abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 19 juni 2013 @ 11:31:21 #226
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_127980578
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 02:22 schreef einszweiachtung het volgende:

[..]

Ja er zijn veel problemen met Marokanen maar ik heb het niet over de rest zeg sjongejonge. Auto keer te koop aangeboden gezet, voor 6000. Belde een Brabander ja over de prijs komen we wel uit, komt die met een of andere halve tamme autodealer aan in z´n pak. Dus mijn broer met de koper een rondje gaan rijden, ik bleef met die vage gast achter. Ik woon tegenover een middelbare school en daar was het de laatste schooldag. Ja zeetie tegen mij van zullen we daar een pilsje pakken en ik zie daar wel geile dames lopen daar kan ik wel wat mee (zie: 16-jarige), hij zal iets in de 40 zijn geweest. Loopt er een meisje voor ons langs zwaait die heel opvallend; 'Hee schoonheid, kom eens hier'.. dit en dat, dat meisje kijkt echt van wat een engerd.

Ik dacht echt wtf man je komt hier om een auto te kopen niet om hier de geile patser uit te hangen want dan had je in een bordeel een paar dorpen verderop moeten zijn. Die kerol wilde uiteindelijk voor de auto 5500 voor geven, wij wilde er 6000 voor, na een uur gepraat te hebben op 5900 gekregen, en zei die patser dus van ja dan doen we wel ff een biertje in de stad hé. Nein danke schön Herr.
:r Dat zijn van die ongelofelijke droeftoeters die altijd zullen denken dat ze 20 jaar zijn, ook al hebben ze grijs haar en een baard van 2 meter lang...
  woensdag 26 juni 2013 @ 12:55:50 #228
302818 Made-In-Holland
Concurrent van China
pi_128276114
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr

Ik-ben-zo-lui-dat-ik-de-complete-bevestigingsmail-met-persoonlijke-gegevens-maar-op-Marktplaats-knal sukkel :') Ook niks meer van te lezen

Afbeelding
Dienstregelingen dient te allen tijde conform de trein te rijden.
  woensdag 26 juni 2013 @ 13:04:05 #229
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_128276397
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 23:44 schreef Iemand91 het volgende:
Uhm...

[ afbeelding ]

Link
Wtf is een buizenversterker sowieso :P
:')
  woensdag 26 juni 2013 @ 13:07:13 #230
302818 Made-In-Holland
Concurrent van China
pi_128276503
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Wtf is een buizenversterker sowieso :P
Soort elektronische versterker
Dienstregelingen dient te allen tijde conform de trein te rijden.
  woensdag 26 juni 2013 @ 13:12:35 #231
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_128276703
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Wtf is een buizenversterker sowieso :P
Een ouderwetsche versterker die eerst moet opwarmen voor die helemaal goed geluid geeft. Veel audiofielen zweren erbij. Voor een gitaarversterker gaat er overigens ook niets boven een buizenversterker, het geeft echt een eigen geluid aan een versterker in plaats van plastische transistoren.
Don't let my username fool you...
  woensdag 26 juni 2013 @ 14:36:31 #232
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_128280323
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:12 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Een ouderwetsche versterker die eerst moet opwarmen voor die helemaal goed geluid geeft. Veel audiofielen zweren erbij. Voor een gitaarversterker gaat er overigens ook niets boven een buizenversterker, het geeft echt een eigen geluid aan een versterker in plaats van plastische transistoren.
Er worden zelfs genoeg transistor versterkers gemaakt waarin DSPs (waarmee digitale filtertjes kunnen worden gemaakt) een soort buizenversterker-effect genereert :D
nee, jij dan!
  woensdag 26 juni 2013 @ 14:37:24 #233
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_128280362
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:36 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Er worden zelfs genoeg transistor versterkers gemaakt waarin DSPs (waarmee digitale filtertjes kunnen worden gemaakt) een soort buizenversterker-effect genereert :D
En die effecten worden steeds beter, maar het valt toch nog in het niet bij een échte buizenversterker.
Don't let my username fool you...
  woensdag 26 juni 2013 @ 15:52:38 #234
377656 DoofenSchmirz
You glorified Waffle iron!
pi_128283374
Ik heb ooit 2 mocro's mijn huis uitgezet omdat ik ze vervelend vond.

Ps3 te koop, afgesproken om op te halen voor 200 euro met games etc.

Men komt langs, claimed dat de PS3 gerepareerd is geweest (konden dit niet hard maken, was ook niet het geval.)

Er zaten wat krasjes op, wat ook duidelijk zichtbaar was op de foto. Helft van de games sprak ze niet aan. Wederom de lijst met aanwezige games stond ook in de advertentie.

Lang verhaal kort, allemaal smoesjes om af te dingen.

"100 euro voor alles en we gaan weer." Was hun laatste bijdehande reactie.
Ik liep naar de deur, deed open, wees naar buiten en zei "Geen ene rotcent en nu opzouten!"

Weg waren ze. Idioten.

Denken ze even in MIJN huis, MIJ te beledigen op zo'n manier. Dag later alsnog voor de vraagprijs verkocht. :)
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
pi_128285499
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 15:52 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik heb ooit 2 mocro's mijn huis uitgezet omdat ik ze vervelend vond.

Ps3 te koop, afgesproken om op te halen voor 200 euro met games etc.

Men komt langs, claimed dat de PS3 gerepareerd is geweest (konden dit niet hard maken, was ook niet het geval.)

Er zaten wat krasjes op, wat ook duidelijk zichtbaar was op de foto. Helft van de games sprak ze niet aan. Wederom de lijst met aanwezige games stond ook in de advertentie.

Lang verhaal kort, allemaal smoesjes om af te dingen.

"100 euro voor alles en we gaan weer." Was hun laatste bijdehande reactie.
Ik liep naar de deur, deed open, wees naar buiten en zei "Geen ene rotcent en nu opzouten!"

Weg waren ze. Idioten.

Denken ze even in MIJN huis, MIJ te beledigen op zo'n manier. Dag later alsnog voor de vraagprijs verkocht. :)
Goed gehandeld!
  woensdag 26 juni 2013 @ 16:49:41 #236
377656 DoofenSchmirz
You glorified Waffle iron!
pi_128285602
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:47 schreef davedavy het volgende:

[..]

Goed gehandeld!
Hoe had ik anders moeten handelen dan? Pleur toch op met die afdingers. Vond het totaal respectloos en het was niet conform afspraak. Ergo, opbokken.
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
pi_128285723
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:49 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Hoe had ik anders moeten handelen dan? Pleur toch op met die afdingers. Vond het totaal respectloos en het was niet conform afspraak. Ergo, opbokken.
Hey DoofenSchmirz, er staat iemand voor je deur:
pi_128286503
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:49 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Hoe had ik anders moeten handelen dan? Pleur toch op met die afdingers. Vond het totaal respectloos en het was niet conform afspraak. Ergo, opbokken.
Beetje afdingen kan nog wel, maar niet op die manier. En zeker niet 50% dan het afgesproken bedrag.
pi_128286537
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 15:52 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik heb ooit 2 mocro's mijn huis uitgezet omdat ik ze vervelend vond.

Ps3 te koop, afgesproken om op te halen voor 200 euro met games etc.

Men komt langs, claimed dat de PS3 gerepareerd is geweest (konden dit niet hard maken, was ook niet het geval.)

Er zaten wat krasjes op, wat ook duidelijk zichtbaar was op de foto. Helft van de games sprak ze niet aan. Wederom de lijst met aanwezige games stond ook in de advertentie.

Lang verhaal kort, allemaal smoesjes om af te dingen.

"100 euro voor alles en we gaan weer." Was hun laatste bijdehande reactie.
Ik liep naar de deur, deed open, wees naar buiten en zei "Geen ene rotcent en nu opzouten!"

Weg waren ze. Idioten.

Denken ze even in MIJN huis, MIJ te beledigen op zo'n manier. Dag later alsnog voor de vraagprijs verkocht. :)
Wat een faalhazen, zoiets heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt.

Wel een keer een heel ander verhaal (ook met een playstation) echter was dit een playstation 1. En in die tijd was de ps3 slim zelfs al en hele poos op de markt dus dat ding was geen drol meer waard. En het exemplaar wat ik verkocht was ook nog eens defect. Maar ik had hem op markplaats gezet omdat er nog zoveel spellen bijzaten + controllers. Vaak willen mensen dat ding dan hebben voor de toebehoren en krijgen ze er een extra defecte playstation bij voor onderdelen of wat ze er ook mee willen doen.

Komt er een kerel langs van begin 20. Wilde niet geloven dat de playstation 1 defect was. En maar proberen en proberen.. Blijven blazen in dat cd-klepje "Ja misschien zit er wel stof in en doet hij het daarom niet". Nu was het probleem dat het ding geen controllers accepteerde maar goed whatever ik dacht laat em maar eff. Het begon wel wat lang te duren.. Hij bleef maar proberen dat ding aan de praat te krijgen door 20x de stekkertjes opnieuw te pluggen, op alle mogelijke plekjes te blazen en god weet wat nog meer. Toen ging hij z'n vriend bellen met z'n telefoon, via Skype (!) Het duurde in het gehucht waar ik woon een kwartier voordat hij eindelijk eens verbinding had met het 3G. Daarna ging hij bellen, vriend vertelde hem van alles waarna hij nog verschillende keren kabeltjes begon los te maken. (Hij gaf niet op...) Daar moet ik ook nog bij vertellen dat hij elke keer minuten lang piekerde bij zichzelf over wat hij nu weer ging proberen. Toen ging hij nog via diezelfde stront-trage internet verbinding Google raadplegen waarom deze specifieke playstation 1 het misschien niet deed. Toen hij las op één of ander forum dat de playstation 1 dan toch wel defect zou kunnen zijn.

Ik hem verteld dat hij wist van te voren dat de playstation defect was. Ja dat wist hij wel zei die. Ik dacht naja dan zal die dadelijk alles wel meenemen dus begon alle games etc. In te pakken.. Maar nee hoor... hij wou persé die ps1 waarvan van te voren BEKEND was dat hij niet werkte, toch werkend meenemen. En alle games en controllers.. die hoefde hij niet.... Dit alles heeft bijna 3 kwartier geduurd. En ik heb me heel erg moeten inhouden om beleefd te blijven...

Besloot hij dus uiteindelijk om toch maar te gaan. Maar voordat hij ging vroeg hij of ik niet een playstation 2 te koop had. *zucht*...
  woensdag 26 juni 2013 @ 17:40:41 #240
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_128287686
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 15:52 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik heb ooit 2 mocro's mijn huis uitgezet omdat ik ze vervelend vond.

Ps3 te koop, afgesproken om op te halen voor 200 euro met games etc.

Men komt langs, claimed dat de PS3 gerepareerd is geweest (konden dit niet hard maken, was ook niet het geval.)

Er zaten wat krasjes op, wat ook duidelijk zichtbaar was op de foto. Helft van de games sprak ze niet aan. Wederom de lijst met aanwezige games stond ook in de advertentie.

Lang verhaal kort, allemaal smoesjes om af te dingen.

"100 euro voor alles en we gaan weer." Was hun laatste bijdehande reactie.
Ik liep naar de deur, deed open, wees naar buiten en zei "Geen ene rotcent en nu opzouten!"

Weg waren ze. Idioten.

Denken ze even in MIJN huis, MIJ te beledigen op zo'n manier. Dag later alsnog voor de vraagprijs verkocht. :)
Volgens mij leest dat volk ook advertenties maar half. Had ook een keer achterlichten voor een auto te koop, ze waren wat beschadigd, maar dat had ik (inclusief gedetailleerde foto) duidelijk in de advertentie vermeld en daar was de prijs ook naar. Krijg ik een mailtje van ene Mehmet (wel in correct Nederlands overigens) dat hij ze wel wilde komen halen. Ik zag dat hij van de andere kant van het land moest komen, dus vroeg of ik ze niet kon versturen, was véél goedkoper voor hem, maar als hij ze per se wilde komen halen was dat zijn keuze. Aangezien ik het al zag aankomen dat hij dan hier voor de deur zou gaan zeiken over die beschadiging en dat hij dan daarvoor het hele land moest doorreizen, heb ik dat nogmaals heel duidelijk vermeld, nooit meer iets van gehoord....
Don't let my username fool you...
  woensdag 26 juni 2013 @ 18:15:27 #241
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_128288855
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:40 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Volgens mij leest dat volk ook advertenties maar half. Had ook een keer achterlichten voor een auto te koop, ze waren wat beschadigd, maar dat had ik (inclusief gedetailleerde foto) duidelijk in de advertentie vermeld en daar was de prijs ook naar. Krijg ik een mailtje van ene Mehmet (wel in correct Nederlands overigens) dat hij ze wel wilde komen halen. Ik zag dat hij van de andere kant van het land moest komen, dus vroeg of ik ze niet kon versturen, was véél goedkoper voor hem, maar als hij ze per se wilde komen halen was dat zijn keuze. Aangezien ik het al zag aankomen dat hij dan hier voor de deur zou gaan zeiken over die beschadiging en dat hij dan daarvoor het hele land moest doorreizen, heb ik dat nogmaals heel duidelijk vermeld, nooit meer iets van gehoord....
Het is een cultuurverschil, in Nederland is 200 euro ook de daadwerkelijke prijs. In Marokko is 200 euro de startprijs voor het feitelijke bieden. Dus die Marokkanen gaan ervan uit dat je ergens tussen die prijs gaat zitten en hun prijs.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_128289330
Daarom verkoop ik ook nooit aan Marokkanen/ Turken, die wil ik niet aan mn deur hebben.. Zodra ik gebrekkig Nederlands of een Mohammed-naam zie staan ga ik naar de op een-na-hoogste bieder.. :)
pi_128289724
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 18:15 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Het is een cultuurverschil, in Nederland is 200 euro ook de daadwerkelijke prijs. In Marokko is 200 euro de startprijs voor het feitelijke bieden. Dus die Marokkanen gaan ervan uit dat je ergens tussen die prijs gaat zitten en hun prijs.
Onzin we zijn niet in Marokko, dat weten ze donders goed. Ze gaan ook niet afdingen bij de bakker.

Ik had ooit een auping bed te koop, komt er een gast langs die wilde met zijn legerkisten erop springen om te kijken hoe sterk het was. :W Bed uiteindelijk verkocht toen het al uit elkaar gehaald was aan iemand anders. Wat een mongolen heb je soms.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_128289865
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 18:15 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Het is een cultuurverschil, in Nederland is 200 euro ook de daadwerkelijke prijs. In Marokko is 200 euro de startprijs voor het feitelijke bieden. Dus die Marokkanen gaan ervan uit dat je ergens tussen die prijs gaat zitten en hun prijs.
Van dat cultuurverschil heeft de Nederlandse bevolking last, als je komt genieten van dit vrije land moet je je ook 100% aanpassen aan ons! Zo werkt het nu eenmaal niet, als ik bij de AH een zak chips koop van 2 euro ga ik toch ook niet bij de kassa staan en zeggen; ja in mijn cultuur is het normaal er midden in te zitten dus het word 1 euro. Maarja het merendeel komt niet eens bij de kassa.
pi_128289916
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 18:44 schreef davedavy het volgende:

[..]

Van dat cultuurverschil heeft de Nederlandse bevolking last, als je komt genieten van dit vrije land moet je je ook 100% aanpassen aan ons! Zo werkt het nu eenmaal niet, als ik bij de AH een zak chips koop van 2 euro ga ik toch ook niet bij de kassa staan en zeggen; ja in mijn cultuur is het normaal er midden in te zitten dus het word 1 euro. Maarja het merendeel komt niet eens bij de kassa.
Nou ja zeg 8)7
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 26 juni 2013 @ 18:50:10 #246
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_128290046
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 18:39 schreef Soury het volgende:

[..]

Onzin we zijn niet in Marokko, dat weten ze donders goed. Ze gaan ook niet afdingen bij de bakker.

Ik had ooit een auping bed te koop, komt er een gast langs die wilde met zijn legerkisten erop springen om te kijken hoe sterk het was. :W Bed uiteindelijk verkocht toen het al uit elkaar gehaald was aan iemand anders. Wat een mongolen heb je soms.
Marokkanen gaan vaak naar een Marokkaanse bakker en ja daar dingen ze gewoon af.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  woensdag 26 juni 2013 @ 18:51:35 #247
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_128290095
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 18:44 schreef davedavy het volgende:

[..]

Van dat cultuurverschil heeft de Nederlandse bevolking last, als je komt genieten van dit vrije land moet je je ook 100% aanpassen aan ons! Zo werkt het nu eenmaal niet, als ik bij de AH een zak chips koop van 2 euro ga ik toch ook niet bij de kassa staan en zeggen; ja in mijn cultuur is het normaal er midden in te zitten dus het word 1 euro. Maarja het merendeel komt niet eens bij de kassa.
Ze zijn hier geboren, Friezen nemen hun cultuur ook mee als ze op vakantie gaan in Amsterdam. En Amsterdammers nemen hun cultuur ook meer hier naar de Veluwe, en bijna geen enkele Amsterdammer past zich aan de Veluwse cultuur.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_128292008
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 18:51 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Ze zijn hier geboren, Friezen nemen hun cultuur ook mee als ze op vakantie gaan in Amsterdam. En Amsterdammers nemen hun cultuur ook meer hier naar de Veluwe, en bijna geen enkele Amsterdammer past zich aan de Veluwse cultuur.
Amsterdammers, Friezen, en mensen op de veluwe zijn Nederlanders; deel van de Nederlandse cultuur. Maar goed daar gaat dit topic niet om :P
  woensdag 26 juni 2013 @ 21:04:24 #249
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_128295674
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 18:39 schreef Soury het volgende:

[..]

Onzin we zijn niet in Marokko, dat weten ze donders goed. Ze gaan ook niet afdingen bij de bakker.

Ik had ooit een auping bed te koop, komt er een gast langs die wilde met zijn legerkisten erop springen om te kijken hoe sterk het was. :W Bed uiteindelijk verkocht toen het al uit elkaar gehaald was aan iemand anders. Wat een mongolen heb je soms.
:D
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_128297060
http://link.marktplaats.nl/691976571

Beschrijving

TE OUDE KEYBORD HELEMAAL GOED VOOR OEFEN GOEDE APARTUUR
Verliefd, verloofd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')