abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_124890110
Een topic voor iedereen die wel graag een kindje zou willen maar waarvoor het nu (nog) niet weggelegd is.

Het rammelende ei:

Hier verder rammelen!
pi_124890254
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:26 schreef Lot_1 het volgende:
Dat verbaast me toch wel, mevr. Mus. Ik kan me het wel voorstellen van Laziness, maar die heeft een koopappartement (toch?) en haar kind is ook wat ouder. Ik kan me dan voorstellen dat je je opgesloten voelt en dat het je niet lukt om je kind fysiek de ruimte te geven die het eigenlijk nodig heeft. Maar een kind van 1,5 heeft toch nog niet zoveel ruimte nodig om te rennen enzovoorts? En als je huurt kun je toch vrij gemakkelijk verhuizen mocht het niet bevallen?
Dat vind ik wel een hele makkelijke gedachte en best naïef
Een huurhuis heb je ook niet zo 1,2,3 en in verhuizen gaat ook heel veel geld zitten.

En juist zo rond de 2 is de extra ruimte zo heerlijk :) zeker als je bij elkaar slaapt en elkaar stoort en je heel veel last van elkaar hebt. Het is fijn om je benen te kunnen strekken zonder dat je een treinbaan omver mikt en ruimte geeft rust. :Y
pi_124890565
Ha, ja ik redeneer wel een beetje vanuit mijn eigen situatie, ik woon nu ook op 60m2 maar ik woon in een stad waar ik vrij gemakkelijk een ander appartement zou kunnen huren. En evt. hebben we ook wel genoeg salaris om wat groters te kopen. Ik denk dat het probleem dus vooral zit in de onvrijheid om te kunnen verhuizen.

En Oeke is mijn grote voorbeeld :Y)
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_124890800
is ruimte werkelijk zo belangrijk? ik neem aan dat een eigen slaapkamertje wel wenselijk is maar hoeveel meer heb je nodig?

wij willen ook graag een huis kopen maar als we nog wonen waar we nu zijn zou ik dat geen probleem vinden en dit is een gewone flat. er is een extra slaapkamer en in de woonkamer zou wel een box passen.
pi_124891402
Qua ruimte zitten wij gelukkig goed. We zijn een paar jaar terug expres verhuisd naar een appartement met een extra slaapkamer, met oog op de toekomst.

De financiële situatie is lastiger. Ik heb een halve baan terwijl ik meer zou willen, en mijn man is leraar, dat is ook geen vetpot.
pi_124891588
Ik moet eerlijk bekennen dat ruimte niet van de criteria is geweest voor ons! Oeke is idd een machtig voorbeeld hiervan!

Nu wonen wij in een raar appartement, met maar 1 slaapkamer, maar die is zo groot dat je er daar makkelijk 2 van kan maken, En met de huidige huizencrisis, ja sorry maar dan ga ik niet wachten op het moment dat wij wel een huis met 2-3 slaapkamers tot onze beschikking hebben.

Wij willen gewoon heel graag een kindje, en noem mij naief, maar als ze vroeger in een huis konden wonen wat kleiner is dan ons apartement, maar wel met 4 kinderen, dan ga ik mij nu niet tegen laten houden doordat we 1 slaapkamer hebben, Verder kunnen wij een kindje alles bieden wat het in onze ogen ECHT nodig heeft..
S. 2014
J. 2016
pi_124891988
Wij hebben drie slaapkamers in een eengezinswoning maar er word er maar één gebruikt. De kleine (word volgende week 2) slaapt nog steeds tussen ons in :P
En ja het is lekker dat we wel meer ruimte hebben voor als ze dr ADHD momentje heeft :P maar ik had niet gewacht met een kindje als we die ruimte niet hadden gehad. :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_124892681
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is in ieder geval de bedoeling om uiterlijk juni 2014 te gaan beginnen met proberen. Duurt me nog veel te lang. :P.
Oeh! Misschien zijn we wel een stukje samen zwanger tzt <3 O+ leuk!

Hier nog steeds rammeldebammel. Tsja.
:)
  donderdag 4 april 2013 @ 21:28:26 #9
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_124892985
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ruimte niet van de criteria is geweest voor ons! Oeke is idd een machtig voorbeeld hiervan!

Nu wonen wij in een raar appartement, met maar 1 slaapkamer, maar die is zo groot dat je er daar makkelijk 2 van kan maken, En met de huidige huizencrisis, ja sorry maar dan ga ik niet wachten op het moment dat wij wel een huis met 2-3 slaapkamers tot onze beschikking hebben.

Wij willen gewoon heel graag een kindje, en noem mij naief, maar als ze vroeger in een huis konden wonen wat kleiner is dan ons apartement, maar wel met 4 kinderen, dan ga ik mij nu niet tegen laten houden doordat we 1 slaapkamer hebben, Verder kunnen wij een kindje alles bieden wat het in onze ogen ECHT nodig heeft..
Ik gaf enkel aan dat het mij prima te doen leek en het in de praktijk best tegen valt.

Ik wilde dat meegeven.
Ik zei ook, zat mensen doen het maar dat betekent niet dat het jou niet kan gaan frustreren.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_124893472
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:28 schreef laziness het volgende:

[..]

Ik gaf enkel aan dat het mij prima te doen leek en het in de praktijk best tegen valt.

Ik wilde dat meegeven.
Ik zei ook, zat mensen doen het maar dat betekent niet dat het jou niet kan gaan frustreren.
Ooh maar ik bedoelde het ook niet negatief hoor, ik geloof ook best dat het soms heel erg kan tegenvallen, of zelfs kan frustreren, en als wij morgen een ander huis kunnen krijgen dan pakken wr dat aan... Maar ik ga er niet op wachten..
S. 2014
J. 2016
pi_124894347
Ik hoop zo dat wij in t najaar echt kunnen gaan proberen O+

We hebben in elk geval afgesproken dat we wachten tot lief zicht heeft op werk. Van de week een tegenvaller gehoord, minder kans op een PhD dan hij hoopte, moet nu via vrije competitie en dat is gewoon een jaar duimen draaien... maar gelukkig zijn er nu wel andere opties in zicht om dat jaar te overbruggen... Ik krijg zelf een vast contract ws. na de zomer, en misschien ook een hogere schaal (maar dat is slechts hopen) dus ik rammelderammel lekker door en hoop op t najaar...
Kwak
  donderdag 4 april 2013 @ 22:29:46 #12
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_124896433
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:43 schreef Lot_1 het volgende:
Ha, ja ik redeneer wel een beetje vanuit mijn eigen situatie, ik woon nu ook op 60m2 maar ik woon in een stad waar ik vrij gemakkelijk een ander appartement zou kunnen huren. En evt. hebben we ook wel genoeg salaris om wat groters te kopen. Ik denk dat het probleem dus vooral zit in de onvrijheid om te kunnen verhuizen.

En Oeke is mijn grote voorbeeld :Y)
Wij zaten helaas ook met een koopappartment! En geloof me, mijn jongetje van 1,5 heeft echt bewegingsruimte nodig :+

Mensen als Oeke waren ook mijn voorbeeld, maar precies wat Laziness zegt, in de praktijk kan het wel tegenvallen! Mij viel het in elk geval tegen. Eerste 9 maanden vond ik het bijv. heerlijk om zoon bij ons op de slaapkamer te hebben, daarna deden we alledrie geen oog meer dicht en zijn wij noodgedwongen in de huiskamer gaan slapen. Niet helemaal ideaal, iedere ochtend en avond het huis verbouwen om te kunnen slapen :X

Godzijdank hebben we ons appartement redelijk snel kunnen verkopen! Maar als ik denk aan alle stress die onze woonruimte, ondanks snelle verkoop, heeft opgeleverd snap ik opeens veel beter waarom mensen eerst alles op orde willen hebben voordat ze aan kinderen beginnen :Y
Oude (on)bekende.
  donderdag 4 april 2013 @ 22:45:54 #13
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_124897388
Precies dat en Musje ik wist niet dat jullie de boel verbouwden :o Men wat een gedoe!

Gelukkig konden jullie snel verkopen.
Volgende maand staat dat van ons een jaar te koop en dat is echt heel frustrerend als je woonsituatie steeds nijpender wordt. Hij wordt echt groot nu!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_124897838
Ik vind ruimte ook fijner dan ik aanvankelijk had gedacht. Vooral een tuin miste ik ontzettend, en het op de begane grond wonen. De kinderen hebben nu veel meer vrijheid en mogelijkheden om met andere kinderen te spelen.

Of het je ervan moet weerhouden om aan een kind te beginnen? Tja, dat hangt van jezelf en de situatie af. Het verschil tussen 25 en 30 vind ik bijvoorbeeld wel degelijk van wezenlijk belang.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_124898512
Wij zitten nu met 3en op 80m2... Niet verkeerd dus, maar helaas onhandig ingedeeld
Woonkamer/balkon boven en de rest allemaal beneden...
In de praktijk dus een kind dat graag in haar speelhoekje wil duiken, maar de wasmachine/keuken enz beneden... De box stond ook boven waardoor die niet makkelijk ingezet kon worden met koken e.d..... En wat Lazi zegt, een hele onderneming om beneden te komen! (en wij zitten maar 1 hoog en met een lift)

Allemaal prima te ondervangen en regelen... maar achteraf zou verhuizen toch handiger zijn geweest.. Nu zijn we aan het kijken of die optie er is, maar de kans is maar klein...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_124899324
@D&D: de operatie is inmiddels achter de rug. Wat men op de echo en MRI dachten te zien bleek tijdens de operatie niet zo te zijn! Wel zit de endometriose overal, maar is het heel klein (dus geen grote plakken wat je normaliter ziet) en hier en daar een verkleving door littekenweefsel. Mijn eileiders zijn vrij van endometriose en beide eierstokken uit. (Dat is ook het enige waar dan geen endometriose op zit... Voor de rest is het een soort sproetenkop) Wat dat betreft ziet het er een stuk rooskleuriger uit dan we voor de operatie hadden gedacht! Tijdens de operatie hebben ze dan ook niks gedaan :o .
pi_124905945
Rammeltje ondanks dat de operatie eigenlijk 'voor niets' was wss wel een opluchting dat t minder erg was dan het leek!

Hier ook weer flink aan de rammel. Wel 2 slaapkamers maar de kleine gebruiken we als kantoorruimte (waar moeten we dat spul anders laten). Onze eigen slaapkamer is wel heel ruim dus daar zouden we wel wat op vinden. Een box zou ook nog wel in de kamer passen. Al met al zou ik wel willen beginnen zoals we nu wonen, maar wil wel zicht hebben op het liefst kunnen kopen in n dorp. Wil dan voordat het kindje een jaar is wel groter wonen. Dat maakt dat we vanaf het moment dat we ervoor gaan daar bijna 2 jaar de tijd voor hebben. Afhankelijk van hoelang het zwanger worden duurt natuurlijk.

Afgelopen week voor het eerst in 7 jaar de pil een dag helemaal vergeten, is me nog nooit gebeurt! Was in een week dat het wss geen gevolgen heeft maar er schiet wel vanalles door je hoofd. Maar kwam voor mezelf wel vrij snel tot de conclusie om de natuur dan maar de keuze te laten maken...
Verder nog maar weer anderhalf jaar in de wachtstand..
pi_124907309
wauw wat een uiteenlopende meningen! wat interessant om te lezen. wat ik ook lees, en wat wij ook wel belangrijk vinden, is een tuin.

Ik vraag me ook af hoe het met de leeftijden zit, ik las al wat over tussen de 25 en 30. hoeveel tijd hebben jullie nog?
  vrijdag 5 april 2013 @ 10:35:57 #19
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_124907425
Een huis maak ik/maken wij ons niet druk om. Hebben vorig jaar het huis van mijn vader over gekocht en dat is gewoon een ruime gezinswoning (4 slaapkamers, waarvan 1 bij gemaakt op zolder). Denk ook niet dat we hier weggaan.

Ik ben net 25 en vriendlief 27, in principe hebben we nog tijd genoeg. Ik kijk vaker naar de tijd dat we al bij elkaar zijn (dit jaar 9 jaar) en als je dan mensen ziet die bijv korter bij elkaar zijn, al een huis hebben en kinderen dan steekt me dat. Voornamelijk omdat ik dus nog op school zit, want ik moest per se HBO doen en door vertragingen enzo, duurt het allemaal langer als gehoopt.

Geld, kinderopvang enzo denk ik nog even niet over na (kop in het zand)....
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  vrijdag 5 april 2013 @ 10:38:09 #20
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_124907480
Ik kom ook nog maar even meerammelen... Eigenlijk waren wij van plan om vanaf juni voor een derde kindje te gaan proberen, maar we hebben het toch nog maar even uitgesteld.

We hebben het op dit moment erg druk met de logopedie, fysiotherapie en allerlei artsenbezoekjes voor onze oudste. Waarschijnlijk wordt dat straks allemaal wat rustiger. Het grootste gedeelte van de onderzoeken is al achter de rug en nu is het zaak om een peuterspeelzaal/dagverblijf te vinden wat bij hem past. En dan is het weer afwachten hoe zijn ontwikkeling het komende jaar zal gaan.

Misschien dat we er eind dit jaar wel voor kunnen gaan, als al dat heen en weer ge-race wat minder is :). Dus rrrrrammmmellllll.

Ruimte is hier trouwens geen probleem. Tenminste, de twee oudsten zullen wel bij elkaar op de kamer moeten als er een derde komt, maar dat zien wij niet als probleem :).

O en ik ben trouwens 30 en mijn man ook.
pi_124907932
Jeetje ik ga nog echt haast krijgen. ik ben bijna 33, als ik nog een baby voor mijn 34ste zou krijgen is de maand juli mijn laatste kans, maar dat is een maand te vroeg voor mijn man. dat maakt me op het moment verdrietig. maar ja, je kan niet altijd krijgen wat je wil. ik heb mijn man in ieder geval zo ver dat we in augustus gaan beginnen.
pi_124908082
Waarom specifiek augustus? :)
  vrijdag 5 april 2013 @ 11:03:15 #23
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_124908084
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 10:57 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Jeetje ik ga nog echt haast krijgen. ik ben bijna 33, als ik nog een baby voor mijn 34ste zou krijgen is de maand juli mijn laatste kans, maar dat is een maand te vroeg voor mijn man. dat maakt me op het moment verdrietig. maar ja, je kan niet altijd krijgen wat je wil. ik heb mijn man in ieder geval zo ver dat we in augustus gaan beginnen.
Augustus is toch ook prima??!! Ik zou juist blij zijn als we een datum zouden hebben. En of je nu net nog 33 bent of 34 en een maand ofzo, zou mij dan denk ik ook niet meer uitmaken.
Ik hoop voor jullie dat het snel lukt! En dan nog...je hebt nog even.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_124911106
natuurlijk heb je gelijk, alleen ben ik een zeer ongeduldige trut.

van heel veel vrouwen hoor je "ik wil graag voor mijn 30ste trouwen en een kind" tsja dat gaat me echt niet meer lukken.

en ik ben echt wel blij met de datum die mijn man en ik hebben besproken, maar nu is het afwachten en dat kan ik niet zo goed

(kan iemand mij vertellen hoe die smilies werken want daar aan het eind hoort zeker weten een bloos smilie!)
pi_124911362
Mobiel kun je via opties de smilies aanzetten maar de bloos is : @ maar dan aan elkaar :P
S. 2014
J. 2016
pi_124911953
:@
pi_124911974
ha hij doet het! dank je!
  vrijdag 5 april 2013 @ 13:14:12 #28
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_124912215
Ik zou me niet zo vastpinnen op leeftijd, het gaat toch niet altijd zoals je had gewild. Idealiter had ik ook voor mijn 30ste moeder willen zijn. Maar ik ontmoette mijn man op mijn 29ste. Uiteindelijk werd ik met 32 jaar zwanger en beviel ik op mijn 33ste. Vroeger was dat mega-oud (mijn ouders vinden dat in elk geval nu ook nog), maar volgens mij is die leeftijd helemaal niet zo uitzonderlijk. En wat dan nog, alsof het verder wat uitmaakt.
  vrijdag 5 april 2013 @ 13:18:21 #29
30252 Soempie
Procreating
pi_124912360
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 10:38 schreef Fee-nix het volgende:
Ik kom ook nog maar even meerammelen... Eigenlijk waren wij van plan om vanaf juni voor een derde kindje te gaan proberen, maar we hebben het toch nog maar even uitgesteld.

Wat jammer Fee, dat jullie nog even geduld moeten hebben. Lijkt me lastig als je wel rammelt om dan die keuze te maken. Maar wel begrijpelijk natuurlijk. De tijd en energie hebben jullie nog even hard nodig voor J. Hoop dat hij snel z'n plek vindt op een andere psz. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_124912710
Aventura, daar heb je gelijk in. dat niets toch gaat zoals je het gepland hebt. en voor mij is dat misschien ook maar goed ook. ik denk namelijk dat ik er voor mijn 30ste ook niet echt klaar voor was.

pvoess: ik dat jouw vraag even gemist. sorry. we hebben voor augustus gekozen omdat ik mijn man een voorstel tot compromis heb gedaan. we gaan eind juni naar een concert en leek me sowieso niet goed om misschien zwanger die drukte in te gaan. dus ik stelde vanaf 1 juli voor. mijn man is toen overstag gegaan maar heeft 1 augustus voorgesteld want hij wil de bouwvak nog even samen alles kunnen. snap het wel hoor. maar is wel wat langer wachten
  vrijdag 5 april 2013 @ 13:36:01 #31
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_124912922
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 13:29 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Aventura, daar heb je gelijk in. dat niets toch gaat zoals je het gepland hebt. en voor mij is dat misschien ook maar goed ook. ik denk namelijk dat ik er voor mijn 30ste ook niet echt klaar voor was.

pvoess: ik dat jouw vraag even gemist. sorry. we hebben voor augustus gekozen omdat ik mijn man een voorstel tot compromis heb gedaan. we gaan eind juni naar een concert en leek me sowieso niet goed om misschien zwanger die drukte in te gaan. dus ik stelde vanaf 1 juli voor. mijn man is toen overstag gegaan maar heeft 1 augustus voorgesteld want hij wil de bouwvak nog even samen alles kunnen. snap het wel hoor. maar is wel wat langer wachten
Dat is raar? Stel je doet 1 juli de pil weg. Dan duurt het in het allergunstigste geval nog minimaal 14 dagen voordat je zwanger kan zijn. En nog eens 14 dagen voordat je dat dan ook weet. Dan zou je dus rond 1 augustus volgen de geldende tellingen 4 weken onderweg zijn, en 1 september bijvoorbeeld 8 weken. Dat is dan nog zo pril, dan kun je echt nog van alles ondernemen hoor! Ja behalve je klemzuipen dan :P
pi_124913322
aventura: zo gaan mijn gedachten ook, maar mijn man was voor deze compromis al heel wat. ik begrijp het ook wel heel goed hoor. hij is ook een stukje jonger dan ik.
oen wij elkaar ontmoette was hij nog niet op het punt van denken aan samenwonen, trouwen of kinderen krijgen. dus voor mijn tijdklok en en gerammel gaat hij al een stuk sneller als dat hij zou doen als hij een vrouw van zijn leeftijd had getrouwd.

en klepzuipen doe ik al niet meer hoor, ben al een poosje langzaam aan het voorbereiden op... alvast stoppen met roken, drinken met mate en ik ben bezig met afvallen. als dan de tijd daar is is er niet de stress en moeten stoppen met alles en zwanger raken.
  vrijdag 5 april 2013 @ 14:33:32 #33
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_124914741
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 13:18 schreef Soempie het volgende:

[..]

Wat jammer Fee, dat jullie nog even geduld moeten hebben. Lijkt me lastig als je wel rammelt om dan die keuze te maken. Maar wel begrijpelijk natuurlijk. De tijd en energie hebben jullie nog even hard nodig voor J. Hoop dat hij snel z'n plek vindt op een andere psz. :*
Ja, jammer he Soemp... Ook een kleine kans nu dat we nog samen in Z&G kunnen posten...

Maarja, idd, we hebben nu echt even die tijd en energie hard nodig. En ergens vind ik t ook wel weer fijn dat de twee jongens straks wat groter zijn. Hopelijk is J dan ook uit de luiers! En in de tussentijd werk ik ook hard aan m'n conditie. Ik vind t namelijk ook belangrijk dat ik fit ben voor een derde zwangerschap. Zo'n derde keizersnee is toch weer een aanslag op m'n lijf. Al met al is wachten het meest logisch en verstandig. Maar m'n eierstokken zijn t daar niet echt mee eens :P. (Vind t ook stiekem wel knap van mezelf dat ik dan toch met m'n gezonde verstand blijf nadenken, haha)
  vrijdag 5 april 2013 @ 17:23:05 #34
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_124921040
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 13:14 schreef Aventura het volgende:
Ik zou me niet zo vastpinnen op leeftijd, het gaat toch niet altijd zoals je had gewild. Idealiter had ik ook voor mijn 30ste moeder willen zijn. Maar ik ontmoette mijn man op mijn 29ste. Uiteindelijk werd ik met 32 jaar zwanger en beviel ik op mijn 33ste. Vroeger was dat mega-oud (mijn ouders vinden dat in elk geval nu ook nog), maar volgens mij is die leeftijd helemaal niet zo uitzonderlijk. En wat dan nog, alsof het verder wat uitmaakt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 10:30 schreef DagenNachtdromer het volgende:
wauw wat een uiteenlopende meningen! wat interessant om te lezen. wat ik ook lees, en wat wij ook wel belangrijk vinden, is een tuin.

Ik vraag me ook af hoe het met de leeftijden zit, ik las al wat over tussen de 25 en 30. hoeveel tijd hebben jullie nog?
Ik ben dertig, vriend is 24 (bijna 25). Ik had ook altijd die gedachte om voor mijn dertigste moeder te zijn, dertig worden vond ik ook wel een beetje stom daardoor.

maar tegelijkertijd: ik heb een lieve vriend, die ook wil settelen en een gezinnetje stichten, we wonen samen in een fijn huisje, wat maakt dat extra jaartje wachten op een baan/diploma voor hem me dan nog uit? :@ maar ja, die beierende eierstokken he?

Bovendien: toen ik 25 was had ik pas voor t eerst echt verkering ( :@ laatbloeier) dus ik ben wel blij dat ik alsnog zo'n goeie kerel tegen ben gekomen op mijn 28e die ondanks het leeftijdsverschil wel al wil settelen nu O+

Ik heb mn jeugd ook een beetje uitgerekt denk ik. Gestudeerd van 18-23ste, in m'n afstudeerjaar pas echt actief bij mn studentenvereniging geworden, en tijdens mijn promotietraject vrolijk verder gedaan alsof ik student was :P toen ik 3 jaar geleden begon met werken op een school deed ik een opleiding ernaast dus ook dat was nog een soort studentenleven. Pas sinds vorig jaar ben ik heel burgerlijk met een baan van 4/5 dagen, een autootje en sinds een jaar ook samenwonend.

Sinds we samenwonen rammelt het ook veul harder dan daarvoor :Y
Kwak
pi_124922626
Volgens mij hebben wij de zomer van 2015 als uiterste datum gesteld, dan moet mijn staafje eruit, en er komt sowieso geen nieuwe in. Ik hoop nog steeds eerder (zomer van 2014) maar aan de andere kant willen we nog heel veel. Ik ben dan 28, dus als alles gaat zoals we hopen, nog voor mijn 30e. Mijn vriend is dan 31.
Wij wonen in een maisonette, 75 vierkante meter, huiskamer, keuken en babykamer op de begane grond, slaapkamer en badkamer boven. Met zijn 3 genoeg ruimte, maar daarna gaan we toch wel weer groter wonen
pi_124922983
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 23:22 schreef rammeltje het volgende:
@D&D: de operatie is inmiddels achter de rug. Wat men op de echo en MRI dachten te zien bleek tijdens de operatie niet zo te zijn! Wel zit de endometriose overal, maar is het heel klein (dus geen grote plakken wat je normaliter ziet) en hier en daar een verkleving door littekenweefsel. Mijn eileiders zijn vrij van endometriose en beide eierstokken uit. (Dat is ook het enige waar dan geen endometriose op zit... Voor de rest is het een soort sproetenkop) Wat dat betreft ziet het er een stuk rooskleuriger uit dan we voor de operatie hadden gedacht! Tijdens de operatie hebben ze dan ook niks gedaan :o .
Wat apart! Maar mooi dat het op zich mee viel dan!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_124923050
Ons vorige huis was trouwens 40 m2 met één slaapkamer die tegelijk ook badkamer was. De enige plek voor een wiegje was op het dakterras.

Inmiddels wonen we in een grotemensenhuis van 120 m2 met drie slaapkamers en mogelijkheid tot opbouw. *O*.

Ik ben trouwens 27, mijn vriend is 26.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_124925116
Wij hebben een appartement met drie ruime slaapkamers. 85m2 totaal en een ruim balkon. Vaak gehoord dat we toch echt geen kinderen zouden moeten nemen in onze huidige woonsituatie. Ik vind de ruimte geen bezwaar maar een tuin zou prettig zijn. Geen reden om het niet te doen wmb.

Maar goed, ik heb ook geen rijbewijs en we hebben huisdieren. Dat vinden mensen ook niet verantwoord. Dus eerst rijbewijs halen, nieuw huis en dieren weg. Dan pas kinderen. :') _O-
pi_124925227
Oh wij hebben twee katten en er komt nog een hond. Dan zijn wij helemaal de goden aan het verzoeken :+ Wel beiden een rijbewijs overigens, én auto met isofix :+
pi_124925384
Ik ben bezig met mijn rijbewijs msr ik kan me niet voorstellen dat dat veel verschil gaat maken voor een baby. Mijn man zal dan toch de auto mee hebben naar zijn werk. En we hebben twee katten maar die blijven gewoon hier. Ik moet er dan alleen om denken dat die dikke domme kat niet op de baby gaat liggen ofzo. Ik kan me er op verheugen om 9 maanden lang de kattenbak niet te hoeven doen ;)
pi_124925781
Tzt komt er hier een tweede auto bij. Wsl gaat mijn moeder toch af en toe oppassen en die woont aan de andere kant van de stad. Met de auto ben je er binnen 10 minuten, met het openbaar vervoer in ruim een half uur, of meer als je de aansluiting mist. Dan is het toch wel handig :) sowieso vind ik het erg fijn om mobiel te zijn, en ergens heen als het kraakt en vriest is met de auto toch zoooo veel fijner dan op de fiets of in de wind te wachten op de bus :)
  vrijdag 5 april 2013 @ 20:03:20 #42
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_124926886
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 13:48 schreef DagenNachtdromer het volgende:
aventura: zo gaan mijn gedachten ook, maar mijn man was voor deze compromis al heel wat. ik begrijp het ook wel heel goed hoor. hij is ook een stukje jonger dan ik.
oen wij elkaar ontmoette was hij nog niet op het punt van denken aan samenwonen, trouwen of kinderen krijgen. dus voor mijn tijdklok en en gerammel gaat hij al een stuk sneller als dat hij zou doen als hij een vrouw van zijn leeftijd had getrouwd.

en klepzuipen doe ik al niet meer hoor, ben al een poosje langzaam aan het voorbereiden op... alvast stoppen met roken, drinken met mate en ik ben bezig met afvallen. als dan de tijd daar is is er niet de stress en moeten stoppen met alles en zwanger raken.
Ik bedoelde met drinken niet dat jij dat doet of deed hoor :o
Meer met dat je nergens toe beperkt bent als je pril zwanger bent. Oh, wacht ik lees het nu goed, je bedoelt de voorbereidingen voor het zwanger worden. Rook je eigenlijk? Want dan kan het al met al wel wat veel zijn.

edit: lezen is echt moeilijk :P
pi_124928661
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 19:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Tzt komt er hier een tweede auto bij. Wsl gaat mijn moeder toch af en toe oppassen en die woont aan de andere kant van de stad. Met de auto ben je er binnen 10 minuten, met het openbaar vervoer in ruim een half uur, of meer als je de aansluiting mist. Dan is het toch wel handig :) sowieso vind ik het erg fijn om mobiel te zijn, en ergens heen als het kraakt en vriest is met de auto toch zoooo veel fijner dan op de fiets of in de wind te wachten op de bus :)
Is ook fijner, maar geen vereiste om kinderen te "mogen".
pi_124928716
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 20:38 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Is ook fijner, maar geen vereiste om kinderen te "mogen".
Dat heb ik dan ook nooit gezegd :)
pi_124929650
aventura: dat denk ik ook niet hoor dat jij dat denkt. maar zit nu wel lekker aan een rood wijntje ;) ik ben wel al gestopt met roken, juist omdat ik dan niet alles tegelijk moet opgeven. weinig stress... het zal allemaal wel spannend genoeg zijn en dan is het zo moeilijk om te stoppen.

wij hebben het gelukkig een stuk makkelijk qua auto, ik ben huisvrouw dus heb de auto dan niet vaak nodig. mijn man moet dan maar zaterdag gezellig samen mee boodschappen doen gna gna gna :p
pi_124930351
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 20:39 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dat heb ik dan ook nooit gezegd :)
Ik zeg niet dat jij het zegt.
Ik ben het juist met jou eens dat het wel praktischer is.


:P
pi_124932438
Hier hebben we ook nog tijd genoeg. Ik ben 22 mn vriend 24. Wel zijn we al 8 jaar samen en kriebelt het bij mij al jaren voor een kindje. Ben me er wel altijd van bewust geweest dat het verstandig was voor ons om nog een hele tijd te wachten. En nu we samenwonen en mijn opleiding af is komt het toch al een beetje in zicht. Hoop alleen nog op een goede baan die past bij mn studie...lastig op het moment.
pi_124932735
moeilijk he nolita, en baby's zijn zo leuk! heb jij ook al overal kleintjes in je buurt?
pi_124933545
Nee, hier niet veel kleintjes in de buurt. Nooit gehad ook eigenlijk. Misschien dat het me juist daardoor zo aantrekt. Laatste 3 jaar komen ze wel wat meer op mijn pad, maar dat vind ik alleen maar leuk. Kan het gevoel nog oproepen toen ik maanden geleden een flesje mocht geven op kraamvisite.
Laatst stonden mn vriend en ik samen in de lift met een meisje van ongeveer 2 met haar ouders. Wijst ze naar mn vriend en mij en zegt papa, mama. Haha wie weet zei dr vader :p
Heb de komende maanden wel een baantje waarbij ik ga werken met 4 jarigen, zin in!

Jij wel veel kleintjes in je omgeving begrijp ik?
pi_124935080
Ja behoorlijk veel. Ben al 12 jaar tante enzo. En k zie overal zwangere vrouwen en bbaby's.
pi_124944075
Ik kom ook voorzichtig meelurken hier... We zijn nu 26 en 27 en het is duidelijk dat de kinderwens er is, maar wanneer begin je er precies mee. Ik heb een contract tot eind 2014, dus voor mijn gevoel zou het of daarvoor moeten (en dan op mijn gemak een nieuwe baan zoeken), of pas na een jaar in een nieuwe baan, dus 2016. Maar dat laatste is wel erg ver weg :(

Verder hebben we een huisje met aangewezen kinderkamer :), financieel nog niet naar gekeken verder. Maar mijn moeder wil heel graag oppassen dus dat voelt wel als een steuntje in de rug :)
Klussen deel 1 en 2
pi_124944393
Gister dacht ik eens met mijn vriend te praten over de mogelijkheid om eerder te beginnen. Begint 'ie te lachen en grapjes te maken over mei 2014 (een maand eerder dus) en eerst nog weer even net te doen alsof 'ie helemaal niet weet dat we al een datum hadden afgesproken.

Bedankt dat je me zo serieus neemt. -O- .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_124946105
Dat is een achter het behang plak moment, devilsanddust? Ik was woest geworden denk ik.

Maarkik denk dat het komt omdat mannen eenkinderwens meer ddenken en minder voelen. Mijn man in ieder geval wel.
pi_124947177
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 08:05 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik kom ook voorzichtig meelurken hier... We zijn nu 26 en 27 en het is duidelijk dat de kinderwens er is, maar wanneer begin je er precies mee. Ik heb een contract tot eind 2014, dus voor mijn gevoel zou het of daarvoor moeten (en dan op mijn gemak een nieuwe baan zoeken), of pas na een jaar in een nieuwe baan, dus 2016. Maar dat laatste is wel erg ver weg :(

Verder hebben we een huisje met aangewezen kinderkamer :), financieel nog niet naar gekeken verder. Maar mijn moeder wil heel graag oppassen dus dat voelt wel als een steuntje in de rug :)
Dan hoop ik dat je niet teveel kwaaltjes krijgt. Volgens mij kan je vent daar niet zo goed tegen.
Daarbij hebben jullie er wel een prachtig huisje voor.
pi_124948905
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 12:06 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat je niet teveel kwaaltjes krijgt. Volgens mij kan je vent daar niet zo goed tegen.
Daarbij hebben jullie er wel een prachtig huisje voor.
Wat bedoel je precies? Hij zorgt juist super goed voor mij als er iets is :)
We zijn idd heel blij met het huisje!
Klussen deel 1 en 2
pi_124949246
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 13:12 schreef sheonlydreams86 het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies? Hij zorgt juist super goed voor mij als er iets is :)
We zijn idd heel blij met het huisje!
Vraag maar aan LL :Y
Maar ik weet haast wel zeker dat hij goed voor je zal zorgen hoor. Het zijn een paar opmerkingen van hem geweest die bij zwangere (zieke) dames niet zo goed vielen.
pi_125000378
Overal lammetjes in de wei aan het dartelen. Weet niet of ik moet gaan watertanden of gaan rammelen!
pi_125001267
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 11:22 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Dat is een achter het behang plak moment, devilsanddust? Ik was woest geworden denk ik.

Maarkik denk dat het komt omdat mannen eenkinderwens meer ddenken en minder voelen. Mijn man in ieder geval wel.
Ja dit ja, de mijne ook. Ook een beetje hun manier om ermee om te gaan denk ik. Ze zijn wat meer van het praktische enzo.
pi_125004228
zo zit het hier ook risu, mijn man kijkt van de praktische kant en is daarom wat huiverig. gelukkig hebben we er goeie gesprekken over en begrijpt hij mij. ook als ik verdrietig ben omdat het nog niet zover is. dit weekend hebben we er nog over gesproken en dat maakt ook dat ik hem ook beter begrijp. daarom ook aangegeven dat ik niet meer ga 'zeuren' over een maand vervroegen en toen zei hij weer we zien wel even. me toch weer hoop gevend. nou ja we kunnen er in ieder geval steeds beter over praten. hij snapt alleen het leeftijds struikelblok niet.
pi_125004630
Ik heb momenteel gewoon even het gevoel alsof mijn gevoel er helemaal niet toe doet. Hij is er nog niet klaar voor, we hebben nog niet genoeg geld gespaard, dus hoef ik er ook niet mee bezig te zijn. Ja, zo werkt het dus niet hè.

De sfeer is voortreffelijk hier, dit weekend.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_125004687
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 19:43 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Overal lammetjes in de wei aan het dartelen. Weet niet of ik moet gaan watertanden of gaan rammelen!
:D

Laatst in de auto barstte ik in huilen uit toen ik mamaschaap met haar 2 springende kindjes zag O+ :')
pi_125005250
je bent zwanger toch, Mabawa? dan zullen de hormonen je wel flink helpen. maar wel heerlijk he eindelijk de lente.

devilsanddust, bij ons thuis is het ook eerst een dikke ruzie geweest hoor. al een paar keer een discussie en ook bij mij het gevoel dat ik niet serieus genomen werd en dat maakte me woest.
ik wilde hem niet voor het blok zetten maar mezelf ook niet wegcijferen.
dus ik ontplofte en een dikke ruzie volgde waarbij ik hem voor zijn voeten wierp dat ik verdomme al 32 ben waarop hij weer zei dat hij nog maar.... je begrijpt het vast wel.
daarna was het weer even stil. omdat ik er nog niet klaar was heb ik hem een compromis aangeboden. die heeft hij plus 1 maand aangenomen.

mijn man deed net zo moeilijk maar toen hij eindelijk door kreeg dat het bij mij serieus was ging hij overstag.
pi_125005563
9 vd 10 mannen begrijpen t ook gewoon ECHT niet... Dat merk ik bij mijn vriend ook, wij zijn dan al wel bezig maar soms kan die drang van het moet NU heel heftig zijn... En dat snapt ie niet, we hebben toch tijd genoeg en t komt wel, terwijl het echt van binnenuit komt.
S. 2014
J. 2016
pi_125005720
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
9 vd 10 mannen begrijpen t ook gewoon ECHT niet... Dat merk ik bij mijn vriend ook, wij zijn dan al wel bezig maar soms kan die drang van het moet NU heel heftig zijn... En dat snapt ie niet, we hebben toch tijd genoeg en t komt wel, terwijl het echt van binnenuit komt.
Zij hebben die hormonen niet he... ;).
pi_125005767
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 21:19 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Zij hebben die hormonen niet he... ;).
ah de hormonen... grote boosdoeners! ;)
pi_125006078
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

ah de hormonen... grote boosdoeners! ;)
Aan de andere kant kunnen de mannen daardoor dan weer beter relativeren, dat houdt de boel een beetje in balans ;).
pi_125010660
Dat is ook zeker waar! Anders had ik al meer kids gehad als wij zouden kunnen betalen ;)
pi_125010972
Mijn vriend bekende laatst dat mijn enthousiasme wel een beetje eng voor hem is. Dit is zijn eerste serieuze relatie en we zijn heel vlot gaan samenwonen (na 3 maanden) en daar heb ik begrip voor.
Stand tot nu toe is toch echt, 2015. en ik laat het maar even zo, wat tussenin gebeurd zien we wel. Ander leuk nieuws, plannen voor een hond waren er al heel lang (ook al voordat ik in beeld was haha) dus daar zijn we nu voor aan het plannen. Ook wel beter ook dat ik niet met en een baby en een onzindelijke hond zit. En zo kan ik toch nog even bemoederen van te voren hihi
pi_125019506
Wat leuk! Gaan jullie dan een pup nemen? Is ook een soort baby toch? En jonge dieren zijn zo grappig. Wat voor soort gaan jullie doen?
pi_125026584
Met een pup kan je vast oefenen :P

Wij hebben er 2 al zijn ze inmiddels geen pups meer maar pubers ;(
S. 2014
J. 2016
pi_125027143
Haha het was ook wel een mooie timing omdat ik echt ontzettend rammel. Hij ook wel, maar gewoon.. Wat rustiger aan. We gaan voor een pup kijken inderdaad. Een flatcoated, of een Labrador,.
pi_125030366
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 13:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Haha het was ook wel een mooie timing omdat ik echt ontzettend rammel. Hij ook wel, maar gewoon.. Wat rustiger aan. We gaan voor een pup kijken inderdaad. Een flatcoated, of een Labrador,.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat met een pup in huis de tijd echt sneller gaat! Dat is een werk joh! Maar zo heerlijk, nu liggen er ook weer 2 knuffels op mn benen te slapen, al gaat dat met een grotere hond wat lastig...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
pi_125035100
ah wat een lieverds!
pi_125036839
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 14:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik kan je uit ervaring vertellen dat met een pup in huis de tijd echt sneller gaat! Dat is een werk joh! Maar zo heerlijk, nu liggen er ook weer 2 knuffels op mn benen te slapen, al gaat dat met een grotere hond wat lastig...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een snoepjes O+

Ja dat gaa wel hard maar voor het zo ver is.. ;)
De zaak moet eerst verbouwd worden, wordt speciaal plek voor gemaakt haha. Ik gok dat we dan alweer een maand of 15 verder zijn. Maar de voorpret is ook leuk *;
  maandag 8 april 2013 @ 18:49:07 #75
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125040098
quote:
13s.gif Op zondag 7 april 2013 21:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb momenteel gewoon even het gevoel alsof mijn gevoel er helemaal niet toe doet. Hij is er nog niet klaar voor, we hebben nog niet genoeg geld gespaard, dus hoef ik er ook niet mee bezig te zijn. Ja, zo werkt het dus niet hè.

De sfeer is voortreffelijk hier, dit weekend.
En is het al weer een beetje opgeklaard inmiddels? :*

Hopeloos soms he, dat rationele van mannen.... -O- herkenbaar hoor!
pi_125040533
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 18:49 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

En is het al weer een beetje opgeklaard inmiddels? :*

Hopeloos soms he, dat rationele van mannen.... -O- herkenbaar hoor!
Mjah, we hebben het er niet echt meer over gehad. Het zal jullie vast verbazen ( :+ ), maar ik vind het eigenlijk best wel heel moeilijk om 'in het echt' over mijn kinderwens en gerammel te praten. Niet alleen omdat het zo vreselijk dichtbij komt, maar ook omdat ik zo bang ben m'n vriend 'weg te jagen' met mijn 'gezeur'. Het blijft hier vaak bij huilen onder de douche, of zo.

Stom hè.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_125040633
Niet stom, hartstikke herkenbaar! :*
Home is where the O+ is...
  maandag 8 april 2013 @ 19:02:36 #78
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125040666
Hmmm niet doen hoor, hij moet inmiddels toch wel weten dat je het écht graag wilt, dus dan moet je dat ook kunnen uiten op momenten dat je het moeilijk hebt!

Wat niet wil zeggen dat je het er 24/7 over moet hebben, maar dat is voor jezelf ook niet leuk meer ;)

Het is toch iig een vaststaand feit dát jullie samen kinderen willen, en dat wordt over een jaartje ongeveer ^O^ Probeer dat gewoon eens een paar keer in een gesprek te verwerken. De details kun je gaandeweg invullen :Y
pi_125041209
en spui het lekker hier devilsanddust. al je rammelgekte.
zo kan je misschien, zoals ladyblack zegt, hem langzaam aan het onderwerp laten wennen.
pi_125041485
Ik zou er toch zeker wel eerlijk over blijven. En als hij daarom weg zou gaan dan zou dat toch wel heel raar moeten lopen lijkt mij :Y Hints snappen mannen vaak toch al niet :+
pi_125041612
Hij weet wel dat ik heel graag een kindje wil. Het 'probleem' is alleen dat het voor hem allemaal zo wel prima is: ooit een kindje. Terwijl voor mij elke dag er als één te veel voelt. En dat rijmt niet zo goed, maar over dat gevoel zou ik graag wel wat meer willen praten. En wat meer begrip voor krijgen.

Ik ben alleen zo'n trut die alles opkropt. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_125041657
Maar dat is toch zonde.. Want ooit moet het er uit en dan snapt hij niet waar die shitload aan gevoelens en opmerkingen vandaan komen. :@
pi_125042462
Ik vind het ook herkenbaar hoor. Ik praat er ook niet vaak met mn vriend over. Het duurt nog wel even en wat dat betreft is mn vriend meer van het nu dan nu al denken over de toekomst wanneer een gezinnetje te stichten. Ik heb er nu een heel duidelijk beeld bij maar weet haast zeker dat hij dat vrijwel niet heeft.
Wel weet hij dat ik graag wil en ook over niet al te lange tijd. Hij weet ook dat ik hier meepost enzo. Maar denk dat ik mijn beeld van de toekomst wat meer bij hem in de week ga leggen als hij klaar is met zijn studie. Hij heeft er nogal stres van en ik denk dan ook dat hij wanneer hij zijn diploma heeft zich meer kan vinden in concrete plannen.
pi_125059395
Wow, ik moet vaker naar jullie luisteren. :D. Gister tijdens het eten gevraagd of hij er eens over na zou willen denken of we misschien eerder zouden kunnen gaan beginnen. Rustig uitgelegd dat mijn gevoel heel sterk is en dat ik het niet fijn vind om het idee te hebben dat dat er niet toe doet. Begon 'ie eerst weer over geld sparen blabla, maar toen heb ik gevraagd hoe het er voor hem uit zou zien als die randvoorwaarden nú in orde zouden zijn. Ja, dan zou 'ie nu wel willen beginnen want hij was er eigenlijk wel klaar voor.

We hebben de komende tijd nog wat grote uitgaven staan (auto's die stuk gaan tijdens een verhuizing }:| ), maar als ons saldo daarna weer lekker wat op regel is, staat eigenlijk niets ons meer in de weg. *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 9 april 2013 @ 08:48:40 #85
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_125059871
Wat fijn DAD!!!! Eindelijk duidelijkheid. Jammer van de grote uitgaves, maar daar is ook wat aan te doen (of in ieder geval....dat heb je zelf in de hand)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_125059923
Wat goed devilsandust!!
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 9 april 2013 @ 09:00:37 #87
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125060057
Wat fijn!!! O+

En goed dat je het gewoon zo rustig aangekaart hebt _O_ Dat werkt dus toch echt beter dan halfhormonale hints ;)

[ Bericht 12% gewijzigd door LadyBlack op 09-04-2013 10:23:47 ]
pi_125061039
Devilsanddust wat fijn!!! Nu heb je echt een helder doel om naar toe te werken! Misschien is vandaag jouw dag om een staatslot te kopen?! ;)
pi_125061623
Ohh DaD, wat fijn! O+ Hopelijk zijn die uitgaven snel op de rit en kunnen jullie er voor gaan (hoera voor vakantiegeld ;)) . Het is je gegund, je wacht al zo lang!
pi_125062490
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 08:10 schreef DevilsAndDust het volgende:

We hebben de komende tijd nog wat grote uitgaven staan (auto's die stuk gaan tijdens een verhuizing }:| ), maar als ons saldo daarna weer lekker wat op regel is, staat eigenlijk niets ons meer in de weg. *O*.
*O* Wat goed!!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_125062529
DaD *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_125062609
DaD *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 9 april 2013 @ 13:24:53 #94
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125067269
Wat fijn DaD! Ik praat er meestal ook alleen in hormonale emotionele buien over met mn lief, maar gelukkig zijn wij het over het algemeen voldoende eens met elkaar :P

Ik ben echt heel blij voor je O+
Kwak
  dinsdag 9 april 2013 @ 14:11:15 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_125068860
Zo, het gezever is weg. FR legt keurig uit waarom ze die opmerking plaatst en Sheonly gaat er verder ook niet meer op in. Lijkt me prima om het daar bij te laten. :)

Opmerkingen over bezems en grotten mogen ook achterwege blijven. Niemand bepaald voor iemand anders of ze wel of niet het recht hebben in OUD te posten!
***
  dinsdag 9 april 2013 @ 14:13:40 #96
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125068945
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, het gezever is weg. FR legt keurig uit waarom ze die opmerking plaatst en Sheonly gaat er verder ook niet meer op in. Lijkt me prima om het daar bij te laten. :)
^O^
pi_125069840
Wat goed zeg, DaD!
Blijkbaar moeten mannen toch niks van die hints hebben. Gewoon zeggen waar het op staat is wel het makkelijkst. Zo had ik ook mijn vriend bijna geschopt omdat ie (op 28 maart) zei dat hij 10 mei wel een mooie datum vindt om te beginnen, bijna 6 weken later dan afgesproken.
Uiteindelijk toch maar even gezegd dat ik het er niet helemaal mee eens was en dat ik al zo lang wacht, blijkt gewoon dat hij die datum alleen maar leuk vindt omdat we dan gaan trouwen. 8)7
Toen wilde hij ineens wel meteen beginnen. Uiteindelijk dus nog 3 dagen voor april, alleen ja, toen was ik ongesteld, dus alsnog pas 1 april begonnen.
Desalniettemin rammel ik nog steeds hoor.
pi_125070771
risu, dus jullie oefenen niet meer maar zijn begonnen? wat spannend! hoe voelt dat, is het spannend?

als ik er over nadenk wil ik ook heel graag beginnen maar dat ik het in het begin wel heel spannend vind. heb zo lang mijn best gedaan om juist niet zwanger te worden en dan ga je het er om doen...

en jullie gaan 10 mei trouwen? ook spannend! doen jullie een kleine trouwerij of zo'n groot feest met jurk en alles er op en er aan?
pi_125071045
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:05 schreef DagenNachtdromer het volgende:

als ik er over nadenk wil ik ook heel graag beginnen maar dat ik het in het begin wel heel spannend vind. heb zo lang mijn best gedaan om juist niet zwanger te worden en dan ga je het er om doen...

De eerste keer voor 't echie vond ik echt doodeng! :D
pi_125071085
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:14 schreef Limone het volgende:

[..]

De eerste keer voor 't echie vond ik echt doodeng! :D
+1 soort ingebouwde paniek, dat je denkt OOOHH neee!! En daarna oh wacht :')
S. 2014
J. 2016
pi_125071165
ah dan ben ik dus niet gek ;)
mijn man verwacht dat hij die eerste keer ook wel plankenkoorts gaat krijgen. het is ook niet niks toch?

dat kan nog lachen worden dus ;)
pi_125071217
Even lachen? :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het went snel genoeg hoor
S. 2014
J. 2016
pi_125071289
oeh en konden jullie er een beetje om lachen? ik heb zo'n zenuwen hinnik op dat soort momenten, hoop dat als ons dat overkomt ik mijn man niet recht in zijn gezicht uitlach
pi_125071326
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:18 schreef DagenNachtdromer het volgende:
ah dan ben ik dus niet gek ;)
mijn man verwacht dat hij die eerste keer ook wel plankenkoorts gaat krijgen. het is ook niet niks toch?

dat kan nog lachen worden dus ;)
gewoon niet van te voren zeggen dat je vruchtbaar bent. Alleen natuurlijk als jullie beide een kindje willen.
pi_125071407
Het enige wat vriend zei was: Tja dat werkt niet hé!

Scheelt ook dat wij nu nog meer zijn van als het raak is is het prima, zo niet dan is het ook goed.. Na ons trouwen op 13 mei zal dat voor mij wel veranderen denk ik..
S. 2014
J. 2016
pi_125071522
hoe vaak hebben jullie al de kans gehad?

Ook al trouwen? wat leuk! grote of kleine trouwerij?
soms zou ik ook nog wel een keer willen! gewoon om nog een keer ja te kunnen zeggen tegen de man die me zo gelukkig maakt.

dat gaat hij toch wel weten als het "the real deal" is? als we langs de dokter gaan voor einde anticonceptie weten we dat het raak kan zijn. ik denk alleen dat het wel een paar maandjes gaat duren voor dat er een goeie cyclus is en mijn man denkt dat het heel snel raak zal zijn.
pi_125071589
hier is het spiraaltje er al een tijdje uit.. dus het kan " ieder " moment gebeuren..

maar jah.. er zijn genoeg dagen in een maand dat je niet zwanger wordt hoor.. dat is "not the real deal" :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_125071635
Barretje80, ik lees dat je een spiraaltje hebt, is dat een mirena?
pi_125071654
Wij houden de trouwerij allemaal heel klein. Een groepje van 12 man totaal.

Het hele beginnen is tot nu toe nog vrij relaxed. Want we weten allebei dat ik nog helemaal niet vruchtbaar ben geweest. Dat is eigenlijk pas in de loop van deze week, dus dat wordt (misschien) nog spannend. Verder vind hij het alleen maar fijn dat hij nou eens niet met een condoom hoeft te kloten enzo. Die dingen vind hij vreselijk, dus het komt erop neer dat het er eigenlijk allemaal op vooruit is gegaan. :P
pi_125071730
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:31 schreef DagenNachtdromer het volgende:

dat gaat hij toch wel weten als het "the real deal" is?
Als hij het niet bij zit te houden en je het niet bespreekt niet echt toch.
Veel mannen weten echt niet wanneer ze het beste kunnen seksen om zwanger te raken.
pi_125071796
risu, wat leuk, vind je het spannend of alleen heel veel zin in de grote dag?

pvoesss, mijn man is heel vervelend wijs, en ik een zenuwen popje. dus ik denk niet dat we de vruchtbare dagen onwetend zullen doorkomen ;)
pi_125071815
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Even lachen? :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het went snel genoeg hoor
Haha, ik zit gewoon hardop te lachen. Die stunt flikte mijn vent een paar weken bij mij ook. Zo van Oh, kut mag nog niet, zo over m'n buik heen. ik zat echt zo :{ euh bedankt he...
(eigen schuld, moet je maar niet ineen keer heel eventjes zonder willen, :') maar ach)
pi_125071882
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:40 schreef DagenNachtdromer het volgende:
risu, wat leuk, vind je het spannend of alleen heel veel zin in de grote dag?

pvoesss, mijn man is heel vervelend wijs, en ik een zenuwen popje. dus ik denk niet dat we de vruchtbare dagen onwetend zullen doorkomen ;)
Stiekem ben ik veel meer benieuwd naar de dag erna. (dan gaan we naar Final Fantasy Symphony)
En ik wil graag de ring showen aan al m'n collega's enzo.
pi_125071886
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:40 schreef DagenNachtdromer het volgende:
risu, wat leuk, vind je het spannend of alleen heel veel zin in de grote dag?

pvoesss, mijn man is heel vervelend wijs, en ik een zenuwen popje. dus ik denk niet dat we de vruchtbare dagen onwetend zullen doorkomen ;)
Ahja ik zou het iig niet direct vertellen als je zenuwen wil besparen.
Maarja hangt ook van je seksleven af als er weinig seks is en ineens heel veel gaat dat ook wel opvallen :D
pi_125072005
Trouwens voor de mensen met een koperspiraaltje en die gaan stoppen met anticonceptie.. bedenk je wel dat je met terugwerkende kracht dan vruchtbaar bent. :Y Dat er eventueel direct iets kan innestelen :)
pi_125072111
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:34 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Barretje80, ik lees dat je een spiraaltje hebt, is dat een mirena?
die heb ik niet meer ;)

was een koper spiraal.. ik heb liever geen (kunstmatige) hormonen in mijn lichaam

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_125072143
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:31 schreef DagenNachtdromer het volgende:
hoe vaak hebben jullie al de kans gehad?

Ook al trouwen? wat leuk! grote of kleine trouwerij?
soms zou ik ook nog wel een keer willen! gewoon om nog een keer ja te kunnen zeggen tegen de man die me zo gelukkig maakt.

dat gaat hij toch wel weten als het "the real deal" is? als we langs de dokter gaan voor einde anticonceptie weten we dat het raak kan zijn. ik denk alleen dat het wel een paar maandjes gaat duren voor dat er een goeie cyclus is en mijn man denkt dat het heel snel raak zal zijn.
Wij zijn al 2 jaar verloofd dus het wordt een keer tijd :P
Intieme bruiloft met max 40 mensen, helemaal zoals het bij ons past dus dan is het goed! Maar wel met jurk, pak, auto taart en de hele meuk
S. 2014
J. 2016
pi_125072303
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:49 schreef Barretje80 het volgende:
was een koper spiraal.. ik heb liever geen (kunstmatige) hormonen in mijn lichaam
Jullie doen NFP? of echt altijd met condoom?
pi_125072388
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:54 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Jullie doen NFP? of echt altijd met condoom?
neuh.. meer :
" vanaf september (augustus ) gaan we er echt voor" en mocht het eerder zover komen..
helaas hebben wij niet een denderend sexleven dus de kans dat er raak geschoten wordt is niet heel groot ;)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_125072423
Ohh jullie hebben de datum toch vooruit geschoven? :D Leuk!
pi_125072463
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:56 schreef Pvoesss het volgende:
Ohh jullie hebben de datum toch vooruit geschoven? :D Leuk!
mja misschien schuift ie vooral in mijn hoofd iedere keer vooruit :@ O-)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_125072499
ah, jammer voor mij. wil graag weten hoe lang het duurt voor dat alles weer werkt. ben al 7 jaar niet ongesteld geweest (heaven). maar hoe lang duurt het voor het weer opstart.

gm87 wat spannend, met jurk en alles. jezelf de hele dag een dame voelen?

risu wat is Final Fantasy Symphony?
pi_125072614
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:58 schreef DagenNachtdromer het volgende:
ah, jammer voor mij. wil graag weten hoe lang het duurt voor dat alles weer werkt. ben al 7 jaar niet ongesteld geweest (heaven). maar hoe lang duurt het voor het weer opstart.
Hangt toch sowieso van de persoon af de 1 heeft heel snel een cyclus en de ander niet.
pi_125072780
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:58 schreef DagenNachtdromer het volgende:

risu wat is Final Fantasy Symphony?
Dat is een concert (orkest) die muziek speelt van de Final Fantasy games. Daar zijn vriend en ik grote fans van.
KLIK
pi_125072870
Gaan jullie dan ook Final Fantasy vernoemen? :D
Als mijn oudste een jongetje was geweest had het Vaan geheten naar XII
pi_125072917
risu, wat gaaf! k heb het spel wel eens gezien. dat moet wel een mooi concert worden!
van de ringen snap ik ook heel goed. wij hadden ze ook al langer in huis en ik kon er niet van af blijven. ik heb ze zelfs op mijn nachtkastje bewaard, onderkant doosje scheef op de bovenkant gezet. zodat we er vaak naar konden kijken.
pi_125073121
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:08 schreef Pvoesss het volgende:
Gaan jullie dan ook Final Fantasy vernoemen? :D
Als mijn oudste een jongetje was geweest had het Vaan geheten naar XII
Stiekem ben ik dol op de naam Yuna voor een meisje.
Maar of dat het dan ook gaat worden weet ik niet.
Het klinkt ook lekker Japans, en dat past wel bij ons (daar hebben we elkaar ontmoet)

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:09 schreef DagenNachtdromer het volgende:
risu, wat gaaf! k heb het spel wel eens gezien. dat moet wel een mooi concert worden!
van de ringen snap ik ook heel goed. wij hadden ze ook al langer in huis en ik kon er niet van af blijven. ik heb ze zelfs op mijn nachtkastje bewaard, onderkant doosje scheef op de bovenkant gezet. zodat we er vaak naar konden kijken.
Wij hebben de ringen nog niet in huis, maar ik denk ook dat ik ze in of op mijn nachtkastje bewaar. En ik show ze aan niemand tot ik hem om mijn vinger geschoven krijg.
pi_125073232
ah zo romantisch! het blijft ook bijzonder hoor. ik kijk zelfs nog wel eens in de ring om de naam van mijn man nog eens te zien.
pi_125073409
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:14 schreef Risu het volgende:
Stiekem ben ik dol op de naam Yuna voor een meisje.
Maar of dat het dan ook gaat worden weet ik niet.
Het klinkt ook lekker Japans, en dat past wel bij ons (daar hebben we elkaar ontmoet)

Leuk O+ Mijn oudste is nu vernoemd naar WoW :@
pi_125074076
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:58 schreef DagenNachtdromer het volgende:
ah, jammer voor mij. wil graag weten hoe lang het duurt voor dat alles weer werkt. ben al 7 jaar niet ongesteld geweest (heaven). maar hoe lang duurt het voor het weer opstart.

gm87 wat spannend, met jurk en alles. jezelf de hele dag een dame voelen?

risu wat is Final Fantasy Symphony?
Voor iemand die 9vd 10 keer in een spijkerbroek loopt is zo'n jurk alleen al onwijs ladylike!
Wij kunnen morgen eindelijk de ringen halen!

Oh en hebben jullie ook al namen in je hoofd? :@
S. 2014
J. 2016
pi_125074216
Wij hebben de namen al ongeveer klaar. keuze tussen twee jongensnamen en drie meisjesnamen.dat was een hele romantische nacht waarin we allebei niet konden slapen en daar automatisch over zijn gaan praten. zelfs al over uit of we gaan vernoemen, we waren het beide eens dat we dat wel willen doen.
pi_125074616
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Voor iemand die 9vd 10 keer in een spijkerbroek loopt is zo'n jurk alleen al onwijs ladylike!
Wij kunnen morgen eindelijk de ringen halen!

Oh en hebben jullie ook al namen in je hoofd? :@
Ja, dat had ik ook. Ik draag echt nooit nooit nooit jurkjes of rokjes. Ik verstop mijn vrouwelijkheid in spijkerbroeken en videogames.
En ik moest gewoon janken toen ik mezelf in de spiegel zag bij die winkel. Beetje het besef van holy shit, ik ben stiekem een vrouw geworden. 8)7
Mijn moeder stond er naast te lachen, die had me eindelijk in een jurk weten te proppen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:45 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Wij hebben de namen al ongeveer klaar. keuze tussen twee jongensnamen en drie meisjesnamen.dat was een hele romantische nacht waarin we allebei niet konden slapen en daar automatisch over zijn gaan praten. zelfs al over uit of we gaan vernoemen, we waren het beide eens dat we dat wel willen doen.
Gaaf hoor, mijn vent schiet elke naam af die ik willekeurig roep tijdens het eten koken of bankhangen. Tot nu toe niet zo romantisch geweest dus. Maar ik heb ondertussen wel een lijstje gemaakt. (die namen roep ik niet zomaar, want dan hoor ik misschien weer een 'nee bah' en dan hou ik geen naam meer over).
pi_125075958
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:57 schreef Risu het volgende:

[..]

Ja, dat had ik ook. Ik draag echt nooit nooit nooit jurkjes of rokjes. Ik verstop mijn vrouwelijkheid in spijkerbroeken en videogames.
En ik moest gewoon janken toen ik mezelf in de spiegel zag bij die winkel. Beetje het besef van holy shit, ik ben stiekem een vrouw geworden. 8)7
Mijn moeder stond er naast te lachen, die had me eindelijk in een jurk weten te proppen.

[..]

Gaaf hoor, mijn vent schiet elke naam af die ik willekeurig roep tijdens het eten koken of bankhangen. Tot nu toe niet zo romantisch geweest dus. Maar ik heb ondertussen wel een lijstje gemaakt. (die namen roep ik niet zomaar, want dan hoor ik misschien weer een 'nee bah' en dan hou ik geen naam meer over).
Hahaha ik ging ook janken... :D
Mijn moeder ook maar die is sowieso emotioneel incontinent wb zulke dingen.

De jongens naam+vernoemingen ligt al klaar, de meisjes naam dacht mijn lie ook maar ik vind t niks meer..
S. 2014
J. 2016
pi_125076310
Hier weten we het ook al voor een meisje, jongetje is nog een twijfelgeval. O+ wilt franse namen voor een meisje, en heeft hollandse boerennamen voor een jongen in gedachte. Ain't gonna happen hihi
pi_125076422
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:22 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Leuk O+ Mijn oudste is nu vernoemd naar WoW :@
Als fanatiek wow-er een paar jaar terug: waar/naar wie is de oudste vernoemd?

En waarvoor ik eigenlijk kwam: DaD: wat super!! Goed dat je het gesprek gewoon (en rustig) bent aangegaan :Y Nog even wachten maar O+
pi_125078888
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Het enige wat vriend zei was: Tja dat werkt niet hé!

Scheelt ook dat wij nu nog meer zijn van als het raak is is het prima, zo niet dan is het ook goed.. Na ons trouwen op 13 mei zal dat voor mij wel veranderen denk ik..
13 mei, goede datum :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_125079683
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 18:58 schreef Skoap het volgende:

[..]

13 mei, goede datum :D
Mooie trouwdag?? :D
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 9 april 2013 @ 21:52:47 #138
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_125088880
hahaha, al echt namen klaar liggen enzo? ik heb wel lijstjes en soms komt er wat bij, soms gaat er wat af. maar heb ook al een heel bord op pinterest met allemaal meuk die ik MOET hebben :P :)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_125098542
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 21:52 schreef Tyler-Girl het volgende:
hahaha, al echt namen klaar liggen enzo? ik heb wel lijstjes en soms komt er wat bij, soms gaat er wat af. maar heb ook al een heel bord op pinterest met allemaal meuk die ik MOET hebben :P :)
Dat zijn hier vaak van die quasi serieuze
gesprekken s'nachts, maar ja dan komt er wel eens iets voorbij....

Ik weet al hoe de babykamer/hoek eruit moet zien hoor, en ik weet al jaren welke kinderwagen ik wil ( jammerlijke is dat er bijna niet meer aan te komen is..)

Maar verder, helemaal niet mee bezig :')
S. 2014
J. 2016
  woensdag 10 april 2013 @ 08:27:08 #140
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_125101963
hahaha de kinderwagen...ik heb mijn opties zeg maar :P maar idd een kamertje heb ik nu ook een vast plan voor :D (zag toevallig vorige week een mooie inrichting, dus eigenlijk hoef ik alleen de meubeltjes nog uit te zoeken ;) )

Ik moest me bij de Hema trouwens ook erg inhouden. Ik was opzoek naar iets voor het kindje van mijn vriendin en had hele lieve truitjes gezien, maar wist dat dat niet haar smaak was. Ik wilde ze bijna zelf meenemen, voor ooit als ik ook een meisje krijg :@

Misschien moet ik niet meer zoveel in OUD rondhangen....ik "weet" al teveel.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_125102014
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 08:27 schreef Tyler-Girl het volgende:
hahaha de kinderwagen...ik heb mijn opties zeg maar :P maar idd een kamertje heb ik nu ook een vast plan voor :D (zag toevallig vorige week een mooie inrichting, dus eigenlijk hoef ik alleen de meubeltjes nog uit te zoeken ;) )

Ik moest me bij de Hema trouwens ook erg inhouden. Ik was opzoek naar iets voor het kindje van mijn vriendin en had hele lieve truitjes gezien, maar wist dat dat niet haar smaak was. Ik wilde ze bijna zelf meenemen, voor ooit als ik ook een meisje krijg :@

Misschien moet ik niet meer zoveel in OUD rondhangen....ik "weet" al teveel.
+1

Mijn beste vriendin is zwanger van een meisjestweeling en we gingen dit weekend kleertjes shoppen.... Gelukkig bewaart ze alles :Y)
S. 2014
J. 2016
  woensdag 10 april 2013 @ 08:38:39 #142
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_125102095
Ow nee...toen ik met mijn vriendin ging shoppen wilde ik alles kopen....zij was bang om geld uit te geven "want ze kreeg vast nog zoveel". Ik zou echt helemaal los gaan hoor. Zijn trouwens ook op de negenmaandenbeurs geweest. Samen met een andere niet zwangere vriendin liep ik daar helemaal te kwijlen terwijl mamma-to-be daar stocijns rond loopt en het allemaal la la vindt......

ik moest haar trouwens ook helpen met het googlen op wat ze nu wel en niet mocht eten, kraamzorg, zwangerschapsdozen enzo....dus ik ben helemaal voorbereidt :+

Maar vriendin zal vast dingen bewaren en door willen geven, maar ik denk dat ik zelf voldoende kan vinden en ik ben wat meer uitgesproken qua kleren, dus smaken komen niet helemaal overeen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_125102655
Bedankt voor de jompels, lief. O+.

