abonnement Unibet Coolblue
pi_124564086
Google Adsense is een internet-advertentiemakelaar, eigendom van Google. De dienst biedt webmasters de mogelijkheid geld te verdienen met hun website door relevante advertenties op de website te plaatsen. Tot de mogelijke advertentieformaten behoren banners, tekstuele links en zoekvensters. De webmaster krijgt telkens een geldbedrag (enkele eurocenten tot tientallen euro's) wanneer een bezoeker de link naar de andere website volgt.
Google Adsense is afhankelijk van Google Adwords, dat bedrijven in staat stelt hun advertenties via het AdSense-netwerk te verspreiden.

:7 Handige sites

- Webmaster World

:7 Handige relevante reeksen op Fok!

- Topicreeks: Google Adsense
- Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
- Topicreeks: HTML, CSS, JS voor dummies
- Topicreeks: PHP/(My)SQL voor dummies
- Topicreeks: Javascript voor dummies

:7 Interessante artikelen

http://www.webpublishingb(...)ee-online-dating.htm
http://www.webpublishingb(...)ner-markus-frind.htm
Heb je een interessant artikel? Geef dit door aan JortK! of de TS

Succesvolle Adsense projecten


Verstandige mensen lezen de regels van Adsense, anders krijg je dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,

Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.

We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.

Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.

:( :( :( :( :(
Ons uit eindelijke doel


Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijke
met dank aan JortK

Dit is niet het show-hier-je-analytics-stats-of-hoe-snel-is-mijn-website-geindexeerd-topic..
pi_124564461
Als jullie toch zo goedkope hosting willen kom je toch bij mij :D
pi_124564571
Ik zit zelf bij Flexweb, dat bevalt al jaren beter dan prima.

Zijn er meer mensen met internationale sites die wel een linkje zouden willen ruilen? PM maar.
pi_124565036
Wie is trouwens S.B. Boogaardt? (ben@boogaardt.nl van www.boogaardt.nl).

Is dat iemand hier? Kledingmerken.org? Lijkt wel veel op mijn site :P
pi_124566426
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 14:04 schreef JDx het volgende:
Wie is trouwens S.B. Boogaardt? (ben@boogaardt.nl van www.boogaardt.nl).

Is dat iemand hier? Kledingmerken.org? Lijkt wel veel op mijn site :P
Komt inderdaad bekend voor van wat ik ooit eens van jou heb gezien :) alleen mis ik daar Adsense banners (in ieder geval niet op de frontpage).

Edit: ik zie nu trouwens bij tekstlink "gerelateerde advertenties" staan i.p.v. "Google Ads", die jongens van Google blijven ook bezig met finetunen :)

[ Bericht 12% gewijzigd door WebBeestje op 27-03-2013 15:02:00 ]
pi_124567419
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:52 schreef JDx het volgende:
Ik zit zelf bij Flexweb, dat bevalt al jaren beter dan prima.

Zijn er meer mensen met internationale sites die wel een linkje zouden willen ruilen? PM maar.
In het eind van het vorige topic meldde ik ook dat ik graag links wil ruilen voor engelse sites (.co.uk). Interesse? Wil wel alleen ruilen met websites voor de markt in UK.
pi_124567665
Mijn site is helaas niet specifiek gericht op UK. Gewoon algemeen .com domein, USA en de rest van de wereld die engels kan.
pi_124567824
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:11 schreef JDx het volgende:
Mijn site is helaas niet specifiek gericht op UK. Gewoon algemeen .com domein, USA en de rest van de wereld die engels kan.
Ok jammer. Ik kan je wel een link geven vanaf een PR3 UK website en een PR1 usa website... Misschien dat jij dan een link wil geven naar een nederlandse website van mij op een van jou nederlandse websites met PR? PM anders maar:)
pi_124568270
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 09:18 schreef JDx het volgende:
Nog een heel leuk Facebook trucje voor jullie:

- Maak een fake FB account aan (of gebruik een oud test account)
- Voeg langzaam aan vrienden toe
- Migreer je vriendenpagina naar een businesspagina
- Hoppa, je hebt meteen 10, 100 of misschien wel 200+ likes

Ik had nog een oud testaccount met 28 vrienden, omgezet naar een pagina en heb nu meteen 26 likes (2 mensen hebben die functie blijkbaar beveiligd).
Ik zou dit sterk afraden, het is verboden om onder valse naam accounts aan te maken, en geloof me bij FB zijn ze niet gek, een collega van me had laatst onder een nep account een app voor een klant aangemaakt, stond nog geen week live en toen was de account geblokkeerd.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_124568297
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:27 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik zou dit sterk afraden, het is verboden om onder valse naam accounts aan te maken, en geloof me bij FB zijn ze niet gek, een collega van me had laatst onder een nep account een app voor een klant aangemaakt, stond nog geen week live en toen was de account geblokkeerd.
Ik vond het al vreemd dat het zo makkelijk ging.
pi_124568317
Gisteren wederom een topdagje gehad. Ben alweer bezig met 2 nieuwe sites. Vaart zit er lekker in.

Adsense rolt ook lekker door. Al een maand niks aan de sites gedaan en ik krijg steeds meer binnen :P
pi_124571246
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 14:04 schreef JDx het volgende:
Wie is trouwens S.B. Boogaardt? (ben@boogaardt.nl van www.boogaardt.nl).

Is dat iemand hier? Kledingmerken.org? Lijkt wel veel op mijn site :P
Is veel mooier dan jouw site :D

quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 14:04 schreef JDx het volgende:
Wie is trouwens S.B. Boogaardt? (ben@boogaardt.nl van www.boogaardt.nl).

Is dat iemand hier? Kledingmerken.org? Lijkt wel veel op mijn site :P
Heb hem weleens op sitedeals gezien, aan z'n portfolio te zien maakt hij best wel nette sites en logo's.
Facts don't care about your feelings
pi_124571901
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 16:46 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Is veel mooier dan jouw site :D

[..]

Heb hem weleens op sitedeals gezien, aan z'n portfolio te zien maakt hij best wel nette sites en logo's.
True, maar dat boeit verder niet, ik ga misschien ook maar eens een mooiere versie van een al bestaande site maken, het gaat immers om het idee.

Trouwens wel leuk dat ik die site erg lang in mijn signature had en iedereen denkt dat ik daarmee al m'n geld binnen hark, terwijl die site nog geen 2 euro per dag binnen brengt! :D
  woensdag 27 maart 2013 @ 17:14:04 #14
340341 Blester
Membre très utile
pi_124572300
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 14:04 schreef JDx het volgende:
Wie is trouwens S.B. Boogaardt? (ben@boogaardt.nl van www.boogaardt.nl).

Is dat iemand hier? Kledingmerken.org? Lijkt wel veel op mijn site :P
Ik ken hem wel :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124572929
Overigens heb ik gewoon een eigen Virtual Machine (windows) bij transip, betaal 22.50 per maand inclusief licentie en de service is echt uitmuntend.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_124573400
TransIp ;(
Facts don't care about your feelings
  woensdag 27 maart 2013 @ 18:23:22 #17
340341 Blester
Membre très utile
pi_124574650
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 17:44 schreef YoshiBignose het volgende:
TransIp ;(
Inderdaad, waag het maar eens een keer om een factuurtje een dag te laat te betalen, meteen een verhoging erop e.d. en geen contact erover mogelijk.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124575258
Inderdaad, maar als zij een creditfactuur uit moeten schrijven kan je ze 10x mailen waar het geld blijft. Blijkbaar hanteren ze dan opeens een betalingstermijn van 70(!!!) dagen...
Facts don't care about your feelings
  woensdag 27 maart 2013 @ 18:44:13 #19
340341 Blester
Membre très utile
pi_124575379
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 18:40 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad, maar als zij een creditfactuur uit moeten schrijven kan je ze 10x mailen waar het geld blijft. Blijkbaar hanteren ze dan opeens een betalingstermijn van 70(!!!) dagen...
Helemaal eens, slechte ervaringen met Transip. Komt misschien dat ze zo groot zijn geworden dat ze geen fatsoenlijke klantenservice meer kunnen verlenen ofzo. TransIP is ideaal als je altijd alle facturen meteen dezelfde dag betaald, als je verder graag wilt betalen voor wijziging van de houder en geen waarde hecht aan enige fatsoenlijke klantenservice.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124575624
Naja, dat je direct moet betalen kan me nog niet zoveel schelen, maar een keer op een heel druk en belangrijk moment van een website van me besloten ze mn site eraf te gooien omdat ik teveel data gebruikte ofzo. Dus ik contact opnemen maar reageerden pas na een paar uur met domme antwoorden en gooide pas na 2 dagen de site weer online. Was een site over de olympische spelen en bij de opening lag de site er dus uit. Heel veel bezoekers misgelopen.... teringhonden.

Achteraf gaven ze niet eens echt een reden. Een script van ons nam teveel CPU in beslag ofzo... bullshit gewoon want de periode daarna was er niets meer aan de hand en was gewoon een joomla site. Nooit meer TransIP :r goedkoop zijn ze ook niet eens.
Facts don't care about your feelings
  woensdag 27 maart 2013 @ 19:17:14 #21
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124576909
Het is weer zover, zo'n dag dat niemand wil klikken. Nouja 's avonds komt bij mij het meeste verkeer, maar ze hebben er geen zin in. Zelfs niet op YT. Och, mijn 2e doel is al gehaald, maar mijn doel is om mijn inkomsten te verviervoudigen t.o.v. de vorige maanden.
pi_124580399
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 17:04 schreef JDx het volgende:

[..]

True, maar dat boeit verder niet, ik ga misschien ook maar eens een mooiere versie van een al bestaande site maken, het gaat immers om het idee.

Trouwens wel leuk dat ik die site erg lang in mijn signature had en iedereen denkt dat ik daarmee al m'n geld binnen hark, terwijl die site nog geen 2 euro per dag binnen brengt! :D
Schrijf jij al je artikelen voor welcomeathome zelf?
pi_124581700
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 20:28 schreef Skiet het volgende:

[..]

Schrijf jij al je artikelen voor welcomeathome zelf?
Mijn vriendin.
pi_124587499
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 18:50 schreef YoshiBignose het volgende:
Naja, dat je direct moet betalen kan me nog niet zoveel schelen, maar een keer op een heel druk en belangrijk moment van een website van me besloten ze mn site eraf te gooien omdat ik teveel data gebruikte ofzo. Dus ik contact opnemen maar reageerden pas na een paar uur met domme antwoorden en gooide pas na 2 dagen de site weer online. Was een site over de olympische spelen en bij de opening lag de site er dus uit. Heel veel bezoekers misgelopen.... teringhonden.

Achteraf gaven ze niet eens echt een reden. Een script van ons nam teveel CPU in beslag ofzo... bullshit gewoon want de periode daarna was er niets meer aan de hand en was gewoon een joomla site. Nooit meer TransIP :r goedkoop zijn ze ook niet eens.
Ik weet niet wat voor dienst het was, maar als het om een simpele webhosting pakket gaat begrijp ik ze volkomen dat ze je afsluiten. Webhosting is namelijk niet voor duizenden bezoekers in een zeer korte tijd.

Daarnaast, dat ze reageren binnen enkele uren vind je vreemd? Heb je een SLA overeenkomst of eis je gewoon dat ze binnen 10 minuten reageren en het probleem oplossen?
pi_124587950
Ik had anders wel het premium pakket en genoeg dataverkeer over. Dit kon ik ook gewoon upgraden maar ook daar sluiten ze je meteen af als je er een paar mb overheen zit. Dat deed pcx dan wel netter, die sturen je ook een mail dat je erover heen zit maar gooien niet meteen je website offline.

Als een site een korte periode ff druk wordt is dat geen reden om offline te gooien en dan uren niet te reageren. Heeft niks met een SLA of wat dan ook te maken. Is gewoon totaal geen service.

Als er een storing is op hun ruimte is het nog tot daar aan toe. Heeft pcx ook vaak genoeg gehad, werd vaak wel redelijk gecommuniceerd en meestal snel opgelost, maar ik vind dat je als webhost gewoon NOOIT een website offline moet gooien tenzij daar een heel goede reden voor is.
Facts don't care about your feelings
pi_124594997
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 22:35 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik had anders wel het premium pakket en genoeg dataverkeer over. Dit kon ik ook gewoon upgraden maar ook daar sluiten ze je meteen af als je er een paar mb overheen zit. Dat deed pcx dan wel netter, die sturen je ook een mail dat je erover heen zit maar gooien niet meteen je website offline.

Als een site een korte periode ff druk wordt is dat geen reden om offline te gooien en dan uren niet te reageren. Heeft niks met een SLA of wat dan ook te maken. Is gewoon totaal geen service.

Als er een storing is op hun ruimte is het nog tot daar aan toe. Heeft pcx ook vaak genoeg gehad, werd vaak wel redelijk gecommuniceerd en meestal snel opgelost, maar ik vind dat je als webhost gewoon NOOIT een website offline moet gooien tenzij daar een heel goede reden voor is.
Blijkbaar was die hele goede reden er, je trok de hele bak onderuit klinkt het (omdat je het over CPU usage hebt). Waarom zouden ze nooit een website offline mogen trekken, als honderden andere websites last hebben door jouw website, lijkt het me vrij logisch dat ze je offline halen. Verder is het leuk dat je een premium pakket had, maar dat zegt niks, je hebt alleen wat meer dataverkeer/opslag etc.

PCX :') ik zit er zelf ook, maar wat een faal acties hebben zij soms zeg. Laatst ben ik gefactureerd wegens het overschrijden van mijn mail opslag limiet terwijl ik er een limiet op had gegooid om er niet overheen te kunnen. Na wat heen en weer gemail, bleek dat de limiet instelling er alleen maar voor de sier was en de functionaliteit ervan niet actief was :D
pi_124595321
Kan je adsense eigenlijk op een fotoblog krijgen?

Tijdje geleden ben ik afgewezen voor te weinig content :')
pi_124596058
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 01:54 schreef d4v1d het volgende:
Kan je adsense eigenlijk op een fotoblog krijgen?

Tijdje geleden ben ik afgewezen voor te weinig content :')
Een simpele fotoblog voegt ook weinig toe voor adverteerders. Tenzij je iets heel specifieks hebt zoals een oldtimer (auto's) blog of zo, wanneer je alle oldtimertochten bezoekt... maar dan nog zul je bij iedere foto een mooie uitleg erbij zetten lijkt me... een boel fotoos vind je op images.google.com ook
  Moderator donderdag 28 maart 2013 @ 09:19:25 #29
42184 crew  DaMart
pi_124597567
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 19:17 schreef JK het volgende:
Het is weer zover, zo'n dag dat niemand wil klikken. Nouja 's avonds komt bij mij het meeste verkeer, maar ze hebben er geen zin in. Zelfs niet op YT. Och, mijn 2e doel is al gehaald, maar mijn doel is om mijn inkomsten te verviervoudigen t.o.v. de vorige maanden.
Herkenbaar... gisteren en eergisteren waren toch wat tegenvallende dagen qua inkomsten. Hopelijk wordt dat de komense dagen beter.

Ik ben nu toch begonnen met een nieuwe lay-out van mijn grootste site trouwens. Niet langer opgebouwd met frames, maar gewoon met div's en een paar iframes (php gaat me nog een stap te ver momenteel ;)). Op die manier wordt het makkelijker om individuele pagina's te delen op sociale media en hopelijk helpt het ook een beetje voor de positionering in Google.

Gelukkig staat er een lang weekend voor de deur, want alle bestanden aanpassen gaat wel even duren :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_124598154
Ik zit erover te denken om een paar sites aan mijn vriendin te "geven", die mag ze dan zelf onderhouden, wat aan linkbuilding doen en de inkomsten komen dan ook op haar rekening. Of valt dit in het grijze gebied der belasting aangiften? :P
pi_124598413
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 22:35 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik had anders wel het premium pakket en genoeg dataverkeer over. Dit kon ik ook gewoon upgraden maar ook daar sluiten ze je meteen af als je er een paar mb overheen zit. Dat deed pcx dan wel netter, die sturen je ook een mail dat je erover heen zit maar gooien niet meteen je website offline.

Als een site een korte periode ff druk wordt is dat geen reden om offline te gooien en dan uren niet te reageren. Heeft niks met een SLA of wat dan ook te maken. Is gewoon totaal geen service.

Als er een storing is op hun ruimte is het nog tot daar aan toe. Heeft pcx ook vaak genoeg gehad, werd vaak wel redelijk gecommuniceerd en meestal snel opgelost, maar ik vind dat je als webhost gewoon NOOIT een website offline moet gooien tenzij daar een heel goede reden voor is.
Ik heb ook hosting bij Versio en daar hebben ze gisteren ook gewoon mijn sites offline gegooid want mijn bandwith was overschreden. Het zou idd een stuk netter zijn als je een mailtje kreeg. Gelukkig kon ik snel upgraden voor een paar euro extra en was de site weer binnen een uur online.
pi_124598742
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 09:52 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ik heb ook hosting bij Versio en daar hebben ze gisteren ook gewoon mijn sites offline gegooid want mijn bandwith was overschreden. Het zou idd een stuk netter zijn als je een mailtje kreeg. Gelukkig kon ik snel upgraden voor een paar euro extra en was de site weer binnen een uur online.
versio heb ik niks anders als slechte ervaring mee
Trage servers. Amateuristische antwoorden op email.
Je betaald niks en krijgt ook niks.
In het begin lijkt het geweldig. Tot je meer bezoekers krijgt.
Nee ik betaal liever wat meer. Geen versio meer voor mij
pi_124599274
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 10:04 schreef fotostarter het volgende:

[..]

versio heb ik niks anders als slechte ervaring mee
Trage servers. Amateuristische antwoorden op email.
Je betaald niks en krijgt ook niks.
In het begin lijkt het geweldig. Tot je meer bezoekers krijgt.
Nee ik betaal liever wat meer. Geen versio meer voor mij
Vreselijke webhoster, traag en heel erg slechte support... al mijn websites zijn daar inmiddels weg (gelukkig!).
pi_124599673
Ik gebruik versio momenteel alleen nog voor domeinregistraties..
hosting verzorg ik of zelf of breng ik onder bij een andere partij..
pi_124600045
Nou ja het blijkt in ieder geval dat de meningen verdeelt zijn. Blijkbaar moet je maar net pech hebben en hebben alle hostingbedrijven goede en slechte punten :)
Facts don't care about your feelings
pi_124600694
Wie zit er bij Antagonist? Ik kreeg sinds gistermiddag mailtjes van bezoekers van mijn project dat ze met Internet Explorer niet meer op het project komen. Volgens mij zijn het enkele versies van IE die dit probleem hebben en ook de website van Antagonist is met die computers/browsers onbereikbaar (blauw scherm).
  donderdag 28 maart 2013 @ 12:25:42 #37
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_124603048
Laat ik hier ook eens posten.
Op het moment bezig met een nieuw project, website over een dorp, ongeveer 14.800 zoekers per maand volgens Google. Concurrentie is er niet op een paar websites van de lokale clubs na.

Moet alleen even letten op de seo, op waterkoeling.info ben ik al erg slecht te vinden op bepaalde woorden...
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
  donderdag 28 maart 2013 @ 14:46:14 #38
340341 Blester
Membre très utile
pi_124607869
https://www.transip.nl/nieuws-en-acties/vrolijk-pasen/

Gratis domeinnaam bij TransIP tot 1 april :') Ze doen er toch wel alles aan om net weer wat meer klantjes te krijgen zeg.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124608245
jeetje, een bedrijf dat meer klantjes wil...
  donderdag 28 maart 2013 @ 14:59:23 #40
340341 Blester
Membre très utile
pi_124608330
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
jeetje, een bedrijf dat meer klantjes wil...
Het gaat om de manier waarop. Maar jij hebt duidelijk nog geen ervaring met TransIP zo te lezen.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124608362
geen negatieve ervaring inderdaad. onvoorstelbaar, ik weet het.
  donderdag 28 maart 2013 @ 15:05:37 #42
340341 Blester
Membre très utile
pi_124608526
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 15:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
geen negatieve ervaring inderdaad. onvoorstelbaar, ik weet het.
Vroeg of laat zeggen we dan maar :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124610186
Ik heb ook verschillende hostings op shared servers en een VPS bij neostrada en ik moet zeggen: Top! Altijd online, professioneel antwoord en de prijs kwaliteit is prima!
pi_124611478
Het doet met geen goed dat WebBeestje vandaag niet zeurt over te lage inkomsten die niet lijken te kloppen, want ik hoop dat er iets mis is! :')
pi_124611793
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 16:23 schreef JDx het volgende:
Het doet met geen goed dat WebBeestje vandaag niet zeurt over te lage inkomsten die niet lijken te kloppen, want ik hoop dat er iets mis is! :')
Merk jij vandaag bij Analytics ook uitzonderlijk lage cijfers? Ik dacht dat mijn websites niet toegankelijk zijn of iets dergelijks, maar ik kan er gewoon op.. Zowel Adsense als Analytics geven extreem lage aantallen pageviews/bezoekers aan. Zelfs in het weekend haal ik met gemak normaal veel meer.
Get stoned
pi_124612257
Zit meestal op het dubbele rond deze tijd.
pi_124613579
¤ 8,81
Vandaag tot nu toe
Facts don't care about your feelings
pi_124613631
Alles ligt hier precies op schema, analytics en adsense.
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:03:55 #49
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124619478
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 09:19 schreef DaMart het volgende:

[..]

Herkenbaar... gisteren en eergisteren waren toch wat tegenvallende dagen qua inkomsten. Hopelijk wordt dat de komense dagen beter.

Ik ben nu toch begonnen met een nieuwe lay-out van mijn grootste site trouwens. Niet langer opgebouwd met frames, maar gewoon met div's en een paar iframes (php gaat me nog een stap te ver momenteel ;)). Op die manier wordt het makkelijker om individuele pagina's te delen op sociale media en hopelijk helpt het ook een beetje voor de positionering in Google.

Gelukkig staat er een lang weekend voor de deur, want alle bestanden aanpassen gaat wel even duren :D.
Gister was bagger, alsnog wel wat kliks op YT, maar op de site 0,0. Maargoed, vandaag al weer wat kliks, al denk ik dat er eentje verkeerd was, omdat iets klikbaars op mijn site iets te dicht bij een reclame stond als je een touchscreen gebruikt (mobile devices). Dus even 75 pixels ruimte extra gemaakt. Kan Google niet gaan zeuren en bovendien stoort dit ge bezoekers dan ook niet. Niets irritanter dan ergens verkeerd klikken op een touchscreen met te dikke vingers. :+

Maar jij maakt ook gewoon sites in HTML code? Houd er alleen wel rekening mee dat als je iframes gebruikt, Google deze inhoud niet zal indexeren op de pagina waar je het op vertoond. Die leest gewoon de iframe code, maar niet de inhoud in het iframe.

Ik las op Tweakers dat er wat internet-zeekabels uitliggen rondom Egypte, ik merk dat direct op mijn site, want waar ik op YT de eerste ter wereld mee was, is een artikel uit Azie en had daardoor ook wat meer verkeer uit Azie. Sinds vandaag totaal geen Aziatisch verkeer meer. Gaat denk ik wel even duren voor die kabel in orde is. Maar gelukkig heb ik nog YT om aan het Aziatische verkeer te kunnen verdienen.
  Moderator donderdag 28 maart 2013 @ 20:07:49 #50
42184 crew  DaMart
pi_124619668
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:03 schreef JK het volgende:

[..]

Maar jij maakt ook gewoon sites in HTML code? Houd er alleen wel rekening mee dat als je iframes gebruikt, Google deze inhoud niet zal indexeren op de pagina waar je het op vertoond. Die leest gewoon de iframe code, maar niet de inhoud in het iframe.
Iframes gebruik ik alleen voor het menu, de header en de footer, dus qua inhoud niet echt spectaculair voor Google. De echte inhoud van de pagina staat gewoon in het html-document :).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:12:02 #51
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124619849
OK, dan maakt het niet uit.
Maar je kan ook heel simpel php includes gebruiken. Ben je nog steeds niet aan het php'en, maar dan staat ook die info gewoon in het HTML document (al moet je 'm dan wel hernoemen naar .php).
Ik gebruik alleen iframes om content van een ander domein te linken.. bijv YT video, iets van site #4 op site #1 laten zien wat ik persé wil embedden.

Merkte trouwens op dat Google zelf de titel tags soms aanpast in de search. Zogenaamd omdat dit duidelijker is voor de webmaster en de zoeker. Yeah right. Ik had duidelijke info over iets in de tag staan. Weet je wat Google er van maakt? 'Info - <domeinnaam>', ipv '<domeinnaam> - Merk Artikel Soort + specifieke info'.

Dus van bijv. 'iFan.nl - Apple iPhone 5 (OS6.1.2) European model review' zou Google maken: 'Info - iFan.nl'. Maar dit doet ie alleen bij bepaalde zoekopdrachten, want zoek ik nog wat specifieker op het artikel dan kom ik op mijn site wel weer uit op mijn eigen titel-tag.
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:34:14 #52
340341 Blester
Membre très utile
pi_124621006
M'n 'op de plank' websites zijn sinds deze week in aantal afgenomen, heb er een stuk of 5 verkocht.
~ Love comes unseen; we only see it go
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:35:26 #53
340341 Blester
Membre très utile
pi_124621060
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:12 schreef JK het volgende:
OK, dan maakt het niet uit.
Maar je kan ook heel simpel php includes gebruiken. Ben je nog steeds niet aan het php'en, maar dan staat ook die info gewoon in het HTML document (al moet je 'm dan wel hernoemen naar .php).
Ik gebruik alleen iframes om content van een ander domein te linken.. bijv YT video, iets van site #4 op site #1 laten zien wat ik persé wil embedden.

Merkte trouwens op dat Google zelf de titel tags soms aanpast in de search. Zogenaamd omdat dit duidelijker is voor de webmaster en de zoeker. Yeah right. Ik had duidelijke info over iets in de tag staan. Weet je wat Google er van maakt? 'Info - <domeinnaam>', ipv '<domeinnaam> - Merk Artikel Soort + specifieke info'.

Dus van bijv. 'iFan.nl - Apple iPhone 5 (OS6.1.2) European model review' zou Google maken: 'Info - iFan.nl'. Maar dit doet ie alleen bij bepaalde zoekopdrachten, want zoek ik nog wat specifieker op het artikel dan kom ik op mijn site wel weer uit op mijn eigen titel-tag.
Als ik HTML sites maak pomp ik die helemaal vol met PHP includes, ik ga dus niet lopen kutten met iframes e.d. Verder heb ik prima ervaringen met PHP includes.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124621234
Dat zegt hij toch ook :')
Facts don't care about your feelings
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:42:22 #55
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124621397
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat zegt hij toch ook :')
Alleen voor YT en mijn softwarepakket van een andere site doe ik het niet. Maar dat kan niet anders, omdat dat pakket weer info uit een database haalt en meerdere pagina's toont vanuit de embedded-startpage en ik niet zou weten hoe ik dat anders moet doen. Dus eigenlijk doe ik idd niet anders, maar ik denk dat Blester misschien eerder antwoord geeft op DaMart ipv op mij (alleen wel mijn quote gebruikt).
pi_124621656
Ja youtube moet je wel embedden met een iframe en zo zijn er nog een aantal voorbeelden. Ik gebruik ook altijd php includes, maar dat kan dus alleen voor onderdelen uit je eigen website.

Tja, hij lult zoals altijd weer vaag. Goede ervaringen met php includes... ja :') kan je er slecht ervaringen mee hebben dan? Is gewoon een stukje code en omdat php server side is, merkt google er niets van. Je site lijkt dus gewoon 1 stuk html en dat is vaak goed.

Maar ja volgens mij hoef je ook weer niet alles te overdrijven. Vroeger toen deed ik ook alle css een javascripts in aparte bestanden zodat m'n html code zo leeg en netjes mogelijk bleef. Google kijkt daar allemaal wel doorheen, ik zo zo vaak flut sites gewoon goed ranken. En dan ook echt flut gewoon qua code.
Facts don't care about your feelings
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:51:31 #57
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124621818
Oh ik heb volgens W3 validator ook nog genoeg foutjes... dikke pik voor ze.
PHP includes werken idd perfect, kan niet mis gaan en werken idd alleen uit je eigen site (al heb ik wel al mijn sites onder hetzelfde hostingpakket, dus kan ik eventueel nog wat 'lenen' uit een andere map).
pi_124624339
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:34 schreef Blester het volgende:
M'n 'op de plank' websites zijn sinds deze week in aantal afgenomen, heb er een stuk of 5 verkocht.
Er is een of andere opkoper waarvan ik al drie sites ben tegengekomen waar ik eventueel geïnteresseerd in ben. Die stelt dat de domeinen voor 'op de plank' liggen maar daar geloof ik dus geen enkele moer van en daarnaast stelt hij dat ze eventueel weg kunnen gaan voor tussen de ¤750 en ¤3000 euro!!! :') ;(

Opkopers. :r

Dat ben jij toch niet he, met zo'n rood te koop lint links bovenin? :P
:{
pi_124626944
Lekker 1 van m'n nieuwe sites gaat goed vandaag :) nog niet eerder zulke hoge ctr gezien, allemaal op dezelfde 468x60 ad aan het einde van de posts. Het stelt kwa views nog niks voor natuurlijk maar is altijd leuk om te zien :)

Views: 22 Clicks: 6 CTR: 27,27% CPC: ¤ 0,17 RPM: ¤ 46,96 Inkomsten: ¤ 1,03
pi_124627015
Ik vang 0,60 tot 1,10 per klik op twee websites, maar het is zo kut dat ik bijna geen bezoekers heb :D
pi_124627207
Ja de CPC stelt op deze site ook niks voor maar het is dan ook meer een hobby site, kan er veel over schrijven dus kwa bezoekers en content gaat het wel goed komen. Had wel al ingeschat dat de bezoekers erg gevoelig zouden zijn voor ads en dat blijkt wel, de algehele CTR ligt op bijna 6% :)
  vrijdag 29 maart 2013 @ 08:11:13 #62
340341 Blester
Membre très utile
pi_124635152
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat zegt hij toch ook :')
Dat lees ik ook? Ik bevestig het met mijn ervaring? Ga een lezen voordat je post :') Tevens reageer ik op het gesprek dat JK en Damart hebben
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 29 maart 2013 @ 08:12:21 #63
340341 Blester
Membre très utile
pi_124635168
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja youtube moet je wel embedden met een iframe en zo zijn er nog een aantal voorbeelden. Ik gebruik ook altijd php includes, maar dat kan dus alleen voor onderdelen uit je eigen website.

Tja, hij lult zoals altijd weer vaag. Goede ervaringen met php includes... ja :') kan je er slecht ervaringen mee hebben dan? Is gewoon een stukje code en omdat php server side is, merkt google er niets van. Je site lijkt dus gewoon 1 stuk html en dat is vaak goed.

