zondag 19 mei 2013 @ 23:23:53 #226
307551 Romanus
AC Milan
pi_126746761
registreer om deze reclame te verbergen
Milan met veel geluk dan toch de CL in :)
pi_126755528
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 22:12 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Als je dat wel ziet ben je stekeblind.
Wat heeft Bayern nou aan zulke bijzondere spelers dan? Goed collectief dat wel.
Qua uitstekende spelers Ribery en Robben...
Dus een goed collectief telt niet als kwaliteit volgens jou ? Neen, enkel spelers individueel vergelijken mag ? Kom op gast, iedereen hier is het oneens met jou en toch wil je jouw gram blijen halen. Stop het gewoon, want in eerste instantie was het nog grappig, nu wordt het enkel maar zielig.
  maandag 20 mei 2013 @ 11:36:46 #228
375297 FCOlav
Ajax - AS Roma
pi_126759037
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 23:23 schreef Romanus het volgende:
Milan met veel geluk dan toch de CL in :)
Omkoping?
pi_126761523
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 04:16 schreef BramKVO het volgende:

Dus een goed collectief telt niet als kwaliteit volgens jou ? Neen, enkel spelers individueel vergelijken mag ? Kom op gast, iedereen hier is het oneens met jou en toch wil je jouw gram blijen halen. Stop het gewoon, want in eerste instantie was het nog grappig, nu wordt het enkel maar zielig.
Dat anderen het oneens zijn met me boeit me totaal niet.
Ik wil niet het niveau aannemen dat ik ook ga denken dat Willem II kwalitatief sterker is :'(
Daar verlaag ik me niet toe.

We hadden het over kwaliteit van de spelers. Niet over iets anders. Niet lopen verdraaien.
Gezamenlijk vormt Bayern dit jaar een hecht collectief. Maar individueel loopt er weinig bijzonders

Zielig is dat jullie alles lopen te verdraaien en denken dat Willem II sterker is :'(
  maandag 20 mei 2013 @ 13:07:01 #230
131800 Tarado
capô de fusca
pi_126762145
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:48 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dat anderen het oneens zijn met me boeit me totaal niet.
Ik wil niet het niveau aannemen dat ik ook ga denken dat Willem II kwalitatief sterker is :'(
Daar verlaag ik me niet toe.

We hadden het over kwaliteit van de spelers. Niet over iets anders. Niet lopen verdraaien.
Gezamenlijk vormt Bayern dit jaar een hecht collectief. Maar individueel loopt er weinig bijzonders

Zielig is dat jullie alles lopen te verdraaien en denken dat Willem II sterker is :'(
Welke kwaliteit van de spelers? Die is bij Bayern gemiddeld ook gewoon hoger, dat ze bij jou misschien wat minder bekend zijn betekent nog niet dat ze niet goed kunnen voetballen.
  maandag 20 mei 2013 @ 13:43:18 #231
366371 vluggejapie99
vluggejapie99
pi_126763541
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:48 schreef bianconeri het volgende:

[..]

.....
Maar individueel loopt er weinig bijzonders

.....
:D :'( :D :D :'( :D :D :'( :D

_O-

Excuseer, maar hiervoor is geen andere reactie mogelijk _O- keihard gelachen.
Eintracht Frankfurt | Rot-Weiß Oberhausen | Fortuna Elten | Preußen Münster | De Graafschap
pi_126766074
Rafael Benitez wordt de nieuwe trainer van voetbalclub Napoli. Dat meldden diverse Italiaanse media vandaag.

Napoli moet op zoek naar een nieuwe hoofdcoach, omdat Walter Mazzarri zondag besloot na een succesvol seizoen te vertrekken bij de club uit Napels. Benitez, die na het seizoen zijn huidige werkgever Chelsea verlaat, zou de voornaamste kandidaat zijn om Mazzarri op te volgen.

Mochten de onderhandelingen mislukken, dan zal Napoli naar verluidt Roberto Di Matteo proberen aan te trekken. De Italiaan werd in november vorig jaar ontslagen bij Chelsea en opgevolgd door Benitez.

:P
Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld en een Tony van Heemschut
pi_126768682
Wat jammer voor Florentina.. Misschien gaat Jovetic dan toch wel weg?

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')