abonnement Unibet Coolblue
pi_124246390
je ziet tegenwoordig steeds meer hippe jongens in een overhemd (i.p.v. t-shirt met hip opdruk???) met het bovenste knoopje dicht. wat vinden jullie ervan? waar komt die trend vandaan? soms dragen jongens ook een strik (speciale gelegenheden?) of smalle das, maar vaak gewoon zonder, alleen een (hip) overhemd helemaal dichtgeknoopt.

komt het uit de nerdy trend van jaren50 brillen en opa-vesten? het valt op dat jongens er eerder ouder uit willen zien (hun vader/opa), dan jonger (puber). het werkt wel volgens mij. vooral in combinatie met een muts/pet (om er niet helemaal uit te zien als je opa?).

een tijdje waren het toch eerder t-shirts (met trendy opdruk) die populair waren, maar nu lijken jongens vaker een overhemd (of bloes zoals meestal meisjes zeggen, heel verkeerd) te dragen. is ook mooier vind ik zelf. :s)
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:41:59 #2
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_124246512
Hipsterssss
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:44:00 #3
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_124246579
Ik vind het een mooie klassieke stijl, zeker met strakke broekspijpen en een mooie klassieke schoen eronder. Ik kijk vaak modeshows en hier zie je dit ook al vaak terug komen. Beter dan die lelijke shirts met domme prints iig. Ook de kapsels met een zijwaartse scheiding en beetje opgeschoren komen weer terug.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_124246686
ik vind het bij mannen (mannen ja, niet jochies) juist erg aantrekkelijk staan als ze het bovenste knoopje los hebben. Mits de man van zichzelf al aantrekkelijk is - anders maakt het me geen reet uit :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_124246766
Dat zijn hipsters. Een subcultuur vol debielen
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_124246794
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind het een mooie klassieke stijl, zeker met strakke broekspijpen en een mooie klassieke schoen eronder. Ik kijk vaak modeshows en hier zie je dit ook al vaak terug komen. Beter dan die lelijke shirts met domme prints iig. Ook de kapsels met een zijwaartse scheiding en beetje opgeschoren komen weer terug.
de schoolboy look? mannen die eruit zien als jochies? ja, ik bedoelde eigenlijk andersom hahaha jochies die er uit zien als mannen :)
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:53:16 #7
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_124246894
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:50 schreef crinblanc het volgende:

[..]

de schoolboy look? mannen die eruit zien als jochies? ja, ik bedoelde eigenlijk andersom hahaha jochies die er uit zien als mannen :)
Nee hoor is geen schoolboy look. Het zijn vaak strakke pakken met vesten of blouse, plooibroek met strakke pijp, traditionele schoen eronder. De haren weer in 50's-hairstyle gekapt. Ik heb het vaker gezien op de runway op tv, ik kijk teveel fashion tv vrees ik :)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:56:15 #8
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_124246992
als alles dicht is doet me dat denken aan;



---
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_124247080
Iets met steen en TS?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_124247343
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:58 schreef Seam het volgende:
Iets met steen en TS?
?
-O-
pi_124247416
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:08 schreef crinblanc het volgende:

[..]

?
-O-
Wow je bent echt nieuw op het internet :')
Onder welke steen kom je vandaan TS?/Hoe was het leven onder de steen TS?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_124247532
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee hoor is geen schoolboy look. Het zijn vaak strakke pakken met vesten of blouse, plooibroek met strakke pijp, traditionele schoen eronder. De haren weer in 50's-hairstyle gekapt. Ik heb het vaker gezien op de runway op tv, ik kijk teveel fashion tv vrees ik :)
ja, klinkt mooi, nu nog van de catwalk naar het straatbeeld !
toch die jaren 50 weer :)

blouse is overhemd!
  dinsdag 19 maart 2013 @ 13:17:02 #13
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_124247629
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:13 schreef crinblanc het volgende:

[..]

ja, klinkt mooi, nu nog van de catwalk naar het straatbeeld !
toch die jaren 50 weer :)

blouse is overhemd!
Forget it, daar is de NLse man veel te boers voor vrees ik.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_124247692
We zijn kuddedieren en doen elkaar allemaal na. De invloed van tv hierop is natuurlijk erg groot. Bij GTST loopt een één of andere homo in een bepaald kledingstuk en een maand later wil iedereen dat. Net als de figuren die een broek onder aan hun kont dragen. Ik vindt het geen gezicht en zou er zo ook niet bij willen lopen. Of die veel te ruime mutsen wat een eng gezicht. Nee hoor, ik bepaal lekker zelf wat ik draag, daar heb ik geen voor beelden voor nodig.
pi_124248020
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:18 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
We zijn kuddedieren en doen elkaar allemaal na. De invloed van tv hierop is natuurlijk erg groot. Bij GTST loopt een één of andere homo in een bepaald kledingstuk en een maand later wil iedereen dat. Net als de figuren die een broek onder aan hun kont dragen. Ik vindt het geen gezicht en zou er zo ook niet bij willen lopen. Of die veel te ruime mutsen wat een eng gezicht. Nee hoor, ik bepaal lekker zelf wat ik draag, daar heb ik geen voor beelden voor nodig.
inderdaad, gewoon metal shirt en zwarte broek. fak dat tog?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_124252793
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:28 schreef Seam het volgende:

[..]

inderdaad, gewoon metal shirt en zwarte broek. fak dat tog?
Zo is dat, we zijn mans genoeg om zelf te bepalen wat we dragen. Maar goed er zijn dus meelopers die wel achter elke hype en modegril aanlopen.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 15:33:32 #17
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_124252849
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:38 schreef crinblanc het volgende:
je ziet tegenwoordig steeds meer hippe jongens in een overhemd (i.p.v. t-shirt met hip opdruk???) met het bovenste knoopje dicht. wat vinden jullie ervan? waar komt die trend vandaan? soms dragen jongens ook een strik (speciale gelegenheden?) of smalle das, maar vaak gewoon zonder, alleen een (hip) overhemd helemaal dichtgeknoopt.

komt het uit de nerdy trend van jaren50 brillen en opa-vesten? het valt op dat jongens er eerder ouder uit willen zien (hun vader/opa), dan jonger (puber). het werkt wel volgens mij. vooral in combinatie met een muts/pet (om er niet helemaal uit te zien als je opa?).

een tijdje waren het toch eerder t-shirts (met trendy opdruk) die populair waren, maar nu lijken jongens vaker een overhemd (of bloes zoals meestal meisjes zeggen, heel verkeerd) te dragen. is ook mooier vind ik zelf. :s)
Ik vind het een beetje gay, het mag alleen bij een pak.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 15:34:04 #18
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_124252866
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind het een mooie klassieke stijl, zeker met strakke broekspijpen en een mooie klassieke schoen eronder. Ik kijk vaak modeshows en hier zie je dit ook al vaak terug komen. Beter dan die lelijke shirts met domme prints iig. Ook de kapsels met een zijwaartse scheiding en beetje opgeschoren komen weer terug.
Komen weer terug of kwamen weer terug? Ik zie die stijl nu al 1,5 jaar.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 15:40:47 #19
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_124253071
ja gek, dan ziet niemand mijn borsthaar en gouden ketting
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_124253603
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:33 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje gay, het mag alleen bij een pak.
bij een pak wel meteen stropdas dan
  dinsdag 19 maart 2013 @ 16:00:58 #21
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_124253817
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:55 schreef crinblanc het volgende:

[..]

bij een pak wel meteen stropdas dan
Ja eerder met een tuxedo dan hoort het gewoon dicht.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 16:20:07 #22
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_124254579
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:31 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:

[..]

Zo is dat, we zijn mans genoeg om zelf te bepalen wat we dragen. Maar goed er zijn dus meelopers die wel achter elke hype en modegril aanlopen.
Want het is erger om de mode te volgen dan het 'uniform' van een bepaalde subcultuur?
Is toch precies hetzelfde.

Op de Veluwe mag je geen kort rokje aan, in Amsterdam sta je voor schut met een lange rok. Als metalnerd word je raar aangekeken als in pak aankomt, terwijl een kakker geen vaal bandshirt hoort te dragen. Elke groep heeft z'n eigen arbitraire regels. Ik vind de diversiteit wel grappig. :)
...as always
pi_124255051
Ik draag m'n overhemden al een paar jaar zo en iedereen zeurde vroeger altijd dat ik m'n bovenste knoopjes dicht moest doen, nu ben ik eindelijk cool :7
Is btw een overhemd en geen blouse, vrouwen dragen een blouse.
Faka G
  dinsdag 19 maart 2013 @ 16:46:10 #24
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_124255482
Ik draag alleen al me polo's zo, hipsters hebben dat niet ingebracht, die hebben alleen starbucks ingebracht in de bajes dragen ze al jaren bovenste knoop dicht
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_124281023
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 16:20 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Want het is erger om de mode te volgen dan het 'uniform' van een bepaalde subcultuur?
Is toch precies hetzelfde.

Op de Veluwe mag je geen kort rokje aan, in Amsterdam sta je voor schut met een lange rok. Als metalnerd word je raar aangekeken als in pak aankomt, terwijl een kakker geen vaal bandshirt hoort te dragen. Elke groep heeft z'n eigen arbitraire regels. Ik vind de diversiteit wel grappig. :)
Waar op de Veluwe mag je geen kort rokje aan. Zelfs refo's lopen er mee hoor.
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:13:58 #26
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_124283757
Een paar jaar geleden werd je nog voor nazi uitgemaakt als je het bovenste knoopje dicht had van je overhemd of polo. Tegenwoordig ben je een hipster.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_124283978
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:49 schreef Triptamine2 het volgende:
Dat zijn hipsters. Een subcultuur vol debielen
Klopt en als je bijvoorbeeld de reactie van user controlaltdelete leest dan zie je overduidelijk de zoveelste die teveel in het seks & the city wereldje leeft m.a.w. niet met beide benen op de grond staat en wegvlucht en allerlei oppervlakkige onzin beelden dat de modewereld heet.

Persoonlijk heb ik nooit er zo bijgelopen. Als ik in mijn jonge jaren er als een jonge God wilde bijlopen dan trok ik altijd een kaftan aan ;)
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:52:52 #28
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_124284804
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 07:16 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:

[..]

Waar op de Veluwe mag je geen kort rokje aan. Zelfs refo's lopen er mee hoor.
Ok, specifieker: op een gereformeerde school, zoals je die onder andere op de Veluwe vindt, mag je geen kort rokje aan.

Maar het doet sowieso niets af aan het punt dat er altijd groepen zijn die elkaars kleding verwerpelijk of belachelijk vinden. Je kunt zowel krampachtig hip zijn als je daar krampachtig tegen afzetten. Het zou leuk zijn als iedereen daar wat meer ontspannen in was, maar zo werken mensen niet. Alles moet in groepen. :)
...as always
pi_124288429
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:18 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
We zijn kuddedieren en doen elkaar allemaal na. De invloed van tv hierop is natuurlijk erg groot. Bij GTST loopt een één of andere homo in een bepaald kledingstuk en een maand later wil iedereen dat. Net als de figuren die een broek onder aan hun kont dragen. Ik vindt het geen gezicht en zou er zo ook niet bij willen lopen. Of die veel te ruime mutsen wat een eng gezicht. Nee hoor, ik bepaal lekker zelf wat ik draag, daar heb ik geen voor beelden voor nodig.
Ook jij wordt beinvloed, geloof dat maar.
pi_124288489
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind het een mooie klassieke stijl, zeker met strakke broekspijpen en een mooie klassieke schoen eronder. Ik kijk vaak modeshows en hier zie je dit ook al vaak terug komen. Beter dan die lelijke shirts met domme prints iig. Ook de kapsels met een zijwaartse scheiding en beetje opgeschoren komen weer terug.
Dit dus.
  woensdag 20 maart 2013 @ 14:04:48 #31
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_124291486
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind het een mooie klassieke stijl, zeker met strakke broekspijpen en een mooie klassieke schoen eronder. Ik kijk vaak modeshows en hier zie je dit ook al vaak terug komen. Beter dan die lelijke shirts met domme prints iig. Ook de kapsels met een zijwaartse scheiding en beetje opgeschoren komen weer terug.
Dit ziet er ten eerste bij de meeste echt niet uit, daarbij is het fucking gay
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_124296691
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:04 schreef ChesterPerry het volgende:

[..]

Dit ziet er ten eerste bij de meeste echt niet uit, daarbij is het fucking gay
ik snap die angst om aangezien te worden voor homo nooit zo.
(want dan zijn meisjes niet meer in je geinteresseerd?) soweiso zit dat meer in de houding waarop je je kleren draagt dan wat je draagt, dat maakt of je een 'nicht' zou zijn of niet (want met gay bedoelen ze dan gelijk type relnicht).

maar dat is een andere discussie!

[ Bericht 8% gewijzigd door crinblanc op 20-03-2013 16:18:49 ]
pi_124297065
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:13 schreef fathank het volgende:
Een paar jaar geleden werd je nog voor nazi uitgemaakt als je het bovenste knoopje dicht had van je overhemd of polo. Tegenwoordig ben je een hipster.
definitie van mode
  woensdag 20 maart 2013 @ 18:01:03 #34
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_124301232
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 16:13 schreef crinblanc het volgende:

[..]

ik snap die angst om aangezien te worden voor homo nooit zo.
(want dan zijn meisjes niet meer in je geinteresseerd?) soweiso zit dat meer in de houding waarop je je kleren draagt dan wat je draagt, dat maakt of je een 'nicht' zou zijn of niet (want met gay bedoelen ze dan gelijk type relnicht).

maar dat is een andere discussie!

Denk dat me gappies het niet zo appresieren als ik ineens met een gek kapseltje aankom en een diepe v neck ineens draag
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
  woensdag 20 maart 2013 @ 18:03:24 #35
230788 n8n
Pragmatisch
pi_124301317
Dat is zeker al 4 jaar gaande :') goeiemorgen
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_124301556
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ook jij wordt beinvloed, geloof dat maar.
Klopt, daarom zie je ook pas jaren later echt hoe belachelijk de mode op een bepaald moment was. Als je het veel om je heen ziet dan lijkt het nog mee te vallen.

Niettemin kun je zelf natuurlijk wel blijven kijken en oordelen en eigen stijlprincipes aanhouden. Ik ga echt niet op hoog water in een skinny lopen met het bovenste knoopje dicht en me een kippenkont laten knippen, nu niet en de vorige keer dat die wansmaak in was ook niet. Natuurlijk wordt je beinvloed, maar je kunt zelf ook nog beslissen dat het slechts een invloed is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 20 maart 2013 @ 18:11:17 #37
230788 n8n
Pragmatisch
pi_124301592
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 18:01 schreef ChesterPerry het volgende:

[..]

Denk dat me gappies het niet zo appresieren als ik ineens met een gek kapseltje aankom en een diepe v neck ineens draag
lekker boeiend ook
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  woensdag 20 maart 2013 @ 18:57:06 #38
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124303381
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 18:01 schreef ChesterPerry het volgende:

[..]

Denk dat me gappies het niet zo appresieren als ik ineens met een gek kapseltje aankom en een diepe v neck ineens draag
Ik zou me niet laten beïnvloeden door "me gappies". Je draagt toch waar je jezelf prettig bij voelt.

Overigens geen haat hoor.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_124311635
Draag mn overhemden soms ook zo. Ligt aan het overhemd en de rest van de outfit.
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:22:50 #40
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_124315184
Ik vind persoonlijk ook dat het aan de persoon ligt, ken zelf veel mensen uit mijn omgeving die het prima kunnen hebben en bij anderen zou ik het juist niet adviseren. Vind het ook een onzinnig subject eigenlijk om het over te hebben, het is immers maar een knoop.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_124341861
Gewoon lekker knoopje open.. :D
  vrijdag 22 maart 2013 @ 04:38:28 #42
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_124363227
Ligt er maar net aan wat de bedoeling is van die kleding. Of wat je ermee uitstraalt. Ik doe bij bepaalde kledingstukken het bovenste knoopje dicht omdat dat er gewoon beter uitziet, maar bij andere kledingstukken kan het er natuurlijk heel sukkelig uitzien. :P
Kaleidoscopiklimax
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')