abonnement Unibet Coolblue
pi_125002635
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 19:59 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Mijn Ainol van omgerekend 70 euro kan alles wat een Nexus 7 kan.
Ongetwijfeld, maar de bouwkwaliteit is toch een heel stuk anders. Naar mijn mening moet Ainol net als ASUS, Google en Apple winst maken en dat wil dus zeggen dat ook zij compromissen sluiten - nog meer als de duurdere merken, bijvoorbeeld op duurzaamheid van het ding. Het kan dus zo zijn dat 'ie hetzelfde kàn als een Nexus, maar over een jaar of 3 heeft dat ding misschien wel de geest gegeven terwijl een Nexus vrolijk blijft doorgaan (en mocht dit niet het geval zijn heb je nog altijd een degelijke klantenservice die daarmee kan omgaan - iets wat je met een Chinese tablet wel kan vergeten).

Het zullen zeker geen verkeerde apparaten zijn maar ik ben meer gerust bij een bekender merk omdat je daar ook weet welk vlees je in de kuip hebt.
  zondag 7 april 2013 @ 20:32:37 #52
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_125002966
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 19:35 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Leg gewoon 100 euro bij voor een Nexus 7. Op termijn ga je daar veel meer genot van hebben en 100 euro is nu ook niet het eind van de wereld. Dan weet je zeker dat je een toptablet hebt waar je nog vrij lang mee kan doen door google updates en daarna zelfs nog met custom roms. ;)
Ik heb het helaas niet heel erg super breed, dus ik ben al blij dat ik 100 euro heb om te besteden aan een tablet :) Ik betwijfel niet dat je voor 100 euro extra betere opties hebt :) Bedankt in ieder geval :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_125003204
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 19:59 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Mijn Ainol van omgerekend 70 euro kan alles wat een Nexus 7 kan. Is mogelijk zelfs sneller en alles doet het gewoon 100%. Al dat gelul van mensen die denken dat een duurder westers product wel beter moet zijn.

Alle 'budget' tabs die je hier kunt kopen zijn geen haar beter dan de betere Chinatabs. En dan bedoel ik met 'budget' niet de Kruidvatdingen, maar ook de goedkope Nexussen, Acers of Asussen etc. etc.

Vooral je eigen aankoop blijven rechtvaardigen als je daar gelukkig van wordt en fijn dat je er gelukkig mee bent, maar ik snap het niet.
De enige die dat doet ben jij, want ik heb niet eens een tablet. ;)
pi_125003227
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 20:27 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, maar de bouwkwaliteit is toch een heel stuk anders. Naar mijn mening moet Ainol net als ASUS, Google en Apple winst maken en dat wil dus zeggen dat ook zij compromissen sluiten - nog meer als de duurdere merken, bijvoorbeeld op duurzaamheid van het ding. Het kan dus zo zijn dat 'ie hetzelfde kàn als een Nexus, maar over een jaar of 3 heeft dat ding misschien wel de geest gegeven terwijl een Nexus vrolijk blijft doorgaan (en mocht dit niet het geval zijn heb je nog altijd een degelijke klantenservice die daarmee kan omgaan - iets wat je met een Chinese tablet wel kan vergeten).

Het zullen zeker geen verkeerde apparaten zijn maar ik ben meer gerust bij een bekender merk omdat je daar ook weet welk vlees je in de kuip hebt.
Als je Nexus over drie jaar kapot gaat, dan heb je ook gewoon geen garantie meer. Dan kun je hem laten repareren voor een bedrag waar je ook een nieuwe voor koopt. Bovendien is een tablet na drie jaar gewoon verouderd.

Tablets zijn net als telefoons gewoon wegwerpartikelen en staan nog in het begin van hun ontwikkeling. Je kunt veel beter een goedkoop toestel kopen voor de helft van de prijs als een Westers A-merk en deze na een paar jaar vervangen. En natuurlijk moet ook Ainol ergens aan verdienen, maar een dergelijk bedrijf dat zich met name op de interne Chinese markt richt heeft natuurlijk een totaal ander verdienmodel als een Amerikaans/Koreaans/Japans bedrijf dat zijn apparaten in China laat maken en ze vervolgens in het westen verkoopt. Dat kun je zelf ook wel bedenken, lijkt me.

En bouwkwaliteit? Ach, laten we het er maar op houden dat de bouwkwaliteit van de Nexus 7 nu ook niet bepaald High-End is. Zal vast wat beter zijn als van Ainol, Cube of Pipo, maar daar ga ik niet 3x de prijs voor betalen. Als je ziet wat een Galaxy Tab of een Nexus 10 kost, dat is gewoon schofterig voor zo'n apparaat.

Overigens nog los van het feit dat niet iedereen ¤ 500,- uit wil geven aan een 10 inch of ruim ¤ 200 aan een 7 inch. Simpelweg omdat er ook nog andere dingen zijn om geld aan uit te geven.
pi_125003278
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:32 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik heb het helaas niet heel erg super breed, dus ik ben al blij dat ik 100 euro heb om te besteden aan een tablet :) Ik betwijfel niet dat je voor 100 euro extra betere opties hebt :) Bedankt in ieder geval :D
Spaar eventjes? Je zult er echt geen spijt van hebben! ;)
  zondag 7 april 2013 @ 20:40:02 #56
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_125003416
Chinese tabs hebben tenminste gewoon een slot voor microSD's. :7
En liever elk half jaar een nieuwe halen dan voor dezelfde prijs met eentje anderhalf jaar moeten doen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_125003511
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:36 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Als je Nexus over drie jaar kapot gaat, dan heb je ook gewoon geen garantie meer. Dan kun je hem laten repareren voor een bedrag waar je ook een nieuwe voor koopt. Bovendien is een tablet na drie jaar gewoon verouderd.

Tablets zijn net als telefoons gewoon wegwerpartikelen en staan nog in het begin van hun ontwikkeling. Je kunt veel beter een goedkoop toestel kopen voor de helft van de prijs als een Westers A-merk en deze na een paar jaar vervangen. En natuurlijk moet ook Ainol ergens aan verdienen, maar een dergelijk bedrijf dat zich met name op de interne Chinese markt richt heeft natuurlijk een totaal ander verdienmodel als een Amerikaans/Koreaans/Japans bedrijf dat zijn apparaten in China laat maken en ze vervolgens in het westen verkoopt. Dat kun je zelf ook wel bedenken, lijkt me.

En bouwkwaliteit? Ach, laten we het er maar op houden dat de bouwkwaliteit van de Nexus 7 nu ook niet bepaald High-End is. Zal vast wat beter zijn als van Ainol, Cube of Pipo, maar daar ga ik niet 3x de prijs voor betalen. Als je ziet wat een Galaxy Tab of een Nexus 10 kost, dat is gewoon schofterig voor zo'n apparaat.

Overigens nog los van het feit dat niet iedereen ¤ 500,- uit wil geven aan een 10 inch of ruim ¤ 200 aan een 7 inch. Simpelweg omdat er ook nog andere dingen zijn om geld aan uit te geven.
Klopt, na 3 jaar heb je bij weinig fabrikanten nog succes wat betreft garantie. Dat had ik anders moeten formuleren; ik bedoelde eigenlijk dat zelfs wanneer je nog ruim binnen je garantieperiode zit, je met een tablet uit China moeite gaat hebben om die te claimen.
Ik ben het niet eens over je mening dat een tablet na 3 jaar verouderd is; een Nexus krijgt, net als een iPad of iets dergelijks, namelijk dan nog steeds ondersteuning (updates) en zo'n ding kan ook gewoon nog mee na die periode.

En inderdaad, de bouwkwaliteit van een Nexus 7 is niet super maar wel aanzienlijk beter dan een B-merk. Of jij het nu die 150 euro extra waard vind, dat is persoonsgebonden. Feit blijft dat de bouwkwaliteit superieur is.

quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:40 schreef shiznuts het volgende:
En liever elk half jaar een nieuwe halen dan voor dezelfde prijs met eentje anderhalf jaar moeten doen.
Dit klinkt echt totaal verkeerd. Liever drie keer 70 uitgeven dan één keer 210? Of liever met een tablet van 210 euro een half jaar doen dan anderhalf jaar?

Beide alternatieven slaan overigens nergens op.
pi_125003620
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 20:41 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Klopt, na 3 jaar heb je bij weinig fabrikanten nog succes wat betreft garantie. Dat had ik anders moeten formuleren; ik bedoelde eigenlijk dat zelfs wanneer je nog ruim binnen je garantieperiode zit, je met een tablet uit China moeite gaat hebben om die te claimen.
Ik ben het niet eens over je mening dat een tablet na 3 jaar verouderd is; een Nexus krijgt, net als een iPad of iets dergelijks, namelijk dan nog steeds ondersteuning (updates) en zo'n ding kan ook gewoon nog mee na die periode.

En inderdaad, de bouwkwaliteit van een Nexus 7 is niet super maar wel aanzienlijk beter dan een B-merk. Of jij het nu die 150 euro extra waard vind, dat is persoonsgebonden. Feit blijft dat de bouwkwaliteit superieur is.
Superieur is onzin, maar ik zie nu dat je een Imac en een Ipad bezit. Je bent dus duidelijk gewend om 3x de waarde te betalen voor 5% extra bouwkwaliteit.
pi_125003704
Zou de nieuwe kruidvat aanbieding te vergelijken zijn met een Window N70HD Dualcore?
http://online.kruidvat.nl/product/85187/7TabletProLine2.html
pi_125003705
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:43 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Superieur is onzin, maar ik zie nu dat je een Imac en een Ipad bezit. Je bent dus duidelijk gewend om 3x de waarde te betalen voor 5% extra bouwkwaliteit.
Het is gemakkelijk om iemand af te rekenen op de dingen die hij/zij bezit, ja. Nadeel is wel dat dit verre van accuraat is, kinderachtig bovendien.
pi_125003785
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:44 schreef tankstar het volgende:
Zou de nieuwe kruidvat aanbieding te vergelijken zijn met een Window N70HD Dualcore?
http://online.kruidvat.nl/product/85187/7TabletProLine2.html
Ik denk het wel, ja, hoewel de accu misschien een beetje aan de magere kant is (4200 mAh).

EDIT
Inschattingsfout van mijn kant, de Nexus heeft ongeveer evenveel en heeft een prima batterijduur dus geen probleem!
pi_125003828
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:44 schreef tankstar het volgende:
Zou de nieuwe kruidvat aanbieding te vergelijken zijn met een Window N70HD Dualcore?
http://online.kruidvat.nl/product/85187/7TabletProLine2.html
Specs lijken hetzelfde. Vind de Kruidvat-variant iets mooier ogen. Vraag me af of hier ook een Rockchip in zit.
  zondag 7 april 2013 @ 20:51:03 #63
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_125004039
A9 1.6 GHz

Ik zou er m'n geld op zetten dat het een RK3066 is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_125004079
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 20:44 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Het is gemakkelijk om iemand af te rekenen op de dingen die hij/zij bezit, ja. Nadeel is wel dat dit verre van accuraat is, kinderachtig bovendien.
Ik weet het, ik weet het. Het was flauw van me. Maar het zegt wel iets. Apple staat nu eenmaal bekend om hoge prijzen voor nauwelijks meer. Kennelijk vind je het belangrijk dat alles er piccobello uitziet en wil je daar graag meer voor betalen.

Ik vind het best, maar maak een andere keuze. Ben wat dat betreft budgetbewuster, zeker met apparaten die nog snel evolueren.
pi_125004265
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 20:46 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]

Ik denk het wel, ja, hoewel de accu misschien een beetje aan de magere kant is (4200 mAh).

Waar haal je de spec van de accu vandaan?
Als die vergelijkbaar is is het wel een mooie prijs! Zou wel wat meer foto's willen zien
pi_125004314
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 20:54 schreef tankstar het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 7 april 2013 20:46 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ik denk het wel, ja, hoewel de accu misschien een beetje aan de magere kant is (4200 mAh).

Waar haal je de spec van de accu vandaan?
Als die vergelijkbaar is is het wel een mooie prijs! Zou wel wat meer foto's willen zien
Heb het model even gegoogled en toen kwam ik op volgende website.
  zondag 7 april 2013 @ 20:57:22 #67
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_125004438
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 20:41 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Klopt, na 3 jaar heb je bij weinig fabrikanten nog succes wat betreft garantie. Dat had ik anders moeten formuleren; ik bedoelde eigenlijk dat zelfs wanneer je nog ruim binnen je garantieperiode zit, je met een tablet uit China moeite gaat hebben om die te claimen.
Ik ben het niet eens over je mening dat een tablet na 3 jaar verouderd is; een Nexus krijgt, net als een iPad of iets dergelijks, namelijk dan nog steeds ondersteuning (updates) en zo'n ding kan ook gewoon nog mee na die periode.

En inderdaad, de bouwkwaliteit van een Nexus 7 is niet super maar wel aanzienlijk beter dan een B-merk. Of jij het nu die 150 euro extra waard vind, dat is persoonsgebonden. Feit blijft dat de bouwkwaliteit superieur is.

[..]

Dit klinkt echt totaal verkeerd. Liever drie keer 70 uitgeven dan één keer 210? Of liever met een tablet van 210 euro een half jaar doen dan anderhalf jaar?

Beide alternatieven slaan overigens nergens op.
Ga jij dan maar drie jaar rondlopen met een tablet die na een halfjaar al outdated is. :) Dan ga ik telkens wel van dualcore op quadcore op octocore en van 800x480 over op 1280x800 op 1920x1200 enz etc. Ik zeg niet dat de tablets die ik haal maar een half jaar uithouden trouwens, maar dat ik dan lekker ga voor nieuwe/betere specs. Je huidige tablet verkoop je dan lekker of wat je ermee wilt doen.

Heb je trouwens überhaupt wel eens een Chinese tab gehad vraag ik me af? Daar zit in exponentiële curve in, de kwaliteit en performance wordt echt rap beter. Zijn gewoon degelijke concurrentie voor de tablets hier hoor. Dat jij ze niet hoeft, betekent niet dat het niks is. Dat ik ze wat vind, betekent ook niet dat jij geen iPad moet gaan kopen hoor, moet je lekker zelf weten. :Y Maar doe mij maar het laatste-van-het-laatste uit China.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_125004473
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 20:55 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Heb het model even gegoogled en toen kwam ik op volgende website.
Ja, dat is de Window N70, daar heb ik de specs wel van :) ik bedoel van de kruidvat aanbieding
pi_125004619
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:51 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Ik weet het, ik weet het. Het was flauw van me. Maar het zegt wel iets. Apple staat nu eenmaal bekend om hoge prijzen voor nauwelijks meer. Kennelijk vind je het belangrijk dat alles er piccobello uitziet en wil je daar graag meer voor betalen.

Ik vind het best, maar maak een andere keuze. Ben wat dat betreft budgetbewuster, zeker met apparaten die nog snel evolueren.
Tja, dat is natuurlijk een discussie die tot treurens toe gevoerd is maar inderdaad, het is fijn dat alles er verzorgd uitziet en dat je een fijne gebruikerservaring hebt. Nu is dit in de lagere prijscategorieën moeilijk te bewerkstelligen, maar de Nexus-lijn geeft toch al een redelijk lage instapprijs vind ik zelf.

quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:57 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ga jij dan maar drie jaar rondlopen met een tablet die na een halfjaar al outdated is. :) Dan ga ik telkens wel van dualcore op quadcore op octocore en van 800x480 over op 1280x800 op 1920x1200 enz etc. Ik zeg niet dat de tablets die ik haal maar een half jaar uithouden trouwens, maar dat ik dan lekker ga voor nieuwe/betere specs. Je huidige tablet verkoop je dan lekker of wat je ermee wilt doen.

Heb je trouwens überhaupt wel eens een Chinese tab gehad vraag ik me af? Daar zit in exponentiële curve in, de kwaliteit en performance wordt echt rap beter. Zijn gewoon degelijke concurrentie voor de tablets hier hoor. Dat jij ze niet hoeft, betekent niet dat het niks is. Dat ik ze wat vind, betekent ook niet dat jij geen iPad moet gaan kopen hoor, moet je lekker zelf weten. :Y Maar doe mij maar het laatste-van-het-laatste uit China.
Outdated. Wat betekent dat? Dat je zelf vindt dat het apparaat niet meer mee kan? Dat er inmiddels betere alternatieven op de markt zijn? Jezus Christus, als ik me toch druk zou moeten maken over aankomende technologieën bij al mijn apparaten zou ik nog niet eens van de verdomde dingen kunnen genieten.

