abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 27 september 2000 @ 08:54:00 #1
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_363611
Jolanda is te gast bij Veronica en heeft niets te vertellen.

Over aliblabla: "Wanneer je langer in het huis zit leer je hem wat beter kennen" "Ja, hij wilde mijn eten niet opeten"

Ze wordt 33 eind van de maand.

Over Bianca:"Ze is dominant aanwezig in huis, de manier waarop ze touwtjes in handen neemt is niet fijn, ik heb haar verteld dat ik haar genomineerd heb en waarom"

Ze kon het het beste vinden met Leo, het minst met Kim en/of Ferrrrdie "kleurloze mensen"

Leo heeft een relatie.

Jolanda "ik vind erotiek heel belangrijk, en spanning. In playboy staan sluit ik niet uit. Ben wispelturig."
"Ik kijk niet naar BB. Dat vind ik moeilijk omdat ik er nauw bij betrokken ben, heb er geen behoefte aan. Het houdt met wel bezig."

"Ik vond Robin geweldig, voor mij is hij de winnaar, hij is heel straight"

Jolanda woont in Haarlem.

pfffffff dit ging helemaal nergens over, maar ja: 't is wel BB!

  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 september 2000 @ 09:01:47 #2
862 Arcee
Look closer
pi_363614
quote:
Op 27 september 2000 08:54 schreef jjanet het volgende:
"In playboy staan sluit ik niet uit.."
pi_363617
quote:
Op 27 september 2000 08:54 schreef jjanet het volgende:
In playboy staan sluit ik niet uit.
Ik wel [PUNT]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 september 2000 @ 09:19:27 #4
862 Arcee
Look closer
pi_363624
Wie een onzin is dat toch! Zitten 1 week in 't BB-huis en denken gelijk dat ze Bekende Nederlander zijn en in de Playboy moeten.
pi_366622
Jolanda gaf als antwoord op de radio dat ze niet in de Playboy wilde en toen die gasten vroegen of ze dat nooit zou doen zei ze : ik sluit niets uit.
Mooi blond is niet lelijk
  donderdag 28 september 2000 @ 16:02:46 #6
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_366637
Iets kleurlozer!!!! Makkelijk om als superloser nog anderen kritiek te geven. Ik bedoel maar zo wat is deze oude SM meesteres nu beter dan de andere bewoners. Zij kon haar eigen niet eens verbaal verdedigen. Alleen grote ogen opzetten daar was zij goed in.
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
pi_366698
Haarlem rulezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


meneer draak die uit Haarlem komt

pi_366989
ZE kon zich juist UITSTEKEND verbaal verdedigen. En ja een aantal mensen zijn inderdaad kleurloos. Waaronder zoals jolanda zegt ook die Ferdi , wat een naar vervelend kakventje. gatver.
pi_367063
Helemaal mee eens matador. Heb zelden zulke simpele vragen horen stellen in een 'interview. Het how-low-can-you-go nivo door 'presentators' is bij deze weer wat verder naar benenden bijgesteld. Als de heren nu wat brains hadden getoond hadden ze nivo-vragen gesteld, niet de gemiddelde vragen die ze nu stelden. Jolanda is zoals ze zelf zegt het huis uitgegaan voor diepgaande gesprekken. Hieronder zal ze waarschijnlijk ook interviews bedoeld hebben. Helaas kon Veronica dit na een troosteloos avontuur in het huis haar ook niet in de studio geven. Zonde hoor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')