abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 april 2013 @ 19:23:40 #1
862 Arcee
Look closer
pi_125122436

Introductie tot bitcoin
Het is de state-of-the-art in geld. Het is een nieuwe vorm van elektronisch geld. Het is inmiddels de gouden standaard van digitale valuta.

Gebaseerd op een aantal oude technologieën, en een aantal zeer nieuwe technologieën ... Bitcoin is het resultaat van het combineren van ... cryptografische versleuteling van gegevens + het idee van een gelimiteerde grondstof, vergelijkbaar met goud en zilver (waar de hoeveelheid beperkt is), en dit gebruiken als geld + het idee van grote aantallen computers die zijn aangesloten op de het internet ... welke een sterke, veerkrachtige, onverwoestbaar netwerk vormen.

Het heet een cryptocurrency. Sinds de uitvinding van Bitcoin ... zal geld nooit meer hetzelfde zijn.


Hoe werkt bitcoin?
Bitcoin is een digitale grondstof of munteenheid, wat betekent dat de hoeveelheid gelimiteerd is, net als goud. Maar in tegenstelling tot goud zijn bitcoins zeer gemakkelijk uit te wisselen via het internet.

Bitcoin is een netwerk dat, als een notaris, alle bitcoin transacties tussen mensen registreert en gedecentraliseerd opslaat in het bitcoin netwerk. Ieders bitcoin rekening wordt opgeslagen op elke computer in bitcoin netwerk. Het is dus praktisch onmogelijk om het bitcoin netwerk uit te schakelen. Bittorrent, wat gedeeltelijk gebaseerd is op dezelfde principes, heeft aangetoond dat dit soort netwerken niet uit te schakelen zijn.

Zie een mooie infographic.
Bekijk ook deze presentatie ^O^.

Wat is de economische aansporing voor mensen om hun computer deel te laten nemen aan het bitcoin netwerk?
Door het registreren van bitcoin transacties in data blokken, verdienen computers bitcoins. Dit is nu 50 bitcoins per blok. Dit werkt als volgt. Elke transactie die plaats vindt op het netwerk wordt uitgezonden naar alle computers in het netwerk. Elke computer verzamelt deze transacties in een data blok en gaat vervolgens een proof-of-work algoritme uitrekenen voor dit blok.

Het proof-of-work algoritme is een soort vingerafdruk of check-sum van het blok en kost de computer processor tijd. De moeilijkheidsgraad van dit algoritme wordt, door het bitcoin netwerk, zo afgesteld dat het bitcoin netwerk gemiddeld één blok per 10 minuten genereert. Dat betekent dus dat de kans de een computer de proof-of-work voor een blok vindt binnen deze tijd gelijk is aan (de processor kracht van de computer)/(processor kracht van het totale netwerk).

Blokken worden op het bitcoin netwerk in een blok-keten opgeslagen. Elk blok bevat een vingerafdruk van het vorige blok zodat het duidelijk is wat de volgorde van de blokken is. Indien een computer het blok van het proof-of-work vingerafdruk weet te voorzien, dan mag deze computer 50 bitcoins claimen en zend deze computer het blok naar alle andere computers op het bitcoin netwerk. Alle computers zullen dit blok accepteren en aan hun blok-keten toevoegen.

Elke computer weet dat dit de beste strategie is, want anders moet er een ander blok gecreëerd worden met een proof-of-work vingerafdruk en dat kost extra processor tijd. Het is beter om te gaan werken aan een volgend blok.

Het proof-of-work algoritme vereist dat computers processor arbeid moeten verrichten om blokken te creëren. Door de moeilijkheidsgraad te regelen kan ervoor gezorgd worden dat de hoeveelheid blokken per uur gemiddeld constant is, zelfs als het aantal computers in het netwerk toeneemt of afneemt.

Hoe wordt de bitcoin inflatie onder controle gehouden?
Bovenstaand proces wordt bitcoin mijnen genoemd. De software hiervoor is open-source en kan gedownload worden van Bitcoin P2P Cryptocurrency | Bitcoin. Deze software kan tevens gebruikt worden om je bitcoin rekening te bekijken en om bitcoins te versturen.

Deze software is zo geconfigureerd dat elke 4 jaar de belonging per blok voor het genereren van een blok gehalveerd wordt. Nu is de beloning 50 bitcoins, na 4 jaar 25 bitcoins, na 8 jaar 12,5 bitcoins, enzovoort. Dit zorgt ervoor dat er maximaal 21.000.000 bitcoins geproduceerd zullen worden.

Terwijl mensen investeren in bitcoin zal de prijs van bitcoin toenemen. Na verloop van tijd zal de aansporing voor computers om deel te nemen aan het bitcoin netwerk verplaatsen van de beloning per blok naar transactie vergoedingen. Computers kunnen transactie vergoedingen vragen voor het opnemen van een transactie in hun blok. Zo een vergoeding kan door de zender worden toegevoegd aan de transactie. Nu geld ook weer, dat de computer die de proof-of-work vind de vergoeding mag claimen.

Hoe start ik met bitcoin?
Ben je overtuigt van de bijzondere eigenschappen van bitcoin? Het is eenvoudig om met bitcoins te beginnen en een paar test bitcoins te verkrijgen. Ga naar de bitcoin website en download en installeer de bitcoin client.

Nadat je de bitcoin client hebt geïnstalleerd duurt het even voordat bitcoin alle blocks heeft opgehaald van het bitcoin netwerk.

Als de bitcoin client klaar is met het ophalen van alle blocks zullen je nieuwe bitcoins verschijnen in de bitcoin client. Voor de duidelijkheid, het is niet noodzakelijk om een bitcoin client te hebben draaien om bitcoins te ontvangen. De bitcoins worden door het netwerk aan een bitcoin adres toegekend. Alleen de persoon die de private sleutels heeft voor dit bitcoin adres zal ooit in staat zijn om deze bitcoins weer uit te geven. De private sleutels zijn opgeslagen in het wallet.dat bestand.

Bitcoins kopen en verkopen.
Vraag in het topic naar hoe je bitcoins momenteel het beste kan kopen/verkopen *G*.

Grafiek van 12 juni, na de 'grote crash' van 25 naar 10 dollar. De eerste rally in Juli 2010 was ten gevolge van het slashdoteffect. Na deze boom is de wisselkoers van bitcoin een beetje ingestort, mede omdat er verschillende bugs zijn opgelost in de software. Echter bitcoin is duidelijk weer in trek. Voor een uitgebreide analyse van de bitcoin markt zie bitcoincharts.

Één van de concrete zaken die je kan doen met bitcoins is anoniem doneren. Andere zaken die gemakkelijk gemaakt worden door bitcoin is het maken van kleine betalingen. Dit principe wordt op dit moment al gebruikt om software ontwikkeling voor bitcoin te stimuleren op het bitcoin forum.

Bitcoin in meer detail
Wil je de werking van bitcoin in meer detail begrijpen, ga dan naar de bitcoin wiki. Ten slotte, voor nieuws over bitcoin zie: http://reddit.com/r/bitcoin

Voor meer uitleg over Bitcoin, zie het volgende artikel: http://anarchiel.com/stortplaats/toon/bitcoin_kan_je_niet_stelen_en_dat_is_onbetaalbaar

Koersverloop:

Logaritmisch:


Lineair:


3-maanden:


Er zijn ook Bitcoin spin-offs, elk met hun eigen unieke kwaliteiten. Een lijst wordt bijgehouden hier: https://bitcointalk.org/index.php?topic=134179.0

"Attentie: De (computertechnische) praktijk van bitcoin mining wordt niet hier maar in DIG besproken." ?
  woensdag 10 april 2013 @ 19:24:19 #2
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
  woensdag 10 april 2013 @ 19:25:31 #3
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125122510
Geen correctie m.i. Gewoon een bubbel di klapt.
pi_125122542
http://www.cryptocoincharts.info

Wie het ziet mag het zeggen!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 april 2013 @ 19:27:05 #5
862 Arcee
Look closer
pi_125122570
$204

Bij wie loopt het al dun door de broek? :s)
pi_125122586
ik..... draai nu verlies
  woensdag 10 april 2013 @ 19:28:17 #7
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125122618
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:27 schreef Arcee het volgende:
$204

Bij wie loopt het al dun door de broek? :s)
Ik zit me enigszins te ergeren. Heb 1 Bitcoin dus het maakt me verder weinig uit. Vind het alleen jammer dat Bitcoin een speelbal is voor Ponzi maffioso.
pi_125122622
Mja stress nee, heb effectief gekocht op 35$ maar hou wel van daytraden wat er bij gox gewoon totaal niet inzit, als mn orders snel weg waren gegaan was ik dr op 195 euro al uit geweest.
pi_125122645
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:26 schreef MaGNeT het volgende:
http://www.cryptocoincharts.info

Wie het ziet mag het zeggen!
Mtgox in de lijst ;)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 april 2013 @ 19:29:22 #10
862 Arcee
Look closer
pi_125122655
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:28 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Ik zit me enigszins te ergeren. Heb 1 Bitcoin dus het maakt me verder weinig uit. Vind het alleen jammer dat Bitcoin een speelbal is voor Ponzi maffioso.
Waarom Ponzi? Je kunt het net zo goed als goudeerlijk speculeren zien. Beter nog zelfs.
  woensdag 10 april 2013 @ 19:30:59 #11
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125122722
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:29 schreef Arcee het volgende:

[..]

Waarom Ponzi? Je kunt het net zo goed als goudeerlijk speculeren zien. Beter nog zelfs.
Mensen die op 266 hun Bitcoins verkopen, verkopen ze aan de greater fool. 'If some get something for nothing, others get nothing for something'. Dat is precies wat er gebeurt.
  woensdag 10 april 2013 @ 19:32:31 #12
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125122795
Een goud eerlijk Ponzi scheme. Moraal is betrekkelijk in deze kringen.
  woensdag 10 april 2013 @ 19:32:35 #13
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_125122800
EVERYBODY CALM THE FUCK DOWN.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_125122817
Van 155 Euro vanmiddag is mijn vermogen nog maar 117 Euro in Bitcoin over :'(
Op 75 verkoop ik :P
  † In Memoriam † woensdag 10 april 2013 @ 19:32:58 #15
230491 Zith
pls tip
pi_125122819
quote:
8s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:32 schreef Scorpie het volgende:
EVERYBODY CALM THE FUCK DOWN.
Heb net mijn hele pensioen zien verdampen
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_125122894
Hoe meer paniek....
Hoe lager de waarde van de bitcoin..

Nu nog hopen dat er wat aasgieren zijn die nu als gekke bitcoins gaan kopen
  woensdag 10 april 2013 @ 19:35:00 #17
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_125122895
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:32 schreef Zith het volgende:

[..]

Heb net mijn hele pensioen zien verdampen
Mijn huis moet ik nu verkopen :'(
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_125122918
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:29 schreef Methamorphosis het volgende:

[..]

Mtgox in de lijst ;)
Bij LTC idd :)
  woensdag 10 april 2013 @ 19:35:40 #19
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_125122930
quote:
7s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mijn huis moet ik nu verkopen :'(
Ik heb mn vriendin al op Ebay gezet. Moet toch wat om de verliezen te dekken! :P
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 april 2013 @ 19:36:58 #20
862 Arcee
Look closer
pi_125122990
Het is allemaal de schuld van de Rabobank :'(
  woensdag 10 april 2013 @ 19:37:06 #22
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125122992
De prijs is giga overgewaardeerd. Als ik even mezelf als ijkpunt neem: ik piekerde al niet meer om te kopen toen hij op 100 dollar stond.

De verliezers zijn hier de mensen die na de media aandacht in de rij stonden om ook 1 of 2 BTC te kopen.
pi_125123000
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:35 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Ik heb mn vriendin al op Ebay gezet. Moet toch wat om de verliezen te dekken! :P
Stuur me de link
  woensdag 10 april 2013 @ 19:37:53 #24
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125123030
Grappig wat een impact die prijs op je moraal heeft. Betrap me erop dat ik voor het eerst negatief ben.
pi_125123045
Jullie hadden toch allemaal bitcoins als betaalmiddel. Guess not, big surprise! (not) _O-

Als het nu al instort is dat wel jammer, eerst moet het platform om te kunnen shorten functioneren. ^O^
  woensdag 10 april 2013 @ 19:38:57 #26
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125123082
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:35 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Ik heb mn vriendin al op Ebay gezet. Moet toch wat om de verliezen te dekken! :P
Kan ik short op haar? :P
pi_125123084
quote:
12s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:37 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Grappig wat een impact die prijs op je moraal heeft. Betrap me erop dat ik voor het eerst negatief ben.
Pff, ik maak me er totaal niet druk over.
Ik kijk maanden en jaren vooruit, niet een paar dagen met een correctie.
M'n doel is 5000 BTC en dat wordt zo alleen maar gemakkelijker.

Van alle keren cashen heb ik spijt, ik cash alleen nog als ik wat nodig heb om een nieuwe miner te kopen of om LTC om te zetten naar BTC.
Tenminste, zo voel ik het nu :P
pi_125123139
Aaaand its gone.

Benieuwd of dit echt een crash gaat worden of een correctie op de stevige groei van maandag tm vandaag
  woensdag 10 april 2013 @ 19:40:37 #29
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125123154
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:39 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Pff, ik maak me er totaal niet druk over.
Ik kijk maanden en jaren vooruit, niet een paar dagen met een correctie.
M'n doel is 5000 BTC en dat wordt zo alleen maar gemakkelijker.
Hij moet toch echt ver onder de 50 voor ik bij koop.
pi_125123173
Grote transacties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125123185
De stemmingen zijn grappig, geeft ook een gebrek aan planning en acceptatie aan.
Ik ben me bewust van de risico's en de kansen.
1 BTC doe ik NOOOOOIT weg, 2 jaar geleden met ¤250,- begonnen en toen al als experiment gezien en geaccepteerd dat het zou verdampen, dat gebeurde ook, na de crash. ¤100,- over.

Dat is nu weer zo'n 4-500 waard en dat kan weer verdampen, accepteer je risico's, neem je winst op momenten dat de spanning teveel wordt, hou een deel in BTC's als je denkt dat het nog stijgt of als je er een idealistische toekomst in ziet. Ik bewaar er 1 voor de idealistische toekomst.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_125123201
https://bitonic.nl/

Verkoop tijdelijk offline
Wegens een technische storing is het helaas op dit moment niet mogelijk om nieuwe bestellingen te plaatsen.
Onze excuses voor het ongemak, er wordt hard gewerkt aan een oplossing, en we verwachten snel weer terug te zijn!
pi_125123321
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:41 schreef mike-amersfoort het volgende:
De stemmingen zijn grappig, geeft ook een gebrek aan planning en acceptatie aan.
Ik ben me bewust van de risico's en de kansen.
1 BTC doe ik NOOOOOIT weg, 2 jaar geleden met ¤250,- begonnen en toen al als experiment gezien en geaccepteerd dat het zou verdampen, dat gebeurde ook, na de crash. ¤100,- over.

Dat is nu weer zo'n 4-500 waard en dat kan weer verdampen, accepteer je risico's, neem je winst op momenten dat de spanning teveel wordt, hou een deel in BTC's als je denkt dat het nog stijgt of als je er een idealistische toekomst in ziet. Ik bewaar er 1 voor de idealistische toekomst.
Exact hetzelfde verhaal.

heb 1 BTC en 10 litecoins :P

Als t verdampt prima.

Maar dit zijn nep sell orders op mtgox (in het begin)
van die 2 btc sell orders.

Ondertussen heeft mtgox een 40min lag.. het is belachelijk hoeveel invloed die site heeft.
  woensdag 10 april 2013 @ 19:44:08 #34
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125123325
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:41 schreef r0nr het volgende:
https://bitonic.nl/

Verkoop tijdelijk offline
Wegens een technische storing is het helaas op dit moment niet mogelijk om nieuwe bestellingen te plaatsen.
Onze excuses voor het ongemak, er wordt hard gewerkt aan een oplossing, en we verwachten snel weer terug te zijn!
Nee, andersom. Kopen kan niet, verkopen wel. Beetje raar.
pi_125123364
Het zijn wel allemaal bedragen van niets die jullie noemen (misschien ook wel goed), zit niemand met grote bedragen erin?
pi_125123379
strategische vraag: Welke munt gaat deze week harder stijgen
- BTC, bounce terug na de daling van zonet
- LTC: zodra MtGox live gaat

optie: nu 70 LTC omzetten naar 1,33 BTC (ja, weinig, maar toch)
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_125123435
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:45 schreef mike-amersfoort het volgende:
strategische vraag: Welke munt gaat deze week harder stijgen
- BTC, bounce terug na de daling van zonet
- LTC: zodra MtGox live gaat

optie: nu 70 LTC omzetten naar 1,33 BTC (ja, weinig, maar toch)
Ik hou m'n 2800 LTC nog maar ff :)
pi_125123445
Zag net even een bericht dat mtgox een ddos aanval ondergaat, vandaar de enorme vertraging.
Maar ik neem dat met korreltje zout.
pi_125123490
toch maar net moeten verkopen toen de koers op 200eu stond

en dan nu inkopen
pi_125123495
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zag net even een bericht dat mtgox een ddos aanval ondergaat, vandaar de enorme vertraging.
Maar ik neem dat met korreltje zout.
Nah, gewoon een paar hele grote transacties en dan ligt MtGox altijd op z'n rug.

Ik denk niet dat er extra paniekverkopen zijn, aangezien toch niemand z'n nieuwe orders uitgevoerd krijgt op dit moment. Die worden pas uitgevoerd zodra de lag-tijd verstreken is, dus dik half uur wachten en dan is de koers alweer zoveel veranderd...
pi_125123540
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_125123546
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:41 schreef r0nr het volgende:
https://bitonic.nl/

Verkoop tijdelijk offline
Wegens een technische storing is het helaas op dit moment niet mogelijk om nieuwe bestellingen te plaatsen.
Onze excuses voor het ongemak, er wordt hard gewerkt aan een oplossing, en we verwachten snel weer terug te zijn!
https://www.bitcoin.de/en/market ook
  woensdag 10 april 2013 @ 19:49:01 #43
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_125123559
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_125123562
Wat een heerlijke grafiek is dit :P



Meer vertekend kan je het niet weergeven
pi_125123639
Sell sell sell!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_125123653
quote:
6s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Sell sell sell!
doet me soms aan eve denken dit
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_125123665
hadden 2 klasgenoten toch gelijk van mij en er komt snel een crash.....

