abonnement Unibet Coolblue
pi_125231280
Quentin voor 8 wedstrijden geschorst.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_125231513
Even een gewetensvraag:
stel je bent batter en je word door een 95 mph fastball geraakt. Wat zou je zelf doen?

Persoonlijk snap ik Quentin wel, intentional of niet (had toch wel erg de schijn van intentional), ik zou er op een gegeven moment als ik vaker de zak was ook wel eens genoeg van hebben.

Batters worden wel vaker geraakt, echter consequenties voor de pitchers zijn er zelden...

Overigens mooie pitching performance van Shelby Miller (Cards) gisteren. Laat zijn talent toch wel weer zien.
......
pi_125231822
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 14:59 schreef Slomy het volgende:
Even een gewetensvraag:
stel je bent batter en je word door een 95 mph fastball geraakt. Wat zou je zelf doen?

Persoonlijk snap ik Quentin wel, intentional of niet (had toch wel erg de schijn van intentional), ik zou er op een gegeven moment als ik vaker de zak was ook wel eens genoeg van hebben.

Batters worden wel vaker geraakt, echter consequenties voor de pitchers zijn er zelden...

Overigens mooie pitching performance van Shelby Miller (Cards) gisteren. Laat zijn talent toch wel weer zien.
Je hebt natuurlijk verschillende situaties. In de situatie van Quentin vind ik het gewoon zijn eigen schuld. Hoe denk je dat het komt dat hij zo vaak geraakt wordt? Dat is puur omdat hij zowat op de plate staat en als een pitcher dan inside gooit dan kan het wel eens zo zijn dat hij geraakt wordt.
De pitch van Greinke was in ieder geval geen intentional. Waarom denk je dat het wel zo was?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_125232318
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 15:11 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk verschillende situaties. In de situatie van Quentin vind ik het gewoon zijn eigen schuld. Hoe denk je dat het komt dat hij zo vaak geraakt wordt? Dat is puur omdat hij zowat op de plate staat en als een pitcher dan inside gooit dan kan het wel eens zo zijn dat hij geraakt wordt.
De pitch van Greinke was in ieder geval geen intentional. Waarom denk je dat het wel zo was?
Ik kan er nog wel inkomen dat wanneer de batter dichter bij de plate staat je wat vaker geraakt word. Al denk ik dat een pitcher op het MLB niveau genoeg controle heeft om te weten wat hij doet. Als je dan ook nog eens vaak geraakt word (en volgens mij had Greinke hem in eerdere wedstrijden ook al geraakt), kan ik me voorstellen dat er soms een geval bij is die net de spreekwoordelijke laatste druppel is :P.
Mwah het voorval waarbij er ook een pitch over het hoofd van Kemp heen vloog kan er wel wat mee te maken hebben. Maargoed dat is meer speculeren dan wat anders.
......
pi_125232419
Maar waarom zou Greinke in een 3-2 count (Als het intentional was, waarom dan niet gelijk de eerste pitch?) en in een 1 run game doen? En het was een pitch die niet heel ver uit de strike zone was.

quote:
Quentins rate of being hit by pitches within six inches of the inside corner is 20 times higher than the Major League average. It is, at the minimum, a little hard to have sympathy for the guy.

For the record, last nights pitch from Greinke was plotted at -1.504, so it is just barely outside of that sample area. It was certainly inside and off the plate, but most batters would not have been hit by that pitch.
http://www.fangraphs.com/blogs/carlos-quentins-hbp-zone/
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_125236118
dubbel
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_125236158
Yankees triple play vs. Orioles:

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 04:04 schreef The_Playmaker het volgende:
Wat een bizarre triple play!


Kan iemand verzinnen waarom de 3e honkman de bal na de 2e out eerst naar het 1e honk gooit, en niet naar het 2e om de slagman uit te maken?
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_125238180
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 17:46 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Yankees triple play vs. Orioles:

[..]

Kan iemand verzinnen waarom de 3e honkman de bal na de 2e out eerst naar het 1e honk gooit, en niet naar het 2e om de slagman uit te maken?
Wat maakt het uit.. ze zullen wel gedacht hebben dat de slagman niet verder zou lopen, of dat die in ieder geval niet zo dicht bij 2e honk stond.
pi_125247752
Hanrahan met 2 BB, Tazawa uiteindelijk met de Win ervandoor. Boston hebben een veel te goede BP, benieuwd hoe lang Hanrahan nog het vertrouwen gaat krijgen. :{
pi_125251268
Okay, wow. Matt Harvey had net tot de 7e inning een no hitter gaande. Hij gaat het nog ver schoppen. _O_
pi_125251286
Harvey, zonde.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_125252561
Reyes er dus 3 maanden uit. Het seizoen begint lekker voor Toronto.
pi_125260158
Wainwright ^O^

Complete game shut-out en 3-3 met 2 rbi's.
......
pi_125260378
Ik ben erg onder de indruk van wat Jose Fernandez laat zien _O_
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_125262128
Buster_ESPN twitterde op zondag 14-04-2013 om 12:21:28 The Rangers are doing early reconnaissance and prep work on what it would take to land Giancarlo Stanton down the road. reageer retweet
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_125263224
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 12:45 schreef Chase_Utley het volgende:
Buster_ESPN twitterde op zondag 14-04-2013 om 12:21:28 The Rangers are doing early reconnaissance and prep work on what it would take to land Giancarlo Stanton down the road. reageer retweet
Profar en..? Las op Twitter mooie geruchten over een d'Arnaud package voor Stanton, maar dat is natuurlijk te mooi. Ook al is Buck on fire nu.

Vanavond Walks kijken bij de Giants-Cubs game, Lincecum pitchet.
pi_125263891
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 13:21 schreef emokid het volgende:

[..]

Profar en..? Las op Twitter mooie geruchten over een d'Arnaud package voor Stanton, maar dat is natuurlijk te mooi. Ook al is Buck on fire nu.

Vanavond Walks kijken bij de Giants-Cubs game, Lincecum pitchet.
Dat zal wel Profar met Olt/Perez zijn.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_125267500


Mets fans vlak na de Matt Harvey draft.
pi_125281101
De Braves zijn hard op weg naar een sweep van de Nats. 7-0 al en pas in de 3de inning.
pi_125282628
Lincecum :')
pi_125283108
Daar komen de Phillies goed weg door een baserunning blunder van de Marlins.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_125286396
BoSox Rays no hitter alert! Nog 6 outs voor Bucholtz.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_125286534
200e W voor Doc O+
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_125287321
En weg no hitter.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_125287406
De Paul Maholm trade begint er steeds beter uit te zien voor de Braves. Doet me denken aan de Doug Fister-trade van Seattle naar Detroit. Zijn K/9 zal altijd rond de 5 á 6 maar sinds hij in Atlanta is zit het gewoon rond de 8.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')