abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 7 mei 2013 @ 16:25:09 #176
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 7 mei 2013 @ 17:06:51 #177
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_126178690
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:54 schreef Karstman het volgende:

[..]

Dit:
[ afbeelding ]
Dit vind ik één van de vaagste whisk(e)ys die ik ooit heb geproefd, maar wel lekker, zeer zeker! :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 15:59 schreef Nielsch het volgende:
JD is gewoon de lekkerste whiskey ooit. Dat jullie dat met jullie onderontwikkelde smaak niet snappen is gewoon triest. Kijk dan gewoon naar die lekkere wijven jongen! Welke whiskey heeft dat nou?

[ afbeelding ]

USA USA USA *O* *O* *O*
Dat klopt, maar als je naar een gemiddelde whisk(e)yproeverij gaat dan kan je ook lekkere wijven zien (b.v. die in Geertruidenberg, georganiseerd door Gall & Gall)! ;)
Mooie Ierse vrouwen bijvoorbeeld! :9
Overigens vind ik dat Jack Daniels zo maar net whisk(e)y maar worden genoemd... :@

Maar goed, mijn antibioticumkuur is over, en ik moet nog maar tot en met donderdagavond spoelwater voor m'n aflopende ontsteking gebruiken dus vrijdagavond ga ik echt wel aan de Aberlour! :( ^O^
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  † In Memoriam † dinsdag 7 mei 2013 @ 17:15:59 #178
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_126179081
Terwijl Jack D. prima is om je wonden te spoelen. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 17:22:40 #179
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_126179354
Jaja, het zal allemaal wel.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_126180038
Hehe ik trollde natuurlijk gewoon een beetje met mijn JD posts. Persoonlijk vind ik het bocht.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_126180054
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 17:06 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Dit vind ik één van de vaagste whisk(e)ys die ik ooit heb geproefd, maar wel lekker, zeer zeker! :)

[..]

Dat klopt, maar als je naar een gemiddelde whisk(e)yproeverij gaat dan kan je ook lekkere wijven zien (b.v. die in Geertruidenberg, georganiseerd door Gall & Gall)! ;)
Mooie Ierse vrouwen bijvoorbeeld! :9
Overigens vind ik dat Jack Daniels zo maar net whisk(e)y maar worden genoemd... :@

Maar goed, mijn antibioticumkuur is over, en ik moet nog maar tot en met donderdagavond spoelwater voor m'n aflopende ontsteking gebruiken dus vrijdagavond ga ik echt wel aan de Aberlour! :( ^O^
Nog nooit zulke lelijke wijven gezien als in Dublin.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 7 mei 2013 @ 17:55:02 #182
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_126180621
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 15:59 schreef Nielsch het volgende:
JD is gewoon de lekkerste whiskey ooit. Dat jullie dat met jullie onderontwikkelde smaak niet snappen is gewoon triest. Kijk dan gewoon naar die lekkere wijven jongen! Welke whiskey heeft dat nou?

[ afbeelding ]

USA USA USA *O* *O* *O*
afgezien van het feit dat ik JD niet lekker vind, zie ik ook geen lekkere wijven op deze foto. :7
heitieh
pi_126180663
ok

[ Bericht 99% gewijzigd door Nielsch op 07-05-2013 17:56:21 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  † In Memoriam † dinsdag 7 mei 2013 @ 18:44:52 #184
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_126182140
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 17:38 schreef Nielsch het volgende:
Hehe ik trollde natuurlijk gewoon een beetje met mijn JD posts.
}:|

quote:
Persoonlijk vind ik het bocht.
Nou, vooruit dan maar.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Redactie Frontpage dinsdag 7 mei 2013 @ 19:17:44 #185
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_126183449
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 15:59 schreef Nielsch het volgende:
JD is gewoon de lekkerste whiskey ooit. Dat jullie dat met jullie onderontwikkelde smaak niet snappen is gewoon triest. Kijk dan gewoon naar die lekkere wijven jongen! Welke whiskey heeft dat nou?

[ afbeelding ]

USA USA USA *O* *O* *O*
Ok nu heeft iedereen wel door dat dit een troll is ;)

Nice try.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_126191379
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 15:59 schreef Nielsch het volgende:
JD is gewoon de lekkerste whiskey ooit. Dat jullie dat met jullie onderontwikkelde smaak niet snappen is gewoon triest. Kijk dan gewoon naar die lekkere wijven jongen! Welke whiskey heeft dat nou?

Moet je eens een tour bij Glengoyne gaan doen, daar werkt 1 roodharige juffrouw... daar zou je die 4 Jack D dames allemaal onmiddellijk voor opgeven...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  † In Memoriam † woensdag 8 mei 2013 @ 06:45:00 #187
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_126204597
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:54 schreef Karstman het volgende:

[..]

Dit:
[ afbeelding ]
Carpe Libertatem
pi_126204650
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:54 schreef Karstman het volgende:

[..]

Dit:
[ afbeelding ]
Is die echt lekker of gewoon gimmick?
pi_126204682
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 21:40 schreef Karstman het volgende:

[..]

Moet je eens een tour bij Glengoyne gaan doen, daar werkt 1 roodharige juffrouw... daar zou je die 4 Jack D dames allemaal onmiddellijk voor opgeven...
Foto!
  † In Memoriam † woensdag 8 mei 2013 @ 07:47:00 #190
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_126204887
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 06:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Is die echt lekker of gewoon gimmick?
Uiteraard is het een gimmick. Gek kleurtje en groener hoe langer je het laat staan, maar ik vind het persoonlijk erg lekker maar voor af en toe. Het is geen drankje die je een avond lang doet.
Carpe Libertatem
pi_126206072
quote:
10s.gif Op woensdag 8 mei 2013 07:04 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Foto!
je mag bij Glengoyne binnen geen foto's maken... korte zoektocht op internet leverde ook nks op helaas :(
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_126206125
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 06:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Is die echt lekker of gewoon gimmick?
Vooral heel bijzonder. Extreem jonge Islay (3 yo lagavullin uit mijn hoofd) dus heel veel jodium en medicinaal en door dat zeewier wordt het nog eens extra zilt. Voor het einde van de avond een klein glaasje want daarna proef je helemaal niks meer. Zal kijken of ik een goeie foto kan maken van de kleur van die van mij, staat inmiddels een jaar of 6-8 open en is behoorlijk groen :D
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_126206995
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 19:17 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ok nu heeft iedereen wel door dat dit een troll is ;)

Nice try.
ja vooral omdat ik het zelf ook al had gezegd...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Redactie Frontpage woensdag 8 mei 2013 @ 09:54:47 #194
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_126207037
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:17 schreef Karstman het volgende:

[..]

je mag bij Glengoyne binnen geen foto's maken... korte zoektocht op internet leverde ook nks op helaas :(
Lol, ik google op "glengoyne redhead" en ik krijg meteen tig hits van tripadvisor :P

quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:20 schreef Karstman het volgende:

[..]

Vooral heel bijzonder. Extreem jonge Islay (3 yo lagavullin uit mijn hoofd) dus heel veel jodium en medicinaal en door dat zeewier wordt het nog eens extra zilt. Voor het einde van de avond een klein glaasje want daarna proef je helemaal niks meer. Zal kijken of ik een goeie foto kan maken van de kleur van die van mij, staat inmiddels een jaar of 6-8 open en is behoorlijk groen :D
Die wil ik wel eens proeven. Van Zuylen stelt dat dit een 6yo Laproaig is?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_126207061
Voor een goede vriend van mij die gaat trouwen wil ik een whisky-tasting doen tijdens zijn vrijgezellenfeest. Hij is namelijk dol op whisky. Het liefst in Amsterdam. Heeft er iemand tips? Ik kan ook zelf een zaal regelen als er goede tasting is die op lokatie komt.

Iemand bekend met deze? http://www.whiskyproeverijen.nl/index-gb.htm
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:56:38 #196
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_126207090
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:55 schreef Nielsch het volgende:
Voor een goede vriend van mij die gaat trouwen wil ik een whisky-tasting doen tijdens zijn vrijgezellenfeest. Hij is namelijk dol op whisky. Het liefst in Amsterdam. Heeft er iemand tips? Ik kan ook zelf een zaal regelen als er goede tasting is die op lokatie komt.
Whisky cafe L&B in de Leidsedwarsstraat: http://www.whiskyproeverijen.nl/

Een prive tasting is altijd mogelijk, maar gaat je waarschijnlijk flink geld kosten.
Hoe groot is de groep?
pi_126207260
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:56 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Whisky cafe L&B in de Leidsedwarsstraat: http://www.whiskyproeverijen.nl/

Een prive tasting is altijd mogelijk, maar gaat je waarschijnlijk flink geld kosten.
Hoe groot is de groep?
Privé-tasting als in 'op eigen lokatie' of daar in die bar? We zijn al in Amsterdam (woont hij) dus prima als we daar heen gaan. Weet nog niet precies hoe groot de groep gaat worden. Ik twijfel ook nog een beetje over deze activiteit omdat ik niet weet of iedereen van whisky houdt (ik wel, bruidegom ook...)

Ik denk dat de groep rond 15 man uitkomt. Groot genoeg zie ik nu op die website. 32,50 euro per persoon voor 2 uur. Is niet slecht. Weer eens iets anders dan het standaard paintballen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:08:04 #198
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_126207423
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:02 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Privé-tasting als in 'op eigen lokatie' of daar in die bar? We zijn al in Amsterdam (woont hij) dus prima als we daar heen gaan. Weet nog niet precies hoe groot de groep gaat worden. Ik twijfel ook nog een beetje over deze activiteit omdat ik niet weet of iedereen van whisky houdt (ik wel, bruidegom ook...)

Ik denk dat de groep rond 15 man uitkomt. Groot genoeg zie ik nu op die website. 32,50 euro per persoon voor 2 uur. Is niet slecht. Weer eens iets anders dan het standaard paintballen.
Ik ken de eigenaar van L&B en hij kan je voor dat bedrag een prima proeverij aanbieden, ook voor beginners. Wel even vooraf met hem afstemmen uiteraard...

Prive elders een tasting houden zal aanzienlijk duurder zijn (locatie, host, flessen e.d.) en zal met 15 man niet echt rendabel zijn, aangezien er grofweg zo'n 30 drams uit een fles gaan. Of je moet 4cl per glas inschenken of de restanten van de fles mee naar huis willen nemen...
pi_126207758
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:08 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik ken de eigenaar van L&B en hij kan je voor dat bedrag een prima proeverij aanbieden, ook voor beginners. Wel even vooraf met hem afstemmen uiteraard...

Prive elders een tasting houden zal aanzienlijk duurder zijn (locatie, host, flessen e.d.) en zal met 15 man niet echt rendabel zijn, aangezien er grofweg zo'n 30 drams uit een fles gaan. Of je moet 4cl per glas inschenken of de restanten van de fles mee naar huis willen nemen...
Nee, we gaan wel gewoon naar de lokatie toe als we gaan. Ik zal het met de andere organisator overleggen. Bedankt voor de tip!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 8 mei 2013 @ 16:51:17 #200
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_126223435
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 17:38 schreef Nielsch het volgende:
Hehe ik trollde natuurlijk gewoon een beetje met mijn JD posts. Persoonlijk vind ik het bocht.
Oké, ik had het niet door! _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 17:38 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nog nooit zulke lelijke wijven gezien als in Dublin.
De één wel misschien, de meesten niet vond ik (ik was er in 2009). Maar ik geef toe, Schotse vrouwen vind ik gemiddeld wel mooier dan Ierse! :)

quote:
99s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 17:55 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

afgezien van het feit dat ik JD niet lekker vind, zie ik ook geen lekkere wijven op deze foto. :7
Ik zou er anders geen één weigeren! :9
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')