abonnement Unibet Coolblue
pi_124514855
quote:
1s.gif [b]Op dinsdag 26 maart 2013 09:09 schreef Mucha-Girl het volgende:[/

Ik verbaas me oprecht over wat ik hier allemaal lees: natte plakbenen als je gaat slapen direct erna,
jij hebt nog nooit gehad dat je ging slapen na de seks en wakker werd met een nat, plakkerig gevoel tussen je benen? :') dan doe jij denk ik eerder iets 'fout' dan ik.

Dat vind ik niet zon prettig gevoel, het maakt níet dat ik niet ga slapen na de seks, ook niet dat het klinisch is of ik er minder van geniet.
Lekker
  dinsdag 26 maart 2013 @ 09:22:20 #102
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_124514970
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:16 schreef Kittenbraadworst het volgende:

[..]

jij hebt nog nooit gehad dat je ging slapen na de seks en wakker werd met een nat, plakkerig gevoel tussen je benen? :') dan doe jij denk ik eerder iets 'fout' dan ik.

Dat vind ik niet zon prettig gevoel, het maakt níet dat ik niet ga slapen na de seks, ook niet dat het klinisch is of ik er minder van geniet.
Het was geen verwijt, ik verbaasde me er alleen over dat het als zo'n enorm probleem gezien word. :)

Ik heb het zelf zeker wel eens gehad, alleen heb ik dat toen anders opgelost. De rest van mijn post sloeg niet noodzakelijk terug op jouw comment, maar meer op de OP. No biggie verder hoor. :)
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
  woensdag 27 maart 2013 @ 06:55:18 #103
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_124555414
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:09 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Dit inderdaad, god, wat een bullshit. :')

En het spijt me dat ik het zeggen moet, maar wat is dit voor onzin? Sperma hoort erbij en ja, dat komt ook weer uit je doos lopen als je opstaat of beweegt. So fucking what?

Ik verbaas me oprecht over wat ik hier allemaal lees: natte plakbenen als je gaat slapen direct erna, hele bed zit onder, vies, doorneuken met hetzelfde condoom als je erin klaargekomen bent....

Als dit het niveau is waarop de hedendaagse jeugd seks denkt te hebben houd ik mijn hart vast voor toekomstige generaties. Ben bang dat seks dan evolueert tot iets robotachtigs waarbij er vooral niks vies mag worden, er op plastic lakentjes gesekst moet worden (want anders bed vies) en een heleboel Dettol over lichamen gesproeid moet worden direct erna.

Seks is dierlijk en lekker, een uiting van liefde of lust en het dicht bij elkaar willen zijn. Het kan hard, het kan zacht, het kan lang of het kan kort. Niks is zo veelzijdig als seks. Maar jezus, relax en enjoy it!!!
Dit dus!!
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
  woensdag 27 maart 2013 @ 09:21:18 #104
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_124557013
bij mijn vriendin loopt het er alleen uit als ze een uur later na de wc loopt.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_124565157
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Meerdere dingen:
- Dat hij denkt dat zijn sperma spontaan verdwijnt zodra hij het geloosd heeft (kennelijk denkt hij dat een vrouwenlichaam zijn sperma "opneemt")?
- Dat hij kennelijk met hetzelfde condoom doorneukt nadat hij er al een keer in is klaargekomen.. Raar he, dat je dan een kliederboel krijgt (duwt zijn eigen sperma omhoog in het condoom) + dat een condoom (volgens mij) niet meerdere zaadlozingen aankan?
- Dat hij zijn vriendin lekker genoeg vindt om te neuken maar van haar walgt als ze er geneukt uitziet?
- Vul zelf maar in..

[..]

- Ik vond het in het begin ook even opmerkelijk dat dat spul er weer uit komt, maar ja, toen was ik 16 en vond wel meer dingen opmerkelijk. Maar inderdaad, is wel bijzonder logisch dat het toch ergens moet blijven, en niet zomaar verdwijnt. Maar daar denken kerels dus niet zo erg over na.
- Bijzonder dom om met je halfharde piemel met een volgeschoten condoom om, door te blijven gaan. kans op lekkage van condoom wordt gewoon een stuk groter. Ik raad TS op dit punt aan om niet zo snel meer klaar te komen, zodat hij ook überhaupt niet met de kwestie van een vol condoom zit.
- Raar, persoonlijk vind ik een vrouw op haar mooist als ze net goed bevredigd is. Maar ik kan me voorstellen dat dat anders is wanneer zij na 5 min }:| :N :O :{ op bed ligt terwijl hij een tweede condoom om moet doen.
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 27 maart 2013 @ 14:11:31 #106
365231 Fera
Fire & Blood
pi_124565339
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:09 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Dit inderdaad, god, wat een bullshit. :')

En het spijt me dat ik het zeggen moet, maar wat is dit voor onzin? Sperma hoort erbij en ja, dat komt ook weer uit je doos lopen als je opstaat of beweegt. So fucking what?

Ik verbaas me oprecht over wat ik hier allemaal lees: natte plakbenen als je gaat slapen direct erna, hele bed zit onder, vies, doorneuken met hetzelfde condoom als je erin klaargekomen bent....

Als dit het niveau is waarop de hedendaagse jeugd seks denkt te hebben houd ik mijn hart vast voor toekomstige generaties. Ben bang dat seks dan evolueert tot iets robotachtigs waarbij er vooral niks vies mag worden, er op plastic lakentjes gesekst moet worden (want anders bed vies) en een heleboel Dettol over lichamen gesproeid moet worden direct erna.

Seks is dierlijk en lekker, een uiting van liefde of lust en het dicht bij elkaar willen zijn. Het kan hard, het kan zacht, het kan lang of het kan kort. Niks is zo veelzijdig als seks. Maar jezus, relax en enjoy it!!!
Ik ben het grotendeels met je eens, maar toch vang ik het grootste deel even op met wat WC papier en ga ik even plassen (vooral vanwege kans op blaasontsteking). Het voelt gewoon net wat prettiger.

Maar ach, knoeit er eens wat, dan hoef ik ook niet direct het bed te verschonen ofzo. :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_124565348
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:09 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Dit inderdaad, god, wat een bullshit. :')

En het spijt me dat ik het zeggen moet, maar wat is dit voor onzin? Sperma hoort erbij en ja, dat komt ook weer uit je doos lopen als je opstaat of beweegt. So fucking what?

Ik verbaas me oprecht over wat ik hier allemaal lees: natte plakbenen als je gaat slapen direct erna, hele bed zit onder, vies, doorneuken met hetzelfde condoom als je erin klaargekomen bent....

Als dit het niveau is waarop de hedendaagse jeugd seks denkt te hebben houd ik mijn hart vast voor toekomstige generaties. Ben bang dat seks dan evolueert tot iets robotachtigs waarbij er vooral niks vies mag worden, er op plastic lakentjes gesekst moet worden (want anders bed vies) en een heleboel Dettol over lichamen gesproeid moet worden direct erna.

Seks is dierlijk en lekker, een uiting van liefde of lust en het dicht bij elkaar willen zijn. Het kan hard, het kan zacht, het kan lang of het kan kort. Niks is zo veelzijdig als seks. Maar jezus, relax en enjoy it!!!
En dit.

Wat vinden jullie dan bijvoorbeeld van orale seks na penetratie met orgasme?
"Pools are perfect for holding water"
pi_124580979
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:09 schreef Mucha-Girl het volgende:

Als dit het niveau is waarop de hedendaagse jeugd seks denkt te hebben houd ik mijn hart vast voor toekomstige generaties.
Dat krijg je als je leven bestaat uit energy drinks en smartphones... :')
  woensdag 27 maart 2013 @ 21:51:51 #109
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_124585290
hoe druipt ze als jij een comdoom gebruikt, wat?!
  woensdag 27 maart 2013 @ 21:53:42 #110
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_124585393
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 14:52 schreef Kittenbraadworst het volgende:
In slaap vallen terwijl al dat sperma nog in je zit is niet zo fijn trouwens, dan word je middne in de nacht wakker omdat je natte plakbenen hebt ;(
op dat soort moment ben ik blij een man te zijn :@
  woensdag 27 maart 2013 @ 21:58:10 #111
389525 Babela
YOU ARE GOING TO LOVE ME
pi_124585652
Ik en mijn ex hadden er nooit problemen mee. Met missionares gewoon gelijk beentjes omhoog zodat het er niet uitloopt en hij wat wc papier kon pakken of een handdoek. En als ik bovenop zat eerst omdraaien en klaar. Alleen voelt het niet echt sympathiek als je met wc papier tussen je benen naar de wc loopt maar ach. Het hoort erbij :)
  donderdag 28 maart 2013 @ 00:19:57 #112
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_124593638
Iets zegt mij dat TS nooit echt opgelet heeft bij sexuele voorlichting. En iets zegt mij dat TS zo naief was om te denken dat sex niet (lekker) vies is. En iets zegt mij dat TS te dom is. Gewoon een handdoek eronder of binnenhand bereik te hebben. :') Was dat nu zo moeilijk.
Mellow Moenie Mauwe, ouwe, ouwe, ouwe
  donderdag 28 maart 2013 @ 06:45:12 #113
358422 DM2010
Carpe diem
pi_124596000
Wel eens aan anaal gedacht? Blijft het wel binnen hoor :D

