denk je? Dus mijn pc is eigenlijk ''dood''quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:32 schreef Alecks het volgende:
Veilige modus werkt nu ook niet: hij kan geen bootpartitie vinden. Lijkt mij dat je HD overleden is.
Met een beetje geluk kan je de schijf nog in een andere computer zetten om belangrijke data eraf te halen.
werkt nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Stekkers even nalopen dan. Anders je bios resetten?
Dan je hd eruit slopen en in een andere pc stoppen. Data overzetten en helemaal formatteren, kijken of je dan windows weer kan installeren op deze hd.quote:
En hoe zou dat moeten ik weet alleen dingen over programma's installeren maar niet hoe je iets eruit moet halenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dan je hd eruit slopen en in een andere pc stoppen. Data overzetten en helemaal formatteren, kijken of je dan windows weer kan installeren op deze hd.
dat platte ding waar 2 stekkertjes naar toe gaan eruit halenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:35 schreef altano18000 het volgende:
[..]
En hoe zou dat moeten ik weet alleen dingen over programma's installeren maar niet hoe je iets eruit moet halen
OOH OK THNXquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:36 schreef murp het volgende:
[..]
dat platte ding waar 2 stekkertjes naar toe gaan eruit halen
Zie http://www.pc-helpforum.b(...)-test-failure-34253/.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:25 schreef altano18000 het volgende:
PXE-E61: Media test failure, check cable
Kan je in je bios komen? Dan zou het dus aan de boot priority kunnen liggen misschien?quote:
Ik kan idd niet in de bios komenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Kan je in je bios komen? Dan zou het dus aan de boot priority kunnen liggen misschien?
Net voordat dat logo in beeld komt een paar keer op F2 drukken. Ga daarna naar het Boot Menu en zet door middel van de + en - toetsen het item Network Device op de laatste plek.quote:
MNCquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:50 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Net voordat dat logo in beeld komt een paar keer op F2 drukken. Ga daarna naar het Boot Menu en zet door middel van de + en - toetsen het item Network Device op de laatste plek.
Welke Axioo is het??
Welke MNC? Er moeten nog getallen bij staan.quote:
Zou kunnen. Ik heb wel het idee dat dit beestje al flink wat jaren oud is. Kan er niet zo veel over vinden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:37 schreef sjoemie1985 het volgende:
waarschijnlijk is dat de neon-mnc die ts bedoelt voor zover ik op die website kan zien gebruiken ze geen cijfers daar om een type aan te duiden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |