abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 26 maart 2013 @ 12:09:33 #51
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_124519403
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:57 schreef jogy het volgende:
Dus om het OV efficiënter te laten werken moeten de sims gewoon verdeeld worden tussen haltes die redelijk dicht bij elkaar staan, de bussen moeten op één of andere manier meer capaciteit sturen naar haltes met veel wachtende sims in plaats van een atje random te doen door de stad.

Eventueel zou het tof zijn om (als je van het micromanagen bent) expliciete busroutes aan te kunnen maken en daar een bepaalde capaciteit aan toe te wijzen. Voordeel is dat de bussen niet na hoeven te denken en dat ze dan misschien een route hebben die wel ergens op slaat.

Trams op zich hetzelfde verhaal al kan je dat nu natuurlijk ook forceren door één cirkeltje te maken waardoor ze geen keuze hebben.

Treinen werken op zich goed want wat kan je daar aan verneuken? :').
Holy shit, je eigen openbaar vervoer fixen, wat een briljant idee. Nu maar hopen dat Simcity 15 het zal hebben!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_124519991
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Holy shit, je eigen openbaar vervoer fixen, wat een briljant idee. Nu maar hopen dat Simcity 15 het zal hebben!
Volgens mij heb ik een keer gelezen dat EA had beloofd dat in 2109 alle problemen zijn gefixt. :)
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
pi_124520347
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:57 schreef jogy het volgende:
Dus om het OV efficiënter te laten werken moeten de sims gewoon verdeeld worden tussen haltes die redelijk dicht bij elkaar staan, de bussen moeten op één of andere manier meer capaciteit sturen naar haltes met veel wachtende sims in plaats van een atje random te doen door de stad.

Eventueel zou het tof zijn om (als je van het micromanagen bent) expliciete busroutes aan te kunnen maken en daar een bepaalde capaciteit aan toe te wijzen. Voordeel is dat de bussen niet na hoeven te denken en dat ze dan misschien een route hebben die wel ergens op slaat.

Trams op zich hetzelfde verhaal al kan je dat nu natuurlijk ook forceren door één cirkeltje te maken waardoor ze geen keuze hebben.

Treinen werken op zich goed want wat kan je daar aan verneuken? :').
cities in motion/traffic giant meets simcity.. dat zou wel fijn zijn inderdaad (maar wel optioneel, en dat als je zegt "automatisch route zoeken" dat hij zelf wat lijnen aanmaakt)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 12:52:38 #54
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124520749
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Holy shit, je eigen openbaar vervoer fixen, wat een briljant idee. Nu maar hopen dat Simcity 15 het zal hebben!
Nah, een toevoeging voor de controlfreaks. Hoofdpunt is dat default in ieder geval acceptabel werkt. Beetje zoals de racespellen die kan je instellen op automatisch schakelen en handmatig, beide werken maar handmatig net iets beter met een hogere topsnelheid.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  PR/Manusje van alles dinsdag 26 maart 2013 @ 12:55:07 #55
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_124520847
het is gewoon slecht gemaakt. Alles wat interactie heeft is kut. Beetje jammer.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 26 maart 2013 @ 12:56:25 #56
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124520909
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
het is gewoon slecht gemaakt. Alles wat interactie heeft is kut. Beetje jammer.
Niet alles! Vuilverwerking gaat perfect!

Daar stopt het ook meteen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  PR/Manusje van alles dinsdag 26 maart 2013 @ 13:00:18 #57
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_124521035
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Niet alles! Vuilverwerking gaat perfect!

Daar stopt het ook meteen.
Nou.... ik zie ze vaak routes rijden waarvan ik denk... :{ als ze de vuilniswagens nou de code hadden gegeven van de werkende mensen, dus van huis naar huis ^O^
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_124521476
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Niet alles! Vuilverwerking gaat perfect!

Daar stopt het ook meteen.
Gelukkig maar, want die sims zijn smerige horken. Hier in de buurt wordt om de week de GFT en de huisafval opgehaald en dat gaat gewoon goed. Sims moeten elke dag hun vuil opgehaald worden.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 13:29:00 #59
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_124522133
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Nou.... ik zie ze vaak routes rijden waarvan ik denk... :{ als ze de vuilniswagens nou de code hadden gegeven van de werkende mensen, dus van huis naar huis ^O^
Inderdaad. Ik zie wel eens dat ze een huis overslaan en terwijl ze aan de andere kant van de stad zijn, terugkomen voor dat huis. :')
pi_124522142
Of het zijn juist van die neatfreaks...
  dinsdag 26 maart 2013 @ 13:55:03 #61
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124523245
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Nou.... ik zie ze vaak routes rijden waarvan ik denk... :{ als ze de vuilniswagens nou de code hadden gegeven van de werkende mensen, dus van huis naar huis ^O^
Ja ok maar het is niet spelverneukend, Als je een vuilniswagen niet de gehele tijd volgt en alleen kijkt naar wat er opgehaald wordt is het gewoon OK. Als ik een met vuil bedekte stad heb en ik stuur er een zooi vuilniswagens naartoe van een andere stad duurt het niet lang voor ie schoon is, dan maakt mij het niet uit of ze in een herpederptreintje rijden of voor mijn part met paarse lama's het vuil ophalen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  PR/Manusje van alles dinsdag 26 maart 2013 @ 13:56:04 #62
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_124523292
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:55 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja ok maar het is niet spelverneukend, Als je een vuilniswagen niet de gehele tijd volgt en alleen kijkt naar wat er opgehaald wordt is het gewoon OK. Als ik een met vuil bedekte stad heb en ik stuur er een zooi vuilniswagens naartoe van een andere stad duurt het niet lang voor ie schoon is, dan maakt mij het niet uit of ze in een herpederptreintje rijden of voor mijn part met paarse lama's het vuil ophalen.
klopt klopt. _O-

je hebt er geen omkijken naar. :P
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 26 maart 2013 @ 14:04:42 #63
35189 Troel
scherp en bot
pi_124523598
Doe mij maar paarse vuilophaallama's!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 26 maart 2013 @ 14:09:34 #64
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_124523799
Je hebt overigens ook geen omkijken naar ambulances viel me op, dat gaat ook vaak goed.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_124523917
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 14:09 schreef Scorpie het volgende:
Je hebt overigens ook geen omkijken naar ambulances viel me op, dat gaat ook vaak goed.
Die ziekenhuizen zitten wel continue vol. Althans, dat is de melding. Als je gaat kijken, wordt iedereen gewoon geholpen. :')
  dinsdag 26 maart 2013 @ 14:18:42 #66
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124524115
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 14:09 schreef Scorpie het volgende:
Je hebt overigens ook geen omkijken naar ambulances viel me op, dat gaat ook vaak goed.
en de brandweerwagens lijken ook goed te functioneren nu. Ik had op een gegeven moment meerdere branden en elke fik kreeg maar één brandweerwagen. Mooie vooruitgang.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 14:24:17 #67
300347 MrManuel
pi_124524327
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 14:18 schreef jogy het volgende:

[..]

en de brandweerwagens lijken ook goed te functioneren nu. Ik had op een gegeven moment meerdere branden en elke fik kreeg maar één brandweerwagen. Mooie vooruitgang.
Stonden ze niet achter elkaar in de file?
[i]~ The impossible is easy![/i]
  dinsdag 26 maart 2013 @ 14:24:36 #68
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_124524342
Hoe krijg ik mijn afval weg?

Ik heb nu een stortplaats maar daar komen steeds meer volle hopen bij. Nu kan ik het wel verbranden met een vuilverbrander maar is dat dé oplossing? Dan zit je met luchtvervuiling namelijk, en ik wil m'n stad zo schoon mogelijk houden.

Ik heb al een recycle-centrum (die overigens vrijwel de hele tijd op "Geen Gerecyclede goederen. Productie ligt stil" blijft staan) maar die verkleint niet de hopen bij de stortplaats...
We zullen zien, zei de blinde.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 14:28:14 #69
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124524473
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 14:24 schreef MrManuel het volgende:

[..]