Ik heb het geprobeerd, moet ik zeggen; er gaan geruchten over een nieuwe iPad en ik heb geprobeerd te wachten totdat die uit is, maar wat boeit mij dat uiteindelijk? De huidige wordt er niet langzamer of minder indrukwekkend door - ik kan prima van 't ding genieten, ook als die zogenaamde 'nieuwe' iPad er is en daarom heb ik dat nu ook langs me neer gelegd.
Nu ligt die retina-technologie met 2048 bij 1536 pixels nog voor op de 'nieuwe' 1920x1080 tablets dus misschien maak ik me er sowieso al wat minder druk om, maar ook mijn telefoon heeft nog een 'gewoon' 1280x800 scherm en dat werkt voor mij prima.

Dat is namelijk mijn idee van 'outdated': wanneer een apparaat naar mijn gevoel te langzaam wordt is het gedateerd. Niet wanneer een nieuwe versie uit komt, want het is gewoon te gek voor woorden om een apparaat van een half jaar oud gedateerd te noemen.

Het komt uiteindelijk inderdaad allemaal neer op persoonlijke voorkeur, en ik zal het ook niemand verwijten dat hij voor product X in plaats van product Y heeft gekozen. Wat ik wel probeer te doen is mensen mijn visie hierop te vertellen zodat ze zelf ook een goede keuze kunnen maken (voor hunzelf, niet voor mij. Ik heb er geen baat bij dat zij een iPad kopen, net zomin dat ik er een probleem mee heb als ze voor een tweedehandsje van 30 euro gaan).

Om op je eerdere vraag terug te komen: nee, ik heb nog nooit een Chinese tablet gehad. De iPad is mijn allereerste tablet, maar een vriend van me heeft wel al een Intertoys tablet (een oudere versie van deze) gehad die draaide op Android 2.3. Die hebben we toen geüpgrade naar ICS maar om heel eerlijk te zijn was mijn telefoon (toentertijd een HTC Desire S) nog krachtiger dan dat ding. Hij heeft 'm een jaar geleden voor 60 euro gekocht en als je inderdaad ziet wat voor een alternatieven er nu voor die prijs te krijgen zijn is dat wel een heel verschil (hardwarematig gezien, wat betreft afwerking is er nog niet heel veel veranderd). Het is zeker een markt met potentie, maar dan moet de afwerking en service wel nog wat verbeterd worden.

quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 20:57 schreef tankstar het volgende:

[..]

Ja, dat is de Window N70, daar heb ik de specs wel van :) ik bedoel van de kruidvat aanbieding
Nee, daar kan ik de specs helaas niet van vinden.

[ Bericht 29% gewijzigd door J.Appleseed op 07-04-2013 21:15:43 ]
  zondag 7 april 2013 @ 21:10:41 #70
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_125005169
Dus welke Chinese tablet is nou in alle opzichten minimaal gelijk aan de Nexus 7, maar goedkoper?
Dan koop ik hem zo namelijk...
!!! Go 49-ers !!!
pi_125005473
quote:
2s.gif Op zondag 7 april 2013 21:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dus welke Chinese tablet is nou in alle opzichten minimaal gelijk aan de Nexus 7, maar goedkoper?
Dan koop ik hem zo namelijk...
Geen
Want zoals hierboven al staat lever je in op bepaalde aspecten anders kan het nooit uit.
Je koopt een chinees toestel puur op snelheid en hij laat liggen in stabiliteit, duurzaamheid, bouwkwaliteit, gps/wifi signaal, camera, microfoon etc etc
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
  zondag 7 april 2013 @ 21:23:48 #72
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_125005982
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 21:00 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ja, leuk en alles, maar die retina resolutie is er ook lang en breed al in China, al ware het alleen in 9.7" tablets. Maar hier moet ik ook de eerste Samsung of Asus nog tegenkomen met 10.1" hoger dan 1920x1200 hoor. Ik bedoelde dat dat inderdaad steeds blijft doorzetten (daarom ook 'enz etc' erbij gezet). Zelfde met telefoons. Had je ook eerst 800x480, toen 540P, inmiddels 720P de standaard. Nu heb je 5.0" 1080P quadcore telefoons in China, die nog dualSIM zijn ook. Zo kan ik me niet voorstellen dat je bijvoorbeeld een 3Gs hebt gekocht voor honderden euro's en er jaren mee zou lopen. Als ik met elke generatie-standaard mee kan upgraden, dan doe ik dat liever.

En China has come a long way. Toen alles nog resistive touch was en je dat ding liever tegen de muur wilde smijten dan gebruiken, dat was echt te slecht voor woorden, maar zoals ik nu eenmaal zei, het zijn nu echt degelijke dingen en nemen geen stappen, maar sprongen voorwaarts in kwaliteit en performance.

Tablets en smartphones, ik haal ze uit China en vervang ze als de nieuwe technologische standaard zich voordoet. That's just how I do things. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_125007598
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:23 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, leuk en alles, maar die retina resolutie is er ook lang en breed al in China, al ware het alleen in 9.7" tablets. Maar hier moet ik ook de eerste Samsung of Asus nog tegenkomen met 10.1" hoger dan 1920x1200 hoor. Ik bedoelde dat dat inderdaad steeds blijft doorzetten (daarom ook 'enz etc' erbij gezet). Zelfde met telefoons. Had je ook eerst 800x480, toen 540P, inmiddels 720P de standaard. Nu heb je 5.0" 1080P quadcore telefoons in China, die nog dualSIM zijn ook. Zo kan ik me niet voorstellen dat je bijvoorbeeld een 3Gs hebt gekocht voor honderden euro's en er jaren mee zou lopen. Als ik met elke generatie-standaard mee kan upgraden, dan doe ik dat liever.

En China has come a long way. Toen alles nog resistive touch was en je dat ding liever tegen de muur wilde smijten dan gebruiken, dat was echt te slecht voor woorden, maar zoals ik nu eenmaal zei, het zijn nu echt degelijke dingen en nemen geen stappen, maar sprongen voorwaarts in kwaliteit en performance.

Tablets en smartphones, ik haal ze uit China en vervang ze als de nieuwe technologische standaard zich voordoet. That's just how I do things. ;)
Nu kies je één aspect van de vergelijking, het scherm, maar daar heb je gelijk in. Het evolueert heel snel maar zoals ik al zei is er op dit moment wel nog één en ander voor verbetering vatbaar.

En natuurlijk is het, wederom zoals reeds gezegd, 100% persoonsgebonden of iemand liever een bekend, betrouwbaar merk koopt in plaats van een onbekend en (eventueel) onbetrouwbaar merk uit China. Vooralsnog is dat eerste misschien een praktischer keuze.
  zondag 7 april 2013 @ 21:52:04 #74
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_125007925
Punt zijnde: Ieder z'n ding.
Als iemand lekker wil knutselen, lekker een chinatab halen. En anders idd lekker de hoofdprijs betalen voor een tab in NL.

Mijn U9gt3 staat nog steeds op 'acceptance' helaas. Kom maar bij mammie *O*
Koekje d'r bij?
  zondag 7 april 2013 @ 21:56:51 #75
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_125008256
Mja, er is een reden dat merken zoals Huawei steeds meer grip krijgen op onze markt, het zijn gewoon goeie dingen die ze op het moment in China fabriceren! Maar ja, toegegeven, premium zijn ze dan ook niet, dus geen Beats by Dr Dre aandrijving, NFC zie je nog zo goed als niet inderdaad. Dus verbetering is zeker wel mogelijk. Maar qua schermen zitten ze dus ook gewoon met IPS 1080P en quadcore met 2GB begint nu ook langzaam de nieuwe standaard te worden. Met plastic fantastic valt het ook wel mee. Er zijn ook mobieltjes met aircraftgrade metalen constructie enzo. Voor de prijs in ieder geval erg veel waarde voor je geld. En ik zit niet aan een hoge aanschaf vast. Wat trouwens ook fijn is, want genoeg mensen die hun dure tablet of phone laten vallen en ze die weggooien kunnen. Of gewoon ergens vergeten en dat 'ie pleite is. Maar goed, daar wil je natuurlijk liever niet van uitgaan. :P Gewoon voorzichtig met je spulletjes doen.
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:52 schreef eleganza het volgende:
Punt zijnde: Ieder z'n ding.
Als iemand lekker wil knutselen, lekker een chinatab halen. En anders idd lekker de hoofdprijs betalen voor een tab in NL.

Mijn U9gt3 staat nog steeds op 'acceptance' helaas. Kom maar bij mammie *O*
True true. ;)

O+ Hoop dat de RK3188 M8 Pro rap op voorraad is overal! M'n pre-order staat i.i.g. al. :D

Zag dat Janesh de Chuwi V88 gaat halen, die had ik laatst ook al bijna besteld. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')