OF na deze correctie wordt de bitcoin meer waard.
pi_125123669
Wat een amateurs die allemaal nu snel hun bitcoins verkopen. Investeren heeft 2 simpele regels:
- Koop laag , verkoop hoog
- Alles wat omhoog gaat moet naar beneden. ( en andersom )

Ik heb al ¤3.5k klaar staan om op de retrace te kopen.
  woensdag 10 april 2013 @ 19:53:03 #49
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125123776
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef pietjepatat het volgende:
- Koop laag , verkoop hoog
- Alles wat omhoog gaat moet naar beneden. ( en andersom )
Diep.
pi_125123788
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef r0nr het volgende:
hadden 2 klasgenoten toch gelijk van mij en er komt snel een crash.....

OF na deze correctie wordt de bitcoin meer waard.
Ja, hoor vaker dat mensen zeggen "ja, dat kan nooit stand houden" en als er dan wat misgaat is het makkelijk je gelijk halen. Meestal zijn dat mensen die zelf niets durven.

Feit is dat de Bitcoin nog steeds 10x zo hoog staat als een dikke maand terug...
  † In Memoriam † woensdag 10 april 2013 @ 19:53:24 #51
230491 Zith
pls tip
pi_125123792
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef pietjepatat het volgende:
Wat een amateurs die allemaal nu snel hun bitcoins verkopen. Investeren heeft 2 simpele regels:
- Koop laag , verkoop hoog
- Alles wat omhoog gaat moet naar beneden. ( en andersom )

Ik heb al ¤3.5k klaar staan om op de retrace te kopen.
Dat is speculeren, iets heel anders dan investeren.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 10 april 2013 @ 19:54:30 #52
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125123949
In de categorie: ontkenning - ik verkoop nu NIKS
handelsexcuus: nooit in een dip verkopen, dan moet je weer op de piek inkopen
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_125123988
Wowzers. Wat is er aan de hand?!
జ్ఞ‌ా
  † In Memoriam † woensdag 10 april 2013 @ 19:57:29 #55
230491 Zith
pls tip
pi_125124021
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:56 schreef mike-amersfoort het volgende:
In de categorie: ontkenning - ik verkoop nu NIKS
handelsexcuus: nooit in een dip verkopen, dan moet je weer op de piek inkopen
/s?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 10 april 2013 @ 19:57:51 #56
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_125124046
quote:
3s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:56 schreef µ het volgende:
Wowzers. Wat is er aan de hand?!
SELL SELL SELL SELL !!
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_125124054
quote:
3s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:56 schreef µ het volgende:
Wowzers. Wat is er aan de hand?!
Oh, gewoon wat handel gaande.
pi_125124058
BUY THE DIP
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_125124079
quote:
3s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:56 schreef µ het volgende:
Wowzers. Wat is er aan de hand?!
Over een paar uurtjes een mooie kans om goedkoop bitcoins te kopen. :9
pi_125124094
Daar gaat m'n geld :o
జ్ఞ‌ా
pi_125124108
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Over een paar uurtjes een mooie kans om goedkoop bitcoins te kopen. :9
Net geld eraf gehaald :')
జ్ఞ‌ా
  woensdag 10 april 2013 @ 19:59:18 #62
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125124143
Bitcoinity down. Bitcoin is zo'n prachtig experiment.
pi_125124154
HOUDT UW VERTROUWEN VAST MENSON!
pi_125124223
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef pietjepatat het volgende:
Wat een amateurs die allemaal nu snel hun bitcoins verkopen. Investeren heeft 2 simpele regels:
- Koop laag , verkoop hoog
- Alles wat omhoog gaat moet naar beneden. ( en andersom )

Als je over amateurs wil klagen moet je niet met die dooddoeners aankomen die amateurs/beginners vaak gebruiken. Het meeste geld wordt verloren door mensen die in goedkoop/duur denken, de markt als een ranging markt zien als hij duidelijk trending is, die denken dat een markt tussen goedkoop en duur op en neer beweegt en proberen die markt te timen.
"o van $100 naar $120, is nu te duur om te kopen"
"o van $260 naar $200 gedaalt, hij gaat zo weer terug omhoog, koop!!"
De markt gaat toch vaker door in dezelfde richting dan dat hij een reversal maakt. En de daling van nu gaat traag, geen reden om te blijven houden omdat een belegger denkt dat hij zo wel weer gaat stijgen, je ziet het gebeuren. Gewoon cashen en wachten tot een bodemformatie en dan pas weer kopen.
pi_125124302
quote:
11s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:59 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Bitcoinity down. Bitcoin is zo'n prachtig experiment.
Welja.

Misschien schrikt dit de investeerders af en geeft het de kans aan mensen die echt in de technologie geloven ^O^.
జ్ఞ‌ా
pi_125124358
quote:
Mtgox trading engine lag: 3012.14s
Christus hee.
జ్ఞ‌ా
pi_125124436
Wie komt mij een pizza brengen in Amsterdam in ruil voor een halve Bitcoin via Bluetooth? :P
  woensdag 10 april 2013 @ 20:04:50 #68
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_125124455
Was de afgelopen uren niet online maar ... dit is meer dan een dippie. :o
pi_125124536
quote:
3s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:03 schreef µ het volgende:

[..]

Christus hee.
https://mtgox.com/api/1/generic/order/lag
  † In Memoriam † woensdag 10 april 2013 @ 20:06:27 #70
230491 Zith
pls tip
pi_125124564
$190
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_125124578
జ్ఞ‌ా
pi_125124579
haha, ik keek net naar de ¤ ipv de $. Voelde me toch licht verrast bij 140, maar toen zag ik waarom.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_125124596
Geen enkele site waar ik zou willen slijten werkt meer HET DRAMAAAAAA :'(
  woensdag 10 april 2013 @ 20:07:36 #74
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_125124632
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_125124675
quote:
2s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:06 schreef µ het volgende:

[..]

51 minuten :o.
Mja ik vertrouw dit niet meer, het komt allemaal doordat Mt. Gox zo'n bagger is.
Ik heb verkocht voor 160 euro per coin, koop wel terug op de bodem vannacht
pi_125124708
Gaat ie nu echt crashen? het valt wel mee toch
pi_125124711
Ik ben weg. Alles verkocht! No way dat bitcoin hersteld.
pi_125124728
Hmm. ING is op dit moment betrouwbaarder dan de bitcoinexchanges qua uptime. Hier is iets mis.
జ్ఞ‌ా
pi_125124741
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:06 schreef mike-amersfoort het volgende:
haha, ik keek net naar de ¤ ipv de $. Voelde me toch licht verrast bij 140, maar toen zag ik waarom.
_O-/
జ్ఞ‌ా
pi_125124766
quote:
7s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:08 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

Mja ik vertrouw dit niet meer, het komt allemaal doordat Mt. Gox zo'n bagger is.
Ik heb verkocht voor 160 euro per coin, koop wel terug op de bodem vannacht
Je bent ook beter af op btc-e.
De koers is daar ongeveer 9% lager (meerdere meet-momenten).
De site wil soms niet helemaal laden, orders pakt ie niet, maar dat is een minuutje / paar keer proberen. Een heel ander verhaal dan met MtGox.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_125124790
quote:
Enorme winst heeft die vent. Heeft-ie goed voor elkaar _O_.
జ్ఞ‌ా
  woensdag 10 april 2013 @ 20:10:24 #82
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_125124801
quote:
11s.gif Op woensdag 10 april 2013 16:29 schreef MissionPhailed het volgende:
Nog niet, want MtGox vlamt alvast naar $274 ... !
Briljante visie, nostradameus :')
pi_125124813
quote:
2s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef Ravarian het volgende:
Ik ben weg. Alles verkocht! No way dat bitcoin hersteld.
Dan moet je ondertitel ook weg.
జ్ఞ‌ా
pi_125124824
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:10 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Briljante visie, nostradameus :')
Geef 't wat tijd ;).
జ్ఞ‌ా
pi_125124838
quote:
2s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:10 schreef µ het volgende:

[..]

Dan moet je ondertitel ook weg.
Niet als ie straks terugkoopt voor $1 :+
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 april 2013 @ 20:11:13 #86
862 Arcee
Look closer
pi_125124858


Toch wel intrigrerend hoe zoiets opeens getriggerd wordt. Iemand dit gevolgd? Was dit een flinke sell in een keer?
pi_125124868
Bitcoin price:
$120.15

Op bitstamp.
జ్ఞ‌ా
pi_125124891
quote:
3s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef µ het volgende:
Bitcoin price:
$120.15

Op bitstamp.
http://bitcoinity.org/markets/bitstamp/USD
Hier is de prijs anders??
pi_125124894
Op bitcoinity.org
జ్ఞ‌ా
pi_125124896
Hoe lang duurt het normaal om bitcoins te verzenden?
Ik heb zo'n 5 uur geleden bitcoins verzonden, maar nog steeds is het een "Unconfirmed Transaction".
pi_125124909
quote:
7s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:12 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

http://bitcoinity.org/markets/bitstamp/USD
Hier is de prijs anders??
Ik haal het van de frontpage van bitstamp af.

