Als je zo doorgaat kun je aan het einde van het jaar net een top 4 maken.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:44 schreef Bosbeetle het volgende:
my bloody valentine - mbv
is denk ik mijn enige aankoop nog maar geweest (of was dat nog vorig jaar) het is nog maar maart
Dat is wel een goede richtlijn... ik koop meestal net iets oudere albums.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat kun je aan het einde van het jaar net een top 4 maken.
Ik zal er ook over nadenken, relatief t.o.v. vorig jaar al veel geluisterd, maar veel gelijkwaardige albums.
Dit topic is nooit te vroeg! En jij kwam met top 5s in het hoofd-topic toch??quote:
Hey ik kon niet laten iets te zeggen als juist jij de aanzet tot de lijstjes had gedaan!!!quote:Op maandag 25 maart 2013 20:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Haphaphaphapperdehap
Helemaal goed. Kan ik Petertje in 2 topics pluggen
Een nieuwe Harcourt? Dat had ik gemist! Snel luisterenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:31 schreef IAmKloot het volgende:
leuk jaar tot nu toe
01 My Bloody Valentine - mbv
02 Nick Cave & The Bad Seeds - Push The Sky Away
03 Ron Sexsmith - Forever Endeavour
04 I Am Kloot - Let it All In
05 Youth Lagoon - Wondrous Bughouse
06 Ed Harcourt - Back Into The Woods
07 Black Rebel Motorcycle Club - Specter At The Feast
08 Ducktails - The Flower Lane
09 Matmos - The Marriage Of True Minds
10 Matthew E White - Big Inner
Erg fijn dat je achter elk album even het jaartal vermeldt, ik dacht inderdaad even dat het 1986 was.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:02 schreef Atmosphere72 het volgende:
M'n top10 tot nu toe:
1. Riverside - Shrine of New Generation Slaves (2013)
2. Steven Wilson - The Raven That Refused to Sing (And Other Stories) (2013)
3. Sound City - Real to Reel (2013)
4. Villagers - {Awayland} (2013)
5. Black Rebel Motorcycle Club - Specter at the Feast (2013)
6. The Doppelgangaz - Hark (2013)
7. Depeche Mode - Delta Machine (2013)
8. Local Natives - Hummingbird (2013)
9. A$AP Rocky - Long. Live. A$AP (2013)
10. Jacco Gardner - Cabinet of Curiosities (2013)
Nieuwe C&C wel prima ja? Heb er tot nu toe vrij weinig over gehoord.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:00 schreef starla het volgende:
Coheed and Cambria - The afterman: descension...
Steven Wilson - The raven that refused...
Foals - Holy fire
Biffy Clyro - Opposites
Van de rest nog niet zo gecharmeerd.
Verbaast mij ook een beetje. Echt een geweldig album met goede reviews. Wel meer poppy dan de voorgangers, maar mijns inziens een stuk beter dan ascensionquote:Op maandag 25 maart 2013 21:19 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Nieuwe C&C wel prima ja? Heb er tot nu toe vrij weinig over gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |