abonnement Unibet Coolblue
pi_124535764

De hardstyle liefhebbers onder ons O+
Eric_thumb.jpgStewie.gifTwitter_photol.jpgUntitled-2.gifUntitled-6.gifcash%20klein.jpgfok_usericon1.gifavatar.gifRhSBQs_50.gifkrustyFok.jpgdj_party.gifbovendasboot.jpg2ecg8du.giffok.pngFOKApples.jpgsunshine.jpgWGAF.gif161372.giffok4.gifDSC00840.mini.jpg35085n7.jpg2hhdcup.pngrsz_baron.jpgWariokleur.jpg29fcpr4.jpg.pngr.png1077788_small.gifAlphaverb.jpgavatar_2.JPGMW2Ss.gifre3s.jpg16gilvn.jpgimagesCAVI210J.jpguitje.pngThleinnno.jpgAFCA%20(2).pngui.pngnoiconn.pngUI1.jpgafbeeldingfok.pngghost.jpg

Welkom! :W
Welkom in het FOK!-Hardstyle topic. Hét topic voor alle hardstyle liefhebbers onder ons. Discussiëren over de nieuwste platen, even vertellen wat je van die ene liveset vindt of gewoon lekker ouwehoeren over hardstyle en alles wat er bij komt kijken... hier is het aan de orde van de dag.

Newbies zijn altijd welkom en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hardstylers in dit topic te vinden dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft.

Wat is Hardstyle? :?
Hardstyle is een muziekgenre dat overeenkomsten vertoont met trance, hardcore en hardtrance. Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd, klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 BPM langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 160 beats per minuut. Vaak worden de nummers wel versneld afgespeeld door DJ's.

De sound is karakteristiek voor de stijl en kan omschreven worden als harde beats gecombineerd met erg aanwezige (in tegenstelling tot hardcore) melodielijnen. Veel hardcore-artiesten produceren ook hardstyle tracks, die vergelijkbaar klinken maar toegankelijker zijn. Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.

Geschiedenis (8>
Hardstyle is ontstaan uit Duitse, Italiaanse, en Nederlandse hardhouse en Rave die zijn vermengd met invloeden van hardtrance en oldschool-hardcore rond 2000. De oorsprong vindt zijn plaats in Nederland, waar de eerste hardstyle evenementen werden gehouden op het einde van 1999, begin 2000.

Één van de sleutelfiguren in de ontwikkeling van de stijl is Dana van Dreven (met name onder Danamite), bekend onder haar hardstyle dj-alias Dana (Lady Dana voor hardcore). Later hielpen meer van haar collega's uit het hardcore-tijdperk, zoals Pavo, Darkraver, Luna (met name onder Straight On), Zany, DJ Isaac en The Prophet.

Bekende Feesten _O_


Bekende producers en DJ's~:)
*Abyss*Digital Punk*Noisecontrollers
*Activator*DJ Stephanie*Pavo
*Alpha Twins*DJ Thera*Philippe Rochard
*Alphaverb*Dj Titan*Pulse
*Alter Egosz*Donkey Rollers *Ran-D
*A-Lusion*Dozer (f.k.a. Tony)*Scope DJ
*Balistic*Dutch Master*Showtek
*Bass Modulators*Faistos (a.k.a. Frequencerz)*Slim Shore
*Beat Providers*Francesco Zeta*Southstylers
*Beholder*Frontliner (f.k.a. Abject)*Super Marco May
*B-Front*Geck-O*Tatanka
*Bioweapon*Gizmo*Technoboy
*Blutonium Boy*Grandmaster Q*The Machine
*Brainkicker*Hardstyle Masterz*The Partycrushers
*Brennan Heart*Headhunterz*The Pitcher
*Chris One*Intractable One*The Prophet
*Clive King*Isaac*The R3bels
*Crypsis*Jack of Sound*The Vision
*Da Tweekaz*Jones*Tuneboy
*Dana*Josh & Wesz*Toneshifterz
*Daniele Mondello*Kodex*Unloaders
*Davide Sonar*Kold Konexion*Wasted Penguinz
*D-Block & S-te-Fan*Luna*Wildstylez
*Deepack*Max B. Grant*Zany
*Degos & Re-Done*Max Enforcer*Zatox
*DHHD*Mind.Illusion*Zero Sanity

MC's ^O^
MC Da Syndrome
MC DV8
MC Jeff
MC Linez
MC Rems
MC Renegade
MC Ruffian
MC Villain

Hardstyle op Twitter oO<
DJ's & ProducersIsaacWildstylez
A-LusionJonesZany
Abyss & JudgeJosh & Wesz
Alpha TwinsJowan van KorvenMC's
B-FrontKutskiDa Syndrome
BioweaponLow-EDV8
CrypsisLuna
D-Block + S-Te-FanNoisecontrollersOverig
DeepackPavoB2S
Digital PunkProfylerFusion Records
FrontlinerScope DJHardstyle.com
ShowtekScantraxx Records
HeadhunterzThe PitcherQ-Dance

Links ^O^
Partyflock
Wiki

Downloads/Fora
0daymusic
HarderState
HardTraxx
LSDB (Liveset Database)
MusicInControl
Screamer Hardstyle

Organisaties
Art of Dance
B2S
Bass Events
ID&T
Multigroove
Q-dance
UDC

Platenlabels
AVIO-Records
Fusion
M!d!fy
Q-dance
Rytmic Records
Saifam
Scantraxx
Seismic
Theracords
Zanzalabs
TiLLT Records

Luister NU! hardstyle *O*
Digitally Imported - winamp / Digitally Imported - wmp
FreshFM Alleen op de woens(Showtek-Bash)dag-avond
Q-Dance radio
HardStation.FM
b2s Radio
hardstyle.nu

Oude topics :z

Topicreeks: Hardstyle

[Hardstyle] Best of 2008
[Hardstyle] Best of 2009
[Hardstyle] Best of 2010

TT:





[ Bericht 0% gewijzigd door robuust89 op 26-03-2013 19:31:54 ]
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_124535975
Heerlijke fittie.

Ik sta toch aan de kant van Frontliner

* Boy_Snakeye pakt popcorn erbij
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_124536032
Eensch met Stm!

Ook al vind ik wel dat de post van frontliner wel een beetje overkomt als "kijk mij eens superieur zijn"

Dus eigenlijk is iedereen fout :+

quote:
Frontliner never said there's something wrong with being broadcasted on the radio. He said that he doesn't want to grow big that way, he wants to be known by the people who love hardstyle. Not by the people who just tune in to a radio station.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  dinsdag 26 maart 2013 @ 19:23:34 #4
338299 DjThera
www.dj-thera.com
pi_124536120
Laat iedereen maar lekker lullen, brengen wij ondertussen nieuwe muziek uit :+

De nieuwe Phrantic, nu al gegarandeerd in mn top 5 van t jaar *; echt verliefd op deze track

pi_124536252
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 19:23 schreef DjThera het volgende:
Laat iedereen maar lekker lullen, brengen wij ondertussen nieuwe muziek uit :+

De nieuwe Phrantic, nu al gegarandeerd in mn top 5 van t jaar *; echt verliefd op deze track

Ontopic, dikke plaat gek! _O_
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_124536275
Wel mooi dat NC nu al zijn excuses aanbied :)
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
  dinsdag 26 maart 2013 @ 19:28:38 #7
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_124536323
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 19:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heerlijke fittie.

Ik sta toch aan de kant van Frontliner.

* Boy_Snakeye pakt popcorn erbij
Ik ook maar

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 17:39 schreef StM het volgende:
Helaas naar mijn mening een jaar of 2-3 te laat.
Dit dus.
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_124536511
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 19:28 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Ik ook maar

[..]

Dit dus.
Is ook zo.

Maar mooi om te zien dat heel wat mensen de kant van Frontliner kiezen. Had ik eerlijk gezegd niet helemaal verwacht. Desalniettemin is het gewoon leuk leesvoer :Y
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_124536824
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 19:23 schreef DjThera het volgende:
Laat iedereen maar lekker lullen, brengen wij ondertussen nieuwe muziek uit :+
^O^

Deed iedereen gewoon maar maken wat ze zelf het vetst vinden ipv zich druk te (hoeven) maken over hoeveel fans dat oplevert.

Ja, ik weet dat een ideale wereld vereist en niet realistisch is
pi_124536848
Wat ieders mening ook is, ik vind het kansloos om de een helemaal de grond in te boren. Sommigen beweren zelfs dat NC hun carriere wel op hun buik kunnen schrijven :')
Ze hebben welgeteld 12 likes minder dan 3 uur geleden. Denk niet dat iemand daar wakker om ligt.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124536909
Even een paar likes bestellen en ze hebben er weer 1000 bij :)
pi_124537470
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 19:23 schreef DjThera het volgende:
Laat iedereen maar lekker lullen, brengen wij ondertussen nieuwe muziek uit :+

De nieuwe Phrantic, nu al gegarandeerd in mn top 5 van t jaar *; echt verliefd op deze track

*O* :9~
pi_124538019
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 19:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat ieders mening ook is, ik vind het kansloos om de een helemaal de grond in te boren. Sommigen beweren zelfs dat NC hun carriere wel op hun buik kunnen schrijven :')
Ze hebben welgeteld 12 likes minder dan 3 uur geleden. Denk niet dat iemand daar wakker om ligt.
Op de social media zal het allemaal nog wel meevallen. Ik ben benieuwd naar dit Festival seizoen. Naar mijn gevoel verschuift de scene toch wel redelijk, en dan niet in het voordeel van de commerciële radio mannen. Benieuwd of ze nog steeds standaard grote groepen publiek trekken of dat het zich meer gaat verspreiden.

Je ziet het al op festivals als Decibel en DefQon, steeds meer mensen zoeken het ergens anders dan de main.
pi_124538902
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 19:23 schreef DjThera het volgende:
Laat iedereen maar lekker lullen, brengen wij ondertussen nieuwe muziek uit :+

De nieuwe Phrantic, nu al gegarandeerd in mn top 5 van t jaar *; echt verliefd op deze track

Wilde hem ook net posten. Echt enorm vet ja! O+
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_124538931
Godver, m'n Facebook, wat doe je?! :'(
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  dinsdag 26 maart 2013 @ 20:28:30 #17
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_124539579
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:00 schreef Voltreffer het volgende:

[..]

Op de social media zal het allemaal nog wel meevallen. Ik ben benieuwd naar dit Festival seizoen. Naar mijn gevoel verschuift de scene toch wel redelijk, en dan niet in het voordeel van de commerciële radio mannen. Benieuwd of ze nog steeds standaard grote groepen publiek trekken of dat het zich meer gaat verspreiden.

Je ziet het al op festivals als Decibel en DefQon, steeds meer mensen zoeken het ergens anders dan de main.
Ik denk dat je grotendeels gelijk hebt alleen in mijn beleving trekken de commerciële radiomannen gewoon een hele nieuwe doelgroep aan en dat is die van de massa. Precies zoals in die reactie van robuust eigenlijk ook staat omschreven:

quote:
Frontliner never said there's something wrong with being broadcasted on the radio. He said that he doesn't want to grow big that way, he wants to be known by the people who love hardstyle. Not by the people who just tune in to a radio station.
Dat proces is trouwens al veel langer gaande maar wordt nu pas ook goed zichtbaar door die radio-doorbraak. Tja het altijd maar groter willen laten worden van de scene heeft ook zijn keerzijdes en laat nu de eerste zichbare scheuren zien in een scene die er juist bekend om stond voor de samenhorigheid die het uitdroeg.
Alhoewel, in Amerika doet een vete tussen rappers in de scene het altijd wel goed dus misschien is dit ook wel allemaal fake om die markt (.. :r ) te boeien. :+
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_124541032
damn eQuaL,heftige zooi :o beterschap gewenst vanaf deze kant ^O^

quote:
zie dat niemand hier nog op heeft gereageerd :+
zeer fijn kick O+ alleen verder beetje eentonig...