"an hour ago"

laatste trade.
జ్ఞ‌ా
pi_125124918
quote:
5s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:12 schreef FZN05 het volgende:
Hoe lang duurt het normaal om bitcoins te verzenden?
Ik heb zo'n 5 uur geleden bitcoins verzonden, maar nog steeds is het een "Unconfirmed Transaction".
Hoeveel fee?
జ్ఞ‌ా
pi_125124921
quote:
2s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:12 schreef µ het volgende:

[..]

Ik haal het van de frontpage van bitstamp af.

"an hour ago"

laatste trade.
oh jezus _O-
pi_125124930
FZN05, hang de transactie-id even in blockchain.info.
జ్ఞ‌ా
pi_125124976
quote:
5s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:12 schreef µ het volgende:

[..]

Hoeveel fee?
Geen fee
pi_125124979
Daar gaan mijn 25 zuurverdiende Euros... ;(
pi_125124996
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:14 schreef FZN05 het volgende:

[..]

Geen fee

Kost inderdaad een paar uur dan. Welke transactie-ID?
జ్ఞ‌ా
pi_125125012
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Daar gaan mijn 25 zuurverdiende Euros... ;(
Da's niets :+.
జ్ఞ‌ా
pi_125125033
quote:
2s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:14 schreef µ het volgende:

[..]

Kost inderdaad een paar uur dan. Welke transactie-ID?
https://blockchain.info/t(...)3f910627f48809b5bad2
pi_125125049
Business Insider: Bitcoin Is Crashing
జ్ఞ‌ా
pi_125125075
quote:
Estimated Confirmation Time : Unknown

Damn.

Volgende keer 0.0005 fee erbij doen. Dit kan nog wel even duren.
జ్ఞ‌ా
  woensdag 10 april 2013 @ 20:16:52 #103
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_125125083
Mijn investering zit nu ongeveer op het nulpunt. Maar ik ga niets veranderen aan mijn wallet. Hooguit nog wat bijkopen als het verder gaat zakken.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_125125100
quote:
14s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:16 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn investering zit nu ongeveer op het nulpunt. Maar ik ga niets veranderen aan mijn wallet. Hooguit nog wat bijkopen als het verder gaat zakken.
That's the spirit *G*.
జ్ఞ‌ా
  woensdag 10 april 2013 @ 20:17:25 #105
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_125125115
Trollbox op BTC-e in de fik :D
  woensdag 10 april 2013 @ 20:17:52 #106
348378 Asmodeus.
Imaginary diseases
pi_125125138
Ik wou dat ik met de trein was gegaan.
pi_125125173
pi_125125213
Probeer hier aan te verkopen: https://www.btcquick.com/(...)ath=64&product_id=70
$229.58

Edit: Pas op, geen ervaring mee
pi_125125240
quote:
4s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
Probeer hier aan te verkopen: https://www.btcquick.com/(...)ath=64&product_id=70
$229.58
Betrouwbaar?
జ్ఞ‌ా
pi_125125260
Omaar ontopic: ik ga echt niet verkopen nu.
జ్ఞ‌ా
pi_125125264
quote:
2s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:20 schreef µ het volgende:

[..]

Betrouwbaar?
Nou nee want ik plak het rechtstreeks uit de trollbox :@
pi_125125278
quote:
7s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:20 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

Nou nee want ik plak het rechtstreeks uit de trollbox :@
Zeg dat er dan bij voordat een FOKker zijn geld kwijtraakt.
జ్ఞ‌ా
  woensdag 10 april 2013 @ 20:22:13 #114
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_125125317
BTC-e: $137 :o :o
Nu weer $150
pi_125125329
Heb er nog 15 over, van de 205..
  woensdag 10 april 2013 @ 20:22:55 #116
348378 Asmodeus.
Imaginary diseases
pi_125125341
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:22 schreef MissionPhailed het volgende:
BTC-e: $137 :o :o
Nu weer $150
Het gaat nergens over. Elke update wel een verschil van $20
Ik wou dat ik met de trein was gegaan.
pi_125125344
quote:
2s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:22 schreef Ravarian het volgende:
Heb er nog 15 over, van de 205..
15BTC?
జ్ఞ‌ా
  woensdag 10 april 2013 @ 20:23:21 #118
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_125125354
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:22 schreef Asmodeus. het volgende:

[..]

Het gaat nergens over. Elke update wel een verschil van $20
Ja idd. Ben benieuwd waar het gaat eindigen.
pi_125125364
men zei dat de wereld vergaat.....
men zegt nu dat de bitcoin bubbel kapot gaat of naar beneden crasht....

Ik leef nog...
De bitcoin...
pi_125125375
quote:
5s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:23 schreef µ het volgende:

[..]

15BTC?
Ja.
pi_125125380
quote:
2s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:24 schreef Ravarian het volgende:

[..]

Ja.
Vasthouden he.
జ్ఞ‌ా
pi_125125386
quote:
11s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:23 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Ja idd. Ben benieuwd waar het gaat eindigen.
Keep calm.
జ్ఞ‌ా
  woensdag 10 april 2013 @ 20:24:44 #123
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_125125409
Was de fair value niet ergens in de duizenden, er zijn maar 21 miljoen van die dingen vs hoeveel dollars er in omloop zijn? Dat soort verhalen las ik tenminste een tijdje terug.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  woensdag 10 april 2013 @ 20:24:56 #124
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_125125421
quote:
3s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:24 schreef µ het volgende:

[..]

Keep calm.
Ik heb 0 Bitcoin, maar fascinerend is het wel :+
pi_125125446
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:24 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Ik heb 0 Bitcoin, maar fascinerend is het wel :+
Dit
  woensdag 10 april 2013 @ 20:25:45 #126
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_125125459
Mocht het nu helemaal klappen dan denk ik dat er over een tijdje gewoon weer een nieuwe bubble ontstaat.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_125125490
Heb m'n investering er al uit (sterker nog, ¤260 winst :P ) en de BTC's die ik nog heb hou ik gewoon.
pi_125125495
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:24 schreef monkyyy het volgende:
Was de fair value niet ergens in de duizenden, er zijn maar 21 miljoen van die dingen vs hoeveel dollars er in omloop zijn? Dat soort verhalen las ik tenminste een tijdje terug.
Jup.

Er zijn alleen van die investeerders in gesprongen die het concept niet snappen en er alleen maar op zitten te handelen. Dat geld verdwijnt nu uit de markt.

Blij toe.
జ్ఞ‌ా
pi_125125501
bitcoinity ligt ook al vaak down
pi_125125510
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:26 schreef Tourniquet het volgende:
Heb m'n investering er al uit (sterker nog, ¤260 winst :P ) en de BTC's die ik nog heb hou ik gewoon.
Hoeveel over?
జ్ఞ‌ా
  † In Memoriam † woensdag 10 april 2013 @ 20:26:47 #131
230491 Zith
pls tip
pi_125125521
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:24 schreef monkyyy het volgende:
Was de fair value niet ergens in de duizenden, er zijn maar 21 miljoen van die dingen vs hoeveel dollars er in omloop zijn? Dat soort verhalen las ik tenminste een tijdje terug.
Ik heb 10 authentieke steentjes, is elk steentje nu 10% van de gehele wereldwijde USD omloop waard? Oftewel: Waarom zou er een waarde aan een BTC zitten? (antwoord: als je er nu nog maar bij een tiental kleine winkeltjes in de USA kan kopen, dan is de reele waarde een stuk lager. Het is wachten totdat dit een standaard online/offline betaalmiddel word met de hoeveelheden van bijv. paypal en dan is elke BTC inderdaad honderduizenden waard.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_125125534
quote:
2s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:25 schreef Quotidien het volgende:
Mocht het nu helemaal klappen dan denk ik dat er over een tijdje gewoon weer een nieuwe bubble ontstaat.
MtGox trekt dat niet.

:D.
జ్ఞ‌ా
pi_125125571
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:26 schreef r0nr het volgende:
bitcoinity ligt ook al vaak down
hij zegt dat de prijs 502 is
en wat betekent bad gateway
pi_125125576
quote:
5s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:26 schreef µ het volgende:

[..]

Hoeveel over?
21, precies 1/1.000.000 van het max aantal vond ik wel mooi. :P
  woensdag 10 april 2013 @ 20:28:01 #135
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_125125582
pff, ben ik even blij dat ik net voor de grote klap verkocht heb!
pi_125125598
gateway iets met de router
  woensdag 10 april 2013 @ 20:29:03 #137
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_125125630
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:28 schreef Mender het volgende:
pff, ben ik even blij dat ik net voor de grote klap verkocht heb!
Tegen welke koers?
  woensdag 10 april 2013 @ 20:29:17 #138
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_125125643
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:26 schreef Zith het volgende:

[..]

