abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 4 april 2013 @ 21:24:07 #201
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_124892752
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af of ze daar nog steeds is. Jammer dat ze dat niet laten zien.
Zie online ook nog niet staan hoe het nu met ze gaat!
  donderdag 4 april 2013 @ 21:24:24 #202
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_124892770
"ik knap ook een beetje af op achternamen" Kut-bitches.... Nee jij bent lekker met je Mickey Mouse muts :P
!!! Go 49-ers !!!
  donderdag 4 april 2013 @ 21:24:37 #203
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_124892776
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:24 schreef Starlie het volgende:

[..]

Zie online ook nog niet staan hoe het nu met ze gaat!
Kon het ff niet vinden
!!! Go 49-ers !!!
  donderdag 4 april 2013 @ 21:24:57 #204
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_124892791
See you next week! :W
!!! Go 49-ers !!!
pi_124892800
quote:
2s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
"ik knap ook een beetje af op achternamen" Kut-bitches.... Nee jij bent lekker met je Mickey Mouse muts :P
:D _O-

Die Nederlandse mannen komen er niet best vanaf als je dat zo hoort :P
  Moderator donderdag 4 april 2013 @ 21:25:41 #206
249559 crew  Lavenderr
pi_124892826
quote:
2s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
"ik knap ook een beetje af op achternamen" Kut-bitches.... Nee jij bent lekker met je Mickey Mouse muts :P
Wat een belachelijke reden , die achternamen 8)7
  Moderator donderdag 4 april 2013 @ 21:26:13 #207
249559 crew  Lavenderr
pi_124892861
quote:
2s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
See you next week! :W
'till then :W
  donderdag 4 april 2013 @ 21:26:33 #208
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_124892879
quote:
2s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
See you next week! :W
Reken maar! :W
pi_124892929
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:24 schreef Starlie het volgende:

[..]

Zie online ook nog niet staan hoe het nu met ze gaat!
Ik ben ook benieuwd!
pi_124893065
Obese in Africa :')


Tot volgende week :P
pi_124897132
quote:
- April 2013 -

Hallo allemaal,
Het gaat goed met ons! Het is niet makkelijk geweest, en nog niet altijd. Maar we zijn gelukkig samen met ons kleine mannetje. Iedere relatie heeft zijn ups en downs, maar het zijn nu gelukkig heel veel ups en af en toe nog maar een down. We zijn ondertussen verhuisd van Bindura naar Harare. Het werd onveilig in Bindura. Overal waar we naar toe gingen werden we gevolgd door mensen van de leider van Zimbabwe en ook hadden we heel veel problemen met de mensen waar we een kamer huurden.

Nu zitten we in de grote stad, waar ook veel meer te verkrijgen is in de supermarkten. Het is alsof we nu in Amsterdam/Rotterdam wonen, zo luxe. Het is er qua huur wel een stukje duurder. Maar zodra ik mijn permit residence heb mag ik ook gaan werken. Ik zou eigenlijk al op sollicitatie gesprek zijn geweest, maar degene waarbij ik moest zijn was met spoed terug geroepen naar Engeland. Dus er komt op dit zeker nog een vervolg. Ook zijn wij samen bezig ons eigen boek te schrijven over ons eerste jaar samen, omdat ik hier nu echt voor goed ben en een hoop producenten er hier echt interesse in hebben, omdat het in Zimbabwe niet gebruikelijk is om als blanke vrouw met een ‘zwarte’ te trouwen. Het gebeurt eerder andersom. Ik ben dus nu alles op papier aan het bijhouden en ik kan iedereen garanderen dat het een heel uniek document is/wordt!

Onze kleine junior doet het echt super goed. Hij vertikt het alleen om te zitten, staat alleen maar (met zijn 6 maanden al!), eet volop pap, groeit heel snel en heeft zijn eerste stapjes aan de hand al gezet! We zijn echt zo gelukkig, blij en vooral heel trots op en met hem. Een vrolijk jongetje dat ontzettend snel leert en al heel wat streken met ons uithaalt. We hebben een loopkar voor hem gekocht en daar crosst hij lekker in rond en hoe klein hij ook is hij heeft al heel veel vriendjes gemaakt!

Ook heeft hij zijn grote zus voor de eerste keer ontmoet, een heerlijk moment. George zijn ex-vrouw deed in het begin heel moeilijk, en wilde niet dat Mitchel (lees Michel) bij ons kwam. Maar ik ben haar een keer tegen gekomen in de stad en naar een kort maar krachtig gesprek mocht ze dan eindelijk komen. Bij die ontmoeting was ook Ans mijn pleegmoeder aanwezig. Die is in de tussentijd al een keer overgekomen om onze kleine man te zien. Super.

George zijn been geneest heel goed, nog maar een heel klein wondje dat nu moet genezen. En ook is hij weer volop aan het werk. Hij gaat van school veranderen, het probleem nu is dat er nog geen school vrij is in Harare, dus gaat hij waarschijnlijk veel op en neer reizen.

En we hebben ook nog wat nieuws te vertellen: we gaan opnieuw trouwen! Dit maal voor de kerk voor de familie hier. De vorige keer zijn we alleen voor de wet getrouwd, in de rechtbank omdat ik een buitenlander ben. Maar we zijn nu aan het sparen om aan het eind van 2013 echt te gaan knallen. Alles tussen ons zit dus goed, we houden echt heel veel van elkaar en gaan door elkaar voor het vuur. We zijn samen super gelukkig, ik kan me geen leven meer voorstellen zonder mijn twee mannen. En we leefde nog lang en gelukkig..... To be continued!

Hoe hebben Sanne en George elkaar ontmoet?
Sanne leert George in Zimbabwe kennen als ze vrijwilligerswerk doet. Al snel vliegen de vonken over en wordt ze ten huwelijk gevraagd. Ze woont echter nog in Nederland en bevalt hier zelfs van George’s zoontje. Daarna is ze naar Zimbabwe verhuisd.

  donderdag 4 april 2013 @ 22:44:08 #212
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_124897302
Niet verwacht eigenlijk! Good for them.
  vrijdag 5 april 2013 @ 08:43:58 #213
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_124905239
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:44 schreef Aventura het volgende:
Niet verwacht eigenlijk! Good for them.
Valt me tegen van je, Aventura. Ik geloof er namelijk geen zak van. Maar ze moet iig voor haarzelf de schijn hoog houden dat alles goed gaat, dat deed ze ook tijdens de tv-uitzending. Want anders kan ze direct wel naar huis terug..
Ook ben ik een paar keer in Harare geweest en dat is totaal geen 020 of 010 hoor. Daar is het net zo goed gevaarlijk, alleen zijn er meer westerlingen en is het meer een stad.
!!! Go 49-ers !!!
pi_124906717
"en gaan door elkaar voor het vuur."

:D !

Maarre, ik geloof er ook niet zo in. Volgens mij doet ze zich een stuk gelukkiger voor in zowel het laatste stukje van de aflevering als in dit stukje.
pi_124908389
Ik geloof er ook niets van. Sowieso: zo'n man gaat echt niet veranderen, hij blijft weggaan (heeft een ander), etc. Ik begrijp niet dat niemand tegen haar zegt: 'nou Sanne, doe maar niet dit, ga lekker terug naar Nederland, regel daar alles en kies voor je eigen kind en jezelf'. Maar haar pleegouders bleven het - raar genoeg - goed keuren en bleven positief.