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:18 schreef mstx het volgende:
Feestdjruud.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niks mis met Feestdjruud, afgelopen zaterdag nog gezien/gehoord :9 *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 19:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heerlijke fittie.

Ik sta toch aan de kant van Frontliner
* ReMcOrE ook!

maar inderdaad beetje mosterd na de maaltijd, dit roepen wij al een paar jaar :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 19:23 schreef DjThera het volgende:
Laat iedereen maar lekker lullen, brengen wij ondertussen nieuwe muziek uit :+

De nieuwe Phrantic, nu al gegarandeerd in mn top 5 van t jaar *; echt verliefd op deze track

mwoah, beetje saaie eerste climax... gelukkig is de tweede beter :Y
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124542604
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:28 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Ik denk dat je grotendeels gelijk hebt alleen in mijn beleving trekken de commerciële radiomannen gewoon een hele nieuwe doelgroep aan en dat is die van de massa. Precies zoals in die reactie van robuust eigenlijk ook staat omschreven:

[..]

Dat proces is trouwens al veel langer gaande maar wordt nu pas ook goed zichtbaar door die radio-doorbraak. Tja het altijd maar groter willen laten worden van de scene heeft ook zijn keerzijdes en laat nu de eerste zichbare scheuren zien in een scene die er juist bekend om stond voor de samenhorigheid die het uitdroeg.
Alhoewel, in Amerika doet een vete tussen rappers in de scene het altijd wel goed dus misschien is dit ook wel allemaal fake om die markt (.. :r ) te boeien. :+
Dat is waar, echter is de doelgroep die ze met de radio bereiken niet de doelgroep die +-70,- neerlegt voor een kaartje ;).

En eQuaL, heftig zeg! Beterschap.
pi_124542927
Beterschal eQuaL! Wat een extreem voorval :{
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124543368
Beterschap equal, dat is wel schikken zeg
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
  FOK!fotograaf dinsdag 26 maart 2013 @ 21:33:05 #22
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_124543502
Bah... wat een verhaal eQuaL.

beterschap!
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  dinsdag 26 maart 2013 @ 21:39:54 #23
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_124543935
eQual beterschap man!
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  FOK!fotograaf dinsdag 26 maart 2013 @ 21:46:45 #24
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_124544411
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:00 schreef Voltreffer het volgende:

[..]

Op de social media zal het allemaal nog wel meevallen. Ik ben benieuwd naar dit Festival seizoen. Naar mijn gevoel verschuift de scene toch wel redelijk, en dan niet in het voordeel van de commerciële radio mannen. Benieuwd of ze nog steeds standaard grote groepen publiek trekken of dat het zich meer gaat verspreiden.

Je ziet het al op festivals als Decibel en DefQon, steeds meer mensen zoeken het ergens anders dan de main.
Of in plaats van afsluiten met een "commerciele" hardcore DJ die vervolgens een hitjesparade langs laat komen eens afsluiten met één of enkele Raw namen. Dan wordt het misschien nog de moeite om op de main af te sluiten.

Ik zie bij Defqon al weer Evil Activities en Endymion staan op de main. :(
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_124544788
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 21:46 schreef Mascleta het volgende:

[..]

Of in plaats van afsluiten met een "commerciele" hardcore DJ die vervolgens een hitjesparade langs laat komen eens afsluiten met één of enkele Raw namen. Dan wordt het misschien nog de moeite om op de main af te sluiten.

Ik zie bij Defqon al weer Evil Activities en Endymion staan op de main. :(

Zelfs als mainstream liefhebber komt me dit inderdaad echt de neus uit :') die afsluiter op Qlimax was ook echt om te huilen :{
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 26 maart 2013 @ 23:01:34 #26
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124549722
Bitchfights in hardstyle-land altijd +1, ik geniet er elke keer weer van :)

P.S. dit had ook de TT kunnen zijn *)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124555386
Idd bizar eQual. Beterschap!

En idd mstx, die kwam ook in mij op :P
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_124558409
Nogmaals thnx iedereen, voel me al een stuk beter :P Gaat heel langzaam, maar elke dag weer ietsje actiever. Slapen gaat sowieso beter dan in ziekenhuis.
Blijft een raar verhaal, vreemder nog is dat mijn broer hetzelfde is overkomen, 7 jaar geleden. We zijn nogal interessante gevallen :D

On topic:
Leuke rel, Frontliner _O_
pi_124558437
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 19:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Noisecontrollers _O_

Hmmm hmmmmmm.

Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het een dik nummer (ja, echt!), maar dit had gewoon als Pavelow uitgebracht moeten worden en niet als Noisecontrollers imo. Ik wil helemaal geen wazige house/dubstep/whatever onder die naam horen. Showtek 2.0 in de dop?
pi_124559071
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2013 10:30 schreef eQuaL het volgende:
Nogmaals thnx iedereen, voel me al een stuk beter :P Gaat heel langzaam, maar elke dag weer ietsje actiever. Slapen gaat sowieso beter dan in ziekenhuis.
Blijft een raar verhaal, vreemder nog is dat mijn broer hetzelfde is overkomen, 7 jaar geleden. We zijn nogal interessante gevallen :D
Mooi dat het allemaal goed lijkt te zijn afgelopen. :Y Het beste nog de komende tijd!

Ik kwam trouwens dit nummer tegen dankzij de Theracords Radioshow van Blackburn:
Ik twijfel nog of ik het nou mooi vind, maar hij gaat wel ongelofelijk hard zeg! :D
En ja, ik weet dat ie (oa?) al in het vorige topic is gepost. :@ Hij is nu wel gereleased.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 10:31 schreef Levitas het volgende:
Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het een dik nummer (ja, echt!), maar dit had gewoon als Pavelow uitgebracht moeten worden en niet als Noisecontrollers imo. Ik wil helemaal geen wazige house/dubstep/whatever onder die naam horen. Showtek 2.0 in de dop?
Had ik ook al in het vorige topic op gereageerd: :P
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 23:34 schreef Quyxz_ het volgende:
En Noisecontrollers is, na Showtek, één van de eerste artiesten waarvan ik verwacht dat ook zij de hardstyle achter zich zullen laten liggen en overgaan op softere muziek.


[ Bericht 8% gewijzigd door Quyxz_ op 27-03-2013 11:03:40 ]
gr gr
pi_124559292
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 10:31 schreef Levitas het volgende:

[..]


Hmmm hmmmmmm.

Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het een dik nummer (ja, echt!), maar dit had gewoon als Pavelow uitgebracht moeten worden en niet als Noisecontrollers imo. Ik wil helemaal geen wazige house/dubstep/whatever onder die naam horen. Showtek 2.0 in de dop?
Ben ik met je eens, maak gewoon een alias als je andere muziek gaat produceren. Ik vind het ook een goed nummer, maar Noisecontrollers is groot geworden met HS en niet met house.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124559494
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 11:04 schreef 16meter het volgende:
deze is ook wel goed


hardstyle O+
Poep rebel is zo hard!
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_124560979
Die naam ook :')
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 27 maart 2013 @ 11:58:40 #35
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124561174
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124561332
mooien engelsen uitspraak heeft hij ook _O_

lekker gay

perfect voor gaystyle
pi_124570680
Ten eerste even: Beterschap eQual, klinkt niet best wat je hebt.

Over Frontliner en NC: Ik snap twee van de punten wel. Frontliner zet zich heel erg in voor een hechte community en geeft veel tutorials en dergleijke om talenten te kweken. Daar kun je heel erg voor zijn, maar ik snap ook prima dat mensen hun studio een beetje gesloten houden voor mensen. Het is uiteindelijk jouw product. Typisch verschil van visie.
Mixes onder de naam Khadber
pi_124571777
Inderdaad, beterschap eQual. Flink verrot, je situatie!

Maar ook goed nieuws voor dit topic. Over een tijdje weer een kwaliteitsfeest in Adam. Aangezien het in dit topic best wel ooit over dit soort plaatjes gaat:


Presenteer ik u deze geweldige line-up:
Darude
Jean
José
Jurgen
Klubbheads
Live: 2Unlimited
Live: Safri Duo
Live: Sash

Met als andere area een fucking briljante Trance Classics line-up:
Andry Nalin
Dumonde
Johan Gielen
M.I.K.E.
Push
Rank 1
Tomcraft

https://partyflock.nl/party/240467:Back_in_the_House.html

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124573409
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 16:32 schreef ElDani het volgende:
Over Frontliner en NC: Ik snap twee van de punten wel. Frontliner zet zich heel erg in voor een hechte community en geeft veel tutorials en dergleijke om talenten te kweken. Daar kun je heel erg voor zijn, maar ik snap ook prima dat mensen hun studio een beetje gesloten houden voor mensen. Het is uiteindelijk jouw product. Typisch verschil van visie.
Dat verschil in visie snap ik wel. Alleen aan het einde van de rit is het doel van allebei hetzelfde: Promoten. Frontliner doet dit inderdaad door de "consument" (wij, hardstylers dus) te betrekken bij wat hij doet: YouTube streams, tutorial waarin ook meteen gevraagd wordt om resultaten te laten horen (nodigt uit om meteen met Frontliner's stof aan de slag te gaan). Dat vind ik persoonlijk erg vet en interessant.

Maar, begrijp ik het nou goed dat Frontliner is gevraagd voor de radio en daarop "Nee" heeft gezegd. Dat vind ik eerlijk gezegd wel netjes van hem. Het was een "makkelijke" manier om je naam out-in-the-open te krijgen, wat financieel natuurlijk ook wel weer aantrekkelijk is. Toch kiest hij ervoor om het niet te doen, en dat vind ik - met zijn argumenten - wel netjes.
pi_124577604
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 23:01 schreef mstx het volgende:
P.S. dit had ook de TT kunnen zijn *)
hahaha :D ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124577784
en gewoon om jullie blij te maken O+ want oude Noisecontrollers > nieuwe Noisecontrollers :Y

+ wat knallen voor de liefhebbert *)
(vanaf 02:41 _O_ )

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124579282
Oude NC en the Machine platen, die breken zo lekker de week :)
pi_124582209
Jongons, headhunters en de wildstylers zijn strax op 538!!!11!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  woensdag 27 maart 2013 @ 21:11:29 #44
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124582949
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:00 schreef robuust89 het volgende:
Jongons, headhunters en de wildstylers zijn strax op 538!!!11!
"de headhunterz en de wildstylez" :')
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124583297
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:11 schreef mstx het volgende:

[..]

"de headhunterz en de wildstylez" :')
sorry, u heeft gelijk.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_124583412
Zag een spandoek langs de weg hangen, wildstylez bij megapartyweerselo... Dafuq is dat nou weer!?
pi_124583542
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:19 schreef KeesBromfiets het volgende:
Zag een spandoek langs de weg hangen, wildstylez bij megapartyweerselo... Dafuq is dat nou weer!?
ah, die zag ik bij DP ook hangen :P

MegaPartyWeerselo is volgens mij ooit begonnen als piratenfeest, maar gaat nu wat commerciëler; met Wildstylez en Gers Pardoel :+ oO<
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 27 maart 2013 @ 21:29:19 #48
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_124584001
Equal, goed te horen dat 't weer beter gaat man! ^O^

Hoorde 'm langs komen int setje, daar gelukkig in betere kwali dan de YT, maar moest wel lachen :) :
Wat je vindt, ...
pi_124584147
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 17:00 schreef T-Force het volgende:
Inderdaad, beterschap eQual. Flink verrot, je situatie!