Het kan evengoed nog wel een half jaar duren of zo (1,5k aan spaargeld op de gezamenlijke rekening is niet echt heel ruim - we hebben de eerste drie maanden van dit jaar al zo'n 23k uitgegeven :+), maar ik weet nu in ieder geval dat we samen ergens naartoe werken en dat we allebei weten wat er gaat gebeuren als we dat doel hebben bereikt. Dat is in ieder geval al heel fijn.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_125102942
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 09:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt voor de jompels, lief. O+.

Het kan evengoed nog wel een half jaar duren of zo (1,5k aan spaargeld op de gezamenlijke rekening is niet echt heel ruim - we hebben de eerste drie maanden van dit jaar al zo'n 23k uitgegeven :+), maar ik weet nu in ieder geval dat we samen ergens naartoe werken en dat we allebei weten wat er gaat gebeuren als we dat doel hebben bereikt. Dat is in ieder geval al heel fijn.
Al duurt het nog een jaar, je hebt een einddoel waar je naar toe werkt! En zodra die in zicht is....

Oh en tyler, Dat zou ook echt een opmerking voor mij geweest zijn.... Ik flap soms ook de raarste opmerkingen eruit..
S. 2014
J. 2016
  woensdag 10 april 2013 @ 09:39:45 #145
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_125103226
DaD het is toch fijn om een gezamelijk doel te hebben! Je weet samen waar je het voor doet. Lijkt me ook fijner dan zelf denken dat je ergens voor spaart terwijl je partner heel andere plannen heeft met het geld.

Fijn Gewoonmezelf, ben ik niet de enige :D ;)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_125121687
DaD fijn dat je erover hebt kunnen praten en jullie nu een gezamenlijk doel hebben!

Hier vanochtend voor mijn gevoel het toppunt van rammelen bereikt. Ik droomde dat ik zwanger was :/. Mn vriend ook met zn opmerking dat ie t idee heeft dat mn borsten groter zijn!! Heb de droom nog niet los kunnen laten, maar hoop wel dat dat voorlopig de eerste en laatste was!
pi_125121784
Ik droom trouwens best vaak dat ik opeens een baby heb... Dan denk ik, he? En dan bel ik in mijn droom mijn moeder om te vragen of ik kinderen heb :P
Klussen deel 1 en 2
pi_125125160
serieus... als mijn moeder of schoonmoeder zo gaat reageren doe ik het niet!

http://www.telegraaf.nl/v(...)_schoonouders__.html

denk het in het echt ook niet hoor. voor mijn moeder zal het de zesde zijn dus die is het al gewend ;)
en mijn schoonmoeder reageert elk telefoontje nog opgelucht als mijn man belt met nieuws en het is niet het nieuws dat ik zwanger ben. echt waar, dat vraagt ze als eerst en is opgelucht!! stom mens!

weten mensen in jullie familie dat jullie aan het proberen zijn?
pi_125126202
We zijn niet aan het proberen, maar dat zou ik ook niet vertellen. Wel aan m'n zus, denk ik. Die kan niet wachten tot haar kleine zusje zwanger is. :D. De stiefvader van m'n vriend roept al sinds we groter wonen dat er nu maar snel kindertjes moeten komen.

Voor mijn ouders zou het wel het zesde kleinkind al worden. Ik ben wel een nakomertje, dus hopelijk is een zwangerschap van hun jongste dochter wel ook gewoon speciaal. Ik heb zulke lieve ouders dat ik daar eigenlijk niet over in zit.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_125127109
Voor mijn moeder is onze mini het vijfde kleinkind, maar ze vindt het nog steeds bijzonder :Y.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_125128824
ik denk mijn moeder ook wel hoor maar ze zal niet zo uit haar dak gaan als dat gekke mens uit dat filmpje.

kennen jullie trouwens deze calculator?

http://www.babybytes.nl/encyclopedie/B/Babykostencalculator

weet niet of die hier al bekend was maar ik vind het een hele heldere berekening. mijn man wilde graag weten wat nou de kosten van alles was. zo kwam ik dit tegen. en een hele fijne avond gehad waarin we heel gewoon en open over luiers, kunstvoeding en kleertjes gehad. voelde heel gek maar ook heel goed om eens te kunnen doen
  woensdag 10 april 2013 @ 21:40:30 #152
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_125130139
Dat filmpje _O- Ik hoop idd ook niet dat ze zo gaan reageren bij ons, dan kom ik echt niet meer bij volgens mij. Maar hopelijk blijft iedereen normaal doen.

Ik denk niet dat wij mensen gaan vertellen dat we bezig zijn, mensen vragen nu al constant wanneer wij eens beginnen. Al hoop ik wel dat ik met vriendlief kan afspreken dat we het stil houden tot 12 weken ofzo....want anders belt hij echt direct iedereen op nadat ik geplast heb volgens mij :D

Voor mijn schoonouders zal dit het eerst kleinkind zijn. Mijn stiefvader heeft al een dochter met kleinkind, dus mijn moeder is ook al een beetje oma. En ik hoop eerlijk gezegd dat mijn stiefzus (andere familie, bij mijn vader dus) eerder zwanger raakt en het dan ook blijft plakken (heeft ondertussen al 3 miskramen gehad -O- :{ ) dus ik gun het ze van harte, dat zij mijn vader en stiefmoeder opa en oma te maken.....

We hebben verder ook een erg betrokken familie, waar nichtjes van mij ook al ruzieen om de plaats van peettante en bruidsmeisje (we gaan alleen niet trouwen)....dus die zullen wel blij zijn, maar ook gaan "vechten" om het peettante zijn.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_125130622
Ik vind die calculator als ik er zo naar kijk toch niet echt heel erg kloppen.
Maar sowieso ben je er aan kwijt wat je er zelf aan kwijt wil natuurlijk

Zo waren pamper luiers 3 jaar terug nog 10 euro per pak
Nu zijn ze 15.25 vroeger was de aanbieding 3 pakken voor 20 euro.
Nu moet je blij zijn als je daar 2 pakken voor krijgt :')
Er zijn heus nog wel aanbiedingen maar ze gaan bijvoorbeeld uit van 6 euro bij de goedkope optie en 10 euro bij de luxe optie :D
pi_125131422
Volgens de calculator ben ik 200 eu per maand aan Bram kwijt. Nou dat is echt niet zo. Luiers koop ik per megapak huismerk à 13 eu en doe ik 2 weken mee. Dat is zo'n beetje alle kosten die ik echt voor Bram heb.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 10 april 2013 @ 22:00:05 #155
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_125131598
Ik had ook al even gekeken en berekend. Al vond ik dat er best een groot verschil zat tussen de goedkoopste en middelste optie....om over de duurste optie nog maar niet te spreken.

Bij de gemiddelde opties, rekende ze al ¤80 voor 10 slabbertjes! :o Geen idee wat die dingen kosten, maar no way dat ik daar ¤80 aan uit ga geven.

En moet je bij flesvoeding echt elke maand een nieuw flesje kopen? (dat namen ze wel mee in de calculatie namelijk...)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_125132729
Welnee! Wel nieuwe spenen, maar die fles kun je gewoon wassen en steriliseren. En slabbetjes. Kom op, die heb je voor een euro? En hoeveel heb je er echt nodig? En heb je ze überhaupt nodig kun je denken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_125133586
Ze geven aan elke 6 weken je speen op de fles te verwisselen. Maar ik heb er meerdere in gebruik (flessen en dus spenen) dus bij mij worden ze niet om de 6 weken verwisseld hoor. Ik controleer elke schoonmaakbeurt of er scheurtjes in zitten en anders blijf ik ze mooi gebruiken. Vooral in het begin heb je elke drie maanden onderhand een ander soort speen nodig (verschillende gaatjes/groottes).
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 10 april 2013 @ 22:46:37 #158
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_125135151
Nou ja speentjes kan ik in komen...maar een fles elke keer vervangen leek me ook al overboding.

Volgens mij werd er over die slabbers wel gesproken over die plastieke variant...maar waarom je daar 10 stuk van nodig hebt snap ik ook niet goed. En ik mag hopen dat die ook geen ¤8 per stuk kosten.
Tis natuurlijk maar een calculatie en je kunt het inderdaad zo duur maken als je wil, maar als grove indicatie voldoet het misschien :+
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_125135591
In de kosten ga ik me later wel eens verdiepen, nu nog een ver van mn bed show.

Ik zal denk ik niemand vertellen als we ervoor gaan. Tenzij het mss niet wil lukken na een jaar ofzo. En ook geen idee hoe onze ouders gaan reageren. Vriend is enigs kind, zijn ouders schelen 10 jaar met die van mij en hebben veel leeftijdsgenoten die opa en oma zijn. Dat geldt voor mijn ouders nog helemaal niet. Zelf heb ik 2 broers dus verwacht wel een beetje dat we de eerste zullen zijn. Maar zou het wel suuuper spannend vinden, hun reactie. Gewoon omdat ik geen idee heb wat ze ervan vinden over een jaar of twee.

Hebben jullie trouwens vriendinnen met wie jullie het gerammel kunnen delen? Ik niet en dat vind ik soms wel jammer. Roepen ze al snel onee ik wacht tot mn 40ste..dan durf ik haast niet meer te zeggen dat ik nu al zou willen. Dan zeg ik maar iig voor mn 30ste. Het zijn dan ook vrienden zonder (lange) relatie...
  woensdag 10 april 2013 @ 23:12:25 #160
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_125136809
Vriendin is net bevallen dus met haar had ik het er wel eens over. Toen zij bezig waren al, maar dan was het meer zo van "wij zijn eerst....ik wacht al langer en jij zit nog op school".....
En met mn stiefzus maar nu de laatste tijd omdat het bij hun zo kut gaat maar daarvoor ook wel eens en dan met de mannen erbij, hoe we het voor ons zagen enzo.

En als andere en nar vragen dan geef ik vriendlief de schuld en zeg ik dat ik geen keus heb in het wel of niet kinderen krijgen :+

Ik schaam me er een beetje voor (bij vreemden zeg maar) ik heb nog niet zoveel met baby's...vind ze vanaf een jaar ofzo wel weer leuk :)
Zwanger zijn lijkt me ook leuk, maar die baby's moet ik nog even mee oefenen denk ik :+ :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_125137377
Zwanger zijn is zo niet leuk :D
Hele dagen kotsen, maagzuur, pijn, geen enkels meer hebben etc etc ;)

pi_125140994
Met mijn beste vriendin kan ik het er goed over hebben, zij heeft al n dochter en nr 2+3 zijn onderweg, zij kent het gevoel...
S. 2014
J. 2016
pi_125142977
Getver! Die voet! !

Ik heb me bedacht, we doen wel een hond;)

Ik heb mijn zus wel verteld dat we gaan beginnen. Had zo veel vragen en zij heeft al kinderen. Ook was ik benieuwd of het bij haar snel ging of juist moeizaam. En ook om het even kwijt te kunnen. Mijn man een beetje ontzien @)
  donderdag 11 april 2013 @ 09:59:40 #164
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_125145059
Die voet is inderdaad wel heel erg! Gevalletje pech hebben denk ik?!

Volgens mij als ik het tegen mijn broertje zou zeggen....zou die niet meer tegen me praten ofzo. :D Dat is voor hem allemaal te veel informatie.
Verder zijn er niet echt veel mensen in de omgeving die met kinderen bezig zijn.

denk trouwens wel nog dat ik ruzie ga krijgen met schoonmoeder mocht het moment daarzijn....ik wil dus absoluut niet dat mijn schoonbroertje peetoom wordt (tenmiste bij de eerste) en mijn broertje net zo trouwens. Maar schoonouders zijn nog echt van de oude stempel dus dan hoort dat erbij.....maar goed dat is nog voor latere zorg :+
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_125145238
Met mn zus praat ik er niet echt over, ze weet dat wij graag een kindje willen maar bij haar lukt het na 5 jaar nog steeds niet dus dan is het voor mij moeilijk om het er over te hebben met haar...
S. 2014
J. 2016
  donderdag 11 april 2013 @ 10:09:41 #166
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_125145313
Ow ja dat is lastig. Kan me ook wel voorstellen dat ze het er niet over wil hebben en dat het voor haar niet meer zo spannend is als bij jullie.

Dat heb ik nu een beetje met mijn stiefzus. Ze zijn nog maar een jaar bezig maar dan al 3x een miskraam, waarvan 2x kort achter elkaar. Dat hakt erin. Ik hoop daarom echt dat het bij haar snel een keer goed blijft gaan. Ik wil niet voorkruipen zeg maar...
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_125146453
oh wat zuur voor jullie zussen...

gm87. zit je zus dan ook al in een medisch traject?

tyler girl, is er een reden waarom het steeds mis gaat?

ik ken (geloof ik) geen mensen bij wie het mis is gegaan, lijkt me vreselijk.
  donderdag 11 april 2013 @ 12:16:51 #168
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_125149108
Nee dat weten ze nog niet.....zijn nu net met onderzoeken begonnen. Uitslag van bloedtest zou wel haast binnen moeten zijn, maar ze hadden ook een soort samenlevingstest uit laten voeren en dat duurt 3 maanden -O-
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_125149749
wat een gedoe, arme mensen!
pi_125149788
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:52 schreef DagenNachtdromer het volgende:
ik ken (geloof ik) geen mensen bij wie het mis is gegaan, lijkt me vreselijk.
Het is natuurlijk ook niet iets wat je zomaar deelt met iedereen.
Ik zou het iig niet echt met mensen om mij heen delen :N
pi_125151185
Ik heb in het verleden met mijn ex 3 miskramen gehad. Toen was ik ook nog wel erg jong, achteraf ben ik blij dat het zo is gegaan. Mijn ex had een verleden van blowen en niet voor zichzelf zorgen, 'hoop' dat hij daardoor slecht zaad had. Maar ik hou mijn hart vast voor als wij in de toekomst beginnen, bang dat het toch aan mij lag. Daarom rammel ik ook harder als mijn vriend, gewoon te veel mee van doen gehad.
pi_125151978
quote:
2s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:38 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Het is natuurlijk ook niet iets wat je zomaar deelt met iedereen.
Ik zou het iig niet echt met mensen om mij heen delen :N
Och, als het zo ter sprake komt... waarom niet?
Ik heb er geen moeite mee om het te delen met anderen, maar ga er niet mee te koop lopen.
Het viel mij trouwens na mijn miskraam op dat er best veel mensen zoiets hebben meegemaakt, zelf of van dichtbij. Mij hielp het wel erg om dat te weten, want toen ik er middenin zat, voelde het zo eenzaam.
pi_125152136
dat was mijn gedachte ook, volgens mij is het iets dat veel vaker gebeurt dan men denkt. het is alleen iets dat niet bespreekbaar is. het is natuurlijk ook niet echt iets voor bij de verjaardagsvisite.
pi_125152236
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb in het verleden met mijn ex 3 miskramen gehad. Toen was ik ook nog wel erg jong, achteraf ben ik blij dat het zo is gegaan. Mijn ex had een verleden van blowen en niet voor zichzelf zorgen, 'hoop' dat hij daardoor slecht zaad had. Maar ik hou mijn hart vast voor als wij in de toekomst beginnen, bang dat het toch aan mij lag. Daarom rammel ik ook harder als mijn vriend, gewoon te veel mee van doen gehad.
Ga je dat nog laten onderzoeken voordat je gaat beginnen?
pi_125152835
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:46 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Ga je dat nog laten onderzoeken voordat je gaat beginnen?
Moet ik tzt even over nadenken. Op dit moment ben ik er bewust niet zo mee bezig, althans niet op de manier, wil er met mijn huidige vriend ook niet direct druk op leggen. Maar als we van start gaan wil ik het wel kenbaar maken en de mogelijkheden bespreken, ik geloof dat het onderzoeken van vruchtbaarheid bij vrouwen een stuk moeilijker lag dan bij mannen?
pi_125153639
Dat is wel heftig cassandra
Het kan natuurlijk een combi van jullie beide geweest zijn. Er zijn stellen waar het samen niet lukt en met een ander ineens wel. Ik hoop voor jullie dat het dat is.
pi_125187082
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:52 schreef DagenNachtdromer het volgende:
oh wat zuur voor jullie zussen...

gm87. zit je zus dan ook al in een medisch traject?

tyler girl, is er een reden waarom het steeds mis gaat?

ik ken (geloof ik) geen mensen bij wie het mis is gegaan, lijkt me vreselijk.
Nee, mijn zwager weigert alle medewerking, zus is helemaal gecontroleerd door de gyn maar dr vent weigert zijn zaad te laten testen...onder t mom van: dan is het ons niet gegeven...

