abonnement Unibet Coolblue
  zondag 7 april 2013 @ 16:19:32 #1
340341 Blester
Membre très utile
pi_124991196
Google Adsense is een internet-advertentiemakelaar, eigendom van Google. De dienst biedt webmasters de mogelijkheid geld te verdienen met hun website door relevante advertenties op de website te plaatsen. Tot de mogelijke advertentieformaten behoren banners, tekstuele links en zoekvensters. De webmaster krijgt telkens een geldbedrag (enkele eurocenten tot tientallen euro's) wanneer een bezoeker de link naar de andere website volgt.
Google Adsense is afhankelijk van Google Adwords, dat bedrijven in staat stelt hun advertenties via het AdSense-netwerk te verspreiden.

:7 Handige sites

- Webmaster World

:7 Handige relevante reeksen op Fok!

- Topicreeks: Google Adsense
- Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
- Topicreeks: HTML, CSS, JS voor dummies
- Topicreeks: PHP/(My)SQL voor dummies
- Topicreeks: Javascript voor dummies

:7 Interessante artikelen

http://www.webpublishingb(...)ee-online-dating.htm
http://www.webpublishingb(...)ner-markus-frind.htm
Heb je een interessant artikel? Geef dit door aan JortK! of de TS

Succesvolle Adsense projecten


Verstandige mensen lezen de regels van Adsense, anders krijg je dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,

Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.

We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.

Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.

:( :( :( :( :(
Ons uit eindelijke doel


Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijke
met dank aan JortK

Dit is niet het show-hier-je-analytics-stats-of-hoe-snel-is-mijn-website-geindexeerd-topic..
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124991476
:? Heb wel een hele andere mail gehad dan jullie, waarschijnlijk.
180 bezoekers op een dag :)
  zondag 7 april 2013 @ 16:29:28 #3
340341 Blester
Membre très utile
pi_124991580
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 16:26 schreef Nezhi het volgende:
:? Heb wel een hele andere mail gehad dan jullie, waarschijnlijk.
180 bezoekers op een dag :)
Zoiets noemt men nou internet:

http://www.nu.nl/internet(...)are-ddos-aanval.html
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124991693
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 16:29 schreef Blester het volgende:

[..]

Zoiets noemt men nou internet:

http://www.nu.nl/internet(...)are-ddos-aanval.html
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 15:05 schreef Blester het volgende:

[..]

In de mail viel duidelijk de wanhoop te lezen
Wanhoop vind ik heel erg overdreven. Ze lopen er niet zo mee te kutten als de ING. Ik heb zelf niets gehost bij TransIP, alleen wat domeinnamen :)
pi_124991858
Antagonist had een tijdje terug ook last van aanvallen, alleen wat lagere snelheid was toen merkbaar.
  zondag 7 april 2013 @ 16:41:56 #6
58948 Daboy
ModelBeleggen
pi_124992055
Aangezien veel mensen hier al goedlopende websites hebben en nieuwe websites binnen 3 maanden al biedingen krijgen van ¤3.000 en vele bezoekers, vraag ik me eigenlijk af hoe je je website zo snel vol met bezoekers krijgt.

Twitter lijkt niet echt vlot te werken, pagerank update is nog niet geweest, maar zonder backlinks wordt dat denk ik ook niets. Is het plaatsen van regelmatig nieuwe content genoeg om op den duur goed gevonden te worden en bezoekers te vergroten? Heeft het nog gevolgen dat je bijvoorbeeld wordpress gebruikt of kan je beter een "modernere en mooiere" website bouwer gebruiken (drupal? concrete 5?).

Bedankt voor de informatie.
  zondag 7 april 2013 @ 16:51:35 #7
340341 Blester
Membre très utile
pi_124992508
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 16:41 schreef Daboy het volgende:
Aangezien veel mensen hier al goedlopende websites hebben en nieuwe websites binnen 3 maanden al biedingen krijgen van ¤3.000 en vele bezoekers, vraag ik me eigenlijk af hoe je je website zo snel vol met bezoekers krijgt.

Twitter lijkt niet echt vlot te werken, pagerank update is nog niet geweest, maar zonder backlinks wordt dat denk ik ook niets. Is het plaatsen van regelmatig nieuwe content genoeg om op den duur goed gevonden te worden en bezoekers te vergroten? Heeft het nog gevolgen dat je bijvoorbeeld wordpress gebruikt of kan je beter een "modernere en mooiere" website bouwer gebruiken (drupal? concrete 5?).

Bedankt voor de informatie.
Je maakt de fout door te denken dat Pagerank ook de rank in Google bepaald, dit is niet waar, Pagerank is maar echt een héél kleine factor bij het bepalen van de positie in Google.

Volg de stelregel: Maak de website voor de bezoeker en niet voor Google, dan komt het verder alemaal goed :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124994694
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 14:57 schreef Blester het volgende:
Haha, daar gaan de TransIP fans mooi de boot in, DDOS attacks :D En maar volproppen die shared hostings, DDOS aanval en alles ligt plat _O-
Jouw domeinen maken geen gebruik van nameservers en je websites zijn alleen per IP te bereiken of wat? Wat heeft 'TransIP fans' nou met een aanval te maken, wat een woordkeuze zeg.
pi_124995361
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 12:11 schreef JK het volgende:

[..]

Je kan alleen niet controleren of er spelvauten in zitten of dat er iets van de zinsbouw klopt.
Dus dat is een pure gok. Maargoed, jij hebt dus websites in alle talen die voor Adsense beschikbaar zijn? Ik blijf denk ik toch maar bij Nederlands en Engels...
Yes, ik heb in elke taal websites.. Zelfs in het Arabisch/Thais/Chinees/Koreaans/Russisch/Grieks/Hebreeuws en Oekraiens..
Als je een native speaker betaald om teksten te schrijven kun je er vanuit gaan dat het goed is. Of betaal nog iemand om een dubbelcheck te doen.

quote:
Blijven werken moeten we allemaal tot onze dood.
Uhm.. ik ken een hoop mensen die nooit meer hoeven te werken.. Puur doordat ze een goed internet idee hadden..

quote:
Aangezien veel mensen hier al goedlopende websites hebben en nieuwe websites binnen 3 maanden al biedingen krijgen van ¤3.000 en vele bezoekers, vraag ik me eigenlijk af hoe je je website zo snel vol met bezoekers krijgt.
Vind een onderwerp waar een hoog zoekvolume opzit, maar niet teveel concurrentie. Google suggest is je vriend voor ideeen, en de adwords keyword tool voor wat preciezere aantallen.
Mijn bezoek komt in eerste instantie voor 100% van Google Search.. Als je website kwalitatief hoogwaardig is gaat het daarna ook uit andere bronnen komen. Zoals Facebook, Twitter etc.

quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 12:28 schreef JDx het volgende:
Wij hebben laatst wat geexperimenteerd met bijvoorbeeld Bulgaars als 3e taal. Kliks vanuit dat soort landen zijn geen cent waard, nouja 1 of 2 cent. Waar kliks uit NL rond de 50 cent waard zijn.
Mijn CPC voor bulgarije is ¤0.03.. De nederlandse variant heeft een CPC van ¤0.22..
Ik vind het niet erg dat er weinig concurrentie is in opkomende landen. Voor mij is het een grote open deur.. In westerse landen krijg je amper je voet tussen de deur. In opkomende landen kun je het best denkbare domain registreren en sta je direct op 1.
Al levert het 10 keer zo weinig op, je krijgt 10 keer zoveel bezoekers omdat er geen concurrentie is, afhankelijk uiteraard van het onderwerp.

[ Bericht 22% gewijzigd door nikname op 07-04-2013 17:55:31 ]
  zondag 7 april 2013 @ 18:24:33 #10
340341 Blester
Membre très utile
pi_124997024
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 17:35 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Jouw domeinen maken geen gebruik van nameservers en je websites zijn alleen per IP te bereiken of wat? Wat heeft 'TransIP fans' nou met een aanval te maken, wat een woordkeuze zeg.
Ik heb zat redenen voor mijn uitspraken en welke woordkeuze ik hiervoor gebruik, echter ga ik dit niet nogmaals allemaal uitleggen. Zie hiervoor vorige topics waarin TransIP aan bod kwam.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124999820
TransIP is troep maar goed pcextreme heeft ook vaker ddos aanvallen gehad op de server waar m'n website stonden. Echt bijna elke maand leek het toen wel. En toen waren we verhuisd naar een premium server en kwam daar opeens een ddos... echt vage shit. Maar gelukkig al tijdje niets :)
Facts don't care about your feelings
  zondag 7 april 2013 @ 20:31:36 #12
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125002901
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 17:46 schreef nikname het volgende:

[..]
Yes, ik heb in elke taal websites.. Zelfs in het Arabisch/Thais/Chinees/Koreaans/Russisch/Grieks/Hebreeuws en Oekraiens..
Als je een native speaker betaald om teksten te schrijven kun je er vanuit gaan dat het goed is. Of betaal nog iemand om een dubbelcheck te doen.
[..]

Uhm.. ik ken een hoop mensen die nooit meer hoeven te werken.. Puur doordat ze een goed internet idee hadden..
Dat ligt er maar net aan, ik ken genoeg Engelsen en Amerikanen die spelfouten maken, terwijl het native speakers zijn.

Jij kent een hoop mensen die rijk zijn geworden door een idee op internet? Ik begrijp best dat sommige ideeen genoeg geld opleveren, maar 'een hoop' ben ik er nog niet tegengekomen in mijn persoonlijke kring.
Laat ik het dan zo zeggen; 'de meesten moeten doorwerken tot hun dood'.
pi_125003222
Inderdaad wel mooi als je veel mensen kent die nooit meer hoeven te werken, meestal betalen ze dan wel voor het eten en drinken als je met ze op stap gaat? :)
Facts don't care about your feelings
pi_125003541
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:31 schreef JK het volgende:

[..]

Jij kent een hoop mensen die rijk zijn geworden door een idee op internet? Ik begrijp best dat sommige ideeen genoeg geld opleveren, maar 'een hoop' ben ik er nog niet tegengekomen in mijn persoonlijke kring.
Ik kan er niet echt over praten zonder dat het opschepperig begint te klinken. 8 vrienden/collega's van me zijn miljonair door internet. Ik heb zelf 2 sites gemaakt die meer dan een miljoen hebben opgeleverd, dus ik ben meestal de gene die voor de drankjes betaald:)
  zondag 7 april 2013 @ 20:50:00 #15
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125003974
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:41 schreef nikname het volgende:

[..]

Ik kan er niet echt over praten zonder dat het opschepperig begint te klinken. 8 vrienden/collega's van me zijn miljonair door internet. Ik heb zelf 2 sites gemaakt die meer dan een miljoen hebben opgeleverd, dus ik ben meestal de gene die voor de drankjes betaald:)
Nou hier, 8 man... dat is nog steeds geen hoop. :P
Maargoed, jij kent er wel 8, maar misschien ook wel weer omdat je in hetzelfde wereldje zit.
Maar dan zit jij er dus inderdaad ook niet slecht bij.. je moet maar net een goed idee hebben. Soms zijn ze doodsimpel. Kijk naar startpagina.nl... dood eenvoudig en die bedenker is er ook flink voor beloond. Voor mij blijft Adsense er in elk geval bij als leuke bijkomstigheid en ik heb er zelf nog wat andere voordelen bij. Mocht ik ooit een grandioos idee hebben, dan hoop ik er multimiljonair mee te worden, zodat ik kan stoppen met werken en kan rentenieren. :+
pi_125004070
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:41 schreef nikname het volgende:

[..]

Ik kan er niet echt over praten zonder dat het opschepperig begint te klinken. 8 vrienden/collega's van me zijn miljonair door internet. Ik heb zelf 2 sites gemaakt die meer dan een miljoen hebben opgeleverd, dus ik ben meestal de gene die voor de drankjes betaald:)
Oh maar dan is het ook niet erg. :D Kan je vertellen om welke sites het ging??
Facts don't care about your feelings
pi_125004583
Als ik vertel welke sites het zijn ben ik niet anoniem meer:)
Het ging om een engels en een nederlandse website. Beide sites kosten me ongeveer een maand om in elkaar te zetten. De Nederlandse was een goed uniek idee. De engelse was de zoveelste site op dat gebied, alleen werd het na een tijdje de grootste omdat we goed waren met seo.
pi_125004652
Ah oke, netjes dan :P Hoe lang heb je die sites gehouden dan totdat je ze verkocht hebt voor meer dan een miljoen?
Facts don't care about your feelings
pi_125004968
Beide sites leverden(op hun hoogtpunt) zo'n 20k per maand op aan advertentie inkomsten. Een site is na 3 jaar verkocht.
De andere website harkt al 10 jaar lang advertentie inkomsten bij elkaar... Zelfs als levert je site 'maar' 9k per maand op. Dan heb je na 10 jaar een miljoen binnen gekregen.
pi_125007523
Goed bezig :)
Facts don't care about your feelings
pi_125013364
Zitten hier trouwens designers die wel wat klanten kunnen gebruiken? Zoek namelijk een designer voor een flyer en banner voor een mega event hier binnenkort in de omgeving in ruil voor reclame uiting (verwachting is 50.000 bezoekers).
  maandag 8 april 2013 @ 04:31:21 #22
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_125019355
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 23:08 schreef MolFan het volgende:
Zitten hier trouwens designers die wel wat klanten kunnen gebruiken? Zoek namelijk een designer voor een flyer en banner voor een mega event hier binnenkort in de omgeving in ruil voor reclame uiting (verwachting is 50.000 bezoekers).
pm maar details
pi_125019449
Gisteren een goede dag gehad voor mijn doen. Heb nog een paar kleine ideeën om wat meer traffic te genereren :)
  maandag 8 april 2013 @ 07:29:12 #24
340341 Blester
Membre très utile
pi_125019654
Ik heb redelijk goed contact met een van mijn concurrenten in een bepaalde (voor mij nieuwe) niche, afgelopen weken hier langzaam een beetje mee bezig gegaan, kreeg ik vandaag van hem te horen zijn hij bericht had gekregen van een advocaat waarin gesommeerd werd zijn website per direct offline te halen. Reden: zou verwarring op kunnen brengen met het hoofdmerk -O-

Nu heb ik meteen de nodige aanpassingen gedaan die deze webmaster nog wel op zijn website had staan die mogelijke verwarring kunnen voorkomen maar toch klote dit. Gelukkig een nieuwe niche, dus nog vrijwel geen moeite gedaan op de teksten na. Gewoon doorgaan zolang het kan dan maar.

Maar volgens mij had die advocaat geen poot om op te staan en probeerde gewoon hiermee de concurrentie uit te schakelen. De website stond namelijk in #2 op Google (boven veel pagina's van het merk zelf), maar er werd totaal niet gesproken over het merk e.d.

[ Bericht 8% gewijzigd door Blester op 08-04-2013 07:38:32 ]
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_125019764
Stond de merknaam in de url dan? En is dit bewust gedaan om daar de bezoekers uit te halen... logisch dan toch dat het merk klaagt lijkt me.
  maandag 8 april 2013 @ 08:28:24 #26
340341 Blester
Membre très utile
pi_125020065
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 07:51 schreef JupilerXL het volgende:
Stond de merknaam in de url dan? En is dit bewust gedaan om daar de bezoekers uit te halen... logisch dan toch dat het merk klaagt lijkt me.
Nee, merknaam stond bij hem niet in de URL, noch op de website. Gaat over een algemeen begrip waarvan het bedrijf de producten verkoopt. Website geeft uitleg over de producten.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_125023125
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 08:28 schreef Blester het volgende:

[..]

Nee, merknaam stond bij hem niet in de URL, noch op de website. Gaat over een algemeen begrip waarvan het bedrijf de producten verkoopt. Website geeft uitleg over de producten.
Dus een info pagina over een product?
  maandag 8 april 2013 @ 15:34:01 #28
340341 Blester
Membre très utile
pi_125032479
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 11:08 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Dus een info pagina over een product?
Nee, nog niet eens over het product. Het is lastig uit te leggen

Het bedrijf verkoopt verschillende producten en al deze producten samen hebben een naam, daar gaat de website over. Bedrijf zei dat er bij die website kans was dat mensen het zagen als het bedrijf.

Nu heb ik even bij het merkenregister gekeken, daar is het woord met een woord ervoor wel als merk geregistreerd maar het betreffende woord zelf niet en dat merk staat dan weer op naam van een aftakking van het betreffende bedrijf. Naar de website eigenaar hebben ze dus sowieso vanuit de verkeerde B.V. de claim gedaan om de website offline te halen.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_125035586
Lijkt me ook vrij kansloos dat ze je website offline willen halen terwijl er geen eens een merknaam gebruikt wordt...

Dus stel ik maak een website dat cola.nl heet, dan mag coca cola mij aanklagen omdat mensen bij cola vaak denken aan coca cola?
Facts don't care about your feelings
pi_125036181
Ik begin een beetje geirriteerd te raken, ik verdien meer en meer geld met m'n oude sites. Gister voor de 2e keer ooit de 50 euro gehaald.

Maar ben dagelijks bezig met m'n 2 blogs, post elke dag 2/3 posts, zit al op zo'n 300 posts in totaal en verdien nog geen 10 cent ermee.

Wat is dat toch met blogbezoekers, moet je ze echt met hun gezicht in de ads drukken ofzo?
pi_125036222
¤50 per dag met flut sites en hij raakt geïrriteerd :')
Facts don't care about your feelings
pi_125036862
Ik wil gewoon wat doen, aan het werk, resultaat zien. Statische sites maak je 1x en dat is het, je wacht een paar maanden en je verdient een paar cent per dag. Die blogs blijven niks opleveren.

Hoeveel tijd je er ook in steekt. Als ik nou zeker wist dat elk uur een euro op zou leveren, dan zou ik echt wel keihard aan m'n eigen sites willen werken. Als er steeds niet uit komt gaat het langzaam irriteren.

Soms 300 bezoekers en geen enkele klik en op de statische sites heb ik rond de 100 kliks per 500 bezoekers. :P
pi_125036942
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 17:18 schreef JDx het volgende:
Ik wil gewoon wat doen, aan het werk, resultaat zien. Statische sites maak je 1x en dat is het, je wacht een paar maanden en je verdient een paar cent per dag. Die blogs blijven niks opleveren.

Hoeveel tijd je er ook in steekt. Als ik nou zeker wist dat elk uur een euro op zou leveren, dan zou ik echt wel keihard aan m'n eigen sites willen werken. Als er steeds niet uit komt gaat het langzaam irriteren.

Soms 300 bezoekers en geen enkele klik en op de statische sites heb ik rond de 100 kliks per 500 bezoekers. :P
Welkom bij de club. Blogs leveren ook weinig op, tenzij je de advertenties in hun gezicht drukt, wat ik sinds kort dus doe.
pi_125039512
Ligt er natuurlijk aan wat je blogt, in feite is een blog niet zo verschillend van een statische site waar met enige regelmaat nieuwe content op komt. Ik heb 3 blogs die prima lopen en dan blog ik maar 1x per 1/2 weken, er zijn wel veel ads waar ik zelf ook op zou klikken en uiteraard blog ik over dingen waar mensen naar op zoek zijn.

Als mensen niet klikken is de content het probleem imho.
  maandag 8 april 2013 @ 19:09:04 #35
398811 NPO
Met Henk
pi_125040940
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 17:18 schreef JDx het volgende:
Ik wil gewoon wat doen, aan het werk, resultaat zien. Statische sites maak je 1x en dat is het, je wacht een paar maanden en je verdient een paar cent per dag. Die blogs blijven niks opleveren.

Hoeveel tijd je er ook in steekt. Als ik nou zeker wist dat elk uur een euro op zou leveren, dan zou ik echt wel keihard aan m'n eigen sites willen werken. Als er steeds niet uit komt gaat het langzaam irriteren.

Soms 300 bezoekers en geen enkele klik en op de statische sites heb ik rond de 100 kliks per 500 bezoekers. :P
Offtopic: Gebruik jij een plug-in voor de sky-scraper op NVUS? En zo ja, welke? Ik heb er ook een gevonden maar is nog niet precies wat ik zoek.
  maandag 8 april 2013 @ 19:12:29 #36
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125041100
Ik had vandaag een leuke klik van ¤1,60, zo wil ik er wel meer zien. :+
Vandaag maar weer eens wat aan een site doen.
pi_125047713
quote:
5s.gif Op maandag 8 april 2013 19:09 schreef NPO het volgende:

[..]

Offtopic: Gebruik jij een plug-in voor de sky-scraper op NVUS? En zo ja, welke? Ik heb er ook een gevonden maar is nog niet precies wat ik zoek.
Kun je toch gewoon in je editor van je theme doen? Beetje css bewerken :) Geen plugin voor nodig denk ik.
Zal is even kijken of ik een simpele tutorial kan schrijven voor je :P
  dinsdag 9 april 2013 @ 07:15:28 #38
340341 Blester
Membre très utile
pi_125059030
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 16:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Lijkt me ook vrij kansloos dat ze je website offline willen halen terwijl er geen eens een merknaam gebruikt wordt...

Dus stel ik maak een website dat cola.nl heet, dan mag coca cola mij aanklagen omdat mensen bij cola vaak denken aan coca cola?
Dit is eigenlijk het perfecte voorbeeld, zie mijn domeinnaam dan als: coladranken.nl. Zo kun je het ongeveer vergelijken. Coca Cola maakt verschillende producten die bekend zijn onder de naam 'cola', dit staat dan in de domeinnaam.
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 9 april 2013 @ 07:16:16 #39
340341 Blester
Membre très utile
pi_125059036
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 19:12 schreef JK het volgende:
Ik had vandaag een leuke klik van ¤1,60, zo wil ik er wel meer zien. :+
Vandaag maar weer eens wat aan een site doen.
Adverteerders met teveel geld ^O^
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_125059360
Ik zag net:

Laatste 7 dagen
AdSense voor zoeken ¤1,51

Over een heel jaar zou dat toch bijna ¤80 zijn :) alle beetjes helpen.

Heeft één van jullie wel eens een PayPal donate knop gebruikt? Ik zie ze soms op websites maar ik vraag me af hoeveel het gebruikt wordt. Dan hoopt de webmaster op een donatie maar dan moet de donateur eerst een account aanmaken voor PayPal, dat lijkt me nogal omslachtig.

[ Bericht 36% gewijzigd door WebBeestje op 09-04-2013 08:30:29 ]
pi_125059799
Ze gaan er natuurlijk vanuit dat de meeste mensen wel paypal hebben hé...

Donatie knop moet je ECHT een goede behulpzame en informatieve site hebben, met zo goed als geen reclame en zo goed als geen concurrentie. Dan willen mensen weleens doneren als je ze geholpen hebt.

Of je zet een foto van jezelf op de site en je vraagt om donaties voor plastische chirurgie? :)
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 9 april 2013 @ 08:47:36 #42
340341 Blester
Membre très utile
pi_125059852
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 08:44 schreef YoshiBignose het volgende:

Of je zet een foto van jezelf op de site en je vraagt om donaties voor plastische chirurgie? :)
_O- _O- _O-
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_125060193
Voor zover weer de puber die in Yoshi naarboven komt :') maar ik ken maar weinig mensen die PayPal hebben. Ik vraag me eigenlijk dus af wat het effect is, ik ga niet een PayPal account maken om een paar euro te kunnen doneren dus anderen zullen dat ook niet snel doen.
pi_125060492
Naar mijn idee is paypal het meest gebruikte betalingsmiddel als je kijkt over de hele wereld. Natuurlijk zou je ook een iDEAL donatie knop erbij kunnen doen en andere betalingsmiddelen, maar ja. Denk niet dat het erg veel geld gaat opleveren :P
Facts don't care about your feelings
pi_125060693
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 09:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Naar mijn idee is paypal het meest gebruikte betalingsmiddel als je kijkt over de hele wereld. Natuurlijk zou je ook een iDEAL donatie knop erbij kunnen doen en andere betalingsmiddelen, maar ja. Denk niet dat het erg veel geld gaat opleveren :P
Tenzij er wat tegenover staat, ik heb laatst een keer geld gedoneerd aan mijn torrentleverancier, kreeg ik een tijdje VIP en extra GB's. En waar het uiteindelijk om ging, een invite voor een vriend.

Was 5 of 10 dollar.

quote:
5s.gif Op maandag 8 april 2013 19:09 schreef NPO het volgende:

[..]

Offtopic: Gebruik jij een plug-in voor de sky-scraper op NVUS? En zo ja, welke? Ik heb er ook een gevonden maar is nog niet precies wat ik zoek.
Voor de skyscraper op welcomeathome.com en nvus.nl gebruik ik gewoon een code in de CSS, zal het even opzoeken voor je.

[ Bericht 8% gewijzigd door JDx op 09-04-2013 09:47:10 ]
pi_125060879
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 08:06 schreef WebBeestje het volgende:

Heeft één van jullie wel eens een PayPal donate knop gebruikt? Ik zie ze soms op websites maar ik vraag me af hoeveel het gebruikt wordt.
Ik heb het gebruikt op een website waar je recepten kon vinden. Vond je onze website bruikbaar? Maak dan een kleine donatie. Website had meer dan een miljoen bezoekers per maand, maar er kwam minder dan $100 per maand aan donaties binnen, dus was de moeite niet.
Maar paypal implementeren om een produkt te verkopen werkt perfect. Paypal of Creditcard is de meest gebruikte betaald methode.
pi_125060934
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 09:35 schreef JDx het volgende:

[..]

Voor de skyscraper op welcomeathome.com en nvus.nl gebruik ik gewoon een code in de CSS, zal het even opzoeken voor je.
In de HTML:

<div class="google_ads_left">
<script type="text/javascript"><!--
google_ad_client = "pub-44010*********";
/* 160x600, gemaakt 6-1-11 */
google_ad_slot = "7478********";
google_ad_width = 160;
google_ad_height = 600;
//-->
</script>
<script type="text/javascript"
data-src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js" style="visibility:hidden;">
</script>
</div>

In style.css

/*************************************
Google Ads Vak Links (buiten content)
**************************************/
.google_ads_left {
width: 160px;
height: 600px;
right: 50%;
/* margin-left: 490px; /* - (width/2) */
margin-right: 490px;
position: absolute;
}

Je kan position veranderen in fixed, dan schuift hij mee met de site, maar ik weet nog steeds niet 100% zeker of het mag. Volgens mij mag het niet, maar zie het soms wel op grote sites.
pi_125061342
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 09:48 schreef JDx het volgende:

[..]

Je kan position veranderen in fixed, dan schuift hij mee met de site, maar ik weet nog steeds niet 100% zeker of het mag. Volgens mij mag het niet, maar zie het soms wel op grote sites.
Zolang de ad niet over content heen gaat mag het volgens mij wel. Er zijn wel veel wisselende signalen over maar ik zie het ook regelmatig bij grotere sites.

http://support.google.com(...)hl=en&answer=1354742
http://productforums.google.com/forum/#!topic/adsense/0HNwMTHV9BM
pi_125061477
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:10 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Zolang de ad niet over content heen gaat mag het volgens mij wel. Er zijn wel veel wisselende signalen over maar ik zie het ook regelmatig bij grotere sites.

http://support.google.com(...)hl=en&answer=1354742
http://productforums.google.com/forum/#!topic/adsense/0HNwMTHV9BM
Ja, maar dat frame begrijp ik dan weer niet, want dat werkt dan toch weer niet met keywords?

Laat ze eens duidelijk zeggen of het mag of niet :P
pi_125062197
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 09:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Naar mijn idee is paypal het meest gebruikte betalingsmiddel als je kijkt over de hele wereld. Natuurlijk zou je ook een iDEAL donatie knop erbij kunnen doen en andere betalingsmiddelen, maar ja. Denk niet dat het erg veel geld gaat opleveren :P
iDEAL is wel prijzig zo te zien: http://www.ing.nl/zakelij(...)spx?first_visit=true

Dan misschien toch maar een PayPal-knop of een simpele manier van kunnen overschrijven :)
pi_125062375
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:44 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

iDEAL is wel prijzig zo te zien: http://www.ing.nl/zakelij(...)spx?first_visit=true

Dan misschien toch maar een PayPal-knop of een simpele manier van kunnen overschrijven :)
Gebruik een derde. Betaal je alleen iets van 40 cent per transactie. Verder geen abo of shit.
pi_125062394
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 17:00 schreef JDx het volgende:
Ik begin een beetje geirriteerd te raken, ik verdien meer en meer geld met m'n oude sites. Gister voor de 2e keer ooit de 50 euro gehaald.

Maar ben dagelijks bezig met m'n 2 blogs, post elke dag 2/3 posts, zit al op zo'n 300 posts in totaal en verdien nog geen 10 cent ermee.

Wat is dat toch met blogbezoekers, moet je ze echt met hun gezicht in de ads drukken ofzo?
maar ga bij jezelf eens te raden hoe lang het duurde voordat je oude sites cashcows werden.. alles kost tijd
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_125062668
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:44 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

iDEAL is wel prijzig zo te zien: http://www.ing.nl/zakelij(...)spx?first_visit=true

Dan misschien toch maar een PayPal-knop of een simpele manier van kunnen overschrijven :)
Ja via sisow bijv. kost het alleen 50 cent per transactie. Ik zit nu bij mollie, kost ¤1 per transactie :( oplichting, maar m'n script zit daar aan vast en probeer ze al over te halen om dat te koppelen aan een andere payment provider. Ik heb zelf net te weinig skills om het zelf te implementeren... ;(
Facts don't care about your feelings
pi_125064465
Daarom heb je van die bedrijven die tussen de bank en jou staan en je scherpere prijzen geven.

Edit: spuit 11 moet leren op de volgende pagina te kijken...
pi_125067635
Pagerank van m'n nieuwe site is trouwens nog steeds N/A iemand enig idee wanneer daar weer een update van komt?
pi_125068188
De krant is net geweest voor een artikel over mn winkel *O*
pi_125070006
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:36 schreef JDx het volgende:
Pagerank van m'n nieuwe site is trouwens nog steeds N/A iemand enig idee wanneer daar weer een update van komt?
De laatste was in februari hé dus dat zal nog wel ff duren, juni / juli ofzo.
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 9 april 2013 @ 14:47:31 #58
340341 Blester
Membre très utile
pi_125070127
Juni volgende PR update idd. Even zorgen dat al mijn websites minimaal PR 2 krijgen en dat de huidige PR 3/ PR 4 allemaal 1 omhoog gaan., hoop ook op een paar PR 5 en PR 6.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_125072573
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 09:48 schreef JDx het volgende:
Originele Code JDx
Inderdaad :)

En als je de banner wat meer naar onderen wilt hebben kun je
margin-top:200px; toevoegen aan je css. Je was me voor JDx :)

Die 200 kun je zelf aanpassen aan je gewenste hoogte natuurlijk.
pi_125077021
Maar eens ff anders proberen i.p.v. zelf sites bouwen, heb 400 euro aan een MMA service uitgegeven om 6 sites te bouwen voor me. Ze zien d'r wel redelijk uit en heb m'n eerste klik binnen. Als het beetje blijft lopen na 1-2 maanden nog maar wat aanschaffen, heb nu toch zat geld extra door de bitcoin hype :)
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:13:04 #61
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125079467
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 07:16 schreef Blester het volgende:

[..]

Adverteerders met teveel geld ^O^
Ja precies, die zie ik graag!
Gister was dan ook een leuk dagje qua inkomsten (voor mijn doen).

Vandaag nog 2 domeinen geregistreerd, maar wat duurt het lang voor ik bevestiging heb...
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:37:02 #62
340341 Blester
Membre très utile
pi_125080689
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:13 schreef JK het volgende:

[..]

Ja precies, die zie ik graag!
Gister was dan ook een leuk dagje qua inkomsten (voor mijn doen).

Vandaag nog 2 domeinen geregistreerd, maar wat duurt het lang voor ik bevestiging heb...
Ik heb trouwens 10/10 bij #3 :P
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:42:11 #63
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125080908
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:37 schreef Blester het volgende:

[..]

Ik heb trouwens 10/10 bij #3 :P
Goed gedaan! Maar ook niet te lastig toch? Ja, ik had zoiets van 'ik zet er in elk geval even iets op'. Moet er nog steeds mee verder, maar je wil niet weten hoeveel tijd dat kost per onderwerp. Ben nu gewoon veel aan het doen met #1 omdat die gewoon het beste loopt en er nu ook weer een win-actie loopt via een fabrikant van gerelateerde spullen, waarbij ik weer dingen mag weggeven.

Baal er alleen van dat die registratie niet geautomatiseerd is van de domeinen die ik heb ingevuld.
Zit ik dus vast aan kantooruren. }:|
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:49:11 #64
340341 Blester
Membre très utile
pi_125081243
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:42 schreef JK het volgende:

[..]

Goed gedaan! Maar ook niet te lastig toch? Ja, ik had zoiets van 'ik zet er in elk geval even iets op'. Moet er nog steeds mee verder, maar je wil niet weten hoeveel tijd dat kost per onderwerp. Ben nu gewoon veel aan het doen met #1 omdat die gewoon het beste loopt en er nu ook weer een win-actie loopt via een fabrikant van gerelateerde spullen, waarbij ik weer dingen mag weggeven.

Baal er alleen van dat die registratie niet geautomatiseerd is van de domeinen die ik heb ingevuld.
Zit ik dus vast aan kantooruren. }:|
#1 ken ik niet van je. Wellicht een idee om mensen hier in het topic wat content te laten schrijven voor #3? :D Denk dat meerendeel best eens enkele onderwerpen wilt doen.

Was trouwens wel erg makkelijk inderdaad :')
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:52:01 #65
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125081374
Ik zit eerst nog te denken hoe ik het SEO vriendelijk maak, op dit moment draait het in een iframe en dan moet er dus nog tekst buiten dat frame voor de reclames. Haha, onderwerpen en dan in ruil voor een link ofzo? :P #1 kom je vast wel een keer te weten, maar eerst moet ik die 2 extra domeinnamen op mijn naam hebben onder het mom van 'concurrentie uitschakelen' en/of 'een appeltje voor de dorst'. :P

Voor het iframe ga ik eens wat proberen, ik ga eens kijken of ik 'm kan php includen... daar dacht ik vanmiddag aan onder een training... dan dwaal ik weer af naar mijn favoriete bezigheden en let ik weer niet op. :+

Wacht maar tot ik er een pittigere op zet, er is er nog ééntje klaar en ik denk niet dat je zonder hulp 10/10 gaat redden. Misschien ook nog wel leuk om er een timer bij te activeren.
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:54:56 #66
340341 Blester
Membre très utile
pi_125081528
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:52 schreef JK het volgende:
Ik zit eerst nog te denken hoe ik het SEO vriendelijk maak, op dit moment draait het in een iframe en dan moet er dus nog tekst buiten dat frame voor de reclames. Haha, onderwerpen en dan in ruil voor een link ofzo? :P #1 kom je vast wel een keer te weten, maar eerst moet ik die 2 extra domeinnamen op mijn naam hebben onder het mom van 'concurrentie uitschakelen' en/of 'een appeltje voor de dorst'. :P

Voor het iframe ga ik eens wat proberen, ik ga eens kijken of ik 'm kan php includen... daar dacht ik vanmiddag aan onder een training... dan dwaal ik weer af naar mijn favoriete bezigheden en let ik weer niet op. :+

Wacht maar tot ik er een pittigere op zet, er is er nog ééntje klaar en ik denk niet dat je zonder hulp 10/10 gaat redden. Misschien ook nog wel leuk om er een timer bij te activeren.
Ik zou er eventueel even voor je naar kunnen kijken, iFrame moet in de website worden geinclude? Ik zou sowieso niet met iFrames gaan kutten zoals je die nu hebt.
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:56:14 #67
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125081600
Ik ga zo wel even wat prutsen. Op dit moment is dat een iframe, maar Google kijkt niet daarbinnen, terwijl daar zoveel verschillende info in staat. Maar met tekst erbuiten over het onderwerp kom je natuurlijk ook al een heel eind.
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:58:43 #68
340341 Blester
Membre très utile
pi_125081720
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:56 schreef JK het volgende:
Ik ga zo wel even wat prutsen. Op dit moment is dat een iframe, maar Google kijkt niet daarbinnen, terwijl daar zoveel verschillende info in staat. Maar met tekst erbuiten over het onderwerp kom je natuurlijk ook al een heel eind.
Doodzonde om de content die je hebt niet te gebruiken.
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:01:17 #69
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125081819
Een gewone include lukt niet, moet even in de broncode van het pakket kijken, want ik krijg een error met 'allow_url_include=0'. En nog wat errors. Het is idd zonde, want het is een flinke bron van informatie.
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:04:07 #70
340341 Blester
Membre très utile
pi_125081943
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:01 schreef JK het volgende:
Een gewone include lukt niet, moet even in de broncode van het pakket kijken, want ik krijg een error met 'allow_url_include=0'. En nog wat errors. Het is idd zonde, want het is een flinke bron van informatie.
Include je op de volgende manier:

<?php include("file.php"); ?>

En alle bestanden .PHP gemaakt?
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:10:21 #71
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125082239
Yep, maar ik neem wel even contact op met de programmeur daar van. Ik heb externe en interne URL geprobeerd. Geen zin om daar nu mijn hoofd over te gaan breken, als hij waarschijnlijk weet waar het zit en toch wel binnen no time een reactie heeft gestuurd (die is echt vlot meestal).

Maar anders is het op te lossen door boven het vraagstuk een kleine samenvatting er over te schrijven om contextual ads te krijgen.

[ Bericht 20% gewijzigd door JK op 09-04-2013 20:30:07 ]
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:30:25 #72
340341 Blester
Membre très utile
pi_125083289
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:10 schreef JK het volgende:
Yep, maar ik neem wel even contact op met de programmeur daar van. Ik heb externe en interne URL geprobeerd. Geen zin om daar nu mijn hoofd over te gaan breken, als hij waarschijnlijk weet waar het zit en toch wel binnen no time een reactie heeft gestuurd (die is echt vlot meestal).
Als ik een keer tijd over heb wil ik best wat onderwerpjes (met antwoorden e.d.) voor je schrijven :). Alleen op dit moment enorm druk bezig steeds met verschillende dingen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Blester op 09-04-2013 20:36:45 ]
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:39:21 #73
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125083786
Thanks :)
Er is zoveel te bedenken, eigenlijk kan je het overal over hebben. superniche. :P
Maargoed, eerst kijken of ik nog die boel kan includen.. ik heb zo mijn twijfels. Maar ik doe heel rustig aan met die site hoor... ik heb geen deadline, ergens in de zomer ofzo een keer los gooien.
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:42:31 #74
340341 Blester
Membre très utile
pi_125083992
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:39 schreef JK het volgende:
Thanks :)
Er is zoveel te bedenken, eigenlijk kan je het overal over hebben. superniche. :P
Maargoed, eerst kijken of ik nog die boel kan includen.. ik heb zo mijn twijfels. Maar ik doe heel rustig aan met die site hoor... ik heb geen deadline, ergens in de zomer ofzo een keer los gooien.
Haha, bij mij moet altijd alles 'snel snel' om het maar zo te noemen :P

Ik begin trouwens ook langzaam aan schijtziek te worden van die sandbox de hele tijd bij nieuwe domeinnamen als je door wilt met de website }:| . Voortaan koop ik een domeinnaam alvast 2 maanden voordat ik er daadwerkelijk wat op ga beginnen, vliegt hij mooi door de sandbox heen als er content op staat.
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:48:02 #75
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125084322
Dat komt omdat site #1 bij mij gewoon nu echt de meeste tijd krijgt.
Bezoekers zijn ook met 400% omhoog gegaan... voor #2 wil ik nog wat extra backlinks regelen voor die PR update (die statische site is in principe af, maar nog weinig bezoekers ivm enorm veel concurrentie op die markt (reisbranche)), site #3 kost veel tijd om dat spul te maken, site #4 kan ik nog wat aan doen, maar las laatst al een bericht dat het niet echt lekker meer liep dankzij gratis concurrenten, maar die is ook meer voor de ervaring. En dan straks hopelijk die 2 domeinnamen erbij. En dan ook van de zomer maar eens wat (meer) doen met PHP.
  dinsdag 9 april 2013 @ 21:15:39 #76
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125086118
Mailtje terug van de programmeur, direct includen via php lukt niet. Hij geeft als tip om de directe link te geven en dan in het pakket de theme aan te passen met een eigen header/footer.

Ik denk dat het voor mij makkelijker is om het dan toch in een iframe te doen en boven het iframe een kort maar krachtig stukje tekst plaats over het onderwerp, zodat Google wat gerichte reclame kan plaatsen. Ik denk dat aan maximaal 10 regels tekst ofzo. Mooi plaatje erbij voor de bezoekers... hebben ze ook nog wat te zien.
pi_125090482
Waarom zou direct includen via php niet lukken? Wat voor site hebben we het hier over eigenlijk?
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 9 april 2013 @ 22:40:59 #78
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125092940
Een site met aparte software die bepaalde info en vraagstukken uit een database haalt en random plaatst op een gedeelte van de site. Includen lukt niet volgens de programmeur, zo is het niet gebouwd. Kan dus kiezen uit een iframe (en dan plaats ik zelf content er boven) of in de software een basic theme aanpassen, waarbij ik zelf wel een header en footer kan includen. Maar ik kies voor het eerste, dat moet ook wel werken.
pi_125093016
Zou je de site kunnen pm-en ik ben wel benieuwd..... :P
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 9 april 2013 @ 22:42:10 #80
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125093102
Als ik wat verder ben PM ik 'm wel een keer, want er staat nu geen drol op. Ik moet eerst de achterkant doen (lees: database vullen).
pi_125093177
Oh dacht je hebt die site al een tijdje... maar als die nog in aanbouw is, waarom maak je het dan niet meteen zo dat iframes niet nodig zijn?
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 9 april 2013 @ 22:47:05 #82
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125093567
Omdat ik ten eerste niet weet hoe ik dat wel moet doen en ten tweede de programmeur van het (php)pakket wat ik voor de invulling van de database gebruik zegt dat dit niet zo werkt.
En het is ook niet noodzakelijk, omdat de contextual ads wel op de andere manier getoond kunnen worden. Maar omdat ik de database in elk geval vul kan ik nog nadenken over het één en ander en ben ik nog niet echt bezig met de layout. Overigens staat de embedded info wel op hetzelfde domein, dus als Google een kijkje neemt kan hij het wellicht wel indexeren...
  woensdag 10 april 2013 @ 01:14:31 #83
58948 Daboy
ModelBeleggen
pi_125100026
Hebben jullie vaste websites om te backlinken? Of zoeken jullie voor iedere website die je hebt nieuwe websites die willen backlinken?
pi_125101290
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 01:14 schreef Daboy het volgende:
Hebben jullie vaste websites om te backlinken? Of zoeken jullie voor iedere website die je hebt nieuwe websites die willen backlinken?
Beide wel, en je leert mensen kennen natuurlijk.
  Moderator woensdag 10 april 2013 @ 09:20:34 #85
42184 crew  DaMart
pi_125102755
Toch wel leuk dat een concurrerend initiatief wat media-aandacht heeft gekregen gisteren, waardoor mensen op zoek zijn gegaan naar die site en er vervolgens dus ook wat meer bezoekers mijn site wisten te vinden, waardoor gisteren ineens 2 sites meer dan een euro hebben opgeleverd :+.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator woensdag 10 april 2013 @ 09:21:21 #86
42184 crew  DaMart
pi_125102772
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 01:14 schreef Daboy het volgende:
Hebben jullie vaste websites om te backlinken? Of zoeken jullie voor iedere website die je hebt nieuwe websites die willen backlinken?
Ik backlink in ieder geval tussen mijn eigen sites. En verder doe ik nog weinig met links vragen en zo.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_125104585
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 01:14 schreef Daboy het volgende:
Hebben jullie vaste websites om te backlinken? Of zoeken jullie voor iedere website die je hebt nieuwe websites die willen backlinken?
Ik heb vaste lijsten gemaakt met diverse rondes.

Als ik die lijsten doorlopen heb dan staat mijn site meestal wel in de top 5 van google.
pi_125104836
Ik backlink alleen maar met eigen sites momenteel.

Iemand die nog wil linken met een engelse site? Gericht op USA.
pi_125104975
Deze week maar mijn adsense sites flink backlinken. Al bijna de 100 euro per dag gepasseerd :)
pi_125107698
Zoek eens op google welke websites ook in jou genre zitten en probeer daarmee links te wisselen, verder infobak.nl natuurlijk;)
pi_125110159
Net 2 nieuwe statische websites gemaakt in zo'n 30 minuten tijd, eens kijken of die hoog gaan komen in Google en iets op willen leveren over een tijdje :P

M'n internationale blog had trouwens voor het eerst een een klik uit het buitenland. Uit Botswana, fucking nice, wel 1 cent waard. Laatst ook al een klik van 1 cent op een andere site, uit hoe kan het ook anders, Bulgarije! :P

[ Bericht 20% gewijzigd door JDx op 10-04-2013 13:40:56 ]
pi_125116220
Zat even lekker in mijn everlasting statistieken te kijken.

Grappige dagen vroeger:
pi_125116650
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 16:33 schreef JDx het volgende:
Zat even lekker in mijn everlasting statistieken te kijken.

Grappige dagen vroeger:
[ afbeelding ]
Weinig kliks maar lekkere CPC, dat haal ik wel eens op wat kliks maar zeker niet gemiddeld.
pi_125117431
Was ook maar enkele dagen, maar een klik van 12 euro is wel sick :P

Daar ging het eigenlijk om.
pi_125117557
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:01 schreef JDx het volgende:
Was ook maar enkele dagen, maar een klik van 12 euro is wel sick :P

Daar ging het eigenlijk om.
Ah had die niet eens gezien :P zeker een lekkere klik ja, hoogste wat ik gezien heb is denk ik een euro of 3 maar het gemiddelde zit tussen de 30-70ct,
pi_125118553
Daarna waren mijn dikste kliks 1,79 en 1,97 ofzo. En dat is over 9 jaar AdSense.
pi_125120442
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:28 schreef JDx het volgende:
Daarna waren mijn dikste kliks 1,79 en 1,97 ofzo. En dat is over 9 jaar AdSense.
Ook bij engelse sites? Ik merk dat de CPC daar over het algemeen een stuk hoger ligt, ook veel breder publiek natuurlijk. Nadeel is wel de comment spam, heb nu een engelse site die inmiddels op 6k bezoekers per dag zit en waar ik comments wil voor betere ranking in google alleen 80% zijn bots die meuk d'r op zetten. Het staat dan wel op approve maar is wel irritant.
  woensdag 10 april 2013 @ 18:26:53 #98
340341 Blester
Membre très utile
pi_125120546
Zo, weer uit de sandbox met een nieuwe website, kom ik binnen op pagina 6 :') Ben nu binnen een uur al gestegen naar pagina 5, verwacht rond pagina 2/3 te komen zonder linkbuilding.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_125121262
lol gaat wel erg lekker nu, zit tegen 50-70 bezoekers aan te kijken in RT analytics. Ben erg benieuwd wat ik uit m'n adverteerder ga krijgen die 75$ gaf voor 1 maand 150 bezoekers per dag :)

Zal wel m'n hosting moeten uitbreiden, 300GB per maand gaat niet genoeg zijn als dit zo door gaat.
pi_125121898
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 18:48 schreef Stokkie_ het volgende:
lol gaat wel erg lekker nu, zit tegen 50-70 bezoekers aan te kijken in RT analytics. Ben erg benieuwd wat ik uit m'n adverteerder ga krijgen die 75$ gaf voor 1 maand 150 bezoekers per dag :)

Zal wel m'n hosting moeten uitbreiden, 300GB per maand gaat niet genoeg zijn als dit zo door gaat.
300GB opslag? Of data? In beide gevallen ben ik benieuwd naar je website als je hier niet genoeg aan hebt met 150 bezoekers per dag :?
pi_125121943
quote:
4s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:07 schreef fotostarter het volgende:

[..]

300GB opslag? Of data? In beide gevallen ben ik benieuwd naar je website als je hier niet genoeg aan hebt met 150 bezoekers per dag :?
Traffic, maar nu 6000 bezoekers per dag wat nog dagelijks groeit
pi_125121963
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:09 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Traffic, maar nu 6000 bezoekers per dag wat nog dagelijks groeit
Ok, maar dan nog is 300gb wel erg veel. Heb je zware content zoals eigen video's op je site?
pi_125122015
Ja wel redelijk zware content ja. Gaat nu nog wel goed maar een maandje 10k per dag gaat niet lukken.
pi_125122488
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:11 schreef Stokkie_ het volgende:
Ja wel redelijk zware content ja. Gaat nu nog wel goed maar een maandje 10k per dag gaat niet lukken.
Mag ik je site weten (DM) want word nu wel nieuwsgierig :P
pi_125122740
Mja misschien over een maandje :) heb maar 1 site welke wat concurrentie geeft, wil dr ook niet meer hebben ;) Als dit zo door gaat levert de site me binnenkort een redelijk maandsalaris op, even afhankelijk van de adverteerder(s). Adsense ctr is niet zo heel goed, 20-40 clicks per dag.

Maar ja, hosting waar ik tevreden mee ben zit op 27.50 per jaar, onbeperkte traffic bieden ze voor minder dan 50 per jaar dus ik heb altijd winst.

[ Bericht 8% gewijzigd door Stokkie_ op 10-04-2013 19:39:10 ]
  woensdag 10 april 2013 @ 20:02:02 #106
398811 NPO
Met Henk
pi_125124295
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:31 schreef Stokkie_ het volgende:
Mja misschien over een maandje :) heb maar 1 site welke wat concurrentie geeft, wil dr ook niet meer hebben ;) Als dit zo door gaat levert de site me binnenkort een redelijk maandsalaris op, even afhankelijk van de adverteerder(s). Adsense ctr is niet zo heel goed, 20-40 clicks per dag.

Maar ja, hosting waar ik tevreden mee ben zit op 27.50 per jaar, onbeperkte traffic bieden ze voor minder dan 50 per jaar dus ik heb altijd winst.
Welke hoster is dat?
pi_125124426
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:02 schreef NPO het volgende:

[..]

Welke hoster is dat?
Zit sinds november 2012 bij mijnwebsitehosting, ben zelf erg tevreden maar heb natuurlijk niet zoveel ervaring als anderen in dit topic.
  woensdag 10 april 2013 @ 20:05:07 #108
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125124474
12 euro voor een klik.. zeker een foutje van die adverteerder 9 jaar geleden? :)
Of iemand met echt teveel geld.

Zo, mijn 2 EMD's (waar ik het gister even snel over had) staan op naam en geredirect naar site #1.
De concurrentie had blijkbaar geen zin om er toch nog wat van te maken, hij had de domeinen al een jaar of 2 op de plank staan en ze zijn toch wel erg goed, nog beter dan ik zelf al gebruikte. _O_
Nu heb ik dus 5 domeinnamen linken naar 1 site. :s)
Heb ik nu nog 1 directe concurrent in dezelfde niche, of eigenlijk zelfs maar gedeeltelijk in de niche en die bestaat uit 1 pagina en wat reclame. De andere concurrent is er al een tijdje mee gestopt (qua updaten) en host al een paar maanden malware op die site.

Blester, voor #4 (of was het #3?) heb ik weer 39 nieuwe vragen in petto over 1 onderwerp. Even uit de losse mouw geschud. Nu nog een keer invoeren.
pi_125124534
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:05 schreef JK het volgende:
12 euro voor een klik.. zeker een foutje van die adverteerder 9 jaar geleden? :)
Of iemand met echt teveel geld.

Zo, mijn 2 EMD's (waar ik het gister even snel over had) staan op naam en geredirect naar site #1.
De concurrentie had blijkbaar geen zin om er toch nog wat van te maken, hij had de domeinen al een jaar of 2 op de plank staan en ze zijn toch wel erg goed, nog beter dan ik zelf al gebruikte. _O_
Nu heb ik dus 5 domeinnamen linken naar 1 site. :s)
Heb ik nu nog 1 directe concurrent in dezelfde niche, of eigenlijk zelfs maar gedeeltelijk in de niche en die bestaat uit 1 pagina en wat reclame. De andere concurrent is er al een tijdje mee gestopt (qua updaten) en host al een paar maanden malware op die site.

Blester, voor #4 (of was het #3?) heb ik weer 39 nieuwe vragen in petto over 1 onderwerp. Even uit de losse mouw geschud. Nu nog een keer invoeren.
Mja t kan zeker wel, kijk maar eens naar car insurance in kwt ;)
pi_125124600
Iemand die nog wil backlinken als het gaat om financiële sites? DM me maar :)
pi_125125252
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:05 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Mja t kan zeker wel, kijk maar eens naar car insurance in kwt ;)
Zat niet helemaaal goed voor dit moment maar kijk hier maar eens: http://www.maxblogtips.co(...)sense-keywords-2012/
  woensdag 10 april 2013 @ 20:32:49 #112
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125125844
Mijn god, ik moet zo'n site gaan maken met één van die woorden! :P

En cord blood.. ik heb daar eens vaker hier denk ik wat over gelezen? Wat moet het pleps met navelstreng bloed? Je kan er stamcellen uit vissen, maar dat is niet voor iedereen van toepassing. :+
pi_125126099
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:32 schreef JK het volgende:
Mijn god, ik moet zo'n site gaan maken met één van die woorden! :P

En cord blood.. ik heb daar eens vaker hier denk ik wat over gelezen? Wat moet het pleps met navelstreng bloed? Je kan er stamcellen uit vissen, maar dat is niet voor iedereen van toepassing. :+
Mja t ziet er leuk uit maar je komt er nauwelijks binnen door de concurrentie natuurlijk :) misschien een goed gevonden longtail maar direct op de keywords ga je echt niet op de eerste pagina komen.
  woensdag 10 april 2013 @ 20:43:59 #114
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125126452
Maar ik kan het wellicht wel 'misbruiken' met één van mijn sites waar ik gewoon honderden onderwerpen kan hebben. Van fietsband tot stamcellen. Van wasknijpers tot hypotheken. Als er dan een leuke reclame langs komt en ze klikken er op... ik ga het proberen met bijv.het energie-onderwerp en met geldzaken/hypotheken om mee te starten. :+
pi_125132087
Dat is idd erg vreemd ik heb een blog met 200 posts met elk 5 tot 20 foto's van rond de 1280x800 en zit op 250MB en 7gig per maand data. Met zo'n 100 bezoekers per dag.

Eén van mijn sites gaat echt verschrikkelijk goed de laatste dagen en ik heb geen idee waarom, zit alweer op 50 euro vandaag en ga misschien wel mijn record verbreken.

Edit:
Fixed banner geplaatst op m'n nieuwe blog, kijken wat Google ervan denkt (link).

[ Bericht 28% gewijzigd door JDx op 10-04-2013 22:29:57 ]
pi_125134082
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:06 schreef JDx het volgende:
Dat is idd erg vreemd ik heb een blog met 200 posts met elk 5 tot 20 foto's van rond de 1280x800 en zit op 250MB en 7gig per maand data. Met zo'n 100 bezoekers per dag.

Eén van mijn sites gaat echt verschrikkelijk goed de laatste dagen en ik heb geen idee waarom, zit alweer op 50 euro vandaag en ga misschien wel mijn record verbreken.

Edit:
Fixed banner geplaatst op m'n nieuwe blog, kijken wat Google ervan denkt (link).
Is het wordpress? Ik haal echt veel waardevolle info uit de wp-slimstat plugin, een soort van analytics maar dan meer real-time.

Hebben je nieuwe banner locaties nog wat opgeleverd trouwens op welcome@home? Vind t wel een interessante blog, niet direct commercieel maar wel iets waar mensen naar zoeken. Als je het een beetje zou draaien richting commerciele producten zonder dat je het merkrecht zal schenden kan je dr denk ik leuke ads bij krijgen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Stokkie_ op 10-04-2013 23:19:13 ]
pi_125143642
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:20 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Zat niet helemaaal goed voor dit moment maar kijk hier maar eens: http://www.maxblogtips.co(...)sense-keywords-2012/
Als je dat ziet zou je bijna denken dat wanneer wij onze projecten in het Engels hadden er misschien een 0 achter onze inkomsten bij zou kunnen komen :)

@JDx, ik hoop dat je bezoekers wel schermen gebruiken met een hoge resolutie. Waar ik in het verleden al eens tegenaan was gelopen was dat de linkerkant wegvalt en dus die banner ook als het scherm onder de 1000 pixels breed was. Kijk maar eens als je jouw scherm anders instelt. Persoonlijk vind ik het wel een nette oplossing maar wisten we maar 100% zeker wat Google er van vindt.
pi_125144727
Wie gebruikt er in godsnaam nog een resolutie onder 1024 x 768? Misschien nadelig voor smartphones en hele gare tablets maar goed, moet je zelf maar eens testen dan. Ik zie nu inderdaad dat best wel een groot deel via gsm/tablet naar m'n sites komt...

En gezien het feit dat 1366x768 de meest gebruikte resolutie is, waarschijnlijk ook veel laptops...
Facts don't care about your feelings
pi_125145083
Ik ken echt helemaal niemand meer met een 1024x768 resolutie, ik heb dat denk ik al jaren niet meer gezien.

Bijna iedereen die ik ken (ook dames, ouders, leken), hebben gewoon genoeg resolutie om die zijbalk te zien.

Erger nog, de site is soms veel te smal voor al die hoge resoluties. Ziet er niet uit. Maar goed, ik ben benieuwd wat Google ervan gaat vinden, die fixed skyscraper! :)
pi_125145808
BAN op al je accounts. Weg ¤50 per dag :D
Facts don't care about your feelings
pi_125145880
67 gister :P
pi_125146113
8-)
Facts don't care about your feelings
pi_125146285
Lekker dan, m'n best lopende site een nacht op zwart door broken permalinks van wordpress.. Heb gisteren wel laat nog een artikel geplaatst dus denk dat het daardoor misgegaan is. Alleen de FP werkte nog, alle andere pagina's niet meer. Opgelost door 1 keer op opslaan te klikken onder instellingen->permalinks.

Voortaan dus de links controleren na het plaatsen van een artikel..
pi_125147014
quote:
Eigenlijk geen idee hoe de F... dat zoveel is.

Even kijken wat er anders is de laatste dagen.

Hmmm, gister 2x zoveel bezoekers op m'n beste site. Eens uitzoeken wat daar de reden van is.

WTF, ben 1 plaats gezakt in Google, maar wel 2x zoveel mensen via Google.
pi_125147326
Vage problemen vandaag.. werkt RT analytics bij jullie? Zie daar zo goed als geen bezoekers terwijl ze er wel zijn..
pi_125147763
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:21 schreef Stokkie_ het volgende:
Vage problemen vandaag.. werkt RT analytics bij jullie? Zie daar zo goed als geen bezoekers terwijl ze er wel zijn..
Nope, zie niemand. Viel me ook al op.
  donderdag 11 april 2013 @ 11:38:20 #127
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_125147843
Heb je die penalty snel te pakken. :')

Hier werkt die nog wel. Tis alleen rustig op dit tijdstip/dag altijd.
pi_125147971
Penalty voor wat?
pi_125148281
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:11 schreef JDx het volgende:

[..]

Eigenlijk geen idee hoe de F... dat zoveel is.

Even kijken wat er anders is de laatste dagen.

Hmmm, gister 2x zoveel bezoekers op m'n beste site. Eens uitzoeken wat daar de reden van is.

WTF, ben 1 plaats gezakt in Google, maar wel 2x zoveel mensen via Google.
Hmm conclusie, meer mensen klikken op de 2e plek :P
Facts don't care about your feelings
  donderdag 11 april 2013 @ 11:57:20 #130
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_125148441
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:42 schreef JDx het volgende:
Penalty voor wat?
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:00 schreef JDx het volgende:

Erger nog, de site is soms veel te smal voor al die hoge resoluties. Ziet er niet uit. Maar goed, ik ben benieuwd wat Google ervan gaat vinden, die fixed skyscraper! :)
:7
pi_125148837
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:52 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Hmm conclusie, meer mensen klikken op de 2e plek :P
Nee heb het al gevonden, waren ook 2x zoveel impressions de laatste dagen.

Meer mensen zoeken erop, zelfs 15 bezoekers via Bing, waar ik wel hoger sta dan de concurrentie op Google.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:57 schreef ursel het volgende:

[..]


[..]

:7
Haha ok, maar dat is met het Bulgaarse account van m'n vriendin.
  donderdag 11 april 2013 @ 12:52:29 #132
330093 McCandless
I'm supertramp
pi_125150286
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:00 schreef JDx het volgende:
Ik ken echt helemaal niemand meer met een 1024x768 resolutie, ik heb dat denk ik al jaren niet meer gezien.

Bijna iedereen die ik ken (ook dames, ouders, leken), hebben gewoon genoeg resolutie om die zijbalk te zien.

Erger nog, de site is soms veel te smal voor al die hoge resoluties. Ziet er niet uit. Maar goed, ik ben benieuwd wat Google ervan gaat vinden, die fixed skyscraper! :)
Toch nog altijd wel iets om rekening mee te houden die resolutie anders. Zie hier mijn bezoekers die die resolutie gebruikten afgelopen maand:
pi_125150749
quote:
3s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:52 schreef McCandless het volgende:

[..]

Toch nog altijd wel iets om rekening mee te houden die resolutie anders. Zie hier mijn bezoekers die die resolutie gebruikten afgelopen maand:
[ afbeelding ]
Van de hoeveel?

Op mijn mobiel of tablet zie ik inderdaad die zijbalk ook niet, misschien iets meer richten op banners tussen de posts zelf.
pi_125151743
Ik heb even het percentage bekeken wat bij mij als bezoeker komt met een resolutie van 1024 of minder en dat is net geen 20%.
  donderdag 11 april 2013 @ 13:33:46 #135
330093 McCandless
I'm supertramp
pi_125151785
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:05 schreef JDx het volgende:

[..]

Van de hoeveel?

Op mijn mobiel of tablet zie ik inderdaad die zijbalk ook niet, misschien iets meer richten op banners tussen de posts zelf.
Ongeveer 5% van de bezoekers.
  donderdag 11 april 2013 @ 13:35:14 #136
330093 McCandless
I'm supertramp
pi_125151837
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:32 schreef WebBeestje het volgende:
Ik heb even het percentage bekeken wat bij mij als bezoeker komt met een resolutie van 1024 of minder en dat is net geen 20%.
Gek dat daar zoveel verschil in zit t.o.v. mijn site. Zal wel met doelgroep te maken hebben.
pi_125151859
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:35 schreef McCandless het volgende:

[..]

Gek dat daar zoveel verschil in zit t.o.v. mijn site. Zal wel met doelgroep te maken hebben.
Ik denk dat er bij mij nogal wat 40-plussers komen dus dat kan een oorzaak zijn.
  donderdag 11 april 2013 @ 13:38:44 #138
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_125151958
Ik heb geloof ik 500 miljoen miljard verschillende resoluties in mijn analytics staan. :')
Maar ook bij mij is het percentage onder de 1024 erg groot.
pi_125152072
Ja komt door mobiel, tablets en die mini laptops natuurlijk. Niemand heeft meer een 15" scherm ofzo :D
Facts don't care about your feelings
  donderdag 11 april 2013 @ 13:44:10 #140
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_125152145
Op 27.381 bezoeken, 637 verschillende resoluties. :')

Hier de top 10:
Schermresolutie Bezoeken Pagina's/bezoek Gem. bezoekduur % nieuwe bezoeken Bouncepercentage
1. 1366x768 3.045 2,73 00:02:09 67,39% 49,95%
2. 768x1024 2.943 2,16 00:01:23 65,85% 59,02%
3. 1280x800 2.659 2,57 00:01:53 65,44% 51,45%
4. 1024x768 2.251 2,98 00:02:15 61,13% 49,40%
5. 1600x900 1.734 2,73 00:01:52 65,40% 49,02%
6. 320x480 1.604 1,98 00:01:25 65,77% 62,59%
7. 1280x1024 1.528 2,58 00:01:45 66,36% 52,42%
8. 1440x900 1.372 2,57 00:01:42 66,55% 52,84%
9. 1920x1080 1.150 2,53 00:01:26 69,74% 53,13%
10. 1680x1050 934 2,58 00:01:40 65,42% 51,61%
pi_125152178
Ik heb de laatste tijd niet echt meer zin/tijd om content te schrijven voor me te launchen site, heeft iemand eventueel interesse in een custom integratie met de BOL.COM API, ik heb toegang en ben zelf full time developer op high end sites, dus PM wanneer je interesse hebt, uiteraard op basis van shared revenue, integratie van andere API's zoals Amazon valt eventueel ook over te praten, of wanneer je ander development gerelateerd werk hebt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_125152228
Wordt tijd dat Google Ads responsive wordt :P
pi_125152234
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:44 schreef ursel het volgende:
Op 27.381 bezoeken, 637 verschillende resoluties. :')

Hier de top 10:
Schermresolutie Bezoeken Pagina's/bezoek Gem. bezoekduur % nieuwe bezoeken Bouncepercentage
1. 1366x768 3.045 2,73 00:02:09 67,39% 49,95%
2. 768x1024 2.943 2,16 00:01:23 65,85% 59,02%
3. 1280x800 2.659 2,57 00:01:53 65,44% 51,45%
4. 1024x768 2.251 2,98 00:02:15 61,13% 49,40%
5. 1600x900 1.734 2,73 00:01:52 65,40% 49,02%
6. 320x480 1.604 1,98 00:01:25 65,77% 62,59%
7. 1280x1024 1.528 2,58 00:01:45 66,36% 52,42%
8. 1440x900 1.372 2,57 00:01:42 66,55% 52,84%
9. 1920x1080 1.150 2,53 00:01:26 69,74% 53,13%
10. 1680x1050 934 2,58 00:01:40 65,42% 51,61%
Waarschijnlijk veel goedkope androids ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_125152270
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:46 schreef Geo4kant het volgende:
Wordt tijd dat Google Ads responsive wordt :P
Is dat nog niet zo? Vreemd eigenlijk, volgens mij is het met wat moeite wel goed te regelen, zal eens aan collega vragen, die 1 van grootste responsive experts op het web is ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_125152319
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:47 schreef raptorix het volgende:

[..]

Is dat nog niet zo? Vreemd eigenlijk, volgens mij is het met wat moeite wel goed te regelen, zal eens aan collega vragen, die 1 van grootste responsive experts op het web is ;)
Niet dat ik weet, enige oplossing die ik heb gezien was met javascript en dan verschillende ad formaten.
pi_125152408
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:49 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Niet dat ik weet, enige oplossing die ik heb gezien was met javascript en dan verschillende ad formaten.
http://www.labnol.org/int(...)onsive-design/25252/
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_125158141
Kreeg ik even een leuk idee van een kleine concurrent die comments zat te spammen op mijn blog met zijn link, ik ga ook eens proberen om met afilliates te werken. Iemand ervaring met amazon.com? zie dat ik standaard 4% krijg maar:
quote:
Increase this to 6.00% by referring 7 more items
Bedoelen ze dan dat ik 6% krijg wanneer ik meer dan 7 artikelen promoot/laat zien op mijn site? Dat zou wel erg makkelijk zijn.
  Moderator donderdag 11 april 2013 @ 16:20:06 #149
42184 crew  DaMart
pi_125158446
Ik heb Amazon op een website waar voornamelijk Amerikanen op komen en in 6 maanden tijd is er een keer iets besteld of zo. Dus echt opschieten doet dat niet voor mij ;).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_125158539
Ha ok, hoopvol ;) Veel bezoekers of valt dat wel mee?
pi_125158643
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:20 schreef DaMart het volgende:
Ik heb Amazon op een website waar voornamelijk Amerikanen op komen en in 6 maanden tijd is er een keer iets besteld of zo. Dus echt opschieten doet dat niet voor mij ;).
dat komt wellicht ook wel een beetje door je content.. Trekt toch met name fanboys denk ik die reeds hun wegen al weten te vinden
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_125159529
Was er nou nog iemand hier die bitcoins ging kopen? Vandaag opeens gedaald van $260 naar $130 haha...
Facts don't care about your feelings
pi_125159708
Bitcoin is lekker volatiel ja, ik heb ze nooit gekocht. Had er ooit 88 en nu nog 10 die ik lekker vast blijf houden.
pi_125159893
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:44 schreef YoshiBignose het volgende:
Was er nou nog iemand hier die bitcoins ging kopen? Vandaag opeens gedaald van $260 naar $130 haha...
hij staat anders alweer op 163 dollar, gisteren was hij feitelijk gepiekt naar 260 dollar. en daar heeft direct een correctie op plaats gevonden
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_125160773
quote:
2s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:52 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

hij staat anders alweer op 163 dollar, gisteren was hij feitelijk gepiekt naar 260 dollar. en daar heeft direct een correctie op plaats gevonden
Haha paar minuten later op 90$ 60$ :) Maar goed daar is ook een ander topic voor: AEX / Digitaal geld Bitcoin #32 - Correctieve crash

[ Bericht 1% gewijzigd door Stokkie_ op 11-04-2013 17:33:25 ]
pi_125161706
WTF, gister een site gemaakt en staat nu al op positie 4 op het gewenste zoekwoord.

Gauw een teller erop gezet, even kijken of mensen er ook daadwerkelijk naar zoeken.

Andere site van 2 dagen oud ook al op pagina 1 op 2 verschillende zoekwoorden, wat gaat dat snel tegenwoordig. Geloof alleen niet dat het ook zo blijft.

[ Bericht 31% gewijzigd door JDx op 11-04-2013 17:43:09 ]
pi_125164520
Krijg net een vaag aanbod van een mevrouw om advertenties te plaatsen.

Hallo, Mijn naam is -NAAMWEG_ en ik ben commercieel medewerker binnendienst bij een gerenommeerd online media bedrijf. Voor verschillende klanten zijn wij op zoek naar hoge kwaliteits websites voor het plaatsen van een advertentie. Ik kan u een jaarlijkse vergoeding aanbieden voor het plaatsen van een (tekst)advertentie van mijn klant op uw website, doenwenu.nl Als u geïnteresseerd bent, of u zou meer informatie willen ontvangen dan kunt u mij terugmailen en krijgt u van mij geheel vrijblijvend meer details over dit aanbod. Als u meerdere sites heeft, kunt u mij dan deze URL's geven, zodat ik deze sites kan beoordelen voor eventuele mogelijkheden. Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Afzender naam@hotmail.com

Meh.. doe maar niet :N
pi_125165269
Kan niet mis gaan als ze betalen en de site legitiem is toch? Anders eerst een maandje voorstellen.
pi_125165939
Daarom, ik mail ook weleens via m'n hotmail adres naar andere sites, zegt niet zoveel. We praten hier toch niet over duizenden euro's per jaar neem ik aan? :P
Facts don't care about your feelings
pi_125166393
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 19:18 schreef Stokkie_ het volgende:
Kan niet mis gaan als ze betalen en de site legitiem is toch? Anders eerst een maandje voorstellen.
Ze noemt geen bedrijf , en via haar mailadres is dus ook niets te achterhalen behalve ze op nog een andere site heeft zitten spammen :D
Heb haar een mail verzonden met de vraag om wat meer info :)
pi_125166429
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 19:35 schreef YoshiBignose het volgende:
Daarom, ik mail ook weleens via m'n hotmail adres naar andere sites, zegt niet zoveel. We praten hier toch niet over duizenden euro's per jaar neem ik aan? :P
Nee hoor ;) Maar op de een of andere manier staat een gmail of hotmail adres nu ziet echt zakelijk om het maar zo te noemen. Het gros van de aanmelders op mijn sites met die adressen zijn vaak alleen maar spammers :D
  donderdag 11 april 2013 @ 19:54:17 #162
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125166631
Beetje raar om inderdaad Hotmail te gebruiken als je werkt voor een gerenommeerd online media bedrijf. Had ik maar yt.be op mijn naam staan, dan ging ik nu een feestje vieren. ;)
  Moderator donderdag 11 april 2013 @ 23:06:15 #163
42184 crew  DaMart
pi_125176701
quote:
2s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:24 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

dat komt wellicht ook wel een beetje door je content.. Trekt toch met name fanboys denk ik die reeds hun wegen al weten te vinden
Zou kunnen. Maar ik plaats juist wat algemenere Amazonbanners omdat de meeste bezoekers de artikelen die bij het onderwerp horen toch al hebben. En Amazon zet ik eigenlijk ook vooral op plekken waar ik beter geen Adsense kan neerzetten, zoals op een pagina met screenshots van een tv-serie. Of zou Google geen problemen hebben met banners op die pagina's? O-).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_125177996
quote:
4s.gif Op donderdag 11 april 2013 19:48 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Nee hoor ;) Maar op de een of andere manier staat een gmail of hotmail adres nu ziet echt zakelijk om het maar zo te noemen. Het gros van de aanmelders op mijn sites met die adressen zijn vaak alleen maar spammers :D
Mja wellicht geen correct email adres maar als ze betalen zou ik niet moeilijk doen.. als dr spam of iets anders achter zit zie je t toch wel.
pi_125185103
Stond ik in de krant, had die muts van de krant ons in de verkeerde regio geplaatst 8)7 Dus we staan wel in de krant alleen niet de krant van mijn omgeving, maar van 20 kilometer verder haha
  vrijdag 12 april 2013 @ 08:13:02 #166
340341 Blester
Membre très utile
pi_125185173
quote:
4s.gif Op donderdag 11 april 2013 18:59 schreef fotostarter het volgende:
Krijg net een vaag aanbod van een mevrouw om advertenties te plaatsen.

Hallo, Mijn naam is -NAAMWEG_ en ik ben commercieel medewerker binnendienst bij een gerenommeerd online media bedrijf. Voor verschillende klanten zijn wij op zoek naar hoge kwaliteits websites voor het plaatsen van een advertentie. Ik kan u een jaarlijkse vergoeding aanbieden voor het plaatsen van een (tekst)advertentie van mijn klant op uw website, doenwenu.nl Als u geïnteresseerd bent, of u zou meer informatie willen ontvangen dan kunt u mij terugmailen en krijgt u van mij geheel vrijblijvend meer details over dit aanbod. Als u meerdere sites heeft, kunt u mij dan deze URL's geven, zodat ik deze sites kan beoordelen voor eventuele mogelijkheden. Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Afzender naam@hotmail.com

Meh.. doe maar niet :N
Als ik dit soort mails verstuur gebruik ik nooit @hotmail.com maar ik ken zat mensen die dat wel doen. Helemaal niet zo vreemd dus.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_125185940
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 08:05 schreef MolFan het volgende:
Stond ik in de krant, had die muts van de krant ons in de verkeerde regio geplaatst 8)7 Dus we staan wel in de krant alleen niet de krant van mijn omgeving, maar van 20 kilometer verder haha
20 km valt nog wel mee :P
Facts don't care about your feelings
pi_125186107
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 09:08 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

20 km valt nog wel mee :P
Punt is ik ontvang dat ding niet en had toch wel verwacht dat ze het juist zouden plaatsen haha
pi_125186416
Ik ga vandaag eens klooien met een php scriptje of javascript, die kan herkennen of je op desktop of mobiel of tablet zit.

When on mobile/tablet, then place ads somewhere else :P
  vrijdag 12 april 2013 @ 09:35:01 #170
131603 Afwazig
Serious business
pi_125186565
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 09:28 schreef JDx het volgende:
Ik ga vandaag eens klooien met een php scriptje of javascript, die kan herkennen of je op desktop of mobiel of tablet zit.

When on mobile/tablet, then place ads somewhere else :P
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php function detect_mobile()
{
    if(preg_match('/(alcatel|amoi|android|avantgo|blackberry|benq|cell|cricket|docomo|elaine|htc|iemobile|iphone|ipad|ipaq|ipod|j2me|java|midp|mini|mmp|mobi|motorola|nec-|nokia|palm|panasonic|philips|phone|playbook|sagem|sharp|sie-|silk|smartphone|sony|symbian|t-mobile|telus|up\.browser|up\.link|vodafone|wap|webos|wireless|xda|xoom|zte)/i', $_SERVER['HTTP_USER_AGENT']))
        return true;
 
    else
        return false;
}
?>

En dan

1
2
3
4
5
<?php $mobile = detect_mobile();
 
if($mobile === false) { ?>

Adcode hier

Gebruik ik voor een site. Ik laat een bepaalde ad niet zien op mobiele devices. Maar dit is wel om te bouwen voor wat jij wilt.
pi_125186831
Wanneer is eigenlijk de volgende pagerank update? Ver weg in juni? of zou er al eerder iets komen.
  vrijdag 12 april 2013 @ 09:51:13 #172
131603 Afwazig
Serious business
pi_125186973
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 09:45 schreef JupilerXL het volgende:
Wanneer is eigenlijk de volgende pagerank update? Ver weg in juni? of zou er al eerder iets komen.
Elk kwartaal. De laatste was in Februari. Reken maar uit.
pi_125187130
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 09:28 schreef JDx het volgende:
Ik ga vandaag eens klooien met een php scriptje of javascript, die kan herkennen of je op desktop of mobiel of tablet zit.

When on mobile/tablet, then place ads somewhere else :P
Kan je ook met CSS alleen doen. Media queries FTW.
pi_125187213
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 09:51 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Elk kwartaal. De laatste was in Februari. Reken maar uit.
Die daarvoor was in November, dus soms om de 4 maanden, soms om de 2 maanden. Ik gok in Mei.
pi_125187561
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 09:35 schreef Afwazig het volgende:

[..]
[ code verwijderd ]

En dan
[ code verwijderd ]

Gebruik ik voor een site. Ik laat een bepaalde ad niet zien op mobiele devices. Maar dit is wel om te bouwen voor wat jij wilt.
Zag 'm al op Stack, dank.
pi_125190501
Ok, welcomeathome.com en nvus.nl zijn beide aangepast.

Ga je nu via je PC/Laptop naar de site, krijg je simpelweg de normale site (nog wel een ad toegevoegd op nvus.nl onderaan de site waar mensen op next page, last page, page 1,2,3,4,5 moeten klikken), met de skyscraper links.

Maar ga je via je tablet of mobiel naar de site, verdwijnt de skyscraper links en krijg je een banner onder het menu! Dus tussen tussen het menu en de content.

Misschien 1 of 2 mensen die het willen testen? Zowel nvus.nl als welcomeathome.com? Niet klikken uiteraard, gewoon even checken op je tablet/mobieltje, ik heb alleen een iPhone bij de hand.

Edit:
Welcomeathome.com is echt super strak, zowel op mobiel als pc, denk dat Google alleen kan gaan zeuren over nvus.nl op mobiel, het menu zit misschien net ietsje te strak op het advertentie:

- IMG REMOVED -

Zal ik er een BR'tje tussen gooien of niet? Doen ze hier moeilijk over?


[ Bericht 8% gewijzigd door JDx op 12-04-2013 13:56:11 ]
pi_125192686
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 11:48 schreef JDx het volgende:
Ok, welcomeathome.com en nvus.nl zijn beide aangepast.

Ga je nu via je PC/Laptop naar de site, krijg je simpelweg de normale site (nog wel een ad toegevoegd op nvus.nl onderaan de site waar mensen op next page, last page, page 1,2,3,4,5 moeten klikken), met de skyscraper links.

Maar ga je via je tablet of mobiel naar de site, verdwijnt de skyscraper links en krijg je een banner onder het menu! Dus tussen tussen het menu en de content.

Misschien 1 of 2 mensen die het willen testen? Zowel nvus.nl als welcomeathome.com? Niet klikken uiteraard, gewoon even checken op je tablet/mobieltje, ik heb alleen een iPhone bij de hand.

Edit:
Welcomeathome.com is echt super strak, zowel op mobiel als pc, denk dat Google alleen kan gaan zeuren over nvus.nl op mobiel, het menu zit misschien net ietsje te strak op het advertentie:

[ afbeelding ]

Zal ik er een BR'tje tussen gooien of niet? Doen ze hier moeilijk over?

Heb het even getest op Android 2.3. Banner komt op welcome@home mooi tussen het menu en de slider te staan, op nvus ook goed alleen inderdaad dicht tegen het menu aan :)
  vrijdag 12 april 2013 @ 13:53:24 #178
131603 Afwazig
Serious business
pi_125194957
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 11:48 schreef JDx het volgende:
Ok, welcomeathome.com en nvus.nl zijn beide aangepast.

Ga je nu via je PC/Laptop naar de site, krijg je simpelweg de normale site (nog wel een ad toegevoegd op nvus.nl onderaan de site waar mensen op next page, last page, page 1,2,3,4,5 moeten klikken), met de skyscraper links.

Maar ga je via je tablet of mobiel naar de site, verdwijnt de skyscraper links en krijg je een banner onder het menu! Dus tussen tussen het menu en de content.

Misschien 1 of 2 mensen die het willen testen? Zowel nvus.nl als welcomeathome.com? Niet klikken uiteraard, gewoon even checken op je tablet/mobieltje, ik heb alleen een iPhone bij de hand.

Edit:
Welcomeathome.com is echt super strak, zowel op mobiel als pc, denk dat Google alleen kan gaan zeuren over nvus.nl op mobiel, het menu zit misschien net ietsje te strak op het advertentie:

[ afbeelding ]

Zal ik er een BR'tje tussen gooien of niet? Doen ze hier moeilijk over?

Die banner zo strak onder het menu had ik mee uitgekeken. Google vindt dat niet zo leuk. Vooral met touchscreen zal je veel ongeldige kliks kunnen krijgen.
pi_125195010
Ik gooi er een br'tje tussen.

Done.

Ja ziet er goed uit, zou het eventueel ook nog kunnen doen voor schermresoluties lager dan 1366 ofzo.

[ Bericht 39% gewijzigd door JDx op 12-04-2013 14:00:13 ]
pi_125195633
Er zijn toch wat dingen aangepast laatst in het algoritme van Google?

Ik heb nu ineens drie dagen op rij 2 tot 3 keer zoveel bezoekers binnen gekregen.

Ik verdien verder geen geld met mijn site, maar vind het wel interessant dit alles. Kan iemand eens wat tips geven over mijn site?

http://aliens-ufos.jouwweb.nl/
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:33:13 #181
340341 Blester
Membre très utile
pi_125196313
Het is zover, zojuist een mail ontvangen van de advocaat van het bedrijf. Ik denk dat ik het er maar eens op aan laat komen, die meneer is gewoon aan het vissen namelijk.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_125197673
WTF? Waar gaat dit over, totaal onduidelijk.
  vrijdag 12 april 2013 @ 15:14:54 #183
340341 Blester
Membre très utile
pi_125197742
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 15:13 schreef JDx het volgende:
WTF? Waar gaat dit over, totaal onduidelijk.
Nogal inderdaad, hij vraagt dingen aan mij maar geeft dus niet aan wat er precies aan de hand is.

Mail is trouwens vanaf een @xs4all.nl adres verstuurd? :')
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 12 april 2013 @ 15:16:41 #184
340341 Blester
Membre très utile
pi_125197803
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 15:14 schreef Pr0blame het volgende:

[..]

Vind het wel wat vreemd, een beetje advocaat in de ICT branche heeft die gegevens zo :')
Dat 'ie lekker zelf gaat zoeken, hij kan je moeilijk verplichtten denk ik
Hij vraagt om een e-mail adres terwijl hij er naartoe mailt (dit zal hij in de Whois hebben gevonden)
Hij vraagt om een volledige naam (dit zal hij in de Whois kunnen vinden)
Hij vraagt om adresgegevens (ook dit staat in de Whois)

Hij stuurt mails vanaf een @xs4all.nl e-mail adres? :')

Ik heb meneer heel duidelijk uitgelegd welke maatregelen ik heb getroffen om verwarring te voorkomen, natuurlijk geheel netjes gereageerd maar dit is wel erg vreemd.

Lijkt of hij gewoon een beetje gaat lopen vissen of wat.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_125197861
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 15:16 schreef Blester het volgende:

[..]

Hij vraagt om een e-mail adres terwijl hij er naartoe mailt (dit zal hij in de Whois hebben gevonden)
Hij vraagt om een volledige naam (dit zal hij in de Whois kunnen vinden)
Hij vraagt om adresgegevens (ook dit staat in de Whois)

Hij stuurt mails vanaf een @xs4all.nl e-mail adres? :')
Misschien dat je het anders kan stellen en eens vragen voor welk "zeer gerenommeerd" kantoor hij werkt :+
  vrijdag 12 april 2013 @ 15:20:42 #186
340341 Blester
Membre très utile
pi_125197938
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 15:18 schreef Pr0blame het volgende:

[..]

Misschien dat je het anders kan stellen en eens vragen voor welk "zeer gerenommeerd" kantoor hij werkt :+
Hij zegt in de mail verder helemaal niets over wie hij is, voor welk bedrijf hij werkt e.d. Dit mag ik uit de footer lezen waar o.a. de website staat van hem.
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 12 april 2013 @ 15:23:11 #187
340341 Blester
Membre très utile
pi_125198023
Maargoed, ben bang dat dit wel het einde gaat worden van het nieuwe projectje, ik heb zelf niet genoeg kennis van rechten om dit zelf te bevechten en een advocaat / rechtszaak heb ik nou ook weer geen zin in. Jammer voor de 20 uur ofzo die erin zit maarja.
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 12 april 2013 @ 15:28:02 #188
131603 Afwazig
Serious business
pi_125198187
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 15:20 schreef Blester het volgende:

[..]

Hij zegt in de mail verder helemaal niets over wie hij is, voor welk bedrijf hij werkt e.d. Dit mag ik uit de footer lezen waar o.a. de website staat van hem.
Ik weet niet maar het lijkt mij sterk dat een advocaat vanaf een e-mail adres als dit mailt. Heb je de advocaat al opgezocht? Straks is het iemand die zich uitgeeft voor advocaat.
  vrijdag 12 april 2013 @ 15:32:41 #189
340341 Blester
Membre très utile
pi_125198359
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 15:28 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik weet niet maar het lijkt mij sterk dat een advocaat vanaf een e-mail adres als dit mailt. Heb je de advocaat al opgezocht? Straks is het iemand die zich uitgeeft voor advocaat.
Ja, ik heb de website even bekeken van hem, het gaat om het volgende bedrijf: http://tinyurl.com/bt6xj59

KvK inschrijving klopt ook, bij contact heeft hij een ander e-mail adres staan dan waarmee hij mij gemaild heeft. Op de website staat:

mr*van*eeckh*outte3@xs4all.nl

En de mail kwam van: eeck*houtte@xs4all.nl
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 12 april 2013 @ 15:35:41 #190
131603 Afwazig
Serious business
pi_125198469
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 15:32 schreef Blester het volgende:

[..]

Ja, ik heb de website even bekeken van hem, het gaat om het volgende bedrijf: http://tinyurl.com/bt6xj59

KvK inschrijving klopt ook, bij contact heeft hij een ander e-mail adres staan dan waarmee hij mij gemaild heeft. Op de website staat:

mr*van*eeckh*outte3@xs4all.nl

En de mail kwam van: eeck*houtte@xs4all.nl
Oké dat is klote. Vaak hebben ze juridisch geen poot om op te staan in deze gevallen maar door een brief waarin ze op hoge poten eisen stellen krijgen ze vaak wel wat ze willen omdat mensen zoals jij en ik geen geld geen zin en te weinig kennis hebben omtrent zulke zaken. Je moet dus goed voor jezelf bepalen hoe sterk jij staat en hoeveel gezeur het je waard is.

Een schikking is in deze gevallen ook wel mogelijk denk ik. Dus een kleine vergoeding voor je website en domeinnaam.
pi_125198525
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 15:32 schreef Blester het volgende:

[..]

Ja, ik heb de website even bekeken van hem, het gaat om het volgende bedrijf: http://tinyurl.com/bt6xj59

KvK inschrijving klopt ook, bij contact heeft hij een ander e-mail adres staan dan waarmee hij mij gemaild heeft. Op de website staat:

mr*van*eeckh*outte3@xs4all.nl

En de mail kwam van: eeck*houtte@xs4all.nl
Waarom gooi je het verhaal (in fictieve vorm) niet eens op SD's om te kijken wat ze zeggen? :)
  vrijdag 12 april 2013 @ 15:38:24 #192
340341 Blester
Membre très utile
pi_125198587
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 15:35 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Oké dat is klote. Vaak hebben ze juridisch geen poot om op te staan in deze gevallen maar door een brief waarin ze op hoge poten eisen stellen krijgen ze vaak wel wat ze willen omdat mensen zoals jij en ik geen geld geen zin en te weinig kennis hebben omtrent zulke zaken. Je moet dus goed voor jezelf bepalen hoe sterk jij staat en hoeveel gezeur het je waard is.

Een schikking is in deze gevallen ook wel mogelijk denk ik. Dus een kleine vergoeding voor je website en domeinnaam.
Jij zou een schikking aanbieden van hun kant?

Vergelijk mijn domeinnaam met: colaproductenkopen.nl
In google staan op de eerste pagina domeinen als: colaproducten.nu, colaproducten.eu, colaproductervaring.nl

Ik snap dat eigenlijk niet dat die met .nu geen gezeur krijgen? Ik sta op pagina 6, ben toch benieuwd hoe ze me zo hebben gevonden.

Website is twee weken oud, moeite is het me niet waard. Wel voor niets bijna 8.000 SEO vriendelijke woorden geschreven. De website is ook geheel positief omtrent de methode die het bedrijf heeft en geeft bezoekers extra informatie.

In de footer, privacy policy en bij het contact formulier staat duidelijk dat deze website geen onderdeel is van het genoemde bedrijf.
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 12 april 2013 @ 15:39:36 #193
131603 Afwazig
Serious business
pi_125198621
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 15:38 schreef Blester het volgende:

[..]

Jij zou een schikking aanbieden van hun kant?

Vergelijk mijn domeinnaam met: colaproductenkopen.nl
In google staan op de eerste pagina domeinen als: colaproducten.nu, colaproducten.eu, colaproductervaring.nl

Ik snap dat eigenlijk niet dat die met .nu geen gezeur krijgen? Ik sta op pagina 6, ben toch benieuwd hoe ze me zo hebben gevonden.
Een rechtzaak met kans op verliezen is het hun vaak niet waard in verband met de kosten. Een schikking is peanuts voor hun en dan zijn ze van het gezeik af. Vaak wordt om eerder genoemde redenen een schikking door de kant van de particulier ook vaak geaccepteerd.
  vrijdag 12 april 2013 @ 15:40:42 #194
340341 Blester
Membre très utile
pi_125198650
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 15:39 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Een rechtzaak met kans op verliezen is het hun vaak niet waard in verband met de kosten. Een schikking is peanuts voor hun en dan zijn ze van het gezeik af. Vaak wordt om eerder genoemde redenen een schikking ook vaak geaccepteerd.
Het is een internationaal bedrijf, ik denk dat die niet wakker liggen van enkele tienduizenden euro's kosten voor een rechtszaak.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_125198674
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 15:39 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Een rechtzaak met kans op verliezen is het hun vaak niet waard in verband met de kosten. Een schikking is peanuts voor hun en dan zijn ze van het gezeik af. Vaak wordt om eerder genoemde redenen een schikking door de kant van de particulier ook vaak geaccepteerd.
Als zijn portfolio (Praktijk cases) op waarheid berust dan is dat best indrukwekkend te noemen :@
  vrijdag 12 april 2013 @ 15:45:05 #196
131603 Afwazig
Serious business
pi_125198811
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 15:40 schreef Blester het volgende:

[..]

Het is een internationaal bedrijf, ik denk dat die niet wakker liggen van enkele tienduizenden euro's kosten voor een rechtszaak.
Ja ik weet ook niet hoe de zaak ligt dus het is moeilijk in te schatten waarop ze zich beroepen en of dit juridisch ook voeten in de aarde heeft. Heb er verder ook niet veel verstand van helaas.
  vrijdag 12 april 2013 @ 15:46:20 #197
340341 Blester
Membre très utile
pi_125198853
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 15:45 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ja ik weet ook niet hoe de zaak ligt dus het is moeilijk in te schatten waarop ze zich beroepen en of dit juridisch ook voeten in de aarde heeft. Heb er verder ook niet veel verstand van helaas.
Ik neem aan dat ze op dit moment geen claim kunnen doen? Tenslotte moet ik toch eerst de kans krijgen om mee te werken aan het voorstel van hun?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_125198936
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 15:32 schreef Blester het volgende:

[..]

Ja, ik heb de website even bekeken van hem, het gaat om het volgende bedrijf: http://tinyurl.com/bt6xj59

KvK inschrijving klopt ook, bij contact heeft hij een ander e-mail adres staan dan waarmee hij mij gemaild heeft. Op de website staat:

mr*van*eeckh*outte3@xs4all.nl

En de mail kwam van: eeck*houtte@xs4all.nl
Dat website :')
  vrijdag 12 april 2013 @ 15:49:16 #199
131603 Afwazig
Serious business
pi_125198956
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 15:46 schreef Blester het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze op dit moment geen claim kunnen doen? Tenslotte moet ik toch eerst de kans krijgen om mee te werken aan het voorstel van hun?
Dat zou je denken ja maar toch verbaas je je soms hoe krom iets werkt. Bijvoorbeeld wat betreft Copyright, als jij een foto van een fotograaf op je site zet dan kun je zomaar opeens een rekening van duizenden euro's krijgen en dan staat die fotograaf nog in zijn recht ook. Google maar eens op "guus de jong fotograaf".
  vrijdag 12 april 2013 @ 15:51:49 #200
340341 Blester
Membre très utile
pi_125199037
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 15:49 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Dat zou je denken ja maar toch verbaas je je soms hoe krom iets werkt. Bijvoorbeeld wat betreft Copyright, als jij een foto van een fotograaf op je site zet dan kun je zomaar opeens een rekening van duizenden euro's krijgen en dan staat die fotograaf nog in zijn recht ook. Google maar eens op "guus de jong fotograaf".
Ik zal wel zien, ik wacht de mail wel even af van de advocaat en mocht het nodig zijn gooi ik de website wel offline. Uit de titel van de mail kan ik suggeren dat het op het merk gaat en dat ik mogelijk advies zou geven over het merk? Dit is namelijk helemaal niet het geval :')

Natuurlijk plaats ik het antwoord ook hier, kan begrijpen dat jullie ook wel benieuwd zijn.
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 12 april 2013 @ 15:52:31 #201
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_125199060
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 15:49 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Dat zou je denken ja maar toch verbaas je je soms hoe krom iets werkt. Bijvoorbeeld wat betreft Copyright, als jij een foto van een fotograaf op je site zet dan kun je zomaar opeens een rekening van duizenden euro's krijgen en dan staat die fotograaf nog in zijn recht ook. Google maar eens op "guus de jong fotograaf".
Dat is wel heel kort door de bocht hoor. :D
Want vanuit het auteursrecht heb je ook weer het citaatrecht waarbij (visueel) werk op bepaalde wijze overgenomen mag/kan worden zonder dat je hierbij het auteursrecht schaad. Maar dat heeft dan weer te maken met het werk an sic dat besproken wordt en de relevantie van de afbeelding.

Heb wel vaker te maken gehad met dergelijke kwesties, geen enkele keer tot een zaak gekomen en slechts 1 keer moeten schikken.
  vrijdag 12 april 2013 @ 16:04:59 #202
340341 Blester
Membre très utile
pi_125199487
Eens even contact opgenomen met degene die ook zijn website van de advocaat offline moest halen, kijken op welke manier hij benaderd is en wat de advocaat bij hem voorstelde. Hij zei volgens mij tegen me dat de advocaat voorstelde de website offline te halen en het daarbij liet.
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 12 april 2013 @ 16:12:56 #203
340341 Blester
Membre très utile
pi_125199776
Even nagetrokken, hij heeft de website 13:33 minuten bezocht en alle pagina's bekeken vanuit de plaats van zijn bedrijf. Ik begin toch wel erg benieuwd te worden waar hij mee gaat komen.
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 12 april 2013 @ 17:11:37 #204
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125201747
Maar 'colaproductenkopen', is dan 'cola' een geregistreerde merknaam of gewoon een omschrijving van een algemeen product wat ze maken?

Het kan ook zijn dat ie hoog van de toren blaast en jij meteen toegeeft en zij hun zin hebben.
Net als dat je bij een bedrijf weg moet, ze proberen je altijd snel weg te krijgen met niets en doe je goed je best dan loop je ook met duizenden zo niet tienduizenden euro's weg.

Deze meneer werkt overigens vanuit een woonhuis, niet dat dat iets zegt, Wel uiterst merkwaardig dat hij zo'n particulier adres gebruikt als hij advocaat is in ICT-recht.

Voor je meteen toegeeft zou ik anders eens naar een rechtswinkel gaan om te vragen hoe sterk je staat. Als jouw site de producten promoot ipv afzeikt lijkt mij dat alleen maar extra reclame voor de fabrikant, tenzij jij natuurlijk alle bezoekers krijgt en zij niets. Maar op pagina 6 valt er (nog) weinig te vrezen. En dan nog.. mensen weten waar ze het moeten halen.

Vandaag even 10 sites aanschrijven voor backlinks voor site #2. Grappig dat 6 van die 10 dezelfde tekst gebruiken voor linkruil en eentje zelfs vergeten is de URL waar hij het van gestolen heeft te veranderen. _O-
pi_125202404
Als je reageert zou ik naar het adres op zijn site reageren, je weet het maar nooit. Een xs4all alias is zo gemaakt.
  vrijdag 12 april 2013 @ 18:19:41 #206
340341 Blester
Membre très utile
pi_125203747
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 17:31 schreef Stokkie_ het volgende:
Als je reageert zou ik naar het adres op zijn site reageren, je weet het maar nooit. Een xs4all alias is zo gemaakt.
Hij is KvK geregistreerd. Maar ik wacht even af waar hij mee komt.
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 12 april 2013 @ 18:22:22 #207
340341 Blester
Membre très utile
pi_125203817
Zojuist contact gehad met iemand die op nummer 4 staat op het zoekwoord met zijn website. Domeinnaam opbouw:

Ik Colaproductenkopen.nl
Hij: Colaproducten.nu

Hij had geen mail ontvangen, ik wel? Ik sta op pagina 6 hij op positie 4 eerste pagina? :')
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 12 april 2013 @ 18:47:06 #208
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125204568
Misschien probeert iemand je te neppen en stuurt ie zogenaamd een mail vanuit een IT-advocaat.
Heb je het IP-adres al getraced in de mailheader?
  vrijdag 12 april 2013 @ 18:53:46 #209
340341 Blester
Membre très utile
pi_125204787
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 18:47 schreef JK het volgende:
Misschien probeert iemand je te neppen en stuurt ie zogenaamd een mail vanuit een IT-advocaat.
Heb je het IP-adres al getraced in de mailheader?
Net even gekeken, het IP komt overeen met het IP waar een van de website's van de advocaat op staat, klopt dus wel.

Sinds wanneer mailen advocaten dit soort dingen trouwens? Dit gaat toch altijd via aangetekende post?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_125204869
Mail is vrij normaal bij merkrechtenschending door websites. Mocht je moeilijk gaan doen kan t altijd nog per post.
  vrijdag 12 april 2013 @ 18:59:37 #211
340341 Blester
Membre très utile
pi_125204991
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 18:56 schreef Stokkie_ het volgende:
Mail is vrij normaal bij merkrechtenschending door websites. Mocht je moeilijk gaan doen kan t altijd nog per post.
Ik denk dat als er eventueel verder contact volgt dat ik het eens over laat zetten op postverkeer, laat ze ook maar eens wat moeite doen. Aan deze halve nietszeggende mailtjes heb ik vrij weinig namelijk. Weet ook niet hoe ze op deze manier wat willen bereiken.
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 12 april 2013 @ 19:02:19 #212
340341 Blester
Membre très utile
pi_125205103
Lees dus net dat nog 5 mensen uit deze niche vandaag dezelfde mail hebben ontvangen. Deze moest echter een bedrag van ¤10.000 betalen. Hierbij wilde de advocaat gewoon de domeinnaam overnemen.
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 12 april 2013 @ 19:04:28 #213
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125205192
Bangmakerij. Hoe kunnen ze nou uit het niets ineens geld gaan eisen... daar mag eerst een rechter over nadenken. Soms komen ze met de meest vreemde eisen.
  vrijdag 12 april 2013 @ 19:06:57 #214
340341 Blester
Membre très utile
pi_125205292
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:04 schreef JK het volgende:
Bangmakerij. Hoe kunnen ze nou uit het niets ineens geld gaan eisen... daar mag eerst een rechter over nadenken. Soms komen ze met de meest vreemde eisen.
Meer mensen hebben deze niche gevonden zo te zien. Allemaal een mail gehad van de advocaat behalve die persoon op de eerste pagina met de EMD, maar dat is een kwestie van tijd denk ik.

Ik ga hem in ieder geval afstaan als ik bericht hiervan krijg, de tijd die ik er nu al in heb gestopt is het gewoon niet waard. Dat bedrijf wil gewoon de hele markt inpikken, ook website's die positieve berichten schrijven over het product. Ik weet niet wat ze willen hoor maar mensen gaan toch eerst de ervaringen op het internet nalezen alvorens ze een product kopen, dat vergeten ze even.
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 12 april 2013 @ 19:10:55 #215
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125205423
Kan je niet rechtstreeks met iemand van de Marketing en Communicatie afdeling van dat bedrijf contact opnemen om te horen wat het probleem is? Meteen dreigen met een advocaat is behoorlijk sneu, tenzij ze echt in hun recht staan. En nu ken ik maar één kant van het verhaal, maar ik neem aan dat je site geen smaad of laster bevat.
  vrijdag 12 april 2013 @ 19:12:34 #216
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_125205483
Ik zou m'n poot lekker stijf houden als het verhaal inderdaad zo in elkaar steekt als je hier schetst.
pi_125205526
Nou je kan dr beter in meegaan, dr zijn weinig zaken die gewonnen worden door website eigenaren en de claims kunnen erg hoog worden. Is genoeg over te vinden op het internet. Ze weten echt wel hoe ze een zaak moeten maken.
  vrijdag 12 april 2013 @ 19:14:35 #218
340341 Blester
Membre très utile
pi_125205552
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:12 schreef Lastpost het volgende:
Ik zou m'n poot lekker stijf houden als het verhaal inderdaad zo in elkaar steekt als je hier schetst.
2 van de 5 mensen hebben volgende maand een rechtszaak aan hun broek, ik heb hier helemaal geen zin in.
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 12 april 2013 @ 19:14:59 #219
340341 Blester
Membre très utile
pi_125205571
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:10 schreef JK het volgende:
Kan je niet rechtstreeks met iemand van de Marketing en Communicatie afdeling van dat bedrijf contact opnemen om te horen wat het probleem is? Meteen dreigen met een advocaat is behoorlijk sneu, tenzij ze echt in hun recht staan. En nu ken ik maar één kant van het verhaal, maar ik neem aan dat je site geen smaad of laster bevat.
Check je DM.
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 12 april 2013 @ 19:16:31 #220
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_125205646
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:14 schreef Blester het volgende:

[..]

2 van de 5 mensen hebben volgende maand een rechtszaak aan hun broek, ik heb hier helemaal geen zin in.
In de zin van dreigementen of daadwerkelijk al bericht gehad dat ze moeten langskomen? :D
Snap dat je er geen trek in hebt, maar dit zou me echt in het verkeerde keelgat schieten en tevens hebben ze geen poot om op te staan (zeg ik n.a.v hetgeen hier te vinden is) volgens mij.
  vrijdag 12 april 2013 @ 19:29:38 #221
340341 Blester
Membre très utile
pi_125206120
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:16 schreef Lastpost het volgende:

[..]

In de zin van dreigementen of daadwerkelijk al bericht gehad dat ze moeten langskomen? :D
Snap dat je er geen trek in hebt, maar dit zou me echt in het verkeerde keelgat schieten en tevens hebben ze geen poot om op te staan (zeg ik n.a.v hetgeen hier te vinden is) volgens mij.
Ze stellen het volgende voor bij hen:

Of 10.000 euro betalen of een rechtszaak waarbij je de proceskosten ook nog mag betalen dan.

Maar ik denk dat het allemaal niet zover komt. Ik heb zojuist gelezen dat je ALTIJD een kans moet krijgen om de zooi over te dragen.
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 12 april 2013 @ 19:32:00 #222
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125206208
Proceskosten mag de verliezer betalen.
  vrijdag 12 april 2013 @ 19:32:49 #223
340341 Blester
Membre très utile
pi_125206237
Maargoed, ik ben de rest van de avond weg. Ik dank jullie in ieder geval zeer voor de tips. Natuurlijk zal ik jullie op de hoogte houden :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 12 april 2013 @ 19:55:00 #224
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125207101
Ben benieuwd wat er uit komt!

Zo hier weer 8 mails verstuurd voor backlinks voor mijn .com domein.
Die moet wat bekender worden.
pi_125208826
Vaag verhaal Blester ik vertrouw het niet zo, laat je maar een aangetekende brief sturen. Is het gebruikelijk dat een advocaat zijn cases zo op de website plaatst?
pi_125225737
Vaag verhaal van die cola-shizzle. :P Gaat 't om Coca-Cola die moeilijk doet ofzo? :P

En hier zijn de Adsense-inkomsten echt compleet in elkaar gedonderd. :X Nu scoort Youtube altijd wel redelijk goed (maar loopt het nogal achter bij Youtube Analytics en is het ook nog eens in dollars :{ ). Niet blij mee dus. :P
pi_125225781
Cola was gewoon een voorbeeld, die ik toevallig noemde haha.

Maar advocaten zijn gewoon ratten, ook al eens eentje op m'n dak gehad over het copy pasten van een artikel. Vroeg iets van ¤1000, uiteindelijk beetje handje klap en werd het ¤300 ofzo. Alsnog triest, maar blijkbaar staan ze in hun recht. In Blesters geval is het wel iets anders.

Je zou hem kunnen mailen, hij weet wel veel en beantwoordde mijn vragen toen ook: http://www.arnoud.engelfriet.net/
Facts don't care about your feelings
  zaterdag 13 april 2013 @ 09:46:09 #228
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125225818
Cola is een voorbeeld, en ik begrijp een bepaalde reden wel, maar het is erg arrogant van het bedrijf. Het is om verkoop te stimuleren, niet om af te zeiken. Alle goede reclame lijkt mij welkom. Maar wie weet draait het slecht en zoeken ze geld om het hoofd boven water te houden voor ze verzuipen in de cola. :P

Ik ben met YT inkomsten benieuwd of die nu een eigen threshold van 70 eur heeft of dat het wel mee gaat met de rest.
pi_125229022
Door een nachtje downtime (8 uurtjes) behoorlijk gezakt in de rankings, het is wel herstellende maar google houdt er duidelijk rekening mee.
pi_125229102
Hmm geloof ik niet zo in, mijn site was ooit 2 maanden down en daarna weer netjes in de ranking. En dat is een PR4 site met 1000 bez. per dag.
Facts don't care about your feelings
pi_125229182
Mja het kan toevallig zijn maar gisteren na de downtime behoorlijk gezakt op alle keywords, nu weer langzaam af en toe een stapje hoger. Heb ongeveer 6k bezoekers per dag.
pi_125229804
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:12 schreef Stokkie_ het volgende:
Kreeg ik even een leuk idee van een kleine concurrent die comments zat te spammen op mijn blog met zijn link, ik ga ook eens proberen om met afilliates te werken. Iemand ervaring met amazon.com? zie dat ik standaard 4% krijg maar:

[..]

Bedoelen ze dan dat ik 6% krijg wanneer ik meer dan 7 artikelen promoot/laat zien op mijn site? Dat zou wel erg makkelijk zijn.
4 bestellingen gedaan gisteren :) wat t gaat opleveren weet ik nog niet, staat er helaas nog niet bij. Denk dat het dan eerst geshipped moet worden. Overigens zijn 3 van de bestellingen totaal niet gelieerd aan mijn ads dus ze tracken wel ver.

/edit
Als ik t omreken tegen 4% is t 31.60$, dat zou wel lekker zijn :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Stokkie_ op 13-04-2013 13:57:57 ]
pi_125234284
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 09:42 schreef YoshiBignose het volgende:
Cola was gewoon een voorbeeld, die ik toevallig noemde haha.

Maar advocaten zijn gewoon ratten, ook al eens eentje op m'n dak gehad over het copy pasten van een artikel. Vroeg iets van ¤1000, uiteindelijk beetje handje klap en werd het ¤300 ofzo. Alsnog triest, maar blijkbaar staan ze in hun recht. In Blesters geval is het wel iets anders.

Je zou hem kunnen mailen, hij weet wel veel en beantwoordde mijn vragen toen ook: http://www.arnoud.engelfriet.net/
Copy pasten is dan ook een beetje dom natuurlijk :P Gewoon zelf schrijven ;)
pi_125235344
Naja met bronvermelding natuurlijk, is een nieuwssite. Natuurlijk moet je gewoon niet copy pasten maar was nog artikel uit 2008 dus tja...
Facts don't care about your feelings
  zaterdag 13 april 2013 @ 20:49:05 #235
340341 Blester
Membre très utile
pi_125243085
Positief dagje, enkele websites van me flink gestegen in de zoekresultaten! Linkbuilding van vorige week heeft dus wel weer het gewenste effect gehad.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_125287595
Iedereen van het lekkere weer genoten? ;) zo valt er weinig te verdienen :o maar ik kreeg weer een tip van Google, het kleine 200x200 formaat moest ik wijzigen naar 300x250. Ik ben benieuwd maar de eerste dagen hebben al een RPM die bijna 50% hoger ligt t.o.v. het kleine formaat.
pi_125299284


Hypocriete Google is hypocriet.
  maandag 15 april 2013 @ 07:14:11 #238
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125299575
Wat bedoel je? Geen adult content op je site maar wel met adwords aanbieden?

Slechte dag gister door het warme weer.
Trekt vast vandaag wel weer bij. ;)
  maandag 15 april 2013 @ 08:48:18 #239
340341 Blester
Membre très utile
pi_125300268
Damn... Die website waar dat gekloot mee is met die advocaat is vannacht van pagina 6 naar pagina 2 op de eerste plek gestegen...
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_125301097
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 22:07 schreef WebBeestje het volgende:
Iedereen van het lekkere weer genoten? ;) zo valt er weinig te verdienen :o maar ik kreeg weer een tip van Google, het kleine 200x200 formaat moest ik wijzigen naar 300x250. Ik ben benieuwd maar de eerste dagen hebben al een RPM die bijna 50% hoger ligt t.o.v. het kleine formaat.
Ging bij mij destijds ook met 50% omhoog.

Dat 336x250 ding ofzo is goud waard.

Gisteren was een drama btw. Uiteraard door het weer, zelf ook amper achter de pc gezeten.
pi_125301405
Laatst las ik hier dat Adsense in sommige landen is toegestaan met gokken, misschien over een tijdje hier ook als dit doorgaat:

quote:
Staatssecretaris Teeven van Veiligheid & Justitie komt rond 1 mei met een wetsvoorstel om het online gokken en gamen te legaliseren. Het systeem dreigt te mislukken als het kabinet het tarief niet verlaagt. Gokbedrijven zullen dan spellen vanuit het buitenland blijven aanbieden. Veel online casino's zijn gevestigd op Malta.
pi_125301702
wanneer je vanaf http://www.vaneeckhoutteadvocaten.nl/index.html klikt op het tabblad kosten wordt zn glimlach opeen seen stuk groter :o
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_125303717
Kent een van jullie trouwens websites in de categorie wellness/gezondheid/fitness/dieren voor een eventueel stukje over de tweede site uit mijn sign? Mag per dm :)
pi_125304062
M'n laatste site (bmw uitlezen) in de top 4 in 2 dagen. Zelfs al een berichtje gehad van iemand die z'n BMW uitgelezen wil hebben. Weet alleen niet of ik het daadwerkelijk ga doen, of gewoon AdSense erop ga pleuren :P

Of misschien die diagnose apparatuur gasten vragen of ze een link willen op m'n site haha.
pi_125304307
quote:
2s.gif Op maandag 15 april 2013 10:00 schreef RanTheMan het volgende:
wanneer je vanaf http://www.vaneeckhoutteadvocaten.nl/index.html klikt op het tabblad kosten wordt zn glimlach opeen seen stuk groter :o
_O-
Facts don't care about your feelings
  maandag 15 april 2013 @ 15:00:42 #246
340341 Blester
Membre très utile
pi_125311377
quote:
2s.gif Op maandag 15 april 2013 10:00 schreef RanTheMan het volgende:
wanneer je vanaf http://www.vaneeckhoutteadvocaten.nl/index.html klikt op het tabblad kosten wordt zn glimlach opeen seen stuk groter :o
_O-
Nu je het zegt
~ Love comes unseen; we only see it go
  maandag 15 april 2013 @ 15:13:22 #247
340341 Blester
Membre très utile
pi_125311732
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 11:35 schreef JDx het volgende:
M'n laatste site (bmw uitlezen) in de top 4 in 2 dagen. Zelfs al een berichtje gehad van iemand die z'n BMW uitgelezen wil hebben. Weet alleen niet of ik het daadwerkelijk ga doen, of gewoon AdSense erop ga pleuren :P

Of misschien die diagnose apparatuur gasten vragen of ze een link willen op m'n site haha.
46 lokale exacte zoekresultaten per maand? Ik denk dat je echt een vette vis aan de haak hebt geslagen.
~ Love comes unseen; we only see it go
  maandag 15 april 2013 @ 15:20:47 #248
340341 Blester
Membre très utile
pi_125311992
Die TransIP, gaan ze mailen dat ze geen DDoS aanvallen meer hebben gehad sinds 5 dagen en welke problemen mensen 5 dagen geleden zouden hebben kunnen ondervinden, kneuzen zijn het toch _O- _O-
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_125312095
Ik heb besloten om eerst een andere site (in plaats van Volvotips) eerst helemaal uit te bouwen. Ik denk dat dat best een Adsense-killer kan zijn. :P Maar ik denk wel dat ik er een hoop linkbuilding voor moet doen aangezien er best veel concurrentie van is, nu wordt die site wel best aardig gevonden via de long tail. :)
pi_125312289
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:20 schreef Blester het volgende:
Die TransIP, gaan ze mailen dat ze geen DDoS aanvallen meer hebben gehad sinds 5 dagen en welke problemen mensen 5 dagen geleden zouden hebben kunnen ondervinden, kneuzen zijn het toch _O- _O-
Heb dr zelf niks van gemerkt maar heb dan ook alleen wat domeinnamen daar.
  maandag 15 april 2013 @ 15:31:01 #251
340341 Blester
Membre très utile
pi_125312356
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:29 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Heb dr zelf niks van gemerkt maar heb dan ook alleen wat domeinnamen daar.
Ik heb er ook niets van gemerkt, heb helemaal niets lopen bij TransIP en bij dit soort mailtjes moet ik toch steeds weer lachen :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_125312621
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:13 schreef Blester het volgende:

[..]

46 lokale exacte zoekresultaten per maand? Ik denk dat je echt een vette vis aan de haak hebt geslagen.
Ik heb zo'n BMW uitleeskabel met software, het is goedkoper dan adverteren op marktplaats diensten.
  maandag 15 april 2013 @ 20:18:53 #253
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125324063
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:40 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik heb zo'n BMW uitleeskabel met software, het is goedkoper dan adverteren op marktplaats diensten.
Is dat niet gewoon een OBD2 apparaatje die je voor een paar dollar koopt met WiFi of bluetooth?
Ik zou alleen niet zomaar een storing wissen, tenzij je een onderdeel hebt vervangen.
Zo te zien heeft BMW ook gewoon OBD2 en kan je dus zelfs 'auto-uitlezen' er van maken. ;)
pi_125331722
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 20:18 schreef JK het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon een OBD2 apparaatje die je voor een paar dollar koopt met WiFi of bluetooth?
Ik zou alleen niet zomaar een storing wissen, tenzij je een onderdeel hebt vervangen.
Zo te zien heeft BMW ook gewoon OBD2 en kan je dus zelfs 'auto-uitlezen' er van maken. ;)
Kabel is makkelijk aan te komen, (recente) software is eerder het probleem.
pi_125333101
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:20 schreef Blester het volgende:
Die TransIP, gaan ze mailen dat ze geen DDoS aanvallen meer hebben gehad sinds 5 dagen en welke problemen mensen 5 dagen geleden zouden hebben kunnen ondervinden, kneuzen zijn het toch _O- _O-
Gek he, mensen willen informatie hebben... wat een teringposts zijn dit zeg. Erg zielig om bij elke post TransIP te moeten haten.

quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 11:35 schreef JDx het volgende:
M'n laatste site (bmw uitlezen) in de top 4 in 2 dagen. Zelfs al een berichtje gehad van iemand die z'n BMW uitgelezen wil hebben. Weet alleen niet of ik het daadwerkelijk ga doen, of gewoon AdSense erop ga pleuren :P

Of misschien die diagnose apparatuur gasten vragen of ze een link willen op m'n site haha.
Hoe lang duurt dat uitlezen? 25 euro lijkt me best veel voor een tekstbestandje.
pi_125337413
Zo veel is dat niet, dealers vragen meestal het dubbele. Afhankelijk van welke BMW je hebt natuurlijk, meeste problemen hebben de wat oudere BMW's... een E36 heeft volgens mij weer andere uitleesapparatuur nodig. OBD is vrij universeel.
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 16 april 2013 @ 08:25:37 #257
340341 Blester
Membre très utile
pi_125342594
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 22:40 schreef Nezhi het volgende:

[..]

