abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 27 maart 2013 @ 23:26:44 #126
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124591223
Maar simcity is wel leuk als je een dan wel niet belachelijke strijd aan gaat met anderen in je regio O+. Paar uurtjes klooien en de fik erin.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 27 maart 2013 @ 23:27:39 #127
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124591277
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2013 23:25 schreef Dimens het volgende:

[..]

Het is weg. Het staat er niet meer. Vertel jij mij dan maar waar het gebleven is.
Door al je woede is je sarcasmedectie kapot gegaan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  PR/Manusje van alles woensdag 27 maart 2013 @ 23:28:14 #128
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_124591313
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2013 23:26 schreef jogy het volgende:
Maar simcity is wel leuk als je een dan wel niet belachelijke strijd aan gaat met anderen in je regio O+. Paar uurtjes klooien en de fik erin.
we kunnen ook nog eens het hoogste stroomverbruik doen. :D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_124591327
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2013 23:27 schreef jogy het volgende:

[..]

Door al je woede is je sarcasmedectie kapot gegaan.
_O-

Maar het is wel kut ja. Mijn stad was ook gone en daarom ga ik ook geen uren meer in een stad steken :') gewoon een beetje kloten en dingen proberen.
pi_124591396
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2013 23:27 schreef jogy het volgende:

[..]

Door al je woede is je sarcasmedectie kapot gegaan.
;(
  woensdag 27 maart 2013 @ 23:30:10 #131
68036 iScripters
Personification of Evil
pi_124591417
Ik heb vandaag ook gehad dat de hele regio weg leek te zijn. Als je hem zelf hebt gemaakt ga dan naar Stadsnieuws en klik een item aan dat over je regio gaat. Problem solved.
No Comment!
pi_124591492
Ik zit in een regio met RedBrown, wie ben jij op Fok :o?

Tevens, bomen die de hele tijd verdwijnen wat een armoede :')
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!
pi_124591610
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 23:30 schreef iScripters het volgende:
Ik heb vandaag ook gehad dat de hele regio weg leek te zijn. Als je hem zelf hebt gemaakt ga dan naar Stadsnieuws en klik een item aan dat over je regio gaat. Problem solved.
Er is geen item over mijn stad.
  woensdag 27 maart 2013 @ 23:36:03 #134
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124591717
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2013 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

we kunnen ook nog eens het hoogste stroomverbruik doen. :D
Ja! Daadwerkelijk verbruik he. niet alleen opwekking! O+. Voor de volgende sessie 8-).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  PR/Manusje van alles woensdag 27 maart 2013 @ 23:36:54 #135
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_124591755
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2013 23:36 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja! Daadwerkelijk verbruik he. niet alleen opwekking! O+. Voor de volgende sessie 8-).
eerst eens onderzoeken welke industrie het meeste verbruikt... misschien wordt dat een game met meerdere steden.. aangezien huizen geen fuck verbruiken 8)7
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  PR/Manusje van alles woensdag 27 maart 2013 @ 23:39:20 #136
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_124591876
kerncentralecity.

bikini broek met een kerncentrale. _O_
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 27 maart 2013 @ 23:51:39 #137
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124592419
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2013 23:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

eerst eens onderzoeken welke industrie het meeste verbruikt... misschien wordt dat een game met meerdere steden.. aangezien huizen geen fuck verbruiken 8)7
Oeh ja. twee teams tegen elkaar! regio tegen regio of sub regio tegen sub regio.whatever we verzinnen wel wat!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_124593736
Ik had een lekkere simpele stad, met allemaal simpele mensen, die brachten veel geld in het laatje. Ik plaats een park teveel allemaal rijke stinkers, zogenaamde 'uitblinkers'. Ze vinden alles vies, alles eng en stom, ze willen ook niet veel belasting betalen want dan vinden ze je dom. Wat een sukkels, wat een
onorigineel kut volk, ik moord ze allemaal uit met een grote meteoriet wolk.
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!
pi_124594922
Weet iemand hoe je bij een Gambling House meer dan 25K dagelijkse winst kan maken?
Lijkt niet uit te maken welke Setup kwa gebouwtjes ik gebruik ik kom er niet overheen! :?
Koetje Boe!
Pindakaas blijft mij veel te lang in me mond plakken...
pi_124595904
Mijnwerkersstad ontwaakt:



T is erg plezant wonen in de mijnwerkersstad. Het uitzicht is geweldig! Let ook op de caravan net voor in beeld... gratis warmte van de smelterij :')



Mijnwerkersstad met de toerismestad in wording op de achtergrond:



Hier de toerismestad die nog maar 90.000 inwoners heeft. Aan taxi's geen tekort in ieder geval! Gelukkig zijn de wegen rond het vliegveld en het station vrij leeg :P

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  donderdag 28 maart 2013 @ 08:37:13 #141
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124596856
Zeropunctuation review van Simcity!
http://www.escapistmagazi(...)tuation/7053-SimCity
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 28 maart 2013 @ 08:37:49 #142
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124596874
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 05:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Mijnwerkersstad ontwaakt:

[ afbeelding ]

T is erg plezant wonen in de mijnwerkersstad. Het uitzicht is geweldig! Let ook op de caravan net voor in beeld... gratis warmte van de smelterij :')

[ afbeelding ]

Mijnwerkersstad met de toerismestad in wording op de achtergrond:

[ afbeelding ]

Hier de toerismestad die nog maar 90.000 inwoners heeft. Aan taxi's geen tekort in ieder geval! Gelukkig zijn de wegen rond het vliegveld en het station vrij leeg :P

[ afbeelding ]
Oeh, dat is wel eye-candy! :9.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_124600445
Jammer dat ik gister niet mee kon doen, want die wedstrijd zag er best interessant uit en is weer eens een andere benadering. Misschien een idee om eens met wat meer mensen te competen dit weekend en dan 2 teams, wie het eerste zijn (vooraf afgesproken) GW af heeft, heeft gewonnen.
pi_124600632
quote:
17s.gif Op donderdag 28 maart 2013 08:37 schreef jogy het volgende:
Zeropunctuation review van Simcity!
http://www.escapistmagazi(...)tuation/7053-SimCity
Blijven leuk die reviews...
  donderdag 28 maart 2013 @ 11:19:06 #145
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124600885
quote:
2s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:03 schreef waxmask het volgende:
Jammer dat ik gister niet mee kon doen, want die wedstrijd zag er best interessant uit en is weer eens een andere benadering. Misschien een idee om eens met wat meer mensen te competen dit weekend en dan 2 teams, wie het eerste zijn (vooraf afgesproken) GW af heeft, heeft gewonnen.
Zo speel ik het nu ook. Geen lange termijns onzin meer, dan speel ik SC4 wel. Gewoon een competitie element erin. met een bepaald tijdslimiet (om het eerlijk te houden voor de mensen die nog moeten werken B-) ) In het weekend kan je daar natuurlijk wat meer vrijheid in proppen voor een great work of wat dan ook maar door de weeks gewoon een uurtje of twee/drie en daar het dichts bij komen tot de afgesproken waarde. Ik heb me in ieder geval heerlijk vermaakt gister :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 28 maart 2013 @ 11:27:57 #146
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124601179
Maar de volgende wordt in ieder geval een stad maken die zo veel mogelijk stroom verbruikt. Waarschijnlijk (bij genoeg animo) gaat dit in teamverband gebeuren zodat één stad de stroom opwekt en het verbruik registreert en een ander gewoon zoveel mogelijk helpt bij het verbruiken. In het geval van minder dan 4/5 mensen is het een free for all.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_124601225
quote:
14s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:27 schreef jogy het volgende:
Maar de volgende wordt in ieder geval een stad maken die zo veel mogelijk stroom verbruikt. Waarschijnlijk (bij genoeg animo) gaat dit in teamverband gebeuren zodat één stad de stroom opwekt en het verbruik registreert en een ander gewoon zoveel mogelijk helpt bij het verbruiken. In het geval van minder dan 4/5 mensen is het een free for all.
Probleem is alleen dat je maar 100kW(of mW) kan afnemen per stad toch?
  donderdag 28 maart 2013 @ 11:29:57 #148
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124601264
quote:
2s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:29 schreef waxmask het volgende:

[..]

Probleem is alleen dat je maar 100kW(of mW) kan afnemen per stad toch?
Neh, het beschikbare aantal MW wordt verdeeld tussen het aantal steden in je subregio als ik het goed heb.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_124601744
  donderdag 28 maart 2013 @ 11:46:45 #150
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124601834
Ik heb het nog niet één keer gehad. Nog niet eens een kleine rollback/glitch of wat dan ook.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')