abonnement Unibet Coolblue
pi_124786502
Laatste foto's uit het vorige topic:

LB' s paasei:


Kiwisoep:


Juud79:


Kleurdoos:


Elmo76:
pi_124786518
Ik sloot 'm met

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 11:33 schreef L0t.. het volgende:
Wow Juud, groeispurt! O+

KD :D

Elmo ook heel mooi weer! Lijkt nu niet meer zo hard te gaan als in het begin of wel?
pi_124786555
Dikkerds :D
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_124786689
zelfs zwanger ben ik waarschijnlijk slanker dan je moeder
pi_124803119
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 11:45 schreef Kleurdoos het volgende:
zelfs zwanger ben ik waarschijnlijk slanker dan je moeder
Last van de hormonen?

:D
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_124805705
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 11:45 schreef Kleurdoos het volgende:
zelfs zwanger ben ik waarschijnlijk slanker dan je moeder
~O> O+
pi_124823168
ier mn eerste foto deze zwangerschap
20 weken en 4 dagen (gisteren)

heb de foto net even vergeleken met de foto van ongeveer de zelfde dag de 1e zwangerschap en volgens mij is mn buikje nu iets kleiner dan toen (woog nu voor de zwangerschap ook een paar kilo minder dan toen, kan ook schelen)


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124823563
Ja je bent echt wel slanker! :Y maar je buik is wel ronder qua vorm! O+
pi_124824310
Juist leuk zo met hetzelfde shirt, hillie, vergelijkt makkelijker :) En leuk shirt ook!

Allemaal van die prachtige buiken hier O+

Ik heb inmiddels verlof, dus geen beschikking meer over die mooie grote, goed verlichte spiegels bij de toiletten op m'n werk... dus dan maar een van thuis. Foto is meteen een stuk rommeliger... ;)

pi_124824333
Wat heb jij nog mooie dunne enkeltjes! Hier heb ik 24/7 een onzichtbare sok aan :')
En streepjesbuiken O+ Blijft mooi!!!
pi_124824562
Het is vandaag ook weer tijd voor een "echte", maar hier nog even vriend en ik, ik heb gewonnen! *O* :D
pi_124824828
Dat zijn de leuke, Suikertante! Zelfs nagedacht over de groene kleuraccenten? ;)

Mijn man is net zo'n aangeklede spijker.. (amper 60kg bij 1m87) Die kan proberen wat ie wil, maar 'winnen' van mij zal ie nooit ;)
pi_124826105
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:38 schreef Shandaly het volgende:
Dat zijn de leuke, Suikertante! Zelfs nagedacht over de groene kleuraccenten? ;)

Mijn man is net zo'n aangeklede spijker.. (amper 60kg bij 1m87) Die kan proberen wat ie wil, maar 'winnen' van mij zal ie nooit ;)
Leuke foto Suiker!

Die van mij is twee keer zo groot en breed, maar ik moest laatst wel een beetje huilen toen ik amper meer zijn xxl tshirt in kwam ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_124826179
Ik vond dat 3 jaar geleden zo erg... toen was ik bijna 30 kg aangekomen tijdens mijn zwangerschap, op het einde ~125 kg... en dan realiseren "OMG, ik weeg gewoon meer dan twee keer zoveel als jij"... :X
pi_124826271
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:32 schreef Shandaly het volgende:
Ik vond dat 3 jaar geleden zo erg... toen was ik bijna 30 kg aangekomen tijdens mijn zwangerschap, op het einde ~125 kg... en dan realiseren "OMG, ik weeg gewoon meer dan twee keer zoveel als jij"... :X
Snap ik, dan voel je je helemaal zo lomp en groot. Ben ook zo blij dat ik nog steeds 30kg lichter ben dan manlief :D

En toch zie je er op deze foto nog gewoon normaal uit! Ik snap nog steeds niet waar je die kilo's hebt verstopt.
Sarcasme. Herken het.
pi_124826330
O+ Hilliebillie, wat gaaf die vergelijking met je vorige zwangerschap, in hetzelfde shirtje! Mooie buik voor de termijn!

Shandaly, voor mijn gevoel ging je eerst zo hard, maar nu ga je volgens mij een stuk rustiger! Ik vind je buik wel echt heel mooi nog steeds! Verder herkenbaar, ik denk dat ik inmiddels misschien ook al bijna 2x zoveel weeg als mijn lief en daar heb ik ook wel een beetje om gehuild.

Suiker O+ Wat een schattige foto! En wat een mooie buik! Leuk om op de foto te zien hoe we allebei doorgroeien! Ik zal straks ook nog een 39 weken buik foto maken hier! (Eerst aankleden enzo :P)
pi_124826414
Ik heb soms zelfs het gevoel dat ie weer krimpt... :( Vannacht zelfs gedroomd dat ie helemaal weg was! Gewoon weg, kwijt, geen baby meer te bekennen... moest echt even goed wakker worden om me weer happy te voelen...
pi_124826443
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:38 schreef bellelena het volgende:
Suiker O+ Wat een schattige foto! En wat een mooie buik! Leuk om op de foto te zien hoe we allebei doorgroeien! Ik zal straks ook nog een 39 weken buik foto maken hier! (Eerst aankleden enzo :P)
Hoezo dat? :9
pi_124826457
Je babytje wil gewoon nog dichterbij je kruipen Shandaly ;) O+ Maar dromen dat je buik weg is (zonder dat je een baby hebt gebaard) is wel stom ja.........

Suiker ~O>
pi_124826948
Prima buikje voor je termijn toch hillie! Ik vind dat altijd zo leuk, van die vergelijkingsfoto's :).

Shandaly moooiii, echt superrond! En leuk jurkje heb je aan.

Suiker, leuke foto :D En je bent echt ontploft voor mijn gevoel :o
  woensdag 3 april 2013 @ 11:02:22 #21
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124826963
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:26 schreef Suikertante het volgende:
Het is vandaag ook weer tijd voor een "echte", maar hier nog even vriend en ik, ik heb gewonnen! *O* :D
[ afbeelding ]
Leuk! :D Die hebben wij hier zondag ook gemaakt, ik won ook :7

En mijn god, wat een buiken ineens! Hilliebillie nieuw erbij, goeie buik al en leuk om de vergelijking te zien!

Shandaly en Elmo, moooooi groot! Op en top zwanger :Y

Juud, je bol is omhoog gekropen ook he?

KD, duurt nog wel ff voor jij fatso genoemd wordt denk ik ;)
pi_124838000
Vandaag dus 39 weken!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124838151
Stipppppen!! O+ Wat een mooie foto weer Belle :Y
pi_124839662
Holy moly ik ben inderdaad een beetje ontploft in een week! :o
Ik voel het ook wel aan mijn huid en spieren, maar dat het zo erg was?!



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124840055
Suiker, leuke foto zo samen :D Je bent idd wel ontploft in die week! Leuk om zo'n grote glimlach bij de foto's te zien O+

Belle, pretty in polka dots O+
pi_124840066
Belle, mooi met die stipjes :D.

Suiker, idd ontploft! :o mooi hoor! En wat kijk je gelukkig O+.
pi_124840093
Ohhhhhh Suiker O+ O+ O+ Mooooooi! Je lach is ook mooi! En je navel :D
  woensdag 3 april 2013 @ 17:01:26 #28
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124840306
SuikerBOEMtante!! :D

Belle in mooie stipjes O+
pi_124840366
_O- en stug dat zwarte shirtje aan blijven houden :D

Leuke foto's weer! Je lijkt idd groter. Ik voel me nu ook echt huge, m'n zwangerschapskleren passen ook bijna niet meer ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_124840736
Spirit dat heb ik ook! :o Mijn jas kan eigenlijk niet meer dicht, ik had laatst geen lucht op de fiets en toen deed ik mijn jas open en bleek het daardoor te komen :')

En dat shirtje, daar ga ik nu natuurlijk niet meer mee stoppen! :+
pi_124841215
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 17:11 schreef Suikertante het volgende:
Spirit dat heb ik ook! :o Mijn jas kan eigenlijk niet meer dicht, ik had laatst geen lucht op de fiets en toen deed ik mijn jas open en bleek het daardoor te komen :')

En dat shirtje, daar ga ik nu natuurlijk niet meer mee stoppen! :+
Nee snap ik! Vind het juist een erg leuk accent dat ie nu bijna niet eens meer bij je buik komt ;) en dat van die jas herken ik :@

Nouja, nog een paar weekjes :+
Sarcasme. Herken het.
pi_124841776
Echt een groot verschil Suiker! En geen streepjes *O*

Mooi hoor belle, heb zelfs het idee dat je nog wat gegroeid bent de afgelopen week O+.
  woensdag 3 april 2013 @ 17:39:47 #33
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_124841944
Mooi buikies Shandaly, Hilliebillie, Bellelena!!
En suiker, je bent echt ontploft!! Wow! :o Maar mooi joh!! O+
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_124851569
Nou..ehm..hierbij m'n 1e buikfoto :) 13w3d.



Nesteldrang is.. spiegel voor het eerst in 5 jaar schoonmaken voor een foto :')
  woensdag 3 april 2013 @ 21:01:18 #35
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124851661
:D

Mooi beginnetje hoor! Ik zie een bolling :Y
pi_124851893
GotC O+ Wat een prachtig beginnend bolletje! Doet me denken aan mijn eigen begin :)
pi_124852182
Oh GotC! Dat is een echt babybuikje al! O+ Mooi zeg!
pi_124852568
O+ gotc dat is al een heus babybuikje
belle even mooi als altijd
suiker wow dat is een flinke bol geworden in een week
shan je ziet er nog zo slank uit met die mooie bol
hillie ookal zo'n mooie buik en voor de rest een slanke den
pi_124852678
Mooi! :)
pi_124852712
Lief allemaal, thanks! O+
Grappig hoe dit nu al 'groot' voelt trouwens..
  woensdag 3 april 2013 @ 21:26:55 #41
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_124853313
Mooi buikje hoor O+

Bij mij valt er helaas nog weinig te zien.
  woensdag 3 april 2013 @ 21:28:19 #42
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_124853402
Mooi Gotc!! O+
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_124862498
Suiker! Je bent geploft! :D :D
En GotC, de eerste beginselen van een buikje. O+

Ik heb mijn camera ook weer aangeslingert.


Vosje is wel overwogen keuze. Ik heet Vos van achteren. :D
pi_124862641
GotC wat een mooie eerste foto! O+

En Hil wat een leuke achternaam, ik vind vosjes tof O+ Goede beha ook trouwens voor dit soort shoots, mooi!

Bubseltje, dat bepalen wij wel ;) kom maar door met die foto! :Y)
pi_124864963
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 21:14 schreef ferrari_rood het volgende:
O+ gotc dat is al een heus babybuikje
belle even mooi als altijd
suiker wow dat is een flinke bol geworden in een week
shan je ziet er nog zo slank uit met die mooie bol
hillie ookal zo'n mooie buik en voor de rest een slanke den
Haha dank je, maar slank ben ik helaas echt niet met maatje 44 ;)
Ooit misschien.. Ooit :)
pi_124866392
Heuj! Ik heb ineens een schtreep!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124866448
HIhi ik zie 'm Suiker! Vind dat altijd zo schattig!

Got, wat een mooi beginnetje.

Dat vosje, wat lief Hilz! Mooie buik.

Hier ook rond maar dat zijn eigen vetjes icm opgeblazen darmen :D
pi_124866528
Een streeeep! Die wil ik ook! :D

Ik heb een hele collectie vosjes.:D
pi_124866700
Een streep!! O+

Mooie foto Hillzillah, zo'n vosje erbij is wel heel schattig!
pi_124867106
Haha ik heb echt niks met een streep?! Wil iemand mijn streep?
pi_124867163
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:07 schreef Suikertante het volgende:
Haha ik heb echt niks met een streep?! Wil iemand mijn streep?
Ik neem m van je over, als ik ook je navel O+ mag hebben!

Die van mij is zó enorm geplopt, echt idioot :(
  donderdag 4 april 2013 @ 10:15:21 #52
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_124867268
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 00:25 schreef Suikertante het volgende:
GotC wat een mooie eerste foto! O+

En Hil wat een leuke achternaam, ik vind vosjes tof O+ Goede beha ook trouwens voor dit soort shoots, mooi!

Bubseltje, dat bepalen wij wel ;) kom maar door met die foto! :Y)
Foto van vorige week 13w3d



Echt loshangend vel en vet nog. Onder mijn hangbuik word het nu wel hard enzo, dus er zit echt wel groei in :+
pi_124867345
Jaaa met zo'n shirt zien we toch helemaal niks! :D
Volgende week een herkansing!!
Wat een mooie kleur haar heb je O+

L-E hij wordt nu wel ineens héél ondiep, ik was altijd verliefd op mijn eigen navel en hoop dat hij niet meer gaat ploppen..
pi_124868494
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:07 schreef Suikertante het volgende:
Haha ik heb echt niks met een streep?! Wil iemand mijn streep?
Ik wil 'm! O+
Bewaar maar voor mij, kom hem zsm halen ;).
pi_124868661
Daar hou ik je aan! :*
pi_124868679
Hilzillah, mooie foto!!! En wat een toffe achternaam, super lief met dat knuffeltje erbij zo O+

Suiker, mijn navel is trouwens precies als de jouwe! Dus ik lachte je vooral toe gisteren ;) En die streep heb ik ook over m'n hele buik, wel licht zoals die bij jou. Maar helemaal van onder m'n navel tot boven, tot aan m'n borsten! Ik vind hem wel cute O+

Bubseltje, ben benieuwd hoe je buik zich gaat ontwikkelen!
pi_124869549
GotC, wat cute O+

Hilz mooie foto, je buik groeit goed!

Ik heb geen navel meer en een behoorlijk donkere streep. Vind het op zich wel prima, niet heel mooi of lelijk :P
pi_124877796
Wauw Hilzillah mooi!!!
Zijn er ervaringen met fotoshoots? Ik twijfel een beetje... Veel stellen om me heen hebben dit laten doen en ik vind de fotos vrij standaard rn hetzelfde. En nee, originele ideeen heb ik niet ;)
Vinf het wel mooi om dit nu vast te leggen voor later maar om nou zoveel neer te leggen voor een paar uitgekauwde foto's?
Bubseltje het begin is duidelijk als je t mij vraagt!
O en ik wil ook een streep!!!
pi_124878115
Kiwi als je zo twijfelt kun je ook bedenken wie van je beste vrienden de mooiste foto's kan maken en vragen of die het voor je wil doen! Is supergezellig, kook je een keer lekker voor diegene, ga je eerst lekker online neuzen hoe anderen het doen (de foto's van Bellelena bijvoorbeeld zijn prachtig! Nu is zij wel een Photoshopgoeroe, maar met gordijnen en lakens kun je best een sfeer creëren!).
Of misschien ken je iemand die foto's een beetje voor je kan bewerken. Als het dan niet lukt, heb je in elk geval geen bakken met geld uitgegeven.

Ik zou zelf niet snel een betaalde shoot doen, máár al mijn vriendinnen die het wel hebben gedaan zijn er reuzeblij mee!
pi_124878301
Dat is ook nog wel een leuke optie, dankje!
pi_124891848
Kiwisoep, ik sluit me aan bij Suiker. Ik fotografeer zelf normaal gesproken, maar nu heb ik het mijn vriendje (en mijn zusje die van ons samen) laten doen, met aanwijzingen en hulp van mijn kant ;) En ik kon m'n eigen nabewerking gewoon doen dus!

Je eigen foto's zijn sowieso bijzonder en een mooi aandenken. Kijk inderdaad of je samen met je vriend/man iets voor elkaar kunt krijgen of een goede vriendin die wel een beetje kan fotograferen!

Tips:
- Daglicht is altijd fijn, probeer niet te flitsen!
- Kies een leuke plek, ik koos bijv. voor onze slaapkamer annex babykamer
- Varieer een beetje met de achtergrond en de kant waar vandaan het licht komt
- Varieer met uitsnedes (wat wil je wel en wat niet op de foto). Wil je je gezicht/hoofd erop? Een kwestie van goed kijken naar foto's die je mooi vindt en ook uit proberen!
- Probeer verschillende hoeken uit. Dus laat de fotograaf op een stoel staan terwijl je zelf op de grond staat of laat de fotograaf je meer van achteren/opzij/voren fotograferen.
- Varieer eventueel met wat setjes kleding of lingerie. Ik heb zelf gebruik gemaakt van twee hemdjes en een kanten kleedje :D Een laken of een lap stof kan ook leuk zijn om te gebruiken/over jezelf heen te draperen of met een lint vast te maken om je lichaam heen. Een mooi jurkje kan ook hartstikke leuk zijn. Of iets heel neutraals zoals een spijkerbroek met een wit of zwart hemdje of bh. Waar voel je je lekker in, welke kleur staat je mooi, etc. Wil je je buik bedekken of juist bloot (of beide!).
- Probeer iets met een accessoire, zoals een knuffeltje of babyschoentjes of het eerste pakje!
- Fototechnisch: Een lager diafragma getal geeft een kleinere scherpte-afstand en kan dus leuk zijn om achtergronden minder opvallend/zachter te maken. Het zorgt ook dat er meer licht in de lens valt! Let wel goed op dat er op het goede punt wordt scherpgesteld! Zoals je buik zelf. Ook daarmee kun je variëren en uitproberen trouwens!

Mocht je achteraf hulp nodig hebben met nabewerking, dan mag je dat ook altijd vragen!
pi_124892489
Mijn tokkie foto!


En een geintje van mini.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_124894123
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:19 schreef Tally het volgende:
Mijn tokkie foto!
[ afbeelding ]

En een geintje van mini.
[ afbeelding ]
O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_124894178
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O+
:*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_124894726
Tally lekker buikie! En die onderste foto :D
pi_124904977
Wow, mooie buik Tally O+ En die tweede O+ O+ O+
  vrijdag 5 april 2013 @ 18:13:18 #67
201543 FokR
What's it all about?
pi_124922703
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 09:37 schreef Suikertante het volgende:
Heuj! Ik heb ineens een schtreep!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie kleine haartjes :@
You know what I mean?
pi_124922844
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:13 schreef FokR het volgende:

[..]

Ik zie kleine haartjes :@
hihi geil man, fapfapfap :@

Creep.
  vrijdag 5 april 2013 @ 18:19:48 #69
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124922917
L0t _O-
pi_124922945
Ach hij heeft vast zeker nergens haar en is jaloers.
pi_124928421
36 weken buik! Het lijkt nu ineens wel alsof ie op me geplakt zit :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
pi_124928731
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 20:34 schreef Spirit82 het volgende:
36 weken buik! Het lijkt nu ineens wel alsof ie op me geplakt zit :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi! O+ Hij lijkt ook al best laag te zitten zo.
pi_124931724
Dank je :) buik zit idd laag gelukkig. Ze is al goed ingedaald en het scheelt enorm qua maagzuur en benauwdheid!
Sarcasme. Herken het.
pi_124932569
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:24 schreef Kiwisoep het volgende:
Wauw Hilzillah mooi!!!
Zijn er ervaringen met fotoshoots? Ik twijfel een beetje... Veel stellen om me heen hebben dit laten doen en ik vind de fotos vrij standaard rn hetzelfde. En nee, originele ideeen heb ik niet ;)
Vinf het wel mooi om dit nu vast te leggen voor later maar om nou zoveel neer te leggen voor een paar uitgekauwde foto's?
Bubseltje het begin is duidelijk als je t mij vraagt!
O en ik wil ook een streep!!!
Ik had dat probleem met trouwfoto's. Heeft een vriendin van ons uiteindelijk gemaakt (zij is geen prof, maar wel een heel goede fotograaf).

Zij is gewoon met ons in het bos gaan wandelen, en heeft ook gewoon gedurende de dag allemaal foto's gemaakt. Vrijwel niks geposeerd. Of hoogstens ter plekke als ons zelf iets te binnen schoot.

We hadden gewoon lol, van tevoren juist niks bedacht, en de foto's waren fantastisch geworden! :Y

Lijkt me met zwangerschap/buikfoto's ook heel leuk, van die spontane foto's, waar de vrolijkheid en het geluk van af spat O+

Ik heb zelf ook idd niks met de meeste zwangerschapshoots. Knuffeltjes bij je buik houden (of je achternaam past bij het vosje, dan is het wel toepasselijk :D ;) ), slofjes erop zetten, met je handen een hartje op je buik maken, toekomstige vader die de buik kust, allemaal niet mijn ding.
Maar ik denk dat de meeste fotografen zo'n shoot doen omdat de toekomstige ouders dat juist leuk vinden! Een goede fotograaf gaat juist samen met jou op zoek naar iets dat bij jou past, lijkt me :Y Zou gewoon eens informeren :)
  zaterdag 6 april 2013 @ 02:58:12 #75
201543 FokR
What's it all about?
pi_124943080
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ach hij heeft vast zeker nergens haar en is jaloers.
Uh, heb overal haar, waar haren bij een man horen te zitten ;)
You know what I mean?
pi_124944081
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 20:34 schreef Spirit82 het volgende:
36 weken buik! Het lijkt nu ineens wel alsof ie op me geplakt zit :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi juist! O+ Hoewel mijn buik wel mooi naar voren zit is het niet zo'n perfecte bal. Maar ben ook blij hoor :Y
pi_124944400
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 08:07 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Mooi juist! O+ Hoewel mijn buik wel mooi naar voren zit is het niet zo'n perfecte bal. Maar ben ook blij hoor :Y
Ik vind hem eigenlijk nog steeds enorm op die van jou lijken, maar bij jezelf kijk je er misschien anders naar :)
Sarcasme. Herken het.
pi_124944823

25.3 wkn
Casual bruiloft gehad dus ff een foto! Kreeg een boel opmerkingen zeg!
@Coco precies wat jij zegt. Ik wil geen knuffeltjes fotos inderdaad. Ook die foto met muisjed hebben we nu wel weer gezien. Suikertante ik denk inderdaad dat ik een mooie doek/stof klaarleg!

Prompt werd ik donderdagavond gebeld door edn goede kennis met een superleuk cadeau, een babyfotoshoot!
Supergaaf! Maar... als we zelf 50 euro bijlegden hebben we twee shoots, een zwangershoot erbij. Ik de hele site bekeken van deze fotografe met mijn eisen... Maar echt supergaaf en hele pure fotos! Geen poespas. Dus we doen het!
Waarschijnlijk wanneer ik net verlof heb, eind mei of begin juni. Week of 34 a 35 zou ik dan zijn!
pi_124944902
Spriti O+ Een echte Wolk-buik zo, die er opgeplakt lijkt! Ik vind hem je prachtig staan!

Kiwisoep, wat staat dat jurkje je leuk, hele mooie buik erin! En wat een gaaf cadeau! Ik sluit me ook aan bij Coco, meestal hoe ik zelf ook te werk ga, je gewoon ter plekke laten leiden door wat goed voelt en vooral niet teveel gaan poseren, de spontane foto's worden altijd het leukst. En je staat ook meestal het 'normaalst' op de foto, in ieder geval voor je eigen gevoel! We hebben hier thuis ook maar wat gedaan zonder concreet plan van te voren. In ieder geval heel veel plezier!!! (Ik ben nu al benieuwd naar de resultaten, kom je tzt iets showen!?!?!)
pi_124944904
Dat is een superleuke termijn kiwi! Mooie buik heb je trouwens, met die rode toeter snap ik wel dat je wat opmerkingen kreeg, we zijn gewoon een attractie geworden he ;)
pi_124944980
Ik ben zelf fotograaf in mijn vrije tijd. (En vrije tijd heb ik nogal veel helaas :') ) En ook een aantal zwangerschaps shoots gedaan. En dan vraag ik als mensen bellen voor een afspraak altijd wel wat voor soort foto's ze in gedachten hebben. Meestal is het antwoord 'ik weet het niet, verzin jij maar wat.' Maar dan kom je dus al snel op de standaard foto's die er zijn.

Zelf ben ik ook niet zo van het buikknuffelendoorpappametknuffeltjesgedoe. Behalve als het vosjes zijn want vosjes zijn de shiiiit ;)

Wel een mooi verhaal, Dochter was zwanger vader van dochter was ernstig ziek en ging geboorte van kleinkind niet meer halen. Is zélf naar de winkel gegaan om knuffel voor het kind te kopen. Dochter heeft foto's gemaakt van buik met dié knuffel.

Toen was ik nog niet zwanger en totaal niet emo om dingen. Maar toen ik dat verhaal hoorde was het toch van :'(
pi_124944991
Haha ja inderdaad, een attractie!
Uiteraard kom ik tegen die tijd hier trots mijn fotos showen!
  zaterdag 6 april 2013 @ 12:25:01 #83
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124947664
OMG hilzillah wat doe je me aan, dat verhaal :'(
pi_124948779
Maar dan is die knuffel speciaal, net als het vosje! Dan mag het haha. Dan is de foto ook van hoge waarde zeg maar. Met een gewoon gekocht knuffeltje tsja, niet zo mijn ding :)
pi_124949313
Dat is wel een heel bijzonder verhaal hilz
kiwi wat een mooie buik zeg
Ik ga proberen straks ook even een foto te maken. Ik heb al echt een buik zo anders dan bij Ean.
  zaterdag 6 april 2013 @ 22:44:43 #86
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_124969947
Dames wat een buikpracht weer!!

Hier wat Fokbuiken United O+
  zaterdag 6 april 2013 @ 22:46:05 #87
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124970017
Cool :D
  zaterdag 6 april 2013 @ 22:46:27 #88
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_124970037
Prachtig dames O+
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_124970135
Wat een topfoto! :D
En KD ik zie ineens duidelijk een buik!! :o
  zaterdag 6 april 2013 @ 23:50:07 #90
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_124973020
O+ O+ leuk dames
Be happy with the little things in life
pi_124973576
geloof me, en hun..dat is mn blousje dat bol staat :D :P
pi_124973616
Bovenaan ook zeker!
Mooie bollies O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_124973682
haha nee diet tetten zijn groter, maar ik was net uit zitstand , ik hoorde iig vandaag dat er echt nog niets te zien was, maar ik kan al wel de pose :P
pi_124973713
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 00:03 schreef Kleurdoos het volgende:
geloof me, en hun..dat is mn blousje dat bol staat :D :P
:D

Ik ben nog steeds niet overtuigd :P
pi_124973726
waarvan? :P
pi_124973738
Je zwangerschap :P
pi_124973757
ik met mijn echofoto's die stiekem van elin zijn, anyway, leuke foto!
pi_124973801
:D

Foto is leuk idd :D
  zondag 7 april 2013 @ 00:38:46 #99
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_124974896
Ik zag echt wel een minibolletje KD! Maar hij is echt nog heul mini! Voor de geoefende kijker ;-).

[ Bericht 7% gewijzigd door twentemeisje op 07-04-2013 10:37:24 ]
pi_124979247
blijf het mooi vinden, kan niet wachten tot ik weer een buik heb :D
pi_124979298
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 08:54 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
blijf het mooi vinden, kan niet wachten tot ik weer een buik heb :D
+1 O+ (al ligt hij voor jou een stuk dichterbij in het vooruitzicht)
pi_124980297
Wat een leuke foto met z'n vieren!
pi_124981021
waarom heet dinges miss X?
pi_124981109
Hele toffe foto zeg! O+
  zondag 7 april 2013 @ 11:48:22 #105
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_124981567
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 11:22 schreef Kleurdoos het volgende:
waarom heet dinges miss X?
Zie Whatsapp Tinus!
pi_124985263
Gave foto van de 4 buiken. Eigenlijk 3 mooie bolle buiken en 1 ieniminie buikje maar hij gaat komen hoor kd.


12wk4d
oemf dat belooft nog wat
pi_124985640
Wat een leuke foto met die 4 Fok! dames O+

FR, wat mooi al! Groeit goed he?

Suiker, jouw streep! Vind hem wel gaaf hoor!

Ik ben de rest vergeten :@


Ik kan echt niets meer zien onder mijn buik!
E.
  † In Memoriam † zondag 7 april 2013 @ 14:22:22 #108
43556 miss_dynastie
pi_124986426
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:52 schreef ferrari_rood het volgende:

oemf dat belooft nog wat
Inderdaad *O*
Mooi huisje voor Eans zusje ;) O+
  zondag 7 april 2013 @ 15:08:32 #109
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124988102
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Gave foto van de 4 buiken. Eigenlijk 3 mooie bolle buiken en 1 ieniminie buikje maar hij gaat komen hoor kd.

[ afbeelding ]
12wk4d
oemf dat belooft nog wat
Die steekt inderdaad al lekker uit :D ^O^

Spark, leuk he! :D
  zondag 7 april 2013 @ 15:09:24 #110
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124988144
Hier mijn 41 weken foto :s)
pi_124988197
Ik moet er echt aan wennen hoor zo'n bol. Oke ik wist het want buikspieren wat is dat? Die zijn nooit meer zo strak geworden als toen ik zwanger was van ean. Toen zei de arts-assistente zo he jij hebt ijzeren buikspieren ze gaan nu pas een beetje wijken bij 20wk
pi_124988362
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
Hier mijn 41 weken foto :s)
[ afbeelding ]
wow O+
pi_124988437
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:04 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

+1 O+ (al ligt hij voor jou een stuk dichterbij in het vooruitzicht)
+1 :(
Zag gister een zwangere vrouw (zoals LB haar bol) echt super mooi.. dan mis ik het echt heel erg!

LB je bent echt mooi zwanger

Leuk die foto met allemaal bollen

FR mooi begin!
pi_124989003
Ohh superleuke outfit LB! O+ en mooie buik uiteraard :P

Ferrari, schattig bolletje al!

Leuk zo'n uitzicht he Spark O+
pi_124999332
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 14:22 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Inderdaad *O*
Mooi huisje voor Eans zusje broertje ;) O+
O+
  maandag 8 april 2013 @ 02:50:10 #116
201543 FokR
What's it all about?
pi_125019017
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 14:00 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat een leuke foto met die 4 Fok! dames O+

FR, wat mooi al! Groeit goed he?

Suiker, jouw streep! Vind hem wel gaaf hoor!

Ik ben de rest vergeten :@

[ afbeelding ]
Ik kan echt niets meer zien onder mijn buik!
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 14:00 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat een leuke foto met die 4 Fok! dames O+

FR, wat mooi al! Groeit goed he?

Suiker, jouw streep! Vind hem wel gaaf hoor!

Ik ben de rest vergeten :@

[ afbeelding ]
Ik kan echt niets meer zien onder mijn buik!
Wat wil je zien onder je buik dan? :@
You know what I mean?
  maandag 8 april 2013 @ 04:58:17 #117
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_125019397
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 22:44 schreef twentemeisje het volgende:
Dames wat een buikpracht weer!!

Hier wat Fokbuiken United O+
[ afbeelding ]
Wah tof! United bellies! Ik zie ook wat kdke. ;)
pi_125062745
LB dat shirtje is echt super op zo'n bolle buik! O+ Je blijft ook maar slank, ik zwel wel op intussen..

Ferrari ik zie al wat en dat terwijl je zo weinig binnen kunt houden! :o Da's baby!! O+

Spark, toffe foto *;

36+5!
pi_125062798
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 02:50 schreef FokR het volgende:

[..]


[..]

Wat wil je zien onder je buik dan? :@
Voeten, om maar iets te noemen ;)

Suiker, je hebt echt een mooie buik!
E.
pi_125062898
FR, wat een lief beginnetje O+

Sparkling een van-boven-af-foto! Mooi met strepen shirtje O+

Wow LB, 41 weken O+! Is ie nog een klein tikje gegroeid? Of ligt het aan de (overigens erg leuke) outfit?

Suiker, je buik is elke keer weer prachtig! En de rest van je opzwellen valt helemaal niet echt op hoor!
pi_125063060
Tof, die 4 buiken bij elkaar dames! O+

FR, een mooi beginnetje zo te zien, ben benieuwd naar je volgende foto's :)

LB wat blijf je er jaloersmakend prachtig uitzien }:| ;)

Suiker, flinke buik! Ik moet elke keer terugdenken aan je 1e foto, aardig verschil met nu O+
pi_125063485
Dat blijft ook heel erg gek, kan me haast niet voorstellen dat ik over drie weken weer zo dun ben!
( :') )
  dinsdag 9 april 2013 @ 12:11:17 #123
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125065168
Ik kan me nu ook even niks voorstellen bij mn lijf na de bevalling :? dat over een tijdje die buik weer weg is! Dat er geen billen meer onder mn handen doorschuiven als ik ze daar heb liggen... raar!!

Belle, men zegt hier wel dat ie nog steeds groeit :Y alleen zakken nog steeds niet volgens mij, de buik steekt nog flink naar voren!

En wat zijn jullie complimenteus O+
  dinsdag 9 april 2013 @ 12:12:20 #124
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125065200
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:00 schreef Suikertante het volgende:
LB dat shirtje is echt super op zo'n bolle buik! O+ Je blijft ook maar slank, ik zwel wel op intussen..
Dat heet hoogzwanger worden O+ en dat ben je echt _O_
pi_125065320
Haha dan ben jij toch hoogzwanger plus!! En jij hebt nog steeds alleen een toeter O+
Of was je nog slanker vroegah?
  dinsdag 9 april 2013 @ 12:16:38 #126
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125065336
Mooie bol hoor Suiker O+
  dinsdag 9 april 2013 @ 12:18:22 #127
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125065397
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:16 schreef Suikertante het volgende:
Haha dan ben jij toch hoogzwanger plus!! En jij hebt nog steeds alleen een toeter O+
Of was je nog slanker vroegah?
Ik geloof wel dat er over mn hele lijf wat bij is gekomen, maar ik was altijd al een appeltje, dus wat dat betreft heb ik nog wel mn oude figuur oO<

Ik weeg nu iig 16 kilo meer dan zeg een jaar geleden.
pi_125065437
Ik ook, 16 a 17 kg nog steeds!
Ik had je helemaal niet ingeschat als appeltje :D O+
  dinsdag 9 april 2013 @ 12:22:12 #129
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125065530
Familiefiguur :Y oma, moeder en ik hebben alledrie altijd lange slanke benen, en een bolle buik en maag :')
pi_125074559
Heb even geen recente foto maar 2 weken geleden hebben we zelf nog een poging tot een soort van 'shoot' gedaan en hoewel 99% heel erg mislukt was zaten er toch een paar bij die ik wel wil delen :). Het is wel in ondergoed dus weet nog niet of ik ze laat staan...

Ben ook niet zo goed met bewerken enzo dus maar gewoon een filtertje erover gegooid :P.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125074577
Wow, L0t!
pi_125074863
L0t, mooie vrouw. Ik ben gewoon jaloers.
Mooie foto's hoor. :Y

Hele topic zit vol mooie dames trouwens, met van die trotse blikken. O+
pi_125074973
Prachtig, Lot! O+
pi_125075044
L0t, wat prachtig! Die onderste en bovenste (en middelste :+) O+
pi_125075091
Prachtig Lot O+
pi_125075097
Wow lot wat mooi en wat ben je slank.
Suiker echt hoogzwanger inmiddels met een mooie bol.
pi_125075116
Bedankt dames O+ ik baal alleen van dat stomme plukje haar op die onderste maarja :')
pi_125075136
Ik vind dat plukje wel wat hebben.
pi_125075202
Dat plukje vind ik juist mooi O+
pi_125075214
Ja ik ook hoor, lekker een beetje nonchalant.
pi_125075299
Haha nou bedankt! Ik hoorde m'n moeder al in m'n hoofd "haal dat haar uit je gezicht!" :+
pi_125075343
L0t is h0t!! O+ Heel erg mooi zeg, en je hebt echt een prachtige houding!
pi_125075388
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 17:17 schreef Suikertante het volgende:
L0t is h0t!! O+ Heel erg mooi zeg, en je hebt echt een prachtige
houding!
ja, beter dan de mijne, en ik ben niet eens zwanger verdorie.
pi_125075488
Het is niet gefreakt bedoeld maar ik heb ze even opgeslagen :@ Dan weet mijn vriend ook hoe ik erop wil staan en kan hij instructies geven over mijn houding! Als ze zijn gemaakt zal ik je foto's weer weggooien, beloofd :)
pi_125075630
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 17:20 schreef Suikertante het volgende:
Het is niet gefreakt bedoeld maar ik heb ze even opgeslagen :@ Dan weet mijn vriend ook hoe ik erop wil staan en kan hij instructies geven over mijn houding! Als ze zijn gemaakt zal ik je foto's weer weggooien, beloofd :)
Haha geen probleem! En deze houding ziet er misschien heel mooi en natuurlijk uit enzo maar dat was het dus écht niet :') Het was echt heel zwaar om deze houding 10 seconden vast te houden ofzo voor de foto want ik moest een beetje 'zweven' en achterover leunen t.o.v. mijn natuurlijke houding. Maar ben blij dat het er natuurlijk uitziet :P
pi_125075759
Oh dat is goed om alvast te weten :D
pi_125075975
Lot! Godsamme, wat ben jij knap!! :o en zo'n mooie buik ook nog eens ;)
E.
pi_125076054
Ik had vanmiddag zo'n raar gevormde buik. Volgens mij probeert ze uit te breken :+
En ik heb streepjes ja! :'(

E.
pi_125076088
Haaa Spark, wat is dat nou!!?
pi_125076138
Haha Spark, hoe moet ik die foto nou zien, van bovenaf? :D

En bedankt voor je complimentje :* maar dit zijn natuurlijk wel strategische foto's he ;)
pi_125076320
Whahaha! Ja :D dit was mijn aanzicht zeg maar, ik lag op de bank.

Begrijpen jullie het beter of is dit echt de meest nutteloze foto ooit? :@
E.
  dinsdag 9 april 2013 @ 17:48:22 #152
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_125076475
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 17:34 schreef .Sparkling. het volgende:
Lot! Godsamme, wat ben jij knap!! :o en zo'n mooie buik ook nog eens ;)
^^

En suiker ook al zo'n mooie toetert!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_125076531
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 17:43 schreef .Sparkling. het volgende:
Whahaha! Ja :D dit was mijn aanzicht zeg maar, ik lag op de bank.

Begrijpen jullie het beter of is dit echt de meest nutteloze foto ooit? :@
Nee ik snap 'm :D We kijken naar een mooie uitstekende kont daar denk ik ;)
pi_125076654
Of probeerde je stiekem een sit-up te doen? Dan ziet mijn buik er ook zo uit!
Zie trouwens geen streepjes...

Bedankt trouwens voor alle toetercomplimenten O+
pi_125077351
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 17:53 schreef Suikertante het volgende:
Of probeerde je stiekem een sit-up te doen? Dan ziet mijn buik er ook zo uit!
Zie trouwens geen streepjes...

Bedankt trouwens voor alle toetercomplimenten O+
Ik een sit-up? Neeh, die buikspieren zijn al lang geleden kwijt geraakt. Dit was gewoon ineens zo, zo'n bizar beeld.
Gelukkig zijn het nog niet zoveel streepjes, ze zijn nog te tellen op 1 hand ;)
E.
pi_125078394
Ik laat mezelf ook weer even zien. :) 36 wkn. + 2.

Ben trouwens altijd heel kritisch op de foto's die ik maak want ik wil dat mijn gezicht er goed op staat en mijn haar fatsoenlijk. :P
pi_125078512
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 18:45 schreef vencodark het volgende:
Ik laat mezelf ook weer even zien. :) 36 wkn. + 2.
[ afbeelding ]
Ben trouwens altijd heel kritisch op de foto's die ik maak want ik wil dat mijn gezicht er goed op staat en mijn haar fatsoenlijk. :P
Leuk gezicht en mooi haar ;) En mooie buik uiteraard! Heel bescheiden nog :)
pi_125078572
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 18:49 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Leuk gezicht en mooi haar ;) En mooie buik uiteraard! Heel bescheiden nog :)
Thank you. Ja, inderdaad nog vrij bescheiden. Is ook amper 6 kilo aan sinds het begin dus wellicht is dat het ook. Maar wie weet wat er komende weken toch stiekem nog bijkomt. :P
  dinsdag 9 april 2013 @ 18:57:15 #159
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125078824
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 17:34 schreef .Sparkling. het volgende:
Lot! Godsamme, wat ben jij knap!! :o en zo'n mooie buik ook nog eens ;)
Dat!!

Heel mooie foto's ook O+
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:00:08 #160
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_125078936


[ Bericht 100% gewijzigd door ProjSkippy op 09-04-2013 19:02:28 ]
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:03:20 #161
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_125079050
Wutwutwut? Mijn reactie blijft leeg?

In de herhaling:

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:55 schreef L0t.. het volgende:
Heb even geen recente foto maar 2 weken geleden hebben we zelf nog een poging tot een soort van 'shoot' gedaan en hoewel 99% heel erg mislukt was zaten er toch een paar bij die ik wel wil delen :). Het is wel in ondergoed dus weet nog niet of ik ze laat staan...

Ben ook niet zo goed met bewerken enzo dus maar gewoon een filtertje erover gegooid :P.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, jemig L0t. Moet ik nou nóg een keer vragen of je met me wilt trouwen?


:9~


---

Suikertoeter! O+

---

Sparkling dat ziet er uhhh apart uit ;)

---

Mooi venco! En je haar zit goed hoor ;)
Edit: je gezicht ook.
pi_125079100
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:03 schreef ProjSkippy het volgende:

Ja, jemig L0t. Moet ik nou nóg een keer vragen of je met me wilt trouwen?
Ja waar blijft die ring dan :{w
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:05:22 #163
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_125079136
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:04 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ja waar blijft die ring dan :{w
Kom halen dan. :{w Beetje moeite mag je wel doen. :6
pi_125080051
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:05 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Kom halen dan. :{w Beetje moeite mag je wel doen. :6
Dan zul je moeten wachten tot na de bevalling :P.
pi_125080592
Venco, die kat!! :D Die blote bol is echt contra je buik!

Sorry, dat moest er even uit. Verder hele mooie foto :Y

En de foto's van L0t zijn ook mooi O+

En goeie bult van Spark :D
Sarcasme. Herken het.
pi_125080822
Venco dat is heel slim, want ik sta overal best wel verlept op! Komt ook door de joggingoutfit, maar vaak heb ik nog geen makeup op en zit mijn haar niet.
Ik knip voor hier altijd mijn buik even uit ;)
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:00:18 #167
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_125081779
Mooie buiken zeg! Met speciale vermeldingen voor de hoogzwangeren LB, Suikertante en een extra speciale vermelding voor L0t, wowwww wat een prachtige foto's en wat zie je er super mooi uit O+
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:36:27 #168
377964 quer
Villain: The Worst Guy
pi_125083624
Mijn kindje is er nu al 5 jaar in gaat het wel goed?
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:39:08 #169
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_125083768
Faptopic voor maiesiofielen ^O^
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_125084890
Wow L0t, jij bent heel erg knap en mooi! Je foto's zijn prachtig!

Sparkling whatskebeurt! Hihi, ziet er wel heel gek uit! Dan vraag je je af wat je babytje daar aan het doen is ja!

Venco, jij bent ook heel erg knap! Met je mooie rode lokken en je prachtige buik!