Maar ja volgens mij hoef je ook weer niet alles te overdrijven. Vroeger toen deed ik ook alle css een javascripts in aparte bestanden zodat m'n html code zo leeg en netjes mogelijk bleef. Google kijkt daar allemaal wel doorheen, ik zo zo vaak flut sites gewoon goed ranken. En dan ook echt flut gewoon qua code.
Tuurlijk kan het gebruik van alle andere codes dan pure HTML invloed hebben op de Google posities.. Wat is dus aangeef is dat dit bij PHP includes (vanzelfsprekend) niet het geval is, omdat (zoals jij zegt) het een complete pagina laat zien aan de Google bot.
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 29 maart 2013 @ 08:13:45 #64
340341 Blester
Membre très utile
pi_124635181
quote:
9s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:36 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Er is een of andere opkoper waarvan ik al drie sites ben tegengekomen waar ik eventueel geïnteresseerd in ben. Die stelt dat de domeinen voor 'op de plank' liggen maar daar geloof ik dus geen enkele moer van en daarnaast stelt hij dat ze eventueel weg kunnen gaan voor tussen de ¤750 en ¤3000 euro!!! :') ;(

Opkopers. :r

Dat ben jij toch niet he, met zo'n rood te koop lint links bovenin? :P
Nee, ik maak geen gebruik van een rood te koop lint, ik ken die opkoper wel.
~ Love comes unseen; we only see it go
  Moderator vrijdag 29 maart 2013 @ 08:32:43 #65
42184 crew  DaMart
pi_124635455
Nu ben ik toch eens gaan testen met die php includes, maar wat me opvalt is dat als ik naar /testdirectory ga, ik wel banners te zien krijg, maar als ik naar /testdirectory/index.php ga, de plek van de banner soms leeg blijft...

Heeft Google meer moeite met het vinden van passende banners voor php-sites, of gaat er iets anders mis? :P.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_124637992
Ik gebruik alleen maar PHP sites, al 10 jaar, dus ik denk dat er iets mis gaat.
  Moderator vrijdag 29 maart 2013 @ 10:36:52 #67
42184 crew  DaMart
pi_124638003
Hm, probleem uit mijn vorige post lijkt alleen in Iron (Chrome) op te treden, niet in IE... en als ik <body> en <title> en zo in de index.php zet, is het probleem minder aanwezig dan wanneer ik e.e.a. in header.php zet en die include in de index.php. Ga ik naar index.html (via .htaccess wordt dan de .php geladen), is het probleem er ook niet...
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator vrijdag 29 maart 2013 @ 10:44:34 #68
42184 crew  DaMart
pi_124638184
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 10:36 schreef JDx het volgende:
Ik gebruik alleen maar PHP sites, al 10 jaar, dus ik denk dat er iets mis gaat.
Ik heb in robots.txt de directory met de testsite (wel irritant dat je php niet op je lokale computer kunt testen) uitgesloten... zou dat misschien het probleem kunnen zijn? Wel apart overigens dat het dan alleen optreedt in Iron/Chrome, en alleen als ik direct de index.php aanroep...
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_124638340
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 22:19 schreef xaban06 het volgende:
Ik vang 0,60 tot 1,10 per klik op twee websites, maar het is zo kut dat ik bijna geen bezoekers heb :D
Financieel zeker? Maar de onderwerpen die een hoge CPC opleveren hebben vaak veel concurrentie:)
pi_124638391
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2013 18:23 schreef Blester het volgende:

[..]

Inderdaad, waag het maar eens een keer om een factuurtje een dag te laat te betalen, meteen een verhoging erop e.d. en geen contact erover mogelijk.
Mijn ervaring is anders, ik deed verkeerde bestelling, vraagvan helpdesk werd binnen 3 minuten beantwoord en bestelling gefixed.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator vrijdag 29 maart 2013 @ 16:13:23 #71
42184 crew  DaMart
pi_124650040
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 10:44 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik heb in robots.txt de directory met de testsite (wel irritant dat je php niet op je lokale computer kunt testen) uitgesloten... zou dat misschien het probleem kunnen zijn? Wel apart overigens dat het dan alleen optreedt in Iron/Chrome, en alleen als ik direct de index.php aanroep...
Even mezelf quoten, om te zeggen dat de robots.txt inderdaad het probleem bleek te zijn... In Adsense kreeg ik ook heel veel foutmeldingen van de crawler voor mijn testdirectory, dus toch maar uit de robots.txt gehaald nu...
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  vrijdag 29 maart 2013 @ 16:17:16 #72
340341 Blester
Membre très utile
pi_124650191
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 16:13 schreef DaMart het volgende:

[..]

Even mezelf quoten, om te zeggen dat de robots.txt inderdaad het probleem bleek te zijn... In Adsense kreeg ik ook heel veel foutmeldingen van de crawler voor mijn testdirectory, dus toch maar uit de robots.txt gehaald nu...
Ik ga even in op je eerste bericht, het is wel mogelijk om PHP bestanden lokaal te bekijken, virtual webserver
~ Love comes unseen; we only see it go
  Moderator vrijdag 29 maart 2013 @ 16:18:17 #73
42184 crew  DaMart
pi_124650231
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 16:17 schreef Blester het volgende:

[..]

Ik ga even in op je eerste bericht, het is wel mogelijk om PHP bestanden lokaal te bekijken, virtual webserver
Zit dat standaard in Windows 7 ook, of moet ik dan iets installeren?
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  vrijdag 29 maart 2013 @ 16:20:42 #74
340341 Blester
Membre très utile
pi_124650307
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 16:18 schreef DaMart het volgende:

[..]

Zit dat standaard in Windows 7 ook, of moet ik dan iets installeren?
http://webtechman.com/blo(...)erver-in-10-minutes/

Ik gebruik in ieder geval altijd USB Webserver V8, gewoon even gratis downloaden en starten maar. Veel gebruiken Xampp
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124653956
Gisteren viel tegen qua inkomsten (waarom weet ik niet), vandaag gaat al wat beter. :P

Ik probeer ook zelf banners/advertenties te verkopen, maar dat gaat niet van harte. :{ Ik had eigenlijk verwacht dat wat webshops interesse zouden hebben, maar geen enkele reactie. :X
  vrijdag 29 maart 2013 @ 18:04:04 #76
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124654074
Ik gebruik idd Xampp. Prima om te testen voor je het live zet.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 19:32:41 #77
340341 Blester
Membre très utile
pi_124657315
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 18:04 schreef JK het volgende:
Ik gebruik idd Xampp. Prima om te testen voor je het live zet.
Persoonlijk ben ik voor PHP fan van USB Webserver V8, maar meestal test ik het gewoon online als ik wat wil testen. Ik heb enkele testdomeinen die helemaal dicht zitten voor de zoekmachine en die alleen vanaf mijn IP bereikbaar zijn (en eventueel die van klanten, dat kan ik toevoegen). Zelfde idee en naar mijn mening toch wat fijner.
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 29 maart 2013 @ 19:47:10 #78
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124657997
Bedankt voor de tip Blester, die heeft als voordeel dat je het op een USB stickje kan knallen, Xampp moet je toch installeren. Zal er binnenkort wel een keer mee spelen als ik wat tijd over heb. :)
  vrijdag 29 maart 2013 @ 19:54:34 #79
340341 Blester
Membre très utile
pi_124658372
Twee nieuwe websites hebben wat leuke bedrag opgebracht al:

Registratie van de domeinnaam eind december 2012, Inkomsten tot 29 maart +- ¤250

Registratie van de domeinnaam eind januari 2013, inkomsten tot 29 maart +- ¤210
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124666076
Whow dat is erg lekker blester. Prima inkomsten voor zulke jonge sites.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 11:54:05 #81
340341 Blester
Membre très utile
pi_124679119
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 22:19 schreef ecila het volgende:
Whow dat is erg lekker blester. Prima inkomsten voor zulke jonge sites.
Ben nu twee nieuwe niches aan het opzetten die ongeveer het dubbele van bovenstaande op moeten gaan brengen binnen dezelfde tijd. Zijn inderdaad leuke bedragen voor zulke jonge websites waar ik verder totaal geen omkijken naar heb.

Aantal dagen geleden voor een van de bovenstaande websites bezig geweest, nu alweer een paar posities gestegen.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124680929
Lekker hoor van die websites waarbij je kan stellen dat je 1 x tijd moet investeren en daarna jaren (?) de vruchten daarvan plukken. Ook al zijn de bedragen veel lager dan bij blester, het is al snel de moeite waard naar mijn idee. Ben zelf ook aan wat leuke projecten bezig maar helaas nog niet die grote bedragen, maakt niks uit met 50 cent per dag voor een site die verder weinig aandacht vraagt ben ik ook tevreden en er zit nog veel meer potentie in.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 13:11:04 #83
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124681011
Al het geld is toch meegenomen?
Zo lang je er niets of weinig voor hoeft te doen en het verder je hobby is, is er niets mis mee. Geld verdienen met je hobby is altijd goed. Bij de meesten kost het alleen maar geld.
Bij mij zijn de inkomsten verviervoudigd (in de eerste maand na de wijziging) en de bezoekers ongeveer ook, maar nog lang niet het niveau van enkelen hier. Maarja, dat komt gewoon door een kleine doelgroep. Maar daarvoor heb ik straks nog een andere site waar ik nog steeds verder mee moet.

En binnenkort weer een mooie winactie, wat vast ook wel weer meer verkeer op zal leveren. Als je een lekker lopende website hebt kan je vaak bij bedrijven nog wel eens spullen krijgen die je weg mag geven op de site dmv een winactie.
pi_124683634
@JDx, donderdag was inderdaad een slechte dag ;) of het aan Adsense lag weet ik niet omdat er een storing was door een update.
pi_124686841


0 omkijken naar, deze maand al ¤4000 _O_

jammer dat de projecten waar ik oprechte interesse in heb dan weer niet zo'n goede ROI hebben, maar zolang ik de mogelijkheid heb om me bezig te houden met wat ik ook maar wil ben ik blij. adsense is voor mij een middel om m'n doel (vrijheid) te bereiken, geen doel op zich, zoals acid_nightmare ;)
pi_124687180
Dat is een mooie stijging 8-)
Facts don't care about your feelings
pi_124687375
Goed bezig deeltjesversneller! Zo ver ben ik nog lang niet, maar deze maand gaat wel richting de 500 dus je hoort mij ook niet klagen. Ben het eens met JK, al het geld is meegenomen. Toch zou ik me dolgraag full time op de sites gaan richten, lijkt me een heerlijke lifestyle. Nou ja, we pennen weer rustig verder en wie weet???
pi_124687468
Wonderful Deeltje! M'n vriendin zegt :'( en dat is een goed teken! :D
  zaterdag 30 maart 2013 @ 17:43:09 #89
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124688547
Pff Deeltjesversneller, das niet normaal meer! :)
Hoeveel bezoekers heb je nu ongeveer dagelijks in maart? En mag ik vragen wat je in maart hebt gedaan om de boel zo te laten stijgen?
pi_124689230
25000-30000 views dagelijks volgens adsense, de stijging komt door nieuwe content, oude content een beetje geoptimaliseerd, hogere ctr en de cpc die wat bij begint te trekken.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 18:13:36 #91
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_124689591
Op het gebied van marketing ook een heerlijke goedkope slag geslagen op Facebook, meegegaan in die trend om Olli van Blijdorp en er eentje verloot, 106.000 man viraal bereikt in 2 dagen tijd. :7

Qua advertentieinkomsten gaat het de goede kant op, op 1 van m'n sites, nu stabiel richting de 100 euro in de maand. :)
  zaterdag 30 maart 2013 @ 18:18:25 #92
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124689750
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
25000-30000 views dagelijks volgens adsense, de stijging komt door nieuwe content, oude content een beetje geoptimaliseerd, hogere ctr en de cpc die wat bij begint te trekken.
Toch vallen de kliks dan wel mee, als ik het uitreken krijg je dan dus ongeveer over een maand gezien (laten we maart even aanhouden) iets van ¤ 4,50 per 1000 bezoekers.
Het is alleen dat je best wel heel erg veel bezoekers krijgt en je daarom zo'n machtig mooi bedrag maakt!

Werk je er nog naast? Anders kan je volgens mij nu wel fulltime op webdesign storten als je 4000 euro in de maand krijgt. Al hoewel de belastingdienst ook een groot deel weg snoept en je natuurlijk ook nog andere kosten krijgt als je bijv. zelfstandig ondernemer wilt worden.


edit; oh wacht even, views in adsense? Wat zegt Analytics? Want ik heb bijv. 500-600 views en dan bijv. 180 bezoekers, is 1 view niet één advertentie?
pi_124689804
DIe 4,5Euro/1000 bezoekers is iets wat ik ook ongeveer draai ja.
pi_124690466
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:18 schreef JK het volgende:

[..]

Toch vallen de kliks dan wel mee, als ik het uitreken krijg je dan dus ongeveer over een maand gezien (laten we maart even aanhouden) iets van ¤ 4,50 per 1000 bezoekers.
Het is alleen dat je best wel heel erg veel bezoekers krijgt en je daarom zo'n machtig mooi bedrag maakt!

Werk je er nog naast? Anders kan je volgens mij nu wel fulltime op webdesign storten als je 4000 euro in de maand krijgt. Al hoewel de belastingdienst ook een groot deel weg snoept en je natuurlijk ook nog andere kosten krijgt als je bijv. zelfstandig ondernemer wilt worden.

edit; oh wacht even, views in adsense? Wat zegt Analytics? Want ik heb bijv. 500-600 views en dan bijv. 180 bezoekers, is 1 view niet één advertentie?
analytics geeft hier ook minder aan ja.

ik zit nog op school (hbo). heb wel een bijbaantje, deze zomer nog even een paar weken fulltime werken en dan stop ik daarmee. wil volgend jaar stage lopen in australie dus nog even zoveel mogelijk geld binnenhalen voor het zover is. krijg namelijk geen stufi meer met dit inkomen :(

fulltime chillen op adsense is wel een risico omdat het altijd in 1x kan instorten, dus je kan het beste zo breed mogelijk dingen opzetten. websites, youtube, affiliate, adsense, engelstalig, nederlands. als 1 ding er dan mee stopt val je niet helemaal stil.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 19:50:50 #95
340341 Blester
Membre très utile
pi_124693017
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 16:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[ afbeelding ]

0 omkijken naar, deze maand al ¤4000 _O_

jammer dat de projecten waar ik oprechte interesse in heb dan weer niet zo'n goede ROI hebben, maar zolang ik de mogelijkheid heb om me bezig te houden met wat ik ook maar wil ben ik blij. adsense is voor mij een middel om m'n doel (vrijheid) te bereiken, geen doel op zich, zoals acid_nightmare ;)
Mooie cijfers :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 30 maart 2013 @ 19:52:14 #96
340341 Blester
Membre très utile
pi_124693075
Vandaag maar eens tijd besteed aan marktonderzoek, weer 5 nieuwe niches gevonden. Morgen maar eens een hele zooi domeinnamen hiervoor vastleggen en maar weer uitwerken.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124693255
Er komt geen einde aan he? Elke keer stuiten we weer op iets leuks en dan komt er hupla zomaar weer een site bij. (en ik had me nog zo voorgenomen om eerst al die andere dingen af te ronden)
pi_124693712
geef maar hier, ik heb juist moeite met ideën bedenken. allemaal van die net-niet dingen. of wel leuk, maar niet iets waar brood in zit.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 20:07:31 #99
340341 Blester
Membre très utile
pi_124693756
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:56 schreef ecila het volgende:
Er komt geen einde aan he? Elke keer stuiten we weer op iets leuks en dan komt er hupla zomaar weer een site bij. (en ik had me nog zo voorgenomen om eerst al die andere dingen af te ronden)
Het probleem is dat ik altijd niches vind met verschillende aftakkingen, dan wil ik altijd meteen de hele niche afkopen :P
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124693951
Dat doe ik dan weer niet, ik maak dan een site voor een deel van die niche en kijk het even aan, als het lekker loopt koop en maak ik het volgende deel.

