abonnement Unibet Coolblue
pi_125701955
Penalty Real 100% aldus aad300.
sig verwijderd door FA
pi_125701959
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Japie, 8:1 zelfs ;).
Hahaha het is toch godverdomme niet te geloven :D _O_ _O-

*O* *O* *O*
pi_125703513
Ja, het was genieten deze week. De spaanse clubs met schulden die de Duitse clubs nu dik rente betalen in de vorm van tegengoals. _O_ _O_ _O_

Oooooooooooh wie ist das schön!!!
pi_125728346
Nog wel geinig om te benoemen is dat Dortmund 10 jaar geleden aan een faillissement ontsnapte door...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bayern leende Dortmund destijds 2 miljoen euro, waarna het financiële herstel ingezet kon worden. En nu, 10 jaar later dus, staan ze (waarschijnlijk) tegenover elkaar in het meest prestigieuze clubtoernooi van de wereld.

Ja, lap zeg!

pi_125731761
quote:
17s.gif Op woensdag 24 april 2013 23:19 schreef vluggejapie99 het volgende:
Ja, het was genieten deze week. De spaanse clubs met schulden die de Duitse clubs nu dik rente betalen in de vorm van tegengoals. _O_ _O_ _O_

Oooooooooooh wie ist das schön!!!
Eens..
  donderdag 25 april 2013 @ 20:56:53 #281
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_125733714
Gatver. Bayern was net zo'n mooie club geworden die je hun momentum gunt, maar Guardiola zit nog niet eens in het zadel en ze weten al hun krediet te verspelen door spelers met groots machtsvertoon overal weg te kapen.

Het is nu gewoon een ordinaire koopclub.

Ik hoop dat ze dit seizoen de treble pakken zodat Guardiola alleen maar kan tegenvallen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_125735140
Sowieso guardiola bij een Duitse club :')
En bayern begint wel irritant te worden ja. Maar nog altijd gezond beleid itt die paella vreters
  vrijdag 26 april 2013 @ 00:45:37 #283
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_125746432
Kom kom, niet aanstellen. Zo was bayern altijd... Met Gomez, Luis Gustavo, Neuer, Dante, Alaba... Allemaal na een goed seizoen voor veel geld of een gelimiteerde transfersom naar Bayern... Ze waren ook furieus dat Reus niet wilde :')
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 26 april 2013 @ 01:06:12 #284
400393 Norakiaan
Gelooft in de Norak
pi_125746733
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 00:45 schreef XL het volgende:
Kom kom, niet aanstellen. Zo was bayern altijd... Met Gomez, Luis Gustavo, Neuer, Dante, Alaba... Allemaal na een goed seizoen voor veel geld of een gelimiteerde transfersom naar Bayern... Ze waren ook furieus dat Reus niet wilde :')
Als een club geen schulden heeft is het minder erg.
  vrijdag 26 april 2013 @ 01:13:45 #285
245707 DSL
Huddie W.
pi_125746837
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 01:06 schreef Norakiaan het volgende:

[..]

Als een club geen schulden heeft is het minder erg.
Dit. Bayern doet gewoon goed zaken, in tegenstelling tot een Real of Barcelona. Systematisch de vijanden uitroeien door de completere mens te rekruteren. _O_
  vrijdag 26 april 2013 @ 01:15:06 #286
400393 Norakiaan
Gelooft in de Norak
pi_125746855
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 april 2013 01:13 schreef DSL het volgende:
Systematisch de vijanden uitroeien door de completere mens te rekruteren.
Die gedachte heeft eerder in Duitse kringen gespeeld.

[ Bericht 2% gewijzigd door Norakiaan op 26-04-2013 01:31:09 ]
pi_125747676
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 01:06 schreef Norakiaan het volgende:

[..]

Als een club geen schulden heeft is het minder erg.
dat wel ja, maar nog vind ik het vervelend dat zo ongeveer ieder speler die een topseizoen draait in de Buli naar bayern gaat.
pi_125748314
Ik heb vannacht gedroomd over een 0:1 winst in Mainz O+
pi_125749823
Mooi van Hertha, effies een Ronny-shirtje bestellen. Jammer van Braunschweig, had liever Köln en Kaiserslautern teruggezien.

Mooi van die twee duitse teams in de CL-finale, ik zou de 1. Bundesliga al wel de op één na sterkste liga durven noemen.
  vrijdag 26 april 2013 @ 09:40:48 #290
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_125749897
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 09:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mooi van Hertha, effies een Ronny-shirtje bestellen. Jammer van Braunschweig, had liever Köln en Kaiserslautern teruggezien.

Mooi van die twee duitse teams in de CL-finale, ik zou de 1. Bundesliga al wel de op één na sterkste liga durven noemen.
Welke is dan sterker? Het is in ieder geval met stip de leukste
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_125749901
Je vindt de PL sterker??

En Braunschweig vind ik wel mooi eigenlijk, een keer wat anders dan het standaard riedeltje. En Braunschweig is ook een Traditionsverein.
  vrijdag 26 april 2013 @ 09:45:01 #292
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_125750002
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 01:06 schreef Norakiaan het volgende:

[..]