Maar ook goed nieuws voor dit topic. Over een tijdje weer een kwaliteitsfeest in Adam. Aangezien het in dit topic best wel ooit over dit soort plaatjes gaat:


Presenteer ik u deze geweldige line-up:
Darude
Jean
José
Jurgen
Klubbheads
Live: 2Unlimited
Live: Safri Duo
Live: Sash

Met als andere area een fucking briljante Trance Classics line-up:
Andry Nalin
Dumonde
Johan Gielen
M.I.K.E.
Push
Rank 1
Tomcraft

https://partyflock.nl/party/240467:Back_in_the_House.html

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dude, safri duo? Live? :D
Gaan! _O_
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  woensdag 27 maart 2013 @ 21:36:08 #50
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124584414
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:00 schreef robuust89 het volgende:
Jongons, headhunters en de wildstylers zijn strax op 538!!!11!
Zie net toevallig deze van Atmozfears

Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124586170
538.tv
pi_124586913
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 17:00 schreef T-Force het volgende:
Inderdaad, beterschap eQual. Flink verrot, je situatie!

Maar ook goed nieuws voor dit topic. Over een tijdje weer een kwaliteitsfeest in Adam. Aangezien het in dit topic best wel ooit over dit soort plaatjes gaat:


Presenteer ik u deze geweldige line-up:
Darude
Jean
José
Jurgen
Klubbheads
Live: 2Unlimited
Live: Safri Duo
Live: Sash

Met als andere area een fucking briljante Trance Classics line-up:
Andry Nalin
Dumonde
Johan Gielen
M.I.K.E.
Push
Rank 1
Tomcraft

https://partyflock.nl/party/240467:Back_in_the_House.html

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vet :) Ik luister de laatste tijd veel oude trance.
pi_124587883
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:29 schreef Da_Ripper het volgende:
Equal, goed te horen dat 't weer beter gaat man! ^O^

Hoorde 'm langs komen int setje, daar gelukkig in betere kwali dan de YT, maar moest wel lachen :) :
Haha, beetje teveel van het goede die edit. Alleen die geit op de screech was wel genoeg.

En het is wel duidelijk dat Atmozfears en Wildstylez geen vriendjes zijn :D
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_124588021
Jahoor, draaien ze Halos nu ze live op de radio zijn :P
Net na dat gedoe van Frontliner gister, geweldig :D
pi_124588379
Goeie troll ja. Benieuwd naar de reacties daarop :)
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_124588757
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:29 schreef Da_Ripper het volgende:
Hoorde 'm langs komen int setje, daar gelukkig in betere kwali dan de YT, maar moest wel lachen :) :
Nog een best dikke show daar eigenlijk.
gr gr
pi_124591525
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 22:18 schreef StM het volgende:

[..]

Vet :) Ik luister de laatste tijd veel oude trance.
11 euro voor 2 kaartjes :P
pi_124592951
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 22:34 schreef slvrbld het volgende:

[..]


En het is wel duidelijk dat Atmozfears en Wildstylez geen vriendjes zijn :D
Juist wel toch? Is maar voor Knock-Out.


Wat die omhooggevallen dj's bij 538 hebben geflikt bij Frontliner is echt laag. Nog even olie op het vuur gooien. Zeer professioneel.
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_124593793
Echt een kansloos trieste actie van die 2 ja.
pi_124594342
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 00:03 schreef THeeF het volgende:

[..]

Juist wel toch? Is maar voor Knock-Out.

Wat die omhooggevallen dj's bij 538 hebben geflikt bij Frontliner is echt laag. Nog even olie op het vuur gooien. Zeer professioneel.
Wat heb ik gemist? :o
pi_124594406
Zie post op FB van Frontliner gister geloof ik, de reacties van Wildstylez, Headhunterz, Noisecontrollers etc op FB of Twitter.

En dan draaien HHZ en Wildstylez vanavond live op 538 Halos van Frontliner. Hele trieste en lage actie.
  FOK!fotograaf donderdag 28 maart 2013 @ 00:51:14 #62
159915 -Menn0-
MNO
pi_124594411
Halo's gedraaid op de radio na die hele "ik wil niet op de radio want blabla" post van Fronty
,,/
pi_124594444
En toen ze het nummer instartte moest villian ook nog even vermelden dat ze live op de radio waren...
pi_124595214
Dat vind ik wel heel erg zielig dan hoor. Dat zij zich aangevallen voelde door die post van FL kan ik me voorstellen. Maar om dan gelijk zo gigantisch kinderachtig te gaan doen en Halos te draaien vind ik wel heel laag bij de grond..

Even wat anders: Zijn er hier nog Qapital gangers? Ik zit nog te twijfelen, van m'n 'normale groep' gaat er helemaal niemand. Maar wachten op Emporium duurt nog zo lang :(

[ Bericht 38% gewijzigd door DannyDeko op 28-03-2013 02:14:13 ]
pi_124595459
In eerste instantie vind ik het best komisch :')
Maar aan de andere kant, verdomme zeg, het is verdomd kinderachtig om zoiets te doen. Ben benieuwd waar dit op uit gaat lopen.
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 28 maart 2013 @ 07:47:08 #66
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124596291
Ben geen advocaat ofzo, maar ik vraag me dan af hoe het zit met auteursrecht en het draaien van muziek zonder toestemming enzo.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124596293
Op FB 1000 boze richting Wildstylez
  donderdag 28 maart 2013 @ 07:52:38 #68
296234 benniesnugger
Stiekem toch wel snugger
pi_124596346
Zeer kinderachtig inderdaad. En dan vooral het feit dat HHZ eerst een stukje over respect gaat posten als reactie op frontliner zijn post en dan doet hij dit. Laat je je eigen wel ff kennen hoor :Y

quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2013 07:47 schreef mstx het volgende:
Ben geen advocaat ofzo, maar ik vraag me dan af hoe het zit met auteursrecht en het draaien van muziek zonder toestemming enzo.
En dat dus
  donderdag 28 maart 2013 @ 07:54:50 #69
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124596372
Kan ook nog zijn dat ze gewoon met z'n allen aan het trollen zijn, het is tenslotte bijna 1 april. Maarja, om daarvoor nou een oorlog uit te lokken tussen 2 groepen fans...

Maar zal wel niet, want WIldstylez gaat gewoon nog even verder:
quote:
Wildstylez Ten eerste heeft frontliner geen respect voor zijn collega's die wel op de radio komen.. Je kan het ook vinden ernaar handelen en het niet online posten.. En dus geen haat creeren naar mensen als headhunterz en mij. Dit is zieltjes winnen over de rug van de rest van de scene. En buiten dat om vind ik Halo's een hele dikke plaat
Like · Reply · 2 · 5 hours ago
:')
Dus als je iets negatiefs zegt over hardstyle op de radio (in het algemeen, niet richting specifieke personen) kun je wraakacties verwachten. :)

[ Bericht 38% gewijzigd door mstx op 28-03-2013 08:19:45 ]
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124596925
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2013 07:54 schreef mstx het volgende:
Kan ook nog zijn dat ze gewoon met z'n allen aan het trollen zijn, het is tenslotte bijna 1 april. Maarja, om daarvoor nou een oorlog uit te lokken tussen 2 groepen fans...

Maar zal wel niet, want WIldstylez gaat gewoon nog even verder:

[..]

:')
Dus als je iets negatiefs zegt over hardstyle op de radio (in het algemeen, niet richting specifieke personen) kun je wraakacties verwachten. :)
Zeer kinderachtig inderdaad. En Frontliner heeft volgens mij ook al eerder aangegeven op Facebook gepost dat hij geen hardstyle voor de "radio" wilde maken en daarom aanbod van een bepaalde band had afgewezen voor een samenwerking. Edit: Facebook bericht van Frontliner nog even opgezocht.



Ik denk dat Heady en wildstylez zich enorm aanstellen. Iedereen maakt zijn keuzes en respecteer die gewoon. Vond Frontliner dan ook een goede reden geven om niet op de radio te willen komen. En snap de reden van heady en wildstylez ook wel om wel op de radio te komen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ziekebaard op 28-03-2013 14:16:50 ]
pi_124596956
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2013 07:54 schreef mstx het volgende:
Kan ook nog zijn dat ze gewoon met z'n allen aan het trollen zijn, het is tenslotte bijna 1 april. Maarja, om daarvoor nou een oorlog uit te lokken tussen 2 groepen fans...

Maar zal wel niet, want WIldstylez gaat gewoon nog even verder:

[..]

:')
Dus als je iets negatiefs zegt over hardstyle op de radio (in het algemeen, niet richting specifieke personen) kun je wraakacties verwachten. :)
Mwah, hij noemt idd niemand, maar het is wel heel duidelijk wie hij bedoelt. Het meest irritante vind ik nog al die kortzichtige figuren die bij 1 van beide kampen helemaal gaat schelden. Kansloos
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124596957
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2013 07:54 schreef mstx het volgende:
Kan ook nog zijn dat ze gewoon met z'n allen aan het trollen zijn, het is tenslotte bijna 1 april.
Ik neig steeds meer naar dit. Wat een kinderachtig gedoe zeg :')
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_124597192
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2013 22:47 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Nog een best dikke show daar eigenlijk.
Ben er ook wel aardig verbaasd over hoe groot het is daar, volgende keer toch maar gaan kijken :@
  donderdag 28 maart 2013 @ 09:06:50 #74
296234 benniesnugger
Stiekem toch wel snugger
pi_124597333
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 08:40 schreef Ziekebaard het volgende:

[..]

En Frontliner heeft volgens mij ook al eerder aangegeven op Facebook gepost dat hij geen hardstyle voor de "radio" wilde maken en daarom aanbod van een bepaalde band had afgewezen voor een samenwerking.

Heeft Frontliner inderdaad al een keer eerder aangegeven.

quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 08:42 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Mwah, hij noemt idd niemand, maar het is wel heel duidelijk wie hij bedoelt. Het meest irritante vind ik nog al die kortzichtige figuren die bij 1 van beide kampen helemaal gaat schelden. Kansloos
Tja, volgens mij is het ook algemeen bekend dat HHZ niet echt tegen kritiek kan. Ook al is het in een algemene vorm gegoten, hij voelt zich toch meteen persoonlijk aangevallen en moet en zal met een wraakactie komen.

quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2013 07:54 schreef mstx het volgende:
Kan ook nog zijn dat ze gewoon met z'n allen aan het trollen zijn, het is tenslotte bijna 1 april. Maarja, om daarvoor nou een oorlog uit te lokken tussen 2 groepen fans...
Dan hebben ze gewoon de situatie compleet verkeerd ingeschat. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat het een 1-april grap is.
pi_124597468
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_124597571
quote:
Quoted for truudh
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_124597624
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2013 07:54 schreef mstx het volgende:
Kan ook nog zijn dat ze gewoon met z'n allen aan het trollen zijn, het is tenslotte bijna 1 april. Maarja, om daarvoor nou een oorlog uit te lokken tussen 2 groepen fans...

Maar zal wel niet, want WIldstylez gaat gewoon nog even verder:

[..]

:')
Dus als je iets negatiefs zegt over hardstyle op de radio (in het algemeen, niet richting specifieke personen) kun je wraakacties verwachten. :)
Wut, zei Wildstylez dat? Waar staat dat Frontliner geen respect heeft voor zijn collega's?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_124597780
quote:
5s.gif Op donderdag 28 maart 2013 09:22 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Wut, zei Wildstylez dat? Waar staat dat Frontliner geen respect heeft voor zijn collega's?
Komop zeg, FL is niet het heilige boontje dat jullie hier schetsen. Hij zegt dat hij het ware gevoel van hardstyle uit door zijn keuze. Daarmee insinueer je mee dat je collega's, die een andere keuze maken, dat gevoel dus niet uiten. Dat mag echt wel opgevat worden als een sneer naar anderen om (succesvol) zieltjes te winnen.

