abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 april 2013 @ 19:34:27 #1
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_124846998


Gebaseerd op de gelijknamige stripboeken, zal de serie Rick Grimes - een sheriff in Georgia - volgen die terecht is gekomen in een zombie-apocalyptische wereld na het ontwaken uit een coma. De serie volgt bij aanvang het verhaal van de strips, maar de makers hebben toestemming om later hun eigen verhaal uit te stippelen.

De eerste afleveringen worden geregisseerd door Frank Darabont, bekend van o.a. de The Shawshank Redemption en The Mist verfilmingen.

Schrijvers van bekende series als Breaking Bad, The Shield, Battlestar Galactica, The Wire en 24 zullen afleveringen voor hun rekening nemen. Bear McCreary, vaste componist van de Battlestar Galactica serie, zal de muziek verzorgen.




Karakters


Links
Officiele site: http://www.amctv.com/shows/the-walking-dead/
Blog van AMC: http://blogs.amctv.com/the-walking-dead/

Aftellen
http://tvcountdown.com/s/the-walking-dead

[ Bericht 1% gewijzigd door hexje op 03-04-2013 19:45:39 ]
  woensdag 3 april 2013 @ 19:58:05 #2
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_124848270
Dat die gast die die lame neger-ep van pas geschreven had nu ook verantwoordelijk blijkt voor de oersaaie Andrea-ep verklaart een hoop.
Maar is meteen een dikke vadsige domper voor komend seizoen. Ik voorspel een hoop langdradige uitgemolken in depth charactercrappola :r
Haters everywhere but I don't really care.
  Moderator woensdag 3 april 2013 @ 20:01:48 #3
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124848441
lame neger-ep is die met Morgan?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_124848751
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 19:58 schreef matthijst het volgende:
Dat die gast die die lame neger-ep van pas geschreven had nu ook verantwoordelijk blijkt voor de oersaaie Andrea-ep verklaart een hoop.
Maar is meteen een dikke vadsige domper voor komend seizoen. Ik voorspel een hoop langdradige uitgemolken in depth charactercrappola :r
Maar je blijft wel kijken?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_124849404
Seizoen 2 uitgekeken... :P
pi_124849689
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 19:58 schreef matthijst het volgende:
Dat die gast die die lame neger-ep van pas geschreven had nu ook verantwoordelijk blijkt voor de oersaaie Andrea-ep verklaart een hoop.
Maar is meteen een dikke vadsige domper voor komend seizoen. Ik voorspel een hoop langdradige uitgemolken in depth charactercrappola :r
Ik hoop dat 't alleen maar van dat soort afleveringen worden, als ze dat sfeertje 'n seizoen lang kunnen volhouden dan schrijven ze kwaliteit.

En 2e voordeel is dat we dan van klagers zoals jij af zijn, al zal dat valse hoop zijn waarschijnlijk.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_124850017
Ik vond die Morgan-aflevering juist een hoogtepunt van dit seizoen.
Amen.
pi_124850081
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 20:35 schreef Jivis het volgende:
Ik vond die Morgan-aflevering juist een hoogtepunt van dit seizoen.
Ik ook.
pi_124850235
Was het ook, seizoen1 niveau
pi_124850335
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 20:35 schreef Jivis het volgende:
Ik vond die Morgan-aflevering juist een hoogtepunt van dit seizoen.
Vond ik inderdaad ook het enige lichtpuntje. Juist omdat het eindelijk afweek van dat trage Woodburygeneuzel, gewoon drie karakters die samen op pad gingen in het post-apocalyptische landschap, plus baas Morgan.

Wat mij betreft hadden ze Glenn, Maggie, Beth, Carol, Hershel en iedereen van Woodbury de pijp uit laten gaan, en daarna weg uit die gevangenis. Die Martinez had ik nog wel leuk gevonden als vast karakter bij deze groep, Tyreese en Sasha zijn ook prima.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
  woensdag 3 april 2013 @ 20:45:34 #11
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_124850596
Ik vond die Morgan aflevering niet heel veel toevoegen eigenlijk. Tof dat we Morgan weer even zagen, maar ik heb het idee dat de aflevering meer werd geschreven om over de vragen over Morgan af te zijn, dan dat het iets toevoegt aan het seizoen zelf. Niet dat ik me verveelde.

Ik vond die aflevering dat de Governor Andrea achtervolgde (ik ga er vanuit dat dat de "lame Andrea ep" is) dan weer wel goed gedaan, in tegenstelling tot de meeste mensen hier. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_124850885
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 20:45 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik vond die Morgan aflevering niet heel veel toevoegen eigenlijk. Tof dat we Morgan weer even zagen, maar ik heb het idee dat de aflevering meer werd geschreven om over de vragen over Morgan af te zijn, dan dat het iets toevoegt aan het seizoen zelf. Niet dat ik me verveelde.

En ik gok ook om een soort van bonding process te laten zien tussen Rick, Carl en Michonne (waarvan de laatste destijds nog steeds niet echt deel van de groep was en zo).

Tijdens een Talking Dead aflevering heb ik eens voorbij zien komen dat de makers Morgan al in seizoen 2 terug wilden laten komen, maar dit niet kon vanwege het niet beschikbaar zijn van de acteur.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_124850898
Ik las hier trouwens een spoiler paar weken terug dat Morgan in de laatste episode terug zou komen.
  woensdag 3 april 2013 @ 20:51:37 #14
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_124850950
quote:
7s.gif Op woensdag 3 april 2013 20:50 schreef OMG het volgende:

[..]

En ik gok ook om een soort van bonding process te laten zien tussen Rick, Carl en Michonne (waarvan de laatste destijds nog steeds niet echt deel van de groep was en zo).

Tijdens een Talking Dead aflevering heb ik eens voorbij zien komen dat de makers Morgan al in seizoen 2 terug wilden laten komen, maar dit niet kon vanwege het niet beschikbaar zijn van de acteur.
Je hebt gelijk, dat moment met Michonne was nodig voor die ontmoeting met The Governor een aflevering later. :)
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  woensdag 3 april 2013 @ 21:44:40 #15
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_124854384
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 20:01 schreef sp3c het volgende:
lame neger-ep is die met Morgan?
Ah, die ja... Kon ff niet op z'n naam komen :)
Slaapverwekkend vond ik 'm.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 3 april 2013 @ 21:45:49 #16
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_124854454
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 20:28 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik hoop dat 't alleen maar van dat soort afleveringen worden, als ze dat sfeertje 'n seizoen lang kunnen volhouden dan schrijven ze kwaliteit.

En 2e voordeel is dat we dan van klagers zoals jij af zijn, al zal dat valse hoop zijn waarschijnlijk.
:D nee, ik kijk het nu wel ff uit ook, al gok ik dat het een soort Lost gaat worden; dat je na 6 seizoenen denkt: waar the hell heb ik al die uren naar zitten kijken :(
Haters everywhere but I don't really care.
  Moderator woensdag 3 april 2013 @ 21:46:16 #17
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124854481
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 20:45 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik vond die Morgan aflevering niet heel veel toevoegen eigenlijk. Tof dat we Morgan weer even zagen, maar ik heb het idee dat de aflevering meer werd geschreven om over de vragen over Morgan af te zijn, dan dat het iets toevoegt aan het seizoen zelf. Niet dat ik me verveelde.

Ik vond die aflevering dat de Governor Andrea achtervolgde (ik ga er vanuit dat dat de "lame Andrea ep" is) dan weer wel goed gedaan, in tegenstelling tot de meeste mensen hier. :P
het voegde niet heel veel toe nee maar hoe het neergezet werd vond ik wel echt goed

beetje jammer dat het een soort filler was maar ik vond het echt wel de beste aflevering sinds de pilot!
als ze echt in de prison blijven rondhangen dan wil ik meer van dat soort short stories zien :Y
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Redactie Frontpage woensdag 3 april 2013 @ 21:46:16 #18
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_124854482
quote:
2s.gif Op woensdag 3 april 2013 16:54 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

Zou het dan toch aan de serie zelf liggen :o?