O+ O+ O+
pi_125089230
Mooi Venco! Je ziet er goed uit! En je kat inderdaad, staat mooi te gluren :D

Mijn baby ligt nog steeds met zo'n bult. Nu nog wel duidelijker. Als dat echt haar kontje/rug is, verbaas ik me ineens echt over hoe groot ze al is. Ik wist het in centimeters wel ongeveer maar het dan zo ineens in mijn buik zien :o
E.
pi_125102346
Venco wat ben je knap! Prachtig haar en mooie buik om te zien O+ Je straalt!
pi_125109017
40 weken *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125109179
Je kindje kweekt nog gauw wat spekjes belle O+ Mooi!!
pi_125109377
Mooie 40 weken buik Belle O+ Het huisje van je kind is af!
  woensdag 10 april 2013 @ 13:09:38 #176
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125109397
Jaaaa mijlpaalfoto! *O*

En inderdaad nog wat prominenter naar voren :Y O+

L0t, jij moet er ook gauw nog een maken!! Wie weet de laatste!
  woensdag 10 april 2013 @ 14:23:01 #177
201543 FokR
What's it all about?
pi_125111773
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:02 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Voeten, om maar iets te noemen ;)

Ow voeten ;)
You know what I mean?
pi_125111839
Oh heeeeerlijk een spekbaby belle!!
pi_125140512
Lot, prachtige fotos! Baal nu eigenlijk wel dat we zelf niet zoiets hebben gedaan..

Hier gaat t nu langzaam met de kilos. Eerste dagen vlogen de kilos eraf. Nu nog 6 tot ik op mn oude gewicht zit

Ik heb trouwens ook zon streep boven mn navel.
pi_125199121
21 weken 5 dagen.

Niet heel veel veranderd nog maar wilde even m'n nieuwe jurk passen (ben er stilletjes vanuit gegaan dat het nog wel zomer wordt voor ik beval :{ )
Hier m'n jurk even met longsleeve er onder maar da was het toch ook net niet :P
Helemaal happy met m'n jurk trouwens, ziet ie er op de foto minder mooi uit als int echt..
pi_125199265
Die jurk heb ik ook gezien! Ik moest hem, maar mijn portemonnee vond het zonde voor die paar weekjes ;( Staat je goed! Mooi bolletje ook :)
Sarcasme. Herken het.
pi_125212997
Hillie hij staat mooi!! Gewoon zo'n dun vestje van de Hennes eroverheen doen O+

En Limone waar blijf je met je foto? Ik zit klaar!
pi_125216287
:o morgen pas! :D
pi_125216367
Zit ik hier met mijn bak popcorn }:|
pi_125216556
Wat wou je daarmee doen dan?! Naar m'n buik gooien?! :o
pi_125216574
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:55 schreef Suikertante het volgende:
Zit ik hier met mijn bak popcorn }:|
Nah ja, ik bedoel, als je de zak toch al hebt open getrokken, kun je 'm net zo goed opeten nu :Y :+

;
pi_125217771
Oké, het was een perenfestini.
  zaterdag 13 april 2013 @ 11:40:19 #188
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125227350
Als ik morgen de 42 weken ook nog haal maak ik dan ook nog een foto, maar vandaag toch maar even de 41+6, in mn slonskloffie :')
pi_125227550
Spannend!!!
pi_125227598
Ik blijf onder de indruk van je lijf hoor LB, ik duim zo hard dat je morgen geen foto meer kunt maken!
pi_125234763
Voila, 9 weken buikie:

pi_125234897
Wat een bijzondere foto, mooi! O+
Ik zie al een klein puntje hoor!
pi_125236124
Wat lief Limone! Er is wel een puntje zichtbaar hoor :)

LB wow, wat heb je nog een prachtig lijf!

Ik heb van mezelf al aardig wat vetjes maar nu met opgeblazen darmen lijk ik wel 5 maanden onderweg! En ik heb ineens buikhaar terwijl ik dat eerst echt niet (in die mate) had! }:|
pi_125236671
Idd een bijzondere foto Limone! Maar, inclusief klein puntje, mooi begin!

LB, ik hoop dat dit je laatste buikfoto was :*
pi_125236720
Mabawa, straks als je buik groeit dan heb je veel minder haar per cm2! Dan ziet het er heel grappig uit :D
pi_125236874
een minibuikje :) leuk Limone
Hier is vooral sávonds wat zichtbaar, alhoewel het meer lijkt op teveel gegeten :')
pi_125237125
LB O+ toet! Nog maar heel heel heel heel eventjes. prachtbuik.

En na een dag op mijn pootjes te heben gestaan.. ziet dat er zo uit

pi_125237221
Mooie buik in je leuke jurkje Hilliebillie!

De toeter van LB O+ Ik duim nog steeds mee dat je er morgen geen meer kunt maken :*

Limone heel lief puntje!

KD, daar is ze! Je meisje laat iets van zich zien O+
pi_125237226
wat een verschil ineens :D
pi_125237297
Yes, poef daar is ze dan KD! :D
pi_125237449
Tís nog wel steeds een avondding, Al is ie echt wel bol nu hoor, als ik op mijn buik lig zit er een heuveltje op
  zaterdag 13 april 2013 @ 18:31:52 #202
386633 Adnap
I love Life !
pi_125237512
Echt vanmorgen kon je niet zien dat ze zwanger is, en nu poef een babybuik, we hebben m zien groeien vandaag <3
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_125237668
Idd *poef* KD! Mooi!
pi_125238115
:D ik vind mijn puntje zelf al zo groot :@ :P
pi_125243297
Jee KD... wat een verschil! Heb je ook een setje foto's van 1 dag? Zeg maar 's ochtends en 's avonds ter vergelijk?

Limone, wat een lief beginpuntje! En mooie foto, zo zwart-wit... Gaat het een serie worden?

En een bijzondere foto van Ladyblack... Ik hoop mee met de rest dat het de laatste is!

Mooie jurk met bol van Hillie.. en het schijnt morgen al heel mooi weer te worden, dus dan kan je die longsleeve er al onder uit halen :)

Belle ook nog weer een beetje gegroeid... Ik kan het bij mezelf amper nog voorstellen dat die bol de komende 4 weken echt nog groter moet gaan worden...

Van mij dan nog een plaatje van vanmiddag (36w1)

Beetje ingezoomd en gecropped, want mijn hoofd was vandaag niet om aan te zien ;)
(Snipverkouden wederom, en dus doodmoe en chagerijnigm blegh)
pi_125244273
Inderdaad een plaatje ;) mooi hoor.
Ik vind de buik van KD ook grappig, dat ie zo ineens lijkt te denken van oh ja, zwanger POEF. Net als bij de sims, die gaan ook van de ene op de andere dag. En die kijken er dan ook zo lekker verwonderlijk bij.
pi_125244316
Lb, nog heeeeeel even, spannend! En alvast succes! :-)

Limone, ik zie wel een heel klein inieminie puntje. Geen idee of je dat al had of t door de baby is, maar ik zie t wel. Haha

Morgen lekker weer! Kan iedereen hun mooie buik buiten showen zonder jas!
  zaterdag 13 april 2013 @ 21:57:07 #208
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125246030
Shandaly, mooi met die strepen zo! :D Flinke bol echt!

KD, inderdaad *poef*! :o :D Mooi!!

Limone, mooi beginnetje! Jij aan het ene uiterste, ik aan het andere :)
pi_125247116
KD :o dat is ineens echt een zwangerbuik! O+

En Shandaly, verloopkleurtjes strepen *O* mét mooie bol erin!
pi_125248627
KD, wow wat een verschil! Leuk :D

Limone, wat lief O+

Shandaly, fraai! Ik kan me nog niet voorstellen dat mijn buik ook zo bol wordt (en nog boller).

Hier lijkt mijn buik wat gekrompen na vorige week, maar dat zal wel niet ;).
Home is where the O+ is...
pi_125250599
Heb jij ook foto's die je wil delen Cwen? Ben zo benieuwd naar foto's van iemand die op de zelfde dag zit als ik :D :@
pi_125257806
Jaa, moet ik echt doen. Moet alleen de foto's maken, uploaden naar photobucket en dan linken en dat kan niet mobiel :D. Maar ik ga een poging wagen!
Home is where the O+ is...
pi_125258792
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 09:13 schreef Cwen het volgende:
Jaa, moet ik echt doen. Moet alleen de foto's maken, uploaden naar photobucket en dan linken en dat kan niet mobiel :D. Maar ik ga een poging wagen!
Met de app van photobucket kun je heel handig de foto's vanaf je mobiel uploaden en het juiste linkje kopiëren, misschien een idee?
pi_125258987
Weet ik... Maar ik heb Windows Phone, dus daar kan ik m nog niet mee gebruiken :)

Edit: oh wacht, wel, alleen hij wil niet uploaden... Grr!

[ Bericht 16% gewijzigd door Cwen op 14-04-2013 10:46:46 ]
Home is where the O+ is...
  zondag 14 april 2013 @ 10:58:12 #215
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_125259548
Een photobucket app!! Die moet ik hebben!!!

Ben benieuwd Cwen :)
pi_125262283
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 20:53 schreef Shandaly het volgende:

Limone, wat een lief beginpuntje! En mooie foto, zo zwart-wit... Gaat het een serie worden?

Van mij dan nog een plaatje van vanmiddag (36w1)
[ afbeelding ]
Beetje ingezoomd en gecropped, want mijn hoofd was vandaag niet om aan te zien ;)
(Snipverkouden wederom, en dus doodmoe en chagerijnigm blegh)
Ja! dat hoop ik wel :)

Mooie bol zeg, die van jou! En ook een vrolijke trui!

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 21:57 schreef LadyBlack het volgende:

Limone, mooi beginnetje! Jij aan het ene uiterste, ik aan het andere :)
O+
pi_125265088
Limone wat een heel lief schattig beginnetje.
Kd poef daar is die dan O+
pi_125269080
*O* We hebben net een amateuristische gezellige shoot op mijn bed gedaan met onze nieuwe camera en er zitten volgens mij best een paar leuke foto's tussen! Nog even uitzoeken en bewerken en dan zal ik er wel een paar posten. Ik ben heel blij O+
Werd ineens een beetje zenuwachtig van het idee dat ik alleen nog maar joggingbroekfoto's heb, wilde toch graag nog een paar echte leuke :)
pi_125273599
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 16:06 schreef Suikertante het volgende:
*O* We hebben net een amateuristische gezellige shoot op mijn bed gedaan met onze nieuwe camera en er zitten volgens mij best een paar leuke foto's tussen! Nog even uitzoeken en bewerken en dan zal ik er wel een paar posten. Ik ben heel blij O+
Werd ineens een beetje zenuwachtig van het idee dat ik alleen nog maar joggingbroekfoto's heb, wilde toch graag nog een paar echte leuke :)
Dat heb je net op tijd gedaan! :D
pi_125274443
Haha nog even afwachten hoor!
  zondag 14 april 2013 @ 18:04:44 #221
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125274696
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 16:06 schreef Suikertante het volgende:
*O* We hebben net een amateuristische gezellige shoot op mijn bed gedaan met onze nieuwe camera en er zitten volgens mij best een paar leuke foto's tussen! Nog even uitzoeken en bewerken en dan zal ik er wel een paar posten. Ik ben heel blij O+
Werd ineens een beetje zenuwachtig van het idee dat ik alleen nog maar joggingbroekfoto's heb, wilde toch graag nog een paar echte leuke :)
nou, dat was dan mooi op tijd :D
pi_125277512
Precies op tijd Suiker!

Mooie bol Shandaly O+
pi_125300638
Volgens mij gelukt! 22 weken 2 dagen, 's ochtends genomen - 's avonds is het veel meer buik, zal vanavond de avondbuik eens kieken.

Home is where the O+ is...
pi_125300774
Nice, Cwen! Leuk buikje al O+
pi_125300796
Lief buikje, Cwen! O+
pi_125300974
Lief klein bolletje Cwen O+
Sarcasme. Herken het.
pi_125301223
Klein bolletje? Er zit een goede E-cup boven en 's avonds steekt 'ie een flink stuk meer uit :D
Voelt helemaal niet klein, haha! Ik ben zo benieuwd hoe groot 'ie nog gaat worden!
Home is where the O+ is...
  maandag 15 april 2013 @ 09:44:08 #228
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_125301318
Mijn 24 weken buik.....en boobs. :D

pi_125301338
Nice, Juud!
Home is where the O+ is...
pi_125301602
Ow sorry Cwen, misschien dat alles vergeleken met mijzelf er nog lief en klein uitziet :@ behalve Juud dan, die is ook huge :P
Sarcasme. Herken het.
pi_125301665
Hahahaha geeft niks hoor :D

Ik zal volgende keer de foto dichterbij nemen ;)
Home is where the O+ is...
pi_125301727
oh hoi tieten! :W

Mooie buik, juud!
  maandag 15 april 2013 @ 13:01:52 #233
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_125307193
Mooie bollie Shandaly!!
En dan dat bescheiden, maar ook net zo mooie bolletje van Cwen!
Ook nog ff de toeter en tietuh! van Juud er achteraan! Mooi!

Hier mijn bijdrage van afgelopen zaterdag, 29w6d

En van vanochtend, 30w1d
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_125313496
Shandaly, mooie buik zeg! Pfoe!

Cwen, je buik ziet er inderdaad bescheiden uit de foto, maar ik zou je ook nooit cup E geven. Dus ik geloof je direct ;)

Juud, moooooi!

Elmo, die groeit ook gestaag door he? Je ziet er goed uit!
E.
pi_125370344
Lekker in het zonnetje Elmo! Mooie bol!

Juud ook al een flinke bol...

En Cwen, ik vind het een prachtig bescheiden bolletje.. al kan ik me voorstellen dat het voor je eigen beleving al een flink bol is. Je bent ook zo slank!

Ik had vanmiddag een slapend peutertje op m'n buik... leverde ook wel een leuke buikfoto op, al is ie wat anders dan anders ;)


[ Bericht 0% gewijzigd door Shandaly op 17-04-2013 11:29:11 ]
pi_125372751
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 09:40 schreef Cwen het volgende:
Klein bolletje? Er zit een goede E-cup boven en 's avonds steekt 'ie een flink stuk meer uit :D
Voelt helemaal niet klein, haha! Ik ben zo benieuwd hoe groot 'ie nog gaat worden!
nu alleen nog hetzelfde gewicht lengte en mn haar afknippen en ik lijk op jou :D buik en tiet technisch dan!
  woensdag 17 april 2013 @ 09:52:58 #237
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_125387339
Zo, ook hier weer eens ff bijlezen! Beter laat dan nooit toch? :+

Venco: mooi haar! En mooie buik! :Y

De laatste buiken van belle en LB O+

Hillie ook al een flinke buik! En leuk jurkje idd! Daar ga je vast nog veel plezier van hebben!

Limone een eerste bubbeltje O+ Zo leuk!

Jaaa, KD, dat gaat de goede kant op *O*

Shandaly, fraaie streeptoetert! Gaat hard zeg!

Cwen ook een mooi begin! Dat is al echt een zwangerbuikje hoor :Y.

Juud, :D Mooie bol al! Dat wordt nog wat!!

Elmo ook al zo'n toeter! Je zou echt denken dat je verder was hoor :o. Ik wel tenminste :').

Zal zo ook weer eens ff een update doen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 17 april 2013 @ 09:56:58 #238
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_125387428
33+6!

Van voren:


En opzij:



Als ik de bewerkte foto's van MB van de shoot binnen heb, zal ik er hier ook een paar neerzetten! :Y
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_125387562
Mooi! En rond! O+ En volgens mij wel lekker gegroeid sinds de foto-met-het-nette-jurkje, toch?
pi_125387567
Jeetje xm, vanaf de voorkant ben je gewoon maar vanaf de zijkant heb je écht een mooie bol!
  woensdag 17 april 2013 @ 10:02:57 #241
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_125387588
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 10:02 schreef Limone het volgende:
Mooi! En rond! O+ En volgens mij wel lekker gegroeid sinds de foto-met-het-nette-jurkje, toch?
Ja, dat rust houden werpt wat dat betreft wel z'n vruchten af :P
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_125388674
XM, prachtig ben je O+!
pi_125391265
Wow, mooie bol XM, staat je goed! De rust doet idd erg veel goed :D
pi_125392199
XM, wat gaaf! Mooi hoor!

Shandaly, wat lief! Lekker kussen :D

En bedankt dat jullie me zo slank vinden :). Ik hoor in RL alleen maar dat ik overall dikker ben geworden, dus dit is heel goed voor m'n zelfvertrouwen! :D
Home is where the O+ is...
pi_125396733
XM O+ O+
pi_125400861
Wat een mooie grote en minder grote buiken!! O+
  woensdag 17 april 2013 @ 17:27:00 #247
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_125404389
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 09:14 schreef Cwen het volgende:
Volgens mij gelukt! 22 weken 2 dagen, 's ochtends genomen - 's avonds is het veel meer buik, zal vanavond de avondbuik eens kieken.

[ afbeelding ]
Ooh jeetje! Je lijkt ook nog écht op de persoon in mijn droom over de eekhoorn. :Y


Mooi bolletje!


---

XM ziet er ook weer mooi uit!
  vrijdag 19 april 2013 @ 08:05:14 #248
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125468341
XM!! O+

Geweldig, die rust doet jullie allebei goed!!

Cwen, lief bolletje :Y

Shandaly, wat ligt ie daar lief tegen je buik aan O+

Juud, nu gaat ie echt hard he?!

Elmo gaat alleen maar hard volgens mij, wat een toeter! _O_
  vrijdag 19 april 2013 @ 08:09:18 #249
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125468395
Ik maakte gisteren deze foto, 4 dagen na de bevalling:

Zo onwerkelijk dat die buik dan niet meer zo bol en stevig onder je handen voelt! :o

[ Bericht 0% gewijzigd door LadyBlack op 19-04-2013 17:45:10 ]
pi_125468483
Netjes LB, daar zie je over een week niets meer van. Lijkt alsof je overall slanker bent!
pi_125468498
Ziet er goed uit LB! Lijkt me ook een raar idee, nu al :)
  vrijdag 19 april 2013 @ 08:59:56 #252
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_125469105
Oh keurig! En dat lijkt mij ook echt zo bizar! Niet meer die bol en dat gewriemel voelen enzo.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 19 april 2013 @ 09:51:22 #253
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_125470137
Nou vooral dat laatste, soms voelde ik dat bewegen in mijn buik nog, maar t kind was er al uit... _O-
  vrijdag 19 april 2013 @ 09:59:43 #254
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125470367
Netjes hoor LB!

En inderdaad, ineens zo'n puddinggevoel hè :D
pi_125472120
week 20



en weirdo vooraanzicht :') voor perspectief en proportie :P
pi_125475226
Netjes KD... lief bolletje :)
pi_125476226
Wat een mooi bolleke zeg KD! En je haar donker(der) mooi!!
  vrijdag 19 april 2013 @ 13:07:42 #258
201543 FokR
What's it all about?
pi_125476509
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:07 schreef Kleurdoos het volgende:
week 20

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en weirdo vooraanzicht :') voor perspectief en proportie :P
Diepe navel nog, zo te zien ;)
You know what I mean?
pi_125476554
die van mij plopt nooit :P
  vrijdag 19 april 2013 @ 13:31:16 #260
201543 FokR
What's it all about?
pi_125477521
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:08 schreef Kleurdoos het volgende:
die van mij plopt nooit :P
Haha echt? Is ie zo diep? :P
You know what I mean?
pi_125478243
Wacht maar lb. Nu met borstvoeding erbij.. Grote kans dat de kilos er snel af gaan
pi_125500653
Mijn ontplofte bollie met ons draakje, 22 weken en 4 dagen oud



Gemaakt voor mijn collega's omdat ze mij 4 weken gaan missen, kunnen ze straks het verschil zien. De volgende buikfoto met Amerikaans stopcontact :? O-)
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_125568631
Foto van afgelopen week, net staan kokkerellen zoals jullie aan mijn shirt zien. Was 27.4 weken op de foto.



Oh hij is erg groot zie ik. Sorry!
  zondag 21 april 2013 @ 22:01:12 #264
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_125576101
Flinke bol Wizzy! Die van jouw helemaal Kiwi! :)


In een melige bui :D
pi_125576945
Haha!
pi_125587808
Kleurdoos, op de tweede foto zie ik echt goed dat je dochter veel op jou lijkt. Hetzelfde gezicht!

Kiwi, wat een prachtige buik O+

Hillz :D
pi_125587933
Dankjewel! Hilzillah hoe ver ben jij?
pi_125623886
late reactie :D dit is de 24e week..
pi_125625248
Wauw wat een mooierds weer! O+
  dinsdag 23 april 2013 @ 08:47:59 #270
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125629448
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:39 schreef Suikertante het volgende:
Wauw wat een mooierds weer! O+
Ik ben wel benieuwd naar jouw laatste foto's en de foto met F in het totaaloverzicht.
pi_125629566
18de week alweer.

pi_125631375
quote:
18s.gif Op dinsdag 23 april 2013 08:47 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd naar jouw laatste foto's en de foto met F in het totaaloverzicht.
Ja die durf ik nu pas te maken :@
Maar ik heb wel een terugplooifoto voor jullie gemaakt!

[ Bericht 5% gewijzigd door Suikertante op 23-04-2013 16:54:51 ]
  dinsdag 23 april 2013 @ 12:28:04 #273
201543 FokR
What's it all about?
pi_125634883
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 22:01 schreef Hilzillah het volgende:
Flinke bol Wizzy! Die van jouw helemaal Kiwi! :)

In een melige bui :D
[ afbeelding ]
O+ O+
You know what I mean?
pi_125635253
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:28 schreef FokR het volgende:

[..]

O+ O+
Merci :*
pi_125635493
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:40 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Merci :*
O+
pi_125635536
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 08:58 schreef ymme het volgende:
18de week alweer.

[ link | afbeelding ]
weet je al wat je krijgt?
pi_125635569
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:50 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

weet je al wat je krijgt?
Vorige week lag de navelstreng tussen de benen.
Donderdag poging 2... Hoop dat deze gaat lukken!

Verder zag het eruit, alsof het een baby was :P
pi_125644931
Zo, hierbij dan de terugplooifoto! Voor het effect even de 37 weken buik erbij.
13 april: foto 1
15 april: bevalling
23 april: foto 2
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125645304
Ziet er goed uit al zeg!
pi_125645310
Netjes suiker
Hil mooi hoor ik verwacht nog wel een foto met die mooie lapjespoes
Kd jaja dat is echt een buikje te zien
Ymme ook al zo mooi best bescheiden nog of niet?
Kiwi mooi vooraanzicht
O+ voor die mooie buiken.
pi_125645418
Netjes hoor Suiker! Al veel gewicht kwijt?
pi_125645489
Jeetje suiker netjes hoor!
Hilzillah ik had je termijn ondertussen ook al gespot in z&g hoor haha

Thanks allemaal :)
pi_125646745
10 stuks kilo, ben zelf ook best wel onder de indruk eigenlijk. Ben bang dat de volgende 10 kilo vooral milkshakes zijn, daar moet ik dus wel zelf iets voor doen ben ik bang :+
pi_125646957
Ziet er goed uit suikertante!
  dinsdag 23 april 2013 @ 18:18:13 #285
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125647412
Netjes hoor suiker!
pi_125648346
Mooi suiker! 10 kwijt is toch best veel voor zo'n korte tijd?
pi_125649845
Wow! Impressive suiker! Daar teken ik voor :+
Sarcasme. Herken het.
pi_125650348
Nou ik ook!
pi_125650652
Hilz, KD en Wiz, mooi!

LB en Suiker, goede terugplooi al!
Home is where the O+ is...
pi_125686828
Wow Suiker, netjes al!
  woensdag 24 april 2013 @ 19:24:29 #291
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125689652
Ik doe met je mee suiker; ook hier al 10 kilo kwijt! Wat een gek gevoel he, om ineens weer de trap op te kunnen zonder amechtig boven te komen? :D

Jouw buik ziet er strakker uit dan de mijne, ik heb geen keizersnee gehad, maar heb toch zo'n 'flap' :')
Vandaag, 10 dagen na de bevalling:
pi_125699525
Suikertante, ik vind dat je buik al behoorlijk geslonken is!

Lb, bij jou gaat t ook aardig vlot!

Ik zal binnenkort ook s een 2e terugplooifoto maken. We zijn immers meer dan n maand verder. Er moet nog 5kg af. Wel heb ik ook nog zn hangende flubber flap aan mn buik hangen en pas ik nog niet in mn eigen broeken...
pi_125699931
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 19:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik doe met je mee suiker; ook hier al 10 kilo kwijt! Wat een gek gevoel he, om ineens weer de trap op te kunnen zonder amechtig boven te komen? :D
:Y Ik vind het heerlijk om m'n eigen lijf weer terug te hebben. Veters strikken, op m'n buik slapen, normaal overeind komen van de bank O+

Ziet er al netjes uit hoor! Gaat hard zo he?

Hier 13 dagen na de bevalling, en mijn buik was echt mega op het eind :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125699976
Dames, wow :o _O_

L0t, Geen paasei meer! ;)
  Moderator woensdag 24 april 2013 @ 22:26:21 #295
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_125700150
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 19:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik doe met je mee suiker; ook hier al 10 kilo kwijt! Wat een gek gevoel he, om ineens weer de trap op te kunnen zonder amechtig boven te komen? :D

Jouw buik ziet er strakker uit dan de mijne, ik heb geen keizersnee gehad, maar heb toch zo'n 'flap' :')
Vandaag, 10 dagen na de bevalling:
[ link | afbeelding ]
Wow dat gaat hard :o

Kom je ook weer eens naar "onze" slowchat? We missen je :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_125700156
:D 13 dagen na de bevalling... Doe normaal! Ik ben diep onder de indruk.
pi_125700788
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 22:26 schreef Limone het volgende:
:D 13 dagen na de bevalling... Doe normaal! Ik ben diep onder de indruk.
Borstvoedingsdieet :+ Neh ik moet wel oppassen hoor. Het is natuurlijk heel fijn dat m'n buik weer zo plat is maar ik mag echt niet veel meer afvallen, anders word ik echt te dun..
pi_125703297
Zoo dan lot. Is niet eens te zien dat je zwanger bent geweest.zie zelfs geen strepen.
  donderdag 25 april 2013 @ 11:02:07 #299
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125711395
L0t, dat is niet eerlijk o|O }:|
pi_125714195
Jemig L0t, dat is écht slank! Heb je zelf ook het idee dat het bijna net zo slank is als voor de bevalling?
Hier is nog wel een flap aanwezig hoor LB, maar het hangt ook echt van het moment van de dag af. Ik heb niet expres op een goed moment foto's gemaakt maar 's avonds dacht ik wel "hmm.. waar had jij je verstopt vanmiddag?". En als ik op mijn zij lig is het ook goed zichtbaar.. het is gewoon slapjes. Wel lekker zacht ;)
pi_125714202
Op naar het volgende topic!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')