abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125001197
Paar weken terug een weekend in Barcelona doorgebracht en daar zag ik vrij veel longboarders, en dus begon het bij mij ook aardig te kriebelen. Ik heb tot zo'n 5 jaar geleden jarenlang op een skateboard gestaan en het blijft voor mij nog steeds de mooiste sport die er is. Destijds voetbalde ik nog nog in jeugdteams, maar tegenwoordig speel ik op een iets hoger niveau in het 1e en wil ik de kans op blessures wat lager houden, vandaar de keuze voor een longboard i.p.v. een skateboard.

Ik woon in het oosten van het land waar nagenoeg geen heuvels te vinden zijn, dus ik ben op zoek naar een longboard om te cruisen, en absoluut niet voor downhill gedoe. Ik heb me al ingelezen over bepaalde dingen zoals flex, hardheid van wielen/durometer, etc., maar het leek me handig om hier misschien nog om advies te vragen.

Budget ligt rond de ¤200, iets meer of minder maakt niets uit. Webshops zijn welkom, suggesties voor aparte onderdelen mogen ook.

B.v.d.
  maandag 15 april 2013 @ 21:35:21 #2
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_125328755
Lijkt me ook wel leuk, zo'n longboard. In mijn tienerjaren wilde ik ook skater zijn, maar ik kon niet skateboarden... :')

Bestaat de scene überhaupt nog wel in Nederland?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_125343882
Er is niet echt sprake van een scene, volgens mij, maar het maakt wel een beetje een opkomst. Volgens mij wordt het tegenwoordig ook gezien als een hipsterding. :')

Anyway, ik ben uiteindelijk voor http://www.inconcrete.nl/brandless-pintail-38-2.htm gegaan, en dan de Paris setup (ik las overal al dat Paris trucks en Bones lagers erg goed waren). Ik hoef geen mooi plaatje onderaan mijn board, dus deze voldoet helemaal. Rijdt ook erg lekker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')