Als een club geen schulden heeft is het minder erg.
Dus zoals Paris Saint Germain, Manchester City en Chelsea. Zonder schulden maar gewoon met gratis geld. Een koopclub die het zich kan veroorloven. Zelf deel ik die mening hoor, maar de tendens op het forum is toch anders.

Bij Bayern vind ik het echter een stapje erger dan bij die andere koopclubs omdat Bayern echt systematisch bij de concurrentie weghaalt. Van alle transfers komt 75% uit de Bundesliga bij direct concurrenten vandaan en ook direct na een goed seizoen. Onder van Gaal was Bayern sympathiek! Aanvallend voetbal, niks kopen en eigen jeugd brengen... Badstuber, Müller, Contento
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_125750055
Het jammere aan bayern vind ik dat het een soort dreamteam wordt van spelers die op de bank zitten, en die bij elke andere Bundesliga club zouden schitteren.

Zonde.
  vrijdag 26 april 2013 @ 09:47:45 #294
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_125750063
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2013 09:40 schreef vluggejapie99 het volgende:
Je vindt de PL sterker??

En Braunschweig vind ik wel mooi eigenlijk, een keer wat anders dan het standaard riedeltje. En Braunschweig is ook een Traditionsverein.
Ik had liever een sfeervoller stadion gehad. Zo'n atletiek baan erbij kan echt niet meer! Hertha ook al met een sintelbaan, maar dan gaan tenminste veel mensen in, dat maakt nog wat goed.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_125750111
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 april 2013 09:47 schreef XL het volgende:

[..]

Ik had liever een sfeervoller stadion gehad. Zo'n atletiek baan erbij kan echt niet meer! Hertha ook al met een sintelbaan, maar dan gaan tenminste veel mensen in, dat maakt nog wat goed.
Gelukkig heeft Braunschweig een redelijk fanatieke aanhang en sommige stadions met sintelbanen hebben historie en nostalgie. Hertha, Karlsruhe, Braunschweig.
pi_125750329
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 april 2013 09:40 schreef XL het volgende:

[..]

Welke is dan sterker? Het is in ieder geval met stip de leukste
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2013 09:40 schreef vluggejapie99 het volgende:
Je vindt de PL sterker??

En Braunschweig vind ik wel mooi eigenlijk, een keer wat anders dan het standaard riedeltje. En Braunschweig is ook een Traditionsverein.
PL inderdaad. Ik schat de clubs in de PL gemiddeld sterker in dan de clubs in de BuLi, al scheelt het zeker niet veel.

Braunschweig is zeker een mooie club, maar ik heb gewoon meer met Kaiserslautern. Köln en Hertha mogen imho bijna niet ontbreken, puur omdat het gigantische steden zijn.

En het Olympiastadion voor 2. BuLi wedstrijden gebruiken is gewoon eeuwig zonde.
  vrijdag 26 april 2013 @ 10:04:19 #297
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_125750558
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 09:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

[..]

PL inderdaad. Ik schat de clubs in de PL gemiddeld sterker in dan de clubs in de BuLi, al scheelt het zeker niet veel.

Braunschweig is zeker een mooie club, maar ik heb gewoon meer met Kaiserslautern. Köln en Hertha mogen imho bijna niet ontbreken, puur omdat het gigantische steden zijn.

En het Olympiastadion voor 2. BuLi wedstrijden gebruiken is gewoon eeuwig zonde.
Ik denk dat PL en BL heel moeilijk te vergelijken zijn. Ik denk ook dat de eerste 18 ploegen uit de BL de eerste 18 ploegen uit de PL eenvoudig zouden oprollen. Vooral omdat het domme Engelse spel de Duitsers goed ligt. Kijk je naar de verhoudingen dan staan in Engeland ook twee ploegen los van de rest. Vervolgens heb je een smallere subtop met wat afstand tot de middenmoot en twee echt zwakke broeders. In Duitsland staan ook 2 ploegen los en is het verschil tussen de rest echt heel klein. Verschil tussen subtop en middenmoot kun je dit seizoen niet waarnemen. Als je kijkt hoe constant die middenmoot in Duitsland presteert is dat sterker dan wat de wisselvallige PL laat zien.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_125750802
Denk dat in ieder geval de Engelse subtop met gemak sterker is dan de Duitse. Arsenal verloor weliswaar van Schalke, maar Chelsea en Tottenham zouden een ander beeld geven.

Denk ook dat de zwakste ploegen van Engeland de zwakste ploegen van Duitsland de hoeken van het veld kan laten zien (al ligt dat er wel aan dat Newcastle daar zit).

Maar zoals je zegt, vergelijken is gewoon erg lastig. Da's gewoon mijn mening.
pi_125754665
Engels voetbal legt het echt af tegen de Bundesliga, kijk alleen al naar de Europese prestaties van de Duitse en Engelse ploegen in de laatste jaren, en ook de onderlinge wedstrijden. Daarin wint de Duitse ploeg vaker, dat is gewoon een feit.
pi_125755157
Da's een behoorlijk omstreden mening.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')