abonnement Unibet Coolblue
pi_124679199
Hey Fok, over een maand ga ik op vakantie, en dan ga ik veel foto's maken. Maar het probleem is: ik heb erg gele tanden en dit valt heel erg op in de foto's.

Ik hoef geen spier witte tanden, en ook nog niet eens parel wit, zolang ze maar niet zo geel meer zijn en niet opvallen op een foto! Ik ben twee maanden op vakantie, dus als het resultaat maar tijdelijk is, dat is geen probleem.

Bleken bij de tandarts is mij te duur, en ik heb een budget van ¤100. Ik heb wat gehoord over Crest Whitestrips, maar al deze websites zien er allemaal zo scam-achtig uit, dus ik hoor liever wat reacties van mensen die hier ervaring mee hebben.

Dus, kent iemand een product dat ik thuis kan gebruiken voor wat minder gele tanden?
  zaterdag 30 maart 2013 @ 12:01:50 #2
381517 Zapata
held op sokken
pi_124679303
Mijn tandarts zegt, niet doen. Die weigert ook mijn tanden zelf te bleken dus vertrouw ik die beste man.
pi_124679306
Staat hier wat tussen voor je TS?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2013 12:02:11 ]
  zaterdag 30 maart 2013 @ 12:08:31 #4
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_124679448
Je kunt ook laten polijsten bij de tandarts, dan worden ze ook veel minder geel. Zonder enig bleekmiddel.
Helemaal super.
pi_124679558
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:08 schreef Kyubey het volgende:
Je kunt ook laten polijsten bij de tandarts, dan worden ze ook veel minder geel. Zonder enig bleekmiddel.
Daar worden ze inderdaad een beetje minder geel van, maar dat is helaas niet genoeg, en het trekt heel snel weg.

Ik ga wel nog een keer naar de tandarts voordat ik weg ga om het goed te laten poetsen, maar ik denk toch dat ik het moet laten bleken voor een beter resultaat.
pi_124679592
Enkele budget oplossingen:

-gorgelen met Glorix
-poetsen met een papje van azijn en zout
-foto' s achteraf Photoshoppen
pi_124679695
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:15 schreef Maanlander het volgende:
Enkele budget oplossingen:

-gorgelen met Glorix
-poetsen met een papje van azijn en zout
-foto' s achteraf Photoshoppen
Hahah, tja photoshoppen kost me inderdaad geen cent! :P

Maar als je iets van over de 500 foto's maakt, dan lijkt het me toch logischer om ze wat te laten bleken. En dan niet met Glorix ;)
pi_124679803
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:18 schreef Bluefell het volgende:

[..]

Hahah, tja photoshoppen kost me inderdaad geen cent! :P

Maar als je iets van over de 500 foto's maakt, dan lijkt het me toch logischer om ze wat te laten bleken. En dan niet met Glorix ;)
500 is wel wat veel ja om te Photoshoppen.

Je kan ook overwegen je tanden wit te verven met bijvoorbeeld typ-ex of hoogglanslak van de Action. (Doe dit 's avonds voor het slapengaan. Wasknijper op de neus en je mond blijft openstaan - kunnen je tanden drogen)

Of niet lachen op de foto. Wil je dit wel, neem dan foto' s in fel zonlicht met flits. Dat gele valt dan niet zoveel meer op ;)
pi_124679906
Gebruik whitening tandpasta en die ene dure met zout erin. Zout werkt sowieso maar is wel kenkertje slecht
pi_124680957
Voor 100 euro ga je geen mooie tanden krijgen. Er zijn bedrijven als sense of smile die je voor 150 een korte opknapbeurt geven. Je tanden zien er dan de eerste maand erg wit uit maar daarna worden ze al snel weer geel.
Je gaat twee maanden op vakantie je hebt maar 100 euro over voor witte tanden :') ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_124686954
Waarom poets je gewoon niet dagelijks je tanden en laat je het "geel" worden? Hygiëne begint mij jouw tanden. Tot zo ver laten komen, en vervolgens willen bleken.

Voortaan gewoon je tandenpoetsen.
Half Nederlands Half Marokkaans.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 20:12:30 #12
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_124694011
TS is een ouwe zak die z'n eigen tanden niet eens kan poetsen :')
Gr gr. de KLB Keizer
pi_124694321
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:12 schreef HCFeestbeest het volgende:
TS is een ouwe zak die z'n eigen tanden niet eens kan poetsen :')
Dat maakt heul niet uit, TS kan ook een flinke rokert zijn die elk uur een bakje pleur in zijn bakkes douwt
  zaterdag 30 maart 2013 @ 20:18:28 #14
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_124694387
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:17 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dat maakt heul niet uit, TS kan ook een flinke rokert zijn die elk uur een bakje pleur in zijn bakkes douwt
weet ik
Gr gr. de KLB Keizer
pi_124694589
Je mond nog verder afbreken met die bleektroep terwijl je blijkbaar al een open riool van je bek heb gemaakt. :N

Gewoon je tanden 2x poetsen en afsluitend daaraan flossen. Af en toe je muil eens spoelen en niet roken, niet veel koffie drinken en geen shit dat boordevol suiker zit vreten.

Graag gedaan.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_124694771
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je mond nog verder afbreken met die bleektroep terwijl je blijkbaar al een open riool van je bek heb gemaakt. :N

Gewoon je tanden 2x poetsen en afsluitend daaraan flossen. Af en toe je muil eens spoelen en niet roken, niet veel koffie drinken en geen shit dat boordevol suiker zit vreten.

Graag gedaan.
Worden daar je tanden weer wit van?
Rustig aan.
pi_124694896
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Worden daar je tanden weer wit van?
In ieder geval minder geel. Bovendien zal je tandvlees dan ook weer roze kleuren ipv zwart. :')
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_124695028
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

In ieder geval minder geel. Bovendien zal je tandvlees dan ook weer roze kleuren ipv zwart. :')
Ok ja... Prima...

Maar wat nu als je gewoon weer eens witte tanden wilt hebben en opnieuw wilt beginnen zogezegd?

Is het echt ''troep'' en heel slecht voor je tanden allemaal? Of zijn er ook behandelingen die niet slecht voor je tanden zijn?

/ Zijn er altijd nadelen aan je gebit aan verbonden?

[ Bericht 0% gewijzigd door kingtoppie op 30-03-2013 20:44:11 ]
Rustig aan.
pi_124695236
http://www.volkskrant.nl/(...)ergt-onderhoud.dhtml

Dat artikel zegt dat het allemaal wel meevalt met de nadelen voor je gebit.

[ Bericht 0% gewijzigd door kingtoppie op 30-03-2013 20:44:04 ]
Rustig aan.
pi_124695413
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:35 schreef kingtoppie het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ergt-onderhoud.dhtml

Dat artikel zegt dat het allemaal wel meevalt met de nadelen voor je gebid.
In tegenstelling tot wat veel mensen denken helpt bidden niet zoveel tegen gele tanden.. :P
pi_124695688
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:38 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

In tegenstelling tot wat veel mensen denken helpt bidden niet zoveel tegen gele tanden.. :P
:+
Thx. Slechte fout wel.
Rustig aan.
pi_124712723
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:13 schreef Bluefell het volgende:

[..]

Daar worden ze inderdaad een beetje minder geel van, maar dat is helaas niet genoeg, en het trekt heel snel weg.

Ik ga wel nog een keer naar de tandarts voordat ik weg ga om het goed te laten poetsen, maar ik denk toch dat ik het moet laten bleken voor een beter resultaat.
Je gaat naar de tandarts om je tanden te laten poetsen?!
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_124712973
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:12 schreef HCFeestbeest het volgende:
TS is een ouwe zak die z'n eigen tanden niet eens kan poetsen :')
jij bent ook een ouwe zak.
Half Nederlands Half Marokkaans.
pi_124713835
Een tip van mijn aardige tandarts:

Na het tandenpoetsen, wat tandpasta op je tanden smeren, en het erop laten terwijl je slaapt. Dit maakt het laagje sterker en je krijgt meer effect, zodat het witter wordt ;).

Heel simpel en een mooie goedkope oplossing :D
  zondag 31 maart 2013 @ 13:06:24 #25
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_124714899
Ik heb ervaring met de crest strips. Werkt zeker goed! Alleen je moet even goed kijken welke je koopt. Ik weet eerlijk gezegd niet meer welke ik had, maar ik had in elk geval de variant die je 2x per dag een half uur op je tanden doet. Je kunt er wel tijdelijk wat overgevoelige tanden van krijgen. Ik kreeg dat ook een beetje en toen heb ik het om de dag gedaan. Ik zag echt verschil. Ik weet wel dat het bij sommige mensen voor witte vlekjes op de tanden kan zorgen. Heeft denk ik te maken met de staat/ het kleurverschil van je tanden nu.

Disclaimer: ik heb toen wel research gedaan op internet of het veilig was en ik zag dat het in de Verenigde Staten door veel mensen gebruikt wordt. Dus daaruit trok ik de conclusie dat het in elk geval veilig genoeg is om verkocht te mogen worden (in de USA zijn ze überstreng). Maar...ik ben uiteraard geen tandarts en heb ook geen advies van een tandarts ingewonnen. Dus...doe ermee wat je wil :)

Heb helaas geen voor- en na-foto ;)
pi_124724734
Ik neem aan dat je digitaal fotografeert? Investeer die 100 euro in een beetje foto bewerkingsprogramma (gebruik zelf pixelmator en aperture). Daarmee heeft de hele familie meteen mooie tanden en niet alleen jij. Bovendien kun je daar ook rode ogen en andere probleempjes mee oplossen.
pi_124834793
Alle mensen die ik ken die hun tanden bleken hebben stuk voor stuk prachtige tanden. Als je daarna een beetje oplet met wat je eet/drinkt, dan blijft het ook lang goed. Volgens mij deden een paar het in zo'n 'kliniek' waar veel BNers het ook laten doen. Weet niet hoe het heet. :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')