Je kan ook gewoon nog even een 69 doen na de seks. Zijn jullie allebei meteen schoon en meneer DM2010 vindt het erg lekker >:)
Beter spijt van iets dat je wel gedaan hebt dan van iets wat je niet gedaan hebt!
pi_124599381
3 keer per dag sex i.p.v. een keer per maand en je bent lekvrij :P
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  roze donderdag 28 maart 2013 @ 15:04:09 #115
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124608474
Waar je je wel niet druk om maakt zeg. En wat iemand anders ook zei.. Hoe kan het uit je vriendin druppen als je een condoom gebruikt? Klinkt echt te wazig
Your beauty never ever scared me.
pi_124611558
- TS neukt afwisselend met en zonder condoom...
- TS bespaart op condooms door ze her te gebruiken... :P
- TS is niet vies van zichzelf want hij krikt door nadat hij zijn chickie vol gebanged heeft...
- TS weet niet wat geilheid is...(dat is toch het mooiste wat er is, als een chickie aan het lekken is :P )
- TS wilt niet veel geld uitgeven voor condooms, maar ondertussen wel zijn chickie bezwangeren (of ze moet aan de pil zijn en dat je aan dubbelsafe doet, dat lijkt me sterk ...
- TS is er als de kippen bij wanneer zijn chickie aan het lekken is, want MAN o man wat is dat toch zo vies?
- TS vindt waarschijnlijk de seksgeur en de vaginale kutsappen ook smerig? (had ook niet anders gekund :P )
- TS moet kokhalzen wanneer het gaat om het anale werk...

Conclusie: beter hou je het bij masturberen....Flikker.... :P
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:45:26 #117
388243 Indiany
In real-life a whity.
pi_124794725
Altijd van die babyslabbetjes in me nachtkastje liggen werkt perfect. ^O^
pi_124796282
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 06:45 schreef DM2010 het volgende:
Wel eens aan anaal gedacht? Blijft het wel binnen hoor :D

Gadverdamme, dat lijkt me eigenlijk smeriger :P
OT: lekker interessant dat lekken, ben je bang dat je je eigen zaad over jezelf heen krijgt? TS zal wel een plastic pak aantrekken voordat hij gaat ketsen.
pi_124843651
Je vriendin is geen stofzuiger. Logisch dat het eruit loopt achteraf. Een handdoek en klaar, of andersom; kan ook.

Niet zo mauwen, je lijkt wel 'n wijf.
pi_124844453
Gewoon standje 69 na orgasme. Slurp je zo alles eruit. Niks mis mee!
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 4 april 2013 @ 06:40:29 #121
358422 DM2010
Carpe diem
pi_124864613
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:41 schreef habitue het volgende:
Gewoon standje 69 na orgasme. Slurp je zo alles eruit. Niks mis mee!
Jij snapt het. Geen weglopend zaad en het mannetje geen plakzak. Ik zeg win-win :D
Beter spijt van iets dat je wel gedaan hebt dan van iets wat je niet gedaan hebt!
pi_124864617
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:41 schreef habitue het volgende:
Gewoon standje 69 na orgasme. Slurp je zo alles eruit. Niks mis mee!
Gat-ver-damme.. :')
pi_124865374
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 06:43 schreef Trebo het volgende:

[..]

Gat-ver-damme.. :')
Hoezo? Ik heb altijd geleerd dat je je eigen troep op moet ruimen O-)
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_124865403
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 06:43 schreef Trebo het volgende:

[..]

Gat-ver-damme.. :')
Niet zo preuts jongen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 4 april 2013 @ 09:27:14 #125
323508 sowieso_
ja sowieso!
pi_124866224
We hebben gewoon altijd wat washandjes liggen in het nachtkastje. Als ik ben gekomen pakken we gewoon washandjes, zij voor tussen haar benen, en ik veeg mij even snel af. Vervolgens gewoon verder knuffelen/zoenen O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')