Nou ja, ik dacht dat ik zou moeten lachen om deze aflevering maar ik vind 'm alleen maar zielig. Het is haar eigen keuze maar toch begrijp ik niet echt dat iemand zich zo laat behandelen, dit goedkeurt en alsnog positieve dingen weet te vinden? Misschien is ze beperkt, of zo? Ik bedoel: een normaal functionerend mens accepteert zoiets toch niet? Naïef is dit in ieder geval niet meer.
pi_124908561
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 april 2013 11:13 schreef Ziba het volgende:
Ik geloof er ook niets van. Sowieso: zo'n man gaat echt niet veranderen, hij blijft weggaan (heeft een ander), etc. Ik begrijp niet dat niemand tegen haar zegt: 'nou Sanne, doe maar niet dit, ga lekker terug naar Nederland, regel daar alles en kies voor je eigen kind en jezelf'. Maar haar pleegouders bleven het - raar genoeg - goed keuren en bleven positief.

Als zij naar NL terugkeert zonder geld en dus woning zou zij vast weer bij die pleegouders aankloppen inclusief kind, daar hebben die ouderen natuurlijk bitter weinig zin in -O-
pi_124908742
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 11:17 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Als zij naar NL terugkeert zonder geld en dus woning zou zij vast weer bij die pleegouders aankloppen inclusief kind, daar hebben die ouderen natuurlijk bitter weinig zin in -O-
Nou... zo kwamen ze niet echt over om eerlijk te zijn.
pi_124909461
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 11:17 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Als zij naar NL terugkeert zonder geld en dus woning zou zij vast weer bij die pleegouders aankloppen inclusief kind, daar hebben die ouderen natuurlijk bitter weinig zin in -O-
Denk 't niet. Sowieso: toen dat kind kwam na een hele korte tijd zou ik al m'n bedenkingen hebben. Nee wacht: sowieso een kerel uit het buitenland en dan zo'n bokkenneukerland, dat is voor mij al genoeg. Maar misschien ben ik wel zeer pessimistisch af en toe.
  vrijdag 5 april 2013 @ 12:21:27 #219
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_124910563
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 april 2013 08:43 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Valt me tegen van je, Aventura. Ik geloof er namelijk geen zak van. Maar ze moet iig voor haarzelf de schijn hoog houden dat alles goed gaat, dat deed ze ook tijdens de tv-uitzending. Want anders kan ze direct wel naar huis terug..
Ook ben ik een paar keer in Harare geweest en dat is totaal geen 020 of 010 hoor. Daar is het net zo goed gevaarlijk, alleen zijn er meer westerlingen en is het meer een stad.
Sorry, ik was heel eventjes naief en romantisch. Het is de vrouw in me, die komt af en toe naar boven ;)
pi_125149744
vanavond:

quote:
Toen Denice tijdelijk in Portugal woonde, ontmoette ze de Braziliaanse Tiago. Na wat dates sloeg de vonk over en werden ze smoorverliefd. Inmiddels hebben de twee 11 maanden een relatie waarvan ze 8 maanden onafscheidelijk waren in Portugal. Denice heeft ondertussen in Nederland geld gespaard voor haar emigratie naar Brazilië. Ze is daar nog nooit geweest, maar niets houdt haar tegen. Eenmaal aangekomen in Zuid-Amerika loopt Denice echter tegen wat problemen aan. Zo is het huis zo lek als een mandje, terwijl het regenseizoen zojuist in alle hevigheid is losgebroken.
Hoe dom kan je zijn... emigreren naar een land waar je nog nooit bent geweest :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_125149785
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:36 schreef MissJ het volgende:
vanavond:

[..]

Hoe dom kan je zijn... emigreren naar een land waar je nog nooit bent geweest :')
hoe spaar je geld in Nederland terwijl je in Portugal woont?
  donderdag 11 april 2013 @ 18:34:43 #222
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_125163702
Dat wordt weer leuke tv.
pi_125168100
Dat achterlijke programma wat nu op NET5 is. :')
pi_125168283
Begonnen :)
  Moderator donderdag 11 april 2013 @ 20:30:43 #225
9859 crew  Karina
Woman
pi_125168291
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 20:26 schreef tralalala het volgende:
Dat achterlijke programma wat nu op NET5 is. :')
Ik hoorde iets over penis breken :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')