Ik maak ook wel sites waarvan ik weet dat het niet veel meer dan 10 euro per maand gaat opleveren maar als ik weet dat ik de content snel kan schrijven pak ik hem toch rustig mee. Na een paar jaar ben je vergeten dat je 3 dagen hebt zitten pennen en toch komt er elk jaar 120 euro binnen.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 20:13:14 #101
340341 Blester
Membre très utile
pi_124694066
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:11 schreef ecila het volgende:
Dat doe ik dan weer niet, ik maak dan een site voor een deel van die niche en kijk het even aan, als het lekker loopt koop en maak ik het volgende deel.

Ik maak ook wel sites waarvan ik weet dat het niet veel meer dan 10 euro per maand gaat opleveren maar als ik weet dat ik de content snel kan schrijven pak ik hem toch rustig mee. Na een paar jaar ben je vergeten dat je 3 dagen hebt zitten pennen en toch komt er elk jaar 120 euro binnen.
Hoeveel woorden produceer jij per uur? SEO vriendelijke content?
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 30 maart 2013 @ 20:13:27 #102
340341 Blester
Membre très utile
pi_124694077
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
geef maar hier, ik heb juist moeite met ideën bedenken. allemaal van die net-niet dingen. of wel leuk, maar niet iets waar brood in zit.
Heb er nog zat op de plank liggen die je mag overkopen hoor :P
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124694904
Tsja, hoeveel woorden per uur is lastig te meten. Zeg een 45-60 minuten per artikel (ja, seo vriendelijke content) van ongeveer 300 woorden (inclusief plaatje zoeken, plaatsen etc, research) Lijkt me niet mega snel oid.
@Blester: schrijf jij je content zelf?
Alle anderen: hoe lang doen jullie over een artikel?
pi_124695324
Mja ik ben meer een denker, als ik weet wat ik wil hebben ram ik dr ook wel makkelijk 1000-1500 woorden per uur uit. Verder ook vaak last van luiheid of niet echt de motivatie om iets te maken. Echter zoals deze week zie ik dat ik ineens concurrentie krijg, en dan redesign ik m'n hele site en breid ik al m'n artikelen uit in korte tijd. Als ik altijd die motivatie had was ik een stuk verder geweest nu..
  zaterdag 30 maart 2013 @ 20:37:18 #105
340341 Blester
Membre très utile
pi_124695335
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:28 schreef ecila het volgende:
Tsja, hoeveel woorden per uur is lastig te meten. Zeg een 45-60 minuten per artikel (ja, seo vriendelijke content) van ongeveer 300 woorden (inclusief plaatje zoeken, plaatsen etc, research) Lijkt me niet mega snel oid.
@Blester: schrijf jij je content zelf?
Alle anderen: hoe lang doen jullie over een artikel?

Ik schrijf echt al héél lang content, ook voor klanten e.d. SEO vriendelijke content schrijf ik 2000-2500 woorden per uur meestal, zeker bij de nieuwe niches waar ik zelf ook al voor een groot deel in zit. We spreken hier over pure content, plaatsen doe ik alles in een keer (samen met de laatste stappen). Omdat ik al zoveel niches heb gemaakt kan ik enorm veel woorden per uur produceren.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124698371
Wat is het verschil tussen SEO-vriendelijke content en niet vriendelijke?
pi_124699123
Goede keyword-density vs slechte
Goede keywords vs verkeerde
Voldoende tekst vs te weinig / te veel
pi_124699763
Tsja, dan ben ik dus traag. Ik moet steeds veel opzoeken en daar gaat de meeste tijd in zitten, best jammer want met 2000 woorden per uur schiet het wel veel beter op.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 22:09:08 #109
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124700333
Laatste grote artikel waar ik mee bezig was, daar ben ik denk ik 2,5 uur mee bezig geweest, exclusief de tijd die ik nodig had om het artikel te testen (waarbij ik ook foto's en video maak). In die 2,5 uur heb ik foto's uitgezocht en aangepast, een video gemonteerd (en de tijd om de data over te zetten tel ik ook mee) en het artikel geschreven. Maar het kan veel sneller, maar deze was gewoon uitgebreid.

Maar een normaal kleiner artikel lukt wel in 30-45 minuten. Soms echt nog wel sneller, als de woorden snel te binnen schieten.
  zondag 31 maart 2013 @ 11:00:34 #110
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_124712242
Heb gister google analytics toegevoegd aan mijn android app. Echter bij realtime als ik op een van de cirkels ga staan, dan krijg ik " Undefined parameter - TEKENREEKS-Undefined parameter - GETAL. " te zien. Heb ik iets niet goed ingesteld of is het gewoon een google analytics bug?
  zondag 31 maart 2013 @ 13:45:56 #111
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124716203
Die app werkt niet goed. Ik gebruik m niet meer.
Of ik doe ook wat fout. Ik zie ook niet mijn andere domeinnamen met Analytics.

Overigens kan ik merken dat het Pasen is, ze klikken al lekker tot nu toe. Kan merken dat er veel mensen online zitten.

[ Bericht 69% gewijzigd door JK op 31-03-2013 16:41:13 ]
  zondag 31 maart 2013 @ 18:19:02 #112
340341 Blester
Membre très utile
pi_124726117
Iemand hier een website over paaseieren? :D Die doet goede zaken vandaag denk ik.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 31 maart 2013 @ 19:01:01 #113
340341 Blester
Membre très utile
pi_124727411
Vandaag eindelijk een goede domeinnaam gevonden voor een niche, meteen de hele website gereed gemaakt. Ik heb weer het hele thema kunnen verbouwen :') Ik wil altijd teveel perfectie voor AdSense websites terwijl die eigenlijk niet eens nodig is. Resultaat is wel mooi geworden vind ik zelf.

Morgen de teksten maar eens regelen. Naar schatting ongeveer 6000 woorden nodig voor een sterk begin in de SERPs.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124739346
Zo, omzetbelasting ingevuld vanavond. Wat een gedoe. :(
  maandag 1 april 2013 @ 08:49:25 #115
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_124749392
En nu weer wachten tot 9.00 uur voor de Adsense dag voorbij is......
Zie Pacific time op http://www.landenkompas.nl/verenigde-staten/tijdsverschil.
pi_124749692
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 23:07 schreef Drawer het volgende:
Zo, omzetbelasting ingevuld vanavond. Wat een gedoe. :(
Inkomstenbelasting?
Facts don't care about your feelings
  maandag 1 april 2013 @ 09:39:49 #117
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124749745
Nieuwe maand, nieuwe kansen. Gister was geen slechte dag, maar had meer verwacht ivm Pasen. Vandaag maar eens kijken...
pi_124749924
Matig maandje weer ;(

¤ 618,51
Afgelopen maand
Facts don't care about your feelings
  maandag 1 april 2013 @ 10:03:44 #119
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124749970
Daar kan je idd niet van leven.
pi_124750034
Crisis ;(
Facts don't care about your feelings
pi_124750343
¤ 948,12
Afgelopen maand

Ben er wel blij mee, mijn doel is 1000 per maand halen, maar reken op 800 per maand voorlopig. Spaar momenteel alles, omdat ik iets wil gaan doen, maar nog niet weet wat, dus schiet lekker op.
pi_124750576
Zo ben er ook weer :) Nieuwe webwinkel is af en ready to rock *O*
pi_124751234
Drukke dag vandaag, 1 april ;)

  maandag 1 april 2013 @ 12:35:17 #124
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_124752761
Gisteren top dag gehad, ligt vanochtend de server eruit. :'(
Voor het eerst over de 2000 bezoekers op een dag heen. Uitgekomen op 2200 bezoekers *O*
En een maandrecord van ¤189, terwijl normaal gemiddelde rond de ¤110 ligt _O_
pi_124753102
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 09:33 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Inkomstenbelasting?
Nee, omzet.
pi_124755078
Oh je doet per jaar...
Facts don't care about your feelings
pi_124755114
Nieuwe webshop http://goo.gl/Qm8gM

Zijn nog wel paar puntjes die aangepast gaan worden etc :)
pi_124755197
What the... haha. Nog nooit gezien zoiets, maar je hebt tenminste weinig concurrentie :D
Facts don't care about your feelings
pi_124755222
Cool he ;) Marge is ook hoog vandaar dat ik het ga aanbieden :)
pi_124755291
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:07 schreef MolFan het volgende:
Cool he ;) Marge is ook hoog vandaar dat ik het ga aanbieden :)
Eigen voorraad of dropshipping?
pi_124755363
Mixed beide dus
pi_124755374
Vooral eigen voorraad, spul is niet goedkoop qua inkoop
  maandag 1 april 2013 @ 14:53:51 #133
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124756644
Leuke niche! Daar heb je idd niet veel concurrentie in.
pi_124757135
Heb 2-3 concurrenten en daarbij zit ook de groothandel :P
  maandag 1 april 2013 @ 15:30:01 #135
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_124757755
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:03 schreef MolFan het volgende:
Nieuwe webshop http://goo.gl/Qm8gM

Zijn nog wel paar puntjes die aangepast gaan worden etc :)
Contact button en die popup onderaan zijn best vervelend op mobile (safari)
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_124757812
Popup? Welke popup?
  maandag 1 april 2013 @ 15:35:49 #137
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124757908
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:31 schreef MolFan het volgende:
Popup? Welke popup?
Waarschijnlijk de contact popup in javascript?
pi_124758030
Hij bedoelt ROBIN! die aan de rechterkant staat denk ik :P Geniaal contactding is dat trouwens :)

Word binnenkort vervangen door ROBIN livechat maar die is nog in ontiwkkeling.
pi_124758661
Was me niet eens opgevallen die knop rechts :P Krijg je met die brede monitors...
Facts don't care about your feelings
  Moderator maandag 1 april 2013 @ 16:30:36 #140
42184 crew  DaMart
pi_124759399
Grapje van Google in Analytics :D.



Die grote stip blijft de hele tijd staan. En hoewel hij niet meetelt bij het aantal actieve gebruikers op de site, zouden er volgens Analytics (kijkend naar de locaties) momenteel 41 gebruikers vanuit het ISS op mijn site zitten _O-.

[ Bericht 13% gewijzigd door DaMart op 01-04-2013 16:37:38 ]
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_124760306
:D
Facts don't care about your feelings
pi_124760396
Vandaag 11 kliks en 0,00 saldo. Mag hopen dat het geen grap is. }:|
  maandag 1 april 2013 @ 19:11:49 #143
340341 Blester
Membre très utile
pi_124764475
Ik zit op 1/3 van de teksten op dit moment :') De motivatie is vandaag ver te zoeken
~ Love comes unseen; we only see it go
  Moderator maandag 1 april 2013 @ 19:15:11 #144
42184 crew  DaMart
pi_124764560
Mijn motivatie was juist top de afgelopen dagen. In 4 dagen tijd zo'n 700 html-pagina's omgezet naar php :').

Nu maar hopen dat dat de positie in Google en daarmee de inkomsten, positief beïnvloedt :).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 1 april 2013 @ 19:16:06 #145
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_124764585
Bij mij geeft Adsense voor vandaag wel de kliks aan, maar niet het geld wat men ermee heeft verdiend. Is dat bij jullie ook zo?
  Moderator maandag 1 april 2013 @ 19:16:46 #146
42184 crew  DaMart
pi_124764608
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 19:16 schreef von_Preussen het volgende:
Bij mij geeft Adsense voor vandaag wel de kliks aan, maar niet het geld wat men ermee heeft verdiend. Is dat bij jullie ook zo?
Ik zie alleen één klik op Youtube die niks heeft opgeleverd :P.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_124764716
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 19:16 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik zie alleen één klik op Youtube die niks heeft opgeleverd :P.
Hier hetzelfde. Is de CPC een beetje redelijk, levert het niets op. Of zou het te maken hebben met 'Vanaf 1-apr-2013 wordt de rapportage voor door YouTube gehoste AdSense voor inhoud beheerd op YouTube Analytics. Meer informatie.', wat al enige tijd bij Prestatierapporten wordt weergegeven?
Get stoned
pi_124764721
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 19:16 schreef von_Preussen het volgende:
Bij mij geeft Adsense voor vandaag wel de kliks aan, maar niet het geld wat men ermee heeft verdiend. Is dat bij jullie ook zo?
Heb gewoon normale cpc vandaag
  maandag 1 april 2013 @ 19:19:59 #149
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124764745
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 15:30 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Contact button en die popup onderaan zijn best vervelend op mobile (safari)
Die contactknop zit vervelend in beeld, melding op ios om de site als webapp te plaatsen is ook irritant. Als je naar contact gaat en dat scherm sluit, blijft de pagina deels op loading staan. Daarnaast zou ik de mobiele site bij 1024x600/768 tablets niet laten zoen, maar de normale site.

Hopelijk heb je wat aan de tips. Heb getest met een ipod touch 4g en samsung galaxy 7.0 plus.
pi_124766547
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 19:19 schreef JK het volgende:

[..]

Die contactknop zit vervelend in beeld, melding op ios om de site als webapp te plaatsen is ook irritant. Als je naar contact gaat en dat scherm sluit, blijft de pagina deels op loading staan. Daarnaast zou ik de mobiele site bij 1024x600/768 tablets niet laten zoen, maar de normale site.

Hopelijk heb je wat aan de tips. Heb getest met een ipod touch 4g en samsung galaxy 7.0 plus.
Yeah alleen weet ik zo niet hoe het op te lossen. Als er iemand is die eventueel kan helpen etc met Skype of whatever contact me
pi_124767033
Wat er aan de hand is weet ik niet maar nu al 2 keer zoveel bezoekers als gisteren en dan heb ik nog tot 09:00 morgen ochtend *O* sinds begin maart lijkt het haast exponentieel te stijgen. Wel jammer dat ik nog even moet wachten om m'n banner deal te verlengen, dat was 75$ op basis van 150 unieke bezoekers per dag, is inmiddels al 600+ uniek en de dag is nog niet eens voorbij..

Is wel duidelijk een goudmijntje aan het worden na 3 maanden weinig resultaat en dat zonder backlinking, dat wordt nu dan wel weer voor me gedaan op de natuurlijke manier :)
  maandag 1 april 2013 @ 20:28:43 #152
340341 Blester
Membre très utile
pi_124767491
1/2 van de teksten af nu :) Nu alleen nog maar kleine pagina's.
~ Love comes unseen; we only see it go
  maandag 1 april 2013 @ 22:48:02 #153
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124774902
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 19:19 schreef Hinder het volgende:
Hier hetzelfde. Is de CPC een beetje redelijk, levert het niets op. Of zou het te maken hebben met 'Vanaf 1-apr-2013 wordt de rapportage voor door YouTube gehoste AdSense voor inhoud beheerd op YouTube Analytics. Meer informatie.', wat al enige tijd bij Prestatierapporten wordt weergegeven?
Yup. Wel irritant, heb het liever in één overzicht. Hier ook wat YT kliks en geen bedrag er achter. Maar aan de CPC en het aantal kliks weet je natuurlijk wel wat je ontvangen hebt.
Maar volgens mij is YT niet zo snel qua analytics / inkomsten.
pi_124775087
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:48 schreef JK het volgende:

[..]

