Wielbasis waarschijnlijkquote:Op zondag 7 april 2013 21:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
E-Klasse is langer dan 4,4 meter toch.
mwah, 1.4.. zit tegenwoordig ook in Passat's e.d.quote:Op zondag 7 april 2013 21:13 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Kleine smijtauto's geen comfort vaak kleine motoren ook.
Coool. Turbo uitvoering?quote:Op zondag 7 april 2013 21:47 schreef totalvamp het volgende:
Nieuwe auto sinds gisteren
Wel rhd, maar ben daar na een middag al aan gewend.
[ afbeelding ]
Ja maar dat het in een Passat zit doet er toch niets aan af dat een 1.4 gewoon een verdomd kleine motor is? Ik vind dat gewoon niks. Ik wil een grote(re) motor in mijn auto.quote:Op zondag 7 april 2013 21:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, 1.4.. zit tegenwoordig ook in Passat's e.d.
Besides, Zwart, wel eens in ee E-klasse gezeten? Ik zit normaal gesproken ook altijd zo laag mogelijk, maar daarin niet; daar kan ik zo laag zitten dat ik amper boven het stuur uitkom, en ik ben 1.80m lang, dus een doodnormale lengte.
mwah, op papier wil het best vooruit. kameraad heeft net een Leon besteld, met de 140pk 1.4. 0-100 in iets van 8 seconden.quote:Op zondag 7 april 2013 22:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja maar dat het in een Passat zit doet er toch niets aan af dat een 1.4 gewoon een verdomd kleine motor is? Ik vind dat gewoon niks. Ik wil een grote(re) motor in mijn auto.
Heel die velgen niet want die zijn echt taxi-onlyquote:Op zondag 7 april 2013 21:03 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ooooh, die Benz-logo's in de wielen kunnen echt niet
Troll of serieus?quote:
Dat maakt mij niet uit ik wil geen klein opgefokt blokje in mijn auto maar een groot atmosferisch blok. Het gaat mij niet alleen om de specs, ook om het gevoel. En zo'n klein blok vind ik gewoon niets.quote:Op zondag 7 april 2013 22:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, op papier wil het best vooruit. kameraad heeft net een Leon besteld, met de 140pk 1.4. 0-100 in iets van 8 seconden.
Tja, mij gaat het vooral om de toeren en de handling. Dan ben je vaak beter uit met een klein licht blokje als een zware 6/8/10/12 cilinder.. Het enige toffe aan die dikke amerikaanse blokken is het geluid.quote:Op zondag 7 april 2013 22:06 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit ik wil geen klein opgefokt blokje in mijn auto maar een groot atmosferisch blok. Het gaat mij niet alleen om de specs, ook om het gevoel. En zo'n klein blok vind ik gewoon niets.
Er gaat niks boven het gedrag en het geluid en de reserves van een grote 6/8/10/12 cilinder voor mij En ik wil toch altijd liever comfort gekoppeld aan flink wat vermogen dan kart-achtige kleine scheurijzers die je hoog in de toeren kan jagen en in bochten kan smijten. Daarom hou ik van grote auto's met grote zware motoren. Heerlijk die souplesse en reserves. En toch veel kracht als je het wilt maar heerlijk rustig bij normaal gebruik. Mooi geluid.quote:Op zondag 7 april 2013 22:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, mij gaat het vooral om de toeren en de handling. Dan ben je vaak beter uit met een klein licht blokje als een zware 6/8/10/12 cilinder.. Het enige toffe aan die dikke amerikaanse blokken is het geluid.
Nee, wilde een upgrade van mijn MR2 en niet absurd veel geld ervoor neerleggenquote:
toffe upgrade dan alsnog..quote:Op zondag 7 april 2013 22:20 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Nee, wilde een upgrade van mijn MR2 en niet absurd veel geld ervoor neerleggen
Wil jij nog steeds een andere auto kopen of staat dat plan in de ijskast?quote:
ijskast; met een beetje geluk ben ik over een jaar afgestudeerd in een beroepsrichting waarbij het vrij normaal is dat je een lease-auto hebt, dus ik wacht nog even een jaartje.quote:Op zondag 7 april 2013 22:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wil jij nog steeds een andere auto kopen of staat dat plan in de ijskast?
Aah oke, ja daar zit ook wat in. Al kan je natuurlijk ook gewoon een leuke privé-auto kopen en je leasebak alleen zakelijk rijden?quote:Op zondag 7 april 2013 22:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ijskast; met een beetje geluk ben ik over een jaar afgestudeerd in een beroepsrichting waarbij het vrij normaal is dat je een lease-auto hebt, dus ik wacht nog even een jaartje.
Naah, ik wil dan eerst sparen voor een eigen huisje, de Seat verkopen en gaan bijtellen. (is waarschijnlijk goedkoper als wanneer ik de Seat hou..)quote:Op zondag 7 april 2013 22:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Aah oke, ja daar zit ook wat in. Al kan je natuurlijk ook gewoon een leuke privé-auto kopen en je leasebak alleen zakelijk rijden?
Dat is ook leuk inderdaad ik zou niet zo snel gaan bijtellen denk ik maar in de beroepsgroep waar ik terecht kom is een leasebak ook niet zo vanzelfsprekend.quote:Op zondag 7 april 2013 22:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Naah, ik wil dan eerst sparen voor een eigen huisje, de Seat verkopen en gaan bijtellen. (is waarschijnlijk goedkoper als wanneer ik de Seat hou..)
Wil daarna of een Nissan S15, of een oude Porsche kopen voor erbij..
Haha, komen nog andere inquote:Op zondag 7 april 2013 21:03 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ooooh, die Benz-logo's in de wielen kunnen echt niet
Hey, origineel manquote:Op zondag 7 april 2013 22:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Heel die velgen niet want die zijn echt taxi-only
Mee eens, maar dat had ik al eens eerder gezegd. Ik vind het ook echt niks, maar de naafkapjes maken het wel opvallend matig. Velgenstijl blijft ieders eigen keuze, gaat erom dat hij ze mooi vindt. Maar die andere logo's zijn altijd een no-go.quote:Op zondag 7 april 2013 22:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Heel die velgen niet want die zijn echt taxi-only
precies, en als ik ga bijtellen neem ik wel wat leus uiteraard.. met een beetje mazzel zit er wel een A3 in dan.quote:Op zondag 7 april 2013 22:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is ook leuk inderdaad ik zou niet zo snel gaan bijtellen denk ik maar in de beroepsgroep waar ik terecht kom is een leasebak ook niet zo vanzelfsprekend.
Ik ga toch nooit bijtellen denk ik maar ik zou m'n leasebak gewoon voor woon-werk gebruiken. En dan neem ik wel genoegen met iets als een Passat diesel ofzo of een Giullietta. Groter en luxer mag natuurlijk altijdquote:Op zondag 7 april 2013 22:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
precies, en als ik ga bijtellen neem ik wel wat leus uiteraard.. met een beetje mazzel zit er wel een A3 in dan.
Inderdaad en mooi standaards afgezien de luchtfilter en het uitlaatsysteem. Heb ook de originele velgen erbij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |