abonnement Unibet Coolblue
pi_124872466
quote:
AMSTERDAM - Sabine Uitslag – o.a. voormalig lid van de Tweede Kamer namens het CDA, zangeres, Strictly Come Dancing en Mattheus Masterclass – verwacht haar tweede kindje.

„We zijn zo blij. Ik heb net de twaalf-wekenecho gehad en alles is prima”, vertelt de blonde veertiger uitgelaten. „Ons dochtertje Anna-Belle van 14 maanden krijgt er een broertje of zusje bij! Wat het wordt, horen we vermoedelijk na de twintig weken echo. En daar gaan we dan ook niet geheimzinnig over doen. Ik ben nu misselijk, en dat had ik de eerste zwangerschap niet. Volgens de bakerpraatjes wordt het dan een jongetje, dus daar houd ik alvast een beetje rekening mee."
Don't you love her madly?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 4 april 2013 @ 19:38:54 #28
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_124887517
Kardashianbuik. Denk dat ik hem ook gelijk naar lelijke outfitjes gooi, :').

I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_124924271
Bij de Telegraaf vergelijken ze Kim K. met Kate W. Waarschijnlijk geschreven door een vrouw die zelf niet glorieus door haar zwangerschap is gegaan :')
quote:
AMSTERDAM -

Midden juli verwachten prins William en zijn vrouw Kate hun eerste kindje. Echter is daar na 5 maanden zwangerschap nog vrij weinig van te zien bij de hertogin van Cambridge.

Moest jij tijdens je zwangerschap stretchkleding kopen en platte schoenen vanwege je dikke enkels? Kwam jij kilo's aan, had je eigenlijk nergens zin in behalve in eten? Bij Kate lijkt dit allemaal niet in de weg te staan. Ze draagt nog steeds haar strakke stijvolle kleding en haar hoge hakken zijn ook nog niet ingeruild voor comfortabelere exemplaren.

'Gelukkig' zijn er ook sterren met een zwangerschap zoals wij die gewend zijn. Kim Kardashian is uitgerekend rond dezelfde periode als Kate, maar heeft er toch al wel wat zwangerschapskilo's bij gegeten.
  vrijdag 5 april 2013 @ 19:06:15 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124924655
Kim doet aan hand-me-downs, wie had dat gedacht. Is nl de oude zwangerschapsjurk van Kourtney.
En ik vind de jurk an sich best mooi.

http://www.toofab.com/201(...)-who-wore-it-better/
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_124924711
Kourtney heeft er iets betere tetten voor :@
Tap tap tap
  vrijdag 5 april 2013 @ 19:19:40 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124925235
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 19:07 schreef CherryLips het volgende:
Kourtney heeft er iets betere tetten voor :@
Ze wint de dress-off hands down.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_124925944
Ex van kluivert is zwanger volgens telegraaf. Van wie staat er niet bij
pi_124926735
Eens kijken of ze het nu bij het rechte eind hebben

quote:
'Halle Berry (46) zwanger'

AMSTERDAM -
Actrice Halle Berry zou zwanger zijn van haar tweede kind.

Halle is drie maanden in verwachting, schrijft de doorgaans goed ingelichte showbizzsite TMZ. Ze zou ook al weten dat het een jongen wordt.

De vader is de 47-jarige Oliver Martinez. Halle wordt in augustus 47. heeft al een dochter van vijf, Nahla. uit haar huwelijk met Gabriel Aubry.

Halle en Oliver gingen afgelopen week helemaal uit hun dak tegen paparazzi. Ze zou de zwangerschap toen willen verbergen.
  † In Memoriam † vrijdag 5 april 2013 @ 20:32:05 #35
37843 lady-wrb
kortaf
pi_124928298
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:57 schreef bloempje-moi het volgende:
Bij de Telegraaf vergelijken ze Kim K. met Kate W. Waarschijnlijk geschreven door een vrouw die zelf niet glorieus door haar zwangerschap is gegaan :')

[..]

[ afbeelding ]
nou zeg, wat een azijnpisser zeg :(
pi_124928345
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:57 schreef bloempje-moi het volgende:
Bij de Telegraaf vergelijken ze Kim K. met Kate W. Waarschijnlijk geschreven door een vrouw die zelf niet glorieus door haar zwangerschap is gegaan :')

[..]

[ afbeelding ]
En dan ook echt mini en maxi als voorbeeld nemen _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_124931751
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 19:59 schreef kvd het volgende:
Eens kijken of ze het nu bij het rechte eind hebben

[..]

Dat moet wel een mooi kind worden.
Tap tap tap
pi_124932045
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 21:34 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat moet wel een mooi kind worden.
Ik vind hem lelijk :@
pi_124932242
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 21:39 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik vind hem lelijk :@
Dat.
Zijn ex vind ik een stuk knapper.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_124933751
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 21:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat.
Zijn ex vind ik een stuk knapper.
Zijn of haar ex?
pi_124935043
Maar goed, wie er ook knapper is...het nieuws is wel bevestigd...

quote:
Halle Berry (46) zwanger

AMSTERDAM -
Actrice Halle Berry is zwanger van haar tweede kind.

Halle is drie maanden in verwachting, schrijven Amerikaanse media. Ze zou ook al weten dat het een jongen wordt.

De vader is de 47-jarige Oliver Martinez. Halle wordt in augustus 47. Zij heeft al een dochter van vijf, Nahla, uit haar relatie met Gabriel Aubry.

Halle en Oliver gingen afgelopen week helemaal uit hun dak tegen paparazzi. Ze zou de zwangerschap toen willen verbergen.

Het blijde nieuws werd vrijdagavond rond 21.45 uur officieel bevestigd door de woordvoerder van de actrice. Halle en Oliver zijn sinds maart 2012 verloofd.
quote:
Halle Berry
PREGNANT!!!

Halle Berry is pregnant with her second child ... TMZ has learned.

Sources connected with the actress and her fiance, Olivier Martinez, tell TMZ ... Halle is around 3 months pregnant -- based on the pics and some other facts we know ... she may be a little further along.

What's more ... they know the sex. It's a boy.

This could explain why Halle and Olivier were so upset when paparazzi got too close to her earlier this week at LAX while she was carrying soon-to-be big sister Nahla, who is 5.

It's definitely worth noting ... Halle is 46, and Olivier is 47.

Check out this pic of Halle at the Oscars (above) in late February. A source connected with the actress tells us Halle was feeling sick and was complaining she had gained a little weight. We're told days later she found out she was pregnant.
De foto waarover gesproken wordt (en waar ze dus al zwanger is)
pi_124936089
Ik ben eens even het lijstje aan het bekijken en aan het zoeken of er al iemand is bevallen die we hebben gemist.
Kom tegen dat Kleine Viezerik geen dochter maar een zoontje heeft gekregen, Juneyer Reynaldo Marley.
De zoon van Katarina Justic schijnt Elvis te heten.
Leonie Kragt, de minares van Peter R de Vries was ook zwanger. Zij zou samen met een homovriend op 11 januari een zoon hebben gekregen, waarschijnlijk heet die zoon Thomas. Beetje vaag berichtje, dus zet het niet in de OP. (Kind wordt ook genoemd als halfbroertje van de kinderen van Peter, wat het niet zou zijn als het kind niet van hem is).
pi_124937523
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 22:10 schreef kvd het volgende:

[..]

Zijn of haar ex?
:@ haar ex.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_124951756
Deze hebben we gemist, maar hier zitten dan ook weinig mensen die van voetbal houden (gok ik zo ;) )

quote:
Ook babystress voor Velthuizen

Het zijn spannende tijden voor doelman Piet Velthuizen, die niet alleen met Vitesse strijdt om de eerste landstitel uit de clubgeschiedenis maar ook op het punt staat om voor het eerst vader te worden. De eersteling van de goalie – een zoontje – is uitgerekend op 20 april, een dag voor de kraker Feyenoord-Vitesse.

,,Alles gebeurt met een reden en als de bevalling samenvalt met een wedstrijddag dan is dat zo”, aldus de goalie die er geen seconde over na hoeft te denken waar hij dan voor kiest. ,,Als je kind geboren wordt, dan moet je daar gewoon bij zijn. Anders zou het een nederlaag zijn naar je vrouw toe.”

De 26-jarige Velthuizen heeft zware tijden achter de rug, maar het leven lacht hem weer toe. ,,Op dit moment volgt mijn leven de lijn zoals ik die heb uitgestippeld. In het verleden zijn minder leuke dingen gebeurd. In mijn privéleven met het verlies van mijn vader. In het voetbal met het Hercules-verhaal, toen ik weinig speelde en ook geen salaris kreeg. Dat heb ik afgesloten en ik ben rustig uit de goot gekomen. Nu pluk ik daar de vruchten van.”
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_124952866
Zwemster Laure Manaudou heeft haar zwangerschap om medische reden af moeten breken :{

quote:
Zwemkampioene Laure Manaudou moest zwangerschap afbreken

Voormalig olympisch zwemkampioene Laure Manaudou heeft haar zwangerschap moeten afbreken. De 28-jarige Française meldde vandaag in een communiqué dat om medische redenen een abortus werd uitgevoerd. Manaudou had in januari haar afscheid van de sport aangekondigd omdat ze een tweede keer zwanger was.

"Op 30 januari heb ik naar aanleiding van mijn tweede zwangerschap aangegeven dat ik definitief een punt achter mijn zwemcarrière ging zetten. Nu moet ik u met verdriet meedelen dat ik die tweede zwangerschap om medische redenen vroegtijdig heb moeten stopzetten", aldus de voormalige zwemkampioene.

In 2009 zette Manaudou al tijdelijk een punt achter haar carrière. In april 2010 bracht ze haar dochter Manon ter wereld. De vader is de Franse zwemmer Frédérick Bousquet.

In 2004 werd Manaudou olympische kampioene op de 400 meter vrije slag, ze werd ook drie keer wereldkampioene. In een twaalf jaar durende loopbaan sprokkelde ze 96 medailles. Ze verbrak zeven wereldrecords, vijftien Europese records en 78 Franse records.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  † In Memoriam † zaterdag 6 april 2013 @ 16:34:33 #46
37843 lady-wrb
kortaf
pi_124954006
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 15:58 schreef ChatGirl het volgende:
Zwemster Laure Manaudou heeft haar zwangerschap om medische reden af moeten breken :{

[..]

ach, wat triest ;(
pi_124979189
nog eentje van Kim K

pi_124979195
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 22:37 schreef kvd het volgende:
Maar goed, wie er ook knapper is...het nieuws is wel bevestigd...

[..]

[..]

De foto waarover gesproken wordt (en waar ze dus al zwanger is)
[ afbeelding ]
Super leuk voor ze, maar ik moet er niet aan denken op mijn 46e nog een kleintje
  zondag 7 april 2013 @ 09:55:44 #49
300082 roos85
JUICHEN!
pi_124979745
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 15:58 schreef ChatGirl het volgende:
Zwemster Laure Manaudou heeft haar zwangerschap om medische reden af moeten breken :{

[..]

Wat een triest bericht :{
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 7 april 2013 @ 09:59:43 #50
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_124979777
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 08:39 schreef sherezade het volgende:
nog eentje van Kim K

[ afbeelding ]
Hier ziet ze er echt mooi uit!
Ik ken die zwemster niet, maar wat erg voor haar :{
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')