Nogmaals, beide kampen zijn fucking triest bezig.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124597816
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 09:29 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Komop zeg, FL is niet het heilige boontje dat jullie hier schetsen. Hij zegt dat hij het ware gevoel van hardstyle uit door zijn keuze. Daarmee insinueer je mee dat je collega's, die een andere keuze maken, dat gevoel dus niet uiten. Dat mag echt wel opgevat worden als een sneer naar anderen om (succesvol) zieltjes te winnen.

Nogmaals, beide kampen zijn fucking triest bezig.
Ah zo! Dank voor de uitleg.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_124598569
quote:
14s.gif Op donderdag 28 maart 2013 09:31 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Ah zo! Dank voor de uitleg.
Tot zover de inhoud.
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 28 maart 2013 @ 10:54:50 #81
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_124600173
Hahaha _O-

Beterschap eQual!

Ik meld me ook weer eens, vandaag te horen gekregen dat m'n financiële situatie niet zo slecht is als ik dacht dus dat wordt mss toch wat feestjes mee pakken *O*
Vanavond ff 't fijne er van horen.

Loudness wordt nu toch wel een kleine zekerheid :)
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  donderdag 28 maart 2013 @ 11:11:50 #82
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_124600677
Ik snap niet dat dit zo'n grote 'rel' heeft kunnen worden :')
Al die simpele zieltjes op Facebook zitten elkaar ook uit te maken voor van alles en nog wat en zichzelf voordoen alsof ze al jaaaaren in de 'scene' zitten en dan anderen er maar even op proberen wijzen hoe de vork in de steel zit. En dan die reacties daar weer op etc. etc. Reactception :')

Vermakelijk leesvoer, maar ik doe er niet aan mee :Y)
The Outside Agency
pi_124600894
Ongelovelijk vermakelijk inderdaad, ook triest dat iedereen denkt er zoveel verstand van te hebben omdat ze in de 'scene' zitten :'). Anyway, mijn mening is dat Frontliner een misschien nog wel smeriger spelletje speelt dan de andere heren.
  donderdag 28 maart 2013 @ 11:26:39 #84
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124601127
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:19 schreef M-arijnn het volgende:
Ongelovelijk vermakelijk inderdaad, ook triest dat iedereen denkt er zoveel verstand van te hebben omdat ze in de 'scene' zitten :').
Van die mensen die DJ's altijd bij voornaam noemen. _O-
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124601145
Bijvoorbeeld ja :')
pi_124601457
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:19 schreef M-arijnn het volgende:
Ongelovelijk vermakelijk inderdaad, ook triest dat iedereen denkt er zoveel verstand van te hebben omdat ze in de 'scene' zitten :'). Anyway, mijn mening is dat Frontliner een misschien nog wel smeriger spelletje speelt dan de andere heren.
Ja tuurlijk probeert ie de 'eckte' fans tot zich te winnen, en had ie t beter voor zich kunnen houden. Al geloof ik ook wel dat ie het gewoon goed bedoelde.

Maar buiten dat is het kinderachtig om dan Halos te gaan draaien op de radio.
Doet me denken aan toen ik een kleuter was. Als mama zei dat iets niet mag, het dan júist gaan doen.
pi_124601665
Ja maar als je dan dit leest in zijn interview:
'''Iedere keer als je een nieuwe plaat uitbrengt, ben je daar natuurlijk hartstikke trots op, dat is een moment. Een nummer als 'Discorecord' draai ik nog steeds heel graag. Ik wordt ook steeds beter met het produceren van mijn muziek terwijl de scene groeit en commerciëler begint te worden. Alles gaat steeds een stapje verder. De Psyko Punkz zorgden er deze week voor dat mijn nieuwe track 'Halos' op 3FM afgespeeld werd, dit radiostation besteedt ieder weekend aandacht aan hardstyle. Mijn tracks worden zo nu en dan ook al op verschillende grote radiostations gedraaid. Nog niet echt met regelmaat en ook niet overdag, maar het begin is er. Zoiets is natuurlijk een hele positieve ontwikkeling voor ons!'

is dat toch best tenenkrommend imo.

https://partyflock.nl/int(...)ene_groot_maken.html
pi_124601675
ik wordt, srs? :')

partyflock journalistiek

maar inderdaad heel hypocriet, dit moet haast wel een 1 april grap zijn.
pi_124601887
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 10:54 schreef Sc0tTy het volgende:
Loudness wordt nu toch wel een kleine zekerheid :)
Heb je al een slaapplek?

quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:41 schreef M-arijnn het volgende:
Ja maar als je dan dit leest in zijn interview:
'''Iedere keer als je een nieuwe plaat uitbrengt, ben je daar natuurlijk hartstikke trots op, dat is een moment. Een nummer als 'Discorecord' draai ik nog steeds heel graag. Ik wordt ook steeds beter met het produceren van mijn muziek terwijl de scene groeit en commerciëler begint te worden. Alles gaat steeds een stapje verder. De Psyko Punkz zorgden er deze week voor dat mijn nieuwe track 'Halos' op 3FM afgespeeld werd, dit radiostation besteedt ieder weekend aandacht aan hardstyle. Mijn tracks worden zo nu en dan ook al op verschillende grote radiostations gedraaid. Nog niet echt met regelmaat en ook niet overdag, maar het begin is er. Zoiets is natuurlijk een hele positieve ontwikkeling voor ons!'

is dat toch best tenenkrommend imo.

https://partyflock.nl/int(...)ene_groot_maken.html
Ik wordt idd. :')

En wel dat hij dat toen zei is wel heeeeel schijnheilig. :') (wow dit is ook een kutzin trouwens :') )

[ Bericht 2% gewijzigd door Quyxz_ op 28-03-2013 15:00:23 ]
gr gr
  donderdag 28 maart 2013 @ 11:53:08 #90
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124602037
Ik heb nog wat ontdekt :o
Kijk eens naar de defqon anthems...

2006: Showtek -> sinds dat jaar ongeveer bergafwaards
2007: Bernend Hart -> sinds dat jaar ongeveer bergafwaards
2009: Headhunterz -> sinds dat jaar ongeveer bergafwaards
2010: Wildstylerz -> sinds dat jaar ongeveer bergafwaards
2011: Noisecontrollers -> sinds dat jaar ongeveer bergafwaards
2012: Noisecontrollers, Headhunterz & Wildstylez -> zie hierboven

Dat kan maar één ding betekenen voor Frontliner!
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124602095
frontlijner gaat al sinds 2010 bergafwaarts

je theorie klopt niet!!
  donderdag 28 maart 2013 @ 11:58:57 #92
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124602201
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:55 schreef 16meter het volgende:
frontlijner gaat al sinds 2010 bergafwaarts

je theorie klopt niet!!
Tot het jaar van het defqon anthem prima releases.



Theorie klopt nog steeds!
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124602289
Frontliner vs. Marc Acardipane - Outside World 2009 ‎ (12") Scantraxx 2009
Deepack & Frontliner ft. MC Lan - To Ya Brain ‎ (12") Hardcopy Records 2009

mwaa, sinds 2009 begon het zelfs al wat kutter te worden

en in 2010 gaf hij ons deze pareltjes:

Save.Exit.Planet (In Qontrol Anthem 2010) (2 versions) Q-Dance 2010

Who I Am (2xFile, MP3, 320) Scantraxx Silver 2010
  donderdag 28 maart 2013 @ 12:05:33 #94
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124602383
Bij Scantraxx moet je nou eenmaal een bepaalde hoeveelheid bagger produceren, kan hij ook niks aan doen. :)

To Ya Brain en Save.Exit.Planet vind ik niet slecht trouwens.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124603987
Die header van de Happy Hardstyle FB _O_ :D
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  donderdag 28 maart 2013 @ 13:00:03 #96
256829 Sokz
Livin' the life
pi_124604090
Zal me ook niet verbazen als het gewoon een verkapte reclamestunt is met straks xQ frontliner en de 'vurige battles' frontliner vs. Heady enzulks.
pi_124604238
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 13:00 schreef Sokz het volgende:
Zal me ook niet verbazen als het gewoon een verkapte reclamestunt is met straks xQ frontliner en de 'vurige battles' frontliner vs. Heady enzulks.
Dikke kans. Die gasten kennen elkaar allemaal hartstikke goed, waarom zouden ze via social media zo'n ruzietje om niks gaan uitvechten? :')

Wel een prima publiciteitsstunt. Meer $$$ voor alle deelnemers.

[ Bericht 1% gewijzigd door 16meter op 28-03-2013 17:43:24 ]
pi_124604836
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 13:05 schreef 16meter het volgende:
Dikke kans.
Dat dacht ik ook, maar het is de heren te hoog in de bol gestegen. Kunnen niet tegen kritiek, en vandaar deze zielige reactie's. Zelfde als hij Zatox hard een mes in zijn rug stak over die Twitter Followers.
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
  donderdag 28 maart 2013 @ 14:05:34 #99
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124606364
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  donderdag 28 maart 2013 @ 14:33:06 #100
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_124607324
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:48 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Heb je al een slaapplek?
Nee, maar dat zal vast nog wel goedkomen :) Weet niet wie er gaan.

02:52:26 The Outside Agency - The Strangers [Ad Noiseam]
:D O+ Frequencerz die TOA draaien @ TMS, wist niet dat hun ook van die kant waren
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  FOK!fotograaf donderdag 28 maart 2013 @ 14:39:41 #101
159915 -Menn0-
MNO
pi_124607544
Defqon voorverkoopcode gekregen, chill!

Vermaak me altijd wel prima op Defqon :)
,,/
  donderdag 28 maart 2013 @ 14:40:48 #102
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124607594
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:39 schreef -Menn0- het volgende:
Vermaak me altijd wel prima op Defqon :)
Mag ook wel voor die prijs.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  FOK!fotograaf donderdag 28 maart 2013 @ 14:43:59 #103
159915 -Menn0-
MNO
pi_124607754
quote:
14s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:40 schreef mstx het volgende:

[..]

Mag ook wel voor die prijs.
95 euro voor 3 (nou ok 2,5) dagen vind ik niet duur hoor. Incl camping.
,,/
  donderdag 28 maart 2013 @ 14:57:44 #104
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_124608279
Idd nette prijs
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_124608365
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:57 schreef Sethje het volgende:
Idd nette prijs
Zeker als je bedenkt dat het vorig jaar nog 145 euro kostte :P

Ik zou ook zo graag naar Defqon willen, ken alleen niemand die op dit moment mag (vrienden die willen zijn nog geen 18 :P)
  donderdag 28 maart 2013 @ 15:18:18 #106
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124608951
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:43 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

95 euro voor 3 (nou ok 2,5) dagen vind ik niet duur hoor. Incl camping.
Ligt eraan waar je het mee vergelijkt. Bijv. Lowlands is nog vele malen duurder inderdaad, die weten het nog beter uit te melken. En die ¤95 is natuurlijk excl. eten, drank, kluisjes, parkeerplaats etc. wat ook niet bepaald goedkoop is. :X
Vergeleken met bijv. Nature One is het dan weer erg duur. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 15:00 schreef rubbels het volgende:

[..]

Zeker als je bedenkt dat het vorig jaar nog 145 euro kostte :P
Altijd lekker dat gevoel dat je vorig jaar genaaid bent. :+
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124609015
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 15:18 schreef mstx het volgende:

Altijd lekker dat gevoel dat je vorig jaar genaaid bent. :+
Haha, dat is met meer dingen zo :P
  FOK!fotograaf donderdag 28 maart 2013 @ 15:23:29 #108
159915 -Menn0-
MNO
pi_124609112
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 15:18 schreef mstx het volgende:

[..]

Ligt eraan waar je het mee vergelijkt. Bijv. Lowlands is nog vele malen duurder inderdaad, die weten het nog beter uit te melken. En die ¤95 is natuurlijk excl. eten, drank, kluisjes, parkeerplaats etc. wat ook niet bepaald goedkoop is. :X
Vergeleken met bijv. Nature One is het dan weer erg duur. :)

Tuurlijk excl alles wat je daar uitgeeft, maar dat maak je zo gek als je zelf wilt. Vorig jaar Defqon leek het me een goed idee om vol gas aan de Baco te gaan, volgende dag maar een 2e hypotheek op het huis aangevraagd. Terwijl jaar daarvoor 30 euro kwijt was.