Yup. Wel irritant, heb het liever in één overzicht. Hier ook wat YT kliks en geen bedrag er achter. Maar aan de CPC en het aantal kliks weet je natuurlijk wel wat je ontvangen hebt.
Maar volgens mij is YT niet zo snel qua analytics / inkomsten.
Klopt, die lopen hier drie tot vier dagen achter. Niet echt een vooruitgang op dit moment als je het mij vraagt..
Get stoned
  maandag 1 april 2013 @ 22:55:00 #155
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124775267
Niet Google-waardig. Maar dat zal hoop ik dan wel goedkomen.
pi_124779788
Ik zal Blester even motiveren om die site helemaal af te maken haha: Blester, geen inspiratie maar transpiratie. Gewoon even flink door pennen nu. Geen getreuzel, gewoon aan de bak NU. Je bent verdorie al op de helft! Huppekee, gaat je lukken, voor woensdag is die site af genoeg om live te gaan.
Zet hem op.

Zo, iemand anders nog een peptalk nodig?
  dinsdag 2 april 2013 @ 07:07:46 #157
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124782719
Nee, wel vakantie en warmer weer in Nederland. :)
  dinsdag 2 april 2013 @ 07:30:03 #158
340341 Blester
Membre très utile
pi_124782805
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 07:07 schreef JK het volgende:
Nee, wel vakantie en warmer weer in Nederland. :)
Motivatie zal met warmer weer alleen maar minder worden, of ik moet met een laptop op een terrasje gaan zitten :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:33 schreef ecila het volgende:
Ik zal Blester even motiveren om die site helemaal af te maken haha: Blester, geen inspiratie maar transpiratie. Gewoon even flink door pennen nu. Geen getreuzel, gewoon aan de bak NU. Je bent verdorie al op de helft! Huppekee, gaat je lukken, voor woensdag is die site af genoeg om live te gaan.
Zet hem op.

Zo, iemand anders nog een peptalk nodig?
Als het goed is, is de website vandaag 'af'.
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 2 april 2013 @ 08:06:36 #159
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_124782990
Gisteren 108 euro. Tikt lekker door zo :7 Wel leuk dat ik intussen al bijna een ton aan spaargeld heb binnen geharkt met online marketing. Gaat nog wel wat belasting vanaf, maar het sparen voor een huis gaat lekker zo! :D
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_124784053
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 07:30 schreef Blester het volgende:

[..]

Motivatie zal met warmer weer alleen maar minder worden, of ik moet met een laptop op een terrasje gaan zitten :)

[..]

Als het goed is, is de website vandaag 'af'.
goed bezig joh, weer een projectje af.
Als het dan eindelijk lekker weer gaat worden zal ik ook wel wat moeite krijgen om ook op die dagen wat content te produceren
pi_124784106
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 april 2013 08:06 schreef star_gazer het volgende:
Gisteren 108 euro. Tikt lekker door zo :7 Wel leuk dat ik intussen al bijna een ton aan spaargeld heb binnen geharkt met online marketing. Gaat nog wel wat belasting vanaf, maar het sparen voor een huis gaat lekker zo! :D
Maar ja voordat je een huis hebt moet je nog wel een paar jaar :P
Facts don't care about your feelings
  Moderator dinsdag 2 april 2013 @ 09:41:53 #162
42184 crew  DaMart
pi_124784142
Gisteren viel een beetje tegen qua inkomsten... wel 5 cent :').

Maar goed, het was ook de dag waarop ik de site met de meeste inkomsten heb aangepast en ik merkte dat Adsense wat tijd nodig had om alle ádvertentieplekken op de website weer te vullen. Dus dat zal de komende dagen hopelijk wel weer aantrekken.

En dan toch maar eens nadenken over andere websites, zodat ik hopelijk eens structureel naar de 5 euro per dag kan gaan of zo :+.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_124784190
Gisteren was eindelijk na een tijdje weer een "normale" dag met rond de ¤30 inkomsten, wat op zich vreemd was want de bezoekersaantallen waren heel erg laag.
Facts don't care about your feelings
pi_124784229
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 09:39 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Maar ja voordat je een huis hebt moet je nog wel een paar jaar :P
volgens mij wilde hij in thailand of vietnam gaan wonen toch?
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_124784254
Dan heb je al voldoende :D
Facts don't care about your feelings
pi_124784639
Ik had weer een normale dag, zoals de laatste 3 maanden elke dag, rond de 30 euro. Gaat erg steady nu, ben er alleen niet gerust op dat 60% van de inkomsten uit 1 site komt, dat kan zo in elkaar zakken.

Blogs blijven kut om eraan te verdienen, de plaatsing van de ads kan je nog zo opvallend doen als je wil zoals op statische sites, maar toch klikken mensen minder snel.

Wat wel erg goed werkt is sharen op Facebook, heb nu 1 site met 170 likes en bijna elke post wordt wel geliked en vaak ook geshared, wat erg veel viral bezoekers opleverd.
  Moderator dinsdag 2 april 2013 @ 10:23:56 #167
42184 crew  DaMart
pi_124784924
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 10:09 schreef JDx het volgende:
Wat wel erg goed werkt is sharen op Facebook, heb nu 1 site met 170 likes en bijna elke post wordt wel geliked en vaak ook geshared, wat erg veel viral bezoekers opleverd.
Nu ik mijn website heb omgezet naar php heb ik ook meteen ShareThis geïnstalleerd, dus elke pagina kan los gedeeld worden op een aantal sociale media. Volgens mij is er nu dan ook al meer gedeeld dan hiervoor met de losse Facebook- en Twitterlink op dezelfde site.

Dus op termijn hoop ik wel op wat meer bezoekers en dus hogere inkomsten :).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_124790354
Ben wel blij met het nieuwe beleid van afgekeurde kliks. Weer slechts 1 euro eraf van de bijna 1000 euro.
  dinsdag 2 april 2013 @ 13:38:41 #169
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_124790423
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 19:16 schreef von_Preussen het volgende:
Bij mij geeft Adsense voor vandaag wel de kliks aan, maar niet het geld wat men ermee heeft verdiend. Is dat bij jullie ook zo?
Het is duidelijk, hij geeft het aantal kliks wel aan, aan de inkomsten worden niet meer onder "content host" weergegeven, vandaar dat het opeens verdwenen leek te zijn. :)
pi_124790892
Inderdaad best irritant dat de Youtube-opbrengsten niet meer bij Adsense worden weergegeven. Hopen dat ze dat gauw weer zoals voorheen maken. :P
pi_124792779
Adsense geeft bij mij niks aan, zodra ik Adsense open zie ik een witte pagina. Adsense laad niet, handig...
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:48:25 #172
340341 Blester
Membre très utile
pi_124797278
Nieuwe website is klaar ^O^

Zijn in totaal +- 5600 woorden geworden, dus ongeveer gelijk aan de schatting van 6000. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk teveel moeite heb gedaan voor deze website, maar de niche heeft zo'n enorme potentie dat hier over enkele maanden goud geld aan verdiend kan worden.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124800265
Ook hier maar is begonnen met website nummer #3 af te maken. Tijd niks gedaan vanwege gebrek aan tijd/motivatie, maar de komende periode weer veel te veel tijd dus hij moet even snel af! Nog ongeveer 1000 woorden schrijven en dan is die weer klaar en gaan we zien hoe het loopt, geen bijzonder grote niche dus zal wel meevallen.
  dinsdag 2 april 2013 @ 20:14:55 #174
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_124805792
Ook hier weer hernieuwde inspiratie gevonden om met mijn niche site aan de slag te gaan. Afgelopen weken te druk met me fulltime job. ;(
  dinsdag 2 april 2013 @ 20:51:56 #175
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124807888
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 10:23 schreef DaMart het volgende:

[..]

Nu ik mijn website heb omgezet naar php heb ik ook meteen ShareThis geïnstalleerd, dus elke pagina kan los gedeeld worden op een aantal sociale media. Volgens mij is er nu dan ook al meer gedeeld dan hiervoor met de losse Facebook- en Twitterlink op dezelfde site.

Dus op termijn hoop ik wel op wat meer bezoekers en dus hogere inkomsten :).
Ga ik ook even regelen, ik heb nu net een facebook/twitter knop, maar alleen voor de domeinnaam, niet specifiek per pagina. Zal er zo even mee klooien en het dan includen... per pagina werkt toch beter. :+ Ben benieuwd of daar nog wat extra's uit komt. btw, 5 cent over een hele dag? Hoop voor je dat Google straks betere reclames laat zien.
pi_124808900
Hmmm, sinds de eerste zie ik wel klikken on mijn adsense staan, maar geen inkomsten meer staan?
inmiddels opgelost.

Iemand idee wat hier aan de hand is?

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2013 21:17:22 ]
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:10:39 #177
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124809028
Youtube?
  Moderator dinsdag 2 april 2013 @ 21:11:45 #178
42184 crew  DaMart
pi_124809098
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:51 schreef JK het volgende:

[..]

Ga ik ook even regelen, ik heb nu net een facebook/twitter knop, maar alleen voor de domeinnaam, niet specifiek per pagina. Zal er zo even mee klooien en het dan includen... per pagina werkt toch beter. :+ Ben benieuwd of daar nog wat extra's uit komt. btw, 5 cent over een hele dag? Hoop voor je dat Google straks betere reclames laat zien.
Het handige van dat Sharethis is dat je precies kunt zien hoe vaak elke pagina via welk medium is gedeeld en hoeveel verkeer dat heeft gegenereerd. En qua inkomsten zit die site alweer ongeveer op het niveau van voor gisteren, dus met de banners gaat het wel weer goed, geloof ik :Y.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:15:54 #179
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124809378
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:11 schreef DaMart het volgende:

[..]

Het handige van dat Sharethis is dat je precies kunt zien hoe vaak elke pagina via welk medium is gedeeld en hoeveel verkeer dat heeft gegenereerd. En qua inkomsten zit die site alweer ongeveer op het niveau van voor gisteren, dus met de banners gaat het wel weer goed, geloof ik :Y.
^O^ Ik zie het nu. Op mijn frontpage zijn al enkele honderden likes, tweets en weet ik het.
Ik twijfel alleen even of ik 'm alleen bovenaan moet laten zien, of ook onderaan. Ik begin nu gewoon eerst met bovenaan. Bovendien handig die Google Translate optie, want ik heb nog redelijk wat buitenlandse bezoekers en het is teveel content om ook in het Engels neer te kwakken.

Mooi dat je weer op je oude bedrag zit. Ik hoop qua inkomsten ook omhoog te gaan, maar afgelopen maand zat ik al op 4x zoveel als de voorgaande periode en ook qua bezoekers ongeveer 4x zoveel. Ook enkel door een javascriptje in HTML uit te zetten en met PHP includes te gaan werken.
pi_124809459
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:10 schreef JK het volgende:
Youtube?
Yes, zie het net ook in mijn broertjes account.

Vanaf 1-apr-2013 wordt de rapportage voor door YouTube gehoste AdSense voor inhoud beheerd op YouTube Analytics
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:20:32 #181
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124809698
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:16 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Yes, zie het net ook in mijn broertjes account.

Vanaf 1-apr-2013 wordt de rapportage voor door YouTube gehoste AdSense voor inhoud beheerd op YouTube Analytics
Beetje jammer, ja. Maar aan de hand van de kliks en CPC kan je zo zien hoeveel je krijgt. Best wel weinig, meestal krijg ik 2 cent per klik. Maargoed, Youtube moet ook de hosting betalen natuurlijk... dan blijft er minder geld over.
pi_124810284
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:20 schreef JK het volgende:

[..]

Beetje jammer, ja. Maar aan de hand van de kliks en CPC kan je zo zien hoeveel je krijgt. Best wel weinig, meestal krijg ik 2 cent per klik. Maargoed, Youtube moet ook de hosting betalen natuurlijk... dan blijft er minder geld over.
Ja:-(
Vorige maand zat ik op een gemiddelde van 2,98% en ¤ 0,05 (gemid. bijna 1300 pagina weergaven) Helaas nauwelijks geen inkomsten op dit kanaal :(
Gelukkig hebben we de andere nog ;)
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:35:34 #183
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124810750
Nou 5 cent is dan nog aardig... bij mij staan de inkomsten op YT net aan, maar ik zie dus gemiddeld 2-4 cent per klik... maargoed, elke dag nog wel een paar kliks en alle centen zijn welkom. Het is maar voor erbij als extra reclame en ondersteuning aan video op de site.

Hmmm ik loop even wat te klooien met hotlinking aan of uit, want met Google Translate gaat ie anders moeilijk doen (geen plaatjes). Heb translate.google.com in de whitelist gezet, maar toch laat ie geen plaatjes zien op het moment dat ik de boel vertaal via die ShareThis Google Translate knop. Ik kijk er wel een keer naar als de bandbreedte echt uit de spuigaten loopt. Ik zit nu ongeveer op 1/17e van wat toegestaan is.
pi_124812774
Hoe zit het eigenlijk nu met de inkomsten die je hebt met Youtube? Gaan ze die voortaan apart overmaken of gooien ze die aan het einde van de maand bovenop je Adsense? Want nu heb ik dus 0,00 Euro binnen Adsense bij gehoste inhoud en normaal is 1/3e van m'n Adsense-inkomsten via Youtube. :P Nu is dat lastig te zien: het wordt niet weergegeven binnen Adsense en bij Youtube Analytics loopt men 2 dagen achter (en het is ook nog eens in dollars). :{
  dinsdag 2 april 2013 @ 22:13:25 #185
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124813051
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 april 2013 08:06 schreef star_gazer het volgende:
Gisteren 108 euro. Tikt lekker door zo :7 Wel leuk dat ik intussen al bijna een ton aan spaargeld heb binnen geharkt met online marketing. Gaat nog wel wat belasting vanaf, maar het sparen voor een huis gaat lekker zo! :D
Zit je dan ongeveer maandselijks op een 3000 euro aan inkomsten?
Als je al bijna een ton bij elkaar hebt geveegd met online marketing, dan ben je al een flink eind op weg! :) En volgens mij verdien je dan hier in het topic ook het meeste van iedereen.
  woensdag 3 april 2013 @ 03:12:31 #186
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_124822541
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:13 schreef JK het volgende:

[..]

Zit je dan ongeveer maandselijks op een 3000 euro aan inkomsten?
Als je al bijna een ton bij elkaar hebt geveegd met online marketing, dan ben je al een flink eind op weg! :) En volgens mij verdien je dan hier in het topic ook het meeste van iedereen.
Nah. Eerder op ongeveer 2 tot 2.5k per maand. Ik heb in het verleden een paar goede klappers gemaakt met affiliate microsites voor mobiele telefoons, maar die markt is intussen zwaar verzadigd qua concurrentie.

Ben nu bezig met een concept hier in Australië :) Ben er aardig in aan het investeren; ik heb een Filippijn in dienst die voor 4 dollar per uur artikelen schrijft voor die site :') Ik heb met mezelf afgesproken dat ik geen SEO doe tot ongeveer augustus. Tot die tijd is het zwaar content pompen.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 3 april 2013 @ 03:14:12 #187
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_124822554
Zijn er hier trouwens mensen die geld verdienen met bitcoin? Als je daar vroeg was ingestapt kan je nu mooi uitcashen zeg :o
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_124823835
quote:
7s.gif Op woensdag 3 april 2013 03:14 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die geld verdienen met bitcoin? Als je daar vroeg was ingestapt kan je nu mooi uitcashen zeg :o
Jup. :D
pi_124824681
Wat is bitcoin dan?