Gek he, mensen willen informatie hebben... wat een teringposts zijn dit zeg. Erg zielig om bij elke post TransIP te moeten haten.
Je gaat toch niet na 5 dagen nog even je klanten confronteren met een aanval die 5 dagen geleden plaats heeft gevonden en waarvan mensen al 5 dagen geen problemen meer hebben. Dan haal je je eigen bedrijf toch door de zeik heen :) Als mijn reacties je niet aanstaan nodig ik je bij deze uit deze niet meer te lezen.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_125343670
Gewoon dit versturen en wachten. Ze zullen niet opeens een rechtszaak starten van de ene op de andere dag. Ze kunnen niet zomaar zeggen dat je nog x dagen hebt, y bedrag moet betalen en anders rechtszaak. Het is gewoon bangmakerij en 95% zal direct de domeinnaam afstaan.

Geache heer/mevrouw,

Ik heb uw e-mail ontvangen en schrok daar van. Ik vind het leuk om informatieve websites op te starten en heb nooit het idee gehad dat bedrijf x hier een probleem van zou maken.

Naar aanleiding van uw verzoek heb ik mij hierin verdiept en hier komt niet uit naar voren dat mijn website/de domeinnaam daadwerkelijk inbreuk maakt op het intellectueel eigendom van bedrijf x. Sterker nog, het bevestigd mijn vermoeden dat ik inderdaad te goeder trouw gehandeld heb.

U zult begrijpen dat het registreren van een domeinnaam, het hosten hiervan, het ontwerp van de website en het schrijven van de inhoud zeer veel tijd kost.

Ik wil u dan ook voorstellen om de domeinnaam inclusief inhoud over te laten nemen door bedrijf x voor een vast bedrag van EUR 4500,- (of wat dan ook). Dit is om de kosten te dekken welke door mij gemaakt zijn.

Ik hoor graag uw reactie hierop.

Mvg,

Blester
  dinsdag 16 april 2013 @ 09:44:00 #259
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_125344068
Hallo,

het kan zijn dat ik mij binnenkort hier ga melden voor gezelligheid en waarschijnlijk hulp :D
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  dinsdag 16 april 2013 @ 10:43:17 #261
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_125345604
quote:
quote:
The botnet targets Wordpress users with the username "admin", trying thousands of possible passwords.
Dan ben je ook wel een prutser ook als je dat niet veranderd. :')
pi_125345941
Ik zou het graag veranderen, maar bij m'n oude blogs, krijg ik dit:

Usernames cannot be changed.
  dinsdag 16 april 2013 @ 11:07:57 #263
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_125346346
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 10:55 schreef JDx het volgende:
Ik zou het graag veranderen, maar bij m'n oude blogs, krijg ik dit:

Usernames cannot be changed.
Gewoon nieuwe beheerder aanmaken, Admin verwijderen.
pi_125346419
Blester, hoe is t afgelopen met je site? Ik heb zulke shit al 2 keer gehad. Dreigmailtjes. Ik heb de site toen maar offline gehaald.
  Moderator dinsdag 16 april 2013 @ 11:11:27 #265
42184 crew  DaMart
pi_125346445
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 11:07 schreef ursel het volgende:

[..]

Gewoon nieuwe beheerder aanmaken, Admin verwijderen.
Net ook maar even gedaan op de wordpresssite waar ik nog geen ander account had :@.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 16 april 2013 @ 11:22:33 #266
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_125346714
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 april 2013 11:11 schreef DaMart het volgende:

[..]

Net ook maar even gedaan op de wordpresssite waar ik nog geen ander account had :@.
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 10:43 schreef ursel het volgende:

.. prutser ..
:+
pi_125347999
laatste tijd wat crap sites gemaakt, nu bezig met een wat uitgebreidere site, complete database aan het bouwen met informatie over het "product" dat is wel een kutwerk zeg, hoop dat het uit kan.
pi_125348047
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 10:43 schreef ursel het volgende:

[..]

[..]

Dan ben je ook wel een prutser ook als je dat niet veranderd. :')
en bedankt.. Ik heb overal gewoon admin staan als user anders
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_125348107
Ik ook :P en een wachtwoord met alleen letters..... misschien dat toch even iets lastiger maken dan voor de brute force :P
Facts don't care about your feelings
pi_125348633
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 12:03 schreef JDx het volgende:
laatste tijd wat crap sites gemaakt, nu bezig met een wat uitgebreidere site, complete database aan het bouwen met informatie over het "product" dat is wel een kutwerk zeg, hoop dat het uit kan.
Ik vind juist de grote websites maken stukken leuker. En dan vooral een voor mensen handige website waar ze iets mee kunnen. Dit zijn meestal ook websites met amper tekst en toch komen ze lekker hoog in Google, gewoon omdat men ze handig vindt. :)
  dinsdag 16 april 2013 @ 12:39:10 #271
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_125349201
Sorry mensen, noob alert.

Als je je aanmeld voor Adsense, waar dien ik aan te voldoen?
Want de ''regels'' qua, geen adult content e.d (de TOS) dat is geen probleem, maar bv bij een blog, moet je een bepaald aantal posts hebben, of qua traffic een target oid behalve voor je goedkeuring krijgt? Had me aangemeld, but got shot down ;_;
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_125350157
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 april 2013 12:39 schreef Lt.Surge het volgende:
Sorry mensen, noob alert.

Als je je aanmeld voor Adsense, waar dien ik aan te voldoen?
Want de ''regels'' qua, geen adult content e.d (de TOS) dat is geen probleem, maar bv bij een blog, moet je een bepaald aantal posts hebben, of qua traffic een target oid behalve voor je goedkeuring krijgt? Had me aangemeld, but got shot down ;_;
Je moet wel een site hebben. Dus geen huisdieren.jouwsite.nl ofzo.
Je moet ff kijken in het google afkeurmailtje. Dan weet je waarom je afgekeurd bent :)
pi_125350380
Hmm ik had een paar dagen geleden datums weer zichtbaar gemaakt op mijn blog posts en rank een stuk lager op de meeste (van eerste pagina naar pagina 2-4). Is google bezig geweest of heeft iemand dit al eerder gehad?

[ Bericht 8% gewijzigd door Stokkie_ op 16-04-2013 13:32:03 ]
  dinsdag 16 april 2013 @ 13:17:52 #274
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_125350431
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Je moet wel een site hebben. Dus geen huisdieren.jouwsite.nl ofzo.
Je moet ff kijken in het google afkeurmailtje. Dan weet je waarom je afgekeurd bent :)
Haha nee, dat snap ik :P Het is iig mogelijk om er Adsende te draaien volgens de site en Adsense zelf!

quote:
Bedankt voor uw interesse in Google AdSense. Onze specialisten hebben uw
aanmelding gecontroleerd en geconstateerd dat deze niet voldoet aan onze
richtlijnen. Daarom kunnen we u niet laten deelnemen aan het programma.

We zijn van mening dat met ons huidige beleid de effectiviteit van
Google-advertenties voor zowel uitgevers als adverteerders kan worden
gegarandeerd. We controleren alle uitgevers en behouden ons het recht voor
om een aanmelding af te wijzen. Mogelijk kunnen we ons programma in de
toekomst uitbreiden met meer uitgevers en een grotere verscheidenheid aan
inhoud.

We kunnen niet reageren op uw vragen met betrekking tot de specifieke
redenen van onze beslissing. Hartelijk bedankt voor uw begrip.
Meh, misschien nog te nieuw, of te vaak het woord Pokemon :D
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  dinsdag 16 april 2013 @ 14:47:17 #275
340341 Blester
Membre très utile
pi_125353772
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 11:10 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Blester, hoe is t afgelopen met je site? Ik heb zulke shit al 2 keer gehad. Dreigmailtjes. Ik heb de site toen maar offline gehaald.
Nog steeds niets vernomen verder. Ik heb gister zelf maar eens contact gezocht met het bedrijf zelf om eens om opheldering te vragen, de advocaat heeft er blijkbaar niet zoveel zin in. Hier houd ik het bij, moeten ze zelf maar eens moeite doen, ik heb nu genoeg goede wil laten zien verder.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_125357161
Ok het gaat gebeuren, ik word morgen 31 en ik moet toch eens mijn droom nastreven, dus ik heb een gesprek aangevraagd om te vertellen dat ik minder ga werken en meer voor mezelf bezig wil.

Mijn insteek is eerst om elke woensdag full time aan sites te gaan werken en de rest van de dagen nog gewoon te blijven werken. Hoop dat ze snel reageren.
  dinsdag 16 april 2013 @ 20:21:16 #277
131603 Afwazig
Serious business
pi_125368051
Zo`n floating ad mag toch helemaal niet van adsense?

http://www.voetbalprimeur(...)ugdopleiding-bij-psv
pi_125368312
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:21 schreef Afwazig het volgende:
Zo`n floating ad mag toch helemaal niet van adsense?

http://www.voetbalprimeur(...)ugdopleiding-bij-psv
Daar is pas nog over gesproken op dit topic ;) JDx wilde er één plaatsen maar dan blijkt het bij veel bezoekers buiten het beeld te vallen. Of het wel of niet mag heeft nog niemand uitsluitsel over gegeven op dit topic.
  dinsdag 16 april 2013 @ 20:27:27 #279
131603 Afwazig
Serious business
pi_125368367
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:26 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Daar is pas nog over gesproken op dit topic ;) JDx wilde er één plaatsen maar dan blijkt het bij veel bezoekers buiten het beeld te vallen. Of het wel of niet mag heeft nog niemand uitsluitsel over gegeven op dit topic.
Ik heb zelf ook zo`n ad op een site op dezelfde locatie en shit maar heb hem expres niet zo laten floaten omdat ik dacht dat dat niet mocht.
pi_125368608
Hier op Fok laten ze die banner ook niet floaten dus zal wel een reden hebben en kans is redelijk dat het niet mag. Even mijn stats erbij genomen omdat ik ook een skyscraper heb met een vaste positie. Mijn beste banner is een 728x90 maar die heeft driemaal zoveel vertoningen als mijn skyscraper, de skyscraper levert ongeveer de helft van de 728x90 op en is dus in verhouding een stuk beter.
pi_125369695
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:08 schreef JDx het volgende:
Ok het gaat gebeuren, ik word morgen 31 en ik moet toch eens mijn droom nastreven, dus ik heb een gesprek aangevraagd om te vertellen dat ik minder ga werken en meer voor mezelf bezig wil.

Mijn insteek is eerst om elke woensdag full time aan sites te gaan werken en de rest van de dagen nog gewoon te blijven werken. Hoop dat ze snel reageren.
You're FIRED!
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:16:27 #282
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_125370996
Iemand ervaring met blogspot/blogger icm Adsense? :{
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_125386810
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:08 schreef JDx het volgende:
Ok het gaat gebeuren, ik word morgen 31 en ik moet toch eens mijn droom nastreven, dus ik heb een gesprek aangevraagd om te vertellen dat ik minder ga werken en meer voor mezelf bezig wil.

Mijn insteek is eerst om elke woensdag full time aan sites te gaan werken en de rest van de dagen nog gewoon te blijven werken. Hoop dat ze snel reageren.
Hoop dat je het mooi uit kan breiden:) Zou dit zelf ook graag willen.
  woensdag 17 april 2013 @ 09:32:53 #284
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_125386924
Gefeliciteerd JDx *O*
pi_125387022
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 09:32 schreef ursel het volgende:
Gefeliciteerd JDx *O*
Hahaha, dankje.
pi_125387218
Ja gefeliciteerd hé ouwe aap :D
Facts don't care about your feelings
pi_125387821
Ja dankje, mooi oud haha.

Heeft iemand interesse in een Windows Phone 8 website trouwens? Ik ben hier in November 2012 mee begonnen, omdat ik zelf ook graag een Winphone 8 wilde, maar de release was wel 10x uitgesteld waardoor ik maar een iPhone heb genomen.

Het valt niet echt meer in mijn interesse gebied, maar de site is inmiddels gestegen tot plaats 3 (achter Micrsoft zelf en Wikipedia). Heb er maar even snel ads opgegooid, wie weet klikt er nog iemand, maar doe er (behalve een test nieuwsbericht vanmorgen) niets mee.
  woensdag 17 april 2013 @ 12:36:04 #288
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_125392311
Hoe zit het eigenlijk met copyrights als je engelse pagina's een op een vertaald naar het nederlands? :P
pi_125392428
Lijkt me niet mogen. Ik herschrijf alles.
pi_125393339
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:08 schreef JDx het volgende:
Ok het gaat gebeuren, ik word morgen 31 en ik moet toch eens mijn droom nastreven, dus ik heb een gesprek aangevraagd om te vertellen dat ik minder ga werken en meer voor mezelf bezig wil.

Mijn insteek is eerst om elke woensdag full time aan sites te gaan werken en de rest van de dagen nog gewoon te blijven werken. Hoop dat ze snel reageren.
Gefeliciteerd man! Ik ga na de zomer stoppen en volledig over op de websites. :) Dan is mijn droom ook gerealiseerd. Heb dan genoeg geld gespaard.
  woensdag 17 april 2013 @ 16:35:35 #291
340341 Blester
Membre très utile
pi_125402088
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 10:12 schreef JDx het volgende:
Ja dankje, mooi oud haha.

Heeft iemand interesse in een Windows Phone 8 website trouwens? Ik ben hier in November 2012 mee begonnen, omdat ik zelf ook graag een Winphone 8 wilde, maar de release was wel 10x uitgesteld waardoor ik maar een iPhone heb genomen.

Het valt niet echt meer in mijn interesse gebied, maar de site is inmiddels gestegen tot plaats 3 (achter Micrsoft zelf en Wikipedia). Heb er maar even snel ads opgegooid, wie weet klikt er nog iemand, maar doe er (behalve een test nieuwsbericht vanmorgen) niets mee.
Wat moet je ervoor hebben? :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  woensdag 17 april 2013 @ 16:51:24 #292
340341 Blester
Membre très utile
pi_125402768
Wat is jullie ervaring met .biz?

Heb de optie of EMD.biz of EMD+random woord.nl. Ik denk persoonlijk de .NL domeinnaam maar ik heb verder geen ervaring met .biz.
~ Love comes unseen; we only see it go
  woensdag 17 april 2013 @ 17:55:37 #293
340341 Blester
Membre très utile
pi_125405403
Zojuist 4 pagina's ontvangen van de advocaat, een geheel officiele brief met allemaal dingen die mis waren aan de website en die in strijd waren met het merk. Ik moet per direct de website offline halen en de domeinnaam overdragen aan het bedrijf :')

Hij eist tevens dat ik dit invul met een handtekening eronder....

https://www.widexs.nl/upl(...)racht_domeinnaam.pdf

Terwijl ik de domeinnaam niet eens bij WideXS heb staan? Dafuq....

[ Bericht 17% gewijzigd door Blester op 17-04-2013 18:26:41 ]
~ Love comes unseen; we only see it go
  woensdag 17 april 2013 @ 18:18:05 #294
131603 Afwazig
Serious business
pi_125406227
Wat was er allemaal mis dan? :')
  woensdag 17 april 2013 @ 18:22:43 #295
340341 Blester
Membre très utile
pi_125406400
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:18 schreef Afwazig het volgende:
Wat was er allemaal mis dan? :')
Och, hij begon over vanalles. Aangezien ik de website geheel SEO vriendelijk had gemaakt zou ik de website puur hebben gemaakt om te profiteren van de bezoekers die hun merk zochten, ik had afbeeldingen gebruikt zonder rechten, het was allemaal commercieel (ik had er 0 advertenties op staan :')), op de linkpagina stonden concurrenten van het bedrijf (met concurrerende producten).

Verder, en wat ik wel HEEL vreemd vind, zou ik relaties hebben met SEO-bedrijf X (die ik niet ken maar een van de website's op de linkpagina was hier blijkbaar van, hoe de fuck leg je die connectie dan?) en hij noemde de opbouw van de website SEO specialistisch (dat is dan wel weer leuk om uit de mond van een advocaat te horen)

Het is dat ik de brief niet mag publiceren, anders had ik dat toch even gedaan.
~ Love comes unseen; we only see it go
  woensdag 17 april 2013 @ 18:28:55 #296
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_125406598
Van mij mag je hem publiceren hoor.
Dat Danny ook vaak geloof ik . :+
  woensdag 17 april 2013 @ 18:36:34 #297
340341 Blester
Membre très utile
pi_125406847
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:28 schreef ursel het volgende:
Van mij mag je hem publiceren hoor.
Dat Danny ook vaak geloof ik . :+
Staat duidelijk aan het eind van het brief dat dit niet mag, ik doe het maar even niet.

Website zojuist offline gegooit, nu alle papieren e.d. naar hem sturen. Dat was het dan weer met het nieuwe projectje :P Ach, ik lig er geen nacht wakker van hoor :) Je kon in de brief wel lezen dat hij verstand had van ICT, hij noemde namelijk ook de Yoast Wordpress SEO plugin in zijn brief. Volgens mij heeft hij enkele uren op de website gezeten zo te lezen :')

Wel veel suggesties doet hij verder, die allemaal onwaar zijn maargoed.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_125407082
Ja klote, maar goed ik zou het ook niet riskeren want zij hebben geld en zullen het waarschijnlijk toch winnen. Teringlijers...
Facts don't care about your feelings
pi_125407246
Maar je mag wel publiceren om welke site het gaat?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')