Maar ik vind het voor 2,5 dag feest, 95 euro niet duur.
,,/
pi_124609661
als iemand nog een DQ1-code kan missen, houd ik mij(n PM) aanbevolen :) ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124612959
Bijna Qapital.
  donderdag 28 maart 2013 @ 16:56:03 #111
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124612992
https://www.facebook.com/WILDSTYLEZ/posts/10151368219763597
Die reacties _O-

quote:
Patrik Karlsson Are your parents brother and sister?

Stef Bouwhuis Je gaat samen wonen met heady?

Marc Smith that heady needs a bitch and your it

Sanni van Polen you and heady gettin a baby ?

Roel Schalks Hij mag vaste dj bij 538 worden,vrijdag avond van 10 tot 12

Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124614049
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 10:54 schreef Sc0tTy het volgende:

Loudness wordt nu toch wel een kleine zekerheid :)
*O*
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  donderdag 28 maart 2013 @ 17:33:27 #114
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124614362
Wat een rel ook.. "Hardstyle is officieel dood verklaard" aldus vele random tweets.

Iedereen verpest het simpelweg voor zichzelf. En toch ga ik naar Wildy als ie hier komt. Kan mij heel die meuk rondom hem nou boeien..
pi_124614793
Vind et ook allemaal wel grappig eigenlijk. Kan me er in ieder geval niet druk om maken.

Ook nog mensen naar Output toevallig?

https://partyflock.nl/party/235538:Output.html
pi_124614874
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 17:49 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Vind et ook allemaal wel grappig eigenlijk. Kan me er in ieder geval niet druk om maken.

Ook nog mensen naar Output toevallig?

https://partyflock.nl/party/235538:Output.html
Wil ik wel, maar gaat niemand mee.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_124614942
Je kan altijd met ons mee :P
  donderdag 28 maart 2013 @ 17:55:10 #118
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124614956
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 17:33 schreef Kimberliedje het volgende:
Wat een rel ook.. "Hardstyle is officieel dood verklaard" aldus vele random tweets.
Idd, dat gaat nergens over.

Hardstyle is namelijk al dood sinds ~2010.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124615047
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 17:54 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Je kan altijd met ons mee :P
Wacht je ook 4 uur mee op de trein dan? :D
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_124615049
quote:
6s.gif Op donderdag 28 maart 2013 17:55 schreef mstx het volgende:

[..]

Idd, dat gaat nergens over.

Hardstyle is namelijk al dood sinds ~2010.
:')

Dit wordt al geroepen sinds 2006 ofzo, in 2020 roepen ze 'hardstyle is dood sinds 2017'.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124615090
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 17:58 schreef Joysa het volgende:

[..]

Wacht je ook 4 uur mee op de trein dan? :D
Mmm nee woon 5 min van de dynamo af dus helaas :P
pi_124615105
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 17:59 schreef Mr_Eenoog het volgende:

[..]

Mmm nee woon 5 min van de dynamo af dus helaas :P
Als het tot 7u zou duren had ik het niet erg gevonden.. maar eerste trein gaat pas om 8u :'(
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_124615168
Dat zou wel een beetje gekkenwerk worden dan ja
pi_124615251
https://partyflock.nl/party/240394:Easter_Madness.html

Die is ook wel mooi.
Wordt tijd voor rijbewijs :')
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_124615738
quote:
1 april :7
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_124616379
Ik ben heel snel door alle nieuwe posts heen gescrolld. Die hele rel boeit me geen ruk, waait wel over. Stelletje aandachtshoeren zijn het :(
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
  donderdag 28 maart 2013 @ 18:48:53 #128
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_124616620
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 18:42 schreef slvrbld het volgende:
Ik ben heel snel door alle nieuwe posts heen gescrolld. Die hele rel boeit me geen ruk, waait wel over. Stelletje aandachtshoeren zijn het :(
QFT

Tevens: Hardstyle :')
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_124617032
quote:
Ik kan er wel om janken dat de 'grote 3' heady wildy en noisecontrollers degene waren die ik zoooo kick vond vroeger. Dikke en harde tracks... Maar de laatste tijd shit.... JULLIE ZIJN TE ZIELIG VOOR WORDEN ECHT WAAR. LEKKER MET ZE 4en NAAR AMERIKA SHOWTEK PIJPEN, GELD VANGEN EN OPZOUTEN UIT NEDERLAND. Nk bierkoppen op mainstage dq dit jaar. Fijn weekend stelletje galbakken.
:D _O- :')
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_124617710
quote:
Radical Redemption
Could people please have some more respect? Having your own opinion, ok. But, what I'm reading on the internet the couple of days, the F&@k!

Swearing with diseases, it's terrible. Grow up, please!
Het gaat nergens anders meer over op mijn tijdlijn. :')
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  donderdag 28 maart 2013 @ 19:20:14 #131
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124617786
Is House of Revolution wat trouwens in het Beursgebouw Eindhoven met Koninginnedag?
pi_124617828
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:01 schreef robuust89 het volgende:

[..]

:D _O- :')
Wtf... Wat is er in hemelsnaam aan de hand bij dit soort figuren :r
Teveel gefaald in hun eigen leventje en dan maar dat van een ander vergallen? Dit kan nog vervelend gaan worden als figuren zoals hij echt zulke dingen gaan doen op feesten..
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 28 maart 2013 @ 19:23:10 #133
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124617905
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:21 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Wtf... Wat is er in hemelsnaam aan de hand bij dit soort figuren :r
Teveel gefaald in hun eigen leventje en dan maar dat van een ander vergallen? Dit kan nog vervelend gaan worden als figuren zoals hij echt zulke dingen gaan doen op feesten..
Ik ben bang dat dit soort taferelen wel plaats gaan vinden de komende tijd... Helaas
pi_124617958
fatsoenlijk een discussie voeren zit er niet echt in :N -O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124617967
En dan is het natuurlijk de schuld van NC, WS enz dat er zometeen allerlei vervelende maatregelen worden getroffen... Primaten, dat is het enige woord voor zulke figuren.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124617986
Ik schaam me voor de "ekte ekte" :')
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_124618192
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:25 schreef hoenselman het volgende:
Ik schaam me voor de "ekte ekte" :')
even voor de duidelijkheid; wat versta jij onder "ekte ekte"?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124618352
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:30 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

even voor de duidelijkheid; wat versta jij onder "ekte ekte"?
De mensen die het hardst schreeuwen dat ze met bier gaan gooien en noem maar op. Ik gebruik de term ekte ekte altijd spottend ;) Dus de totaal malloten!
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_124618498
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:34 schreef hoenselman het volgende:

[..]

De mensen die het hardst schreeuwen dat ze met bier gaan gooien en noem maar op. Ik gebruik de term ekte ekte altijd spottend ;) Dus de totaal malloten!
ah, gelukkig ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 28 maart 2013 @ 19:56:28 #140
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124619202
quote:
Dat is het nummer in dit filmpje :D :D :D :D :D

Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124619246
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 13:05 schreef 16meter het volgende:

[..]

Dikke kans. Die gasten kennen elkaar allemaal hartstikke goed, waarom zouden ze via social media zo'n ruzietje om niks gaan uitvechten? :')

Wel een prima publiciteitsstunt. Meer $$$ voor alle deelnemers.
Mwua ik heb in het verleden wel het één en ander gehoord over de verhoudingen binnen STX en het zou me echt niks verbazen als dit gewoon echt is :')
pi_124620517
quote:
Is dat niet het nummer wat vorig jaar op Q-Base is gedraaid door NC?! Lekker op tijd dan...
pi_124622846
quote:
Als reactie op dat nummer met Showtek:
quote:
Craig Lindsay remeber when u did Break the Show, Feel so Good, Defqon.1 anthems for 2011 and 2012? wtf man. great tracks now ur goin down the showtek road. we have all lost respect, so fuck off
_O_ jatog
pi_124622850
Zoals al eerder werd gezegd... Hardstyle :')
pi_124623232
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:12 schreef 16meter het volgende:

[..]

Als reactie op dat nummer met Showtek:

[..]

_O_ jatog
se heb gelyk ja!!!!!!11!!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  donderdag 28 maart 2013 @ 21:24:34 #146
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_124623564
'Hard'style :r

quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 15:37 schreef ReMcOrE het volgende:
als iemand nog een DQ1-code kan missen, houd ik mij(n PM) aanbevolen :) ^O^
Je mag m hebben, DM :)
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_124623846
:D


Ow, mocht nog iemand zijn code niet willen gebruiken, dan houd ik mij ook aanbevolen ;)
pi_124624146
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:
'Hard'style :r

Eens. Al die ophef om tracks die ik weiger te beschouwen als hardstyle, door artiesten die eigenlijk al jaren geen hardstyle meer maken. :{
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_124624332
Het gedrag van sommige "fans" is echt om te kotsen. Het lijkt tegenwoordig wel stoer om te haten, vooral als het nergens over gaat.
Mixes onder de naam Khadber
pi_124624511
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:29 schreef KeesBromfiets het volgende:
:D

Ow, mocht nog iemand zijn code niet willen gebruiken, dan houd ik mij ook aanbevolen ;)
Was 1 genoeg?
  donderdag 28 maart 2013 @ 21:42:06 #151
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_124624792
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:36 schreef ElDani het volgende:
Het gedrag van sommige "fans" is echt om te kotsen. Het lijkt tegenwoordig wel stoer om te haten, vooral als het nergens over gaat.
Onzin,

De pagina van Mstx "Happy Hardstyle" zegt mijn inziens genoeg.
Volg de 'Hardstyle' afgelopen 1,5 jaar amper meer maar het was verbazingwekkend makkelijk de meest kazige Hardstylenummers bij elkaar te zoeken. Ene slechte house remixje na de ander, en tich slechte tracks met een poppy zangstukje erdoor. De 'Hardstyle' is echt door en door verrot. Daar is niets stoer gehaat aan maar gewoon de waarheid.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:33 schreef slvrbld het volgende:

[..]

Eens. Al die ophef om tracks die ik weiger te beschouwen als hardstyle, door artiesten die eigenlijk al jaren geen hardstyle meer maken. :{
De spijker op z'n kop, van Hardstyle is natuurlijk niet meer te spreken
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_124624843
Mensen die van hun code af willen, ik weet nog wel mensen die er erg graag 1 willen hebben :)
  donderdag 28 maart 2013 @ 21:43:19 #153
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_124624879
Mocht Remcore mijn code niet nodig hebben dan zal ik hem aan iemand anders hier geven...
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_124625161
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:38 schreef Mr_Eenoog het volgende:

[..]

Was 1 genoeg?
*O* mijn dank is groot!
pi_124625696
Ps ik neem aan dat ik gewoon morgenavond dat kan doen? Aangezien ik dat niet tijdens werktijd kan :P
pi_124625955
Je hebt tot 5 april de tijd :)
pi_124626851
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:59 schreef StM het volgende:
Je hebt tot 5 april de tijd :)
Aah kijk aan, dat is mooi, al 4 man blij :D
pi_124627639
Ik hou me ook aanbevolen voor een code *)
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_124628289
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:
'Hard'style :r

[..]

Je mag m hebben, DM :)
Ik heb er zojuist ook één weten te bemachtigen. Morgen mooi zonder problemen DQ tix bestellen. Waarschijnlijk het enige grote feestje dit jaar. Oh ja, naast Defqon Australië als het een beetje mee zit :Y)
  donderdag 28 maart 2013 @ 23:09:21 #160
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124629715
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 22:43 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ik heb er zojuist ook één weten te bemachtigen. Morgen mooi zonder problemen DQ tix bestellen. Waarschijnlijk het enige grote feestje dit jaar. Oh ja, naast Defqon Australië als het een beetje mee zit :Y)
DQ Aus zou ik ook nog wel weer eens naartoe willen _O_
Is alleen zo duur :(
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124630194
bedankt em-dee-em-aa ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124630220
En inmiddels totaal geen boeiende artiesten meer :') Maar DQ Aus staat idd ook nog op mijn verlanglijstje. Net als de Monday Bar Cruise.
pi_124632323
Mocht iemand nog een code over hebben, ik houd me ook aanbevolen.

Het hele gezeur begint nu wel bizarre vormen aan te nemen zeg, morgen Ws hier in de buurt, maar na al die bedreigingen ga ik maar niet ;)
  vrijdag 29 maart 2013 @ 00:59:02 #164
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_124633034
Wtf heb ik gemist dan? Iemand een samenvatting.

En wat een gelul dat hardstyle door en door verrot is, word nog genoeg goeie shit gemaakt. Een splitsing zou ik wel verwelkomen trouwens.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  vrijdag 29 maart 2013 @ 07:26:05 #165
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_124634833
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 23:19 schreef StM het volgende:
En inmiddels totaal geen boeiende artiesten meer :') Maar DQ Aus staat idd ook nog op mijn verlanglijstje. Net als de Monday Bar Cruise.
Die Monday Bar Cruise , al eerder geweest. Lijkt me best wel vet eigenlijk :)
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_124634989
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 00:59 schreef Equites het volgende:
Wtf heb ik gemist dan? Iemand een samenvatting.

En wat een gelul dat hardstyle door en door verrot is, word nog genoeg goeie shit gemaakt. Een splitsing zou ik wel verwelkomen trouwens.
Frontliner zegt dat hij z'n meuk niet op de radio wil, Noisecontrollers voelen zich persoonlijk aangevallen. Headhunterz bemoeit zich ermee, de rest van de scene en alle fanbois slaan op hol. Hhz en Wildstylez draaien de nacht erop bij 538 en gooien met opzet een plaat van Frontliner erop. Kortom, je hebt niks gemist.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:36 schreef ElDani het volgende:
Het gedrag van sommige "fans" is echt om te kotsen. Het lijkt tegenwoordig wel stoer om te haten, vooral als het nergens over gaat.
Denk dat het vooral de teleurstelling is. Persoonlijk heb ik niks tegen de softere plaatjes, ook al beschouw ik het zelf niet als hardstyle. Maar dat alle artiesten waar je jaren fan van bent geweest in die richting trekken en alle "nieuwe" fans niet beter weten dat is gewoon jammer.

Dat het nergens over gaat is hier juist het punt. Het zijn die DJ's zelf die een vuurtje aanwakkeren over de social media. Puur reacties uitlokken. Het gaat inderdaad nergens over, maar opeens staan er toch 3 pagina's in dit topic over volgekalkt en heeft de halve hardstyle scene erop gereageerd. Dan krijg je ook reacties van die zogezegde "haters" en de mensen die toch al niet te spreken waren over de mannen in kwestie :P
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_124635276
Hoppa weekend kaartje Defqon gekocht.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 09:18:43 #168
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124636136
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 09:05 schreef Estrrr het volgende:
Kunnen jullie mij misschien even helpen? Ik doe namelijk mee aan de Dancetour DJ Contest, hiervoor heb ik stemmen nodig! Klik op de link, en dan aan de linkerkant op de FB LIKE button, thats all!!!

http://fb.livewall.nl/pepsiDJKnockout/item/50/

Als je het zou willen delen op je page zou helemaal top zijn!!
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124636974
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 08:21 schreef stoeltafel het volgende:
Hoppa weekend kaartje Defqon gekocht.
Hoe heb je dat gedaan dan? Voorverkoop begint om 12:00?
pi_124637921

G4H - Gangsters don't dance (Noisecontrollers & Alpha Twins remix).. Hmmm
  vrijdag 29 maart 2013 @ 10:37:22 #171
334810 Knal_Erwt
Doet pang op de grond
pi_124638013
Hou me ook aanbevolen voor een code mocht iemand er 1 over hebben.
pi_124638467
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 09:59 schreef Levitas het volgende:

[..]

Hoe heb je dat gedaan dan? Voorverkoop begint om 12:00?
Iemand die ik ken kon 4 kaarten bestellen dus vandaar. Eerste keer Defqon, ben benieuwd.
pi_124638493
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 10:56 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Iemand die ik ken kon 4 kaarten bestellen dus vandaar. Eerste keer Defqon, ben benieuwd.
Klinkt betrouwbaar.

Hoop dat ik kaarten kan bemachtigen dit jaar. Eerste keer defqon hier.

Dus als iemand een code te veel heeft, je zou er mij een groot plezier mee doen. Maar andere mensen gaan voor, die hier langer posten ofcourse.
pi_124638828
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 10:57 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Klinkt betrouwbaar.

Hoop dat ik kaarten kan bemachtigen dit jaar. Eerste keer defqon hier.

Dus als iemand een code te veel heeft, je zou er mij een groot plezier mee doen. Maar andere mensen gaan voor, die hier langer posten ofcourse.
Zekers, zijn aardig wat mensen die een code hebben gekregen. Als je vaak naar Q-Dance feesten gaat krijg je zo'n code. Wel relax voor mij, zeker weten een kaartje.
pi_124639054
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:10 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Zekers, zijn aardig wat mensen die een code hebben gekregen. Als je vaak naar Q-Dance feesten gaat krijg je zo'n code. Wel relax voor mij, zeker weten een kaartje.
Vriendin van me had ook een code. Zij zit alleen in het buitenland op het moment dat DQ is, dus heb ik die code gekregen. Vanmiddag ook even mijn kaartjes bestellen.

Kan max. 4 kaarten bestellen, en bestel er maar 2. Kan dus nog 2 kaarten op deze code kopen. Iemand interesse? DM/PB!
pi_124639272
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:19 schreef Levitas het volgende:

[..]

Vriendin van me had ook een code. Zij zit alleen in het buitenland op het moment dat DQ is, dus heb ik die code gekregen. Vanmiddag ook even mijn kaartjes bestellen.

Kan max. 4 kaarten bestellen, en bestel er maar 2. Kan dus nog 2 kaarten op deze code kopen. Iemand interesse? DM/PB!
Ik heb wel interesse. Moet nog even kijken met hoeveel mensen we gaan.

Tevens: Er staan echt wel veel onbekende namen als je het mij vraagt in die line up. Niet dat ik heel erg thuis ben in de hardstyle scene. Maar ik zie namen waarvan ik denk huh?

[ Bericht 10% gewijzigd door Lamabal op 29-03-2013 11:33:36 ]
pi_124641450
Ik ben ook geintreseerd! Zijn dit alleen de weekend kaarten?

Wel vaag die rondmailings lijsten, eigenlijk wel elk q feest geweest afgelopen 2 (?) jaar, op 1x qbase na. Misschien niet altijd met hetzelfde email adres besteld.

//edit, volgens mij heb ik een dm gestuurd :p

[ Bericht 11% gewijzigd door Voltreffer op 29-03-2013 12:50:44 ]
pi_124642901
Tjonge jonge, heeft Q-Dance heel toevallig één of andere connectie met Event Travel of een soortgelijke organisatie? Op het Defqon ticket weten ze nu al te vermelden dat er op de zaterdag geen treinen rijden naar het terrein.

Of is er vlakbij Biddinghuizen sowieso geen station? :P

Voltreffer en Lamabal, sorry maar Robuust was er als eerste bij en heb dan ook kaarten voor hem besteld
  vrijdag 29 maart 2013 @ 13:26:01 #179
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124643055
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 13:22 schreef Levitas het volgende:
Tjonge jonge, heeft Q-Dance heel toevallig één of andere connectie met Event Travel of een soortgelijke organisatie? Op het Defqon ticket weten ze nu al te vermelden dat er op de zaterdag geen treinen rijden naar het terrein.

Of is er vlakbij Biddinghuizen sowieso geen station? :P
Was vorig jaar ook al zo
UVT / DefQon 1 2012

Dat is natuurlijk gedaan om meer campingtickets te verkopen.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124643255
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 13:26 schreef mstx het volgende:

[..]

Was vorig jaar ook al zo
UVT / DefQon 1 2012

Dat is natuurlijk gedaan om meer campingtickets te verkopen.
Meer camping tickets, en ongetwijfeld een dealtje met Event Travel. Event Travel wordt natuurlijk niet voor niks meteen genoemd bij het vermelden van het feit dat er geen treinen stoppen..
  vrijdag 29 maart 2013 @ 15:45:23 #181
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_124648839
DefQon _O- _O- _O-
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_124649036
Lekker dubstep luisteren in de nieuwe HWS. O+ -O-
  vrijdag 29 maart 2013 @ 15:50:03 #184
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124649038
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124649263
De tijden dat we het met brakke livesets en bagger kwaliteit geluidsopnames moesten doen :9~
pi_124651759
Trouwens, om nog even op het hele gezeik terug te komen, ik vind het prima als de Noisecontrollers en andere graag dubstep, house remixes ect ect willen maken, dat is natuurlijk hun eigen keuze, maar waarom proberen ze dit tot vervelens toe door iedereens strot te proppen op feestjes? Echt elke keer slaat de zaal compleet dood, of zouden ze dit zelf niet doorhebben?
  vrijdag 29 maart 2013 @ 17:07:48 #187
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_124652135
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 16:57 schreef Voltreffer het volgende:
Trouwens, om nog even op het hele gezeik terug te komen, ik vind het prima als de Noisecontrollers en andere graag dubstep, house remixes ect ect willen maken, dat is natuurlijk hun eigen keuze, maar waarom proberen ze dit tot vervelens toe door iedereens strot te proppen op feestjes? Echt elke keer slaat de zaal compleet dood, of zouden ze dit zelf niet doorhebben?
Nee... Want de zaal is wel vol.


Leuk gemonteerd alleen ik luister em liever zonder geluid :{
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_124652196
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 17:07 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Nee... Want de zaal is wel vol.


Leuk gemonteerd alleen ik luister em liever zonder geluid :{
Ik zat op dat moment toevalling op de tribune, en je zag gewoon de gehele zaal stilstaan :/. Op zowel de G4H remix, als de andere dubstep plaat die ze er in trapte.
pi_124653625
Nog mensen vanavond naar Bonkerzz Aalsmeer? Heb vette tracks uit 2005-2009 geselecteerd dus gaat helemaal goedkomen :)
pi_124654329
Straks maar eens kaarten bestellen, en op het moment dat de voorverkoop start er maar voor gaan zitten dan. Heb meer dan 4 nodig :P
  FOK!fotograaf vrijdag 29 maart 2013 @ 18:39:30 #191
159915 -Menn0-
MNO
pi_124655262
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 17:50 schreef T-Force het volgende:
Nog mensen vanavond naar Bonkerzz Aalsmeer? Heb vette tracks uit 2005-2009 geselecteerd dus gaat helemaal goedkomen :)
Ik kom wel even kijkje nemen!
,,/
pi_124657753
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 18:39 schreef -Menn0- het volgende:
Ik kom wel even kijkje nemen!
Vet! Ik moet om 23u draaien. Check me uit zou ik zeggen :D
pi_124660463
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 15:55 schreef poiuytr het volgende:
De tijden dat we het met brakke livesets en bagger kwaliteit geluidsopnames moesten doen :9~
vroegâh O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 29 maart 2013 @ 21:01:59 #194
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_124661999
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 17:50 schreef T-Force het volgende:
Nog mensen vanavond naar Bonkerzz Aalsmeer? Heb vette tracks uit 2005-2009 geselecteerd dus gaat helemaal goedkomen :)
Als je hier langs rijd en me terug brengt ! :D
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_124662706
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 17:50 schreef T-Force het volgende:
Nog mensen vanavond naar Bonkerzz Aalsmeer? Heb vette tracks uit 2005-2009 geselecteerd dus gaat helemaal goedkomen :)
Succes en veel plezierrrr! :)
  vrijdag 29 maart 2013 @ 21:21:48 #196
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_124663098
quote:
1. 2-Sidez - Getting Tipsy (intro)
2. Revivals vs. Pulse - Gettin' Dollars
3. Zany & DV8 - Distorted
4. DJ B-front & MC Dash - Stunning New Sounds
5. 2-Sidez - Freakin'
6. 2-Sidez - Fuck it
7. B-Front - Confuse (2-Sidez remix)
8. Ran-D & Redixx - My Sound
9. 2-Sidez - Listen
10.Sylenth & Glitch - Music In You
DJ B-Front and Pulse - Club Fresh Hardhouse (Fresh FM) - 05-03-2008
Staat hier op O+
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_124663416
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 21:21 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

DJ B-Front and Pulse - Club Fresh Hardhouse (Fresh FM) - 05-03-2008
Staat hier op O+
Elke woensdagavond Hardhouse generation luisteren _O_ (Is dat nu eigenlijk nog?)

Dankzij deze set was ik weer helemaal hooked aan hardstyle :
http://lsdb.nl/set/2/d-bl(...)esh-fm-06-12-06.html
Jammer dat ie niet meer te downloaden is :(
pi_124663578
Hun set op Q-Base 2007 is een prima vervanging ;)
pi_124664728
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 21:28 schreef DannyDeko het volgende:
Dankzij deze set was ik weer helemaal hooked aan hardstyle :
http://lsdb.nl/set/2/d-bl(...)esh-fm-06-12-06.html
Jammer dat ie niet meer te downloaden is :(
ik dacht dat ik hem nog had :o niet dus ;(

heb alleen deze;
http://hardstyle.lsdb.nl/(...)esh-fm-11-03-09.html
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124665003
maar ik had toen wel een Word-bestand met alle tracklists van de livesets die ik had gedownload; daar staat die ene set van DBSTF :o dus dan heb ik hem ook echt gehad, dat weet ik bijna wel zeker :P

als ik er aan denk ga ik morgen even verder zoeken!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 29 maart 2013 @ 22:08:31 #201
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_124665619
Volgende!

quote:
01. Southstylers - Pwoap (Fusion Records / FUSION 016-5)
02. DJ Zany - Spunk (Fusion Records / FUSION 031-5)
03. The Beholder meets DJ Zany - Psychadelic Drops (Seismic / SMC 021)
04. Da Bootleggers - Fresh Beats (Rotterdam Tekno / RTEK.10)
05. Citizen - Microteck (IQ '06 Remix) (BLQ / BLQ 042)
06. Shithead - Shitead 3002 (Club Mix) (Q-Dance / Q 010 / 7007335)
07. Pep'n Up - Time & Space (Warp Brothers Remix) (Epic / SAMPMS 9297 / 670615-6)
08. Tuneboy - Just A Detail (TBY Still Loves The Reverse Bass Mix) (Titanic / TTC 033)
09. Geal - Losing My Feelin' (The Beholder & Balistic Remix) (Seismic / SMC 009)
10. Southstylers - Decibel Anthem 2006 (Fusion Records / FUSION 032-5)
11. Brennan Heart - Revival X (Midify / MIDIFY 003)
12. The Hose - Magma (Paco Ezzemoto Remix) (BLQ / BLQ 044)
13. Unknown - Street Spirit (Whitelabel)
14. Zany & Tatanka - Front 2 Back (Fusion / FUSION 034-5)
15. Southstylers - Pounding Remix
16. Zany & Tatanka - Wise Guys (Fusion / FUSION 034-5)
17. Duro & Zany - Hasta La Pasta (Fusion / FUSION 35-5)
18. Donkey Rollers - Silver Bullet (Fusion / FUSION 033-5)
Zany - Live at Hardhouse Generation 2006 (25-10-2006)
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_124665780
Hardhouse Generation / Club Fresh / Fresh FM

wat was dat genieten toen O+ en gezien die tracklists... nog steeds O+ :9~
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 29 maart 2013 @ 22:25:01 #203
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124666301
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 22:12 schreef ReMcOrE het volgende:
Hardhouse Generation / Club Fresh / Fresh FM

wat was dat genieten toen O+ en gezien die tracklists... nog steeds O+ :9~
Ik weet nog wel dat ik toen elke woensdagavond die sets zelf zat op te nemen voor lsdb :P
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124666708
Hehe ik heb nog een paar honderd gb aan oude setjes van verschillende radio's uit de tijd dat ik altijd streamripper aan had staan.
pi_124667694
Heb een oude externe HDD gevonden en daar stond ie op: d-block-s-te-fan-hardhouse-generation-club-fresh-fresh-fm-06-12-06 :D _O_

Wil m als iemand m graag wil eventueel wel uploaden.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 23:00:48 #206
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_124667880
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 22:56 schreef DannyDeko het volgende:
Heb een oude externe HDD gevonden en daar stond ie op: d-block-s-te-fan-hardhouse-generation-club-fresh-fresh-fm-06-12-06 :D _O_

Wil m als iemand m graag wil eventueel wel uploaden.
Heb em hier ook, staat als volgende in m'n playlist haha
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_124667929
Doe eens uppen :P Linkje mag prive ;)
pi_124668224
Zie DM.

RemCore zou je aub de volledige tracklist willen posten van die set?
  vrijdag 29 maart 2013 @ 23:13:32 #209
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_124668420
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:09 schreef DannyDeko het volgende:
Zie DM.

RemCore zou je aub de volledige tracklist willen posten van die set?
quote:
01 Noisecontrollers - Furybox (Re-Edit)
02 D-Block & S-te-Fan vs MC Villain - Keep It Coming
03 The Pitcher - Grindin'
04 Dr Rude vs DJ Norman & Bass-D - Audio Attack Anthem (Hardstyle Mix)
05 Brennan Heart - Rev!val X
06 DJ Luna vs Thilo - Existence (D-Block & S-te-Fan Remix)
07 TNT - Second Match (Original TNT Mix)
08 Chickz On Fire - Smokin'
09 Showtek - The Colour Of The Harder Styles (DefQon.1 Anthem)
10 D-Block & S-te-Fan - Our Way
11 Jones & DJ B-Front - Lunatick (Raw Mix)
12 Noisecontrollers - In The Marine
13 DJ Mani vs Acti - We Are The Bass 2006
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_124671158
Doe mij ook maar een berichtje :Y
  zaterdag 30 maart 2013 @ 00:19:56 #211
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_124671347
Zeau en ik ben over op Techno :)

http://www.be-at.tv/brands/gashouder/awakenings-easter-special/
Livestream :D (8>
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_124671476
Doe mij ook maar een linkje!
pi_124672305
DM :)
Is het tegen de FOK policies om links te posten dan eigenlijk?
pi_124672366
Ja :P Eigenlijk ook om er over te praten volgens mij :)
  zaterdag 30 maart 2013 @ 02:24:12 #215
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_124674903
quote:
01. Ivan Carsten - Amazing Combination (TBY's Oldstyle Mix)
02. DJ Isaac - The Afterworld
03. The KGB's - Yerba Diabolika
04. Sylenth & Glitch - Music In You (Scope Loves Reverzed Bass Mix)
05. Josh & Wesz - Houze Muzik
06. Josh & Wesz - The Subsonic is Yours
07. Josh & Wesz - Like Thiz
08. G-Town Madness meets The Viper - Here It Comes (DBSTF Remix)
09. Coone vs. Deepack - Bonzai Tribute
10. Builder - Skyscraper ( TBY Mix)
:9~ O+

Josh and Wesz - Club Fresh Hardhouse (Fresh FM) - 22-10-2008

Wat hebben die gasten toch altijd een drive in hun sets _O_
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zaterdag 30 maart 2013 @ 07:21:52 #216
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_124675947
Zo..vandaag maar even extra vroeg opgestaan om me hier weer eens te melden..uiteraard gedaan om die malle ouwe Ripper even te feliciteren. Bij deze: gefeliciteerd! *O*
The only limit is your own imagination
pi_124676021
Die zou ik allebei ook wel graag willen ontvangen :)
  zaterdag 30 maart 2013 @ 08:09:32 #218
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124676116
Harm gefeliciteerd *O*
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zaterdag 30 maart 2013 @ 11:18:07 #219
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_124678296
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 07:21 schreef de_huig het volgende:
Zo..vandaag maar even extra vroeg opgestaan om me hier weer eens te melden..uiteraard gedaan om die malle ouwe Ripper even te feliciteren. Bij deze: gefeliciteerd! *O*
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 08:09 schreef mstx het volgende:
Harm gefeliciteerd *O*
Thanx broeders :s)
Wat je vindt, ...
pi_124678370
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 08:09 schreef mstx het volgende:
Harm gefeliciteerd *O*
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_124679433
RIPPEEAAAAN!
Harm, gefeliciteerd kerel!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_124680082
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:07 schreef robuust89 het volgende:
RIPPEEAAAAN!
Harm, gefeliciteerd kerel!
*O*
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_124680110
Gefeliciteerd!
  zaterdag 30 maart 2013 @ 12:57:01 #224
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_124680653
Harm ouwe baas! van harte proficiat mijn jung!
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_124680809
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:07 schreef robuust89 het volgende:
RIPPEEAAAAN!
Harm, gefeliciteerd kerel!
:Y
pi_124681117
Harm, van harte kerel *O* _O_

en ik wil ook wel een PM :Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124681464
Wie o wie madnezz?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 13:25:01 #228
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_124681487
Harm... Held, gefeliciteerd boy! *O*
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:45:22 #229
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_124683602
klep, mooie mens, congratz
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_124683852
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:18 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]


[..]

Thanx broeders :s)
Gefeliciteerd *O*
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124683905
Heuj gefeliciteerd rippa *O*
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  zaterdag 30 maart 2013 @ 15:08:58 #232
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_124684210
Nou hier ook dan maar, Harm gefeliciteerd ouwe! *O*
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zaterdag 30 maart 2013 @ 15:37:30 #233
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_124684906
Fluitende meneer gefeliciteerd! :)
The Outside Agency
pi_124685103
Nog mensen die defqon code " te koop" hebben?
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  zaterdag 30 maart 2013 @ 16:14:13 #235
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_124685845
So much love
Wat je vindt, ...
pi_124688263
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 08:09 schreef mstx het volgende:
Harm gefeliciteerd *O*
pi_124691122
namens een collega de vraag; iemand die nog een DQ1-code heeft en hem niet gebruikt? :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 30 maart 2013 @ 20:06:19 #238
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_124693692
Awakenings gangers veel plezier, ik doe via de stream kijken vanavond (als dat gaat, kan nog ggeen linkvinden :( )
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_124694013
Ik heb al 2 DQ tickets, maar eigenlijk wil ik er nog 1 :@
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  FOK!fotograaf zaterdag 30 maart 2013 @ 20:45:14 #240
159915 -Menn0-
MNO
pi_124695728
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:12 schreef robuust89 het volgende:
Ik heb al 2 DQ tickets, maar eigenlijk wil ik er nog 1 :@
Maybe heb ik er 1 voor je.
,,/
  zaterdag 30 maart 2013 @ 20:46:30 #241
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_124695794
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:45 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Maybe heb ik er 1 voor je.
Oh meneer heeft weer connecties hoor! o|O
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  FOK!fotograaf zaterdag 30 maart 2013 @ 20:48:03 #242
159915 -Menn0-
MNO
pi_124695870
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:46 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Oh meneer heeft weer connecties hoor! o|O
Jeweettog! World domination here I come!

Heb zo'n code voor 4 kaarten,1 voor mezelf 2 voor maatje van en de chick waarmee ik zou gaan heeft net d'r kruisbanden afgescheurd. Dus dat kaartje kan wel naar iemand anders denk ik :P
,,/
pi_124703408
Hoe was je feestje gisteren? !
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zondag 31 maart 2013 @ 00:35:25 #244
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_124706841
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 12:05 schreef mstx het volgende:
Bij Scantraxx moet je nou eenmaal een bepaalde hoeveelheid bagger produceren, kan hij ook niks aan doen. :)

To Ya Brain en Save.Exit.Planet vind ik niet slecht trouwens.
Save exit planet vind ik fucking geniaal eigenlijk. Zet precies de sfeer neer die IQ had.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  zondag 31 maart 2013 @ 01:18:12 #245
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_124708217
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 00:35 schreef Equites het volgende:

[..]

Save exit planet vind ik fucking geniaal eigenlijk. Zet precies de sfeer neer die IQ had.
Idd bazen track
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_124708439
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  zondag 31 maart 2013 @ 12:30:24 #247
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_124713793

blijft goud O+

EDIT:

Hoor net die laatste track van NC. Waar de fuck zijn die gasten tegenwoordig mee bezig? -O-
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_124714613
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
  FOK!fotograaf zondag 31 maart 2013 @ 13:59:46 #249
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_124716715
Heb al drie dagen hetzelfde nummer in mijn hoofd zitten. drama.

Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  zondag 31 maart 2013 @ 14:25:44 #250
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124717925
Kei hard balen.. M'n eerste feestje wens lijkt in t water zijn gevallen.. ):
pi_124717985
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:25 schreef Kimberliedje het volgende:
Kei hard balen.. M'n eerste feestje wens lijkt in t water zijn gevallen.. ):
Pff balen, why? Welk feest?
  zondag 31 maart 2013 @ 14:29:22 #252
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124718100
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:26 schreef KeesBromfiets het volgende:

[..]

Pff balen, why? Welk feest?
Vervoerskwestie.. Geen ruimte en alleen is geen optie. Wish Outdoor..
pi_124727418
Weer een nieuwe NC:

De vocals van Oppenheimer (en de gedachte erachter) passen totaal niet bij de track vind ik persoonlijk.
pi_124728711
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 19:01 schreef Cikx het volgende:
Weer een nieuwe NC:

De vocals van Oppenheimer (en de gedachte erachter) passen totaal niet bij de track vind ik persoonlijk.
Sowieso niet een al te beste track van NC in mijn opinie. Melodie vind ik tamelijk slap.
Tweede climax gaat dan nog wel, maar nee... Slechte track van NC IMO.
  zondag 31 maart 2013 @ 20:19:39 #255
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124730219
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 19:01 schreef Cikx het volgende:
Weer een nieuwe NC:

De vocals van Oppenheimer (en de gedachte erachter) passen totaal niet bij de track vind ik persoonlijk.
4 minuten dezelfde synth zonder opbouw, best wel saai.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zondag 31 maart 2013 @ 20:42:54 #256
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_124731300
Chain Reaction - Like A Boss.... Hoe kan je zo'n gruwelijke sample zo hard verneuken, wat een bout nr zeg!
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zondag 31 maart 2013 @ 20:54:00 #257
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124731840


_O-
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124732640
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 20:54 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  zondag 31 maart 2013 @ 21:14:25 #259
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124732782
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:10 schreef robuust89 het volgende:

[..]

?
Het deed me denken aan qlimax 2010 en de feestfabriek. :7 (En alle andere feesten waar er om de een of andere reden 100 mensen bij de dj booth staan)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124734338
quote:
lekker :9

quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 13:59 schreef Mascleta het volgende:
Heb al drie dagen hetzelfde nummer in mijn hoofd zitten. drama.

wat een matige remix :N origineel is tof O+
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 20:54 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
:D _O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124749733
Ik kwam dit tegen op de facebook van Crypsis:

Die zag dit blijkbaar als (hele, hele slechte) hardstyle :{

edit: en het wordt nog op de radio gedraaid ook!
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
  maandag 1 april 2013 @ 10:45:43 #262
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124750458
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 09:38 schreef slvrbld het volgende:
Ik kwam dit tegen op de facebook van Crypsis:

Die zag dit blijkbaar als (hele, hele slechte) hardstyle :{

edit: en het wordt nog op de radio gedraaid ook!
dikke reversed bass geak
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  FOK!fotograaf maandag 1 april 2013 @ 12:38:06 #263
159915 -Menn0-
MNO
pi_124752834
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 09:38 schreef slvrbld het volgende:
Ik kwam dit tegen op de facebook van Crypsis:

Die zag dit blijkbaar als (hele, hele slechte) hardstyle :{

edit: en het wordt nog op de radio gedraaid ook!
_O- _O-
,,/
pi_124754966
quote:
Tonight in The Magic Show we bring something new and refreshing to the hardstyle scene. We bring you an unique episodes with guestmixes of Nicky Romero, Hardwell and Afrojack!

Don't miss this
:P toen ik het las dacht ik al dit kan niet waar zijn...
pi_124756264
'an unique episodes'

Dat moest natuurlijk wel een grapje zijn.
pi_124757151
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 13:58 schreef Ziekebaard het volgende:

[..]

:P toen ik het las dacht ik al dit kan niet waar zijn...
:D
pi_124774239
De nieuwste HS track op 3FM:

  FOK!fotograaf maandag 1 april 2013 @ 23:03:13 #268
159915 -Menn0-
MNO
pi_124775677
Nog eventjes geduld nog heel even wachten *O*
,,/
pi_124777923
Nog helemaal geen felicitatie voor Remco hier? :o Nog even snel proficiat dan! (of is het een grap? :') )
En ook nog gefeliciteerd aan Harm!

quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:34 schreef StM het volgende:
De nieuwste HS track op 3FM:

Jaja de Mosselman en DJ Porny zijn op komst. Knallen met die bel! })
gr gr
pi_124778202
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:34 schreef StM het volgende:
De nieuwste HS track op 3FM:

Godver :r
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124779166
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Nog helemaal geen felicitatie voor Remco hier? :o Nog even snel proficiat dan! (of is het een grap? :') )
En ook nog gefeliciteerd aan Harm!

Nee is geen grap... dus thanks! :D
  dinsdag 2 april 2013 @ 01:49:15 #272
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_124781607
quote:
9s.gif Op maandag 1 april 2013 23:59 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Godver :r
Hahah welke bosmongolen zitten er achter deze track dan? Dat mensen er aandacht aan besteden is het ergste...(zoals ik nu dus ook doe)
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_124781787
De namen van Ruben van der Meer en Bob Fosko worden genoemd. De mensen achter gabbertje / Hakkûhbar ...
  dinsdag 2 april 2013 @ 08:23:40 #274
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_124783109
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:18 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Nee is geen grap... dus thanks! :D
Facebook FTW! :D
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_124783434
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 08:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Facebook FTW! :D
Niet als er 134 man iets op je timeline neerzetten :D
pi_124784306
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 08:53 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Niet als er 134 man iets op je timeline neerzetten :D
"Kijkmijeensvriendenhebben" :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124784455
Terug van een weekendje Denemarken.

Bij deze nog een late felicitatie voor Ripper en Mind.Illusion!

quote:
9s.gif Op maandag 1 april 2013 23:59 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Godver :r
Precies dit. Heel erg jammer.
Mixes onder de naam Khadber
pi_124784484
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 09:51 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

"Kijkmijeensvriendenhebben" :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha pannekoek! Maar thnx! :9
pi_124787365
Gefeliciteerd MI!
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_124796040
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:07 schreef hoenselman het volgende:
Gefeliciteerd MI!
pi_124801112
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:07 schreef hoenselman het volgende:
Gefeliciteerd MI!
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_124801149
En nu een rambam plaatje tussendoor *O*

Cuz I'm Mr. Brightside
  FOK!fotograaf dinsdag 2 april 2013 @ 18:55:33 #283
159915 -Menn0-
MNO
pi_124801857
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
En nu een rambam plaatje tussendoor *O*

_O_
,,/
  dinsdag 2 april 2013 @ 18:59:31 #284
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_124802011
Gefeliciteerd MI! *O*
The Outside Agency
pi_124802946
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:07 schreef hoenselman het volgende:
Gefeliciteerd MI!
  dinsdag 2 april 2013 @ 20:36:27 #286
296894 Xblister
Simply the best..
pi_124806961
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
En nu een rambam plaatje tussendoor *O*

_O_
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_124807548
mede-Remco, alsnog gefeliciteerd ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124808184
veel mensen hier vinden naast hardstyle nog een andere soort muziek tof (of andersom), hier kan ik mezelf inmiddels ook wel toe rekenen denk ik :)

gisteren naar Dancetour Arnhem geweest, dikke sets van Vato Gonzalez en Quintino gehoord maar volledig uit m'n dak gegaan tijdens een uur Yellow Claw _O_ wat een dik feest was dat zeg O+

uiteraard droeg het continue zonnetje en de super gezelligheid ook bij aan de ervaring :D *O*
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:59:46 #290
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124812270
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:57 schreef ReMcOrE het volgende:
veel mensen hier vinden naast hardstyle nog een andere soort muziek tof (of andersom), hier kan ik mezelf inmiddels ook wel toe rekenen denk ik :)

gisteren naar Dancetour Arnhem geweest, dikke sets van Vato Gonzalez en Quintino gehoord maar volledig uit m'n dak gegaan tijdens een uur Yellow Claw _O_ wat een dik feest was dat zeg O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  dinsdag 2 april 2013 @ 22:00:32 #291
256829 Sokz
Livin' the life
pi_124812315
Haha goeie 1april met verlengsnoer
pi_124812427
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:59 schreef mstx het volgende:

[..]


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
pi_124812539
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:59 schreef mstx het volgende:

[..]


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;( :@
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124813619
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:57 schreef ReMcOrE het volgende:
veel mensen hier vinden naast hardstyle nog een andere soort muziek tof (of andersom), hier kan ik mezelf inmiddels ook wel toe rekenen denk ik :)

gisteren naar Dancetour Arnhem geweest, dikke sets van Vato Gonzalez en Quintino gehoord maar volledig uit m'n dak gegaan tijdens een uur Yellow Claw _O_ wat een dik feest was dat zeg O+

uiteraard droeg het continue zonnetje en de super gezelligheid ook bij aan de ervaring :D *O*
:{
pi_124813674
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:23 schreef T-Force het volgende:

[..]

:{
ja wat jonguh? met je techno :{w
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124816035
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:24 schreef ReMcOrE het volgende:
ja wat jonguh? met je techno :{w
Ieder z'n ding ^O^ :Y
  FOK!fotograaf dinsdag 2 april 2013 @ 23:10:08 #297
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_124816954
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:57 schreef ReMcOrE het volgende:

maar volledig uit m'n dak gegaan tijdens een uur Yellow Claw _O_ wat een dik feest was dat zeg O+

Yellow Claw, Vato, maar ook bijv. Partysquad, Flexican en FeestDJruud kunnen op zo'n manier draaien dat heel de boel op zijn kop staat. Kan ik ook zeker waarderen :)
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_124817138
Tja, bij dat soort artiesten vermaak ik mij meestal ook wel goed, maar dat komt dan over het algemeen niet door de muziek... :P

Mr_Eenoog is trouwens vandaag jarig. Feli! :P
gr gr
pi_124819238
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:13 schreef Quyxz_ het volgende:

Mr_Eenoog is trouwens vandaag jarig. Feli! :P
Haha thx :)
  woensdag 3 april 2013 @ 09:48:14 #300
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_124825046
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Mr_Eenoog is trouwens vandaag jarig. Feli! :P
*O* congrats
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_124828434
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Mr_Eenoog is trouwens vandaag jarig. Feli! :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')