-ja het is een onwijze lul, ik zie hem ook zo weinig mogelijk!
- en mijn zus is zwaar depressief geweest, maar (hoewel absoluut geen vervanging van) is ze wel heel erg opgeknapt toen ze dr hondje kreeg!

De "druk" op kleinkinderen ligt dus bij mij, en meer dan een soort tante van de kinderen van mn beste vriendin, zal ik niet worden
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 12 april 2013 @ 09:59:08 #178
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_125187161
Ow wat jammer voor je zus GM87! Jeetje wat een botte hork! Ik snap dat de medische molen niet alles is, maar zo moeilijk is het toch niet om even in een potje te spuiten??? (sorry voor mijn woorden :@ )
Tuurlijk moet je er samen achter staan, maar een beetje consessies doen hoort toch ook bij een relatie?!
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_125187514
En een samenlevingstest? Dan hoeft hij het niet eerst in te leveren toch? Kunnen ze zo zien of ze zwemmen. Of roep ik nu iets heel raars?
pi_125187575
Oooh GM87, wat rot dat ze daar zo verschillend over denken :{.
pi_125187774
gm87 wat verdrietig,
dan zou je toch een schop willen geven! zou hij misschien ook bang zijn dat het aan hem ligt? want als je zwemmers niet goed zijn ben je toch geen echte man? hoewel je naar mijn mening geen echte vent bent als je er aan meewerkt dat je vrouw depressief word. maar dat is mijn bescheiden mening.

is het ook niet zo dat zijn donatie vooraf gegaan word door een "happy feeling" en als ik die puncties en hormoon zaken zie bij babyboom bijvoorbeeld moet dat alles voor een vrouw toch een stukje anders zijn.

quote:
maar een beetje consessies doen hoort toch ook bij een relatie?!
precies wat tyler-girl zegt, dat is de essentie van een relatie
pi_125188910
Dames ik ben het helemaal met jullie eens!! Weet je als t aan zijn zaad ligt kan hij daar niks aan doen, maar t niet laten onderzoeken vind ik schandalig!
S. 2014
J. 2016
pi_125560365
Wat rot voor je zus dat je zwager zich niet wil laten onderzoeken gm! Je weet nooit wat er uit een onderzoek komt natuurlijk maar mss is er maar een klein zetje nodig om toch een eigen kindje te kunnen krijgen. Jammer als dat bij voorbaat al geweigerd wordt.

Hier weer even aan de rammel. Feest van vriend zn werk gehad (mannenwereld). Een aantal 2 tot 5 jaar ouder dan mn vriend, waarvan eentje over een aantal maanden vader wordt. En ze hadden het erover wie de volgende zou zijn haha. Had ik nou nooit gedacht dat ze dat daar ter sprake zouden brengen. Maargoed met de vrouwen en een paar kinderen erbij zijn verdenkingen al snel gemaakt schijnbaar haha.

Ik begon vooral te rammelen toen ik mn vriend zag zwijmelen bij een paar maanden oude baby. Zo lief! Hmm nog minstens anderhalf jaar volhouden denk ik.
pi_125721551
Het rammelen valt hier in dit topic wel heel erg mee lijkt het wel. of is het voor veel nog zo ver weg dat je er niet te veel aan nadenkt?
voor mij is een een dagelijks iets. de laatste week effe wat minder, maar ik ga weer volle kracht vooruit!
zou de lente er ook mee te maken hebben? ;)

nolita is las dat je flink aan de rammel ging van je vriend met een kleine, gaat zo lang volhouden lastig worden?
pi_125722066
Ik had het er gisteren nog over thuis. Een jeugdvriendin is bij haar eerste poging zwanger geworden. Maar ik rammel in stilte, ik respecteer mijn vriends wens nog even met zijn twee te genieten. En het scheelt dat we en uiterlijke datum hebben :)
pi_125722382
dat is wel beter, die duidelijkheid. voor mij gaf dat ook meer rust. rammel je elke dag of kun je het ook nog loslaten?
pi_125724163
Ik denk dat die anderhalf jaar volhouden wel gaat lukken. De meeste tijd heb ik inmiddels achter de rug (rammel al een aantal jaar maar het verstand heerst en ik was nog maar heel jong natuurlijk). Voordat mn vriend zn opleiding af heeft is het sowieso geen optie (oktober).
Vanaf dan wordt het mss wel wat lastiger maar mss ook wel heel fijn om nog een jaartje met zn 2-en te zijn en wat te sparen ofzo.
Neemt niet weg dat als ik het voor het kiezen had en me verder nergens druk om hoefde te maken al lang een kindje had gehad.
Ik wil heel graag en op dit moment is mijn gevoel dat die anderhalf jaar voorbij zullen vliegen :) hopen dat ik dat gevoel vast kan houden haha.

Op je vraag of ik er iedere dag aan denk. Ja volgens mij wel, maar zie het wel als iets positiefs en heb er dus geen last van dat ik regelmatig aan denk.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 09:39:41 #188
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_126338732
wordt er nog een beetje gerammeld? :P

Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_126342078
Jahoor!
pi_126342280
Hier ook hoor! Maar het scheelt zo veel dat vriend en ik nu wel aardig on the same page zitten. Van de week hebben we een spaardoel toegevoegd aan onze spaarrekening (bij de ING kun je je spaarrekening onderverdelen): kindje. *; . Als daar een beetje een fatsoenlijk bedrag op staat gaan we er voor!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_126342402
Hier ook nog steeds aan het rammelen, maar daar blijft het voorlopig nog steeds bij. Wij zitten helaas met een koophuis dat 'onder water' staat en we willen graag eerst verhuizen. Ook twijfel ik heel erg om misschien een carriereswitch te gaan doen. Ben nu volop aan het solliciteren voor een opleidingsplaats, mocht ik aangenomen worden is wordt het hele kinderen krijgen plan sowieso 3 jaar opgeschoven. We'll see :).
Voor nu is het rammelen nog leuk gelukkig, samen over de toekomst nadenken O+.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 12:32:18 #192
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_126342427
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier ook hoor! Maar het scheelt zo veel dat vriend en ik nu wel aardig on the same page zitten. Van de week hebben we een spaardoel toegevoegd aan onze spaarrekening (bij de ING kun je je spaarrekening onderverdelen): kindje. *; . Als daar een beetje een fatsoenlijk bedrag op staat gaan we er voor!
O+
wat cute!!!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_126344131
Jep! Hier rammelt het ook nog. Nog twee en halve maand.
pi_126346274
Laatst wel nog even kort praatje gehad...wanneer gaan wij trouwen? Hij: weet ik niet wil eerst een huis kopen..ik: ow en een kindje dan..wil je dat voor t trouwen? Hij: ja tussen huis en trouwen in? Haha...komt wel goed hier.
pi_127178079
*Rammelrammel* net terug van een weekje vakantie wat natuurlijk heerlijk was. Gevierd dat we 8 jaar samen zijn.
Merk wel dat we ook vaker gewoon praten over 'als we kinderen hebben dan zouden we dit of dat..' waar we dat eerder eigenlijk niet deden. Ik vind dat wel prettig :)

Hoe gaat het met de rest hier? Is het rammelen een beetje vol te houden?
  donderdag 30 mei 2013 @ 06:57:31 #196
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_127190503
:W

Een tweede is hier inmiddels een serieus gespreksonderwerp! Rammel de pan uit, bekijk steeds de foto's van S als minibaby, kriebels in m'n buik bij de gedachte dat over een tijdje hopelijk weer mee te mogen maken *;
Oude (on)bekende.
pi_127205989
Ik ga mijn implanon laten verwijderen.
Niet vanwege de kinderwens :+
Maar omdat hij te diep zat. Gyn heeft er naar gekeken en het is de vraag of hij er nu uit kan, laat staan over 2 jaar. En gezien het feit dat we over circa 2 jaar wel gehoor willen geven aan de rammelende eierstokken, wil ik het risico niet nemen.
Moet chirurgisch gebeuren, zie er als een berg tegenop, gelukkig gaat O+ mee die nog meer kleuren bagger schijt dan ik (iets met fobie voor naalden etc) dus die staat mij dan heel stoer op de gang op te wachten. Start na het verwijderen direct met de nuvaring, en heb O+ al gewaarschuwd dat als we compleet zijn, er bij hem een knip in mag ^O^ (Hoeft voor mij niet, maar heb m graag eventjes op de kast hihi ~O> )
pi_127206568
Echt het horror scenario dus wat je vaak leest over de implanon :D -O-
pi_127214408
Rammel hier nog steeds heel erg. Heb alvast vitaminen klaar liggen. Mijn man is er nu al een stuk meer aan gewend. Gisteren nog smsde hij mij over dat hij aan het dromen was dat ik hem van zijn werk kwam halen en we samen terug zouden lopen, hij met de fiets aan de hand en ik met een kinderwagen. Ik smolt echt van die sms! Hij is ook zo'n lieverd!
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:07:37 #200
390026 Aisly
A flower a day..
pi_127252245
Hier rammelt het ook nog! Afgelopen nov of dec heb ik hier voor het laatst gepost, toen hebben we (eindelijk!) een goed gesprek gehad en besloten om echt nog even te wachten. Na dat gesprek verder zo weinig mogelijk hier gekeken, was bang dat het anders nog meer ging rammelen haha.
Maar sinds vorige week is de Nuvaring verdwenen ( *O* ) en wachten we de komende weken/maanden mn cyclus even af. Na 10 jaar anticonceptie nog maar eens zien wat het nu is ;)
Dus ik rammel de komende tijd nog even door, maar dit keer wel met de eindstreep al in zicht!
pi_127257275
Aisly wat spannend, heb je ook al enig idee hoe lang het kan gaan duren tot je cyclus weer op gang is? Gaan jullie al beginnen of andere bescherming tot je cyclus op gang is?

Ik heb nu een mirena en vraag me af hoe snel het op gang gaat komen na ruim zeven jaar niet ongesteld geweest te zijn.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 19:49:51 #202
390026 Aisly
A flower a day..
pi_127260669
Nee geen enkel idee, nuvaring is er nu een week of 2 uit maar heb nog steeds bloedingen. Mijn hormoonhuishouding is altijd al vreemd (al vaak qua anticonceptie gewisseld en diverse onderzoeken zonder resultaat gehad) dus denk dat het nog wel even duurt..
Komende tijd gebruiken we condooms..balen dus hahaha
pi_127262017
Jech, jij liever dan ik. Zeker geen fan van condooms. 1 augustus gaat bij mij de mirena er uit. Maar k ga dan niet eerst nog met condooms aan de gang.

Lijkt me wel weer heel erg wennen om ongesteld te worden na zo lang
  zaterdag 1 juni 2013 @ 17:31:29 #204
390026 Aisly
A flower a day..
pi_127291860
Wij vinden het ook echt niets, maar het was een compromis. Deze zomer (juli/aug) beginnen voor het "echie" maar mei/juni is voor zijn idee dan weer veeel te snel hahaha, dus dit is voorlopig even de tussenoplossing ;)
pi_127292188
Hihi die heb ik ook nog overwogen... maar ik vind die dingen zelf zo stinken. Ik wilde eigenlijk ook een maand eerder beginnen maar na heel veel spanningen besloten om me aan de datum te houden. Ik kan nu gelukkig beginnen met aftellen, aan het einde van deze maand beginnen met de vitaminen.
pi_127374324
Aisly, wat fijn dat de eindstreep in zicht is!

Dagennachtdromer ook al aan het aftellen!

Van condooms zijn we hier ook geen fan. Geen idee of we ze zouden gebruiken als tussenstap...als mijn vriend echt nog even wil wachten en ik echt van de pil af wil wellicht, maar zeker geen maanden achter elkaar.
Als ik daadwerkelijk over anderhalf jaar ga stoppen met de pil heb ik m 9 jaar geslikt. Ben ook erg benieuwd hoe mijn cyclus dan in elkaar steekt, die was superstipt 26 dagen. Ik vraag me nu ook wel eens af of ik mijn eisprong zou kunnen voelen, kan me dat gewoon echt niet herinneren van voordat ik met de pil begon. Natuurlijk was ik er toen ook totaal niet mee bezig en speelt dat een grote rol. Of voelden jullie die eisprong wel al?
  maandag 3 juni 2013 @ 20:34:00 #207
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_127374382
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 20:32 schreef Nolita het volgende:
Aisly, wat fijn dat de eindstreep in zicht is!

Dagennachtdromer ook al aan het aftellen!

Van condooms zijn we hier ook geen fan. Geen idee of we ze zouden gebruiken als tussenstap...als mijn vriend echt nog even wil wachten en ik echt van de pil af wil wellicht, maar zeker geen maanden achter elkaar.
Als ik daadwerkelijk over anderhalf jaar ga stoppen met de pil heb ik m 9 jaar geslikt. Ben ook erg benieuwd hoe mijn cyclus dan in elkaar steekt, die was superstipt 26 dagen. Ik vraag me nu ook wel eens af of ik mijn eisprong zou kunnen voelen, kan me dat gewoon echt niet herinneren van voordat ik met de pil begon. Natuurlijk was ik er toen ook totaal niet mee bezig en speelt dat een grote rol. Of voelden jullie die eisprong wel al?
ik reageer heel slecht op de pil en wilde geen spiraaltje, dus hier condooms, naar volle tevredenheid al 3 jaar. ik zie echt het probleem niet zo :@
Kwak
pi_127375730
Na een hoop geklooi met andere voorbehoedsmiddelen hier ook al een hele poos alleen condooms. Had het liever anders gezien, maar een probleem kan ik het niet vinden.

Wij hadden het er van de week over dat onze eerste kerst in het nieuwe huis hopelijk de laatste met z'n tweetjes is. *; .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_127376123
Het is maar net wat je gewend bent denk ik. De eerste maanden van onze relatie ook met condooms gedaan. Maar nu dus al 7,5 jaar aan de pil en toen ik m laatst eens vergeten was, was het echt zo van oh wacht even eerst een condoom voor we verder gaan. Ik kan me voorstellen dat dat anders gaat als je altijd een condoom gebruikt. En ik kan er ook zeker wel voordelen aan zien t.o.v. de pil, maar we zijn dit nu eenmaal zo gewend.

ooh DAD van die dingen die je je opeens bedenkt. Zo vroeg ik me laatst af hoe vaak we nog met z'n tweetjes op vakantie zouden gaan haha.
pi_127376680
Vakantie, ook zoiets ja! Wij zouden deze zomer een flinke road trip maken, maar die stellen we (in verband met de financiën) een jaar uit. Eens kijken hoe dat uit gaat pakken. :+ .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_127430679
En gister bevestigd gekregen dat de verlenging van m'n contract die me al toegezegd was, voor onbepaalde tijd wordt! *O*. Het was geen harde eis, maar toch wel een fijne gedachte!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_127436791
wat gaaf DaD, zekerheid!
  woensdag 5 juni 2013 @ 12:15:20 #213
390026 Aisly
A flower a day..
pi_127436805
Goed nieuws DAD!! *O*
Ja die momenten inderdaad, dan merk je pas goed hoe veel je ermee bezig bent! Heb het zelfs al met: Stel ik raak dan zwanger, dan vertel ik het ongeveer dan aan de familie, uhm.. nee dat komt niet goed uit met dat weekendje weg/verjaardag, etc. Ach, af en toe beetje dromen over die momenten mag ;)

Condooms hebben we al vaker gebruikt, mijn lichaam reageert namelijk niet op (kunstmatige) hormonen zoals zou moeten en ben daarom al bijna 10 jaar aan het wisselen met anticonceptie. En dan zaten er ook weken tussen waarin ik moest stoppen met het een voor ik aan een andere pil/spiraal/etc begon. Niet ideaal nu met condooms, maar ach, voor een goed doel wil ik dat best doen! :Y

Nolita, mijn eisprong is de reden dat ik ooit met de pil begonnen ben. Na 2x met spoed naar het ziekenhuis te zijn gereden vanwege het vermoeden van een blindedarmontsteking (was dus eisprong..) was ik het beu haha. Ik ben dus ook heel benieuwd hoe dat nu zal zijn!
pi_127478151
hier alles nog beter dan het al was. mijn man wilde eerst meer zekerheid, een contract, meer spaargeld en dat soort dingen. maar ik wilde niet wachten en heb hem min of meer gepusht om in augustus te gaan beginnen.

nu hebben we een dikke financiële meevaller gehad en staan we op zo veel spaargeld als mijn man wilde hebben. en ze hebben hem op het werk net een contract aangeboden!!!

sorry voor deze egopost maar moest het even kwijt!
pi_127481232
Dat wordt nu starten of niet DaD? :P
Gefeliciteerd! (allebei de DaD's trouwens)
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:22:09 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127481541
:D Ja, go for it DaD!
Maar wel gefeliciteerd voor je goeie nieuws! :Y
***
pi_127481623
DaD, je gaat lekker he? *O* :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_127488682
Ja, tegen wie hebben jullie het nou? :P.

DND ( :+ ), goed nieuws! Gefeliciteerd!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_127488839
Ah, DaD... dank je ;)
pi_127489292
Stom, dyslectisch ofzo whahaha
Allebei gefeliciteerd en DND eerder starten? :P
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:56:57 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127490013
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, tegen wie hebben jullie het nou? :P.

DND ( :+ ), goed nieuws! Gefeliciteerd!
:o Ik las niet goed, zag DaD in de quote v cassandra en kopieerde dat domweg.

DND, goed nieuws dus ook voor jou!
***
pi_127490125
Jeeej DAD en DND *O* Wat een goed nieuws allemaal!!

En Aisly jeetje, een eisprong voelen is wel handig straks denk ik, maar dat het echt zoveel pijn doet is dan ook weer niet nodig! Hopelijk valt het mee!

Ik heb besloten om niet te gaan wachten op een vast contract (okey dat heb ik nu wel, maar ben net afgestudeerd en wil naar de richting waarvoor ik gestudeerd heb). Zo gauw ik een baan kan vinden, wat ook al erg lastig is, stap ik dus over. Maar om dan in deze tijd wss 3 jaar te moeten wachten om dan misschien wel te horen dat ze je geen vast contract geven, maar verder kunt gaan zoeken vind ik zonde van de tijd. Maar natuurlijk wel superfijn om die zekerheid te hebben.
Vriendje studeert over een aantal maanden af en dan is het afwachten of hij op zijn werkplek mag blijven ja of nee. Als hij mag blijven is dat al een hele stap. Als we gewoon maar allebei werk hebben is het goed.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 15:18:26 #223
390026 Aisly
A flower a day..
pi_127665475
DND, dat is goed nieuws! *O*

Nolita, deze keer heb ik 'm nog niet gevoeld, dus of het is niet meer zo'n heftige, of mn cyclus is helemaal van het padje!
Wel fijn dat je nu wat meer duidelijk hebt voor jezelf Nolita. Dus nog even een paar maanden afwachten of je vriend kan blijven en zo ja dan gewoon ervoor gaan?

Ik neem hierbij afscheid van dit topic. Het was eerst juli dat we zouden starten, toen augustus, daarna kwam dat niet meer uit vanwege verbouwing, dus dan maar september, maar september was toch nog best al snel dus dan maar oktober.. Dat was de gedachtengang van vriendlief. Resultaat: ik flink verdrietig en chagrijnig! Maar ja, ik wil hem ook niet dwingen dus dan nog maar even wachten. Liggen we zondagavond in bed, kijkt ie op een gegeven naar het nachtkastje waar het condoom ligt, kijkt ie mij aan, en zegt ie: "doe maar zonder.." Whhaaaat???? Blijkt dat ie behoorlijk heeft nagedacht afgelopen dagen dat "het gevoel" voor hem waarschijnlijk de komende jaren nog niet vanzelf/zomaar zal komen, dat het voor mij zoveel betekent en dat het eigenlijk niet uitmaakt of we nu al beginnen of het uitstellen tot sept/okt aangezien er in de tussentijd niets zal veranderen qua woonsituatie, financiele situatie, etc.

Heel mn cyclus moet nog op gang komen, waarschijnlijk duurt het daarom nog wel ff. Maar wel alvast door naar het volgende topic! *; Tot in het WOHTS topic!
pi_127665700
Wow, Aisly, wat tof! Ik hoop voor jullie dat het heel snel raak is! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_127670162
Leuk Aisly wat een stroomversnelling opeens!! *O*

Als we weten of mijn vriend kan blijven ja of nee gaan we er sowieso nog niet voor. We zijn nog jong en ik wil toch wel erg graag eerst even aan de slag in mijn branche. Ik ga ervoor om in oktober 2014 de pil de deur uit te doen. Dus hopelijk zie ik jou niet meer in het WOHTS topic!
pi_127672839
Aisly, gefeliciteerd!!!
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:41:37 #227
390026 Aisly
A flower a day..
pi_127699581
Dankjullie!

Nolita, nee laten we dan maar zeggen tot in het babytopic/dreumestopic ofzo ;)
pi_127898799
hallo iedereen,

vandaag begonnen met de vitaminen. het is natuurlijk net niks maar voor mij al een hele stap. het komt nu echt dichterbij! nog maar anderhalve maand!
pi_127899343
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:08 schreef DagenNachtdromer het volgende:
hallo iedereen,

vandaag begonnen met de vitaminen. het is natuurlijk net niks maar voor mij al een hele stap. het komt nu echt dichterbij! nog maar anderhalve maand!
Jawel, heul niet net niks! Gewoon enorm tof *O* Nog maar 1,5 maand ook maar :D Dat is wél net niks, qua wachten dan ;) Spannend! *O*
pi_127903459
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:08 schreef DagenNachtdromer het volgende:
hallo iedereen,

vandaag begonnen met de vitaminen. het is natuurlijk net niks maar voor mij al een hele stap. het komt nu echt dichterbij! nog maar anderhalve maand!
. Ik vond dat ook wel een dingetje hoor!! Het eerste concrete ding dat je doet om te gaan beginnen ;-)
pi_127905481
ik vindt het ook heel spannend, inderdaad het eerste echte ding dat je er voor doet!
pi_128465408
Lief collegaatje van me is zwanger. Gun het d'r ontzettend, maar ik wil verdomme zo onderhand ook wel eens een keer.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_128465789
Iedereen op straat zeker ook zwanger? En overal hele schattige kindjes?
pi_128467308
Don't even get me started.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_128468262
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_128470325
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_128478726
Daar is juist fok handig voor toch?! Ik mis ook iemand om mijn gerammel mee te delen en wilde mijn man niet nog meer lastig vallen.

En het voelt ook heel goed om te merken dat andere meiden er het zelfde over denken! Overal zwangere vrouwen!
pi_128482139
Echte vriendinnen zou ik soms toch wel tof vinden. :+. Wie moet er nu ooit m'n vrijgezellenfeestje organiseren? :@.

Maar het is wel echt heel fijn dat ik hier soms m'n ei kwijt kan.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:13:04 #239
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_128482695
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Echte vriendinnen zou ik soms toch wel tof vinden. :+. Wie moet er nu ooit m'n vrijgezellenfeestje organiseren? :@.

Maar het is wel echt heel fijn dat ik hier soms m'n ei kwijt kan.
Ga je trouwen dan?

En, meld, voorzichtig..
pi_128483018
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:13 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ga je trouwen dan?

En, meld, voorzichtig..
Ooit wel, neem ik aan.

En welkom! Hoei! O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:24:36 #241
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_128483350
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:18 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ooit wel, neem ik aan.

En welkom! Hoei! O+.
k wil hier nog helemaal niet welkom zijn. Rationeel gezien moeten we moeten nog een paar jaar wachten, maar emotioneel gezien voelt dat erg anders!
pi_128484019
Ik heb een beste vriendin en die is op dit moment 30 weken zwanger van een tweeling.. En als ik dan al die mini spulletjes zie en de echo's dan sleep ik vent bijna aan zn haren naar bed...

Rammelen is kut, wohts is ook kut
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 2 juli 2013 @ 16:59:32 #243
379851 KapiteinCupcake
Unicorn chaser
pi_128504508
Hoi :W ! Een tijdje gestopt met posten (meer lurken eigenlijk) in dit topic om mezelf niet zo gek te maken. Ik kan het alleen niet langer ontkennen :N .

quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:57 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Iedereen op straat zeker ook zwanger? En overal hele schattige kindjes?
Dit. O+ O+ O+
pi_128506104
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:13 schreef Jagärtrut het volgende:

En, meld, voorzichtig..
Zomg zomg!! :o :D O+

Edit: ratio zit beetje in de knoop met emotio dus. Dat suckt. :*
  dinsdag 2 juli 2013 @ 18:09:01 #245
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128506739
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:24 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

k wil hier nog helemaal niet welkom zijn. Rationeel gezien moeten we moeten nog een paar jaar wachten, maar emotioneel gezien voelt dat erg anders!
O+ herkenbaar...
Kwak
pi_128507531
Rammelen zonder dat het kan is inderdaad zo kut! Ben af en toe blij als en ergens een jankbaby tussen zit zodat ik heel even blij kan zijn dat we er geen hebben. Maar dat duurt maar heel kort.

Ik ben blij dat ik deze laatste maand afwachten zo druk heb dat ik er maar weinig tijd heb om er mee bezig te zijn.
pi_128507917
Ik lurk ook al jaren mee terwijl het de komende 3/4/5 jaar nog niet kan.. leuk is anders. Het werkt wel goed om je ergens anders op te focusen. Wat ook helpt is om nu dingen te doen die je nog wilt doen voordat je kinderen krijgt. Zo ben ik van plan om te leren naaien want dat lijkt me best handig als je kinderen hebt. Sparen is ook altijd handig, dan kun je je straks helemaal laten gaan op al die schattige kinderkleertjes, draagdoeken, speelgoed, enz ;)
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_128510463
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Echte vriendinnen zou ik soms toch wel tof vinden. :+. Wie moet er nu ooit m'n vrijgezellenfeestje organiseren? :@.

Maar het is wel echt heel fijn dat ik hier soms m'n ei kwijt kan.
Als je het zelf organiseert kun je wel precies doen waar je zin in hebt :+

Op zoek naar vriendinnen?
pi_128539506
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 20:00 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Als je het zelf organiseert kun je wel precies doen waar je zin in hebt :+

Op zoek naar vriendinnen?
Is dat een vraag of ik dat ben, of een advies?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_128540781
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:49 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Is dat een vraag of ik dat ben, of een advies?
Ik opper een idee ;-)
pi_128540820
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_128540854
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Ik opper een idee ;-)
Ik vind dat best wel moeilijk, eigenlijk. Er is niet zoiets als een vriendinnendatabank waar je er zo een paar uit kan kiezen, of zo. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_128541027
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik vind dat best wel moeilijk, eigenlijk. Er is niet zoiets als een vriendinnendatabank waar je er zo een paar uit kan kiezen, of zo. :+.
Nee, zonde eigenlijk ;-) Sowieso vind ik het lastig om zo contacten te leggen. Voor mijn gevoel zijn andere mensen al 'klaar'. Die hebben al vriendinnen, van de middelbare school of zo, en die zijn geen nieuwe meer nodig. Maar da's eigenlijk ook onzin natuurlijk..

En wat verdrietig van die andere collega.. Maar alles is ook relatief hoor, dus snap best dat het voor jou, op je eigen manier, ook lastig is.
pi_128542779
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:22 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Nee, zonde eigenlijk ;-) Sowieso vind ik het lastig om zo contacten te leggen. Voor mijn gevoel zijn andere mensen al 'klaar'. Die hebben al vriendinnen, van de middelbare school of zo, en die zijn geen nieuwe meer nodig. Maar da's eigenlijk ook onzin natuurlijk..

En wat verdrietig van die andere collega.. Maar alles is ook relatief hoor, dus snap best dat het voor jou, op je eigen manier, ook lastig is.
Ja, dat denk ik dus ook. Ik heb blijkbaar gewoon de boot gemist, of zo. De volgende stap zetten vind ik ook heel lastig. Ik heb een paar collegaatjes met wie ik het heel leuk zou vinden om gewoon eens af te spreken, maar ik denk niet dat die na werktijd nog op mij zitten te wachten. :+.

Nou ja, anyhow. Ik vermaak me verder over het algemeen ook wel prima, maar soms is het wel een beetje een gemis.

Nu maar weer on topic? :7 .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_128543471
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:58 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik dus ook. Ik heb blijkbaar gewoon de boot gemist, of zo. De volgende stap zetten vind ik ook heel lastig. Ik heb een paar collegaatjes met wie ik het heel leuk zou vinden om gewoon eens af te spreken, maar ik denk niet dat die na werktijd nog op mij zitten te wachten. :+.

Nou ja, anyhow. Ik vermaak me verder over het algemeen ook wel prima, maar soms is het wel een beetje een gemis.

Nu maar weer on topic? :7 .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 3 juli 2013 @ 16:17:08 #256
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_128543559
Ik herken het wel hoor....dat geen vriendinnen hebben (of in ieder geval heel weinig). Om het rammelen te delen maar ook om bijv met het mooie weer een terrasje te pakken ofzo.
Een rammelaars-topic-meet organiseren? ;) kunnen we vriendjes worden :P en samen rammelen.

Vrienden van ons hebben nu een 3 maanden oude dochter en ik vind het een beetje verwarrend. Ik ben blij voor dr, maar waar ik helemaal wegkwijl bij al die schattige babykleertjes heeft zij dat helemaal niet. En waar zij helemaal wild wordt van haar eigen dochter (logisch) om van die kleine dingen, heb ik zoiets van ja hoort erbij ....
Ik rammel dan meer om het lekker op mijn/onze manier te doen. (dat klinkt misschien heel egoistisch ofzo, maar zo bedoel ik het dus niet...zij doen niets fout maar ik wil gewoon zelluf!)

Ook heb ik een hele tijd gelegden (denk 2011) geroepen dat wij in oktober 2012 wel konden beginnen ofzo, maar dat is dus nog niet zo. Ik ben nogsteeds niet klaar met school en nog geen uitzicht op een baan.....Dus het wordt sowieso 2014 (en waarschijnlijk 2015 voordat het kindje er daadwerkelijk is) En die tijd vliegt voorbij (sorry voor die dames die nog langer moeten wachten :* ) maar het klinkt zo lang..... :{
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_128544313
Ok, dus eigenlijk zijn er best veel meiden zonder veel vriendinnen maar denken ze wel allemaal dat ieder ander veel vriendinnen heeft. Hier gaat iets mis. oO< .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_128545326
Ik wilde net zeggen, we zitten hier allemaal in het zelfde schuitje, zitten hier geen potentiele vriendinnen tussen?
Ik vind contact leggen en onderhouden ook lastig overigens.

[ Bericht 80% gewijzigd door Cassandra87 op 03-07-2013 17:48:10 ]
pi_128549155
Vroeger was ik erg goed in sociale dingen maar ik merk dat het gewoon lastiger is, en nu ik sinds een jaar in een andere stad woon waar ik niemand ken.. Voel ik mij af en toe best wel eenzaam!

Ik heb wel n hartsvriendin, en ben gek op dr maar het afspreken moet echt gepland worden terwijl t vroeger gewoon hoppa koffie was!

Dus als je in de buurt van Rotterdam woont... Ik heb koffie thee water en n mond...
S. 2014
J. 2016
pi_128553660
wat een hoop gelijkgestemden! en ik maar denken dat de rest van de wereld volop in de vrienden zat en ik alleen overbleef :)
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:00:21 #261
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_128555147
volgens mij lijkt dat maar zo...door die social media enzo :p je gaat er natuurlijk niet opzetten dat je alleen thuis zit, maar wel als je met vrienden op stap bent.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_128555774
Ik heb wel vrienden, maar die wonen allemaal niet in Rotterdam...
Mn man heeft sinds deze week wel weer contact met oude vrienden en daar hebbenn we voor volgende week mee afgesproken,
Maar dat zijn vrienden van mn man en dat voelt toch anders
S. 2014
J. 2016
pi_128556091
Hier ook, iedereen woont elders, heeft nieuwe vrienden kringen, en een eigen leven. Eens per maand komen we bij elkaar. Lijkt mij dat je als zwangere ook weer nieuwe kringen opbouwt? Via cursus e.d.? Heb zo'n zin in die fase!
pi_128556402
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:29 schreef DagenNachtdromer het volgende:
wat een hoop gelijkgestemden! en ik maar denken dat de rest van de wereld volop in de vrienden zat en ik alleen overbleef :)
Hehe goed om te lezen idd :') :D

En nu vlucht ik gauw weer weg :) Want eigenlijk rammel ik niet eens zo erg (vooral als ik kleine kleertjes zie :P maar niet eens echt voor een baby)
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:29:26 #265
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128556548
Ik dacht al: Son, jij hier ;)! Tevens ook herkenbaar hier hoor, ik heb ook niet veel vriendinnen. Ik rammel wel voor een 2e baby! Nog even wachten :P
pi_128556718
:D
Ik snap nu trouwens waarom iedereen hier op fok zit :P

Wel jaloers dat jij nog voor die 2e mag :D Al die babykleertjes O+
Niet zolang meer wachten toch?
pi_128556861
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
:D
Ik snap nu trouwens waarom iedereen hier op fok zit :P

Wel jaloers dat jij nog voor die 2e mag :D Al die babykleertjes O+
Niet zolang meer wachten toch?
Hahahahaha, niemand heeft vrienden, alleen maar online!

Ontopic, ik rammel nog niet :+ Maar ik wil er wél nog eentje, over een tijdje!
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:36:47 #268
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128556902
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
:D
Ik snap nu trouwens waarom iedereen hier op fok zit :P

Wel jaloers dat jij nog voor die 2e mag :D Al die babykleertjes O+
Niet zolang meer wachten toch?
Haha ja :D. Oa daarom is die meet ook wel erg leuk, wie weet wat je er aan over houdt?

Niet zo heel lang meer nee, al gaan we waarschijnlijk wel 'pas' begin volgend jaar beginnen. Is niet ver weg, i know, maar eerst zouden we dit jaar al. Eerst nog 2x naar de arts om te checken of het bij mij qua gezondheid goed zit :)
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:39:23 #269
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_128557043
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Hier ook, iedereen woont elders, heeft nieuwe vrienden kringen, en een eigen leven. Eens per maand komen we bij elkaar. Lijkt mij dat je als zwangere ook weer nieuwe kringen opbouwt? Via cursus e.d.? Heb zo'n zin in die fase!
Mwah dat valt ook best mee/tegen is mijn ervaring.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_128557291
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:36 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Haha ja :D. Oa daarom is die meet ook wel erg leuk, wie weet wat je er aan over houdt?

Niet zo heel lang meer nee, al gaan we waarschijnlijk wel 'pas' begin volgend jaar beginnen. Is niet ver weg, i know, maar eerst zouden we dit jaar al. Eerst nog 2x naar de arts om te checken of het bij mij qua gezondheid goed zit :)
Wat langer dan eerst gepland ja. Maar goed je eigen gezondheid is ook best wel belangrijk ;)

Hehe die meet is idd leuk om mensen te leren kennen. En dan lijkt het net of je vrienden heb :P
(al heb ik wel leuke contacten overgehouden aan hier trouwens)

Ik heb trouwens ook geen nieuwe kennissen/vrienden overgehouden aan mn zwangerschappen.
Ook omdat ik niet naar een cursus ben geweest :P Daar had ik niet zo'n zin in.
Maar mn oudste vriendinnetje (ken haar al vanaf de peuterspeelzaal, tot 5 vwo bij elkaar in de klas gezeten :D) heeft een zoon die 3 maanden jonger is dan de mijne. Dat is ook wel heel leuk nu :D Verder weinig vrienden met kinderen of ze zijn ouder.

Ik ging weg hier! Sorry voor de offtopic!
  woensdag 3 juli 2013 @ 22:26:07 #271
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_128559477
Hoe herkenbaar! Hier ook weinig vriendinnen. Ik ben stiekem altijd een beetje jaloers op van die meiden die een hartsvriendin hebben... Zeg maar iemand die je midden in de nacht kunt bellen en met wie je lief en leed kan delen. Of is dat alleen in series? :P

En als ik dan iemand ontmoet met wie ik wel vaker af zou willen spreken, vergeet ik het constant (ja echt erg) of ben ik te afwachtend (vindt zij t ook echt wel zo leuk om met mij af te spreken?)...schiet niet op :') .

Forum ftw, dus ;).

Maargoed, ik hoor hier ook niet meer, ben inmiddels doorgeschoven naar WOHTS :D.
pi_128562403
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 22:26 schreef Fee-nix het volgende:
Hoe herkenbaar! Hier ook weinig vriendinnen. Ik ben stiekem altijd een beetje jaloers op van die meiden die een hartsvriendin hebben... Zeg maar iemand die je midden in de nacht kunt bellen en met wie je lief en leed kan delen. Of is dat alleen in series? :P

En als ik dan iemand ontmoet met wie ik wel vaker af zou willen spreken, vergeet ik het constant (ja echt erg) of ben ik te afwachtend (vindt zij t ook echt wel zo leuk om met mij af te spreken?)...schiet niet op :') .

Forum ftw, dus ;).

Maargoed, ik hoor hier ook niet meer, ben inmiddels doorgeschoven naar WOHTS :D.
Ik heb wel zo'n vriendin die ik altijd kan bellen en andersom, maar toch doe ik t nooit in t midden vd nacht... :P

En ik hoor hier ook niet meer want ik zit op t wachtbankje van WOHTS
S. 2014
J. 2016
pi_128574577
Ook herkenbaar! Vooral dat andere mensen al 'klaar' zijn, alsof je te oud kunt zijn om nog nieuwe vrienden te maken. Dat is vast niet waar :p

En ot: veel gerammel hier maar mijn vriend niet. Ik wil graag naar een datum toeleven, maar hij zegt steeds 'ik weet toch niet wanneer ik er aan toe ben'. Dat snap ik ook wel weer, maar mhpf
pi_128704563
Ik heb ook niet zoveel vriendinnen, maar 3. En ik vind het prima.

Ontopic, we hebben een soort van datum. April 2014 gaat de pil de deur uit. *O*
pi_128713332
Spannend DM! kun je er naartoe leven!
pi_128878447
Inderdaad!
Samen even gekeken tot wanneer ik nog de pil heb. Dat is tot half september. Besloten om dan maar gelijk te stoppen. Een jaar na ons huwelijk. O+
pi_128879109
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 11:53 schreef Achlys het volgende:
Ook herkenbaar! Vooral dat andere mensen al 'klaar' zijn, alsof je te oud kunt zijn om nog nieuwe vrienden te maken. Dat is vast niet waar :p

En ot: veel gerammel hier maar mijn vriend niet. Ik wil graag naar een datum toeleven, maar hij zegt steeds 'ik weet toch niet wanneer ik er aan toe ben'. Dat snap ik ook wel weer, maar mhpf
Dat was hier ook altijd het verhaal, tot mijn vriend er ineens klaar voor was. Kan zo ineens gebeuren ;).
pi_128882079
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 17:22 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Dat was hier ook altijd het verhaal, tot mijn vriend er ineens klaar voor was. Kan zo ineens gebeuren ;).
Gelukkig :D daar vind ik hem ook wel het type voor, maar het maakt het rammelen extra lastig soms ;)
pi_129053541
Wij moesten vandaag op twee kleine meisjes passen. Zijn bang voor honden. We besloten om onze kleine hond op te halen en te gaan wandelen in het bos. Jongste in de buggy en door het bos gelopen. Uitgelegd wat ze moesten doen in geval van een hond die op ze af kwam. (Rustig blijven staan en niet gillen of druk doen). Inderdaad kwam er een grote hond aan. Oudste bleef rustig bij mij staan jongste bleef rustig zitten in de buggy.

Oudste liep keurig met de riem in haar hond, trots dat ze was! En wij ook. Dat ze zich zo veilig bij ons voelen dat ze dat aandurven. Nu rammel ik nog harder. O+
pi_129072605
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 17:22 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Dat was hier ook altijd het verhaal, tot mijn vriend er ineens klaar voor was. Kan zo ineens gebeuren ;).
Toen ik stopte met zeuren (niet dat jullie zeuren hoor :P ) en alleen af en toe liet vallen dat ik graag wilde stoppen met de pil, had ik veel sneller resultaat. En ineens wilde hij ook O+

Nu ben ik alweer helemaal klaar voor de 2e. Maar (8> is nog wat aan het twijfelen, omdat het juist zo lekker loopt met onze dochter van 9 maanden. Het ene moment wil hij wel, en het andere moment niet. Dus ik probeer er heel relaxed onder te zijn, maar ik wil zo graag
pi_129072666
Ik wil wel een tweede, maar dan eentje van gelijk 9 maanden ofzo. Die eerste periode wil ik echt niet nog een keer..
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_129077704
Lastige is dat een nieuwe baby natuurlijk heel anders kan zijn en alles anders is ineens.
Makkelijker of juist veel moeilijker. Het is zo lastig die keus omdat je niet weet wat je kan verwachten en met 1 heb je er zo erg veel meer tijd voor dan met 2 (of 3).
pi_129111770
quote:
2s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:57 schreef Pvoesss het volgende:
Lastige is dat een nieuwe baby natuurlijk heel anders kan zijn en alles anders is ineens.
Makkelijker of juist veel moeilijker. Het is zo lastig die keus omdat je niet weet wat je kan verwachten en met 1 heb je er zo erg veel meer tijd voor dan met 2 (of 3).
Ben jij mijn man? :o
pi_129119357
Hier wil mijn man heel heel heel graag maar ik wil eerst dat Djen zelf kan lopen. Dus nog even geduld :)
pi_129125433
Ik kom me hier ook maar melden denk ik. Ik rammel al sinds lisa 8 maanden was. Me vriend wil ook wel maar zoveel dingen die het nu onmogelijk maken.

Te weinig ruimte en slechte staat van de won8ng ( we staan wel op urgentie)
Mijn operatie is goedgekeurd en vanaf operatie mag ik 2 jaar niet zwanger worden ( gastric bypass)
We hebben de financiele middelen niet en ik heb nog geen opleiding
En daarbij vind ik het ook super fijn nu gewoon thuis te kunnen zijn met lisa zou ik bij een andere baby eigenlijk ook willen wat denk niet zal gaan.

En toch blijft de drang naar een baby. Ik vang er nu 1 op van 4 maanden 3 dagen in de week en om die dan in de doek te hebben te knuffelen en om naar te staren heerlujk. Ook hoe lisa er mee omgaat zo lief<3
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_129126804
Zondag. *O* *O*
pi_129128237
Whii!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_129431507
Gister naar een heel klein baby'tje geweest en heel lang vast gehouden en ik heb niet gehuild! Ter plekke dan. Nadien des te meer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 28 juli 2013 @ 14:09:49 #289
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_129432009
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 13:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gister naar een heel klein baby'tje geweest en heel lang vast gehouden en ik heb niet gehuild! Ter plekke dan. Nadien des te meer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach jeetje DaD! :* ik had geen idee dat je er zo erg mee zat. Maar kan me je teleurstelling wel voorstellen.
Ik kan nu wel zeggen dat het allemaal het wachten waard is, maar dat wachten lijkt zoveel langer te duren en die jalozie en het verlangen erna wordt niet minder.
Hou vol en hou moed :*
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_129432340
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 13:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gister naar een heel klein baby'tje geweest en heel lang vast gehouden en ik heb niet gehuild! Ter plekke dan. Nadien des te meer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had dat ook voor we stopte hoor...

Zolang je nog niet zwanger bent blijf je ook rammelen als n malle! Mn beste vriendin is afgelopen week bevallen van een tweeling, prematuur dus op de babyzaal... En damn ik rammel zo hard dat ik denk dat iedereen mij kan horen :')
S. 2014
J. 2016
pi_129462852
DaD hou je taai meid!

gm87 je bent toch al een streepjestopic dame? dus het rammelen word daar niet minder?

Zucht en Grommel! Zo kom ik natuurlijk nooit uit dit topic! stomme huisarts, k ben net verhuisd en ik wilde niet bij de nieuwe huisarts beginnen met een "hallo, ik ben.... en dit is mijn baarmoeder mond, doe eens trekken" dus wilde ik naar een gynaecoloog maar dat kan ook zomaar niet hoor. dat zijn ingrepen die de huisarts zelf kan doen vanwege de toch al hoge kosten in de zorg.
okee, dus doe me dan maar een afspraak... maar nee hoor, eerst maar even een afspraak om te kijken of de huisarts dat wel wil doen. dus morgen kennismaken met de beste man die ik eigenlijk wil schoppen maar aardig tegen moet zijn want ik wil graag dat hij ons helpt.

goh wat een gedoe! is dit een voorbereiding op nog een heleboel meer gedoe? ;)

nou maar hopen dat het goed komt voor maandag, want als alles goed komt (ben aan het afkloppen) is dat de dag dat de mirena er uit gaat en ik eindelijk een topic mag opschuiven!
pi_129463655
Mirena eruit is een heel simpele ingreep :). Beetje oncomfortabel, maar ik stond in 5 min weer buiten. Huisarts kan dat zo doen, dus je bent volgende week maandag vast een topic verder!
Home is where the O+ is...
pi_129463907
Ik had een gynefix en die zit iets meer in je baarmoeder wand en die was ook echt appeltje eitje.
Echt geen zorgen over maken.
pi_129468283
Dat gaat vast goedkomen maandag dagennachtdromer! Nog heeeel eventjes geduld!

Hier even volop aan de rammel. Zo langzaamaan bereiken we de leeftijd dat er om ons heen al dan niet gepland een aantal mensen een kindje verwachten of al hebben. Nog niemand waar we veel mee om gaan, maar mensen waar we sporadisch eens mee kletsen als we ze tegenkomen of alleen kennen van zien..
Ik zou de tijd zo graag vooruit willen zetten als dat zou kunnen. Heb het er nog niet serieus met vriendje over gehad. Hij zegt steeds als ik ongesteld ben geworden 'goedzo, ik wil nog even geen kindje'. Binnenkort lekker op vakantie en dan maar eens kijken of er een momentje komt waarbij we misschien voorzichtig een gezamenlijk plannetje op kunnen stellen. (ipv alleen mijn eigen idee van over 1-1,5 jaar de pil eruit). Voorlopig moeten we maar vooral heel hard hopen dat hij na zijn studie mag blijven op zijn werk en het daar wellicht maar vanaf moeten laten hangen.
pi_129468477
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:57 schreef Nolita het volgende:
Hij zegt steeds als ik ongesteld ben geworden 'goedzo, ik wil nog even geen kindje'.
Wat een nare opmerking van hem, zeg :@
pi_129468569
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:02 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Wat een nare opmerking van hem, zeg :@
Ik vind het ook niet erg sympathiek... En ik heb nooit echt mega gerammeld, nota bene. Vind het niet getuigen van inzicht in of begrip voor jouw gevoel.
Home is where the O+ is...
pi_129469208
Ik weet zeker dat hij het niet naar bedoelt, daar ken ik hem goed genoeg voor. Hij zegt het ook niet heel serieus ofzo. Hij wil wel ooit een kindje alleen hoeft het voor hem nog niet nu. Voor mij ook niet nu, maar ik rammel daarin wel meer dan hem. Het is gewoon dat hij er graag nog even mee wacht en dat op deze manier uit.
Ik moet ook zeggen dat toen ik het opschreef het vervelender overkwam dan op het moment dat hij het zegt. Vandaar nog even getwijfeld of ik het zou posten, maargoed hij zegt het wel. Niet altijd met die woorden, en ook niet iedere maand gelukkig.
Hij weet verder ook dat ik graag een kindje wil en ook dat ik daar niet al te lang meer mee wil wachten. Maar ik houd mezelf heel rustig t.o.v. hem op rammel gebied. Daar heb ik voorlopig lekker dit topic voor. Vandaar dat ik op vakantie ook maar eens een momentje ga zoeken om te polsen hoe hij er eigenlijk over denkt, of hij al concreet iets in gedachten heeft. We hebben in ieder geval nog tijd en hopelijk sluiten onze ideeën een beetje bij elkaar aan.
pi_129470529
Nolita, hoop voor je dat je het momentje kunt vinden! Timing is idd heel belangrijk! In ieder geval wel een hele fijne vakantie, en succes natuurlijk.
pi_129471443
Bijna naar de VS *O* daarna serieus gaan plannen *O*

DaD ;( ik ben niet helemaal op de hoogte maar wat zegt je vriend ervan? Wil hij echt nog lang wachten.. heb je iets om naar uit te kijken/naar toe te leven?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_129472353
Lijkt me ook inderdaad wel een beetje een illusie, dat het rammelen stopt wanneer je bent begonnen met proberen. Wordt eerder meer, denk ik!

Spiraaltje laten verwijderen is een fluitje van een cent, Dag! Die van mij kwam gewoon zelf al richting uitgang. (Binnen een week na plaatsing. Ik denk dat ik al een heel klein beetje weet hoe weeën voelen.)

Kirb, m'n vriend heeft het aldoor over 'binnenkort'. Maar dat is in zijn ogen alles binnen nu en vijf jaar, geloof ik. We hebben afgesproken dat we gaan beginnen als we een bepaald bedrag op de spaarrekening hebben. Dat hebben we allang, maar we moeten er eerst nog een nieuwe auto van kopen. }:| .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_129472372
Vol.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')