abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage zondag 28 april 2013 @ 00:11:49 #127
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_125816714
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 23:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar zaten er meer :7
Hij heette Roel geloof ik
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_125816782
quote:
4s.gif Op zondag 28 april 2013 00:11 schreef Djeez het volgende:

Hij heette Roel geloof ik
Yep :) Ik was z'n naam alweer vergeten, maar nu weet ik het weer. Kwam in de De Vriesestraat vaak over de vloer :D Woonde daarna in de Piet Heinstraat, omdat de flats werden afgebroken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_125817026
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 12:07 schreef Kirov het volgende:

[..]

Ach, alles is beter als Angelslo, Emmerhout en Bargeres :P
Niets is goed aan Emmen
pi_125817090
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 12:11 schreef Amarantha het volgende:
Er zijn eigenlijk wel wijken hier waar ik echt op haat :') Emmer Compas dus maar Weerdinge enz ook :')!
Dat zijn geen wijken
  zondag 28 april 2013 @ 08:07:59 #131
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_125821431
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 12:11 schreef Amarantha het volgende:
Er zijn eigenlijk wel wijken hier waar ik echt op haat :') Emmer Compas dus maar Weerdinge enz ook :')!
Weerdinge vind ik juist een mooi dorp. Mooie huizen, dichtbij het centrum. Zou er graag een boerderijtje willen betrekken daar.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  zondag 28 april 2013 @ 08:24:42 #132
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_125821507
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2013 08:07 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Weerdinge vind ik juist een mooi dorp. Mooie huizen, dichtbij het centrum. Zou er graag een boerderijtje willen betrekken daar.
Langer niet wies man.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125821650
Dan nog veel liever een huis in Noordbarge....grote huizen en je woont tenminste gewoon in Emmen en niet tussen de gierbulten.
pi_125826235
quote:
4s.gif Op zaterdag 27 april 2013 22:27 schreef Djeez het volgende:
In de Vriesestraat in HGV had je ook een thuisdealer, zijn naam ben ik ff kwijt. Had zijn hele flatje verbouwd tot koffieshop. En je had Koop Dekker aan de Buizerdlaan voor je wiet
:D
Daar ben ik 2 straten verderop opgegroeid...

Mafkezen had je daar, ben je 's ochtends de bierflesjes uit de bosjes aan het vissen omdat ze die gewoon van het balkon gooiden, gaan ze je beschieten met een luchtbuks omdat je hun statiegeld jat. :{w
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 28 april 2013 @ 14:02:16 #135
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_125827104
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 13:32 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D
Daar ben ik 2 straten verderop opgegroeid...

Mafkezen had je daar, ben je 's ochtends de bierflesjes uit de bosjes aan het vissen omdat ze die gewoon van het balkon gooiden, gaan ze je beschieten met een luchtbuks omdat je hun statiegeld jat. :{w
Hahaha :7
pi_125833445
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 13:32 schreef V1z0R het volgende:

:D
Daar ben ik 2 straten verderop opgegroeid...

Mafkezen had je daar, ben je 's ochtends de bierflesjes uit de bosjes aan het vissen omdat ze die gewoon van het balkon gooiden, gaan ze je beschieten met een luchtbuks omdat je hun statiegeld jat. :{w
_O- Ik heb er gewoond :7 We zochten snel een huisje en de woningbouwvereniging zei dat ze helemaal niets hadden. En toen mijn vriend zei dat er huizen leeg stonden in De Vriesestraat zei ze dat wij daar niet thuis hoorden en ze ons daar echt geen huis kon geven. Uiteindelijk zijn we er dus wel gaan wonen. Mijn vriend kwam uit Rotterdam en vond het qua achterbuurt wel meevallen :') Ik moet zeggen dat ik nooit weer in zo'n leuke en absoluut sociale buurt heb gewoond als daar. Muziek te luid? Even aanbellen... 'Oh sorry buurvrouw, je bent aan het studeren zeg je? Ik doe hem direct uit'. Dat was echt heel normaal. En ze hielpen je altijd en overal. Uitgaan in Hoogeveen was ineens geweldig, lastig gevallen worden (waar dan ook) gaf plots problemen voor die gast omdat uit het niets de halve straat achter je kwam staan _O- Ik weet nu niet eens wie mijn buurvrouw is en dit schijnt een nette buurt te zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_125834256
Buurtgevoel was daar wel geweldig inderdaad. :D
Met O&N daar in de speeltuin naast De Pelikaan carbid schieten, pas nadat de 10e deksels een keer door de tralies heenschoot een keer afvragen of het niet verstandiger was om er een touw aan te binden. :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_125834293
Carbid schieten deden we achter de Calvijnschool, waar nu die kerk staat.

Mijn leven werd overigens een stłk saaier nadat ik daar weg ging :') Elke dag was er wel iets.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_125834322
Daar achter Harrie Frank?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_125834331
:Y Daar ja!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_125834439
Het voordeel van de buurt was overigens wel dat er met name kansloze jongeren woonden en geen tokkie-gezinnen. Dat maakt denk ik best een verschil. Mijn onderbuurvrouw (woonde helemaal op de hoek onderin) was een keurige vrouw (60+) en ze werd op handen gedragen door de buurt. Mensen deden van alles voor haar: klusjes, boodschappen etc. Maar voor de buitenwereld zag het er allemaal maar eng uit. Mensen die in grote ruig uitziende groepen buiten bier drinken, brommers uittesten en repareren en zo. Maar als je er tussenin zat was het stiekem heel leuk :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_125834449
:D

Ik was dus een van die kutjochies die het elke zaterdag daar opruimde in ruil voor een softijsje bij Harrie :')
Prikker en een vuilniszak mee en ijsje verdienen :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_125834494
Die snackbar was ook echt leuk, kom er nu nooit meer. Stond ook een jonge gozer achter de balie die ook in de Lord Nelson in Meppel werkte. Geen idee of die er nog steeds werkt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_125834739
Is ook verplaatst naar het Beukemaplein, en ken alleen die gast met de krullekop en dat was 'Harrie', geen flauw die of 'ie ook echt zo heette. :')
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 18:35 schreef Isabeau het volgende:
Het voordeel van de buurt was overigens wel dat er met name kansloze jongeren woonden en geen tokkie-gezinnen. Dat maakt denk ik best een verschil. Mijn onderbuurvrouw (woonde helemaal op de hoek onderin) was een keurige vrouw (60+) en ze werd op handen gedragen door de buurt. Mensen deden van alles voor haar: klusjes, boodschappen etc. Maar voor de buitenwereld zag het er allemaal maar eng uit. Mensen die in grote ruig uitziende groepen buiten bier drinken, brommers uittesten en repareren en zo. Maar als je er tussenin zat was het stiekem heel leuk :@
Ben de naam vergeten maar in de Baarlelaan had je ook zo'n vrouw wonen. Wij onkruid wieden en dat soort dingen, kreeg je dan een keer 10cent voor maar was al net zoveel als je van je ouders kreeg die week dus deed je het.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 28 april 2013 @ 19:45:29 #145
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_125836774
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 13:04 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Geen flauw idee eigenlijk :') noemde hem Ahmed... Zat daar tegenover de van Stolbergschool. Moest je aanbellen en gooide hij de sleutels naar beneden.
Daar ben ik ook ooit eens geweest ja :D
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 29 april 2013 @ 12:31:30 #146
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_125861260
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 18:30 schreef V1z0R het volgende:
Buurtgevoel was daar wel geweldig inderdaad. :D
Met O&N daar in de speeltuin naast De Pelikaan carbid schieten, pas nadat de 10e deksels een keer door de tralies heenschoot een keer afvragen of het niet verstandiger was om er een touw aan te binden. :')
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 18:31 schreef Isabeau het volgende:
Carbid schieten deden we achter de Calvijnschool, waar nu die kerk staat.

Mijn leven werd overigens een stłk saaier nadat ik daar weg ging :') Elke dag was er wel iets.
Carbid _O_ _O_ _O_

Vroegah toen het nog overal mocht _O_ _O_ _O_

De caravan-in-de-brand-met-nieuw-jaar-op-het-kerkplein traditie _O_ _O_ :7

Tevens heeft het wonen in een prachtig dorp ook zijn nadelen. Bijvoorbeeld de lokale motorjuut die bij ons aan de deur kwam omdat zijn zoontje mijn broertje een klap op z'n bek gaf en hem had verteld dat dat mocht omdat zijn papa bij de politie zat. Waarop mijn broertje hem een pot op z'n donder gaf. En vervolgens kwam meneer met zoontje onschuld aan de deur excuses afdwingen :')
  maandag 29 april 2013 @ 12:34:04 #147
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_125861354
Ik vind carbid zo achterlijk :') Al dat knalvuurwerk. Hier zijn ze ook altijd met carbid bezig in het park, huu.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_125861507
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 18:37 schreef Isabeau het volgende:
Die snackbar was ook echt leuk, kom er nu nooit meer. Stond ook een jonge gozer achter de balie die ook in de Lord Nelson in Meppel werkte. Geen idee of die er nog steeds werkt.
De lord, fijne tent was dat altijd :') :D.
  Redactie Frontpage maandag 29 april 2013 @ 18:19:03 #149
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_125873024
quote:
10s.gif Op maandag 29 april 2013 12:38 schreef 99.999 het volgende:

[..]

De lord, fijne tent was dat altijd :') :D.
:')
Nee, dan Klok op Runerwold ^O^
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_125873159
quote:
4s.gif Op maandag 29 april 2013 18:19 schreef Djeez het volgende:

[..]

:')
Nee, dan Klok op Runerwold ^O^
Haha ook al zo'n toptoko :D. Nu overigens gesloten als disco.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')