abonnement Unibet Coolblue
pi_125067508
Overgenomen van nu.nl
quote:
Meest aantrekkelijke penislengte berekend

Australische wetenschappers hebben met behulp van een computermodel berekend bij welke penislengte het mannelijk lichaam het meest aantrekkelijk wordt gevonden door vrouwen.


Vrouwen ervaren volgens het onderzoek de meeste aantrekkingskracht bij een penis die in slappe toestand een lengte heeft tussen de 12,8 en 14,2 centimeter.

Lichaamslengte en postuur zijn echter veel bepalender dan penislengte bij de beoordeling van een mannelijk lichaam door vrouwen.

Dat schrijven de onderzoekers van de Australian National University in het wetenschappelijk tijdschrift Proceedings of the National Academy of Sciences.

Computeranimaties

Bij het onderzoek beoordeelden 105 vrouwen met een gemiddelde leeftijd van 26 jaar levensgrote computeranimaties van verschillende mannenlichamen op seksuele aantrekkingskracht. De lichaamslengte, het postuur en de penislengte van de lichamen (afgebeeld in slappe toestand) varieerde steeds.

Voor de lengte van de penis geldt tot op zekere hoogte 'hoe groter hoe beter', zo bleek uit het onderzoek. De grootste penis (13 centimeter) in de serie animaties werd namelijk als meest aantrekkelijk beoordeeld.

Evolutie

Met een computermodel berekenden de wetenschappers dat de aantrekkelijkheid weer afneemt bij een lengte die groter is dan 12,8 tot 14,2 centimeter.

De voorkeur van vrouwen voor een grote penis heeft er mogelijk voor gezorgd dat het mannelijk geslachtsdeel in de loop van de evolutie steeds groter is geworden.

"Vergeleken met het geslachtsdeel van andere primaten is de menselijke penis namelijk relatief groot", verklaart onderzoeker Michael Jennions op een video van de Australian National University.

Postuur

Toch heeft penislengte een beperkte invloed op de aantrekkelijkheid van het mannelijk lichaam als geheel. Het postuur (met name de verhouding tussen de schouders en het middel) van een man bepaalt zijn seksuele aantrekkingskracht op vrouwen voor ongeveer 79 procent, zo blijkt uit de studie.

Lichaamslengte en penislengte hebben een invloed van respectievelijk 6 procent en 5 procent. "Maar dat de lengte van de penis belangrijk is, dat staat vast", aldus Jennions.

Dit betekent dus dat ik als trotse eigenaar van een zgn "bloed-pener", die op oorlogssterkte een zeer redelijke afmeting heeft maar in rust dus wat teruggetrokken leeft, in feite kansloos ben?
Ik wil mijn vrouwen net als mijn koffie. Roomblank, zoet, gruwelijk heet!
pi_125067578
De wetenschappers hadden waarschijnlijk een penislengte van 13 cm.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 9 april 2013 @ 13:39:01 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_125067750
Nou en. Ik ben het perfecte mens volgens de griekse oudheid. Gespierd, intelligent en met kleine piel.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_125067811
Dat onderzoek is duidelijk niet onder de leden van FOK! gehouden :D!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_125067901
Bloedpenissen zijn vervelend ja, klein slap maar stijf redelijk groot. Mijn fuckbuddy snapte niet dat ie zo klein was en toen opeens flink groeide :D
pi_125067911
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:32 schreef Onaniem het volgende:
Overgenomen van nu.nl

[..]

Dit betekent dus dat ik als trotse eigenaar van een zgn "bloed-pener", die op oorlogssterkte een zeer redelijke afmeting heeft maar in rust dus wat teruggetrokken leeft, in feite kansloos ben?
Voor hooguit 5%. Voor 79% van je kansen kun je je aanmelden bij de lokale sportschool.
  dinsdag 9 april 2013 @ 13:48:49 #7
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_125068091
De grootste penis die ze lieten zien was 13 cm? :?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_125068357
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:48 schreef Luxuria het volgende:
De grootste penis die ze lieten zien was 13 cm? :?
Slap.
pi_125069399
Slap 13 cm...

Gelukkig niet zeg. :').
pi_125069588
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:32 schreef Onaniem het volgende:
Overgenomen van nu.nl

[..]

Dit betekent dus dat ik als trotse eigenaar van een zgn "bloed-pener", die op oorlogssterkte een zeer redelijke afmeting heeft maar in rust dus wat teruggetrokken leeft, in feite kansloos ben?
Nee hoor, dan had ik ook kansloos moeten zijn en dat valt heel erg mee.

Maar we mogen dan dames kunnen verrassen en een hardere en lekkerder lul hebben, vrouwen aan het giechelen krijgen met gebungel nog voordat er iets staat te gebeuren is ons doorgaans niet gegeven. Zo'n grote bungelaar prikkelt de fantasie natuurlijk wat, en geeft ook nog de zekerheid van voldoende formaat, dus het is niet raar dat ze dat als aantrekkelijker ervaren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_125070340
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:26 schreef zarGon het volgende:
Slap 13 cm...

Gelukkig niet zeg. :').
Ongeveer de helft :')
  dinsdag 9 april 2013 @ 15:12:29 #12
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_125070984
Ik vind persoonlijk de lengte van een slappe penis niet echt interessant. Of die slap nou groot of klein is doet er weinig toe. Het gaat er uiteindelijk toch om hoe groot hij in stijve toestand is.
pi_125071039
Inderdaad.
Maar sommige meiden/vrouwen kunnen er op afknappen als het echt zo`n klein wurmpje is van amper 6-7 CM.. Dan kan je wel zeggen.. ja hij is als ie stijf is wel 2-2,5x zo groot.. Maar toch
  dinsdag 9 april 2013 @ 15:14:51 #14
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_125071052
Slap 13 cm. :') Yeah right.

Wie heeft dit onderzoek gefinancierd? Laat me raden, een hele lobby bedrijven die ook die 'penis enlargement' e-mails versturen? :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 9 april 2013 @ 15:15:43 #15
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_125071081
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:14 schreef Braddie het volgende:
Inderdaad.
Maar sommige meiden/vrouwen kunnen er op afknappen als het echt zo`n klein wurmpje is van amper 6-7 CM.. Dan kan je wel zeggen.. ja hij is als ie stijf is wel 2-2,5x zo groot.. Maar toch
Als zo'n vrouw niet pauperlelijk is ziet ze hem nooit in slappe toestand. :+
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_125071088
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Slap 13 cm. :') Yeah right.

Wie heeft dit onderzoek gefinancierd? Laat me raden, een hele lobby bedrijven die ook die 'penis enlargement' e-mails versturen? :')
Dit. Of nigerianen.
pi_125071111
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Als zo'n vrouw niet pauperlelijk is ziet ze hem nooit in slappe toestand. :+
Dát is waar :+ Maar je hebt van die uitzonderingen.
  dinsdag 9 april 2013 @ 16:12:00 #18
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_125073016
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:12 schreef Vansschoen het volgende:
Ik vind persoonlijk de lengte van een slappe penis niet echt interessant. Of die slap nou groot of klein is doet er weinig toe. Het gaat er uiteindelijk toch om hoe groot hij in stijve toestand is.
Dit idd. Ik vind het maar een vreemd onderzoek.
All she wants and needs is just a little taste..
  dinsdag 9 april 2013 @ 16:23:00 #19
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_125073429
slap? :?
pi_125073473
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:12 schreef Luxuria het volgende:

Dit idd. Ik vind het maar een vreemd onderzoek.
Ik word ook niet echt enthousiast als een naakte man voor me staat met een slappe penis. Wat heb je daar nou aan?! Het signaal is dan: 'je windt me totaal niet op'. Nee, daar word ik niet warm of koud van.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_125073940
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik word ook niet echt enthousiast als een naakte man voor me staat met een slappe penis. Wat heb je daar nou aan?! Het signaal is dan: 'je windt me totaal niet op'. Nee, daar word ik niet warm of koud van.
Denken dat je naakte lijf eenieder in vuur en vlam zet :')
pi_125074065
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Slap 13 cm. :') Yeah right.

Wie heeft dit onderzoek gefinancierd? Laat me raden, een hele lobby bedrijven die ook die 'penis enlargement' e-mails versturen? :')
Dat kan heel prima zelfs, alleen zijn dat vaak de piemels die niet zoveel groeien naar stijve toestand toe.

Verder een beetje een stom onderzoek, slappe piemels zijn helemaal niet zo interessant en ik vind het idee dat als vrouwen op foto's dan maar kiezen voor iets gelijk doortrekken naar de realiteit ook een beetje raar.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_125074204
Een penis meet je hard.
pi_125077235
Mijn penislengte is ideaal
  dinsdag 9 april 2013 @ 18:13:53 #25
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_125077333
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 april 2013 18:10 schreef MultiBanaan het volgende:
Mijn penislengte is ideaal
:P14.gif
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')