Je hebt trouwens soms van die dagen dat ALLES mee zit, gister was zo'n dag, ik had bijna 700 bezoekers op een site met een RPM van 73 euro en CPC van 71 cent. Damn...

47 euro van 167 bezoekers!!! :D

(inclusief andere sites 56 euro op 1 dag, nieuw record)
pi_124825730
Een virtuele, anonieme munteenheid die op dit moment op 144$/stuk staat. En gisteravond nog op 113$. En een maand ofwat geleden op 28$.

Heb er van de week 5 verkocht toen het op 95$ stond, geld is onderweg. :)
pi_124827689
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:31 schreef JDx het volgende:
Wat is bitcoin dan?

Je hebt trouwens soms van die dagen dat ALLES mee zit, gister was zo'n dag, ik had bijna 700 bezoekers op een site met een RPM van 73 euro en CPC van 71 cent. Damn...

47 euro van 167 bezoekers!!! :D

(inclusief andere sites 56 euro op 1 dag, nieuw record)
Dat is echt ziek. Ik 22 euro op 8240 bezoekers... als ik jouw RPM en CPC had gehad dan was ik binnen de kortste keren stinkend rijk :P
Facts don't care about your feelings
  woensdag 3 april 2013 @ 13:12:37 #192
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_124831416
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:31 schreef JDx het volgende:
Wat is bitcoin dan?

Je hebt trouwens soms van die dagen dat ALLES mee zit, gister was zo'n dag, ik had bijna 700 bezoekers op een site met een RPM van 73 euro en CPC van 71 cent. Damn...

47 euro van 167 bezoekers!!! :D

(inclusief andere sites 56 euro op 1 dag, nieuw record)
Mooie niche heb jij te pakken dan :D
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 3 april 2013 @ 13:14:47 #193
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_124831506
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 09:39 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Maar ja voordat je een huis hebt moet je nog wel een paar jaar :P
Ik heb een lange adem ;) Zo lang ik minimaal 500 euro per maand winst maak, ben ik in principe tevreden, omdat ik dan bovengemiddeld bijspaar :)

Stiekem heb ik wel het doel om ooit een miljoen op m'n rekening te hebben. En gezien de schaalbaarheid van online inkomsten, is dat volgens mij helemaal geen onrealistisch doel.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 3 april 2013 @ 13:16:30 #194
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_124831573
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:16 schreef Drawer het volgende:
Een virtuele, anonieme munteenheid die op dit moment op 144$/stuk staat. En gisteravond nog op 113$. En een maand ofwat geleden op 28$.

Heb er van de week 5 verkocht toen het op 95$ stond, geld is onderweg. :)
Jezus te paard. 144 dollar alweer :D Wat een bubble zeg. Straks gaat 'ie plop en krijgen we weer een berg huilies :')

Toch overweeg ik eigenlijk een klein beetje ook in te stappen met een klein test kapitaal.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_124832181
Als je over 20 jaar 1.000.000 op je rekening wil hebben zal je toch minstens 4000 euro per maand moeten sparen :{
pi_124833495
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:29 schreef JDx het volgende:
Als je over 20 jaar 1.000.000 op je rekening wil hebben zal je toch minstens 4000 euro per maand moeten sparen :{
kom op jdx.. beter leren rekenen.. t is wel wat jaartjes minder.. Enige lullige is dat over 20 jaar, datzelfde miljoen dezelfde koopkracht heeft als 400.000 euro nu.. Dus je kunt beter inzetten op 2 miljoen
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_124835413
Ook niet vergeten wat er aan belasting nog vanaf gaat, ben bang dat je heel wat langer bezig zult zijn.
pi_124835553
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 15:00 schreef WebBeestje het volgende:
Ook niet vergeten wat er aan belasting nog vanaf gaat, ben bang dat je heel wat langer bezig zult zijn.
valt best mee.. met een inleg van 4k per maand, rekening houdend, niet met belasting maar met de vermogenrendementsheffing ben je in 17 jaar over een miljoen heen, uitgaande van een gemiddeld rendement van 4% wat laag is over zo'n periode
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_124835554
quote:
2s.gif Op woensdag 3 april 2013 14:06 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

kom op jdx.. beter leren rekenen.. t is wel wat jaartjes minder.. Enige lullige is dat over 20 jaar, datzelfde miljoen dezelfde koopkracht heeft als 400.000 euro nu.. Dus je kunt beter inzetten op 2 miljoen
Hmmm? 4000 * 12 * 20 = 960.000 komt toch vrij aardig in de buurt van die miljoen?

Ja belasting moet je er nog afhalen, afhankelijk dus hoeveel je ernaast verdient. Gezien het feit dat hij gewoon kan leven neem ik aan dat het toch zeker wel 42% zal zijn. Het geld is ook nog eens minder waard, maar dat wordt weer gecompenseerd met rente-inkomsten en die tikken toch best wel aan hoor bij 500.000 bijvoorbeeld :P

Ik ga dat nog lang niet halen iig ;(

[ Bericht 5% gewijzigd door YoshiBignose op 03-04-2013 15:09:33 ]
Facts don't care about your feelings
pi_124836742
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 15:04 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Hmmm? 4000 * 12 * 20 = 960.000 komt toch vrij aardig in de buurt van die miljoen?

Ja belasting moet je er nog afhalen, afhankelijk dus hoeveel je ernaast verdient. Gezien het feit dat hij gewoon kan leven neem ik aan dat het toch zeker wel 42% zal zijn. Het geld is ook nog eens minder waard, maar dat wordt weer gecompenseerd met rente-inkomsten en die tikken toch best wel aan hoor bij 500.000 bijvoorbeeld :P

Ik ga dat nog lang niet halen iig ;(
Stargazer woont in australie he, vast andere sommetjes.. Maar goed.. 1 miljoen op de bank is sowieso niet zo slim.. spreiden lijkt me altijd beter :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_124836877
Hallon jongens, ben ik weer.
Zozo praten over miljoen op de bank. Ze zijn niet bang hier :P
Ik ben weer bezig met 2 nieuwe grote projecten waar wel een maand tijd in gaat zitten.
Adsense + affiliate lopen lekker door. Ik ben tevreden :)
pi_124836890
quote:
2s.gif Op woensdag 3 april 2013 15:33 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Stargazer woont in australie he, vast andere sommetjes.. Maar goed.. 1 miljoen op de bank is sowieso niet zo slim.. spreiden lijkt me altijd beter :)
Gewoon op een bank in Cyprus zetten.
pi_124837959
1000 pageviews 0 clicks en dus een rpm van 0,28. slecht begin van de dag :{
  woensdag 3 april 2013 @ 19:44:41 #205
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124847592
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 16:08 schreef Stokkie_ het volgende:
1000 pageviews 0 clicks en dus een rpm van 0,28. slecht begin van de dag :{
Hier loopt het ook niet lekker, zal vast aan die addthis balk liggen. :)
  woensdag 3 april 2013 @ 19:53:52 #206
340341 Blester
Membre très utile
pi_124848089
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 15:38 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Gewoon op een bank in Cyprus zetten.
Kon je in het verleden wel mooi 7-8% rente vangen, als je maar gewoon onder de ¤100.000 gaat zitten op Cyprus is het toch prima :). 8K per jaar rente.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124848930
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:07 schreef Bart-Willem het volgende:
Hoe zit het eigenlijk nu met de inkomsten die je hebt met Youtube? Gaan ze die voortaan apart overmaken of gooien ze die aan het einde van de maand bovenop je Adsense? Want nu heb ik dus 0,00 Euro binnen Adsense bij gehoste inhoud en normaal is 1/3e van m'n Adsense-inkomsten via Youtube. :P Nu is dat lastig te zien: het wordt niet weergegeven binnen Adsense en bij Youtube Analytics loopt men 2 dagen achter (en het is ook nog eens in dollars). :{
Gelukkig, nog iemand met zelfde 'probleem'
Ik heb sinds de maand april dus niks ontvangen nog aan inkomsten uit YT filmpjes..
Dacht even dat het mogelijk aan mijn account zou liggen en dat deze niet goed mee was genomen in de migratie om analystic te gebruiken op YT ipv in adsense zelf ofzo..

maar in de maand april dus 0,00$ nog staan, terwijl er toch een aantal clicks zijn geweest zo te zien.. even afwachten maar *O*
  woensdag 3 april 2013 @ 20:31:54 #208
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124849868
@star-gazer; 2-2.5K per maand is ook zeker niet slecht!!! Had ik zoiets maar, dan ging ik echt veel minder werken en meer tijd storten op wat ik leuk vind om te doen. En met zo'n Filipijn in dienst voor dat bedrag lach je je eigen rot. Is 4 dollar daar een beetje lekker uurbedrag?

Vandaag willen ze ook niet klikken. 0 kliks voor content, wel voor Search en YouTube, maar content.. no way.

Mijn webhoster is overgegaan naar 2GB ruimte en 100GB dataverkeer... ipv 500mb en 20GB. En dat voor dezelfde prijs.. alleen je mag minder addon-domeinen hebben, dus ik zit over de limiet heen van het pakket. Maar deze heb ik voor die wijziging geregistreerd, dus dat zal vast wel goed zijn. :+


Andere vraag; Volgens mij kan Google de comments in Disqus nog niet indexeren, of wel?

[ Bericht 20% gewijzigd door JK op 03-04-2013 21:27:38 ]
pi_124861884
Hoe centreren jullie banners? Ik gebruik center tags zoals <center> en </center> maar iemand vertelde mij dat dit niet html 5 valid is. Hierdoor verschijnen bij sommige personen geen banners. Is dit dan de oplossing?

http://www.techehow.com/2(...)html5-valid.html?m=1
pi_124863839
1 miljoen is voor mij nog wel ver weg maar vandaag wel ineens een site die ein-de-lijk gaat scoren op het belangrijkste keyword. Pfff heb er een maand of 6 op moeten wachten maar het is wel precies op het juiste moment. Eindelijk die top 10 binnen gedrongen.
  donderdag 4 april 2013 @ 07:06:38 #211
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124864702
Ik krijg een wp error Webbeestje. Ik gebruik zelf ook center. Mag niet in html5? Zeker niet w3-valid, maar dat is wel meer niet. Ik zou eerder vermoeden dat je de banner wel ziet, maar niet in het midden. Ik werk heel veel met center... dan zou niemand iets zien?

Edit; je moet het via css regelen, maar ik heb dat nu dus ook (nog) niet, of het staat al wel in de css, maar kan ik nu niet zien. Alle browsers tot nu toe slikken het nog wel.
pi_124864944
een div maken met margin: 0 auto;
pi_124865101
@Drawer bedankt. @JK ik kreeg van iemand het bericht die een Apple gebruiker is en volgens mij was het bij Safari op het nieuwe OS. Ik dacht laat hier maar even weten voordat inkomsten verloren gaan.
pi_124870795
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 23:55 schreef WebBeestje het volgende:
Hoe centreren jullie banners? Ik gebruik center tags zoals <center> en </center> maar iemand vertelde mij dat dit niet html 5 valid is. Hierdoor verschijnen bij sommige personen geen banners. Is dit dan de oplossing?

http://www.techehow.com/2(...)html5-valid.html?m=1
Hmm dan moet ik ook eens wat code aan gaan passen :P
pi_124871786
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 07:49 schreef Drawer het volgende:
een div maken met margin: 0 auto;
Dit ja.
pi_124872927
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 07:49 schreef Drawer het volgende:
een div maken met margin: 0 auto;
Ik kom er niet uit, telkens krijg ik een klein vierkantje met een rood kruisje te zien waar de banner moet staan.

Heeft iemand een voorbeeld waar alleen nog de Adsense code toegevoegd hoeft te worden?
pi_124875325
<div style="margin: 0 auto">

adsense code

</div>
Facts don't care about your feelings
pi_124877639
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:21 schreef YoshiBignose het volgende:
<div style="margin: 0 auto">

adsense code

</div>
Dat had ik geprobeerd maar dat geeft een uitlijning naar links.
pi_124878139
Je centreert de div, niet de p dan. Anders P centreren of waar je banner ook in staat.
Facts don't care about your feelings
pi_124878255
Een div centreren is echt heel erg basic hoor...
Zeker geen width gegeven?

Verder dit lezen en dan moet je er wel uitkomen:
http://stackoverflow.com/(...)e-middle-of-the-page
  donderdag 4 april 2013 @ 15:56:48 #221
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_124878989
quote:
2s.gif Op woensdag 3 april 2013 15:33 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Stargazer woont in australie he, vast andere sommetjes.. Maar goed.. 1 miljoen op de bank is sowieso niet zo slim.. spreiden lijkt me altijd beter :)
Alles in bitcoin pompen? :P
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 4 april 2013 @ 15:58:04 #222
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_124879033
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 07:49 schreef Drawer het volgende:
een div maken met margin: 0 auto;
Voor de zekerheid "0 auto 0 auto;" doen. Dan heb je nog controle over de marges aan zowel de boven- als onderkant :) En je kan tegenwoordig ook met <section> werken als dat semantisch zin heeft.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_124879054
quote:
7s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:58 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Voor de zekerheid "0 auto 0 auto;" doen. Dan heb je nog controle over de marges aan zowel de boven- als onderkant :)
Je begrijpt dat hetzelfde is als 0 auto?
pi_124886734
Kent iemand een website zoals sitedeals.nl maar dan voor engelse markt (verenigd koningkrijk dus en niet amerika)?
pi_124886865
Sedo?
  donderdag 4 april 2013 @ 19:24:44 #226
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124886980
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:20 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Dat had ik geprobeerd maar dat geeft een uitlijning naar links.
Werkt het al? Trouwens, in HTML5 zeggen ze dat je het met CSS moet doen, maar ik zie in mijn code dat ik voornamelijk toch wel div's gebruik. En daarom snap ik nu ook waarom ik tabellen nog moest uitlijnen naar links, want dat is het nadeel van div's. Ik ga binnenkort toch eens een online cursus CSS en PHP doen om even wat nieuwe kennis op te doen, ik hang nog ergens in web 1.0.

Maar anders werkt misschien dit;

<div align="center">
adsense-code
</div>

Ik vind het alleen wel eng als Mac OS X 10.8 echt niets meer laat zien wat tussen <center></center> staat, dan verdwijnen denk ik vele websites die niet meer up to date zijn.


Gister qua klikken een slecht dagje beleefd, een paar kliks, maar weinig inkomsten. Vandaag trekt het denk ik wel weer bij, maar ik wilde bijna de AddThis balk de schuld geven.

Ander vraagje;

Disqus of Livefyre in HTML (dus geen plugin) als commentsysteem? Die eerste heb ik al in test draaien en werkt goed, nadeel is dat er (nog) geen indexatie volgt door Google, waardoor Google dus minder vaak langs komt om die pagina te lezen.
  donderdag 4 april 2013 @ 19:40:10 #227
340341 Blester
Membre très utile
pi_124887568
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:18 schreef JupilerXL het volgende:
Kent iemand een website zoals sitedeals.nl maar dan voor engelse markt (verenigd koningkrijk dus en niet amerika)?
http://www.websitebroker.com/

Geen idee wat het is maar ik kwam hem een keer tegen.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124889764
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:40 schreef Blester het volgende:

[..]

http://www.websitebroker.com/

Geen idee wat het is maar ik kwam hem een keer tegen.
Ik bedoel eigenlijk ook met een forum, zodat ik wat mensen kan vinden als linkpartners voor mijn .co.uk websites. via sitedeals.nl vind ik vaak ook wel interessante vandaar:)
  donderdag 4 april 2013 @ 20:33:15 #229
340341 Blester
Membre très utile
pi_124889996
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:28 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

Ik bedoel eigenlijk ook met een forum, zodat ik wat mensen kan vinden als linkpartners voor mijn .co.uk websites. via sitedeals.nl vind ik vaak ook wel interessante vandaar:)
Waarom zou je zulke website's inzetten voor het vinden van backlinks? Daar zijn toch tig andere manieren voor.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124895816
@JK dat helpt, bedankt. Wel handig om dus te weten want je zult zo natuurlijk jaarlijks wat mislopen.
  donderdag 4 april 2013 @ 22:34:54 #231
348280 Bankpasje
FOK! it up.
pi_124896829
hoe maak ik een website, vol met advertenties zoals hier is gedaan -> http://ww38.0utlook.de/
is hier een standaard template of iets dergelijks voor?
  donderdag 4 april 2013 @ 22:54:18 #232
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124897823
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:20 schreef WebBeestje het volgende:
@JK dat helpt, bedankt. Wel handig om dus te weten want je zult zo natuurlijk jaarlijks wat mislopen.
Zou het? Ik had de afgelopen maand iets van 350 MacIntosh gebruikers op mijn site, waarvan iets van 80 of 90 met OS 10.8. Maar ik wil het nog wel eens testen op zo'n apparaat of je niets ziet tussen die center-commando's.

Maaruh.. niemand die Disqus of Livefyre gebruikt? Ik ga wel even experimenteren met de 2e qua indexing, Disqus werkt verder wel erg fijn met wat ik gister al getest had. Nu die ander offline proberen via Xampp (moet die USB webserver nog downloaden :P
pi_124898093
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:34 schreef Bankpasje het volgende:
hoe maak ik een website, vol met advertenties zoals hier is gedaan -> http://ww38.0utlook.de/
is hier een standaard template of iets dergelijks voor?
Voor zover ik weet mag dat niet eens meer, waarom die sites er nog zijn weet ik ook niet..
  donderdag 4 april 2013 @ 23:27:11 #234
348280 Bankpasje
FOK! it up.
pi_124899527
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:59 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Voor zover ik weet mag dat niet eens meer, waarom die sites er nog zijn weet ik ook niet..
AAAH, daar hebben ze dus een stokkie voor gestoken :P
  donderdag 4 april 2013 @ 23:40:27 #235
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124900061
Livefyre zit raar in elkaar. In IE9 nergens te zien, in Firefox op een enkele pagina, terwijl de code gewoon geladen wordt. Maar ik zag al dat ook de comments in Livefyre via javascript gaan, dus of het wordt gelezen door de Google bot.. ik weet dat ie js kan uitvoeren, maar we zien wel. Ik heb er Disqus op gezet... of ze nu wel of niet indexeren, mensen kunnen ook via facebook/twitter inloggen, dus wie weet trekt het weer extra volk als ze reageren.
pi_124903443
Kicken zeg, in Mei sta ik met mijn winkel op een groot event hier in de regio :) Proefzakken etc vanuit een merk voer al kunnen regelen etc :)

Zin in alleen duurt nog een maand :P
pi_124904493
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:59 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Voor zover ik weet mag dat niet eens meer, waarom die sites er nog zijn weet ik ook niet..
Dat domein staat bij een parking provider. Zelf zo een pagina maken gaat idd niet.
pi_124909757
Lekker begin van april, als het deze maand zo door gaat zal ik voor de eerste keer ever de 1000 euro bereiken.

Heb nu 2 blogs lopen, bij de meeste wel bekend www.nv*us.nl en ook een nieuw blog, www.welcome*at*home.com (sterretjes weghalen ivm gezeik hier), de laatste begint nu wat bezoekers te krijgen, posts beginnen zich te nestelen in Google en krijg steeds meer organic verkeer.

Pagerank staat nog steeds op N/A, dus zal nog wel even duren voordat de site echt gaat lopen. Maar van de laatste 400 bezoekers heeft nog niemand op de reclame geklikt en ook op NVus blijft de CTR super laag.

De blogs zijn meer werk dan dat eruit komt, iemand een gouden tip voor een betere plaatsing van banners op zowel site A als B?

[ Bericht 4% gewijzigd door JDx op 05-04-2013 12:15:08 ]
  vrijdag 5 april 2013 @ 12:13:10 #239
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124910332
Volgens mij heb jij op site B helemaal geen adsense op dit moment draaien?
pi_124910365
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:13 schreef JK het volgende:
Volgens mij heb jij op site B helemaal geen adsense op dit moment draaien?
Onderaan elke post.

Op mijn statische sites heb ik ondervonden dat een advertentie onder de post het beter doet dan boven een post.
pi_124910705
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:14 schreef JDx het volgende:
ervonden dat een advertentie onder de post het beter
maar je statische sites hebben geen content, dus slecht vergelijkingsmateriaal jongen :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  vrijdag 5 april 2013 @ 12:28:36 #242
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124910794
Oh kijk, zo ver kijk ik niet eens (en ik klikte dit keer geen posts open).
Ik zou ook op de frontpage wat zetten. Links van de artikelen een 120x600 banner, naar top gepositioneerd (of nog beter; die meeschuift als je scrollt) en dit ook in de artikelen. Daarnaast bij de artikelen een 728x90 banner (of iets kleiner als het niet past) tussen de tekst door op een nette plek waar het niet stoort, maar het wel duidelijk is dat het een reclame is.
Alleen als je artikelen hebt met enkel foto's, dan valt zo'n banner tussendoor niet op. Daarnaast is het de vraag of mensen echt zo ver naar beneden scrollen om alle foto's te zien. Dan zou je bijna nog beter een image gallery widget kunnen gebruiken waarbij je één foto per keer ziet en op een pijltje kan klikken (of op toetsenbord) om de volgende foto te zien, waarbij je ten alle tijde een reclame er onder ziet staan.

Mijn ervaringen met de 250x250 banners zijn niet echt positief. Ik gebruik ze dan ook minimaal.
pi_124911401
En ineens stort m'n Adsense-inkomen als een kaartenhuis in elkaar (afgelopen 3 dagen). Hebben meer mensen hier last van? :X
  vrijdag 5 april 2013 @ 12:49:16 #244
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124911447
Die van mij vallen ook ietsje tegen. Maar vergeet niet dat de Youtube inkomsten ook niet meer vermeld worden. Niet dat dit bij mij veel is, maar het scheelt toch wat. Ik denk dat er in mij niche even geen mooie reclames zijn... anders wilde ik het al schuiven op de ShareThis balk... en sinds gister dan de Disqus comments. :P
pi_124912578
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:28 schreef JK het volgende:
Oh kijk, zo ver kijk ik niet eens (en ik klikte dit keer geen posts open).
Ik zou ook op de frontpage wat zetten. Links van de artikelen een 120x600 banner, naar top gepositioneerd (of nog beter; die meeschuift als je scrollt) en dit ook in de artikelen. Daarnaast bij de artikelen een 728x90 banner (of iets kleiner als het niet past) tussen de tekst door op een nette plek waar het niet stoort, maar het wel duidelijk is dat het een reclame is.
Alleen als je artikelen hebt met enkel foto's, dan valt zo'n banner tussendoor niet op. Daarnaast is het de vraag of mensen echt zo ver naar beneden scrollen om alle foto's te zien. Dan zou je bijna nog beter een image gallery widget kunnen gebruiken waarbij je één foto per keer ziet en op een pijltje kan klikken (of op toetsenbord) om de volgende foto te zien, waarbij je ten alle tijde een reclame er onder ziet staan.

Mijn ervaringen met de 250x250 banners zijn niet echt positief. Ik gebruik ze dan ook minimaal.
Meeschuiven zou ik graag doen, maar dat mag toch niet? Blijft zo wazig of dat nou wel of niet mag???
  vrijdag 5 april 2013 @ 13:28:48 #246
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124912703
Ik weet niet of meeschuiven wel of niet mag... het was een idee. :P
Ik heb ze overigens gewoon statisch staan, maar als je lange lappen info hebt kan het wel eens makkelijk zijn om ook nog een ad te laten zien.
pi_124913274
Ik snap niet waarom mensen op statische sites massaal op ads klikken en op blogs totaal niet.

Misschien moet ik me meer richten op jonge meisjes :P
pi_124913291
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:47 schreef Bart-Willem het volgende:
En ineens stort m'n Adsense-inkomen als een kaartenhuis in elkaar (afgelopen 3 dagen). Hebben meer mensen hier last van? :X
Jup...
  vrijdag 5 april 2013 @ 14:02:31 #249
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124913789
JDx, maak een K3 site ofzo. :P Of een boyband site met al die sukkels die je tegenwoordig hebt waar al die meiden van gaan soppen.
pi_124913942
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:14 schreef JDx het volgende:

[..]

Onderaan elke post.

Op mijn statische sites heb ik ondervonden dat een advertentie onder de post het beter doet dan boven een post.
Ik heb veel geëxperimenteerd de laatste maand met banners maar de 300x250 onderaan m'n post deed het iig niet goed, de 468x60 echter wel. Heb nu meestal 768x90 tussen menu en blog, 468x60 aan einde post en een 300x250 vrij hoog in de rechter of linker kolom. CTR is bij alle banners nagenoeg hetzelfde met die opstelling.
pi_124914645
Ok, flink wat geschoven, 336x250 onder archives/categories, 468x60 onder de posts, een skyscraper links (overal).

Misschien later nog eens proberen om een 768 tussen het menu en de site te doen. Maar dan gaat de skyscraper links weg denk ik, anders wordt het een bende.

En wellicht een banner tussen de widgets.
pi_124919587
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:47 schreef Bart-Willem het volgende:
En ineens stort m'n Adsense-inkomen als een kaartenhuis in elkaar (afgelopen 3 dagen). Hebben meer mensen hier last van? :X
Instorten is een groot woord maar zo heb ik weken van ¤0,80-¤1,00 RPM (tussen 30.000 en 40.000 views per dag) en zo is het plots ¤0,40-¤0,50. Dat hakt er best in en een verklaring kan ik niet vinden :)
  vrijdag 5 april 2013 @ 17:54:52 #253
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124922063
Ook leuk, in Webmaster Tools krijg ik 404 errors omdat er van die flutsites zijn die links naar je site maken op basis van een suggestie ofzo en maar een url verzinnen of een script hebben die niet case sensitive is. Dan heb ik het bijv. over varsh.nl van Tom Dubois (wat doorlinkt naar ejij.nl) en nl-bedrijven.nl van een of andere Belgische Marokkaan met een bedrijf genaamd 'MBclick's. ejij.nl is eveneens van die Mohamed. Bloedirritant, laat staan dat die sites overzichtelijk zijn. Terwijl de site van z'n bedrijf netjes is, is ejij een verzameling van rotzooi om te cashen met Adsense.

Maargoed, intussen krijg ik wel crawlerrors, terwijl ik zo netjes op 0 errors wil blijven staan.
Bedankt he met je prutsscript zonder case sensitive optie (al kan je beter alles met kleine letters doen, maar daar gaat het nu even niet om).
  vrijdag 5 april 2013 @ 20:17:52 #254
340341 Blester
Membre très utile
pi_124927515
Vandaag een bod gekregen van ¤3000 op een kleine redelijk nieuwe niche van me, bestaande uit 3 website's die samen zo'n ¤160-¤170 per maand binnen brengen. Denk dat ik er wel mee akkoord ga, behoren toch zeker niet tot mijn main website's.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124927645
Blester krijg je gewoon een bod uit het niets of bied je sites te koop aan?
  vrijdag 5 april 2013 @ 20:21:36 #256
340341 Blester
Membre très utile
pi_124927728
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 20:19 schreef WebBeestje het volgende:
Blester krijg je gewoon een bod uit het niets of bied je sites te koop aan?
Veelal klanten hebben een actueel overzicht van website's die ik eventueel zou willen verkopen bij een goed bod, hier komen die biedingen dan soms vandaag :)

Krijg trouwens ook soms wel eens mailtjes van mensen uit dezelfde branche die de positie bijvoorbeeld gezien hebben en daarom de website over willen kopen om de markt in handen te houden.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124935978
redelijk net bod die 3000 euro. Of ik het zelf zou doen? Dat denk ik niet als het evergreen en onderhoudsvrij is. Dan wacht ik wel een jaartje of twee op dat geld met de kans dat ik er in de maanden/jaren erna ook nog geld mee kan verdienen. Aan de andere kant, nu in je handje is ook wel lekker.
  vrijdag 5 april 2013 @ 23:12:39 #258
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124936581
Als je er weinig mee doet en het niet echt in je straatje ligt, dan kan je het weg doen. Maar anders zou ik het ook nog even mooi houden.
pi_124945324
Anderhalf jaar ligt net op het randje van verkoop, bij 2 zou ik het zeker doen.

Ik zit nu op zo'n 800-1000/maand met 1 domein, als iemand mij momenteel 15.000 zou bieden, zou ik wel gaan twijfelen, het lijkt zoveel geld en het is easy money :P

Maar 42% gaat naar de belasting en dan hou je een keer 8000 euro over. Dat is er doorheen voordat je het weet en heb je geen sites meer waar je jaren aan hebt gewerkt.
  zaterdag 6 april 2013 @ 11:15:43 #260
340341 Blester
Membre très utile
pi_124945983
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 10:34 schreef JDx het volgende:
Anderhalf jaar ligt net op het randje van verkoop, bij 2 zou ik het zeker doen.

Ik zit nu op zo'n 800-1000/maand met 1 domein, als iemand mij momenteel 15.000 zou bieden, zou ik wel gaan twijfelen, het lijkt zoveel geld en het is easy money :P

Maar 42% gaat naar de belasting en dan hou je een keer 8000 euro over. Dat is er doorheen voordat je het weet en heb je geen sites meer waar je jaren aan hebt gewerkt.
Het gaat om website's die ik 2 of 3 maanden geleden op heb gezet, verder komt er zoals gezegd ¤150 - ¤170 per maand uit nu, maar stabiel zijn de inkomsten natuurlijk nog zeker niet (dit kun je namelijk niet zeggen als een website 2 of 3 maanden online staat).

In ieder geval, ben akkoord gegaan :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124946058
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 10:34 schreef JDx het volgende:

Maar 42% gaat naar de belasting en dan hou je een keer 8000 euro over. Dat is er doorheen voordat je het weet en heb je geen sites meer waar je jaren aan hebt gewerkt.
Van die 800-1000 per maand gaat ook 42% naar de belasting :P
Facts don't care about your feelings
pi_124946256
Wat voor sites hebben jullie eigenlijk? Blogs over onderwerpen? Wat moet ik me er bij voorstellen? Ik lees dit topic regelmatig even door maar wat jullie precies melden komt bij mij niet over. Nieuws? Actualiteit?
pi_124952654
Zie handtekening :P
pi_124952990
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 15:52 schreef MolFan het volgende:
Zie handtekening :P
Maar die doen toch weinig met Adsense?
pi_124953451
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 16:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Maar die doen toch weinig met Adsense?
Helemaal niets zelfs ;) Maar heb wel wat Adsense sites hoor zoals SiberischeHusky punt info
pi_124954358
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 11:29 schreef Scrummie het volgende:
Wat voor sites hebben jullie eigenlijk? Blogs over onderwerpen? Wat moet ik me er bij voorstellen? Ik lees dit topic regelmatig even door maar wat jullie precies melden komt bij mij niet over. Nieuws? Actualiteit?
Omdat dat er weinig toedoet. Er zijn 100en onderwerpen te verzinnen voor een website. Als ik het zo hoor hebben de meeste mensen hier statische sites (wat betreft adsense). Ik ook. Blogs heb ik een hekel aan dus dat doe ik nooit. Natuurlijk is het altijd goed voor google als je regelmatig update.
Facts don't care about your feelings
pi_124954420
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 16:44 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Omdat dat er weinig toedoet. Er zijn 100en onderwerpen te verzinnen voor een website. Als ik het zo hoor hebben de meeste mensen hier statische sites (wat betreft adsense). Ik ook. Blogs heb ik een hekel aan dus dat doe ik nooit. Natuurlijk is het altijd goed voor google als je regelmatig update.
Wat is jouw website dan? Er zijn inderdaad 100en onderwerpen te bedenken, maar ik zit inderdaad te twijfelen tussen blog of statisch, bij blog lijkt het me te veel werk op dag basis, bij statisch weet ik niet wat ik moet melden om het interessant te houden.
pi_124954632
Tja goede content is belangrijk. Er zijn heel veel sites met troep, maar er zijn ook zat blogs die niks zinnigs te melden hebben iedere dag. Daarom is het altijd handig om een website te maken waar je zelf veel vanaf weet, dat helpt een hoop. Maar dit wil niet altijd zeggen dat het veel geld gaat opleveren :P
Facts don't care about your feelings
pi_124955697
Ook bij een blog hoef je niet te blijven bloggen, als je een paar goede artikelen schrijft blijven bezoekers ook wel komen. Als je een onderwerp kiest waar je wat over weet en het leuk vindt kan je ook blijven schrijven. Niches zijn leuk met een statische pagina maar sites met veel content welke af en toe geupdate worden lopen naar mijn ervaring een stuk beter.

Ik heb zelf in de eerste 3 dagen van april net zo veel verdiend met adsense als de hele maand maart met een beetje bloggen en statische content, wel leuk om een site van 50 naar 5000 bezoekers per dag te zien gaan door het toevoegen van wat content :) Waar je over moet schrijven kan je bepalen door te zoeken in keyword tool/google trends. Mensen zoeken veel long-tail tegenwoordig, dat is iets waar je op kan inspelen.
  zaterdag 6 april 2013 @ 19:00:44 #270
340341 Blester
Membre très utile
pi_124959218
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 16:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat is jouw website dan? Er zijn inderdaad 100en onderwerpen te bedenken, maar ik zit inderdaad te twijfelen tussen blog of statisch, bij blog lijkt het me te veel werk op dag basis, bij statisch weet ik niet wat ik moet melden om het interessant te houden.
Scrummie, je kunt hier zovaak vragen welke website's iemand heeft maar vrijwel niemand zal hier zijn netwerk prijsgeven.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124964387
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 19:00 schreef Blester het volgende:

[..]

Scrummie, je kunt hier zovaak vragen welke website's iemand heeft maar vrijwel niemand zal hier zijn netwerk prijsgeven.
Oke, ik snap de reden daar niet van? Zit daar wat achter? :P Ben een newbie op dit gebied, vergeef me mijn domheid.
pi_124964424
Mensen die websites in niches gaan oprichten en gaan concurreren waardoor mensen minder verdienen :P
pi_124964463
Dat klinkt zowaar nog logisch ook ;)
pi_124964821
Of mensen die je site proberen te verkloten door heel vaak op de banners te klikken ;)

Of mensen die je gaan opzoeken met een whois en uiteindelijk op je facebook terechtkomen of misschien wel naaktfoto's van je vriendin vinden :')
Facts don't care about your feelings
  zaterdag 6 april 2013 @ 21:13:10 #275
340341 Blester
Membre très utile
pi_124964962
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Of mensen die je site proberen te verkloten door heel vaak op de banners te klikken ;)

Of mensen die je gaan opzoeken met een whois en uiteindelijk op je facebook terechtkomen of misschien wel naaktfoto's van je vriendin vinden :')
:D die laatste is wel goed, die heb jij trouwens op Facebook staan? :D
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124965196
Nope... alleen m'n eigen naaktfoto's :P
Facts don't care about your feelings
  Moderator zaterdag 6 april 2013 @ 21:24:58 #277
42184 crew  DaMart
pi_124965534
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 16:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat is jouw website dan? Er zijn inderdaad 100en onderwerpen te bedenken, maar ik zit inderdaad te twijfelen tussen blog of statisch, bij blog lijkt het me te veel werk op dag basis, bij statisch weet ik niet wat ik moet melden om het interessant te houden.
Ik heb gewoon wat hobbysites waar ik de hostingkosten mee terug wil verdienen. Al probeer ik nog wel eens een niche te bedenken die wat meer kan opleveren :P.

Maar de meeste sites zijn statische sites. Ik heb wel twee blogs, maar de ene is om gemakkelijk wat foto's online te kunnen zetten en de andere is weliswaar opgezet met Wordpress, maar bevat ook vooral statische content.

Mijn belangrijkste inkomstenbron voor Adsense heb ik begin van de week aangepast, eindelijk de frames eruit en omgezet naar php. Daar wil ik me nu wel verder in verdiepen en ook andere sites nog omzetten. Maar wat ik wel merk is dat toen ik weer even een paar maanden amper wat aan die site deed, die site zakte in de Googlerankings. Qua SEO is er ook nog wel wat te verbeteren, denk ik, want pagina 3 inmiddels is wel wat laag. Daar is qua bezoekers wel meer uit te halen nog :Y :).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_124970272
Hoeveel pagina's hebben jullie sites gemiddeld?
pi_124970287
Adsense valt weer flink tegen, bezoekers niet anders dan normaal maar RPM gehalveerd ten opzichte van wat normaal is. De maand begint slecht en Google is sowieso niet helemaal zuiver.

[ Bericht 27% gewijzigd door WebBeestje op 06-04-2013 23:18:37 ]
  Moderator zaterdag 6 april 2013 @ 23:22:20 #280
42184 crew  DaMart
pi_124971906
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 22:50 schreef Nezhi het volgende:
Hoeveel pagina's hebben jullie sites gemiddeld?
Mijn grootste site zit momenteel op ruim 500 pagina's, maar mijn tweede site qua Adsense zit op iets van 10 of zo :P.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator zaterdag 6 april 2013 @ 23:29:41 #281
42184 crew  DaMart
pi_124972198
Die inkomsten worden wel erg onoverzichtelijk nu je voor Youtube op Youtube zelf moet kijken, waar het bedrag alleen in dollars staat. Hopelijk draaien ze dat binnenkort weer terug -O-.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zondag 7 april 2013 @ 00:28:09 #282
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124974533
In Adsense zie je nog wel de kliks en cpc. Dat met elkaar vermenigvuldigen en je weet hoeveel honderd euro je per dag weer hebt met Youtube. Al snap ik de keus van Google ook niet.
pi_124974662
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 22:51 schreef WebBeestje het volgende:
Adsense valt weer flink tegen, bezoekers niet anders dan normaal maar RPM gehalveerd ten opzichte van wat normaal is. De maand begint slecht en Google is sowieso niet helemaal zuiver.
Ik hoor je alleen maar klagen over Google als de inkomsten tegenvallen, maar als het goed gaat is er zeker niets aan de hand :')
Facts don't care about your feelings
pi_124979500
Mijn statistieken afgerond over de afgelopen 30 dagen:

Websites: 40
pageviews: 2 miljoen
clicks: 15,000
CPC: ¤0.16
Earnings: ¤2,500

De beste tip die ik kan geven is om niet vast te houden aan websites in het nederlands/engels, maar om aan de slag te gaan met de alle talen die ondersteund worden door adsense:

Arabic, German, Portuguese, Bulgarian, Greek, Romanian, Chinese (simplified), Hebrew, Russian, Chinese (traditional), Hungarian, Serbian, Croatian, Indonesian, Slovak, Czech, Italian, Slovenian *, Danish, Japanese, Spanish, Dutch, Korean, Swedish, English, Latvian, Thai, Estonian *, Lithuanian, Turkish, Finnish, Polish, Ukrainian, French, Norwegian

Vertalers kun je vinden via websites zoals Freelancer.com Odesk etc.
pi_124979871
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 00:31 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ik hoor je alleen maar klagen over Google als de inkomsten tegenvallen, maar als het goed gaat is er zeker niets aan de hand :')
Dan kan ik elke dag wel nuilen :D
  zondag 7 april 2013 @ 10:09:08 #286
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_124979885
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 00:31 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ik hoor je alleen maar klagen over Google als de inkomsten tegenvallen, maar als het goed gaat is er zeker niets aan de hand :')
Het blijft niet helemaal logisch als je steeds meer bezoekers krijgt maar zo nu en dan weken er tussen hebt die plots 50% lager zijn qua inkomsten.

Verder is het misschien handig om wat meer nieuws over Google te lezen, die misbruiken o.a. hun machtspositie in de zoekmachine. Er moet gewoon een goed alternatief komen en dat verwacht ik van Facebook+Yahoo.
  zondag 7 april 2013 @ 10:40:23 #287
340341 Blester
Membre très utile
pi_124980267
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 22:51 schreef WebBeestje het volgende:
Adsense valt weer flink tegen, bezoekers niet anders dan normaal maar RPM gehalveerd ten opzichte van wat normaal is. De maand begint slecht en Google is sowieso niet helemaal zuiver.
Jezus, jij loopt echt elke dag Google overal de schuld van geven of niet? :') Ga je website eens verbeteren in plaats van lopen klagen over 'fouten' die Google zou maken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 22:50 schreef Nezhi het volgende:
Hoeveel pagina's hebben jullie sites gemiddeld?
Geheel afhankelijk, heb er van 50, heb er van 10, heb er van 300 en ga zo maar even door.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 7 april 2013 @ 11:42:26 #288
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_124981442
Elke dag Google afkraken? Nee :) Is Google schuldig aan het misbruiken van zijn positie? Ja :) staat overigens los van Adsense.
  zondag 7 april 2013 @ 12:11:02 #289
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124982083
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:27 schreef nikname het volgende:
Mijn statistieken afgerond over de afgelopen 30 dagen:

Websites: 40
pageviews: 2 miljoen
clicks: 15,000
CPC: ¤0.16
Earnings: ¤2,500

De beste tip die ik kan geven is om niet vast te houden aan websites in het nederlands/engels, maar om aan de slag te gaan met de alle talen die ondersteund worden door adsense:

Arabic, German, Portuguese, Bulgarian, Greek, Romanian, Chinese (simplified), Hebrew, Russian, Chinese (traditional), Hungarian, Serbian, Croatian, Indonesian, Slovak, Czech, Italian, Slovenian *, Danish, Japanese, Spanish, Dutch, Korean, Swedish, English, Latvian, Thai, Estonian *, Lithuanian, Turkish, Finnish, Polish, Ukrainian, French, Norwegian

Vertalers kun je vinden via websites zoals Freelancer.com Odesk etc.
Je kan alleen niet controleren of er spelvauten in zitten of dat er iets van de zinsbouw klopt.
Dus dat is een pure gok. Maargoed, jij hebt dus websites in alle talen die voor Adsense beschikbaar zijn? Ik blijf denk ik toch maar bij Nederlands en Engels... maar voor mij is het ook enkel maar een extraatje. Blijven werken moeten we allemaal tot onze dood.
pi_124982575
Wij hebben laatst wat geexperimenteerd met bijvoorbeeld Bulgaars als 3e taal. Kliks vanuit dat soort landen zijn geen cent waard, nouja 1 of 2 cent. Waar kliks uit NL rond de 50 cent waard zijn.
  zondag 7 april 2013 @ 12:29:13 #291
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_124982595
Youtube video die viral lijkt te gaan :) Hoe lang duurt het voordat alles is geupdate? Hij staat nu op 301 views.
  zondag 7 april 2013 @ 12:43:39 #292
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124983029
Youtube updates gaan langgggggzaam. Ik check het maar per dag.
  zondag 7 april 2013 @ 12:48:16 #293
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_124983183
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 22:50 schreef Nezhi het volgende:
Hoeveel pagina's hebben jullie sites gemiddeld?
Ik heb geen flauw idee hoeveel mijn belangrijkste site er heeft, aangezien zelfs zoekresultaten en afbeeldingen ondertussen een eigen pagina hebben, dan alle profielen, reacties, nieuws-items, sub-pagina's, filmpjes, afbeeldingen etc. nog en met ruim 80.000 profielen (en daaronder ook weer sub-paginas met vrienden, items, aanpassingsopties etc) en ga zo maar door ...

M'n andere site heeft 32 statistische pagina's en dan de items (posts) die daarbij komen.
pi_124983263
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 10:40 schreef Blester het volgende:

[..]

Jezus, jij loopt echt elke dag Google overal de schuld van geven of niet? :') Ga je website eens verbeteren in plaats van lopen klagen over 'fouten' die Google zou maken.

[..]

Geheel afhankelijk, heb er van 50, heb er van 10, heb er van 300 en ga zo maar even door.
Google maakt misbruik van zijn positie. Bij ons is een klant van ~1000 servers naar 400 servers gegaan. Ok, niet slim om bedrijf zijnde van Google afhankelijk te zijn, maar het is overduidelijk dat Google misbruik maakt van hen positie.
pi_124983780
Bah.. komen er veel mensen binnen op mijn site, krijgt Transip een DDOS-aanval op hun nameservers :')
  zondag 7 april 2013 @ 14:57:06 #296
340341 Blester
Membre très utile
pi_124987668
Haha, daar gaan de TransIP fans mooi de boot in, DDOS attacks :D En maar volproppen die shared hostings, DDOS aanval en alles ligt plat _O-
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124987818
Kreeg net een mailtje dat ze al vanaf 24 maart aangevallen worden maar merkte er helemaal niets van tot vandaag. Ik weet niet hoe lang de servers down waren maar ze waren nadat ik die post neerzette weer online.
  zondag 7 april 2013 @ 15:05:13 #298
340341 Blester
Membre très utile
pi_124987951
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 15:01 schreef Nezhi het volgende:
Kreeg net een mailtje dat ze al vanaf 24 maart aangevallen worden maar merkte er helemaal niets van tot vandaag. Ik weet niet hoe lang de servers down waren maar ze waren nadat ik die post neerzette weer online.
In de mail viel duidelijk de wanhoop te lezen, een volgende (grotere) aanval kan TransIP wel eens enkele dagen plat gooien. Duur dagje voor TransIP om iedereen op de zondag op te trommelen :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124988065
Wanhoop, wat voor pillen slik jij gozer ;)?

quote:
Inmiddels is de intensiteit van de aanval afgenomen. U heeft door de aanval hoogstens enkele minuten een tragere verbinding gehad.
pi_124989511
Inderdaad kreeg het mailtje ook, maar heb daar niets meer gehost dus dat scheelt :P
Facts don't care about your feelings
  zondag 7 april 2013 @ 16:17:31 #301
340341 Blester
Membre très utile
pi_124991091
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 15:07 schreef Nezhi het volgende:
Wanhoop, wat voor pillen slik jij gozer ;)?

[..]

'Dat was af en toe 'even peentjes zweten', zegt Niknam. "Het is een kat- en muisspel."'

Dit soort uitspraken :)
~ Love comes unseen; we only see it go
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')