Ik heb 10 authentieke steentjes, is elk steentje nu 10% van de gehele wereldwijde USD omloop waard? Oftewel: Waarom zou er een waarde aan een BTC zitten?
Weet ik ook niet, maar dat was de rationele gedachte erachter van de kopers. Terwijl nu blijkt dat iedereen als een malle loopt te verkopen (behalve µ) bij een (onvermijdelijke) correctie.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_125125653
quote:
7s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:27 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

hij zegt dat de prijs 502 is
en wat betekent bad gateway
Dat de server achter de cache eruit ligt.
జ్ఞ‌ా
  woensdag 10 april 2013 @ 20:29:32 #140
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_125125658
quote:
7s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:29 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Tegen welke koers?
¤180 :D

Dus $235 ongeveer
pi_125125660
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:28 schreef r0nr het volgende:
gateway iets met de router
Mis.
జ్ఞ‌ా
pi_125125672
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:28 schreef Mender het volgende:
pff, ben ik even blij dat ik net voor de grote klap verkocht heb!
Voelde je het aan ofzo? :+.
జ్ఞ‌ా
pi_125125677
quote:
2s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:24 schreef µ het volgende:

[..]

Vasthouden he.
Ja doe ik, heb niet echt een andere keus nu.
  woensdag 10 april 2013 @ 20:30:02 #144
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_125125683
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:29 schreef Mender het volgende:

[..]

¤180 :D
Perfecte timing ... ! ^O^
  woensdag 10 april 2013 @ 20:31:03 #145
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_125125737
quote:
3s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:29 schreef µ het volgende:

[..]

Voelde je het aan ofzo? :+.
ja :P

Ik wilde al de hele dag verkopen maar zat op me werk. Daarna zo snel mogelijk naar huis gegaan en 55 btc verkocht.
pi_125125759
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, maar dat was de rationele gedachte erachter van de kopers. Terwijl nu blijkt dat iedereen als een malle loopt te verkopen (behalve µ) bij een (onvermijdelijke) correctie.
Denk dat mensen die echt in de technologie geloven het lekker laten staan.
జ్ఞ‌ా
pi_125125779
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:31 schreef Mender het volgende:
[..]
ja :P

Ik wilde al de hele dag verkopen maar zat op me werk. Daarna zo snel mogelijk naar huis gegaan en 55 btc verkocht.
Nice ^O^.
జ్ఞ‌ా
  woensdag 10 april 2013 @ 20:33:26 #148
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_125125875
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:31 schreef Mender het volgende:

[..]

ja :P

Ik wilde al de hele dag verkopen maar zat op me werk. Daarna zo snel mogelijk naar huis gegaan en 55 btc verkocht.
_O_ tenzij de prijs over een weekje de 500 breekt ofzow :P
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_125125885
quote:
3s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:31 schreef µ het volgende:

[..]

Denk dat mensen die echt in de technologie geloven het lekker laten staan.
Hangt er ook vanaf wanneer je ingestapt bent :P
De 50 litecoins hou ik
  woensdag 10 april 2013 @ 20:33:37 #150
348378 Asmodeus.
Imaginary diseases
pi_125125887
Hoe kan het dan dat het zo snel daalt en nu binnen 30 seconden weer $30 erbij?
Ik wou dat ik met de trein was gegaan.
pi_125125897
Dit is geweldig. _O- _O_
pi_125125901
$78 op bitstamp.
జ్ఞ‌ా
pi_125125917
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:33 schreef Asmodeus. het volgende:
Hoe kan het dan dat het zo snel daalt en nu binnen 30 seconden weer $30 erbij?
Lag.
జ్ఞ‌ా
pi_125125939
Hij gaat alweer omhoog. Lol @ de mensen die verkochten.
pi_125125947
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:34 schreef pietjepatat het volgende:
Hij gaat alweer omhoog. Lol @ de mensen die verkochten.
Waar volg je?
జ్ఞ‌ా
pi_125125951
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:31 schreef Mender het volgende:

[..]

ja :P

Ik wilde al de hele dag verkopen maar zat op me werk. Daarna zo snel mogelijk naar huis gegaan en 55 btc verkocht.
Ga je wel weer kopen als het weer een beetje stabiel is?
  woensdag 10 april 2013 @ 20:35:04 #157
348378 Asmodeus.
Imaginary diseases
pi_125125958
Ik heb ¤50 euro geinvesteerd. Maakt me niet uit als het allemaal verdampt, ik heb de afgelopen 3 weken meer plezier gehad dan een dagje efteling :')
Ik wou dat ik met de trein was gegaan.
pi_125125965
LTC heeft grote groene candle
pi_125125981
Geestig dit. Tijdens iedere crash weet niemand wat nog de actuele prijs van een bitcoin is voor het extra dramatische effect :D
Abre los ojos
pi_125126023
Market-bit kant op Bitcoin-24 vult zich ook weer, was kwartier geleden nog vrijwel leeg. Zit nu rond de ¤100 - ¤110.
pi_125126030
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:34 schreef pietjepatat het volgende:
Hij gaat alweer omhoog. Lol @ de mensen die verkochten.
Het zegt ook niks, voor hetzelfde geld staat ie volgende week op $300. Deze dagen al zovaak gezien. Dat ie ooit gaat barsten dat is wel duidelijk, alleen al aan de reacties die nu plaatsvinden. _O-
pi_125126050
quote:
2s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:34 schreef µ het volgende:

[..]

Waar volg je?
mtgox stond net op $190
pi_125126061
Hahaha ik ga helemaal stuk hier. Ik weet het, dit is aftertimen en daar hou ik ook niet van, maar ik heb iedere BTC op 247 kunnen dumpen. Gutshotfeeling!

Dit waren de 3 wildste weken van m'n leven, doei BTC, bedankt instappers voor jullie geld en houdoe!

:D
  † In Memoriam † woensdag 10 april 2013 @ 20:37:41 #164
230491 Zith
pls tip
pi_125126087
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:35 schreef MrUnchained het volgende:
Geestig dit. Tijdens iedere crash weet niemand wat nog de actuele prijs van een bitcoin is voor het extra dramatische effect :D
Omdat de reele waarde gewoon nog heel laag is (paar duizend die het echt als soort paypal gebruikt tegenover honderduizenden die het als speculatie gebruiken).

De reele waarde zou iets zijn als het aantal echte betalingen (bijv iemand koopt een pizza) * de fee die je bij de andere opties (bijv. paypal/ideal) zou betalen (zo'n 1%-2%) / het totale vrije aantal BTCs.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 10 april 2013 @ 20:38:06 #165
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_125126103
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:33 schreef Sitethief het volgende:

[..]

_O_ tenzij de prijs over een weekje de 500 breekt ofzow :P
Ook mooi want heb er nog 45 over :P
  woensdag 10 april 2013 @ 20:38:43 #166
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_125126130
Wat gebeurt er op Bitcoin-24 met die bid-ask prijzen? :')
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  woensdag 10 april 2013 @ 20:39:05 #167
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_125126154
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:34 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ga je wel weer kopen als het weer een beetje stabiel is?
mischien, dat bekijk ik dan wel. Ik heb er iig nog genoeg over.
  woensdag 10 april 2013 @ 20:39:16 #168
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_125126168
quote:
3s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:34 schreef µ het volgende:
$78 op bitstamp.
wtf 8)7
pi_125126182
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:37 schreef Zith het volgende:

[..]

Omdat de reele waarde gewoon nog heel laag is (paar duizend die het echt als soort paypal gebruikt tegenover honderduizenden die het als speculatie gebruiken).
Nouja de reele waarde lijkt mij inderaad ook eerder zeer laag. Maar met al die trading lags en platformen die tijdens een crisis ineens offline gaan, is niet eens bekend wat je betaalmiddel nog waard is. Als ik nu mijn pizza moet afrekenen, hoeveel bitcoins moet ik mijn bezorger dan geven? Naar welke prijs kijkt hij? _O-
Abre los ojos
pi_125126256
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:35 schreef MrUnchained het volgende:
Geestig dit. Tijdens iedere crash weet niemand wat nog de actuele prijs van een bitcoin is voor het extra dramatische effect :D
De paniek-mensen verkopen tegen elke prijs. De kopers durven niet omdat ze niet weten tegen welke prijs ze kopen.

Dan krijg je zulke dips.
జ్ఞ‌ా
pi_125126257
quote:
Hahaha ik ga helemaal stuk hier. Ik weet het, dit is aftertimen en daar hou ik ook niet van, maar ik heb iedere BTC op 247 kunnen dumpen. Gutshotfeeling!

Dit waren de 3 wildste weken van m'n leven, doei BTC, bedankt instappers voor jullie geld en houdoe!
Ik spreek je weer na de in de lucht hangende bail-out voor slovenië.

Mooi dat de lucht eruit gaat nu, en ik hoop oprecht dat alle wannabee-gordon-gecko's goed de billen branden nu.
pi_125126314
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:37 schreef Bowny het volgende:
Hahaha ik ga helemaal stuk hier. Ik weet het, dit is aftertimen en daar hou ik ook niet van, maar ik heb iedere BTC op 247 kunnen dumpen. Gutshotfeeling!

Dit waren de 3 wildste weken van m'n leven, doei BTC, bedankt instappers voor jullie geld en houdoe!

:D
:W.

Jou hoeven we hier niet.
జ్ఞ‌ా
pi_125126333
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:38 schreef Mender het volgende:

[..]

Ook mooi want heb er nog 45 over :P
Nice.
జ్ఞ‌ా
pi_125126351
quote:
2s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:41 schreef µ het volgende:

[..]

:W.

Jou hoeven we hier niet.
Jawel hoor, ik lig ook al weken dubbel hier.
pi_125126359
quote:
3s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:40 schreef µ het volgende:

[..]

De paniek-mensen verkopen tegen elke prijs. De kopers durven niet omdat ze niet weten tegen welke prijs ze kopen.

Dan krijg je zulke dips.
Ik snap het principe. Blijft nog steeds geestig. En exemplarisch voor het hele bubble verschijnsel.
Abre los ojos
pi_125126420
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:40 schreef bravilor01 het volgende:

[..]

Ik spreek je weer na de in de lucht hangende bail-out voor slovenië.

Mooi dat de lucht eruit gaat nu, en ik hoop oprecht dat alle wannabee-gordon-gecko's goed de billen branden nu.
Ow begrijp me niet verkeerd. Ik blijf het op de voet volgen en zodra ik een moment zie om weer mee te doen, doe ik mee! Maar voorlopig cash langs de lijn. Tijd voor een groot feest!
pi_125126436
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:42 schreef MrUnchained het volgende:

[..]

Ik snap het principe. Blijft nog steeds geestig. En exemplarisch voor het hele bubble verschijnsel.
Kan je pas zeker van zijn zodra de lag weg is en de buyers gedurfd hebben.
జ్ఞ‌ా
pi_125126446
staan helemaal geen buys in het boek tussen 165 en 150, als die 165érs worden verkocht klapt ie in 1x omlaag naar 150
pi_125126509
Boooooom!

Klimmen maar!

Bitstamp naar 170.
జ్ఞ‌ా
pi_125126519
174.

:s).
జ్ఞ‌ా
pi_125126521
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:43 schreef Bowny het volgende:

[..]

Ow begrijp me niet verkeerd. Ik blijf het op de voet volgenen zodra ik een moment zie om weer mee te doen, doe ik mee! Maar voorlopig cash langs de lijn. Tijd voor een groot feest!
Op welke niveau ga je dan weer kopen? Waarom zou kopen op USD 50 rationeler zijn dan kopen op USD 250? Beide kunnen naar USD 0. Mocht het op lange termijn in een onwaarschijnlijk scenario toch daadwerkelijk allemaal gaan werken dan maakt het niet uit of je USD 50 of USD 250 hebt betaald.
Abre los ojos
pi_125126536
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:43 schreef pikinhand het volgende:
staan helemaal geen buys in het boek tussen 165 en 150, als die 165érs worden verkocht klapt ie in 1x omlaag naar 150
Welke exchange?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 april 2013 @ 20:46:02 #185
862 Arcee
Look closer
pi_125126553
quote:
3s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:45 schreef µ het volgende:
174.

:s).
$150 nu weer, toch?
pi_125126568
Is dit nu lag of waarom gaat bitstamp weer naar 150
  woensdag 10 april 2013 @ 20:46:32 #187
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 april 2013 @ 20:47:10 #188
862 Arcee
Look closer
pi_125126604
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:00 schreef Arcee het volgende:
Iets meer dan een etmaal geleden en nu $266. _O-
En nu $150. :D
pi_125126623
Ik heb toch maar voor 200 dollar verkocht om wat van de videokaarten terug te verdienen, maar houd een deel en blijf gewoon minen.
pi_125126632
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:46 schreef Arcee het volgende:

[..]

$150 nu weer, toch?
Jup.

Lekker dit :')
జ్ఞ‌ా
pi_125126634
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:46 schreef Arcee het volgende:

[..]

$150 nu weer, toch?
$175,00
https://nl.bitstamp.net/
pi_125126664
quote:
This page (https://nl.bitstamp.net/) is currently offline.
జ్ఞ‌ా
pi_125126703
quote:
14s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:47 schreef µ het volgende:

[..]

This page (https://nl.bitstamp.net/) is currently offline.
Is online hier
Bitcoin prijs:$185,00
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 april 2013 @ 20:48:56 #194
862 Arcee
Look closer
pi_125126717
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:30 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Mensen die op 266 hun Bitcoins verkopen, verkopen ze aan de greater fool. 'If some get something for nothing, others get nothing for something'. Dat is precies wat er gebeurt.
Dat is speculeren. Is toch niet gebaseerd op valse voorwendselen?

Als je op $266 wil instappen is dat je eigen keuze.
pi_125126742
Idioot is het. 40k is niet eens life-changing money.......huillie!
pi_125126816
quote:
7s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:48 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

Is online hier
Bitcoin prijs:$185,00
Bitcoin prijs:$198,50
pi_125126834
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:49 schreef Bowny het volgende:
Idioot is het. 40k is niet eens life-changing money.......huillie!
Ik snap dat zowiezo niet. Je hele leven zuinig aan doen 40k (of meer want 40k in the hole) sparen en dan in 1 klik alles in bitcoin duwen. Dat zie je trouwens bij elke bubble.
  † In Memoriam † woensdag 10 april 2013 @ 20:51:48 #198
230491 Zith
pls tip
pi_125126871
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:51 schreef piepeloi55 het volgende:

[..]

Ik snap dat zowiezo niet. Je hele leven zuinig aan doen 40k (of meer want 40k in the hole) sparen en dan in 1 klik alles in bitcoin duwen. Dat zie je trouwens bij elke bubble.
Penny wise,
Pound foolish.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_125126908
quote:
Idioot is het. 40k is niet eens life-changing money.......huillie!
Na de bitcoinmillionaires, nu de bitcoinsuicide's...

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
-Albert Einstein-

Misschien had Albert hier nog greed aan toe kunnen voegen
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 april 2013 @ 20:52:42 #200
862 Arcee
Look closer
pi_125126947
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:51 schreef piepeloi55 het volgende:

[..]

Ik snap dat zowiezo niet. Je hele leven zuinig aan doen 40k (of meer want 40k in the hole) sparen en dan in 1 klik alles in bitcoin duwen. Dat zie je trouwens bij elke bubble.
Psst tulpje kopen voor EUR 25.000?
Abre los ojos
pi_125126989
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:52 schreef Arcee het volgende:

[..]

"Just kidding ;)" staat er nu? :+
:') rare humor dan, er stond eerst wat anders
pi_125127000
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:34 schreef pietjepatat het volgende:
Hij gaat alweer omhoog. Lol @ de mensen die verkochten.
Dat soort brallers zoals jij heb je altijd op elk beursforum, beetje uit de hoogte doen terwijl ze er geen fuck van begrijpen, je ziet een kleine opleving rond de 190 en inmiddels weet je wel beter. Hoeveel hou je er nog vast ?
  † In Memoriam † woensdag 10 april 2013 @ 20:54:53 #204
230491 Zith
pls tip
pi_125127038
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:52 schreef bravilor01 het volgende:

[..]

Na de bitcoinmillionaires, nu de bitcoinsuicide's...

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
-Albert Einstein-

Misschien had Albert hier nog greed aan toe kunnen voegen
Net als de meeste Einstein quotes die op facebook circuleren is dit geen echte einstein quote. Sterker nog, Einstein bewees dat het universum juist wel limited is.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 april 2013 @ 20:55:01 #205
862 Arcee
Look closer
pi_125127046
Toch nog verder omlaag: $143.
pi_125127091
al die dagen......

Dit is een crash
pi_125127095
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_125127096
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:53 schreef MrUnchained het volgende:

[..]

Psst tulpje kopen voor EUR 25.000?
Een paar jaar geleden hadden we op dit forum ook een R&P-topic over een student die zijn 'life savings' (al is het nog relatief klein bedrag) was verloren op de beurs, maar wel elk dubbeltje ervoor had omgedraait. Als je niet weet wat je doet, moet je je er imo niet mee bezig houden. Dan had je beter een hele mooie reis ervan kunnen maken. :)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 april 2013 @ 20:56:35 #209
862 Arcee
Look closer
pi_125127137
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:54 schreef Zith het volgende:
Net als de meeste Einstein quotes die op facebook circuleren is dit geen echte einstein quote. Sterker nog, Einstein bewees dat het universum juist wel limited is.
Daarom zei hij ook dat hij er niet zeker over was.
pi_125127140
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:55 schreef Arcee het volgende:
Toch nog verder omlaag: $143.
Die gelagde prijs van mtgox?
జ్ఞ‌ా
pi_125127158
quote:
Mtgox trading engine lag: 4260.33s
We kijken naar uur-oude prijzen hier mensen.
జ్ఞ‌ా
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 april 2013 @ 20:57:30 #212
862 Arcee
Look closer
pi_125127199
quote:
2s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:56 schreef µ het volgende:
Die gelagde prijs van mtgox?
Ja. Waar kijk jij? Lijkt actueler die jij gebruikt. :s)
pi_125127203
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:55 schreef piepeloi55 het volgende:

[..]

