abonnement Unibet Coolblue
pi_124272665
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:29 schreef Meneerik2 het volgende:
Weet iemand hoe ik dit kan fixen:

In mijn Sim City game ziet mijn broertje me steeds als offline terwijl ik dat niet ben (MeneerNeal) en andersom kan ik hem niet vinden. Wat doe ik fout?
Ingame? Of op de Origin client?
pi_124272678
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:27 schreef waxmask het volgende:

[..]

Ik ook voor het vrouwtje. Maar na 2 exp packs ben ik gestopt met kopen. Loop nu zo achter dat het me 150 euro zou gaan kosten hem up to date te hebben. Niet heel raar dus dat we een full install via andere kanalen hebben gezocht waar mijn vrouw nu mee speelt zonder mij lastig te vallen op mijn Origin account.
ik ben voor alle expansions en Sims 3 zelf niet meer als 100 euro kwijt, ik durf bijna zelfs te zeggen <80 euro (voor 16 producten)
pi_124272679
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:29 schreef Meneerik2 het volgende:
Weet iemand hoe ik dit kan fixen:

In mijn Sim City game ziet mijn broertje me steeds als offline terwijl ik dat niet ben (MeneerNeal) en andersom kan ik hem niet vinden. Wat doe ik fout?
Je hebt een spel van EA gekocht, dat is wat je fout doet.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_124272743
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:30 schreef mschol het volgende:

[..]

ik ben voor alle expansions en Sims 3 zelf niet meer als 100 euro kwijt, ik durf bijna zelfs te zeggen <80 euro (voor 16 producten)
Niet via Origin denk ik zo?
  dinsdag 19 maart 2013 @ 22:32:00 #30
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_124272762
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:30 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Je hebt een spel van EA gekocht, dat is wat je fout doet.
_O- :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_124272813
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:30 schreef waxmask het volgende:

[..]

Ingame? Of op de Origin client?
Op de origin client zelf zie ik em en kan ik met em chatten, ingame kan ik em niet vinden en dus ook niet uitnodigen, andersom ziet hij mij als offline
pi_124272836
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:31 schreef waxmask het volgende:

[..]

Niet via Origin denk ik zo?
niet via origin uiteraard, maar gewoon cd keys o.a. via amazon (expansions die weggingen voor 7 dollar per stuk die hier 20-30 euro waren _O-)
pi_124272993
En waar ik ook nog even kwaad over wil zijn, is het feit dat alles aan een weg kapot moet als je de weg wil weghalen. Wil je de weg verleggen om het verkeer beter te laten doorstromen, kun je godverdomme je maximaal uitgebouwde kliniek bijv. gaan weghalen. Waar slaat dat op?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_124273056
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:32 schreef Meneerik2 het volgende:

[..]

Op de origin client zelf zie ik em en kan ik met em chatten, ingame kan ik em niet vinden en dus ook niet uitnodigen, andersom ziet hij mij als offline
Check dan even of jullie beide wel op dezelfde server zitten. Anders zou het kunnen dat de ingame chat nog disabled is.
pi_124273080
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:35 schreef Probably_on_pcp het volgende:
En waar ik ook nog even kwaad over wil zijn, is het feit dat alles aan een weg kapot moet als je de weg wil weghalen. Wil je de weg verleggen om het verkeer beter te laten doorstromen, kun je godverdomme je maximaal uitgebouwde kliniek bijv. gaan weghalen. Waar slaat dat op?
dat is inderdaad niet handig van ze, ik had liever een flexibele road upgrade knop gezien die ook naar avenue's kon upgraden
pi_124273133
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:35 schreef waxmask het volgende:

[..]

Check dan even of jullie beide wel op dezelfde server zitten. Anders zou het kunnen dat de ingame chat nog disabled is.
Ik dank u wel, ga ik ff proberen
pi_124273156
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:36 schreef mschol het volgende:

[..]

dat is inderdaad niet handig van ze, ik had liever een flexibele road upgrade knop gezien die ook naar avenue's kon upgraden
Als je al niet bij voorbaat je Safety Services aan hoofdwegen legt doe je al iets fout...
pi_124273490
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:35 schreef waxmask het volgende:

[..]

Check dan even of jullie beide wel op dezelfde server zitten. Anders zou het kunnen dat de ingame chat nog disabled is.
Mijn vriend en ik hadden exact hetzelfde probleem. Zaten ook op dezelfde server.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_124273538
Global Stat:

313.314.555.685 Pollution generated per hour.... :o
pi_124273588
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:41 schreef DjinN het volgende:

[..]

Mijn vriend en ik hadden exact hetzelfde probleem. Zaten ook op dezelfde server.
Denk dat dan die ingame opties nog steeds disabled zijn. Kan je elkaars progressie wel zien als je elkaar bezoekt?
pi_124273624
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:37 schreef waxmask het volgende:

[..]

Als je al niet bij voorbaat je Safety Services aan hoofdwegen legt doe je al iets fout...
gaat hier altijd goed hoor.. ik heb geen hoofweg nodig, sterker nog: dan moeten ze alleen maar langer rijden om ergens te komen (of het kost meer, want dan moet je aan 2 kanten een garage hebben
pi_124274093
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:42 schreef mschol het volgende:

[..]

gaat hier altijd goed hoor.. ik heb geen hoofweg nodig, sterker nog: dan moeten ze alleen maar langer rijden om ergens te komen (of het kost meer, want dan moet je aan 2 kanten een garage hebben
Kunnen hulpdiensten en vrachtauto's van fabrieken niet oversteken op een grote weg?
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
pi_124274148
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:48 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:

[..]

Kunnen hulpdiensten en vrachtauto's van fabrieken niet oversteken op een grote weg?
voor zover ik gezien heb krijgen ze geen oversteek plekje bij hun gebouw..
pi_124274964
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:35 schreef Probably_on_pcp het volgende:
En waar ik ook nog even kwaad over wil zijn, is het feit dat alles aan een weg kapot moet als je de weg wil weghalen. Wil je de weg verleggen om het verkeer beter te laten doorstromen, kun je godverdomme je maximaal uitgebouwde kliniek bijv. gaan weghalen. Waar slaat dat op?
Precies daar erger ik me ook kapot aan! :( Had een hele lange weg gemaakt, maar er niet bij nagedacht dat ik die weg niet meer kon upgraden. Wilde ik dus verwijderen, maar toen moest ik ALLES eromheen opnieuw bouwen. Mijn windmolens, belangrijke en dure gebouwen, alles :( :(
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_124275078
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:49 schreef mschol het volgende:

[..]

voor zover ik gezien heb krijgen ze geen oversteek plekje bij hun gebouw..
Afval, politie en brandweer wel bv. ziekenhuizen (althans die goedkope) niet.
pi_124275125
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 23:04 schreef DjinN het volgende:

[..]

Precies daar erger ik me ook kapot aan! :( Had een hele lange weg gemaakt, maar er niet bij nagedacht dat ik die weg niet meer kon upgraden. Wilde ik dus verwijderen, maar toen moest ik ALLES eromheen opnieuw bouwen. Mijn windmolens, belangrijke en dure gebouwen, alles :( :(
Ik ook. :( Zit nu vast aan een universiteit met tig bijgebouwen. Zit nou op een locatie waar ik mijn handel en electronica fabrieken wil uitbreiden, maar dat kan dus niet zomaar. :(
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
pi_124275351
Hey, ik krijg nu een venstertje met mijn gratis games.

Mijn vraag is dan of ik de DLC van battlefield 3 krijg? Ik heb namelijk al de limited edition en ik wil de rest van de meuk!

/edit: niet dus.

That's a solid list of undeniably good games, but you'll notice that many of them feature qualifiers reading "Standard Edition." This means that if you were to select, say, Battlefield 3, the version of the game you would receive for free would be the initial, launch version of the game. This includes none of the downloadable additions released following the game's launch.

Thanks for nothing EA. Kutbedrijf :') Ze mogen SimCity ook wel houden, vind het geen ruk aan.

[ Bericht 62% gewijzigd door RoW_0 op 19-03-2013 23:17:43 ]
pi_124275790
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 23:12 schreef RoW_0 het volgende:
Hey, ik krijg nu een venstertje met mijn gratis games.

Mijn vraag is dan of ik de DLC van battlefield 3 krijg? Ik heb namelijk al de limited edition en ik wil de rest van de meuk!

/edit: niet dus.

That's a solid list of undeniably good games, but you'll notice that many of them feature qualifiers reading "Standard Edition." This means that if you were to select, say, Battlefield 3, the version of the game you would receive for free would be the initial, launch version of the game. This includes none of the downloadable additions released following the game's launch.

Thanks for nothing EA. Kutbedrijf :') Ze mogen SimCity ook wel houden, vind het geen ruk aan.
Ze willen vast dat je nu hun Battlefield 3 DLC koopt :P

Maar traffic is nog steeds bagger na de patch zie ik wel
pi_124275860
Ik heb een probleem :')



Ik word ook helemaal simpel van deze stad :r
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_124276264
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 23:04 schreef DjinN het volgende:
ook kapot aan! Had een hele lange weg gemaakt, maar er niet bij nagedacht dat ik die weg niet meer kon upgraden. Wilde ik dus verwijderen, maar toen moest ik ALLES
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 23:12 schreef RoW_0 het volgende:
Hey, ik krijg nu een venstertje met mijn gratis games.

Mijn vraag is dan of ik de DLC van battlefield 3 krijg? Ik heb namelijk al de limited edition en ik wil de rest van de meuk!

/edit: niet dus.

That's a solid list of undeniably good games, but you'll notice that many of them feature qualifiers reading "Standard Edition." This means that if you were to select, say, Battlefield 3, the version of the game you would receive for free would be the initial, launch version of the game. This includes none of the downloadable additions released following the game's launch.

Thanks for nothing EA. Kutbedrijf :') Ze mogen SimCity ook wel houden, vind het geen ruk aan.
:') iets met gegeven paard en bek enzo :{w
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')