgende:
Een clown uit het circus word 99 jaar oud. Het is één van de beste ter wereld, er zijn er maar twee die leuker zijn en verdienen honderden euro's per uur.. De directeur zegt tegen hem dat ie als hij 100 en wil stoppen met werken, en krijgt de rest van zijn leven gewoon doorbetaald. Volgens de wet mag een clown nog werken als die 110 is geworden.

De clown denkt, "Ja ik ben al best wel oud en wil nog wat van de wereld zien, maar ik zal op mijn 100e verjaardag die laatste voorstelling doen, en ik hoef er niet voor betaald te krijgen!" De clown in gesprek met de directeur. dat hij eigenlijk nog wat van de wereld wil zien, De directeur vind het wel een leuk idee. En omdat het zijn laatste jaar is dat hij werkt om hem toch te verwennen "Je kan met ons mee, en dan passen we ons reis schema aan naar de plaatsen waar jij heen wilt, en je hoeft niets te betalen en ook niet te werken als je er geen zin in hebt!" Dus dat gebeurt. het hele circus reist de wereld rond, En ze zien echt alle plaatsen die de clown wil zien, zelfs de noordpool, waar ze een spectaculaire show met ijsberen en lava doen. In de woestijn een voorstelling met schaatsende kamelen. En die clown blijft maar doorwerken en is nog nooit zo vrolijk geweest.

De andere circus artiesten die zijn al druk aan de gang met het zoeken naar een leuk afsheidskado. maar ze kunnen niets vinden. "Hm, clown dingen die heeft hij allemaal al, een fiets heeft ie ook al , maar gelukkig hebben we nog een heel jaar" En echt een heel jaar elke dag winkel in winkel uit. maar dan is er nog een week voor zijn laatste voorstelling. Niemand weet iets, en dan bedenkt de sterke man ineens "Ja hoera, ik weet het, het is het perfecte kado voor een clown, ik ga nu meteen naar de winkel, en het kost niet eens 50 euro. maar toch zal hij het heel leuk vinden!!" Zo gezegd zo gedaan. De sterke man naar de winkel. Hij koopt het kado en zegt erbij/ "kunt u het heel erg mooi inpakken? met alle kleuren strikjes die er zijn?" en de sterke man legt het verhaal uit aan het meisje die nu heel vrolijk is. heel entausiast. en haar beste best doet om dat kado zo mooi mogelijk in te pakken. Dan word ineens de sterke man gebeld maar die sterke man laat doorbellen, omdat die het kado belangrijker vind. .
De sterke man looopt nu naar buiten met het kado, en is toch benieuwd wat er op de voicemail staat. hij belt naar de voicemail en hoort het volgende bericht" Ja hallo, met de leeuwentemmer, ja weet je ? dat nummer met de clown? en de twee leeuwen gaat niet meer door morgen, enne je hoeft geen zebrabiefstuk meer mee te nemen de leeuw heeft al gegeten...."
Geniaal. _O- _O- _O- Dat taalgebruik in het hele stuk. Al die onzin achter elkaar. Geweldig. *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 27 mei 2013 @ 11:04:56 #93
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_127059248
Het oude opaatje Albert-Hendrik heeft niet lang meer te leven. Hij is bijna 90 jaar en heeft een ongeneeslijke ziekte. Daarom heeft hij een zogeheten bucket list met dingen die hij nog graag wil doen. Een daarvan is een jeugddroom: als kind wilde hij altijd politieagent zijn maar volgens familietraditie is hij zijn hele leven putjesschepper geweest. Nu komen ze hem verrassen.
Ze doen hem een compleet politie uniform aan met pet en alles. Vervolgens zetten ze hem achter het stuur van een auto en gaan ze zelf naast hem en achterin zitten zodat ze samen boeven kunnen gaan vangen.
Albert-Hendrik scheurt weg en al snel jaagt hij over de weg. "Daar zijn de schavuiten! We zullen ze in hun kladden grijpen!" juicht het oude opaatje. Hij heeft de tijd van zijn leven. Maar al snel komt een echte politiewagen achter ze aan die hen tot stoppen dwingt en het oude opaatje vraagt om uit te stappen.

[ Bericht 5% gewijzigd door najazeg op 27-05-2013 13:36:00 ]
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_127059283
als eind had je misschien ook nog kunnen doen dat die sterke man ben cramer aan de lijn krijgt en dat die begint te zingen van: Hij was maar een clown......
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 19:51:40 #95
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_127260735
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 11:04 schreef najazeg het volgende:
Het oude opaatje Albert-Hendrik heeft niet lang meer te leven. Hij is bijna 90 jaar en heeft een ongeneeslijke ziekte. Daarom heeft hij een zogeheten bucket list met dingen die hij nog graag wil doen. Een daarvan is een jeugddroom: als kind wilde hij altijd politieagent zijn maar volgens familietraditie is hij zijn hele leven putjesschepper geweest. Nu komen ze hem verrassen.
Ze doen hem een compleet politie uniform aan met pet en alles. Vervolgens zetten ze hem achter het stuur van een auto en gaan ze zelf naast hem en achterin zitten zodat ze samen boeven kunnen gaan vangen.
Albert-Hendrik scheurt weg en al snel jaagt hij over de weg. "Daar zijn de schavuiten! We zullen ze in hun kladden grijpen!" juicht het oude opaatje. Hij heeft de tijd van zijn leven. Maar al snel komt een echte politiewagen achter ze aan die hen tot stoppen dwingt en het oude opaatje vraagt om uit te stappen.

Ik vind hem veel belovend, maar ik zou die opa neutraler taalgebruik laten gebruiken (bijvoorbeeld 'We krijgen ze wel te pakken') en het is heel erg moeilijk om een grap grappig te laten eindigen als het niet met een citaat is. Mag ik nadenken over een suggestie voor een clou?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 31 mei 2013 @ 19:52:07 #96
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_127260754
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 11:06 schreef sjoemie1985 het volgende:
als eind had je misschien ook nog kunnen doen dat die sterke man ben cramer aan de lijn krijgt en dat die begint te zingen van: Hij was maar een clown......
Bij de grap van GekkePoes bedoel je?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_127293422
waarom dronk charlie parker geen alcohol??? omdat hij de bebob was (in het jazztopic negeerde ze me)
  zaterdag 1 juni 2013 @ 19:35:58 #98
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_127295516
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:30 schreef Trollscience het volgende:
waarom dronk charlie parker geen alcohol??? omdat hij de bebob was (in het jazztopic negeerde ze me)
Vind je het goed als we je hier ook negeren?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 1 juni 2013 @ 19:42:05 #99
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_127295733
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:35 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Vind je het goed als we je hier ook negeren?
:D _O- :'(
  zondag 2 juni 2013 @ 12:36:51 #100
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_127317615
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 19:51 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik vind hem veel belovend, maar ik zou die opa neutraler taalgebruik laten gebruiken (bijvoorbeeld 'We krijgen ze wel te pakken') en het is heel erg moeilijk om een grap grappig te laten eindigen als het niet met een citaat is. Mag ik nadenken over een suggestie voor een clou?
dat mag zeker :)
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')