abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 19 juli 2013 @ 12:46:08 #276
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_129118166
Graag of niet :Y van mij mag Plet wegblijven, ongeacht zijn vermeende kwaliteiten
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 19 juli 2013 @ 16:46:16 #277
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_129126817
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 12:46 schreef Mark het volgende:
Graag of niet :Y van mij mag Plet wegblijven, ongeacht zijn vermeende kwaliteiten
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_129127278
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:24 schreef -J-D- het volgende:
NEC is bezig om Glynor Plet (alsnog) vast te leggen. Twente en NEC liggen nog ver uit elkaar. Onduidelijk is het of Plet nu wel zou willen komen, aangezien hij vorig jaar niet wilde.
Heeft afgelopen seizoen goede resultaten gehaald bij Genk, zijn ego zal nu niet minder zijn geworden.
pi_129130239
Gaat niet door. Plet heeft zelf aangegeven niet naar NEC te willen.
Diverse Turkse clubs en 1 Duitse club hebben interesse getoond en in NL Go Ahead + Heracles.
Zelf geeft hij de voorkeur aan het buitenland, als ik goed begrepen heb.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_129154428
Vanavond maar eens kijken bij NEC-Sivasspor. Hoop dat Higdon veel speeltijd krijgt, want ik wil hem wel eens zien spelen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_129169138
Prima wedstrijd dacht ik zo. Eindelijk een behoorlijk niveau gezien. Celik is wel een talent hoor! Zal volgend jaar nog niet veel spelen maar kan als ie doorgroeit echt een leuke speler worden voor ons :)
pi_129434257
Higdon heeft z'n 1e er in liggen!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 28 juli 2013 @ 15:45:33 #283
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_129434918
Mooi dat hij ook zei voor NEC te hebben gekozen vanwege de supporters :P.
Ik hoop dat het niet teveel tegen zal vallen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 28 juli 2013 @ 15:45:51 #284
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_129434925
Mooi! Ik geloof dat vooral Johnsson zich aan het onderscheiden is vandaag. Lijkt een toppertje :Y
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_129437904
Had een aantal mooie reddingen indd

Loen stond ook goed te ballen :)
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_129466958
Hoe speelde de rest van NEC?
Website: Sneaker-forum.nl
pi_129541333
quote:
NEC kon jaren geleden al rekenen op de financiële hulp van Marcel Boekhoorn, en mede dankzij de inbreng van de investeerder wisten de Nijmegenaren zich onder leiding van trainer Mario Been te plaatsen voor Europees voetbal. Na een periode van afwezigheid is Boekhoorn nu weer terug bij NEC.

De Gelderlander laat weten dat de ondernemer uit Bennekom met tien collega’s deel uitmaakt van een investeerdersgroep, die garant staat voor de komst van Seydina Diarra, de van Anderlecht overgekomen middenvelder, en Alireza Jahanbakhsh. De aanvaller uit Iran staat in eigen land te boek als een groot talent, van wie ook in Nijmegen veel wordt verwacht.
De investeerdersgroep beschikt over twintig procent van de aandelen van NEC, maar stopt momenteel nog relatief weinig geld in de club; het is de bedoeling dat de Nijmegenaren de zaken eerst op orde krijgen in financieel opzicht. Moment heeft NEC nog ieder jaar een tekort van driekwart tot anderhalf miljoen euro op de begroting, maar er wordt naar gestreefd om dit structurele probleem binnen twee jaar opgelost te hebben.
Dit nieuws klopt grotendeels, maar ik heb nog meer gehoord.

Toen de ellende met Swart begon, hebben Aalbers en Pastoor zich achter Swart geschaard. Dit tot ontevredenheid van Boekhoorn. Ik heb begrepen dat Boekhoorn garant staat voor de mogelijke financiële gevolgen die uit de rechtzaak met Swart zouden kunnen komen. Mocht Swart winnen, dan betaalt Boekhoorn het bedrag dat NEC zou moeten betalen aan Swart. Maar hij koopt dan ook de contracten van Aalbers en Pastoor af. Boekhoorn wil onder geen beding met deze twee heren in zee om groter te investeren in NEC.

Mocht NEC de rechtzaak winnen, dan is het probleem Swart relatief goedkoop opgelost, maar dan koopt Boekhoorn de contracten van Pastoor en Aalbers nog niet af. Hij hoopt dan op een vrijwillige aftocht van deze heren. Dit is echter niet te verwachten want dan zouden ze vrijwillig afstond doen van hun vertrekpremie.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:17:33 #288
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_129543384
Zozo, pikant. Wanneer is die rechtzaak, en waarom heeft Boekhoorn dan toch geïnvesteerd (Jahanbakhsh en Diarra)? Kan er als buitenstaander moeilijk een mening over vormen..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_129545154
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 13:15 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Dit nieuws klopt grotendeels, maar ik heb nog meer gehoord.

Toen de ellende met Swart begon, hebben Aalbers en Pastoor zich achter Swart geschaard. Dit tot ontevredenheid van Boekhoorn. Ik heb begrepen dat Boekhoorn garant staat voor de mogelijke financiële gevolgen die uit de rechtzaak met Swart zouden kunnen komen. Mocht Swart winnen, dan betaalt Boekhoorn het bedrag dat NEC zou moeten betalen aan Swart. Maar hij koopt dan ook de contracten van Aalbers en Pastoor af. Boekhoorn wil onder geen beding met deze twee heren in zee om groter te investeren in NEC.

Mocht NEC de rechtzaak winnen, dan is het probleem Swart relatief goedkoop opgelost, maar dan koopt Boekhoorn de contracten van Pastoor en Aalbers nog niet af. Hij hoopt dan op een vrijwillige aftocht van deze heren. Dit is echter niet te verwachten want dan zouden ze vrijwillig afstond doen van hun vertrekpremie.
Aparte situatie....hoe weet je of deze info klopt?
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:27:46 #290
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_129545692
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:17 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Zozo, pikant. Wanneer is die rechtzaak, en waarom heeft Boekhoorn dan toch geïnvesteerd (Jahanbakhsh en Diarra)? Kan er als buitenstaander moeilijk een mening over vormen..
Het lijken me allebei investeringen die relatief weinig kosten maar veel kunnen opleveren.
Weinig risico; potentieel hoog rendement.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:35:40 #291
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_129545961
quote:
12s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:27 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Het lijken me allebei investeringen die relatief weinig kosten maar veel kunnen opleveren.
Weinig risico; potentieel hoog rendement.
Ja, dat begrijp ik. Maar gezien bovenstaand verhaal, de frictie tussen de technische staf en Boekhoorn, en zijn eis dat NEC eerst financieel gezond moet gezien, is het plotselinge investeren toch merkwaardig.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_129548876
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:11 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Aparte situatie....hoe weet je of deze info klopt?
Tja, zelfde bron als bij de transfer-info die ik hier had gepost.
Dus 100% zeker, wat mij betreft.
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:17 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Zozo, pikant. Wanneer is die rechtzaak, en waarom heeft Boekhoorn dan toch geïnvesteerd (Jahanbakhsh en Diarra)? Kan er als buitenstaander moeilijk een mening over vormen..
Geen zekerheid, maar ik denk dat die bedragen niet heel hoog zijn vergeleken met andere investeringen die hij buiten het voetbal doet.
Datum van de rechtzaak weet ik niet.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_129550661
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:58 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Tja, zelfde bron als bij de transfer-info die ik hier had gepost.
Dus 100% zeker, wat mij betreft.

[..]

Geen zekerheid, maar ik denk dat die bedragen niet heel hoog zijn vergeleken met andere investeringen die hij buiten het voetbal doet.
Datum van de rechtzaak weet ik niet.
aha....blijft toch een aparte situatie..

Lees net op het SV forum dat Pastoor die iranier liever niet had gehad. :{
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 31 juli 2013 @ 20:21:26 #294
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_129555103
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 17:56 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

aha....blijft toch een aparte situatie..

Lees net op het SV forum dat Pastoor die iranier liever niet had gehad. :{
Er is dus ook al frictie tussen Aalbers en Pastoor. En dit laat het lijken alsof Aalbers en Boekhoorn weer enigszins vriendjes worden. Dit in combinatie met het feit dat Pastoor al met wat spelers problemen heeft gehad (Sno en Platje in de media; Babos schijnbaar achter de schermen), dat hij niet goed valt bij de meeste fans en dat de prestaties van vorig jaar zwak waren (vooral de tweede seizoenshelft, maar ook de eerste seizoenshelft liep niet vlekkeloos), maakt zijn positie ongelooflijk zwak.
pi_129555227
Aalbers en Boekhoorn zullen nooit meer vriendjes worden.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 31 juli 2013 @ 20:28:21 #296
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_129555366
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:24 schreef -J-D- het volgende:
Aalbers en Boekhoorn zullen nooit meer vriendjes worden.
En als ze nou elkaars handjes schudden en sorry zeggen?

Maar het is wel onhandig als die frictie blijft, omdat Aalbers erg goed is als technisch directeur (natuurlijk wel eens een foute inschatting, maar daar staat wel wat voor tegenover).
pi_129560821
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:24 schreef -J-D- het volgende:
Aalbers en Boekhoorn zullen nooit meer vriendjes worden.
Dat denk ik ook...
Boekhoorn heeft hopelijk snel de macht in handen en zal dan waarschijnlijk Mario Been als trainer terughalen en er komt een TD met een fatsoenlijk netwerk (met alle respect voor Carlos).

Ik ben nog steeds positief mbt tot Pastoor...en waarschijnlijk één van de weinigen maar hij moet zich wel realiseren dat niemand groter is dan de club!
  woensdag 31 juli 2013 @ 22:57:38 #298
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_129562329
Van mij mag-ie ook blijven, al denk ik dat Pastoor zo'n beetje m'n minst favoriete trainer is sinds Wim Koevermans :{
I don't really come from outer space || Last.fm
  woensdag 31 juli 2013 @ 23:04:48 #299
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_129562637
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:57 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Van mij mag-ie ook blijven, al denk ik dat Pastoor zo'n beetje m'n minst favoriete trainer is sinds Wim Koevermans :{
Dwingt Lodeweges :P?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_129605420
Zo'n verhaal klinkt best aannemelijk.
Website: Sneaker-forum.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')