abonnement Unibet Coolblue
pi_124489522
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:54 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Het is toch ook vrij duidelijk (Geen spoilers, maar in mijn ogen vrij duidelijk) dat er wat mensen van Woodbury bij Rick aan komen sluiten. Die Mexicaan van de Walker Kill show-off met Daryl, Milton, Tyrese en vrouw. Dus het kan best dat er 2 of meer dood gaan. (Hershel is wat mij betreft kanshebber nummer 1)

Edit: Vergeet ook T-Dog niet, het wordt dus wel langzaam aan eens tijd dat er weer mensen bijkomen naast Michonne dit seizoen.
Inderdaad. Die Mexicaan is wel een goeie om erbij te hebben.
Mocht dat gebeuren dan kan hij mooi aan Daryl vertellen hoe Merle dood is gegaan. :P
Die Tyreese is wel oke maar die vrouw :') Jezus Christus te paard wat is dat een muts. Weg ermee.
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:56 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

T-dogg :'(
T-Hond _O_
Éen van de leukere personages was dat. Die kon altijd zo mooi verbaasd kijken. Dan gleed die huid van z'n voorhoofd zo over die gladde schedel heen. :')
  maandag 25 maart 2013 @ 17:02:07 #52
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_124489544
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:59 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Mexicaan en vrouw weet ik niet. Mexicaan verwacht ik eigenlijk niet. Ik weet ook niet waarom die regelmatig genoemd wordt als Rick groupie. Tyreese gaat zich natuurlijk aansluiten bij Rick's groep. Goede acteur voor geregeld en favoriet bij de comiclezers.
Het is een voorgevoel denk ik, na die interactie tussen Daryl en hem. Zou opzich goed zijn voor de groep denk ik als hij erbij komt.
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:01 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Zou wel mooi zijn als zij uit het niets iemand vermoord zonder enige schroom. Zo van "Ja, dit is de wereld nu toch?" en dat iedereen er weer even geconfronteerd wordt met wat deze wereld met mensen doet.
Exact. Zoiets zou erg goed zijn :)

Ik zie overigens niet waarom Maggie dan dood zou moeten gaan, no way dat die dood gaat. Ik denk dat er ook wel enigszins gehint werd op het overlijden van Hershell en het overleven van Maggie en Beth afgelopen aflevering. Iets als "Oh what I wouldn't do to keep you two safe". Zie het al gebeuren dus dat Hershell zich opoffert voor zijn dochters.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 25 maart 2013 @ 17:12:22 #53
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124489819
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:02 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Het is een voorgevoel denk ik, na die interactie tussen Daryl en hem. Zou opzich goed zijn voor de groep denk ik als hij erbij komt.

[..]

Exact. Zoiets zou erg goed zijn :)

Ik zie overigens niet waarom Maggie dan dood zou moeten gaan, no way dat die dood gaat. Ik denk dat er ook wel enigszins gehint werd op het overlijden van Hershell en het overleven van Maggie en Beth afgelopen aflevering. Iets als "Oh what I wouldn't do to keep you two safe". Zie het al gebeuren dus dat Hershell zich opoffert voor zijn dochters.
Ik heb gewoon niet het idee dat ze meer dan een lid van de Greene familie laten leven. Dat zit nou eenmaal in mijn hoofd. Dat Maggie dood zou gaan in plaats van Beth vind ik nu ik er over nadenk niet eens zo'n heel gek plan. Ik denk niet dat Maggie zich zo ontwikkeld heeft als dat de mensen achter TWD in eerste instantie hadden gewild. Wat dat betreft geeft Beth ze een kans om het nog een keer te proberen. Al willen ze misschien ook Maggie/Glenn wat uitrekken. Het is eigenlijk puur de relatie tussen die twee die mij deed denken dat Hershel en Beth dan maar dood moeten.

Bij die "Oh, what I wouldn't do to keep you two safe" dacht ik overigens alleen aan Michonne.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_124489868
Die hele scene waarin Glenn naar Hershell gaat om het over trouwen te hebben schreeuwt toch eigenlijk dat er iemand dood gaat? Waarschijnlijk Glenn of Maggie, dan kunnen ze nog heel cliche vertellen dat het ok is en dat ze van elkaar houden en blij zijn dat ze elkaar hadden etc. Maar zou ook kunnen dat Hershell het niet overleefd zodat Glenn nog even blij kan zijn dat hij toch nog toestemming heeft gevraagd.
  maandag 25 maart 2013 @ 17:15:24 #55
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_124489911
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:12 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik heb gewoon niet het idee dat ze meer dan een lid van de Greene familie laten leven. Dat zit nou eenmaal in mijn hoofd. Dat Maggie dood zou gaan in plaats van Beth vind ik nu ik er over nadenk niet eens zo'n heel gek plan. Ik denk niet dat Maggie zich zo ontwikkeld heeft als dat de mensen achter TWD in eerste instantie hadden gewild. Wat dat betreft geeft Beth ze een kans om het nog een keer te proberen. Al willen ze misschien ook Maggie/Glenn wat uitrekken. Het is eigenlijk puur de relatie tussen die twee die mij deed denken dat Hershel en Beth dan maar dood moeten.

Bij die "Oh, what I wouldn't do to keep you two safe" dacht ik overigens alleen aan Michonne.
Ik had een beetje het idee dat er een zwangerschap van Maggie aan zat te komen. Waarom anders die seksscène met Glenn zo in beeld brengen. :P

Wat betreft Michonne zou dat onlogisch zijn, Hershell was er juist op tegen om Michonne uit te leveren. Tenzij hij zich bedacht had aangezien hij ook direct naar Rick stapte toen hij hem zag. Maar dat is nog niet echt duidelijk.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 25 maart 2013 @ 17:18:11 #56
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_124490006
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:14 schreef opreis het volgende:
Die hele scene waarin Glenn naar Hershell gaat om het over trouwen te hebben schreeuwt toch eigenlijk dat er iemand dood gaat? Waarschijnlijk Glenn of Maggie, dan kunnen ze nog heel cliche vertellen dat het ok is en dat ze van elkaar houden en blij zijn dat ze elkaar hadden etc. Maar zou ook kunnen dat Hershell het niet overleefd zodat Glenn nog even blij kan zijn dat hij toch nog toestemming heeft gevraagd.
Glenn heeft inderdaad ook niet heel veel nuttigs toe te voegen de laatste tijd. Dus nu je het zegt zou het me ook weinig verbazen dat Glenn het loodje legt, naast Hershell, en dat we Tyrese en/of die Mexicaan als vervanger krijgen voor hem.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 25 maart 2013 @ 17:18:18 #57
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124490010
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:15 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik had een beetje het idee dat er een zwangerschap van Maggie aan zat te komen. Waarom anders die seksscène met Glenn zo in beeld brengen. :P

Wat betreft Michonne zou dat onlogisch zijn, Hershell was er juist op tegen om Michonne uit te leveren. Tenzij hij zich bedacht had aangezien hij ook direct naar Rick stapte toen hij hem zag. Maar dat is nog niet echt duidelijk.
Ik denk dat Hershel heel erg twijfelde. Hij wil Michonne niet uitleveren, maar hij wil ook dat zijn meisjes veilig zijn. Dat zag je ook toen Rick de eerste keer over die deal begon. In eerste instantie was Hershel wat geschrokken, zo van "Dat ga je toch niet echt doen?", maar toen begon Rick ook over zijn dochters en zei Hershel vrij weinig meer.

En oh god, nog een zwangerschap. ;( Laat ze daar in ieder geval mee wachten tot ze weer in een veilige plek zitten. Misschien zou dat een mooi afscheid zijn. "Wij blijven hier bij deze groep survivors en hun dorpje, want kind op komst", terwijl Rick en de rest doorreizen naar een Fort Benning-achtig doel.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  maandag 25 maart 2013 @ 17:21:29 #58
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_124490092
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:18 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik denk dat Hershel heel erg twijfelde. Hij wil Michonne niet uitleveren, maar hij wil ook dat zijn meisjes veilig zijn. Dat zag je ook toen Rick de eerste keer over die deal begon. In eerste instantie was Hershel wat geschrokken, zo van "Dat ga je toch niet echt doen?", maar toen begon Rick ook over zijn dochters en zei Hershel vrij weinig meer.

En oh god, nog een zwangerschap. ;( Laat ze daar in ieder geval mee wachten tot ze weer in een veilige plek zitten. Misschien zou dat een mooi afscheid zijn. "Wij blijven hier bij deze groep survivors en hun dorpje, want kind op komst", terwijl Rick en de rest doorreizen naar een Fort Benning-achtig doel.
"Probleem" hier van is echter wel dat Carrol dan sowieso moet blijven leven. Aangezien er een soort van moeder figuur voor Judith in de serie moet zitten. Dit kan Beth, Maggie, Carrol of :') Andrea :') zijn. Tenzij ze het inderdaad aandurven Judith dood te laten gaan, maar dat kan ik me bijna niet voorstellen, sowieso omdat iedereen in die groep ongeveer zijn/haar leven zou geven voor dat kind heb ik het idee.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 25 maart 2013 @ 17:22:06 #59
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124490110
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:18 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Glenn heeft inderdaad ook niet heel veel nuttigs toe te voegen de laatste tijd. Dus nu je het zegt zou het me ook weinig verbazen dat Glenn het loodje legt, naast Hershell, en dat we Tyrese en/of die Mexicaan als vervanger krijgen voor hem.
Hmm, Glenn zou ook kunnen. Dan zouden Beth en Maggie het allebei kunnen overleven. (in mijn hoofd ;)) Een dode vader en een dode echtgenoot is genoeg drama voor Maggie voor de komende tijd. Ik durf wel te wedden dat als Glenn doodgaat, Maggie zwanger is van hem.

quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:21 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

"Probleem" hier van is echter wel dat Carrol dan sowieso moet blijven leven. Aangezien er een soort van moeder figuur voor Judith in de serie moet zitten. Dit kan Beth, Maggie, Carrol of :') Andrea :') zijn. Tenzij ze het inderdaad aandurven Judith dood te laten gaan, maar dat kan ik me bijna niet voorstellen, sowieso omdat iedereen in die groep ongeveer zijn/haar leven zou geven voor dat kind heb ik het idee.
Als Judith doodgaat is het ook in een chaotische situatie waarin niemand de kans krijgt om haar te redden. Een "Rennen en niet omkijken"-situatie. Zou ook genoeg reden geven voor Milton om de Governor te doden, dat is nog zo'n kronkel die ik heb. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  maandag 25 maart 2013 @ 17:22:29 #60
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_124490128
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:22 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Hmm, Glenn zou ook kunnen. Dan zouden Beth en Maggie het allebei kunnen overleven. (in mijn hoofd ;)) Een dode vader en een dode echtgenoot is genoeg drama voor Maggie voor de komende tijd. Ik durf wel te wedden dat als Glenn doodgaat, Maggie zwanger is van hem.
Exact wat ik bedoel. :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 25 maart 2013 @ 17:26:10 #61
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124490252
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:22 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Exact wat ik bedoel. :P
Kut, waarom loop ik mijn posts te editten als jij er al op aan het reageren bent. :')
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  maandag 25 maart 2013 @ 17:29:29 #62
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_124490357
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:26 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Kut, waarom loop ik mijn posts te editten als jij er al op aan het reageren bent. :')
_O-

Ik ben er redelijk van overtuigd dat Judith blijft leven, Milton heeft weinig meer nodig om die Governor door z'n kop te schieten heb ik het idee. Denk niet dat hij mee gaat op oorlogspad naar de gevangenis, hij ziet Andrea, gaat samen met Andrea richting de gevangenis om de boel te redden. Schiet de Governor voor z'n flikker ^O^
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 25 maart 2013 @ 17:31:41 #63
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124490414
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:29 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

_O-

Ik ben er redelijk van overtuigd dat Judith blijft leven, Milton heeft weinig meer nodig om die Governor door z'n kop te schieten heb ik het idee. Denk niet dat hij mee gaat op oorlogspad naar de gevangenis, hij ziet Andrea, gaat samen met Andrea richting de gevangenis om de boel te redden. Schiet de Governor voor z'n flikker ^O^
Dat is het grootste probleem in mijn kronkel, dat Milton normaalgesproken niet mee zal gaan naar de gevangenis. Maar wat je over Andrea zegt lost dat weer op.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  maandag 25 maart 2013 @ 17:34:44 #64
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_124490502
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:31 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Dat is het grootste probleem in mijn kronkel, dat Milton normaalgesproken niet mee zal gaan naar de gevangenis. Maar wat je over Andrea zegt lost dat weer op.
Helemaal als hij ziet dat de Governor Hershell (Met wie hij een goed gesprek had) en Andrea (Die hij heeft gered uit die stoel) vermoord. Dan zijn er dus alweer 2 van "onze" groep dood. Wat dus ook ruimte laat om Milton als verstandige man in de groep op te nemen. Hoe Tyrese in de groep komt heb ik geen theorie voor, maar ben er 99,9% van overtuigd dat hij erin komt. Wellicht vermoord hij die Allen wel wanneer hij Daryl op gunpoint heeft ivm dood van zijn zoon door Merle oid.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_124490591
Grappig hoe idereen al loopt te gissen over de volgende doden, ik zit nog de dood van merle te verwerken, wat een grappig karakter was dat. :/
De TO is daar nog niet op aangepast zag ik.

The Governor gaat zeker dood, daar zorgt Darryl wel voor, en anders Andrea / Milton.
En als The Governor dood gaat komt er automatisch weer plek voor Ricks groep in Woodbury.

Em ik denk idd dat Hershell dood gaat ... als ze maar van Carol afblijven. Verhaallijn vervolg Darryl-Carol vind ik nog veel te interessant.
Glenn en Maggie mogen voor mij wel beide dood, niet boeiend, maar dat zal waarschijnljk niet gebeuren.

Ik denk nog niet dat Andrea dood gaat.
  maandag 25 maart 2013 @ 17:37:48 #66
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124490594
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:34 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Helemaal als hij ziet dat de Governor Hershell (Met wie hij een goed gesprek had) en Andrea (Die hij heeft gered uit die stoel) vermoord. Dan zijn er dus alweer 2 van "onze" groep dood. Wat dus ook ruimte laat om Milton als verstandige man in de groep op te nemen. Hoe Tyrese in de groep komt heb ik geen theorie voor, maar ben er 99,9% van overtuigd dat hij erin komt. Wellicht vermoord hij die Allen wel wanneer hij Daryl op gunpoint heeft ivm dood van zijn zoon door Merle oid.
Ik vraag me sowieso af of Tyreese mee gaat naar de gevangenis.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Misschien sluit hij zich wel aan bij Milton en Andrea, Het vastbinden van Andrea in die stoel komt natuurlijk best raar over.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  maandag 25 maart 2013 @ 17:40:03 #67
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_124490660
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:37 schreef EilandjeOnline het volgende:
Grappig hoe idereen al loopt te gissen over de volgende doden, ik zit nog de dood van merle te verwerken, wat een grappig karakter was dat. :/
De TO is daar nog niet op aangepast zag ik.

The Governor gaat zeker dood, daar zorgt Darryl wel voor, en anders Andrea / Milton.
En als The Governor dood gaat komt er automatisch weer plek voor Ricks groep in Woodbury.

Em ik denk idd dat Hershell dood gaat ... als ze maar van Carol afblijven. Verhaallijn vervolg Darryl-Carol vind ik nog veel te interessant.
Glenn en Maggie mogen voor mij wel beide dood, niet boeiend, maar dat zal waarschijnljk niet gebeuren.

Ik denk nog niet dat Andrea dood gaat.
Op de laatste aflevering na was Merle maar een irritant karakter moet ik zeggen. Vervelende stem ook heeft die man.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_124490881
Andrea wordt gestraft voor wat Merle heeft aangedaan aan het leger van de Governor, maar wordt gered door Milton waarna ze samen met Tyreese en vrouw op de vlucht slaan, Governor vermoord Milton tijdens de vlucht waardoor hun groep weet te ontsnappen.

Maggie zwanger, Hershell dood, groep Glenn/Carol/Carl wordt afgescheiden van Rick/Beth/Maggie/Michonne door een groep walkers, Daryl keert terug naar de gevangenis en ziet de ravage na de aanval van de Governor.
pi_124491589
Jammer dat ik de climax perongeluk al in dat huge ass spoilerscreenshot had gezien (Merle als zombie). Vind het jammer dat hij dood is, toch een van de beter uitgewerkte personages van deze serie. Ik hoop toch echt dat die Governor er volgende week aan gaat en dat ze dat irritante personage niet nog een seizoen gaan rekken :r.

Oh en dat aanzoek van Glenn :') :') :') :') :') :r. Ook echt net na Merle's suicide mission, wie zit daar dan op te wachten. Wat een kutpersonages zijn die twee zeg.
Amen.
  maandag 25 maart 2013 @ 18:14:14 #70
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124491759
quote:
9s.gif Op maandag 25 maart 2013 18:09 schreef Jivis het volgende:
Jammer dat ik de climax perongeluk al in dat huge ass spoilerscreenshot had gezien (Merle als zombie). Vind het jammer dat hij dood is, toch een van de beter uitgewerkte personages van deze serie. Ik hoop toch echt dat die Governor er volgende week aan gaat en dat ze dat irritante personage niet nog een seizoen gaan rekken :r.

Oh en dat aanzoek van Glenn :') :') :') :') :') :r. Ook echt net na Merle's suicide mission, wie zit daar dan op te wachten. Wat een kutpersonages zijn die twee zeg.
Jammer dat ik op je spoiler klikte. ;(
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_124492788
jammer dat we na volgende week met een enorme cliffhanger waarschijnlijk weer maaaaaaaaaaaaaaaanden moeten wachten op een nieuwe aflevering :(
pi_124492816
Overigens wat is Talking Dead voor een serie ? ik zag het voorbij komen op eztv.
  maandag 25 maart 2013 @ 18:41:26 #73
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124492865
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef EilandjeOnline het volgende:
Overigens wat is Talking Dead voor een serie ? ik zag het voorbij komen op eztv.
Een talkshow over de Walking Dead. Wordt volgens mij direct na de Walking Dead uitgezonden.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_124492869
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef EilandjeOnline het volgende:
Overigens wat is Talking Dead voor een serie ? ik zag het voorbij komen op eztv.
Talkshow over TWD, waar ook vaak acteurs/crew langskomen.
Amen.
pi_124493085
Yep, Talking Dead is een live show direct na de aflevering op zondag. Gisteravond waren de governor en Merle te gast. Nou ja, David Morrissey en Michael Rooker dus. :P.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')