[..]

Dit is een discussietopic, geen fantopic.
Allemaal leuk en aardig, maar dat kan dan op enig respectvol niveau?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  woensdag 3 april 2013 @ 21:47:42 #19
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_124854572
Kiek, als ze dit nou in het volgende seizoen meenemen :+
130403_3926_StoddenCorpses_377_450.jpg
Haters everywhere but I don't really care.
pi_124855995
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 21:45 schreef matthijst het volgende:

[..]

:D nee, ik kijk het nu wel ff uit ook,
Ik blijf het een aparte instelling vinden, dat hele "ik kijk het wel effe uit ook". Wat als het nog 3 - 4 seizoenen doorgaat op het huidige niveau? Blijf je dan ook kijken, ook al vind je er eigenlijk niks aan?

Ik weet nog dat ik fanatiek naar The X-Files keek, maar na een seizoen of 6 - 7 vond ik het wat minder worden, en toen verliet David Duchovny ook nog eens de serie als full-time Mulder. Toen ben ik gestopt met kijken.
Hetzelfde met Prison Break. Het eerste seizoen vond ik fantastisch, maar het 2e seizoen kon me niet boeien, en na een aantal afleveringen ben ik ook hier gestopt met kijken.

quote:
al gok ik dat het een soort Lost gaat worden; dat je na 6 seizoenen denkt: waar the hell heb ik al die uren naar zitten kijken :(
Dan is het toch handiger om voortijdig te stoppen met kijken? Dan verspil je ook geen uren kijken naar iets wat je saai / niet leuk / oninteressant / whatever vindt. :P.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_124856830
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 20:35 schreef Jivis het volgende:
Ik vond die Morgan-aflevering juist een hoogtepunt van dit seizoen.
Me too.
pi_124857405
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 20:35 schreef Jivis het volgende:
Ik vond die Morgan-aflevering juist een hoogtepunt van dit seizoen.
Daarom heb ik nog hoop in seizoen 4.
Scott M. Gimple heeft namelijk die aflevering gedaan, en hij wordt toevallig de nieuwe showrunner van seizoen 4. _O_
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator woensdag 3 april 2013 @ 22:40:20 #23
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124857821
als je deze reeks een beetje doorspit is het ook precies wat mensen willen van de serie

on the road met zombies, hier en daar een survivor en dat stadje was echt heerlijk madmax, snap niet dat je nu net die ene eruitpikt als "lame neger-ep"

dan vraag ik me af of je het wel zou moeten kijken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_124858019
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 22:40 schreef sp3c het volgende:
als je deze reeks een beetje doorspit is het ook precies wat mensen willen van de serie

on the road met zombies, hier en daar een survivor en dat stadje was echt heerlijk madmax, snap niet dat je nu net die ene eruitpikt als "lame neger-ep"

dan vraag ik me af of je het wel zou moeten kijken
Die aflevering was ook volledig in lijn met de pilot, die ik destijds echt geniaal vond. Ook qua cinematografie hoogwaardig.
Amen.
  woensdag 3 april 2013 @ 22:48:17 #25
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_124858276
In de comic laten ze meer gevaarlijke/back stabbin' acties van de mensen onderling zien. Dan is het niet erg om op 1 plek te blijven. En het is echt niet soapachtig maar meer van die acties zoals Carl met die jongen of zoals Merle zich gedroeg. Wat doe je om te overleven. Wie vertrouw je. Zeker als er dan ook nog voedselschaarste bij komt kijken. Hoop dat we dat volgend seizoen gaan zien. Ik bedoel dat ze echt geen rantsoen meer hebben. Dan moeten ze wel weer op pad gaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')