Stonden ze niet achter elkaar in de file?
Bij mij niet in ieder geval. Ik had linksboven, rechts onder en ergens in het midden gelijktijdige brandjes en mijn wagentjes gingen gewoon elk hun eigen weg. OK, ze waren nog niet zo slim dat ze de wolkenkrabber eerst gingen blussen voor ze met het gezinshuisje aan de gang gingen maar je kan niet alles hebben.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 26 maart 2013 @ 14:30:23 #70
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124524547
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 14:24 schreef Doodloper het volgende:
Hoe krijg ik mijn afval weg?

Ik heb nu een stortplaats maar daar komen steeds meer volle hopen bij. Nu kan ik het wel verbranden met een vuilverbrander maar is dat dé oplossing? Dan zit je met luchtvervuiling namelijk, en ik wil m'n stad zo schoon mogelijk houden.

Ik heb al een recycle-centrum (die overigens vrijwel de hele tijd op "Geen Gerecyclede goederen. Productie ligt stil" blijft staan) maar die verkleint niet de hopen bij de stortplaats...
Hoe hoog zijn je inwoners opgeleid? Laag opgeleide sims gooien hun magnetronmaaltijden en bierflesjes gewoon bij elkaar en hoog opgeleide sims gooien hun lege Pinot flessen en keurslagersvleesverpakking apart in de bakken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_124524558
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 14:24 schreef Doodloper het volgende:
Hoe krijg ik mijn afval weg?

Ik heb nu een stortplaats maar daar komen steeds meer volle hopen bij. Nu kan ik het wel verbranden met een vuilverbrander maar is dat dé oplossing? Dan zit je met luchtvervuiling namelijk, en ik wil m'n stad zo schoon mogelijk houden.
verbranden die rotzooi!
quote:
Ik heb al een recycle-centrum (die overigens vrijwel de hele tijd op "Geen Gerecyclede goederen. Productie ligt stil" blijft staan) maar die verkleint niet de hopen bij de stortplaats...
is je educatie niveau hoog genoeg? anders wordt er geen recyclebaar afval gegenereerd
  dinsdag 26 maart 2013 @ 14:42:38 #72
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_124524988
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 14:24 schreef Doodloper het volgende:
Hoe krijg ik mijn afval weg?

Ik heb nu een stortplaats maar daar komen steeds meer volle hopen bij. Nu kan ik het wel verbranden met een vuilverbrander maar is dat dé oplossing? Dan zit je met luchtvervuiling namelijk, en ik wil m'n stad zo schoon mogelijk houden.

Ik heb al een recycle-centrum (die overigens vrijwel de hele tijd op "Geen Gerecyclede goederen. Productie ligt stil" blijft staan) maar die verkleint niet de hopen bij de stortplaats...
In mijn regio heb ik één stad met een grote verbrandingsoven en ik stuur al het afval daar heen.
So we just called him Fred
  dinsdag 26 maart 2013 @ 14:48:30 #73
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_124525197
oh ik heb alleen maar domme mensen in m'n stad, dat zal het dan wel zijn :D verbranden dan maar, de vervuiling is toch al erger dan in Tsjernobyl zo'n beetje. :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 14:42 schreef FredvZ het volgende:

[..]

In mijn regio heb ik één stad met een grote verbrandingsoven en ik stuur al het afval daar heen.
dat is ook wel handig ja, thanks!
We zullen zien, zei de blinde.
pi_124526112
het begint lekker te spelen? Wat is er dan echt gefixed? Ik zie hier nog steeds maar half-bakken oplossingen..
  dinsdag 26 maart 2013 @ 15:57:39 #75
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124527719
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 15:14 schreef Thrilled het volgende:
het begint lekker te spelen? Wat is er dan echt gefixed? Ik zie hier nog steeds maar half-bakken oplossingen..
Ja hoor, het speelt best lekker en ik heb er toch wel wat uurtjes in gepropt en vermaak me er kostelijk mee.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')