abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_149802182
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:01 schreef Mani89 het volgende:
Dit seizoen zal vooral draaien om het totaal uit de hand escaleren van Norman.

Beter, want daar zitten we toch allemaal op te wachten lijkt me _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_149820119
laten we het hopen, al ga ik nooit uit van teasers. Die van American Horror Story zijn altijd geniaal en als het seizoen er dan is blijken de teasers het beste.

Dat Norman maar eens een bekende doet killen, een vriendinnetje van hem ofzo zodat het echt schokkend wordt. En dan niet als cliffhanger op het einde van een seizoen
Zoek je volgende serie op Netflix, maar dan logisch, op genre en op imdb cijfer:
Welkeserie.nl
pi_149820272
Straks de teaser even kijken! :)
pi_150456231
Vanavond is de nieuwe episode in Amerika!
pi_150688394
Zo, Norman is wel hard achter uit gegaan. :X
  maandag 16 maart 2015 @ 09:43:10 #81
168304 Mani89
We try not to sexualize him.
pi_150688431
Het gaat zo te zien eindelijk helemaal van de rails, goed man. Ik zet in op 20 moorden dit seizoen.
There's a club if you'd like to go, you could meet somebody who really loves you..
So you go and you stand on your own, and you leave on your own.
And you go home and you cry, and you want to die.
pi_151902853
Zit nu in episode 6 van seizoen 3. Ben blij dat die ellendige vreemde spanning/akwardness tussen Norman en Norma een beetje weg is. Ik vond het soms echt een raar gevoel geven.

Er is in ieder geval genoeg gaande om de boel spannend te houden. Wie kijkt nog meer?
  woensdag 22 april 2015 @ 14:00:18 #83
421575 Logician2.0
Ate vista! @Enschede
pi_151923299
Net deze wk begonnen met kijken, leuke serie tot nu toe ^O^
A gravidade não é responsável pelas pessoas se apaixonarem.
pi_151924113
Hij is goed naar de klote. Toen hij dacht dat hij Norma was _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_151924334
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 14:24 schreef Tim86 het volgende:
Hij is goed naar de klote. Toen hij dacht dat hij Norma was _O-
Haha, dat was geweldig.

Ik heb de afgelopen aflevering een paar keer hardop moeten lachen. Wat een serie!
pi_152542716
Jihaa Norman is nu echt doorgedraaid.
En nu seizoen stop :'(
  maandag 18 mei 2015 @ 22:41:37 #87
421575 Logician2.0
Ate vista! @Enschede
pi_152732795
Ik haat seizoen stoppen :'(
A gravidade não é responsável pelas pessoas se apaixonarem.
pi_153097636
Geweldige serie _O_ Heb alles in één ruk gekeken.
Alleen seizoen 3 was echt matig vergeleken met de eerste 2, Bob Paris. :')
pi_153409918
seizoen 3 in een weekje gekeken en eindelijk gaat het een stuk meer los. Norman wordt lekker psycho en hij wordt ook erg goed neergezet door de acteur. De vreemde verhouding tussen Norman en Norma is totaal over de top maar past hier wel want het zijn beide psycho's :D

De andere plotjes kunnen me een stuk minder boeien. De badguy van het seizoen zorgt altijd voor wat problemen maar net als in S2 wordt dat in de laatste aflevering weer redelijk makkelijk afgehandeld en is de o zo machtige crimeboss opeens iemand die omgelegd kan worden zonder dat het iemand iets lijkt te schelen terwijl hij daarvoor nog massa's aan handlangers had :') . De plotjes van Normans broer zijn wel vermakelijk maar ook redelijk cliche en lijken er alleen in te zitten om wat actie in het verhaal te betrekken. Maargoed, de relatie met diens vader/oom en moeder past precies in deze fucked up familie.

Voor seizoen 4 belooft de maker: “The promise of Season 4 is Norman unleashed”
Zoek je volgende serie op Netflix, maar dan logisch, op genre en op imdb cijfer:
Welkeserie.nl
pi_153429883
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 14:24 schreef planethugo het volgende:
seizoen 3 in een weekje gekeken en eindelijk gaat het een stuk meer los. Norman wordt lekker psycho en hij wordt ook erg goed neergezet door de acteur. De vreemde verhouding tussen Norman en Norma is totaal over de top maar past hier wel want het zijn beide psycho's :D

De andere plotjes kunnen me een stuk minder boeien. De badguy van het seizoen zorgt altijd voor wat problemen maar net als in S2 wordt dat in de laatste aflevering weer redelijk makkelijk afgehandeld en is de o zo machtige crimeboss opeens iemand die omgelegd kan worden zonder dat het iemand iets lijkt te schelen terwijl hij daarvoor nog massa's aan handlangers had :') . De plotjes van Normans broer zijn wel vermakelijk maar ook redelijk cliche en lijken er alleen in te zitten om wat actie in het verhaal te betrekken. Maargoed, de relatie met diens vader/oom en moeder past precies in deze fucked up familie.

Voor seizoen 4 belooft de maker: “The promise of Season 4 is Norman unleashed”
Alles rondom de ontwikkelende psycho Norman is tof, maar die dingen eromheen echt matig idd. Niveautje average soapserie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_153433658
Ik vind het niet erg als Dylan wat vaker in beeld is hoor. Bij voorkeur zonder shirt, enzo. O+
pi_153723777
Vind het juist een goed beeld geven van wat er uiteindelijk in de film Psycho gebeurt.
Hoe meer Norma probeert hem te beschermen, hoe meer fucked up Norman eigenlijk raakt, in haar eigen pogingen en worstelen met haar eigen leven en verleden maakt ze het juist moeilijker voor Norman.
Als je zo deze jeugd en ervaringen van de ouders (moeder en broer) bekijkt is het eigenlijk best logisch dat Norma Psycho wordt.
Vind het erg mooi gefilmd en erg goed aansluiten op de film, Norman als volwassene.
Dylan vind ik een mooie extra verhaallijn in de serie, doet op zijn manier zijn best en verzorgt best wat leuke actie in de serie.

Heel erg benieuwd naar het volgende seizoen, dit vond ik in ieder geval een erg sterk seizoen, het einde ook een mooi startpunt / inkijkje in hoe fucked up Norma gaat worden.

(nb en die geweldige auto, die oude gammele Mercedes van Norma is al voldoende reden om de serie te kijken ;) )
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_153735467
Heb een tijdje terug alleen seizoen 1 gezien op Netflix.
Zag net dag seizoen 2 ook beschrikbaar is.
Snel weer ff volgen dus.
pi_158965704
7 maart begin seizoen 4!
pi_158979480
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:44 schreef DonnaRush het volgende:
7 maart begin seizoen 4!
Yes! ^O^
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_158990030
^O^
pi_159748470
Nog een maandje! *O*
pi_159748574
hoe kan die moeder lekker zijn? die was al 150 ofzo en al heel lang dood.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_159748592
Ik ben afgehaakt na 2 afleveringen in seizoen 3. Verhaal ging me iets te langzaam, niet boeiend genoeg.

[ Bericht 51% gewijzigd door Opa.Bakkebaard op 08-02-2016 11:25:15 ]
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 21:16:50 #100
393783 crew  Amarantha
Valar Morghulis
pi_159790740
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:54 schreef DonnaRush het volgende:
Nog een maandje! *O*
*O* Yes.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop: