Bij mij sloeg het helemaal nergens op. Als ik switchte naar een andere stad (heb er 4 mee verbonden) dan waren die aantallen ineens weer anders. Tot ik weer een keer switchte, toen was ie ineens klaar...........quote:Op zondag 31 maart 2013 18:21 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad kunnen, nooit met een crossfire opstelling gewerkt tbh.. Ben nu overigens voor het eerst met een great works bezig, begint aardig op te schieten. Alleen jammer dat resources alleen geleverd worden als je daadwerkelijk in die stad bezig bent
Maar hopen dat het hier beter gaat, ben met space center bezig. Alloy en computers zijn volledig geleverd, nu geswitched naar andere stad voor 170.000 barrels fuel... Benieuwd wat ronde 2 nodig gaat hebben.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:39 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Bij mij sloeg het helemaal nergens op. Als ik switchte naar een andere stad (heb er 4 mee verbonden) dan waren die aantallen ineens weer anders. Tot ik weer een keer switchte, toen was ie ineens klaar...........
En daar een tijdje mee gespeeld. Speel ik gisteren weer eens na een aantal dagen, heb ik bij 1 stad dat ie nog niet af is, terwijl als ik vanuit een andere stad die zonnepanelen (mijn Great work) bekijk hij gewoon stroom levert. Echt vaag hoor.
Dat had ik zojuist, construction stond in stad 1 op 55% dus switch ik naar stad 2 om te kijken hoe het daar gaat: levering great works materiaal in volle gang, wtf? Wil ik terug switchen naar stad 1, kom ik niet verder dan het laadscherm...quote:Op zondag 31 maart 2013 18:39 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Bij mij sloeg het helemaal nergens op. Als ik switchte naar een andere stad (heb er 4 mee verbonden) dan waren die aantallen ineens weer anders.
twitter:simcity twitterde op vrijdag 29-03-2013 om 00:11:05 Roads? Where Mayor MiguelM12345 is going, he doesn't need roads. More like bridges, actually. One REALLY big bridge: http://t.co/jESN18ai0J reageer retweet
Geen haast overigens, ze zijn de stad aan het "verwerken". Intussen compleet van de aardbodem verdwenen.quote:Op maandag 1 april 2013 00:32 schreef MrTorture het volgende:
Zelfs de brandweer sluit netjes aan in de file in die ene rijstrook die gebruikt wordt
Maar weet iemand toevallig wat ik kan doen aan die wegblijvende gokkers? Ineens 0 bezoekers meer in m'n gokhallen
Is dat niet overal na die update van laatst?quote:Op maandag 1 april 2013 01:04 schreef jogy het volgende:
Wie speelt er nog meer op de testserver trouwens? Daar werkt cheetah en het verkeer lijkt beter te gaan.
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 1 april 2013 01:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Is dat niet overal na die update van laatst?
nope, cheeta willen ze met 2.0 weer aanzetten heb ik gelezen hierzo..quote:Op maandag 1 april 2013 01:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Is dat niet overal na die update van laatst?
The fuck, hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 31 maart 2013 21:13 schreef roy600 het volgende:
Dit is ook wel bagger en SimCity tweet het zelf. (Video: http://t.co/jESN18ai0J)twitter:simcity twitterde op vrijdag 29-03-2013 om 00:11:05 Roads? Where Mayor MiguelM12345 is going, he doesn't need roads. More like bridges, actually. One REALLY big bridge: http://t.co/jESN18ai0J reageer retweet
quote:Op maandag 1 april 2013 03:50 schreef Typisch het volgende:
http://imgur.com/gallery/gW7F9
!!
Kut spel zeg.
Vliegtuig vloog er door heen, en de boot vaarde door de pijlersquote:Op zondag 31 maart 2013 21:13 schreef roy600 het volgende:
Dit is ook wel bagger en SimCity tweet het zelf. (Video: http://t.co/jESN18ai0J)twitter:simcity twitterde op vrijdag 29-03-2013 om 00:11:05 Roads? Where Mayor MiguelM12345 is going, he doesn't need roads. More like bridges, actually. One REALLY big bridge: http://t.co/jESN18ai0J reageer retweet
Wat een bagger.quote:Op maandag 1 april 2013 03:50 schreef Typisch het volgende:
http://imgur.com/gallery/gW7F9
!!
Kut spel zeg.
als met 50k alles al vast loopt, kan je er gewoon weinig van...quote:Op maandag 1 april 2013 04:37 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik ben dr nu ook wel een beetje klaar mee ben ik bang.
Had ik net een gambling/tourist town met zo'n 50.000 inwoners, staat de hele tering boel weer vast. Niets anders dan auto's overal en ik had zo'n 6 treinstations gebouwd om te kijken of dat de boel zou verlichten... Maar het enige wat er dan gebeurt, is dat er een stuk of tien treinen vlak achter elkaar aan gaan rijden waarbij ze continu alle overgangen blokkeren.
Visueel een mooi spel, maar daar is het dan ook wel mee gezegd.
Kut EA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |