abonnement Unibet Coolblue
pi_124483633
090128_50772_FOK!fedDef.png


FOK!Hattrick
Welkom bij het topic van FOK!Hattrick. Dit topic is voor alle FOK!kende hattrickers onder ons. Newbies zijn altijd welkom, en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hattrickers in dit topic te vinden, dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft. De federatie site: FOK!hattrick

Wat is Hattrick?
Hattrick is een gratis online spel waarbij je je eigen voetbal team runt. Je traint spelers op bepaalde specialiteiten, je speelt en regelt wedstrijden. Je kan elk moment van de dag inloggen op hattrick.org om te kijken of er nog wat gebeurd is. Je begint in een van de laagste divisieís en je speelt in een competitie met nog 7 andere users. Dit zijn dus andere mensen die ook hattrick spelen. Als kampioen (en tweede) promoveer je naar een hogere of speel je play-offs. Interesse? Neem dan eens een kijkje op Hattrick.

Hattrick Supporter
Als je een team hebt gekregen en je vindt Hattrick hartstikke leuk, maar je wilt toch wat meer doen met Hattrick? Dan is er Hattrick Supporter. Je betaalt per jaar 29,70 euro en je krijgt een paar leuke extra's waardoor Hattrick nog leuker wordt. Zo kan je persberichten uitgeven, een eigen logo kiezen, en natuurlijk kan je lid worden van onze geweldige federatie!

De Federatie
Als je supporter bent, wordt dan ook lid van onze federatie en wees er trots op dat je een FOK!ker bent! De FOK!Federatie is anders dan de meeste federaties op Hattrick aangezien wij ons eigen forum hebben op FOK! Daarnaast organiseren we nog een aantal andere leuke dingen:

Cup
We hebben al sinds jaar en dag de FOK!Cup Dit houdt in dat we een toernooi spelen tijdens de vriendschappelijke wedstrijden op woensdag. De FOK!Cup begint altijd ongeveer in ronde 5 van een nieuw Hattrick seizoen. De inschrijvingen starten een paar weken eerder.

Awards
De awards worden uitgereikt aan mensen met bijzondere prestatie. Dit kunnen zowel positieve als negatieve prestaties zijn. Iedereen hier kan stemmen op bepaalde categorieën en degene met de meeste stemmen krijgt een heel seizoen een award. Hier valt dan ook niet onder uit te komen.

Vinnie Jones / Gary Lineker
De naam zegt het al. Welk team krijgt de meeste rode/gele kaarten en veroorzaakt de meeste blessures om de felbegeerde Vinnie Jones award binnen te slepen. Degene die de minste kaarten en blessures veroorzaakt verdient de Gary Lineker award.

Gouden Schoen
De gouden schoen wordt uitgereikt aan het team dat de topscoorder in huis heeft. Deze wordt berekend aan de hand van de divsie waar je in zit en het aantal hattricks die de speler gescoord heeft. Iedereen die aan de VJ/GL award mee doet, doet automatisch mee voor de gouden schoen.

TeauTeau/Sterrenspel
Bij de Fok!Hattrick TeauTeau/Sterrenspel is het de bedoeling om om te raden hoeveel sterren je spelers samen behalen in de wedstrijd op zondag. De winnaar van het klassement verdient uiteraard een award!

Team van de Maand
Als laatste hebben we ook nog het team van de maand. Dit team vult een vragenlijstje in, en deze wordt dan hier neergezet.

Winnaars
110309_50772_FOK!Cup.png 110309_50772_VJGL.png 110310_50772_FOK!%20Gouden%20Schoen.png 110309_50772_FOK!%20Teauteau.png Klikbaar.

IRC
Iedere (woensdag- en) zondagavond tijdens de wedstrijden zit een groep FOK!Hattrickers met elkaar te chatten. Dit gaat een stuk interactiever dan via het forum. De chat is heel makkelijk te bezoeken. Ga naar de FOK!hattrick site, klik dan op chat, kies een nickname en je kunt de fokhatrrick chat in. Je kan ook IRC-software downloaden. Als je handmatig verbinding wil maken kan dat ook. Mac OSX gebruikers kunnen Colloquy downloaden, mIRC is er voor Windows gebruikers. De IRC server is arethusa.tweakers.net en het kanaal is #fokhattrick.

Links
Uitgebreide info-site van Het Antwoord Genootschap!
HT-Box, Een handige training en blessure tool site!
Alltid Hattrick, de statistieksite bij uitstek!
Wij zijn cool!
Informatie omtrent teamgeest drops.
Startkabel site voor Hattrick; vele links!
Site met alle (U20) NT spelers die er te koop staan
Site om je Jeugd Opleding bij te houden. Begin zo vroeg mogelijk met het bijhouden, dan is het minder werk!

Mirrors
Hattrick geblokt op je werk/school/bij je vriendin? Probeer één van de volgende adressen eens!
www.hattrick.org
www.hattrick.ws
www.hattrick.interia.pl
www.hattrickonline.com

Oude topics
Omdat we uiteraard ook waarde hechten aan de geschiedenis van onze fed, hebben we ook een overzicht van alle hattricktopics op FOK!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken

Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.

Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_124483661
Laatste post vorig topic..

quote:
15s.gif Op maandag 25 maart 2013 14:22 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]

2 miljoen gevraagd en gewoon niet verkocht... :?
tsja.. hoe laat liep hij af?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 25 maart 2013 @ 14:44:53 #3
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_124484088
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 14:35 schreef MrMoon het volgende:
Laatste post vorig topic..

[..]

tsja.. hoe laat liep hij af?
Op een ongelukkig tijdstip. Ik weet. Toch raar dat de rest wel verkocht is voor een normale prijs.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_124516362
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 14:44 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Op een ongelukkig tijdstip. Ik weet. Toch raar dat de rest wel verkocht is voor een normale prijs.
je moet spelers ook altijd op een gunstig tijdstip te koop zetten :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:37:51 #5
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124516683
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:25 schreef MrMoon het volgende:

[..]

je moet spelers ook altijd op een gunstig tijdstip te koop zetten :)
Al is dat nog geen garantie voor succes :)
F means you're fucked
pi_124516859
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:37 schreef YUR het volgende:

[..]

Al is dat nog geen garantie voor succes :)
klopt de dag waarop je hem laat aflopen is ook van invloed natuurlijk :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_124517275
Hmm ik zit te spelen met het volgende idee, ik sta nu 8 punten los en kan kampioen worden in de 8e klasse. Maar de 8ste klasse is wel een heerlijke cashcow voor me, ik sluit het seizoen waarschijnlijk met +1.000.000 af, dus ik vraag me af of ik niet beter gewoon de rest van de wedstrijden kan verliezen zodat ik nog een seizoen puur voor het geld in de 8e moet blijven zodat ik nog een seizoen mn spelers kan trainen en mn selectie kan versterken voordat ik de stap naar de 7e maak. Aan de andere kant is een seizoen vol met botteams wel saai :)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 11:03:49 #8
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124517318
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:02 schreef Questular het volgende:
Hmm ik zit te spelen met het volgende idee, ik sta nu 8 punten los en kan kampioen worden in de 8e klasse. Maar de 8ste klasse is wel een heerlijke cashcow voor me, ik sluit het seizoen waarschijnlijk met +1.000.000 af, dus ik vraag me af of ik niet beter gewoon de rest van de wedstrijden kan verliezen zodat ik nog een seizoen puur voor het geld in de 8e moet blijven zodat ik nog een seizoen mn spelers kan trainen en mn selectie kan versterken voordat ik de stap naar de 7e maak. Aan de andere kant is een seizoen vol met botteams wel saai :)
Gewoon promoveren :Y
F means you're fucked
pi_124518316
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:02 schreef Questular het volgende:
Hmm ik zit te spelen met het volgende idee, ik sta nu 8 punten los en kan kampioen worden in de 8e klasse. Maar de 8ste klasse is wel een heerlijke cashcow voor me, ik sluit het seizoen waarschijnlijk met +1.000.000 af, dus ik vraag me af of ik niet beter gewoon de rest van de wedstrijden kan verliezen zodat ik nog een seizoen puur voor het geld in de 8e moet blijven zodat ik nog een seizoen mn spelers kan trainen en mn selectie kan versterken voordat ik de stap naar de 7e maak. Aan de andere kant is een seizoen vol met botteams wel saai :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:03 schreef YUR het volgende:

[..]

Gewoon promoveren :Y
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_124525702
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:44 schreef MrMoon het volgende:

[..]

klopt de dag waarop je hem laat aflopen is ook van invloed natuurlijk :)
Wat is volgens jullie de beste dag + het beste tijdstip?
pi_124541172
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 15:02 schreef DeProf het volgende:

[..]

Wat is volgens jullie de beste dag + het beste tijdstip?
Ik laat ze bij voorkeur in het weekend aflopen, tussen 1900 en 1930. Maar heel veel doet het er niet toe is mijn ervaring :)
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_124549835
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:55 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Ik laat ze bij voorkeur in het weekend aflopen, tussen 1900 en 1930. Maar heel veel doet het er niet toe is mijn ervaring :)
Ik merk dat trainees beter verkopen/meer opleveren als ze op maandagavond tussen half 9 en half 10 aflopen..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  woensdag 27 maart 2013 @ 09:24:36 #13
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_124557075
Henri inmiddels op uitstekend vleugelspel :)
Op aanraden van de scout gaan we nu op verdedigen en openingen maken trainen.

Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend (max. matig (5))
Positiespel: redelijk (6) (max. redelijk (6))
Vleugelspel: uitstekend (8) (max. uitstekend (8))
Passen: onbekend (max. matig (5))
Scoren: onbekend (max. matig (5))
pi_124557339
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 09:24 schreef Nikooos het volgende:
Henri inmiddels op uitstekend vleugelspel :)
Op aanraden van de scout gaan we nu op verdedigen en openingen maken trainen.

Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend (max. matig (5))
Positiespel: redelijk (6) (max. redelijk (6))
Vleugelspel: uitstekend (8) (max. uitstekend (8))
Passen: onbekend (max. matig (5))
Scoren: onbekend (max. matig (5))
Poeh, mooi spelertje :)
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_124557441
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 09:24 schreef Nikooos het volgende:
Henri inmiddels op uitstekend vleugelspel :)
Op aanraden van de scout gaan we nu op verdedigen en openingen maken trainen.

Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend (max. matig (5))
Positiespel: redelijk (6) (max. redelijk (6))
Vleugelspel: uitstekend (8) (max. uitstekend (8))
Passen: onbekend (max. matig (5))
Scoren: onbekend (max. matig (5))
Je mag die jongens van je trouwens wel even opvoeden :N Ik denk dat mijn jeugdtrainer die nieuwe lijn van de KNVB gister even gebeld heeft. ;)
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  woensdag 27 maart 2013 @ 10:16:53 #16
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_124558080
Ze hebben flink huis gehouden zie ik ja.
Ik had ze dan ook bitterballen beloofd bij een overwinning. Blijkbaar hadden ze trek en kwam het killersinstinct eruit!
pi_124558839
zoek nog een friendly. Iemand?
pi_124559201
Een redelijk trainer die aanvallend is ingesteld.
Een populair persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider.
Clubtrouw: goddelijk

Heeft het zin om deze trainer te vervangen, zo ja wat is een upgrade hiervan ? :)
pi_124559345
Ik heb 11 spelers te koop gezet. Heb mijn opstelling omgegooid en heb nu veel spelers die niet handig meer zijn. En ik had nog wat staan wat eigenlijk toch wel weg mocht. Alles wat verkocht word is mooi en anders heb ik veldvulling over voor mijn vriendschappelijke wedstrijden :D
pi_124559760
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 11:03 schreef Puala het volgende:
Ik heb 11 spelers te koop gezet. Heb mijn opstelling omgegooid en heb nu veel spelers die niet handig meer zijn. En ik had nog wat staan wat eigenlijk toch wel weg mocht. Alles wat verkocht word is mooi en anders heb ik veldvulling over voor mijn vriendschappelijke wedstrijden :D
Welk systeem ben je gaan spelen?
Een ander systeem lijkt me ook wel wat
pi_124559788
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 11:16 schreef Jorn999 het volgende:

[..]

Welk systeem ben je gaan spelen?
Een ander systeem lijkt me ook wel wat
325.

Een van de 3 is mijn nr. 10 en staat naar achter.
Van de 2 staat er 1 in het midden en eentje op de vleugel (random welke kant)
En dan 5 verdedigers en die gaan counteren.

Advies van een collega :)
pi_124559827
quote:
17s.gif Op woensdag 27 maart 2013 11:17 schreef Puala het volgende:

[..]

325.

Een van de 3 is mijn nr. 10 en staat naar achter.
Van de 2 staat er 1 in het midden en eentje op de vleugel (random welke kant)
En dan 5 verdedigers en die gaan counteren.

Advies van een collega :)
5-2-3?
pi_124559843
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 11:18 schreef Jorn999 het volgende:

[..]

5-2-3?
Que? Ik blijf een vrouw he. Hou je daar rekening mee? O+
pi_124559855
quote:
17s.gif Op woensdag 27 maart 2013 11:19 schreef Puala het volgende:

[..]

Que? Ik blijf een vrouw he. Hou je daar rekening mee? O+
3-2-5 kan dat?
pi_124559873
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 11:19 schreef Jorn999 het volgende:

[..]

3-2-5 kan dat?
532 kan het ook zijn hoor. In elk geval mijn uitleg klopt :+ Welk nummertje je er aan plakt moet je dan zelf maar kiezen :9
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')