abonnement Unibet Coolblue
pi_364040
Volgens mij is er een aantal keren een fout gemaakt door NIET te bewegen op de dansvloer; voornamelijk door Leo.
Wat ik mij nu afvraag: stel dat BB dit opvat als mislukken van de opdracht?
Wachten ze dan met het bekendmaken tot vrijdag 12 uur?
pi_364163
Als Ali met zijn lompe gewicht uit balans tegen het huis aan komt en daarmee van de keuken tot de badkamer een spoor van verwoesting achterlaat.

Of als Koos in een poging met de jeugd mee te komen zijn rug breekt en langer dan drie seconden stil op de dansvloer ligt.

Of als Robin zich niet kan beheersen als hij eindelijk met Georgie mag dansen en de riem uit zijn broek trekt, Georgie omdraait en...
Voo grijpt in: "Jongens, niet alles wat in een homodisco gebeurt wordt verstaan onder dansen"

Of als Annet per ongeluk twee verschillende schoenen aantrekt, struikelt een hak afbreekt en die de keuken in lanceert waar Bianca net haar benen staat te scheren. Ze schiet uit met haar mes en haalt Kim haar buik open.

[Dit bericht is gewijzigd door Snof op 27-09-2000 13:31]

  Redactie Frontpage woensdag 27 september 2000 @ 13:35:46 #3
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_364183
en dan zeggen ze dat toch 12 uur vrijdag
pi_364215
Mijn vraag was serieus bedoeld maar een dag niet gelachen...
pi_364415
Volgens mij issie al een beetje mislukt..

Vannacht lieten Robin en Desiree heel even elkaars hand los...

En niet iedereen staat de hele tijd te dansen. Ik heb Leo, Desiree en Bianca al meerdere keren stil zien staan....

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_364448
Eigenlijk is de opdracht al mislukt helemaal in het begin...Toen stonden Ali en Ferdi samen te dansen. Maar NIET met elkaar......Maarja joh VOO is ze toch al aan het verwennen dus zullen ze nu ook wel gematst worden. In BB2 is het bijna onmogelijk om de weekopdracht te laten mislukken...Al gaat Ali vet zitten schijten op die dansvloer dat vindt VOO dit nog een reden om de opdracht alszijnde geslaagd te benoemen. Trouwens kunnen ze niet gewoon opsoutuuhh met die weekopdrachten. Ze zijn niet spannend om te zien. Wij als kijker hebben er helemaal niets aan!...Laat ze gewoon niets te doen hebben waardoor ze verveeld worden en juist op elkaar gaan afreageren.
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_364458
quote:
Op 27 september 2000 13:30 schreef Snof het volgende:
Of als Koos in een poging met de jeugd mee te komen zijn rug breekt en langer dan drie seconden stil op de dansvloer ligt.
Wat nog best lastig is met een gebroken rug... hulde aan Koos!
I'm out of my mind right now, if you leave a message I'll get back to you...
  woensdag 27 september 2000 @ 15:59:21 #8
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_364833
quote:
Op 27 september 2000 13:30 schreef Snof het volgende:

Voo grijpt in: "Jongens, niet alles wat in een homodisco gebeurt wordt verstaan onder dansen"


LOL
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')