abonnement Unibet Coolblue
pi_364425
gewoon wat alledaagse hersenspinsels:

Gaat Kim tijdens BB2 haar eerste echte sexuele ervaring opdoen?
(want alleen zoenen met een oudere man telt natuurlijk niet mee....)

Wie is de gelukkige (en telt sex met Bianca ook mee...)?

Wat verwachten we ervan? Wat verwacht zij ervan... en hoe gaat ze om met de teleurstelling?

Hoe lang gaat het duren voor het zover is? (dan stel ik mijn video vast in)

I'm out of my mind right now, if you leave a message I'll get back to you...
  woensdag 27 september 2000 @ 14:45:27 #2
5526 Armani
De Zonnenbloem
pi_364488
Ik heb het niet helemaal gevolgd maar heeft Kim nog nooit liggen sjoelen?? Ikdacht dat ze een tijd lang een vriend heeft gehad....
We're in America honey, names don't mean shit overhere
pi_364532
quote:
Op 27 september 2000 14:45 schreef Armani het volgende:
Ik heb het niet helemaal gevolgd maar heeft Kim nog nooit liggen sjoelen??
Sjoelen, kieren, keilen, wippen, palen, heijen, neuken, naaien, schuiven, fuckuhh, van bil gaan, penetreren, allemaal nog nooit gedaan door Kim...Zei ze
Begin bij het begin en eindig nooit!
  Moderator woensdag 27 september 2000 @ 15:01:30 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_364550
Een domper voor alle geilneven: Kim heeft enkele gruwelijke littekens op haar zij en buik, opgelopen toen ze met één been nog in de stijgbeugel meegesleurd werd door een paard.
Vandaar ook steeds dat badpak. Naar verluid zijn de littekens van dien aard, dat ze zelfs op een nachtstream nog duidelijk te zien zijn.

Ruk ze

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 27 september 2000 @ 15:02:04 #5
6000 Stiefbeen
Er is leven na de deadline.
pi_364556
quote:
Op 27 september 2000 14:55 schreef Letterman het volgende:
Sjoelen, kieren, keilen, wippen, palen, heijen, neuken, naaien, schuiven, fuckuhh, van bil gaan, penetreren, allemaal nog nooit gedaan door Kim...Zei ze
Ja dat zei ze dus.... maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn, ze is zich best wel bewust dat haar familie en directe omgeving ook alles volgen...
Daarnaast schat ik haar niet zo hulpbehoevend in dat ze zich laat grijpen terwijl Nederland mee zit te gluren. (Alhoewel veronica op TV natuurlijk niet veel meer laat zien als gerommel omder de dekens.
Stiefbeen
  woensdag 27 september 2000 @ 15:10:50 #6
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_364603
quote:
Op 27 september 2000 15:02 schreef Stiefbeen het volgende:
Ja dat zei ze dus.... maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn, ze is zich best wel bewust dat haar familie en directe omgeving ook alles volgen...
Kim zegt soms dingen waarvan ik me afvraag of ze waar zijn. Tijdens een gesprek in de badkamer ging het over haar ex-vriend van 31 en toen zei ze dat ze hem ergens van kende (ik geloof van paardrijden) en meteen daarna herstelde ze zich en gaf een ander antwoord.

Ook heeft ze gezegd dat haar ouders al lang weten dat ze rookt, terwijl haar vader vorige week bij Beau vertelde dat ie dat niet wist en dat ie schrok toen ie zag dat ze rookte in het huis (heeft ie ook geschreven in het gastenboek van de Kim site, zie topic Kim).

Het lijkt erop dat Kimmie elk woord weegt op een goudschaaltje voordat ze het uitspreekt. Daarom zegt ze waarschijnlijk niet zoveel.

O ja, en sjoelen zou best een aardige weekopdracht zijn!

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 27-09-2000 15:11]

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_364616
quote:
[b]Op 27 september 2000 15:10 schreef
O ja, en sjoelen zou best een aardige weekopdracht zijn!
Vind ik eerlijk gezegd meer een BUS opdracht...
I'm out of my mind right now, if you leave a message I'll get back to you...
  woensdag 27 september 2000 @ 15:15:02 #8
5526 Armani
De Zonnenbloem
pi_364620
Ongeloofelijk!!!!! ik had stiekem nog de hoop: "stille wateren hebben diepe gronden"......

Kimmie Kimmie Kimmie, all night long.

Ik denk dat er FOK!Kers genoeg zijn die haar zouden willen inwijden in het spel der liefde (including me). Er bestaat een kans dat ze het alleen maar zegt omdat haar ouders mee zitten te kijken.

het droomscenario voor VOO is als ze een goeie stevige beurt van Bianca krijgt, lijkt mij in ieder geval het meest ideale aangezien dat hele huis vol zit met kneuzen (de mannen dan). En ik vind 2 vrouwen nou eenmaal geiler dan man/vrouw.

Let's hope or the best

We're in America honey, names don't mean shit overhere
pi_364658
quote:
Op 27 september 2000 15:10 schreef PingPong het volgende:
Kim zegt soms dingen waarvan ik me afvraag of ze waar zijn. Tijdens een gesprek in de badkamer ging het over haar ex-vriend van 31 en toen zei ze dat ze hem ergens van kende (ik geloof van paardrijden) en meteen daarna herstelde ze zich en gaf een ander antwoord.

Ook heeft ze gezegd dat haar ouders al lang weten dat ze rookt, terwijl haar vader vorige week bij Beau vertelde dat ie dat niet wist en dat ie schrok toen ie zag dat ze rookte in het huis (heeft ie ook geschreven in het gastenboek van de Kim site, zie topic Kim).

Het lijkt erop dat Kimmie elk woord weegt op een goudschaaltje voordat ze het uitspreekt. Daarom zegt ze waarschijnlijk niet zoveel.


We schrijven BB2 Donderdagavond over 3 weken....:

Beau: En u..u als vader van Kim. Wist u dat u dochter al sinds ze op paarrdrijden zit graag anaal gepenetreerd wordt?

Vader Kim: Nee..nneee...dat dat dat wist ik niet nee en ik sta er ook een beetje van te kijken.

Beau: nou meneer dat geeft niet hoor de rest van Nederland ook

Begin bij het begin en eindig nooit!
  woensdag 27 september 2000 @ 15:24:35 #10
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_364669
LOL
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_364847
Letterman... errug goed!
I'm out of my mind right now, if you leave a message I'll get back to you...
  woensdag 27 september 2000 @ 20:58:26 #12
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_365475
quote:
Op 27 september 2000 15:01 schreef Gert het volgende:
Een domper voor alle geilneven: Kim heeft enkele gruwelijke littekens op haar zij en buik, opgelopen toen ze met één been nog in de stijgbeugel meegesleurd werd door een paard.
Vandaar ook steeds dat badpak. Naar verluid zijn de littekens van dien aard, dat ze zelfs op een nachtstream nog duidelijk te zien zijn.

Ruk ze


Dus iemand met een litteken kan niet euh geil zijn Vind ik een beetje veel onzin als je daar al mee zit, poehpoeh ze heeft een litteken oh oh wat lelijk nou! Maarja mot je natuurlijk zelf weten ook
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_365498
quote:
Op 27 september 2000 20:58 schreef Machiel het volgende:
Dus iemand met een litteken kan niet euh geil zijn Vind ik een beetje veel onzin als je daar al mee zit, poehpoeh ze heeft een litteken oh oh wat lelijk nou! Maarja mot je natuurlijk zelf weten ook
Machiel snapt het niet echt geloof ik....Er wordt niet gezegt dat niet geil kunt worden of voelen omdat je littekens hebt. Wat er wordt bedoeld is dat Kim zelf zich niet gemakkelijk voelt met littekens tov een man die ze leuk vind. Kim voel zich volledig naakt voor een kerel misschien hierdoor niet aantrekkelijk. En als een vrouw zich niet aantrekkelijk voelt dan mag 150.000 keer zeggen dat ze er lekker uitziet maar ze zal blijven denken "lul jij maar jij wilt alleen maar douwuuhh", ikk vind mezelf lelijk" Bij een rijpere vrouw zal dit minder snel gebeuren maar bij zo´n jong groen blaadje niet hoor.
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_365815
quote:
Op 27 september 2000 15:01 schreef Gert het volgende:
Ruk ze
Dank je!

Oja, onze eerste keer zullen we beleven tijdens BB 25...

pi_365825
Pingpong,


Kim zei dat haar moeder het wel wist (roken) maar dat haar vader dat nu pas zou gezien hebben.

Verder vond ik Kim niet zo veel zeggend totdat ze Darius betichte van heftig reageren en niet luisteren. Dat is best pittig voor zo'n stille dame... Mag ik wel. verder is het zo dat Lamppenkapje het al dagen lang aan het proberen is met Kim... nou ja, veel aandacht etc. Ik zag dit wel aankomen. Maar dat van Ferdi (hij op haar, zie streams 27 sept. met Hieke) had ik helemaal niet door. Triotje?

Dikke Snikkel
  donderdag 28 september 2000 @ 10:44:18 #16
1169 BigDick
size DOES matter
pi_366131
Eerst een BB2 huwelijk alvorens de eerste keer sjoelen...


Kim woont in Epe, en gaat naar Windesheim als ik het goed begrepen heb. Dat is SPH bij de ggggristelijke Hogeschool Zwolle.

Dat zegt nog niet alles over Kim zelf, maar wel over haar dagelijkse omgeving.

Eerst trouwen, dan sjoelen, en anders kun je altijd nog paard gaan rijden...

(nooit opgevallen dat in de zogenaamde 'bible-belt', de zwarte band, naast het polioniveau ook het aantal maneges hoger ligt?)

gr. BD

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_366192
quote:
Op 27 september 2000 15:21 schreef Letterman het volgende:
We schrijven BB2 Donderdagavond over 3 weken....:

Beau: En u..u als vader van Kim. Wist u dat u dochter al sinds ze op paarrdrijden zit graag anaal gepenetreerd wordt?

Vader Kim: Nee..nneee...dat dat dat wist ik niet nee en ik sta er ook een beetje van te kijken.

Beau: nou meneer dat geeft niet hoor de rest van Nederland ook


LL
Letterman..lekkerman!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_366723
Letterman is like Ali:

Letterman roelt!


oei...oei...oei...
zag ik Kim nou tijdens het dansen te dicht tegen Robin aanstaan??

(ik dacht toch echt dat Bianca wel meer initiatief zou tonen)

I'm out of my mind right now, if you leave a message I'll get back to you...
pi_367808
ok...ik kan een boel hebben...
zolang die herdershond maar van Kim af blijft is het helemaal niet erg dat er nieuwe bewoners in het huis zijn...

het is niet erg...

het is niet erg...

het is niet erg...

(who let the dogs out? woef, woef)

I'm out of my mind right now, if you leave a message I'll get back to you...
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 17:23:38 #20
6286 dr.Stein
yep...I did!
pi_376791
quote:
Op 27 september 2000 15:21 schreef Letterman het volgende:
Beau: En u..u als vader van Kim. Wist u dat u dochter al sinds ze op paarrdrijden zit graag anaal gepenetreerd wordt?
Doet onze grote vriend Georgie eigenlijk aan paardrijden ?
I'm out of my mind right now, if you leave a message I'll get back to you...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')