Een paar jaar geleden hadden we op dit forum ook een R&P-topic over een student die zijn 'life savings' (al is het nog relatief klein bedrag) was verloren op de beurs, maar wel elk dubbeltje ervoor had omgedraait. Als je niet weet wat je doet, moet je je er imo niet me bezig houden. Dan had je beter een hele mooie reis ervan kunnen maken. :)
Mee eens. Tulpenbubbles lukken niet meer in de tijd van tegenwoordig. Maar als je maar iets ingewikkelds genoeg als een munteenheid opzet, dan snapt 95% het niet meer en gaan ze zich weer toch als zijnde de tulpenbubble handelen. Zonde.
Abre los ojos
pi_125127208
ik kijk nu liever op btc-e. $130 / $140...
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_125127215
Bitcoin geupload naar Bitcoin.de en... doet de site het maar mondjesmaat en komt mijn coin maar niet aan, ondanks de standaard fee :{
pi_125127220
Btc-e is nog redelijk up en real time
  † In Memoriam † woensdag 10 april 2013 @ 20:57:57 #217
230491 Zith
pls tip
pi_125127233
quote:
14s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:56 schreef Arcee het volgende:

[..]

Daarom zei hij ook dat hij er niet zeker over was.
Daarom beantwoord ik zijn onzekerheid juist :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_125127262
Dus omdat de prijs op bitstamp weer redelijk normaal is, herstelt het weer (vergeleken met de prijs van een uur geleden)?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 april 2013 @ 20:58:34 #219
862 Arcee
Look closer
pi_125127274
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:57 schreef jaricool het volgende:
Btc-e is nog redelijk up en real time
Die staat op $136? Scheelt niet veel met de $140 van Mtgox.
pi_125127326
173 btc e 140
pi_125127341
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Bitcoin geupload naar Bitcoin.de en... doet de site het maar mondjesmaat en komt mijn coin maar niet aan, ondanks de standaard fee :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen ze zo'n betaling nog terugdraaien?
  woensdag 10 april 2013 @ 20:59:50 #222
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_125127356
Keihard gecrashed _O- mooi dit.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_125127369
Op btc-e staat de low op $123 en een beetje van vandaag.
pi_125127381
175 bitstamp.
pi_125127432
quote:
10s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:59 schreef Scorpie het volgende:
Keihard gecrashed _O- mooi dit.
Das lichtelijk overdreven, het is/was zeker een flinke drop, maar het lijkt zich alweer te herstellen
pi_125127450
quote:
10s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:59 schreef Scorpie het volgende:
Keihard gecrashed _O- mooi dit.
Dat durf ik pas te zeggen over een periode van 3 maand, niet over een week gigantisch up en een avond down.
pi_125127459
je ziet enorme schommelingen.

130 dollar ene seconde, daarna 170+ en weer terug en weer omhoog..

Nee het komt door die brakke mtgox in mijn mening.
Die enorme vertraging zorgde voor panic sells.
pi_125127464
Ontzettend boeiend om te volgen dit, elke 10 minuten mijn app checken voor de koers, die gaat echt keihard de grond in. Alleen heb ik het gevoel dat het niet het einde is.
pi_125127474
ja mensen... inkopen die handel.

Maar morgen ofzo ga ik toch wel echt verkopen
pi_125127551
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:57 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja. Waar kijk jij? Lijkt actueler die jij gebruikt. :s)
Bitstamp frontpage refreshen.
జ్ఞ‌ా
pi_125127552
Het enige minpunt is dat mtgox waarschijnlijk nu langer gaat doen over het implementeren van ltc ;(
  woensdag 10 april 2013 @ 21:03:09 #233
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_125127573
Geweldig dit! Zit hier met popcorn en een biertje op de bank te genieten val die blinde paniek.
pi_125127576
Er is te veel lag om iets zinnigs te kunnen zeggen over de koers, en ik heb het idee dat de koers van de kleinere exchanges zijn vrijwel allemaal erg afhankelijk zijn van de koers op Mt.Gox
pi_125127603
30 dagen low is trouwens $36.00

:P
జ్ఞ‌ా
pi_125127627
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:03 schreef Tourniquet het volgende:
Er is te veel lag om iets zinnigs te kunnen zeggen over de koers, en ik heb het idee dat de koers van de kleinere exchanges zijn vrijwel allemaal erg afhankelijk zijn van de koers op Mt.Gox
Dat ja. Wachten tot de lag weg is.Dan hebben de buyers ook weer ingekocht.
జ్ఞ‌ా
pi_125127637
quote:
14s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:03 schreef µ het volgende:
30 dagen low is trouwens $36.00

:P
Kijk een rationele opmerking!
Abre los ojos
pi_125127650
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:03 schreef Revolution-NL het volgende:
Geweldig dit! Zit hier met popcorn en een biertje op de bank te genieten val die blinde paniek.
Paniek? Waar?
జ్ఞ‌ా
pi_125127743
Het valt allemaal erg mee, ik had verwacht dat bij een echte crash het nog veel sneller naar beneden gaat
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 april 2013 @ 21:07:42 #241
862 Arcee
Look closer
pi_125127895
quote:
2s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:02 schreef µ het volgende:
Bitstamp frontpage refreshen.
"Bitcoin prijs:$136,00"
pi_125127897
bitcoinity loopt enorm achter, ze moeten nog nieuwe apparatuur installeren (bron beheerder bitcoinity)
pi_125127917
Dit herstelt weer..
pi_125127930
Maar het probleem ligt dus weer bij mtgox die teveel lag heeft
pi_125127941
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:08 schreef jaricool het volgende:
Maar het probleem licht dus weer bij mtgox die teveel lag heeft
Idd
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 april 2013 @ 21:08:33 #246
862 Arcee
Look closer
pi_125127952
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:05 schreef jaricool het volgende:
Het valt allemaal erg mee, ik had verwacht dat bij een echte crash het nog veel sneller naar beneden gaat
Ik vind in 6 uur tijd 50% eraf best snel eigenlijk.
pi_125127983
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:05 schreef jaricool het volgende:
Het valt allemaal erg mee, ik had verwacht dat bij een echte crash het nog veel sneller naar beneden gaat
Sneller kan niet. Dat trekken de exchanges niet.
జ్ఞ‌ా
pi_125127992
Maintenance

Due to planned changes to the Bitcoin.de-infrastructure to enhance performance, Bitcoin.de ist currently unavailable. Please apologize the inconveniences. :{
pi_125127999
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:07 schreef Arcee het volgende:

[..]

"Bitcoin prijs:$136,00"
Kan kloppen.
జ్ఞ‌ా
pi_125128006
Fuck zeg, ik wil heel graag een bult coins bijkopen (heb geld staan op bitstamp, bitcoin.de en zelfs dat verdomde mtgox) nu maar ik kan gvd nergens een order plaatsen, overal te traag en timeouts etc :'(
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
  † In Memoriam † woensdag 10 april 2013 @ 21:09:20 #251
230491 Zith
pls tip
pi_125128009
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:08 schreef jaricool het volgende:
Maar het probleem licht dus weer bij mtgox die teveel lag heeft
In een crashende markt valt gewoon niet te handelen, net zoals je bij banken en aandelen ziet (ze zetten dan ook de handel stop).
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_125128011
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:08 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik vind in 6 uur tijd 50% eraf best snel eigenlijk.
Ik hoop dat mensen hierna massaal Mt. Gox niet meer gaan gebruiken, en dat er gewerkt wordt aan een decentrale exchange.
pi_125128018
Ja dat klopt, maar btc e heeft tot nu toe niet vee lag toch?
pi_125128045
జ్ఞ‌ా
pi_125128049
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:09 schreef Jace_TBL het volgende:
Fuck zeg, ik wil heel graag een bult coins bijkopen (heb geld staan op bitstamp, bitcoin.de en zelfs dat verdomde mtgox) nu maar ik kan gvd nergens een order plaatsen, overal te traag en timeouts etc :'(
Misschien happycoins.nl dan?
Fee maakt nu toch niet uit..
pi_125128053
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
bitcoinity loopt enorm achter, ze moeten nog nieuwe apparatuur installeren (bron beheerder bitcoinity)
IRC ofzo?
జ్ఞ‌ా
pi_125128074
quote:
7s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
Dit herstelt weer..
Uiteraard. Zodra het allemaal weer een beetje fatsoenlijk werkt komen de buyers wel weer.
జ్ఞ‌ా
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 april 2013 @ 21:10:21 #258
862 Arcee
Look closer
pi_125128084
quote:
3s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:09 schreef µ het volgende:
Kan kloppen.
"This page (https://nl.bitstamp.net/) is currently offline. " :+
pi_125128085
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:08 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik vind in 6 uur tijd 50% eraf best snel eigenlijk.
Snel genoeg inderdaad ;).
జ్ఞ‌ా
pi_125128093
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Maintenance

Due to planned changes to the Bitcoin.de-infrastructure to enhance performance, Bitcoin.de ist currently unavailable. Please apologize the inconveniences. :{
Ook goed voor de prijzen :+.
జ్ఞ‌ా
pi_125128113
quote:
2s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:09 schreef µ het volgende:

[..]

IRC ofzo?
Op de site zelf staat het in grote groene letters :P

Wel even goed kijken.


Bitcoinity is currently completely behind. New machine is coming slowly. Sorry folks
  woensdag 10 april 2013 @ 21:10:59 #262
383434 Ffukkie-slim
Den enige echte
pi_125128120
Told you so... :P Leuk om te zien dit.
hoihallo
pi_125128126
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:09 schreef Jace_TBL het volgende:
Fuck zeg, ik wil heel graag een bult coins bijkopen (heb geld staan op bitstamp, bitcoin.de en zelfs dat verdomde mtgox) nu maar ik kan gvd nergens een order plaatsen, overal te traag en timeouts etc :'(
Dit!

Dit soort problemen zijn de reden dat de prijs zo naar beneden gaat.

Hoop voor je dat het lukt een order in te schieten! :Y.
జ్ఞ‌ా
pi_125128144
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:09 schreef jaricool het volgende:
Ja dat klopt, maar btc e heeft tot nu toe niet vee lag toch?
Denk het niet. Maar die rapporteren het niet.
జ్ఞ‌ా
pi_125128149
Eigenlijk alleen maar goed als beleggers worden afgeschrikt en de prijs wat normaler wordt, maar wel triest voor mensen die hun spaarrekening erin hebben zitten ;(
(En die nu panicsellen)
pi_125128158
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:10 schreef Arcee het volgende:

[..]

"This page (https://nl.bitstamp.net/) is currently offline. " :+
Komt ook regelmatig ja.

f5
f5
f5
జ్ఞ‌ా
  woensdag 10 april 2013 @ 21:11:49 #267
383434 Ffukkie-slim
Den enige echte
pi_125128175
Mensen, niet verkopen!! Er is geen enkele reden tot paniek: http://hasbitcoincrashed.com/
hoihallo
pi_125128184
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Op de site zelf staat het in grote groene letters :P

Wel even goed kijken.

Bitcoinity is currently completely behind. New machine is coming slowly. Sorry folks
Ohja. Ik dacht dat het over een exchange ging. Te snel gelezen.
జ్ఞ‌ా
pi_125128195
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:10 schreef Ffukkie-slim het volgende:
Told you so... :P Leuk om te zien dit.
"Het gaat ooit crashen" ?
జ్ఞ‌ా
pi_125128218
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:11 schreef Ffukkie-slim het volgende:
Mensen, niet verkopen!! Er is geen enkele reden tot paniek: http://hasbitcoincrashed.com/
Niets aan de hand ^O^.
జ్ఞ‌ా
pi_125128225
morgen gaat het regenen.. zo en nu cashen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 april 2013 @ 21:12:41 #272
862 Arcee
Look closer
pi_125128237
quote:
7s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
Eigenlijk alleen maar goed als beleggers worden afgeschrikt en de prijs wat normaler wordt, maar wel triest voor mensen die hun spaarrekening erin hebben zitten ;(
(En die nu panicsellen)
Als je gaat speculeren met je hele spaarrekening ben je niet goed bij je hoofd.
pi_125128238
Ooooooh gelukkig :P
pi_125128261
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:09 schreef Zith het volgende:

In een crashende markt valt gewoon niet te handelen, net zoals je bij banken en aandelen ziet (ze zetten dan ook de handel stop).
In echte handel ja, maar deze sites zoals exchanges zijn gemaakt door amateurs, alle ontwikkelingen van de laatste 100 jaar gelden daar niet, die bouwen gewoon een site uit programmeursoogpunt. Het is toch niet te geloven dat je je klanten 1 uur oude koersen laat zien, op het ene moment mensen laat verkopen voor 120 en dan iemand die koopt ze voor 180 aansmeert omdat niemand limietorders kan inleggen en de 180 de laagste in het boek is, en dan nog doodleuk blijft doorgaan en de handel niet stoplegt ?
pi_125128269
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:12 schreef Arcee het volgende:

[..]

Als je gaat speculeren met je hele spaarrekening ben je niet goed bij je hoofd.
Idd, maar er zijn vast mensen die dat toch hebben gedaan :+
  woensdag 10 april 2013 @ 21:13:07 #276
383434 Ffukkie-slim
Den enige echte
pi_125128270
quote:
3s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:12 schreef µ het volgende:

[..]

"Het gaat ooit crashen" ?
Nee. Had een groot vermoeden dat ie vanavond zou gaan.
hoihallo
pi_125128279
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als je gaat speculeren met je hele spaarrekening ben je niet goed bij je hoofd.
Precies. Onafhankelijk van waarin je investeert.
జ్ఞ‌ా
pi_125128335
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:13 schreef Ffukkie-slim het volgende:
[..]
Nee. Had een groot vermoeden dat ie vanavond zou gaan.
Niet gezien.

Maar goed ^O^.
జ్ఞ‌ా
pi_125128397
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
morgen gaat het regenen.. zo en nu cashen.
Voor hoeveel verkoop je? :)
pi_125128409
Dit zijn weer net van die momenten dat ik baal dat ik geen kooporder heb staan :P
pi_125128424
Als je wilt kopen zou ik het op btc-e doen, vind ik de beste exchange en werkt als enigste nu fatsoenlijk.
pi_125128459
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:15 schreef jaricool het volgende:
Als je wilt kopen zou ik het op btc-e doen, vind ik de beste exchange en werkt als enigste nu fatsoenlijk.
Maar ik wil geen litecoins inwisselen ;(
pi_125128472
quote:
7s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:14 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

Voor hoeveel verkoop je? :)
haha :)

Nou ik ben blij dat ik sowieso een arme sloeber ben.
1 bitcoin, tja wel meer heeft 't gekost dan nu na die enorme freefall.

Maar ja schijt, het gebeurt.
pi_125128483
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:13 schreef Ffukkie-slim het volgende:

[..]

Nee. Had een groot vermoeden dat ie vanavond zou gaan.
Heb je een quote van jezelf of is het "achteraf gelul".
Het is overigens een flinke dip maar niet het einde, voor maandag staan ze weer > 250$.
pi_125128490
Nou ik ga eten en slapen etc, hopelijk heeft mijn coin nog iets van waarde morgen ;)
Het was leuk vandaag hier, tot morgen ;)
pi_125128547
Stiekem baal ik wel een beetje dat ik niet een hele bult op 85@bitstamp heb gekocht.....zou toch een freeroll zijn. Zou mij niet verbazen als we morgen weer tegen de 200 staan te tikken. Exact een week geleden hadden we nog een ATH van 147 en bij de "crash" naar 115 was ik die avond nog aan het balen. :D
pi_125128597
ik zag net een $126 - $180 - $130 in een seconde op http://bitcoinity.org/markets/mtgox/USD
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_125128636
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:14 schreef MaGNeT het volgende:
Dit zijn weer net van die momenten dat ik baal dat ik geen kooporder heb staan :P
Geen geld daar :{
జ్ఞ‌ా
pi_125128663
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:18 schreef mike-amersfoort het volgende:
ik zag net een $126 - $180 - $130 in een seconde op http://bitcoinity.org/markets/mtgox/USD
Superonbetrouwbaar.

Prijzen noemen is kansloos momenteel.
జ్ఞ‌ా
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 april 2013 @ 21:19:45 #290
862 Arcee
Look closer
pi_125128705
quote:
2s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:19 schreef µ het volgende:
Prijzen noemen is kansloos momenteel.
Klopt, ik ben er ook maar mee gestopt. :P
pi_125128711
quote:
2s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:12 schreef µ het volgende:

[..]

Niets aan de hand ^O^.
Ohhhh!! BUY BUY BUY! *)
pi_125128731
stel... je wordt morgen wakker en de bitcoins staan op de ¤300
  woensdag 10 april 2013 @ 21:20:22 #293
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_125128739
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:17 schreef Bowny het volgende:
Stiekem baal ik wel een beetje dat ik niet een hele bult op 85@bitstamp heb gekocht.....zou toch een freeroll zijn. Zou mij niet verbazen als we morgen weer tegen de 200 staan te tikken. Exact een week geleden hadden we nog een ATH van 147 en bij de "crash" naar 115 was ik die avond nog aan het balen. :D
Ik heb wat dat betreft niks te balen, heb al m'n spaargeld er al in gestopt. :)
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_125128764
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:20 schreef r0nr het volgende:
stel... je wordt morgen wakker en de bitcoins staan op de ¤300
Misschien zijn ze dat nu al.

Lag he.
జ్ఞ‌ా
pi_125128771
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:20 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik heb niks te balen, heb al m'n spaargeld erin gestopt. :)
No guts no glory! ^O^
Abre los ojos
pi_125128800
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:20 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik heb wat dat betreft niks te balen, heb al m'n spaargeld er al in gestopt. :)
:')
pi_125128853
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:20 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik heb wat dat betreft niks te balen, heb al m'n spaargeld er al in gestopt. :)
:+
  woensdag 10 april 2013 @ 21:22:23 #298
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_125128865
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:20 schreef MrUnchained het volgende:

[..]

No guts no glory! ^O^
Precies, en zoveel is het niet. Tevens zijn ze over 3 maanden toch weer geexplodeerd.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 april 2013 @ 21:22:24 #299
862 Arcee
Look closer
pi_125128867
Volgende topic weer poststats. :s)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 april 2013 @ 21:23:07 #300
862 Arcee
Look closer
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 april 2013 @ 21:23:17 #301
862 Arcee
Look closer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')